Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Τελικά πόσο διαφέρει ένας "υγιής" από έναν ψυχικά "ασθενή";


Είναι γνωστό πως τα άτομα με ψυχικές διαταραχές έχουν να αντιμετωπίσουν μια πληθώρα προβλημάτων, που δεν περιορίζονται μονάχα στη σφαίρα των συμπτωμάτων της εκάστοτε ψυχικής διαταραχής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το στίγμα σε βάρος τους, που κυριαρχεί στην κοινωνία. Κατά τη γνώμη μου, το στίγμα αυτό θρέφεται από την άγνοια. Μια άγνοια που οδηγεί πολλούς στο χλευασμό των ατόμων με διαταραχές, ο οποίος αφορμάται από την πεποίθηση πως τα άτομα αυτά αντιλαμβάνονται διαφορετικά και λανθασμένα την πραγματικότητα.
Κι όμως, πόσο καλά μπορεί να ισχυριστεί ένας ''φυσιολογικός'' ότι γνωρίζει τον κόσμο έτσι όπως είναι; Πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κανείς ότι τα φαινόμενα που αντιλαμβάνεται αντιστοιχούν σε μια αντικειμενική πραγματικότητα; Μήπως οι εξωτερικές πληροφορίες φτάνουν σε εμάς αλλοιωμένες, φιλτραρισμένες από τις πλάνες των αισθητήριων οργάνων μας αλλά και από τις προηγουμένως εδραιωμένες αντιλήψεις μας;
Για τη διαφορά ανάμεσα στα φαινόμενα και το είναι του κόσμου, καθώς και τη δυνατότητα του ανθρώπου να τα προσεγγίσει, έχουν μιλήσει αρκετοί φιλόσοφοι, μεταξύ των οποίων οι Kant, Hegel, Husserl καιHeidegger. Ο Kant, μάλιστα, υποστήριζε πως μπορούμε να γνωρίσουμε τον κόσμο μόνο μέσα από τα φαινόμενά του, ενώ ο νους μας αδυνατεί να βιώσει άμεσα το είναι του. Τι καλύτερο έχει, λοιπόν, η δική μας νοθευμένη πραγματικότητα, από τη νοθευμένη πραγματικότητα των ψυχικά ασθενών;
Η μόνη διαφορά τους είναι πως η πρώτη είναι μια πλάνη της πλειοψηφίας, μια κοινή σύμβαση που δέχονται οι περισσότεροι άνθρωποι και γι' αυτό έχει μεγαλύτερη δύναμη, γι' αυτό κάποιοι θεωρούν πως μπορούν να χλευάσουν την πραγματικότητα των άλλων. Είναι φανερό, όμως, πως μια τέτοια αντιμετώπιση στερείται αντικειμενικής βάσης.

Yoko Ono: Ο John Lennon έχει ένα μήνυμα για τον Τραμπ!

Yoko Ono ισχυρίζεται ότι κάλεσε το πνεύμα του John Lennon για την 36η επέτειο του θανάτου του κατά τη διάρκεια μιας

Η Yoko Ono ισχυρίζεται ότι κάλεσε το πνεύμα του John Lennon στην 36η επέτειο του θανάτου του κατά τη διάρκεια μιας τελετής "Ενοχιανής μαγείας", και αυτό που είπε για τον εκλεγμένο πρόεδρο Donald Trump μπορεί να σας εκπλήξει.



Η Yoko Ono αντέδρασε στη νίκη του Τραμπ ουρλιάζοντας σαν μωρό και ανεβάζοντας την εγγραφή στο Twitter. Στη συνέχεια αρνήθηκε να ανοίξει το στόμα της για δύο εβδομάδες - αλλά στενός συνεργάτης της λέει ότι ο νεκρός σύζυγός της, John Lennon, την συμβούλεψε να δώσει στον εκλεγέντα Πρόεδρο μια ευκαιρία.




Dear Friends,
I would like to share this message with you as my response to @realDonaldTrump
love, yoko
Σε τελετή στο Dakota Building της Νέας Υόρκης, η Yoko έκανε έναν μαγικό κύκλο με στενούς φίλους και τοποθέτησε ένα τρίγωνο έξω από τον κύκλο. Σύμφωνα με τον φίλο της, στη συνέχεια, προσκάλεσε το πνεύμα του John Lennon με την χρήση εξαιρετικών προηγμένων τεχνικών Ενοχιανής μαγείας.
Η Yoko εξέφρασε την απογοήτευσή της για την κατάσταση του κόσμου το 2016 και αφού ζήτησε "υποστήριξη και καθοδήγηση" από τον αποθανόντα σύζυγό της, εκείνος την συμβούλεψε να χαλαρώσει και να δώσει την ευκαιρία στον Τραμπ να εκπληρώσει την υπόσχεσή του για τερματισμό των πολέμων.
« Όλοι έχουμε έναν Χίτλερ μέσα μας, αλλά έχουμε επίσης την αγάπη και την ειρήνη. Γιατί λοιπόν να μην δώσουμε στον Τραμπ μια ευκαιρία; " 

Κυβερνητική δίωξη της Monsanto για πρώτη φορά στην ιστορία της

Η Ουάσιγκτον έγινε η πρώτη αμερικανική πολιτεία που κινείται νομικά κατά του γίγαντα της γεωργικής βιοτεχνολογίας, Monsanto, κατηγορώντας την για το γεγονός πως η τοξική ουσία PCB βρίσκεται πλέον παντού στο περιβάλλον, από το νερό και τα φυτά έως τα ψάρια και τους ανθρώπους. Υποβαθμίζει την υπόθεση η εταιρεία, ενώ αρκετές πόλεις των ΗΠΑ έχουν επίσης κινηθεί εναντίον της.


από διαμαρτυρία κατά της Monsanto στο Σαν Φρανσίσκο

Η ουσία PCB βρίσκεται όπου υπάρχει νερό στην πολιτεία, δήλωσε ο Γενικός Εισαγγελέας της Ουάσιγκτον, Μπομπ Φέργκιουσον, καταθέτοντας μήνυση κατά της Monstanto, και αξιώνοντας αποζημιώσεις και έξοδα καθαρισμού για τις πληγείσες περιοχές, το περιβάλλον και τους κατοίκους τους. Είναι η πρώτη φορά που ο γίγαντας της γεωργικής βιοτεχνολογίας μηνύεται από κάποιον φορέα της Πολιτείας.

