φίλες και φίλοι
ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε πόσο πολύ θα ήθελα να γνωρίσω τον εμπνευστή του θεόπνευστου σχεδίου εκκένωσης μιας πυκνοκατοικημένης περιοχής ακτίνας δύο χιλιομέτρων με κέντρο την μη εκραγείσα κατά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο πυρηνική βόμβα που βρέθηκε στο Κορδελιό της δυτικής Θεσσαλονίκης, του θεόσταλτου σχεδίου μετατόπισης, μετακίνησης, προσωρινής εξορίας 62.000 υπηκόων και, πίνοντας κάνα δυο τσιπουράκια, εκεί στο Κορδελιό, να συζητήσω μαζί του. Α, θα μάθαινα πάρα πολλά από αυτόν τον ευαίσθητο, καλλιεργημένο και πολύ μορφωμένο, γερμανομαθή ανώτερο κρατικό υπάλληλο. Δυστυχώς δεν θα μάθουμε ποτέ ποιος είναι – είναι άντρας σίγουρα, είναι πάνω από σαράντα, όχι πάνω από εξήντα, είναι αυταρχικός, επιδειξίας των γνώσεών του, όπου και όποτε τον παίρνει, πιθανότατα αριστερός, μάλλον σταλινικής πολιτικής συμπεριφοράς, έχει σπουδάσει πολιτικές επιστήμες και οικονομία στη Γερμανία. Εάν κάνω λάθος σε κάτι από αυτά, ας βγει να μας το πει· και να σχολιάσει όλα όσα θα ακολουθήσουν. Δεν θα το κάνει – αρέζεται (πετραδιώτικο <αρέσκεται) να κινείται στα σκότη του κρατικού παρασκηνίου. Έως ότου το κάνει, θα ισχύουν όσα υποστηρίζω.
ΑΥΤΟ το σχέδιο, φίλες και φίλοι, δεν είναι κάποιος νόμος ή παράγραφος του Συντάγματος που πρέπει να εφαρμοστεί. Εάν επρόκειτο περί αυτού, δεν θα έγραφα ούτε μία λέξη. Όχι· πρόκειται για έκτακτο σχέδιο εκκένωσης περιοχής και μετατόπισης πληθυσμού. Για να κατανοήσουμε αυτό το σχέδιο (κάθε σχέδιο είναι ένας τρόπος ελέγχου και αποίκισης του μέλλοντος) θα πρέπει να δούμε τις δύο όψεις του: τις πνευματικές προϋποθέσεις και τα υλικά αποτελέσματα.
ΓΙΑ να εκπονηθεί ένα σχέδιο πρέπει να υπάρχουν κάποιες πνευματικές, κοινωνικές και πολιτικές στάσεις που έχουν αποικίσει το νου κάποιου υπηρέτη του Κυρίου, πρέπει να υπάρχουν κάποιες αξίες και αντιλήψεις, μια κοινωνική και πολιτική φιλοσοφία, η οποία είναι ένας κινητήρας που παράγει σχέδια μέσα στο μυαλό αυτού που εμφορείται από αυτή τη φιλοσοφία. Και το σχέδιο εκπονείται για να παραγάγει κάποια αποτελέσματα, για να επιτευχθούν κάποιοι στόχοι.Ποιες είναι αυτές οι προϋποθέσεις και ποια τα υλικά αποτελέσματα; Για τις προϋποθέσεις θα καταφύγουμε στον Πλάτωνα· για τα αποτελέσματα στον Γκέμπελς.
