ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΑΣΕΛΓΕΙΑΣ
Ο Μπρογκνόλι αποσαφηνίζει πολύ διδακτικά μέχρι ποιο σημείο μπορεί να φτάσει η δύναμη της δημιουργίας των Διαβολικών Εγώ. Ήδη μπορεί να ονομαστεί Ιδεοπλαστική, δηλαδή η σεξουαλική παράσταση διεγερμένη από το σεξουαλικό όργανο.
«Όταν ήμουν σταματημένος το 1664 στην Βενετία, ήλθε να με δει ο γενικός εφημέριος ενός επισκόπου της περιοχής, για να μου ζητήσει συμβουλή για την ακόλουθη περίπτωση:
Σε ένα μοναστήρι καλογριών υπήρχε μια αφοσιωμένη στις νηστείες και στις θεληματικές εγκράτειες. Πέρα απ’ αυτό την ευχαριστούσε και την ικανοποιούσε το διάβασμα των βέβηλων βιβλίων που αναφερόντουσαν στις μεταμορφώσεις, όπως αυτές που είχαν πραγματοποιηθεί από την Κίρκη και άλλες μάγισσες και επίσης από τις αρχαίες Θεότητες που μεταμόρφωναν τους ανθρώπους σε ζώα, πουλιά, φίδια και πνεύματα.
Κάποια νύχτα παρουσιάστηκε σ’ αυτήν η μορφή ενός νεαρού υπερβολικά ωραίου που, αφού τον θαύμασε έκπληκτη, της είπε:
-Μη φοβάσαι αγαπητή μου αδελφή! Δεν είσαι εσύ εκείνη η μοναχή που ευχαριστιέται με τις νηστείες πάνω από όλα; Και δεν έχεις δώσει τον εαυτό σου στην νηστεία με όλη την καρδιά σου;
Τότε πρέπει να ξέρεις ότι είμαι ο άγγελος ονομαζόμενος Νηστεία και έρχομαι σε σένα για να σου δώσω τις ευχαριστίες και να ανταποκριθώ στην αγάπη σου με μια ανάλογη. Κάποτε, ήμουν γιος ενός βασιλιά• αλλά επειδή στα παιδικά μου χρόνια, στα οποία βρίσκεσαι και εσύ, αγάπησα και αφοσιώθηκα τελείως στην νηστεία, ο πατέρας μου θύμωνε πολύ και με μάλωνε.
Αλλά εγώ, αγνοώντας τελείως τις δικές του παραινέσεις, συνέχισα να κάνω ότι ήθελα, μέχρι που αυτός, γεμάτος από οργή, με έδιωξε από το παλάτι.
Αλλά οι Θεοί, τους οποίους εγώ σεβόμουνα, απορρίπτοντας αυτήν την άρνηση και καλωσορίζοντάς με, με μεταμόρφωσαν σε άγγελο και, αφού μου έδωσαν το όνομα Νηστεία, με προίκισαν επίσης με την ικανότητα να πάρω την μορφή ενός νέου, μέσα στην οποία με βλέπεις και το χάρισμα να μη γεράσω ποτέ.
Είμαι επίσης προικισμένος με τόση ευκινησία, που σε χρόνο πραγματικά ασύλληπτα σύντομο μπορώ να μετακινηθώ από ένα σημείο του κόσμου σε άλλο, πηγαίνοντας και ερχόμενος αόρατα, αλλά εμφανιζόμενος σε αυτούς που με αγαπούν.
Και έτσι, αφού με έχουν ενημερώσει οι Θεοί ότι μου έχεις αφιερώσει όλη σου την αγάπη, έρχομαι σε σένα για να σου εκφράσω τις ευχαριστίες μου και για να παραμείνω μαζί σου και να σε υπηρετήσω σε ότι επιθυμείς. Γι’ αυτόν το λόγο έχω πραγματοποιήσει σήμερα αυτό το μεγάλο ταξίδι. Άφησέ με, τότε, να κοιμηθώ αυτή την νύχτα στο κρεβάτι σου, αν σε ευχαριστεί. Μην φοβάσαι την συντροφιά μου, γιατί είμαι φίλος της αγνότητας και της σεμνότητας.