Το χημικό PCB (πολυχλωριωμένα διφαινύλια) της Monsanto, έχει βρεθεί στο επίκεντρο των πολλαπλών αγωγών που έχουν ασκηθεί κατά της πολυεθνικής εταιρείας αγροχημικών, από το Σιάτλ και το Σπόκειν της Ουάσιγκτον, καθώς και από πόλεις της Καλιφόρνια και του Όρεγκον. Η εταιρεία αντιμετωπίζει μηνύσεις από τουλάχιστον οκτώ πόλεις της δυτικής ακτής. Ωστόσο, η μήνυση που δέχθηκε η εταιρεία την Πέμπτη, σηματοδοτεί την πρώτη φορά που μία κυβέρνηση κινείται νομικά κατά της εταιρείας, με τις δυνητικά καρκινογόνες χημικές ουσίες να βρίσκονται στο επίκεντρο.


PCB οπου υπαρχουν νερα


Η μήνυση, η οποία επιδιώκει την οικονομική αποκατάσταση των ζημιών που προκαλούνται από τη χρήση του PCB, κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο Κινγκ Κάουντι. Σύμφωνα με το Associated Press, ο Κυβερνήτης της Ουάσιγκτον, Τζέι Ίνσλι, και ο Γενικός Εισαγγελέας, Μπομπ Φέργκουσον ανακοίνωσαν από κοινού σε συνέντευξη τύπου την μήνυση, υποστηρίζοντας πως η Monsanto γνώριζε για χρόνια πως οι ουσίες που χρησιμοποιεί είναι ρυπογόνες για κόλπους, λίμνες και ποτάμια, όταν χρησιμοποιούνται τα χημικά σε ψυκτικά, υδραυλικά υγρά, χρώματα και στεγνωτικά υλικά.

«Το PCB έχει βρεθεί σε κολπίσκους, ποτάμια, ρέματα, ιζήματα του εδάφους και στον αέρα, με περισσότερα από 600 επιβεβαιωμένα και μη κρούσματα μόλυνσης χώρων, από την ακτή Puget Sound έως τον ποταμό Wenatchee, και από τη λίμνη Spokane έως την ακτή Commencement» τόνισε ο Εισαγγελέας Φέργκουσον.

Πιθανή νίκη του κράτους, θα μπορούσε να σημαίνει πως η Monsanto Θα κληθεί να καταβάλει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, όπως και οι δύο θυγατρικές της εταιρείες, Solutia Inc και Pharmacia LLC. Πάντως, η πρώτη αντίδραση της εταιρείας, σύμφωνα με το Reuters, ήταν να υποβαθμίσει την αξία της μήνυσης σχολιάζοντας πως «δεν έχει αξία».

H MΑΓΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΜΠΕΔΟΚΛΗ




Η λέξη Μαγεία συνδέεται με το Magus που σύμφωνα με την H.P.Blavatsky προέρχεται από την σανσκριτική λέξη Μaha, δηλαδή μεγάλος και που αναφέρεται σε ανθρώπους που κατείχαν βαθιά εσωτερική γνώση για τη φύση των πραγμάτων και του κόσμου. Ο Εμπεδοκλής ήταν ένας από αυτούς και έζησε μάλιστα στο μεταίχμιο του περάσματος από τα Μυστήρια στις φιλοσοφικές σχολές, αφήνοντας μας ένα μέρος της γνώσης του, μέσα από τους λίγους σωσμένους εξάμετρους επικούς στίχους του, που χαρακτηρίζονται από μία τεράστια δυναμική σε σκέψεις και αναλύσεις.

Ο Έλληνας αυτός φιλόσοφος έζησε στον Ακράγαντα της Σικελίας (που ήταν αποικία των Ροδίων) περίπου το 490-430 π.Χ. και υπήρξε μία από τις θρυλικότερες μορφές στο χώρο των προσωκρατικών φιλοσόφων. Δεν υπάρχει όμως ομοφωνία των βιογράφων για τις σπουδές και τους δασκάλους του. Φαίνονται ωστόσο άμεσα οι Πυθαγόρειες επιδράσεις του και η διαμονή του στην Αθήνα, στην σχολή του Αναξαγόρα κοντά στον Παρμενίδη. 

Ο βίος του ήταν γεμάτος από απόκρυφες ιστορίες και θαύματα που αγγίζουν τα όρια του μύθου. Δεν υπήρξε μόνο σημαντικός φυσικός φιλόσοφος, αλλά και ρήτορας, ποιητής, γιατρός, φυσικός και μάντης. Ήταν και θεραπευτής, μυημένος μάλλον σε κάποια μυστήρια. Αναφέρεται ότι έκανε θαυματουργές θεραπείες στις περιοδείες του, και μάλιστα ότι απάλλαξε τους κατοίκους του Σελινούντα και του Ακράγαντα από πλήθος επιδημιών (καθαρίζοντας με κατασκευαστικά έργα ένα ολόκληρο έλος), με αποτέλεσμα να τον λατρεύουν πολλοί πραγματικά ως σωτήρα και θεό.

Το Φως της Συνείδησης (Διάκριση)



Αυτοί που ζούνε την γνώση δεν έχουνε ανάγκη να το αποδείξουν, να το διαφημίσουν, να «δειχθούν». Αυτός που θέλει να δειχτεί, να το αποδείξει είναι το πολλαπλό εγώ, τα ψυχικά επιπρόσθετα ή συναθροίσματα που ο άνθρωπος φέρει μέσα στον ψυχισμό του και τίποτα πραγματικά δεν γνωρίζει γι’ αυτά. 

Η ΓΝΩΣΗ είναι η ΕΜΠΕΙΡΙΑ, είναι το ΒΙΩΜΑ, είναι η ΠΕΙΡΑ και ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ. Δεν είναι λόγια και άλλα λόγια, τα οποία προέρχονται από τις θεωρίες και παραμένουν θεωρίες. Με τις θεωρίες έχουν γεμίζει σελίδες βιβλίων, και ολόκληρες βιβλιοθήκες αλλά η ανθρωπότητα δεν φαίνεται να επωφελήθηκε, δεν φαίνεται να ξύπνησε παρά να συνέχισε να λατρεύει τυφλά δόγματα. 

Δόγμα μπορεί να είναι πολλά πράγματα. Το πιο ισχυρό δόγμα -χρησιμοποιώντας την λέξη εδώ με την αρνητική της χροιά, αυτή του δογματισμού- είναι το δόγμα της προσήλωσης στις εγωϊκές ιδέες που έχει κάποιος, στις πεποιθήσεις του, στο φιλοσοφικό μοντέλο που έχει για να στηρίζεται σε αυτόν τον κόσμο. 