Η δυτική, ποιμενικής προέλευσης, Κυριαρχία, φίλες και φίλοι, δίκην οικοδομήματος στηρίζεται πάνω σε δύο θεμέλια. Το ένα έχει ιλιαδική προέλευση, ηρωική, ποιμενική δηλαδή, και το άλλο πλατωνική. Θα δούμε παρακάτω την μεταξύ τους σχέση. Το ηρωικό θεμέλιο είναι η επιθυμία του ήρωα Κυρίου να αυξάνει διαρκώς την ισχύ του έναντι της φύσης, των αντιπάλων Κυρίων και των Υποτελών του. Άλλως, αυτό το θεμέλιο το αποκαλούμε και επινόηση της πραγματικότητας (be wise before the event). Η πραγματικότητα θα είναι η υλοποίηση κάποιου σχεδίου, η πραγματοποίηση των επί μέρους επιθυμιών του Κυρίου. Το σχέδιο είναι σχεδία που πλέει στα νερά του κοινωνικού χωροχρόνου, του μέλλοντος και επιτρέπει την επιβίωση του πολυμήχανου, πολύτροπου Κυρίου. Ο θεός είναι η προσωποποίηση της επιθυμίας αύξησης της ισχύος και αυτός είναι ο λόγος που αποκαλώ το σχέδιο θεόπνευστο και θεόσταλτο.
ΕΜΑΣ μας ενδιαφέρει σήμερα η αύξηση της ισχύος έναντι των Υποτελών. Υπάρχουν πολλοί τρόποι αύξησης αυτής της ισχύος, που τους εντοπίζουμε στο σχέδιο εκκένωσης μιας ευρείας κατοικημένης περιοχή, μαζικής μετατόπισης πληθυσμού – που θα αρχίσει να υλοποιείται σε δύο ώρες, στις έξι το πρωί μέχρι στις δέκα, Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017. Ο πυρήνας όμως της αύξησης είναι η εμπέδωση της υπακοής, της πίστης και της αφοσίωσης. Και στο σημείο αυτό θα μας μιλήσει ο Πλάτων, το δεύτερο θεμέλιο της δυτικής Κυριαρχίας. Ο Πλάτων λοιπόν έγραψε ότι από όλα τα ζώα, ο άνθρωπος είναι αυτός που δαμάζεται πιο δύσκολα. Το άλογο δαμάζεται και το καβαλάμε, ο ταύρος δαμάζεται και τον βάζουμε στον ζυγό για να οργώσει ή να σύρει την άμαξα αλλά ο άνθρωπος δεν δαμάζεται εύκολα. Η τέχνη και η επιστήμη του δαμασμού του ανθρώπου Υποτελούς, της τιθάσευσής του, λέγεται Τιθασευτική – έτσι εγώ την ονομάζω. Η Ανθρωποβοσκητική προϋποθέτει την Τιθασευτική, αυτή η δεύτερη είναι κλάδος της πρώτης. Η Τιθασευτική είναι επίσης κλάδος της Κυριαρχικής, της τέχνης και επιστήμης επιβολής της κυριαρχικής σχέσης. Η επιβολή αυτή είναι δαμασμός, είναι τιθάσευση.
ΓΙΑ να αναγκάσουν οι νταβατζήδες μια κοπέλα από το Ουζμπεκιστάν να πηγαίνει με τους πελάτες του κωλάδικου, την κλείνουν σε ένα δωμάτιο, την βιάζουν από όποια τρύπα τους αρέσει, την δέρνουν, χέζει και κατουράει εκεί μέσα και μετά από λίγες μέρες η κοπέλα εκλιπαρεί: βγάλτε μας από δω μέσα και θα κάνω ό,τι θέλετε. Τιθασεύτηκε, επιβλήθηκε η κυριαρχική σχέση. Τώρα η δαμασμένη, τιθασευμένη γυναίκα έγινε πρόβατο, το οποίο θα παράγει γάλα κάθε μέρα. Υποβιβάστηκε στην κατάσταση του εκτρεφομένου ζώου.