Η μοναχή πάρα πολύ ευχαριστημένη και ξελογιασμένη από αυτήν την εξομολόγηση, δέχθηκε τον άγγελο στο κρεβάτι της. Την πρώτη νύχτα όλα πήγαιναν μια χαρά• αυτός δεν έκανε καμία κίνηση. Αλλά την δεύτερη νύχτα άρχισε να την αγκαλιάζει και να την φιλάει, σαν δείγμα της ευχαριστίας και της αγάπης, χωρίς να την αποχωρίζεται ούτε την ημέρα ούτε την νύχτα, παροτρύνοντάς την να μην πει το μυστικό της ποτέ στον εξομολογητή της ούτε σε κανέναν.
Την υπηρετούσε με θέρμη και με φιλοπονία και την ακολουθούσε παντού. Τελικά, το έτος 1664, όταν έφθασε η ημέρα του Ιωβηλαίου, η μοναχή καταλήφθηκε από μετάνοια και τα αποκάλυψε όλα στον εξομολογητή της, ο οποίος την συμβούλευσε να εκθέσει την υπόθεση σε μια άλλη εξομολόγηση στο Γενικό Εφημέριο της Επισκοπής, για να της προμηθεύσει τον κατάλληλο, με σκοπό να την απελευθερώσει από τον κάκιστο. Έτσι, λοιπόν, αυτός ήλθε σε μένα γυρεύοντας συμβουλή».
Είναι φανερό ότι το ασελγικό πνεύμα Νηστεία ήταν ένα Εγώ που προβλήθηκε τόσο ζωντανά από την μοναχή, που φαινότανε βεβαιότατα σαν ένα ξεχωριστό πρόσωπο.
Αυτό το Εγώ είναι φανερό ότι είχε δημιουργηθεί στην μήτρα της καλόγριας, πριν να πραγματοποιηθεί αυτή η ασυνήθιστη προβολή.
Το «Μαγικό Μάτι της Μήτρας» γεμάτο με σεξουαλική ουσία είναι ένα φοβερά πλαστικό μέσον. Εκεί παίρνουν μορφή όλες οι καταπιεσμένες σεξουαλικές αδημονίες, όλες οι ανικανοποίητες επιθυμίες.
ΕΡΩΤΑΣ
Λέει ο γιατρός Rouband τα ακόλουθα:
«Μόλις το ανδρικό μέλος εισέρχεται στον πρόδρομο του κολεού, τρίβει πρώτα την βάλανο του πέους στην βάλανο της κλειτορίδας, που βρίσκεται στην είσοδο του σεξουαλικού αγωγού και που, μέσω της θέσεώς της και της γωνίας που σχηματίζει, μπορεί να υποχωρεί και να κάμπτεται. Μετά από τον πρώτο ερεθισμό και των δύο αισθητηριακών κέντρων γλιστράει το Glans Penis στις άκρες και των δύο μεγάλων χειλέων του αιδοίου• η στεφανιαία αύλαξ και ο φαλλός τυλίγονται από τα εξέχοντα μέρη του αιδοίου, που βρίσκονται αντίθετα στην βάλανο η οποία είναι πιο προχωρημένη σε επαφή με την λεπτή και ευαίσθητη επιφάνεια του γλοιώδους κόλπου, που είναι ελαστικός στον στυτικό ιστό που βρίσκεται ανάμεσα στους ατομικούς υμένες.
Αυτή η ελαστικότητα, που επιτρέπει στον κόλπο να προσαρμόζεται στο μέγεθος του πέους, αυξάνει ακόμα το φούσκωμα και επιπλέον την ευαισθησία της κλειτορίδας, μέχρι να οδηγήσει σε αυτήν και στο αιδοίο το αίμα που είχε εκδιωχθεί από τα αγγεία των κολπικών τοιχωμάτων. Από την άλλη πλευρά, η διόγκωση και η ευαισθησία της βαλάνου αυξάνονται από την συμπιεστική δύναμη του κολπικού ιστού, που διογκώνεται όλο και πιο πολύ και των δυο χειλέων του προδρόμου του κολεού μέσα στον προθάλαμο.