Αλλά η Γνώση δεν είναι ένα φιλοσοφικό μοντέλο που περιορίζεται μόνο στο διανοητικό κομμάτι και τον περιορισμένο νοητικό κόσμο. Η Γνώση είναι το βίωμα ανώτερων πραγματικοτήτων μέσα από το όχημα της Συνείδησης. Εάν η τελευταία δεν επαναστατήσει μπορεί να κοιμάται μέσα σε οποιαδήποτε θεωρία όσο και Επαναστατική και αυτή φαντάζει. 

Η Γνώση είναι βίωμα, είναι πράξεις και γεγονότα. Όσο όμορφα και να μιλάει ή να γράφει κανείς δεν έχει σημασία γιατί αυτά δεν δείχνουν τον πραγματικό του χαρακτήρα. Ο πραγματικός χαρακτήρας φαίνεται από την δύναμη της ψυχής που έχει κάποιος και όχι από τα λόγια που λέει. Γιατί άλλα μπορεί να λέει και άλλα να κάνει, με τον ίδιο τρόπο που αλλιώς μπορεί να φαίνεται και αλλιώς μπορεί να είναι. Οι αισθήσεις μας και ο νους μας μας εξαπατούν γιατί η υποκειμενική αντίληψή μας στηρίζεται στις παρελθούσες εμπειρίες μας οι οποίες έχουν χτίσει τις πεποιθήσεις μας, τα πιστεύω μας, που στις περισσότερες των περιπτώσεων απέχουν από την πραγματικότητα. Γι’ αυτό είπε ο Ιησούς ο Χριστός «από τις πράξεις τους θα τους γνωρίσεις». Και ποιες είναι αυτές οι πράξεις; Είναι πράξεις συγχώρεσης, είναι πράξεις αγάπης, κατανόησης, αλτρουϊσμού, φιλανθρωπίας, συμπόνιας, ελεημοσύνης. 

Είναι οι πράξεις που ο άνθρωπος δεν δρα με το εγωϊστικό του συμφέρον προσπαθώντας να επιβάλλει στους άλλους αυτό που πιστεύει αυτός. 

Ένας άνθρωπος μπορεί να έχει πολλές εσφαλμένες ιδέες για το τι είναι καλύτερο για τους άλλους. Υπάρχουν στον κόσμο πολλοί αυτόκλητοι Σωτήρες που θέλουν να μας σώσουν από τα δεινά μας χωρίς καν να τους έχει ζητηθεί. 

Πίσω από την αλληγορία του Μύθου και της τέχνης




Αν κάτι είναι αληθινό στα όνειρα που βλέπουμε, αυτό είναι οι βαθύτερες ανάγκες μας που προβάλλονται μέσα από τις μορφές τους. Έτσι και η παραβολικότητα του μύθου έχει πλάσει τις μορφές της, σε σχέση πάντα με τις ιδιαίτερες συνθήκες ζωής και τις ανάγκες κάθε εποχής και κάθε λαού, με σκοπό να τις καταστήσει φορείς της αλήθειας του. Όταν κανείς αναφέρεται στις μυθολογικές μορφές δεν θα πρέπει να ξεχνά, ότι η αλήθεια του μύθου βρίσκεται στην ουσία της ιδέας που εκφράζουν και όχι στην παραβολική μορφή με την οποία ενδύεται κάθε φορά ο μύθος, προκειμένου να κάνει κατανοητή αυτή την αλήθεια. 

Βέβαια υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να παραπλανηθεί κάποιος από το πλήθος των συμβολικών μορφών, καταλήγοντας να υποστηρίζει ως αληθινά, παράδοξα πράγματα, που μόνο στο χώρο της λογοτεχνικής φαντασίας μπορούν να ανήκουν, όπως διαπιστώνεται τελευταία σε κάποιους συγγραφείς[1]

Η εμμονή στην κυριολεκτική ερμηνεία ενός μύθου, εκτός από το να είναι αφελής, αντίκειται ουσιαστικά στην έρευνα της ιστορικής αλήθειας. Άλλωστε οι ίδιοι οι αρχαίοι Έλληνες αμφισβητούσαν πρώτοι από όλους την κυριολεκτική αλήθεια των μυθικών τους παραδόσεων. Ο μύθος είναι μια έντεχνα κρυμμένη αλληγορική αλήθεια για την οποία ο Αριστοτέλης έλεγε πως: «Οι πρόγονοι μας άφησαν τις παραδόσεις με μορφή μύθων.Πραγματικά γεγονότα τα οποία δεν έπρεπε να μάθουν οι πολλοί, διαφυλάχτηκαν με τη μορφή μύθου». 

Αυτό οφείλεται στη γενικευμένη αρχαία συνήθεια να περιβάλλονται με απόλυτη σιωπή τα ιερά και τα μυστικά των θεών. Ο Ευήμερος[2] πάλι στο βιβλίο του Ιερά Αναγραφή, τον 3ο αι. έλεγε ότι: «Ο μύθος είναι η ιστορία μεταμορφωμένη», δίνοντας μια ιστορική ερμηνεία των μύθων που προεκτεινόμενη καταλήγει στην αμφισβήτηση των θεών.Η ουσία των μύθων αναφέρεται πάντα στη σχέση του ανθρώπου με τη φύση και τους θεούς και με τον αρχέγονο εαυτό του, μια σχέση απόλυτα κυριαρχική που καθορίζει τη ζωή, το παρελθόν και το μέλλον του. 

Σύμφωνα με τον Περικλή Ροδάκη[3]«Ο μύθος ξεχωρίζει από τη λογική. Στη μορφή που χρησιμοποιούμε τον όρο μύθο σήμερα, αυτός είναι μια εξωπραγματική σύνθεση από στοιχεία που μπορούν να θεωρηθούν υπερβατικά χωρίς να φτάνουν στη θρησκευτική υπερβατικότητα ή την εξωκοσμική συμβατικότητα της φαντασίας, αλλά που τελικά εκφράζει παραβολικά μια αντικειμενική πραγματικότητα».

Στην τέχνη γενικά ο μύθος είναι ο ειρμός, η ιστορία, η αφήγηση που υπάρχει πίσω από το έργο, είναι αυτό που εκφράζει επιφανειακά το έργο. Από την άποψη αυτή ο μύθος έχει άμεση σχέση με τη μορφή και θα λέγαμε ότι αποτελεί βασικό στοιχείο της μορφής. Αλλά και το περιεχόμενο το επηρεάζει αφού μέσα από το μύθο θα εκφραστεί και θα πρέπει να μεταπλαστεί κατά τρόπο που να ταιριάζει στην έκφρασή του με το μύθο». Μέσα από τις πολλές μορφές των παγκόσμιων μύθων όλων των λαών, μπορούν να ανιχνευτούν εκείνα τα στοιχεία και τα ιστορικά γεγονότα της κοινής  αλήθειας που τους διαμόρφωσαν. Τέτοια είναι για παράδειγμα οι ιστορίες για τους κατακλυσμούς που συναντώνται σε πολλές παραδόσεις. 

