Νόμισμα του Αλεξάνδρου Ιαναίου με το χαρακτηριστικό Μακεδονικό οκτάκτινο αστέρι.
ΤΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΣΑΜΩΝΑΙΩΝ
Αριστόβουλος Φιλλέλην
Αλέξανδρος Ιαναίος
Αλεξάνδρα Σελήνη
Αριστόβουλος Β΄
Αλέξανδρος Β΄
Αντίγονος Α΄
Ο Μεγας Ηρώδης και Αριστόβουλος Γ'
|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Οι Ασαμωναίοι βασιλιάδες της Ιερουσαλήμ αποτελούν τον χαμένο κρίκο της Χριστιανικής ιστορίας. Βασίλεψαν στην Ιουδαία τον τελευταίο αιώνα προ Χριστού και εξοντώθηκαν από τον
Μεγάλο Ηρώδη και τους συμμάχους του, τους Φαρισαίους.
Η Αγία Γραφή αναφέρει όλα τα σημαντικα περιστατικά της Ιουδαϊκής ιστορίας. Αναφέρει η βίβλος, τον Δαβίδ και τον Σολομώντα, την εξορία και την επάνοδο στην Ιερουσαλήμ επί Κύρου Βασιλέα Περσών, την βασιλεία των Ελλήνων και την επανάσταση των Μακκαβαίων εναντίον του Αντιόχου Επιφανή. Έπειτα στην καινή Διαθήκη αναφέρεται η βασιλεία του Ηρώδη και των απογόνων του. Η Αγία Γραφή, ενώ αναφέρει τους Μακκαβαίους και τους Ηρωδιανούς, δεν αναφέρει τους βασιλιάδες που προήλθαν από τους Μακκαβαίους και καταδιώχθηκαν από τους Ηρωδιανούς !!!
Οι Ασαμωναίοι βασιλιάδες ήταν αρκετά φιλέλληνες για να γίνουν αποδεχτοί στην νέα ανθελληνική χριστιανική ιστορία. Όλοι οι μελετητές της Ιουδαϊκής και Χριστιανικής ιστορίας σταματούν στους αρχαίους βασιλιάδες Δαυίδ και Σολομώντα, αγνοώντας προκλητικά τους τελευταίους βασιλιάδες της Ιουδαίας.
"Παρότι προέρχονται από την "αντίσταση", οι Ασαμωναίοι αρχιερείς και βασιλιάδες, απόγονοι των Μακκαβαίων, νιώθοντας τον ελληνορωμαϊκό κόσμο να κυκλώνει και να πιέζει από όλες τις μεριές την μικρή τους κοινότητα, σκέφτηκαν ότι ήταν πιο έξυπνο να συνάψουν σχέσεις μαζί τους, χωρίς όμως να κάνουν καμία παραχώρηση", γράφει ο Ντανιέλ Ροπς στο βιβλίο για την καθημερινή ζωή στην Παλαιστίνη. Αυτό όμως είναι το όνειρο κάθε ευσεβή Ιουδαίου συγγραφέα και όχι η πραγματικότητα. Και βέβαια ήταν πιο έξυπνο να συνάψουν σχέσεις με τους Έλληνες χωρίς να κάνουν ούτε μία παραχώρηση, αλλά η αλήθεια είναι ότι επρόκειτο περί προσχώρησης στον ελληνικό πολιτισμό. Αυτό το γεγονός ο Φλάβιος Ιώσηπος και πολλοί σύγχρονοι ιστορικοί δεν μπορούν να το αποδεχτούν ακόμη κι αν αποδεικνύεται τελικά από τα ευρήματα των ανασκαφών
Οι κατακτήσεις των Ασαμωναίων είχαν δημιουργήσει τον καιρό του Αλεξάνδρου Ιαναίου ένα ισχυρό ελληνιστικό βασίλειο.
Tα παιδιά του Ιωάννη Υρκανου Α΄ ονομάζονται Αριστόβουλος, Αντίγονος και Αλέξανδρος. Η παραμονή του Ιωάννη στην εξουσία επί τριανταπέντε χρόνια δεν οφείλετε στην δύναμη των επαναστατών και των Φαρισαίων αλλά στην συμμαχία του με την αριστοκρατική τάξη των Ελληνιστών Σαδδουκαίων. Γι΄ αυτό ο Φαρισαίος Ιώσηπος φροντίζει να τον κατηγορήσει ότι άνοιξε τον τάφο του Δαυίδ, γεγονός που είναι η μεγαλύτερη κατηγορία εναντίον Ιουδαίου βασιλιά.
"Ο Ιωάννης ο Υρκανός αποχώρησε από τους Φαρισαίους και συντάχθηκε με το κόμμα των Σαδδουκαίων, καταργώντας τους κανονισμούς που είχαν θεσπίσει οι Φαρισαίοι και μάλιστα τιμωρούσε όσους τους ακολουθούσαν".
Οι Φαρισαίοι λέει ο Ιώσηπος παρέδωσαν στον λαό κάποιους κανόνες που είχαν παραδοθεί από τους πατέρες αλλά που δεν αναφερόταν από τον Μωυσή και γι΄αυτό οι Σαδδουκαίοι τους απέρριπταν. Οι νέοι ετούτοι κανόνες προέρχονται από τον καιρό της Περσικής κυριαρχίας και είναι γραμμένοι στην αραμαϊκή γλώσσα. Βέβαια ο Ιησούς Χριστός λέει στο ευαγγέλιο του Ιωάννη ότι ακόμη και η περιτομή δεν είναι από το νόμο του Μωυσή αλλά από τους πατέρες. Ο Ιωάννης πολέμησε πάντως τους υποκριτάς Φαρισαίους, έσβησε την επανάσταση τους και κυβέρνησε σαν ελληνιστής αρχιερέας επί τριανταπέντε χρόνια.