Η δυτική Κυριαρχία αυξάνει την ισχύ της έναντι των Υποτελών της όταν τους υποβιβάζει στην κατάσταση του εκτρεφομένου ζώου, το οποίο αρμέγει καθημερινά και όταν δεν μπορεί να παραγάγει άλλο γάλα το σφάζουνε – υπάρχουν πολλοί τρόποι. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της πλατωνικής Πολιτείας: θα είμαστε απολύτως ισχυροί, θα εξαφανίσουμε δηλαδή κάθε ενδεχόμενο απόπειρας κατάλυσης της Κυριαρχίας μόνο όταν υποβιβάσουμε τους Υποτελείς μας στην κατάσταση του εκτρεφόμενου ζώου – τα πρόβατα δεν επαναστατούν. Οι Κύριοι όμως γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν μπορούν να υποβιβάσουν απολύτως και ευρέως τον άνθρωπο Υποτελή σε εκτρεφόμενο ζώο. Η αδυναμία αυτή είναι πηγή διαρκούς ανησυχίας. Η ανησυχία αυτή παράγει την ανάγκη του διαρκούς ελέγχου της υπακοής των Υποτελών.
ΔΕΝ γνωρίζω πόσοι από τους 62.000 κατοίκους της περιοχής δεν θα υπακούσουν. Όποιον τελειόφοιτο της στρατιωτικής σχολής των Ευελπίδων να ρωτήσετε, εάν είναι απαραίτητη αυτή η εκκένωση της περιοχής, αυτή η μετατόπιση του πληθυσμού, θα χαμογελάσει και θα σας πει ότι πρόκειται περί μεγάλης ανοησίας και ταλαιπωρίας. Είναι στρατιωτικοί, δεν είναι πολιτικοί, όπως ο εμπνευστής του εν λόγω σχεδίου. Ο πολιτικός είναι στρατιωτικός, με πολιτικά, ο στρατιωτικός δεν είναι πολιτικός – αυτός είναι ο λόγος που ο στρατιωτικός είναι υφιστάμενος του πολιτικού. Ο πολιτικός έχει μια πολύ πιο ευρεία θέαση της κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας, βλέπει πιο μακριά στο μέλλον, η δουλειά του είναι ο έλεγχος αυτού του μέλλοντος.
Η εκκένωση, η μετατόπιση δεν γίνεται γιατί ο Κύριος είναι αγαθός και φιλάνθρωπος και ανησυχεί για την ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των εκτρεφομένων ζώων. Γίνεται για να ελεγχθεί η υπακοή του πληθυσμού της περιοχής. Δεν ξεχνούμε ότι το ναζιστικό και το σταλινικό καθεστώς, κορωνίδες της δυτικής Κυριαρχίας, το καθένα για τους δικούς του λόγους, κατέφευγαν με ιδιαίτερη ευχαρίστηση στις εκκενώσεις περιοχών και στις μετατοπίσεις πληθυσμών. Εδώ ο Πλάτων συναντά τον Γκέμπελς:δεν έχουμε μετατόπιση πληθυσμού, έχουμε μετακίνηση ανθρώπινου κοπαδιού. Ο βασικός τρόπος κινητοποίησης του πληθυσμού, περί κινητοποίησης πρόκειται, είναι ο εκφοβισμός.
ΕΑΝ οι αρχαίοι Γερμανοί έλεγαν, όπως γράφει ο Τάκιτος, ότι οι πρώτοι νικημένοι στον πόλεμο είναι τα μάτια, σήμερα, στις καπιταλιστικές κοινωνίες, οι πρώτοι νικημένοι είναι τα αφτιά. Για την ήττα των αφτιών θα διαβάσουμε πολλά στην Ιλιάδα. Όταν ένας ήρωας πολεμιστής επιτίθεται κατά του εχθρού δεν τραγουδάει το τραγουδάκι του Χατζηδάκι, η Βουγιουκλάκη το τραγουδάει, μέσα σ΄αυτή τη βάρκα είμαι μοναχή,/κι έχω συντροφιά μου κάτασπρο πανί! Ή πουλί, δεν θυμάμαι. Όχι! Επιτίθεται ουρλιάζοντας για να φοβηθεί ο αντίπαλος. Τους αρχαίους Γερμανούς μόνο που τους έβλεπες, χεζόσουνα πάνω σου, μας λέει ο Τάκιτος. Στις σημερινές καπιταλιστικές κοινωνίες περισσότερο και πρώτα ηττώνται τα αφτιά μας παρά τα μάτια μας. Εάν δεν φοβηθεί ο αντίπαλος, μάς λέει η Εκφοβιστική Τέχνη και Επιστήμη, δεν μπορούμε να τον νικήσουμε. Η καπιταλιστική Κυριαρχία για να αυξάνει την ισχύ της, για να ανανεώνει την ισχύ της, για να νικά πάντα και παντού, οφείλει να εκφοβίζει καθημερινά τους Υποτελείς με όλους τους δυνατούς και προσφερόμενους τρόπους, τακτικά και ευκαιριακά, ανηλεώς και απεριφράστως.