Επίσης η κλειτορίδα συμπιέζεται προς τα κάτω από το μπροστινό μέρος του «συμπιέζοντος μυός» και βρίσκει την ραχιαία επιφάνεια της βαλάνου και του σώματος του πέους, τρίβεται με αυτές και τις τρίβει έτσι που κάθε κίνηση επηρεάζει στην συνουσία και τα δύο φύλα και, τελικά, προσθέτοντας τις φιλήδονες αισθήσεις (του Θεού Έρωτα) κατευθύνονται προς εκείνη την υψηλή κλίμακα του οργασμού, που από την μια πλευρά προκαλεί την έκχυση και από την άλλη την υποδοχή του σπερματικού υγρού στο σχιστό άνοιγμα του τραχήλου της μήτρας.
Όταν σκεφθεί κανείς την επήρεια που έχει πάνω στην σεξουαλική ικανότητα η ιδιοσυγκρασία, η κράση και μια σειρά από άλλα περιστατικά, είτε ιδιαίτερα είτε συνηθισμένα, επιβεβαιώνεται ότι δεν έχει ήδη ακόμα λυθεί καθόλου το πρόβλημα της διαφοράς στην συναίσθηση της ηδονής μεταξύ των δύο φύλων και αυτό το λεγόμενο πρόβλημα, τυλιγμένο μέσα σε όλες τις διαφορετικές συνθήκες, είναι άλυτο• αυτό είναι τόσο βέβαιο, που ήδη παρουσιάζει δυσκολίες, όταν θέλουμε να σχεδιάσουμε έναν ολοκληρωμένο πίνακα των γενικών εκδηλώσεων στην συνουσία, αλλά ενώ σε έναν άνθρωπο η αίσθηση της ηδονής μεταφράζεται σε μια δόνηση ελάχιστα αντιληπτή, σε άλλον φθάνει στο πιο ψηλό σημείο της έξαρσης, τόσο ηθικό, όσο φυσικό.
Μεταξύ των δύο άκρων υπάρχουν αμέτρητες διαβαθμίσεις: επιτάχυνση της κυκλοφορίας του αίματος, έντονες σφίξεις στις αρτηρίες το φλεβικό αίμα που έχει παραμείνει στα αγγεία εξαιτίας της μυϊκής σύσπασης, αυξάνει την γενική θερμοκρασία του σώματος και αυτή η στασιμότητα του φλεβικού αίματος, που με έναν τρόπο ακόμα πιο έντονο εξασκεί την δράση του στον εγκέφαλο λόγω της συστολής των μυών του λαιμού και από την κλίση προς τα πίσω του κεφαλιού, προκαλεί μια στιγμιαία εγκεφαλική συμφόρηση κατά την διάρκεια της οποίας ορισμένοι χάνουν την λογική και όλες τις διανοητικές ικανότητες. Τα μάτια, κοκκινισμένα από την υπεραιμία του επιπεφυκότα μένουν ακίνητα και με αβέβαιο βλέμμα ή, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις, κλείνουν σπασμωδικά, για να αποφύγουν την επαφή με το φως (αυτό είναι κάτι που είναι ολοκληρωτικά βεβαιωμένο).
Στην αγάπη δεν ενδιαφέρει καθόλου σοβαρά ο πόνος• ούτε η χαρά, αλλά αυτό που ονομάζεται αγάπη…
«Η αναπνοή, που σε μερικούς είναι λαχανιασμένη και μισοκομμένη, σε άλλους διακόπτεται από σπασμωδική συστολή του λάρυγγα και ο αέρας, κρατημένος για κάποιο χρονικό διάστημα; γυρεύει τελικά ένα δρόμο προς τα έξω, ανακατεμένος με λόγια ασυνάρτητα και ακατανόητα.
Όπως έχω σημειώσει, τα νευρικά κέντρα υπερφορτισμένα παράγουν μόνο ασυνάρτητες ωθήσεις.
Η κίνηση και η αίσθηση δείχνουν μια απερίγραπτη αταξία• τα μέλη είναι κυριευμένα από σπασμούς και επίσης κάποτε από μουδιάσματα, κινούνται προς όλες τις κατευθύνσεις ή καλύτερα συστέλλονται και ναρκώνονται σαν σιδηροδοκοί• τα σαγόνια σφιγμένα μέχρι να τρίζουν τα δόντια, και μερικά άτομα πηγαίνουν τόσο μακριά στο ερωτικό παραλήρημά τους, που ξεχνώντας εντελώς το ταίρι τους το δαγκώνουν, μέσα σε αυτούς τους σπασμούς της ευχαρίστησης, στον ώμο μέχρι να βγει αίμα.