Ο μύθος είναι μεν μια σύνθεση αληθινών ιστορικών γεγονότων, αλλά περιβεβλημένων επίσης με υπερβολική δόση φαντασίας σε ότι αφορά τις μορφές της έκφρασής τους. Αυτή τη σύνθεση εννοεί ο Αριστοτέλης λέγοντας: «και εννοώ μύθο τη σύνθεση των γεγονότων», ή «της πράξης μίμησης είναι ο μύθος»[4]. Και εξηγεί ο Π. Ροδάκης: «Ο μύθος είναι η λογική σύνθεση στοιχείων που χωρίς αυτά δεν μπορούσαν να δώσουν καλλιτεχνική έκφραση. Από αυτή την άποψη ο μύθος θα υπάρχει πάντα γιατί θα πρέπει να υπάρχει μια λογική τάξη στην έκφραση μιας συγκεκριμένης πράξης»[5].

Πως διαχειρίζομαι μια συζήτηση που καθίσταται παράλογη;

Πως διαχειρίζομαι μια συζήτηση που καθίσταται παράλογη;

Πως διαχειρίζομαι μια συζήτηση που καθίσταται παράλογη; Κάθε φορά που διαφωνώ σε ένα θέμα, προσπαθώ να παρουσιάσω στοιχεία και πληροφορίες που υποστηρίζουν την θέση μου αλλά αυτός που έχω απέναντί μου, τα απορρίπτει και θυμώνει, σαν να του επιτίθεμαι προσωπικά. Ο παράλογος συζητητής που έχω απέναντι απορρίπτει επιστημονικές μελέτες και εγκυκλοπαιδικά άρθρα για ανόητους λόγους ή επειδή είναι περσινά και όχι φετινά · επιλέγει να απορρίψει στοιχεία μόνο και μόνο επειδή διαφωνεί. Πως ξεφεύγω από ένθερμες συζητήσεις μαζί του χωρίς όμως να τον αφήσω να νομίζει ότι έχει δίκιο;

Η παραπάνω είναι μια κατάσταση που αφορά όλους. Σε όλους μας έχει τύχει να εμπλακούμε σε μια ‘περίεργη’ συζήτηση με κάποιον που απλά δεν θέλει να ακούσει την λογική, κάτι που μας εκνευρίζει, ιδίως όταν γνωρίζουμε ότι η δική μας άποψη, είναι η ορθή. Όταν λοιπόν έχεις εμπλακεί σε μια συζήτηση πάνω σε οποιοδήποτε θέμα και διαπιστώνεις ότι ο απέναντί σου αρχίζει να γίνεται παράλογος και αρνείται να ακούσει τη λογική, θα σας πούμε πώς να εκτονώνετε την κατάσταση πριν η συζήτηση γίνει οξύθυμη και κάποιος πει κάτι που θα μετανιώσει στη συνέχεια.
Πως ‘την κάνω’ από μια συζήτηση με έναν παράλογο συζητητή;
Βήμα 1ο: Βεβαιώσου ότι γνωρίζεις περί τίνος συζητάτε
Πρώτα, έλεγξε τον εαυτό σου. Σοβαρά – βεβαιώσου ότι δεν είσαι εσύ αυτός που γίνεται παράλογος και ότι δεν είσαι εσύ αυτός που χρησιμοποιεί λάθος πληροφορίες για να αποδείξει τη θέση του. Όπως με οποιαδήποτε συζήτηση με διαφορετικές απόψεις, είναι εύκολο και για τις δύο πλευρές να ‘κλεισθούν’ γύρω από την θέση τους και να προσποιηθούν προς τον εαυτό τους ότι αυτοί είναι οι ικανοί να ξεχωρίσουν τα γεγονότα και πραγματικότητα από την φαντασία και ότι ο ‘αντίπαλος’ συνομιλητής τους είναι αυτός που δεν ανταποκρίνεται στη λογική.
Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι δεν είστε εσείς το πρόβλημα, και βεβαιωθείτε ότι οι απόψεις σας είναι προϊόν σκέψης, έρευνας και εν γένει καλά υποστηριγμένες, καθώς και ότι προσεγγίζετε την συζήτηση με ηρεμία.
Εάν δε, έχετε παρατηρήσει ότι με κάποιο άτομο οι συζητήσεις παίρνουν συχνά τροπή ασυμφωνίας βασιζόμενη στον παραλογισμό αυτού που έχετε απέναντί σας, είναι πιθανό να ξεκινάτε μια νέα συζήτηση μαζί του, με προκατάληψη, έχοντας δηλαδή την άποψη ότι τα πράγματα δεν θα εξελιχθούν ομαλώς.
Όταν μπαίνετε σε μια συζήτηση και είτε ανησυχείτε για την νοοτροπία του συνομιλητή σας είτε όχι, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να δείξετε την θέση σας με έξυπνο τρόπο και με μια πληροφοριακή ‘οπτική’ και όχι το να πείσετε τον απέναντί σας για την θέση σας (αυτό μπορεί να έρθει ως φυσική συνέπεια). Εάν στόχος σας είναι να υπερισχύσετε στην συζήτηση, αυτό όταν έχετε απέναντί σας έναν παράλογο συνομιλητή, δεν θα γίνει ποτέ, καθώς δεν θα θέλει να βγει από την συζήτηση ηττημένος.

Όσα οι Έξυπνοι άνθρωποι δεν λένε ποτέ στην δουλειά

Όσα οι Έξυπνοι άνθρωποι δεν λένε ποτέ στην δουλειά

Οι φράσεις που ακολουθούν έχουν την μυστηριώδη ικανότητα να σας κάνουν να φαίνεστε κακοί, ακόμα και εάν λένε την αλήθεια.

