Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Αλλαγμένες καταστάσεις συνείδησης και η επίδραση στην πραγματικότητα




Από τον Ζάχο Σκαφίδα

Ένα Βουδιστικό κείμενο λέει: Διδάχτηκα από το Βούδα ότι το παρελθόν, το μέλλον ο φυσικός χώρος και οι προσωπικότητες δεν είναι παρά τα ονόματα, σχήματα του μυαλού, κοινόχρηστες λέξεις, απλώς επιφανειακές πραγματικότητες.

Οι οντότητες του υποατομικού Σύμπαντος ξεφεύγουν από την κοινή λογική, συνδέονται μεταξύ τους από ένα πλέγμα μαθηματικών πιθανοτήτων όπου οι κανόνες είναι οι νόμοι της κβαντικής φυσικής και της σχετικότητας. Έτσι οι δηλώσεις των φυσικών για την φύση της πραγματικότητας μοιάζουν με τα αποφθέγματα των μυστικιστών και με τα λόγια των διαμέσων, όταν αναφέρονται σε δραστηριότητες των πνευματικών τους λειτουργιών.

Ο φυσικός, το διάμεσο, ο μυστικιστής δεν ξεχωρίζουν. Αυτός που ξεχωρίζει είναι εκείνος που πιστεύει ακόμα ότι η εικόνα του Σύμπαντος σήμερα, είναι αρκετή για το σύνολο της πραγματικότητας.

Τα υποατομικά σωματίδια έχουν διπλή φύση. Άλλοτε συμπεριφέρονται σαν σωματίδια και άλλοτε σαν κύματα. Το ίδιο συμβαίνει στο παραφυσικό πεδίο. Οι όψεις που μας δίνουν οι αισθήσεις είναι μια άποψη της πραγματικότητας ρυθμισμένες για την άμεση επιβίωση του ανθρώπου. Έτσι έχουμε την αισθητική πραγματικότητα και την τηλαισθησιακή πραγματικότητα που βλέπουμε στις διάφορες υπνωτικές καταστάσεις (διόραση, διάμεσο, τηλεπάθεια, τηλαισθησία, πρόγνωση, ψυχομετρία, επίγνωση)

Το διάμεσο Ζεράρ Κρουαζέ έκανε πρόβλεψη στις 6 του Γενάρη για το τι θα συμβεί στην κ. Μ. την 1 του Φλεβάρη. Η μόνη θεωρία, αν αποκλείσουμε την διαβολική σύμπτωση, είναι ότι ο νους είναι εκτός Σύμπαντος, που ο χωροχρόνος δεν υπάρχει και έχουμε ανά πάσα στιγμή πλήρη θέαση όλου του χρόνου.

Οι φυσικοί ασχολούνται με τα άυλα πεδία της κβαντικής φυσικής και οι παραψυχολόγοι με τα άυλα πεδία του πνεύματος τα οποία δεν δέχονται οι άκρατοι πραγματιστές. Ευτυχώς κάποιοι μεγάλοι επιστήμονες του 19ου αιώνα ο Σίγκμουντ Φρόυντ, ο Γιουνγκ και ο Αμερικάνος Γουΐλλιαμ Τζείμς εξερεύνησαν τα άυλα αυτά πεδία του υποσυνειδήτου.

Ο Τζέιμς θεώρησε σαν αξίωμα την ιδέα του αληθοφανούς παρόντος, του ελάχιστου τώρα που ζει ένα πρόσωπο. Ο Γιουνγκ που συνεργάστηκε με το φυσικό Βόλφγκανγκ Πάουλι για να συλλάβει το νόημα της συγχρονικότητας και παρουσίασε την θεωρία του συγκεντρωτικού υποσυνειδήτου που συνδέεται με τη θεωρία του Τζέιμς της αποθήκης των ανθρωπίνων εμπειριών ή των ακασικών αρχείων των Ινδουιστών. 