Αυτή η φρενιτιώδης κατάσταση, αυτή η επιληψία και αυτό το παραλήρημα του Έρωτα διαρκούν συνήθως μόνο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά αρκετά μεγάλο για να εξαντλήσουν εντελώς την ενέργεια του οργανισμού στο διανοητικό ζώο, που αγνοεί την Σεξουαλική Μαγεία και για το οποίο αυτή η υπερδιέγερση πρέπει να τελειώσει με μια απώλεια λιγότερο ή περισσότερο άφθονου σπέρματος, ενώ η γυναίκα, όσο ενεργητικά και αν είχε συμμετάσχει στην σεξουαλική πράξη, υποφέρει μόνο από μια παροδική κούραση που είναι πολύ λιγότερη από του άνδρα και που της επιτρέπει να αναλάβει πιο γρήγορα για να επαναλάβει την συνουσία».
«Triste est omne animal post coitum, praeter mulierem gallamgue» έχει πει ο Galeno, αξίωμα που κατ’ ουσίαν είναι ακριβές σε ότι αφορά το αρσενικό φύλο.
Ενώ η ελεύθερη αγάπη ενώνει, η διάσταση την σκοτώνει, γιατί ο Έρως είναι αυτός που στα αλήθεια ενώνει.
Η αγάπη φουντώνει με την αγάπη, όπως η φωτιά με την φωτιά, αλλά… από πού βγήκε η πρώτη φλόγα; Μέσα στον εαυτό σου ξεπηδάει κάτω από το χτύπημα του πόνου… εσύ το ξέρεις.
Μετά… Ω Θεοί! Όταν η κρυμμένη φωτιά αναδύεται φλογίζοντας, αυτό που είναι μέσα και αυτό που είναι έξω είναι μόνο ένα πράγμα και όλα τα εμπόδια γίνονται στάχτη.
Η αγάπη αρχίζει με μια αναλαμπή της συμπάθειας, ουσιαστικοποιείται με την δύναμη της στοργής και συντίθεται σε λατρεία.
Ένας Τέλειος Γάμος είναι η ένωση δύο όντων, ενός που αγαπάει περισσότερο και ενός που αγαπάει καλύτερα…
Η αγάπη είναι η καλύτερη δυνατή θρησκεία. Να αγαπάς. Πόσο όμορφο είναι να αγαπάς! Μόνο οι απλές και αγνές ψυχές ξέρουν να αγαπούν. Η αγάπη τρέφεται με την αγάπη. Αναζωπυρώστε την φλόγα του πνεύματος με την δύναμη του Έρως.
«Αφού η συνένωση των φύλων μπορεί να εξομοιωθεί με μια δημιουργική πράξη, που προσιδιάζει στην δύναμη και λαμπρότητα στην Πρώτη Μέρα», ο Λούθηρος κατονομάζει τα σεξουαλικά όργανα τις Bonestissimae et Prasteantissimae partes cοrpοris. «Ήταν από την αμαρτία που τα πιο χρήσιμα και τίμια μέλη μετατράπηκαν στα πιο επαίσχυντα».
Ο Μωάμεθ είπε: «Η συνουσία είναι μια πράξη μάλλον ευχάριστη στην θρησκεία, αν, όταν πραγματοποιείται, παρακαλούμε τον Αλλάχ και με την δική μας γυναίκα για την αναπαραγωγή». (ή καλύτερα για την Σεξουαλική Μεταστοιχείωση).
Το Κοράνι λέει: «Εμπρός, πάρε για γυναίκα μια δέσποινα που θα την χαϊδεύεις και θα σε χαϊδεύει• μην προχωρήσεις στην συνουσία χωρίς πριν να την έχεις διεγείρει με τις θωπείες».
Ο Προφήτης δίνει έμφαση έτσι: «Οι σύζυγοι σας είναι για σας σαν μια καλλιεργήσιμη γη. Πηγαίνετε σ’ αυτήν, όπως σας ευχαριστεί, αλλά κάνετε πριν μια πράξη αφοσίωσης. Να φοβάστε το Θεό και να μην ξεχνάτε ότι μια μέρα θα βρεθείτε μπροστά του».