Επομένως, για να μην σας αμαυρώνουν την επαγγελματική σας εικόνα και βλάψουν την επαγγελματική σας ζωή, αποφύγετέ τις.
Ας δούμε όμως ποιες είναι αυτές:
1. «Δεν είναι δίκαιο»
Όλοι γνωρίζουν ότι η ζωή δεν είναι δίκαιη. Το να το λέτε, είναι σαν να υπονοείται, ότι η ζωή είναι δίκαιη, κάτι που σας κάνει να φαίνεστε ανώριμος και αφελής. Επιπλέον, καθώς το πιθανότερο είναι να απευθύνετε μια τέτοια φράση προς τον εργοδότη ή προϊστάμενό σας, σκεφτείτε πως θα το πάρει αυτός που έχει αυξημένη ισχύ επαγγελματικά, πάνω σας: θα του φανεί ότι τον κατηγορείτε, κάτι που μάλλον θα μετρήσει έντονα αρνητικά εις βάρος σας. Ακόμα και εάν απευθύνετε την φράση σε κάποιον της ιδίας βαθμίδας με εσάς, πάλι ισχύει ότι δεν θα κάνει καλή εντύπωση, καθώς θα σας θεωρήσει εκτός τόπου και χρόνου.
Εάν θέλετε να επισημάνετε κάτι, για το οποίο θεωρείτε ότι αδικηθήκατε, ένας ποιο εποικοδομητικός τρόπος για να κάνετε την επισήμανσή σας, είναι κάπως έτσι: «πρόσεξα ότι αναθέσατε στην Μαρία το μεγάλο project που ήλπιζα να αναλάβω. Θα θέλατε να μου πείτε τι συνέβαλε στην απόφαση αυτή; Θα ήθελα να γνώριζα γιατί με κρίνατε ότι δεν μπορώ να την αναλάβω εγώ, έτσι ώστε να κοιτάξω να βελτιωθώ στους τομείς που θεωρήσατε ότι υστερώ».
2. «Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο πάντα γίνεται «
Ιδίως με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, πολλές διαδικασίες σε επιχειρήσεις αλλάζουν τακτικά ως προς τον τρόπο διεκπεραίωσής τους / διαχείρισής τους. Το να πείτε λοιπόν μπροστά σε μια αλλαγή ότι αυτός είναι ο τρόπος που γίνεται πάντα, σας κάνει να ακούγεστε από δύσκαμπτος έως τεμπέλης, πόσο δε μάλιστα εάν ακούσει αυτή την φράση σας ο προϊστάμενός σας / εργοδότης σας. Θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι ακόμα και εάν μια διαδικασία γίνεται με έναν άλφα τρόπο, σίγουρα θα υπάρχει ή θα υπάρξει κάποια στιγμή, η δυνατότητα τροποποίησής του / βελτίωσής του.
3. «Αυτό ίσως είναι χαζή ιδέα που θα πω … / πρόκειται να κάνω μια ανόητη ερώτηση»
Αυτές οι παθητικές φράσεις, κλονίζουν την αξιοπιστία σας. Ακόμα και εάν ακολουθείται από μια καλή ιδέα σας, ο τρόπος που το θέσατε, ότι ίσως είναι χαζή ιδέα, δείχνει από την πλευρά σας έλλειψη εμπιστοσύνης στις ικανότητές σας και εάν δεν έχετε εσείς ο ίδιος εμπιστοσύνη στις δυνατότητές σας, περιμένετε να έχουν οι άλλοι συνάδελφοί σας και προϊστάμενοι / εργοδότες σας;
Ακόμα και εάν δεν γνωρίζετε κάποια πράγματα, που καλείστε να κάνετε, πείτε καλύτερα «Δεν έχω την απαραίτητη πληροφόρηση τώρα, αλλά θα την βρω και θα επανέλθω».

Πώς να μην κάνεις όλες τις δουλειές μαζί – Δούλευε πιο απλά και συνετά


Κάνεις δύο δουλειές παράλληλα, ενώ το αφεντικό σου έχει αφήσει δύο νέα αιτήματα πάνω στο γραφείο σου. Μιλάς στο τηλέφωνο ενώ έρχονται 2-3 νέα emails. Προσπαθείς να φύγεις στην ώρα σου έτσι ώστε να πάρεις πηγαίνοντας στο σπίτι μερικά λαχανικά που χρειάζεσαι για το βραδινό. Το Blackberry έχει αρχίσει να τα φτύνει, όπως και το κινητό σου τηλέφωνο. Ένας συνάδελφός σου έρχεται να σου ζητήσει κάποιες πληροφορίες και το Google Reader σου έχει πάνω από 100 μηνύματα να διαβάσεις.
Πετάγεσαι από τη μία δουλειά στην άλλη με τρομερή ταχύτητα.
Σε αυτή την εποχή της στιγμιαίας τεχνολογίας, βομβαρδιζόμαστε με υπερβολικές πληροφορίες και απαιτήσεις της εποχής μας. Αυτός είναι ένας λόγος που το GTD (ένα σύστημα για το πώς να φέρνεις τα πράγματα εις πέρας) είναι τόσο δημοφιλές στον κόσμο της πληροφορίας – είναι ένα σύστημα σχεδιασμένο για γρήγορες αποφάσεις και για να βάζει όλες τις απαιτήσεις της ζωής σου σε μία τάξη. Αλλά ακόμα κι αν χρησιμοποιούμε το GTD, κάποιες φορές κατακλυζόμαστε από τα πράγματα που πρέπει να κάνουμε και το σύστημά μας αρχίζει να καταρρέει.
Στο Life Hack υπάρχει ένα άρθρο για το Πώς να κάνεις όλες τις δουλειές μαζί, και πρόκειται για ένα καλό άρθρο σχετικά με την πολυδιεργασία και πώς να τα καταφέρεις όσο εστιάζεις σε μία εργασία τη φορά.
Αυτό το άρθρο είναι για το Πως να ΜΗΝ κάνεις όλες τις δουλειές μαζί – ένας οδηγός για να δουλεύεις όσο πιο απλά γίνεται για την ψυχική σου υγεία.
Πρώτα, μερικοί γρήγοροι λόγοι γιατί να μην κάνεις όλες τις δουλειές μαζί:

