Όπλα Ηλεκτρομαγνητικών Κυμάτων Βαθμωτών Πεδίων & Αντεστραμμένου Χρόνου.
*Όταν κοιτάζεις την Άβυσσο σε κοιτάζει και αυτή *Όπλα Κβαντικού Δυναμικού *Η καμπύλη του Bell (κώδωνας) *Βαθμωτά Ηλεκτρομαγνητικά Όπλα *Όπλα Ηλεκτρομαγνητικών Κυμάτων Αντεστραμμένου Χρόνου *Hiroshima η Απόλυτη Παράνοια των Οργανικών Πυλών * Η Αιχμή Του Δόρατος *Οφέλη της Βαθμωτής Ενέργειας
Το να παίζεις με το ενεργό κενό [ΚΟΣΜΙΚΗ ΟΡΓΟΝΟΕΝΕΡΓΕΙΑ] είναι σαν να πατάς με το ένα πόδι στην Πρωταρχική Θάλασσα Ενέργειας και με το άλλο στην Κοσμική Άβυσσο. Όταν κοιτάζεις την Άβυσσο σε κοιτάζει κι αυτή.
«Υπήρχαν σ’ εκείνα τα ταξίδια ανυπολόγιστοι τοπικοί κίνδυνοι – καθώς κι εκείνη η συγκλονιστική έσχατη απειλή που σκούζει άναρθρα και ακατανόμαστα έξω από το σύμπαν της τάξης, εκεί όπου κανένα όνειρο δεν μπορεί να φτάσει ποτέ – εκείνη η άμορφη πληγή του εσώτατου χάους που βλαστημά και αφρίζει στο κέντρο του απείρου – ο απέραντος δαιμονικός ηγεμόνας Azathoth, που τ’ όνομά του κανένα στόμα δεν τολμά ν’ αρθρώσει μεγαλόφωνα και ο οποίος ροκανίζει πεινασμένα στο κέντρο του απείρου σε κάποιες ασύλληπτες κι αφώτιστες αίθουσες πέρα από το χρόνο μέσα σ’ έναν πνιχτό, φρενήρη ρυθμό από βδελυρά τύμπανα και το αχνό, μονότονο κλαψούρισμα από καταραμένους αυλούς – και στη συνοδεία αυτών των αποκρουστικών μπουμπουνητών και συριγμών χορεύουν αργά, αδέξια και αλλόκοτα οι γιγάντιοι Έσχατοι Θεοί, τυφλοί, βουβοί ζοφεροί και άμυαλοι. Οι άλλοι θεοί, η ψυχή και ο αγγελιοφόρος των οποίων είναι το έρπον χάος, ο Nyarlathotep» H.P. Lovecraft, «The Dream Quest of Unknown Kadath»
Ο Nyarlathotep είναι η «Φωνή των Μεγάλων Παλαιών» ο αγγελιαφόρος στις δοσοληψίες τους με τους ανθρώπους. Κατοικεί στην παγωμένη πόλη της Kadath, δυναστεύοντας τους μάταιους θεούς της ανθρωπότητας, μαζί με τον τυφλό Σουλτάνο Azathoth και τους χορευτές Θεούς. Αντίθετα από τους περισσότερους Μεγάλους Παλαιούς, που υιοθετούν τερατώδεις μορφές, ο Nyarlathotep επιλέγει να εμφανίζεται ως άνθρωπος, και να περπατά ανάμεσα στους θνητούς. Οι ακτίνες των άστρων, που διαλύουν την ύλη των υπολοίπων Παλαιών δεν τον επηρεάζουν. Εμφανίζεται συχνά σαν ένας μαύρος άνθρωπος, όχι όμως με αφρικανικά χαρακτηριστικά, ψιλός και ισχνός, αλλά με δύναμη να ακτινοβολεί από μέσα του. Συχνά όμως παρουσιάζεται και σαν απρόσωπος, με σκοτάδι να καλύπτει τα χαρακτηριστικά του. Οι άνθρωποι τον αποκαλούν το «Έρπον Χάος» γιατί τρόμος και χάος συνοδεύουν το πέρασμά του.
Η όλη εικόνα, που παραστατικά δίνει ο Λάβκραφτ, στοχεύει κατευθείαν, σα μαύρη δίνη, σα μαύρη χλαπάτσα τις συνεκτικές ιδιότητες που εναρμόζουν τον άνθρωπο, την ψυχή και το είναι του. Φτάνει σ’ ένα επίπεδο πέρα από οποιαδήποτε μορφή οργάνωσης και αιτιοκρατίας. Εκεί όπου η γεωμετρία του χώρου και του μυαλού παρασύρεται και συστρέφεται σε αφύσικες γωνίες και καμπύλες. Σαν μια δομή που λιώνει, διαστρεβλώνοντας το γύρω διάστημα και ρουφιέται μέσα απ’ μια πύλη σε τόπους πέρα απ’ τον κόσμο, στο αρχέγονο και το άμορφο. Περιγράφει μια κατάσταση απρόσιτη και μακρινή που δεν παρεμβαίνει άμεσα στον ανθρώπινο κόσμο. Τον απειλεί όμως πίσω απ’ το παραπέτασμα της τρέλας και της καθέλιξης της ίδιας της δημιουργίας στην πρωτοζωϊκή ύλη.