Ο συγγραφέας του El-ktah, κείμενο εξαιρετικά εκτιμημένο από τους Άραβες, δεν σταματάει να δοξάζει την συνουσία• αυτή είναι γι’ αυτόν «ο ύμνος του πιο μεγαλοπρεπούς και ιερού εγκωμίου, ο πιο ευγενικός πόθος του ανθρώπου και η συντρόφισσά του μετά από την αρχέγονη ένωση και τις παραδεισιακές απολαύσεις».
Ο φημισμένος Θεολόγος τόνιζε συχνά τον έξοχο και θεϊκό χαρακτήρα της σαρκικής πράξης αλλά παίρνει μια αποφασιστική θέση εναντίον των βέβηλων και αγροίκων φύσεων που ικανοποιούν, με αυτήν μόνο τις ζωώδεις ορέξεις τους.
«Αυτοί -λέει- δεν έχουν καταλάβει ούτε είδαν ότι η αγάπη είναι το Fiat Lux του βιβλίου του Μωυσή, η θεϊκή εντολή, ο νόμος για όλες τις ηπείρους, θάλασσες, κόσμους και διαστήματα».
Και σε περισσότερες εξηγήσεις του ο συγγραφέας του El-ktah εμφανίζει την αρχέγονη εσωτερική επιστήμη ότι στο βάθος η φυσική ένωση του άνδρα και της γυναίκας είναι μια υπερφυσική πράξη, μια παραδεισιακή ανάμνηση, ο πιο όμορφος από όλους τους εγκωμιαστικούς ύμνους απευθυνόμενους από το πλάσμα στον Δημιουργό, το Άλφα και το Ωμέγα όλης της Δημιουργίας.
Ο Ηγέτης Νεφράνι (Jeque Nefrani) έβαλε στο στόμα ενός σοφού αυτά τα λόγια:
«Η γυναίκα είναι όμοια με ένα φρούτο που το άρωμά του απορροφάται πρώτα όταν την παίρνεις από το χέρι• παραδείγματος χάριν, αν δε ζεσταίνεται με το χέρι ο βασιλικός δεν προσέχουμε το άρωμά του. Το κεχριμπάρι σκορπίζει την ευωδιά του μόνο όταν το ζεσταίνουν• και αυτό το ξέρεις πολύ καλά. Το ίδιο συμβαίνει με την γυναίκα: Όταν θάθελες να κάνεις την ερωτική πράξη πρέπει πρώτα να ζεσταίνεις την καρδιά της με όλα τα προπαρασκευαστικά της τέχνης του έρωτα, με φιλιά, αγκαλιές και μικρά δαγκώματα. Αν παραμελήσεις αυτά, δε θα σου προσφερθεί καμία ολοκληρωμένη χαρά και όλη η γοητεία των ερωτευμένων θα μείνει κρυμμένη για σένα».
Σε μια πραγματεία πολύ σοφή πάνω στην Κινέζικη ιατρική έχω διαβάσει το ακόλουθο:
Ο Ταοϊσμός έχει άλλες επιδράσεις στην ιατρική, όπως αποδεικνύεται από το διάβασμα μιας επιτομής Ταοϊστικών κειμένων το Sing-Ming-Kuei-Chen, του έτους 1622 περίπου.
«Διακρίνονται τρεις περιοχές στο ανθρώπινο σώμα: Η ανώτερη περιοχή ή κεφαλική, που είναι η αρχή των πνευμάτων που κατοικούν στο σώμα.
Το προσκεφάλι από Jade (Υ Chen), που βρίσκεται στην πίσω κατώτερη περιοχή του κεφαλιού. Το ονομαζόμενο κόκαλο του προσκέφαλου είναι το Occipucio (Chen-Ku).
Το παλάτι του Ni-Huan (όρος προερχόμενος από την σανσκριτική λέξη Νιρβάνα), βρίσκεται στον εγκέφαλο, oνομαζόμενo ήδη θάλασσα του μυελού των κοκάλων (Suel-Hal). Είναι η προσέλευση των σπερματικών ουσιών.
Η μεσαία περιοχή είναι η σπονδυλική στήλη, θεωρούμενη όχι σαν ένας λειτουργικός άξονας, αλλά σαν ένας συντελεστής που ενώνει τις εγκεφαλικές κοιλότητες με τα γεννητικά κέντρα• καταλήγει σε ένα σημείο που ονομάζεται η ουράνια στήλη (Tien Chu) τοποθετημένη πίσω από τον αυχένα στο σημείο που αρχαΐζουν τα μαλλιά. Δεν πρέπει να συγχέεται αυτό το σημείο με εκείνο του βελονισμού με το ίδιο όνομα.