10 τρόποι να κάνεις περισσότερα, εστιάζοντας στα ουσιώδη


Οι ζωές μας είναι πιο πολυάσχολες από ποτέ. Δουλεύουμε περισσότερο από ποτέ. Είμαστε πιο στρεσαρισμένοι και εξουθενωμένοι από ποτέ. Και τελικά καταλήγουμε να κάνουμε λιγότερα και να μην είμαστε και τόσο ευτυχισμένοι.
Δε χρειάζεται να γίνεται έτσι.
Το πρόβλημα είναι ότι υπερφορτωνόμαστε με πληροφορίες και δουλειές, και προσπαθούμε συνεχώς να κάνουμε τα πάντα αντί να διαλέξουμε τα πιο ουσιώδη. Ποια είναι η λύση?Επικεντρώσου μόνο στα ουσιώδη, περιόρισε τα υπόλοιπα, και άφησε τον εαυτό σου να χαρεί με τα λίγα και καλά που του μένουν.
Κι ενώ μπορεί να είναι δύσκολο να παρατήσεις τον ρόλο του πολυάσχολου με τον οποίο μεγάλωσες όλα αυτά τα χρόνια, η αλλαγή θα έχει τεράστια οφέλη στην ψυχική σου υγεία, στα επίπεδα του στρες, στην ευτυχία σου, και ναι, στην παραγωγικότητα σου.
Να 10 απλοί τρόποι να είσαι πιο παραγωγικός, κάνοντας λιγότερη προσπάθεια:
  1. Άδειασε το κεφάλι σου. Είναι αδύνατο να κερδίσεις το προβάδισμα, και να καταλαβαίνεις τι είναι πραγματικά ουσιώδες, αν βρίσκεσαι μέσα σε έναν χαμό από πληροφορίες. Κάθισε μια ώρα, ή μισή μέρα αν έχεις τη δυνατότητα, για να κρατήσεις μακριά σου όλο αυτό τον χαμό πληροφοριών, και για να αποκτήσεις μια καλύτερη εικόνα της ζωής σου και της δουλειάς σου. Πες σε όλους ότι δεν είσαι διαθέσιμος γι’ αυτό το διάστημα, κλείσε τηλέφωνα σταθερά και κινητά, κλείσου κάπου που να έχεις την ησυχία σου, και αφιέρωσε λίγη ώρα για να σκεφτείς τα σημαντικά. Τι θέλεις? Που πηγαίνεις? Τι χρειάζεται για να φτάσεις εκεί? Άλλος ένας καλός τρόπος να αδειάσεις το κεφάλι σου, πράγμα απαραίτητο για να μπορέσεις να επικεντρωθείς στη συνέχεια, είναι να κάτσεις και να γράψεις σε χαρτί όλα όσα περνούν από το μυαλό σου – πράγματα που χρειάζεται να κάνεις, δουλειές, projects, αλλά και τις ιδέες που περνούν από το μυαλό. Άδειασε όλες τις σκέψεις σου στο χαρτί, και μετά σταμάτα να τις σκέφτεσαι για λίγο.
  2. Επικεντρώσου στις ουσιαστικές δουλειές. Άπαξ και άδειασες όλες τις σκέψεις από το κεφάλι σου, σειρά έχει να διευκρινίσεις ποιες δουλειές είναι οι πιο ουσιώδεις. Κάνε στον εαυτό σου αυτή τη μαγική ερώτηση: “Τι μπορείς να κάνεις για να έχεις το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο χρόνο που θα αφιερώσεις?” Βρες το project που θα σου φέρει τη μεγαλύτερη αναγνώριση, που θα σου φέρει βραβεύσεις, ή θα σου φέρει την περισσότερη δουλειά. Κάτι που θα σε ξεπληρώσει για τα καλά. Όχι κάτι που θα ξεχάσεις κι εσύ ο ίδιος σε καμιά εβδομάδα, αλλά κάτι που θα κάνει τους άλλους να σε θυμούνται. Αυτή είναι μια ενέργεια ουσιαστική. Κάνε μια λίστα με τέτοιου είδους ενέργειες – είναι ό,τι πιο σημαντικό έχεις να κάνεις αυτή την εβδομάδα.

ΠΛΑΤΩΝ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ - Λεισμόνει τα οπίσω, ενθυμού τα πρόσω, αυτό είναι το κλειδί της αιώνιας ζωής.


ΠΛΑΤΩΝ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ

Μερικοί ακόμα πνευματικοί θησαυροί από τον μεγάλο Έλληνα πρωτοπόρο του πνεύματος, Πλάτωνα Δρακούλη.

Η Αλληλευμένεια
Η γέννηση μιας νέας ιδέας φέρει σθένος στο πνεύμα. Όσο πλουσιότερο είναι σε ιδέες το πνεύμα τόσο κραταιότερα είναι τα έργα του σώματοςΌπως το σώμα τρέφεται δια νέων τροφών έτσι και το πνεύμα τρέφεται δια των νέων ιδεών.

 Λεισμόνει τα οπίσω, ενθυμού τα πρόσω, αυτό είναι το κλειδί της αιώνιας ζωής. 

Το γήρας είναι προϊόν αφοσίωσης εις τα οπίσω. Η αειθαλής νεότητα είναι προϊόν αφοσίωσης εις τα πρόσω.
Η αφοσίωση εις τα πρόσω γεννά ιδέες διότι φέρει τους στοχασμούς εις επιγαμία προς τους στοχασμούς όντων τα οποία κατοικούν εις τις σφαίρες του υπέρτερου πνεύματος. Προαπαιτείται όμως η τέχνη του λησμονείν τις νεκρές ιδέες πριν γίνει δυνατόν να ελπίσεις την γέννηση νέων ιδεών.
Και όταν αποκτήσεις νέες ιδέες, είναι απόλυτος ανάγκη – είναι νόμος του βίου η ανάγκη αυτή- να εκφράσεις αυτές. Σε καθιστά ευδαιμονέστερο και ισχυρότερο η έκφρασις, διότι άνοιξες πύλες άλλων διανοιών, και εξ αυτών ακτινοβολήθηκε προς εσένα ισχύς και γηθοσύνη. Αλλά αν παρέλειψες να εκφράσεις, αποκλείστηκες από αυτήν την ακτινοβόληση, και η ζωή σου μειώνεται. Μόνον ο δίδων δώρα λαμβάνει δώρα.

Όσο περισσότερα δίδεις τόσο περισσότερα έχεις. Πλούσιος είναι αυτός που έχει το θάρρος να δίδει.

Η αφιλαυτία είναι στοιχείο ζωτικό της πρωτοτυπίας των ιδεών τις οποίες δανείζεσαι. Ο φίλαυτος αρκείται να δανείζεται και δεν προσφέρει κάτι πρωτότυπο. Ο αφίλαυτος δανείζεται και παράγει πρωτότυπα. Δεν προσφέρει τα δανεισθέντα ως πρωτότυπα, αλλά γεννά εκ της χρήσεως του δανείου.
Ο γνωρίζων να κάνει την δέουσα χρήση της τεράστιας δύναμης την οποία ονομάζουμε στοχασμό διεξάγει πολύ πιο επικερδή εργασία εντός μιας ώρας, παρά ο μη γνωρίζων εντός ενός έτους.
Η διάνοια όχι μόνο ελκύει στοχασμούς, αλλά και εξαποστέλλει. Η ατμόσφαιρα βρίθει στοχασμών εξαποστελόμενων από κάθε είδους διάνοιες. Οι ομοφυείς στοχασμοί συναντώνται και οι διάνοιες που τους εξαποστέλλουν φέρονται εις συνάφεια. Αναλόγως του ποιου των στοχασμών που εξαποστέλλεις θα είναι και οι σχέσεις που προορίζεσαι να συνάψεις. Ο υστερόβουλος στοχασμός σου θα αφυπνίσει μια υστερόβουλη χορδή και στους άλλους. Οι υστερόβουλοι όταν συναντώνται βλάπτουν αλλήλους. Επίσης οι φίλαυτοι και οι άδικοι.
Οι μεγάλες αρμονίες προέκυψαν μόνον εκ της αλληλεπικοινωνίας των αφίλαυτων. Οι θρίαμβοι της Ειρήνης (οι οποίοι, αντίθετα με τους θριάμβους του πολέμου, είναι αιώνιοι), είναι τέκνα της ανεξιδοξίας. Μόνον οι ανεξίδοξοι δύνανται να συνεννοηθούν και να συνεργαστούν.