Ο έλεγχος της υπακοής μεγάλων πληθυσμών έχει ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία τους. Αυτοί οι 62.000 άνθρωποι θα ταλαιπωρηθούν, έτσι δεν είναι; Στ΄αρχίδια του του αρχισαδίσταρου γκεμπελίσκου μεγαλοφυούς κρατικού υπαλλήλου, στ΄αρχίδια του! Η ταλαιπωρία του Υποτελούς είναι μία από τις βασικές επιδιώξεις της Κυριαρχίας. Η ταλαιπωρία κουράζει, εξαντλεί τον Υποτελή και ένας εξαντλημένος και φοβισμένος Υποτελής δαμάζεται και τιθασεύεται πολύ πιο εύκολα. Η Κυριαρχία για να αναπαραχθεί, να διαιωνισθεί, για να ενισχυθεί οφείλει να καταπονεί καθημερινά τους Υποτελείς του: στη δουλειά, στο σχολείο, στη μετακίνηση, στη διασκέδαση, στις διακοπές, παντού και πάντα.
ΑΥΤΟ που θα γράψω παρακάτω θα σας κάνει να γελάσετε και να εκπλαγείτε. Θα παρατηρήσατε ότι χρησιμοποίησα συχνά τον όρο εκκένωση. Θα σας εξηγήσω γιατί το έκανα. Μπορούμε να κάνουμε και μια σκατολογική προσέγγιση της σημερινής εκκένωσης της περιοχής του Κορδελιού, με τη βοήθεια της Ιλιάδας. Όταν οι ήρωες κυρίευαν ένα χωριό, μια αγροτική κοινότητα, τους σκότωναν όλους εκτός από τις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας (12-30 ετών, εκείνη την εποχή) και αφού άρπαζαν ό,τι μπορούσε να μετακινηθεί, έμψυχο (άγειν) και άψυχο (φέρειν), πολύ συχνά έκαιγαν το χωριό και έφευγαν. Την αφαίρεση, την αρπαγή, την εκκένωση του χωριού από τον πληθυσμό ο συνθέτης της Ιλιάδας την περιγράφει με τα ρήματα αλαπάζω και εξαλαπάζω. Το αλαπάζω είναι σύνθετο, από το στερητικό α και το λαπάζω, το οποίο σημαίνει επίσης σκυλεύω, λεηλατώ, αρπάζω έμψυχα και άψυχα. Πρόκειται για μεταφορά:η αρχική σημασία του ρήματος λαπάζω (λαπάρα:κοιλιά) είναι εκκενώνω ταχέως και ορμητικώς το έντερό μου, χέζω με δύναμη μετά από δυσκοιλιότητα.
ΦΙΛΕΣ και φίλοι, ο δυσκοίλιος Κύριος θα εκκενώσει την περιοχή και θα μετατοπίσει τους 62.000 κατοίκους σαν να είναι σκατά που φεύγουν από την κοιλιά του βιαίως και ορμητικώς. Επί τέσσερις ώρες, από τις έξι μέχρι τις δέκα το πρωί, θα χέζει κοινωνικά και πολιτικά, και μαζί με αυτόν το Κράτος και η Κυριαρχία, και η ηδονή του θα είναι απερίγραπτη. Και όση ώρα θα χέζει, θα αναφωνεί:
είσαστε σκατά, είσαστε τα σκατά μου
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.