Η κατώτερη περιοχή περιλαμβάνει τον κάμπο του κιννάβαρι (Turn-Tien), με τον οποίο θα απασχοληθούμε αργότερα, σε αυτήν εδρεύει η γεννητική δραστηριότητα αντιπροσωπευμένη από τα δύο νεφρά: την φωτιά της Τίγρης (Yang) στα αριστερά και την φωτιά του δράκου (Ying) στα δεξιά.
Η σεξουαλική ένωση συμβολίζεται από ένα ζευγάρι• ένας νεαρός άνδρας οδηγεί τον Λευκό Τίγρη και μια νεαρή γυναίκα καβάλα επάνω σε έναν πράσινο Δράκο• το μολύβι (αρσενικό στοιχείο) και ο υδράργυρος (θηλυκό στοιχείο) θα αναμειχθούν• μόλις ενώνονται, οι νεαροί ρίχνουν το απόσταγμα σε μια μπρούτζινη χύτρα, σύμβολο της σεξουαλικής δράσης. Αλλά τα γεννητικά υγρά, ιδιαίτερα το σπέρμα (Tsing), δεν εξαλείφονται ούτε χάνονται, αλλά μπορούν να ξαναεπιστρέψουν στον εγκέφαλο από την σπονδυλική στήλη και χάρη σ• αυτό επανακτάται η ροή της ζωής».
Η βάση αυτών των Ταοϊστικών σεξουαλικών πρακτικών είναι η Coitus Reservatus (εκούσια συγκράτηση εκσπερματώσεων), με την οποία το σπέρμα που έχει κατέβει από τον εγκέφαλο μέχρι την προστατική περιοχή (αλλά που δεν έχει εκχυθεί) ξαναεπιστρέφει στην πηγή του• αυτό είναι που ονομάζεται το να γίνεται η επιστροφή της ουσίας (Huan-Tsing).
Οποιεσδήποτε κι αν είναι οι αντιρρήσεις, που εκφράζονται πάνω στην πραγματικότητα αυτής της επιστροφής, δεν είναι λιγότερο βέβαιο ότι οι Ταοϊστές συνέλαβαν μια εγκεφαλική κυριότητα των στοιχειωδών ενστίκτων, που κρατούσε την γενετική διέγερση κάτω από το ξεκίνημα της εκσπερμάτωσης, έδωσαν στην σεξουαλική πράξη ένα καινούργιο στυλ και έναν σκοπό διαφορετικό από την γονιμοποίηση.
Η εσωτερική Viparitakarani διδάσκει επιστημονικά πως ο Ινδοστανός Γιόγκι αντί να εκχύνει το σπέρμα το κάνει να ανέβει σιγά με την συγκέντρωση, έτσι που ο άνδρας και η γυναίκα ενωμένοι σεξουαλικά να μπορούν να εξαλείψουν το ζωικό Εγώ.
Οι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν με μεγάλη ακρίβεια την ουσιαστική συγγένεια μεταξύ του θανάτου και της σεξουαλικής πράξης. Τον Έρωτα τον παρουσίαζαν σαν «Πνεύμα του Θανάτου», κρατώντας στο χέρι ο Θεός μια δάδα στραμμένη προς τα κάτω, σαν αχθοφόρος του θανάτου.
Αφού η δύναμη, η πιο βαθιά και πρωταρχική απ’ όλες, στους ανθρώπους είναι η σεξουαλική, θεωρείται από το Τάντρα σαν ο κοσμογονικός Έρως, το πυρογενές φίδι των δικών μας μαγικών δυνάμεων.
Πολύ μακριά από το να βιάζουμε τις δικές μας εσωτερικές ουσίες, με την έννοια της άγριας φιληδονίας, ή καλύτερα το να μουδιάζουμε οργανικά με έναν σπασμό που κρατάει μόνο λίγα δευτερόλεπτα, ο ασκούμενος παίρνει αντίθετα την δύναμη της δικής του ιδιαίτερης θεϊκής Μητέρας Κουνταλίνης, για να συγχωνευτεί με αυτήν σε μία μονάδα και να εξαλείψει αυτό ή εκείνο το Εγώ, ας πούμε, τούτο ή εκείνο το ψυχολογικό ελάττωμα που προηγουμένως έχει κατανοήσει σε βάθος.