ΠΛΑΤΩΝ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ: Ο Στοχασμός και η Τέχνη του Λησμονείν




Αυτά, έλεγε στις αρχές του αιώνα ο Πλάτων Δρακούλης, ο μεγάλος πρωτοπόρος του Ελληνικού πνεύματος, πριν περίπου από 100 χρόνια στο περιοδικό του “Η ερεύνα”.
“Η σπατάλη του στοχασμού
“Ο στοχασμός είναι ουσία η οποία δεν πρέπει να σπαταλάται, διότι η σπατάλη της επιφέρει μείωση όχι μόνο του διανοητικού σθένους αλλά και της σωματικής ρώμης.
Η μέριμνα για το αύριο είναι σπατάλη στοχασμού και ελαττώνει την ελκτική δύναμη της διανοίας.
Όπως το κρίνο του αγρού, αμέριμνο για το αύριο, έλκει προς τον εαυτό του όλα τα αναγκαία για ευδαίμονα και έκλαμπρο βίο, έτσι και ο ανθρώπινος νούς αν συνεκέντρωνε τους στοχασμούς του στα πράγματα της ημέρας, χωρίς να τυρβάζει, χωρίς να αδημονεί για το αύριο και χωρίς να φοβάται το μέλλον, θα προσέλκυε στον εαυτό του πάντα τα χρεώδη προς ευδαίμονα και έκλαμπρο βίο.
Οι ανάγκες του σήμερα είναι οι μόνες πραγματικές ανάγκες. ‘Εχεις ανάγκη του σημερινού γεύματος.

Του αυριανού γεύματος δεν έχεις σήμερα ανάγκη. Τι σπαταλάς τις δυνάμεις σου μεριμνώντας για την αυριανή σου ανάγκη? Δες το κρίνο του αγρού. Δεν αδημονεί ούτε επιδίδεται σε έργα και σχέδια για να αποθηκεύσει περίσσευμα ύδατος ή αέρος ή ηλιόφωτος για το αύριο εκ φόβου μη του λείψουν αύριο αυτά τα χρειώδη.
Εάν έπραττε έτσι θα σπαταλούσε τις ελκτικές ικμάδες του στην προσπάθεια αποταμιεύσεως και δεν θα καθίστατο ποτέ τέλειο κρίνο που υπερτερεί σε πλούτο
και απο αυτόν τον Σολομώντα όταν ευρισκετο σε όλη του την δόξα.
Δεν είναι μεταφορική έκφραση αυτό, είναι νόμος του βίου.

Η ελκτική δύναμη της διάνοιας η οποία κατοικεί στον άνθρωπο, κατοικεί και στο
κρίνο και αν την σπαταλάς στην μέριμνα για να αναγκαία εκτός των αναγκών της ημέρας, αποκόπτεις απο τον εαυτόν σου τις αρτηρίες μέσω των οποίων το Σύμπαν προμυθοποιείται να σου προμηθεύση κάθε τι το χρειώδες προς εξαφάλισιν της αυξήσεώς σου, της υγείας σου, της ισχύος σου και της ευπορίας σου κάθε μέρα”.

ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ - Η σωστή στάση του νου λέγει: «απαιτώ αυτό το πράγμα διότι είναι αναγκαίο διότι είναι δίκαιο να το αποκτήσω. Διότι αισθάνομαι ότι η απόκτηση αυτού του πράγματος θα αυξήσει την ικανότητά μου να ωφελήσω τον εαυτό μου και τους άλλους».



Η άντληση.
Η ελκτική δύναμη της διανοίας σου ελαττώνεται όταν μετέχεις σε μικροέριδες και μικροπροκαταλήψεις των ανθρώπων για τους άλλους. Αποβάλλεις δύναμη όταν συγκαταβαίνεις σε συνδιαλέξεις χαμηλότερου ελατηρίου και αισθήματος από το δικό σου, σε προσωπικές σπερμολογίες, σαρκαστικά σχόλια για τις ελλείψεις του μεν ή του δε, κατακρίσεις υποθέσεων που δεν σε αφορούν και αδικαιολόγητη περιέργεια και ανίχνευση των ιδιαιτέρων υποθέσεων του άλλου.

Όσο λιγότερο λαμβάνεις υπό σημείωση τις ταπεινές σκέψεις των άλλων τόσο λιγότερο μολύνεσαι από αυτές. Είναι συμφέρον σου να μη συγκαταβαίνεις μήτε νοερά μήτε έμπρακτα σε τέτοιες σφαίρες, διότι έχεις ανάγκη δύναμης ελκτικής για να αντλήσεις πλήρη υγεία, πλήρη ευδοκίμηση στις υποθέσεις σου, και αύξηση της ψυχής σου μέχρις ικανοτήτων τις οποίες ούτε καν φαντάζεσαι τώρα.

 Αν συγκαταβαίνεις στις χαμηλές εκείνες σφαίρες, κατεβαίνεις στον κόσμο της αποτυχίας και της ασθενικότητας. Ενδύεις τον εαυτό σου με την περιβολή του ανίσχυρου – περιβολή την οποία ολοένα φέρουν τόσοι, οι οποίοι αποδίδουν την ατέλεια της υγείας τους ή την αποτυχία των προσπαθειών τους σε όλα τα άλλα αίτια εκτός από το πραγματικό.


Φύγε όσο μπορείς μακριά από ανθρώπους απέλπιδες, άβουλους, και άσκοπους, αν θέλεις να διατηρήσεις άρτια την ελκτική δύναμη της διανοίας σου. Αν θέλεις να μην την ελαττώσεις με την νοθεία που συνεπιφέρει η απορρόφηση των απελπισμένων, άβουλων και άσκοπων διαλογισμών τους. 