πηγη
Οι Ασαμωναίοι βασιλιάδες της Ιερουσαλήμ αποτελούν τον χαμένο κρίκο της Χριστιανικής ιστορίας. Βασίλεψαν στην Ιουδαία τον τελευταίο αιώνα προ Χριστού και εξοντώθηκαν από τον
Μεγάλο Ηρώδη και τους συμμάχους του, τους Φαρισαίους.
Η Αγία Γραφή αναφέρει όλα τα σημαντικα περιστατικά της Ιουδαϊκής ιστορίας. Αναφέρει η βίβλος, τον Δαβίδ και τον Σολομώντα, την εξορία και την επάνοδο στην Ιερουσαλήμ επί Κύρου Βασιλέα Περσών, την βασιλεία των Ελλήνων και την επανάσταση των Μακκαβαίων εναντίον του Αντιόχου Επιφανή. Έπειτα στην καινή Διαθήκη αναφέρεται η βασιλεία του Ηρώδη και των απογόνων του. Η Αγία Γραφή, ενώ αναφέρει τους Μακκαβαίους και τους Ηρωδιανούς, δεν αναφέρει τους βασιλιάδες που προήλθαν από τους Μακκαβαίους και καταδιώχθηκαν από τους Ηρωδιανούς !!!
Οι Ασαμωναίοι βασιλιάδες ήταν αρκετά φιλέλληνες για να γίνουν αποδεχτοί στην νέα ανθελληνική χριστιανική ιστορία. Όλοι οι μελετητές της Ιουδαϊκής και Χριστιανικής ιστορίας σταματούν στους αρχαίους βασιλιάδες Δαυίδ και Σολομώντα, αγνοώντας προκλητικά τους τελευταίους βασιλιάδες της Ιουδαίας.
"Παρότι προέρχονται από την "αντίσταση", οι Ασαμωναίοι αρχιερείς και βασιλιάδες, απόγονοι των Μακκαβαίων, νιώθοντας τον ελληνορωμαϊκό κόσμο να κυκλώνει και να πιέζει από όλες τις μεριές την μικρή τους κοινότητα, σκέφτηκαν ότι ήταν πιο έξυπνο να συνάψουν σχέσεις μαζί τους, χωρίς όμως να κάνουν καμία παραχώρηση", γράφει ο Ντανιέλ Ροπς στο βιβλίο για την καθημερινή ζωή στην Παλαιστίνη. Αυτό όμως είναι το όνειρο κάθε ευσεβή Ιουδαίου συγγραφέα και όχι η πραγματικότητα. Και βέβαια ήταν πιο έξυπνο να συνάψουν σχέσεις με τους Έλληνες χωρίς να κάνουν ούτε μία παραχώρηση, αλλά η αλήθεια είναι ότι επρόκειτο περί προσχώρησης στον ελληνικό πολιτισμό. Αυτό το γεγονός ο Φλάβιος Ιώσηπος και πολλοί σύγχρονοι ιστορικοί δεν μπορούν να το αποδεχτούν ακόμη κι αν αποδεικνύεται τελικά από τα ευρήματα των ανασκαφών
Οι κατακτήσεις των Ασαμωναίων είχαν δημιουργήσει τον καιρό του Αλεξάνδρου Ιαναίου ένα ισχυρό ελληνιστικό βασίλειο.
Tα παιδιά του Ιωάννη Υρκανου Α΄ ονομάζονται Αριστόβουλος, Αντίγονος και Αλέξανδρος. Η παραμονή του Ιωάννη στην εξουσία επί τριανταπέντε χρόνια δεν οφείλετε στην δύναμη των επαναστατών και των Φαρισαίων αλλά στην συμμαχία του με την αριστοκρατική τάξη των Ελληνιστών Σαδδουκαίων. Γι΄ αυτό ο Φαρισαίος Ιώσηπος φροντίζει να τον κατηγορήσει ότι άνοιξε τον τάφο του Δαυίδ, γεγονός που είναι η μεγαλύτερη κατηγορία εναντίον Ιουδαίου βασιλιά.
"Ο Ιωάννης ο Υρκανός αποχώρησε από τους Φαρισαίους και συντάχθηκε με το κόμμα των Σαδδουκαίων, καταργώντας τους κανονισμούς που είχαν θεσπίσει οι Φαρισαίοι και μάλιστα τιμωρούσε όσους τους ακολουθούσαν".
Οι Φαρισαίοι λέει ο Ιώσηπος παρέδωσαν στον λαό κάποιους κανόνες που είχαν παραδοθεί από τους πατέρες αλλά που δεν αναφερόταν από τον Μωυσή και γι΄αυτό οι Σαδδουκαίοι τους απέρριπταν. Οι νέοι ετούτοι κανόνες προέρχονται από τον καιρό της Περσικής κυριαρχίας και είναι γραμμένοι στην αραμαϊκή γλώσσα. Βέβαια ο Ιησούς Χριστός λέει στο ευαγγέλιο του Ιωάννη ότι ακόμη και η περιτομή δεν είναι από το νόμο του Μωυσή αλλά από τους πατέρες. Ο Ιωάννης πολέμησε πάντως τους υποκριτάς Φαρισαίους, έσβησε την επανάσταση τους και κυβέρνησε σαν ελληνιστής αρχιερέας επί τριανταπέντε χρόνια.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.