Μόνο με τον Θάνατο έρχεται το καινούργιο. Έτσι είναι πως ο Έρως με την δάδα του στραμμένη προς τα κάτω, εξαλείφει σε κοσμική σκόνη όλα τα ψυχικά ακόλουθα, που στο σύνολό τους αποτελούν το Εγώ.
Το μάντραμ ή μαγική λέξη, που συμβολίζει όλη την δουλειά της Σεξουαλικής Μαγείας, είναι το ΚΡΙΜ.
Με αυτό το μάντραμ πρέπει να χρησιμοποιούμε μια μεγάλη φαντασία, η οποία επενεργεί κατ’ ευθείαν στον Έρωτα, δρώντας αυτός από την δική του πλευρά πάνω στην φαντασία, εμφυσώντας ενέργεια και μετατρέποντάς την σε μαγική δύναμη.
Για, να έλθει σε επαφή με την συμπαντική κινητική δύναμη, ο ασκούμενος αντιλαμβάνεται διαφορετικές εικόνες, αλλά πριν από όλα αποκαλύπτεται η λατρευτή Θεϊκή Μητέρα με το Ιερό Δόρυ στο δεξί της χέρι πολεμώντας οργισμένη εναντίον εκείνου του Εγώ-Διαβόλου, που προσωποποιεί τούτο ή εκείνο το ψυχολογικό σφάλμα που επιθυμούμε να εξαλείψουμε.
Ο ασκούμενος τραγουδώντας το δικό του Μάντραμ ΚΡΙΜ, συγκεντρώνει μετά την συνειδητή φαντασία του, το δικό του διαφώτιστο, στο στοιχείο φωτιά έτσι που ο ίδιος να νιώσει τον εαυτό του σαν μια φλογερή φωτιά, σαν μια μοναδική φλόγα, σαν μια φοβερή πυρά που αποτεφρώνει το Εγώ Διάβολο, που χαρακτηρίζει το Ψυχολογικό ελάττωμα που θέλουμε να εκμηδενίσουμε.
Η άκρα ευαισθησία των σεξουαλικών οργάνων αναγγέλλει πάντοτε το ενδεχόμενο του σπασμού• τότε πρέπει να αποτραβηχθούμε έγκαιρα, για να αποφύγουμε την έκχυση του σπέρματος.
Να συνεχιστεί τότε η δουλειά με τον άνδρα ανάσκελα στο πάτωμα και με την γυναίκα στο κρεβάτι της… παρακαλώντας την Θεϊκή Μητέρα Κουνταλίνη, ζητώντας με απλές φράσεις που βγαίνουν από την ειλικρινή καρδιά να εξαλείψει με το δόρυ του Έρωτα, με την σεξουαλική δύναμη, το Εγώ που προσωποποιεί το λάθος που πραγματικά έχουμε καταλάβει και επιθυμούμε να διαλύσουμε σε κοσμική σκόνη.
Τελικά να ευλογηθεί το νερό που περιέχεται σε ένα γυάλινο ποτήρι πολύ καθαρό και να το πιείτε δίνοντας ευχαριστίες στη Θεϊκή Μητέρα.
Όλη αυτή η τελετουργία του Pancatattwa ελευθερώνει τον ήρωα από κάθε αμαρτία• κανένας ζοφερός δε μπορεί να του αντισταθεί• υφίστανται σε αυτόν οι γήινες και υπεργήινες δυνάμεις και βαδίζει στην γη με την συνείδηση αφυπνισμένη.
Επειδή τον φοβούνται τα Δαιμόνια, ζει σαν Κύριος της Σωτηρίας σε ολοκληρωμένη μακαριότητα• διαφεύγει από το νόμο της επαναγέννησης, γιατί μέσω μακράς και φοβερής δουλειάς στην Σεξουαλική Μαγεία, έχει χρησιμοποιήσει την φοβερή ηλεκτρική δύναμη του Έρωτα, όχι για κτηνώδεις ικανοποιήσεις ζωώδους τύπου, αλλά για να διαλύσει σε σκόνη το Πληθωρικό Εγώ.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.