Ο Γιουνγκ δεν θεωρούσε το υποσυνείδητο μόνο παθητικό καταγραφέα αλλά δημιουργική πηγή ονείρων, μύθων, θρησκείας και καλλιτεχνικής δημιουργίας. Θεωρούσε τα εγώ σαν νησίδες σε ωκεανό που κάτω είναι όλες συνδεδεμένες με την κοινή γη. Στα μεγάλα βάθη της ψυχής, ενώνονται όλα τα υποσυνείδητα. Αυτό είναι το συγκεντρωτικό υποσυνείδητο, η μνήμη της ανθρώπινης ράτσας, έξω από τον χωροχρόνο που στηρίζονται όλα τα παραφυσικά φαινόμενα.

Το ξεχωριστό συνειδητό από 3-10% χωρίζεται από την επιφάνεια του ωκεανού, ενώ το υποσυνείδητο δεν είναι κάτι ξεχωριστό, αλλά ενώνεται με το νου όλης της ανθρωπότητας, εκεί που όλοι είναι ίδιοι.

Οι μελετητές της κβαντικής μηχανικής αντικατέστησαν την ύλη με τα άυλα πεδία, δεχόμενοι ότι η φύση τους είναι ακαθόριστη και μόνο οι νόμοι της συμπεριφοράς τους μπορούσαν να γίνουν γνωστοί. Το ίδιο και οι ψυχολόγοι και παραψυχολόγοι δεν αναγνωρίζουν την κατοικία του συγκεντρωτικού υποσυνειδήτου, ψάχνοντας να ανακαλύψουν και να καταλάβουν τους νόμους και τις επιδράσεις του στον άνθρωπο.

Οι ευαίσθητοι στην ύπνωση, που μπαίνουν σε μια υποσυνειδησιακή κατάσταση, αντλούν από το συγκεντρωτικό υποσυνείδητο πληροφορίες νεκρών και όχι μόνο ανθρώπων.

Μουσική από τα ψυχικά πεδία

Η Ροζμαρή Μπράουν, με υποτυπώδεις γνώσεις στη μουσική παιδεία, δέχεται μουσική από τον Λιστ, Μπετόβεν και άλλους, γράφει πλήρεις συνθέσεις κυρίως για πιάνο, που από ειδικούς θεωρούνται ότι έχουν το στιλ του συνθέτη.

 
Στη διάρκεια των υπαγορεύσεων η Μπράουν φλυαρεί φιλικά με τους αόρατους καλεσμένους. Κατάλαβα λέει στον Λιστ, αυτές οι δύο διαστολές πηγαίνουν εκεί, όχι πας πολύ γρήγορα μπορείς να επαναλάβεις… Η Μπράουν καταγράφει το έργο πολύ πιο γρήγορα από ότι θα μπορούσαν να συνθέσουν οι περισσότεροι μουσικοί.

Στην επαφή της με τον φιλόσοφο Μπερτραντ Ράσσελ, καταμαρτυρεί ότι έχει αφήσει τον αθεϊσμό γιατί νοιώθει πολύ πιο ζωντανός, λέει η Μπράουν.

Ο Χάιντελ ο συνθέτης του μεσσία (1741)  γράφει ακόμα ορατόρια μέσω του διαμέσου Κλίφορντ Έντικναπ ο οποίος λέει ότι ήταν μαθητής του Χάιντελ σε μια άλλη ενσάρκωση στην Ατλαντίδα. 75 λεπτά από το ορατόριο 4,30 ωρών με τίτλο «Πίσω από το πέπλο» παίχτηκε από την συμφωνική ορχήστρα του Λονδίνου και φυλάσσεται στο ίδρυμα Χάιντελ  σαν απόδειξη ότι ο Χάιντελ ζεί πέρα από τον  θάνατο.

Ζωγραφική από τα ψυχικά πεδία

Στο βιβλίο «ο κρίκος» ο Μάθιου Μάνινγκ περιγράφει την μέθοδο να έρχεσαι σε επαφή με νεκρούς καλλιτέχνες. Καθόταν κάτω ήρεμα με ένα μπλοκ και μια πέννα, συγκεντρωνόταν στο πνεύμα του καλλιτέχνη και αμέσως η πέννα άρχισε να κινείται. Αρχίζοντας από το κέντρο της σελίδας την γέμιζε με το σχέδιο που πάντα είχε το στιλ του καλλιτέχνη. Κανένας δεν με κουράζει όσο ο Πικάσο, λέει ο Μάνινγκ, το χέρι μου κουνιόταν με τρομερή δύναμη έσπαγα τα πενάκια, όταν τελείωνα το έργο αναμφισβήτητα είχε το στιλ του Πικάσο.

Πριν μερικά χρόνια σε ένα νησί του Αιγαίου συνάντησα μία κοπέλα να ζωγραφίζει με τέμπερες ένα τοπίο στην άκρη του λιμανιού. Πιάσαμε συζήτηση όπου ανακάλυψα ότι ήταν συνάδελφος. Της είπα ότι θα μπορούσε να ζωγραφίζει ακόμα καλλίτερα αν τις υπέβαλα ότι ήταν ο αγαπημένος της καλλιτέχνης.  Της εξήγησα τον τρόπο και συναντηθήκαμε στο σπίτι της. Η Κ. έπεσε σε βαθιά ύπνωση, την ανέβασα στα πνευματικά πεδία, συναντήσαμε τον αγαπημένο της Μονέ, της είπα να ταυτιστεί με τον Μονέ και όταν ζωγραφίζει θα είναι ο Μονέ. Τις έδωσα υποβολές να θυμάται την σκηνή που είδε, και την επανέφερα στην εγρήγορση. Είχε μείνει έκπληκτη από την ζωντάνια της σκηνής και το απέδωσε σε ότι της είχα υποβάλει.

Έφυγα από το νησί και σε λίγες μέρες πήρα τηλεφώνημά της, ήταν ενθουσιασμένη, όταν ζωγραφίζω νοιώθω ότι ζωγραφίζει ο Μονέ είπε, τα έργα μου είναι καταπληκτικά. Επικοινωνούσαμε για ένα χρόνο όπου και έμεινε έγκυος, η Κ. μου είπε ότι δεν ζωγράφιζε πια γιατί φοβόταν για το παιδί. Πήρε μετάθεση από το νησί και έχασα την επαφή της. Το ερώτημα δεν είναι αν είχε επαφή με τον Μονέ ή αν ήλθε σε επαφή με το ομαδικό υποσυνείδητο ή τα ακασικά αρχεία, η ουσία είναι ότι η μέθοδος λειτούργησε έστω κι΄ αν το φαινόμενο δεν έχει εξήγηση.

 
Ως εδώ είδαμε καλλιτέχνη να ζωγραφίζει σε χαλάρωση και καλλιτέχνη να ζωγραφίζει με μεθυπνωτική εντολή, ίσως ξεγελώντας το υποσυνείδητο. Ο Βραζιλιάνος Λουίζ Γκασπαρέτο έπεφτε σε ύπνωση, ζωγράφιζε πολλές φορές και με τα δύο χέρια δύο πίνακες ανάποδα, τόσο γρήγορα που στην εκπομπή του BBC όταν τον πρόβαλε, πολλοί πίστευαν ότι είχε επιταχυνθεί το φιλμ.

Λογοτεχνία από τα ψυχικά πεδία

Όποιος κοιτάζει προς τα έξω ονειρεύεται. Όποιος κοιτάζει μέσα του ξυπνάει. Είπε ο Καρλ Γιούνγκ. Ο Φρανσίσκο Καντίνο γνωστός ως Τσίκο Ξαβιέ έγραψε αρκετά μπεστ σέλλερ με αυτόματη γραφή. Το γνωστό Nosso lar ( το σπίτι μας) που έχει γυριστεί και ταινία, υποτίθεται ότι υπαγορεύτηκε το πνεύμα του Γιατρού Αντρε Λουίζ. Ο ίδιος λέει ότι πολλές φορές δεν καταλαβαίνει λέξη και το λεξιλόγιο του είναι ευρύτερο από τις γνώσεις του.

Το βιβλίο της URANTIA γράφτηκε το 1911-1929 από άνθρωπο που βρισκόταν σε κατάσταση ύπνου αποτελείται από 2097 σελίδες και εκδόθηκε το 1955.

Η επιστήμονες λένε ότι οι πίνακες, η μουσική, οι λέξεις θα επηρεαστούν από τον ανθρώπινο νου από τον οποίο διέρχονται. Δεν απαντούν όμως πως κατά την εμπειρία μιας αναδρομής όταν το υποκείμενο αλλάζει φύλο νοιώθει ερωτική έλξη για το αντίθετο που είναι το ίδιο. Είναι δυνατόν το υποσυνείδητο μιας γυναίκας να δρα σαν άντρας και να νοιώθει έλξη για μια γυναίκα; Δεν μας λένε πως όταν βρίσκεται σε μια εποχή χωρίς τεχνολογία, όταν το ρωτάμε σχετικά δεν έχει γνώση. Δηλαδή ένας μανιώδης οδηγός που βρίσκεται στο παρελθόν, αν ρωτηθεί αν βλέπει η ξέρει το αυτοκίνητο δηλώνει άγνοια.

Πολλοί θα κάνουν το ερώτημα μπορώ και εγώ να κάνω ότι κάνουν τα παραπάνω προικισμένα άτομα; Τα περισσότερα από αυτά τα άτομα παρουσίασαν αυτές τις ιδιότητες αυθόρμητα και από μικρή ηλικία. Κατά τους ορθολογιστές αποδίδεται σε ιδιαίτερες ικανότητες του εγκεφάλου. Δεν διαφωνώ, όμως δεν μπορώ να απαντήσω γιατί οι γονείς τους και τα μετέπειτα παιδιά τους δεν είχαν ή δεν κληρονόμησαν τις ιδιότητες αυτές;

Όλοι γνωρίζομε ότι η σωστές υποβολές και παροτρύνσεις σε ένα άτομο, το προάγουν. Αν αυτές προέρχονται και οραματικά ακολουθούμενες από δυνατό συναίσθημα, δίνουν στο άτομο τη μέγιστη προώθηση.

Μια έρευνα για την ψυχοθεραπεία από τον Alfred A. Barrios, Ph.D. αποκάλυψε τα ακόλουθα ποσοστά θεραπευτικής αποκατάστασης:
Ψυχανάλυση: αποκατάσταση 38% μετά από 600 συνεδρίες
Θεραπεία συμπεριφοράς: αποκατάσταση 72% μετά από 22 συνεδρίες
Υπνοθεραπεία: Αποκατάσταση 93% μετά από 6 συνεδρίες

Όπως βλέπουμε η υπνοθεραπεία έχει τη μεγαλύτερη επίδοση, διότι όπως είπαμε παραπάνω, περικλείει οραματισμό με έντονο συναίσθημα χωρίς τον έλεγχο του λογικού τμήματος του εγκεφάλου.

Στο παράδειγμα της Κ. που βελτίωσε τις εικαστικές της ικανότητες, συμμετείχαν τα τρία προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, οραματισμός, συναίσθημα, έλλειψη κριτικής.

Δεν υπάρχουν κανόνες σε μια βελτίωση του ατόμου, πέρα από τα τρία προαναφερθέντα, ένας έμπειρος και έξυπνος θεραπευτής πρέπει να εφευρίσκει την κατάλληλη μέθοδο για κάθε άτομο. Οι ορθολογιστές λένε ότι γίνεται εξαπάτηση του εγκεφάλου διότι δεν λειτουργεί η λογική. Θεωρούν αξιωματικά ότι, ό,τι προσλαμβάνει ο δικός τους εγκέφαλος είναι η πραγματικότητα. Κάτω από επίδραση αλλαγμένης κατάστασης της συνείδησης, είτε διαλογιστικά, ή μεθυπνωτικά, ή με παραισθησιογόνα, η αντίληψη του περιβάλλοντος αλλάζει για το υποκείμενο, αυτή είναι η πραγματικότητα του, όσο είναι σε αυτή την κατάσταση, που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα του ορθολογιστή. Αν λειτουργούσε μόνιμα έτσι ο εγκέφαλος του ορθολογιστή, θα μιλούσε γι αυτήν την άλλη πραγματικότητα. Προφανώς δεν υπάρχει αληθινή πραγματικότητα, αλλά κοινώς αποδεκτή.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.