Αν εξ ανάγκης περιέλθεις σε συνάφεια με αυτούς, πάρε το εκ των προτέρων απόφαση και δώσε στον εαυτό σου οριστική υπόσχεση ότι δεν θα απορροφήσεις κάτι από τους διαλογισμούς τους. Με αυτόν τον τρόπο ενδύεσαι με θετική προστατευτική πανοπλία κατά του μιάσματος. 

ΠΛΑΤΩΝ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ - Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ



Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ
Οι διαλογισμοί που σε απασχολούν την ώρα που τρως έχουν μέγιστη επιρροή. Όταν λαμβάνεις την τροφή σου, αφομοιώνεις εκτός από τα υλικά στοιχεία και πνευματικά τα οποία εκπορεύονται από την διανοητική διάθεση στην οποία ευρίσκεσαι.

Δεν έχει καμία σημασία αν η τροφή σου είναι υγιεινή και θρεπτική αν την λαμβάνεις με αρνητική διάθεση (ευερέθιστη, μελαγχολική, φόβο, δειλία, απελπισία, βιασύνη, ανησυχία). Τότε θα μεταφέρεις εις την σύστασή σου αντίστοιχή βλάβη. Το να τρως με γαλήνη και με διαλογισμούς ή συνδιαλέξεις ευχάριστες, ήρεμες, υγιείς και αδρές, φέρει ανάλογο ρεύμα εις την σύστασή σου.

Ένεκα τούτου του επιστημονικού λόγου όλες οι θρησκείες παραγγέλλουν ευχαριστία και προσευχή προ του φαγητού. Η απαγγελία των ιερών φράσεων ενθαρρύνει την ηρεμία του νου και επομένως εξασφαλίζει αρμονικούς διαλογισμούς κατά την διάρκεια του φαγητού.


Την ώρα που τρώγεις η έλξη των στοιχείων είτε του καλού είτε του κακού είναι πολύ πιο δραστήρια από ότι τις άλλες ώρες, για τον εξής λόγο: όταν τρώγεις είσαι σε κατάσταση αρνητική, δηλαδή δεκτική περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ώρα εκτός από τις ώρες του ύπνου. Δηλαδή το πνεύμα σου θέτει τον εαυτό του και το σώμα σου σε τέτοια στάση ώστε να δέχεται τα στοιχεία της τροφής. Ολόκληρος ο εαυτός σου, το πνεύμα σου και το σώμα το οποίο χρησιμοποιεί είναι τότε σαν ανοικτή παλάμη τεταμένη για να δεχτεί κάποιο δώρο.

Ενώ το πνεύμα σου και το σώμα σου δέχονται σθένος από οποιαδήποτε πηγή, δεν πρέπει ταυτόχρονα να δαπανούν το σθένος αυτό. Δαπανάς σθένος αν την ώρα του τρώγεις η διάνοιά σου ευρίσκεται σε οιανδήποτε ένταση. Ένεκα τούτου το να μελετάς της ώρα που τρως μπορεί να αποβεί ολέθριο αργά ή γρήγορα.

ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ - Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

ΠΛΑΤΩΝ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ

Ο Ήλιος

Πηγή σθένους είναι η ανάπαυση και του πνεύματος και του σώματος. Μάθε την επιστήμη της ανάπαυσης. Μέρος της επιστήμης αυτής συνίσταται στο να αποδιώχνεις από το νου σου για κάποιο χρόνο τις μέριμνες που απασχολούν τον νου σου και να αποστρέψεις το νου σου από αντικείμενα που απορροφούν μεγάλο μέρος του χρόνου σου. Έτσι ο νους σου επανακτά δυνάμεις.

Ο Ήλιος, όπως και κάθε πράγμα, έχει την πνευματική αντιστοιχία του η οποία επιδρά σε μας και στον πλανήτη μας. Υπάρχει Ήλιος αόρατος ο οποίος έχει προς τον ορατό Ήλιο την σχέση που έχει το πνεύμα με το σώμα μας.

 Ο ορατός Ήλιος επιδρά στο σώμα μας. Αλλά ο αόρατος Ήλιος, δηλαδή το πνεύμα του Ήλιου, επιδρά στην πνευματική μας υπόσταση όσο η υπόσταση αυτή αναπτύσσεται αρκετά ώστε να δέχεται την ιδιάζουσα αυτή επίδραση. 

Αν μπορείς να δεχτείς την αλήθεια αυτή, ή έστω και αν την λάβεις σοβαρά υπόψη, θα μπορέσεις να δεχτείς από αυτή την πηγή, δύναμη μεγαλύτερη από όση γίνεται να έλθει σε εκείνους που πιστεύουν μόνο στην ορατή ύπαρξη των πραγμάτων.

Η πίστη στην ύπαρξη των αόρατων αντιστοιχιών ζωοποιεί το σώμα και τον νου, ματαιώνει την ενέργεια του χρόνου, αναβάλλει το γήρας και καθιστά την ζωή αιώνιο.

ΠΛΑΤΩΝ ΔΡΑΚΟΥΛΗΣ - Ο ΟΥΡΑΝΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΤΡΟΦΗ


Ο Ουρανίσκος

Το να τρώγεις μηχανικά βλάπτει πολύ το σώμα. Κάθε λειτουργία που γίνεται χάριν του σώματος πρέπει να είναι μεστή ζωής και πνεύματος.
Αν οι ασχολίες σου σε απορροφούν τόσο ώστε να μην έχεις καιρό να τρώγεις με γαλήνη και υπομονή, αλλά τρέχεις σε αυτές ευθύς μόλις καταπιείς το φαγητό σου, είναι αναπόφευκτο με τον καιρό να πάθεις. Το σώμα δεν είναι ατμομηχανή ώστε να γεμίζεται εν τάχη.
Το πνεύμα απαιτεί πότε το ένα και πότε το άλλο έδεσμα και άρωμα. Το πνεύμα έχει τους λόγους του που απαιτεί αυτήν την εναλλαγή. Όταν κάποιος αδιαφορεί γι αυτό σημαίνει ότι έχει μόνο σώμα. Σημαίνει ότι το πνεύμα έχει χαυνωθεί.
Όσο πνευματικότερος είναι κάποιος, τόσο κριτικότερο έχει τον ουρανίσκο. Να θυμάσαι λοιπόν όταν τρώγεις να εξυπηρετείς τις απαιτήσεις του πνεύματος. Ο ουρανίσκος είναι ένας από τους πράκτορες του πνεύματος. Πρόσεχε να μην τον διαφθείρεις.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα