Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Πως να αντιμετωπίζουμε τις επιθέσεις


Πάντα να προσπαθείτε να αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε επίθεση από το επίπεδο της ψυχής ώστε να αποτρέπετε τον εκνευρισμό.

 Για παράδειγμα, εάν κάποιος σας κάνει κάτι, μην αντιδράτε μηχανικά.

 Εάν κάποιος σας χτυπήσει, μην τον χτυπήσετε. 

Εάν κάποιος σας πει μια αισχρή κουβέντα, μην την επαναλάβετε. Εάν κάποιος σκέφτεται κακά για εσάς, μην αντιδράτε. 

Mακράν η πιο διαδεδομένη κληρονομική νόσος στην Ελλάδα... άγνωστη στην κοινή γνώμη

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για την Κυστική Ίνωση. 500.000 Έλληνες είναι φορείς

Επιμέλεια: Κλεοπάτρα Ζουμπουρλή, μοριακή βιολόγος

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για την Κυστική Ίνωση (European Cystic Fibrosis Awareness Week) καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της «Cystic Fibrosis Europe» (CFE), μιας πανευρωπαϊκής οργάνωσης που εκπροσωπεί τους πάσχοντες από κυστική ίνωση, ίσως το πιο διαδεδομένο κληρονομικό νόσημα στη λευκή φυλή. Το 2014 γιορτάζεται από τις 17 έως τις 23 Νοεμβρίου.
Η Κυστική Ίνωση ή αλλιώς Ινοκυστική νόσος (Κυστική Ινώδης Νόσος) είναι η πιο συχνή κληρονομική  πάθηση της  λευκής φυλής που επιφέρει το θάνατο σε νεαρή ηλικία. Η Κυστική Ίνωση δεν είναι μεταδοτική νόσος, αλλά κληρονομική. Ένα ελαττωματικό γονίδιο προκαλεί το σώμα να παράγει μία αφύσικα παχιά, κολλώδη βλέννα, που φράζει τους πνεύμονες και οδηγεί σε επικίνδυνες μολύνσεις των πνευμόνων. Αυτές οι παχιές εκκρίσεις επηρεάζουν και πολλά άλλα όργανα του οργανισμού, όπως το πάγκρεας και το ήπαρ.
Χαρακτηριστικά συμπτώματα της ασθένειας είναι:

Οι Κεραυνοί της Ζωής

Ο κύκλος του αζώτου στον χορό της ζωής: 
Το άζωτο είναι ένα στοιχείο που συμμετέχει στη δομή των περισσότερων οργανικών μορίων που θα συναντήσουμε στους οργανισμούς (πρωτεΐνες, νουκλεϊκά οξέα και ορισμένα λιπίδια). Περιέχεται επίσης, σε ποσοστό περίπου 80%, στον ατμοσφαιρικό αέρα. Ωστόσο, αυτή η τεράστια ποσότητα αζώτου δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα από τους οργανισμούς. Πρέπει πρώτα να μετατραπεί σε νιτρικά ιόντα, τα οποία διαλύονται στο νερό και απορροφώνται από τις ρίζες των φυτών.
 Τα φυτά, στη συνέχεια, χρησιμοποιούν τα νιτρικά ιόντα για να συνθέσουν τις αζωτούχες οργανικές ενώσεις. Η μετατροπή του ατμοσφαιρικού αζώτου σε νιτρικά ιόντα μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

Αν απλώς ήμασταν...










Το μυαλό θα’ πρεπε να είναι σαν το νερό της λίμνης, που υποχωρεί χωρίς καμία αντίσταση σε ό,τι πέσει μέσα. Κι αφού πάντα υποχωρεί, τίποτα δεν μπορεί να το βλάψει. Μπορούμε να δοκιμάσουμε να το χτυπήσουμε με το πιο βαρύ αντικείμενο ή να το κόψουμε με το πιο κοφτερό μαχαίρι, δεν θα καταφέρουμε ποτέ να το πληγώσουμε. Το νερό αντέχει κι αφήνει να περάσει μέσα του αυτό που έρχεται απέξω. Κάποιες φορές προσπαθούμε να γίνουμε σθεναροί κι αδιαπέραστοι σαν πέτρα, και δεν καταλαβαίνουμε ότι, ακριβώς όταν αντιστεκόμαστε, είναι που καταλήγουμε να πληγωθούμε. 

Να λέτε όσα νιώθετε γιατί αλλιώς θα φτάσετε 70 χρονών και θα τα λέτε μόνοι σας, περπατώντας φωναχτά.!

 


ίσως εκείνο ΄το "σ' αγαπώ" που κρατήσαμε, γιατί φοβηθήκαμε ότι δεν θα γίνει αποδεκτό...

ίσως αυτό που γεμίζει την Ψυχή μας ομορφιά και δεν του δώσαμε σημασία, γιατί θεωρήσαμε ότι κανέναν δεν ενδιαφέρει να το μοιραστούμε...


ίσως αυτό που μας θύμωσε και το κρατήσαμε, για να μην φέρουμε ανατροπές
ίσως αυτό το οποίο μας κάνει χαρούμενους και δεν του δώσαμε και ιδιαίτερη σημασία γιατί η Χαρά δεν ενδιαφέρει κανέναν


ίσως γιατί το να έχεις αισθήματα σε κάνει και ευάλωτο και έτσι δεν μπορείς να τα εκφράσεις

ΔΕΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ: ΤΟ ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΤΥΜΒΟΥ

Στην παρακάτω φωτογραφία, μετά από προσεκτική διερεύνηση, παρατηρούμε κάτω δεξιά να απεικονίζεται το μονόγραμμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Με μία πιο κοντινή ματιά βλέπουμε: 

Επιτέλους

Δημήτρης Ιατρόπουλος

Όταν σκεπάζει τη χώρα σκοτάδι βαθύ, όταν οι ύαινες και οι λύκοι υλακτούν, όταν η καταιγίδα κι ο φόβος σκεπάζουν τις καρδιές και το νου, όταν όλα φαντάζουν χαμένα, τότε το δρόμο χαράζουν ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ

… και ο ποιητής Δημήτρης Ιατρόπουλος μίλησε.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

*Επιτέλους! Ας ανοίξει ο μυστικός δρόμος, Ας περάσουν μπροστά Τα αλλιώτικα μηνύματα Έστω κι αν λυγίσει, -Όμως δεν θα σπάσει- Η ατσάλινη ίνα της διαδρομής μας..

*Θα μας πουν ιδιαίτερους οι φίλοι Ξεχωριστούς οι αγαπημένοι μας Παράδοξους οι επιφυλακτικοί Επικίνδυνους οι κακόβουλοι Ανατρεπτικούς οι εχθροί μας Εξεγερμένους οι ιστορικοί..

Εκάτη σε τετράγωνο με Ποσειδώνα. Μάγεψε την Αγάπη*






 17. 11. 2014




*~ Εκάτη στην 4η, 30' Μοίρα του Τοξότη 

σε Τετράγωνο με 

τον Ποσειδώνα στην 4η, 48' Μοίρα των Ιχθύων ~*

(η όψη κορυφώνεται σήμερα )






Δώσε σημασία στα Όνειρα που βλέπεις. 

Αυτές τις νύχτες.

Δώσε σημασία στα Όνειρα σου.

Registry Cleaner :Λογισμικό επιδιόρθωσης του μητρώου των windows



Δωρεάν λογισμικό επιδιόρθωσης του μητρώου των windows (Registry) που σας επιτρέπει με ασφάλεια καθαρίσεte και να επισκευάσετε προβλήματα σε μερικά κλικ Προβλήματα με το μητρώο των Windows είναι μια κοινή αιτία των Windows crashes και μηνύματα λάθους. Τα προβλήματα που προκύπτουν στη Registy μπορεί να συμβούν για πολλούς λόγους, συμπεριλαμβανομένων και των ημιτελών απεγκαταστάσεων των προγραμμάτων από τον υπολογιστή μας ή με τη λανθασμένη απομάκρυνση του λογισμικού.

Είσαι αυτό που γράφεις ή γράφεις αυτό που είσαι;

γραφω αυτό που είμαιΉ μήπως γράφεις αυτό που θέλεις να είσαι, να συμβαίνει, να υπάρχει. Γιατί αν δεν το γράψεις δεν υπάρχει, scripta manent, verba volant. Ή μήπως έτσι δίνουμε στα έπεα τα πτερόεντα πολύ αέρα να κυκλοφορούν ασυνάρτητα και χωρίς μέτρο, ενώ ο λόγος υποτίθεται ότι έχει τιμή από μόνος του, κι ας μη γραφεί. Υπερτιμημένα τα scripta. Ο καθένας μας ανεβάζει την σαχλαμάρα του στο τάδε ιστολόγιο.
Τελικά, μάλλον γράφεις για να υπάρχεις. Είναι μια διαδικασία αυτοελέγχου και αυτοεπιβεβαίωσης, περίπου όπως τσιμπάς το χέρι σου να δεις αν ονειρεύεσαι.
Για παράδειγμα, δεν συμβαίνει το ίδιο όταν τρέχεις ή όταν κολυμπάς, όταν πίνεις ή όταν γελάς. Σε αυτές τις φάσεις είναι σίγουρο ότι αντλώ μεγαλύτερη ευχαρίστηση από την δραστηριότητα καθαυτή, αλλά το βίωμα είναι αμφισβητούμενο, ενώ με το γράψιμο αυτοελέγχω και αυτοεπιβεβαιώνω το … αυτονόητο της ύπαρξης.

GUSTAV KLIMT

10 ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΠΟΥ (ΊΣΩΣ) ΔΕΝ ΓΝΩΡΊΖΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ GUSTAV KLIMT

Γνωστός για τον μοναδικό του πίνακα «Το φιλί», ο Gustav Klimt είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους ζωγράφους όλων των εποχών, με χαρακτηριστικό ύφος και τεχνοτροπία που τον έκαναν ευρέως γνωστό.
Το φιλί

1. Ο Gustav Κlimt γεννήθηκε στο Baumgarten, κοντά στη Βιέννη της Αυστρίας το 1862. Ο πατέρας του ήταν ένας αποτυχημένος χαράκτης χρυσού κι έτσι η οικογένειά του έζησε πολύ φτωχά.

2. Στην ηλικία των 21 ετών ήταν αρκετά σίγουρος για τον εαυτό του κι έτσι ίδρυσε με τον αδερφό του και τον καλλιτέχνη Franz Matsch την Känstlercompanie (εταιρεία καλλιτεχνών), στην οποία έφτιαχναν έργα για θέατρα, εκκλησίες και μουσεία.


3. Ένα από τα έργα που σχεδίασε εκείνη την περίοδο ήταν το «Tragedy», το οποίο περιείχε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που τον έκαναν διάσημο στη συνέχεια: το χρυσό χρώμα, τον συμβολισμό, τη λεπτομέρεια και φυσικά, τη γυναικεία παρουσία.

Οπλοφορία ή Όχι; Στατιστική – γροθιά στο στομάχι

Αυτό το μικρό κόσμημα μας έρχεται από μια επίσημη στατιστική του 2012 – πηγή The Federalist Papers: Συγκρίνει 2 πόλεις των ΗΠΑ, το Σικάγο με το Χιούστον. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, και δεν θα τα διαβάσετε σε κανένα μεγάλο ΜΜΕ (για κάποιο περίεργο λόγο…).
Chicago, ILHouston, TX
Πληθυσμός2,7 εκατομμύρια2,15 εκατομμύρια
Μέσο εισόδημα ανά νοικοκυριό38600 δολλάρια37000 δολλάρια
Μαύροι38,9%24%
Λατινοαμερικανικής καταγωγής29,9%44%
Ασιατικής καταγωγής2,5%6%
Λευκοί ευρωπαϊκής καταγωγής28,7%26%
Νομοθεσία που επιτρέπει την οπλοφορίαΟΧΙΝΑΙ
Καταστήματα όπλων0184 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ 1500 ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΛΑ
Δολοφονίες (2012)1.806207
Δολοφονίες ανά 100.000 κατοίκους66,99,6


ΕΤΣΙ ΚΥΒΕΡΝΑ Η ΕΛΙΤ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...


Όλες οι κυβερνήσεις είναι θεμελιωδώς ολιγαρχικές… Όλες οι κυβερνήσεις του παρελθόντος και του παρόντος, ανεξαρτήτως του τυπικού οργανισμού τους, εγκλείονται στον κανόνα κυβέρνησης των πολλών από τους λίγους.

Με άλλα λόγια, όλες οι κυβερνήσεις είναι ουσιαστικά ολιγαρχικές. Οι λόγοι είναι δύο. Πρώτον, οι κυβερνήσεις είναι μη παραγωγικοί οργανισμοί και μπορούν να υπάρξουν μόνο με την εξαγωγή αγαθών και υπηρεσιών από την παραγωγική τάξη στην εδαφική περιοχή τους.


Έτσι, η άρχουσα τάξη πρέπει να παραμείνει η μειοψηφία του πληθυσμού, εάν πρόκειται να εξάγουν πόρους συνεχώς από τους πολίτες τους.Η εφαρμογή του γνήσιου »κανόνα της πλειοψηφίας» σε μόνιμη βάση είναι αδύνατη, διότι αυτό θα οδηγούσε σε μια οικονομική κατάρρευση καθώς οι φόροι υποτελείας και οι φόροι που απαλλοτριώθηκαν από τους περισσότερους στην εξουσία οδήγησαν τη μειοψηφία σητν ενασχόληση με ειρηνικές παραγωγικές δραστηριότητες των πόρων που απαιτούνται για να διατηρηθούν και να αναπαραχθούν.Ο κανόνας της πλειοψηφίας θα επέφερε επομένως μια βίαιη σύγκρουση μεταξύ των φατριών της προηγούμενης άρχουσας τάξης, η οποία θα κατέληγε με τη μια ομάδα να ιδρύει ολιγαρχικό καθεστώς και στην οικονομική εκμετάλλευση των πρώην συμμάχων της.

Ο υπόγειος ταφικός θάλαμος του «ήρωα» των Φιλίππων – Μήπως απαντήσεις για τον τάφο της Αμφίπολης βρούμε στους Φιλίππους;



Υπόγειο ταφικό θάλαμο «αφηρωϊσμένου» νεκρού δεν συναντούμε μόνο στην Αμφίπολη αλλά και στους κοντινούς Φιλίππους. Πρόκειται για ένα μνημείο που αποκαλύφθηκε από τον Δημήτρη Λαζαρίδη πριν 50 χρόνια και ίσως να κρύβει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την ταφική τελετουργία των ηρώων στα ελληνιστικά χρόνια.

Του Άρη Μεντίζη
δημοσιογράφου – ιστορικού ερευνητή

Μνημείο αφηρωϊσμένου νεκρού, δηλαδή, θνητού στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές από την κοινωνία της εποχής του, πιθανολογείται ότι είναι το μνημείο που ανασκάφτηκε στον τύμβο της Αμφίπολης, και αυτό συγκλόνισε όλη τη ανθρωπότητα λόγω της μοναδικότητάς του.

Τα τείχη που δεν έπεσαν…

Ευτυχής συγκυρία το γεγονός ότι τώρα που η Ελλάδα ανοίγεται προς την ανατολική Μεσόγειο για να κατοχυρώσει τα δικαιώματα της που απορρέουν από το Διεθνές Δίκαιο, όλα αυτά γίνονται παράλληλα με μια μεγάλη ανασκαφή, αυτή της Αμφίπολης, που φέρνει στο προσκήνιο τον Μέγα Αλέξανδρο και την εποχή του.
Για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια ανοίγουμε πανιά για τις θάλασσες της ανατολικής Μεσογείου και ερχόμαστε πιο κοντά όχι μόνο με την Κύπρο αλλά και με την Μέση Ανατολή. Γιατί μπορεί με την Τουρκία να μην μπορούμε να οικοδομήσουμε ειλικρινείς σχέσεις, μπορούμε να επιχειρήσουμε να το πράξουμε με τόσους άλλους «γείτονες» της Ανατολής με τους οποίους μοιραζόμαστε και ένα κοινό πολιτιστικό παρελθόν. Μην ξεχνάμε ότι πριν ενσκήψει το επιθετικό  και ακραίο Ισλάμ στο παγκόσμιο προσκήνιο, υπήρχε ένας πιο ανοιχτός αραβικός – και όχι μόνο – κόσμος, πιο ανεκτικός σε άλλες θρησκείες και πολιτισμούς.

Οι απεριόριστες δυνατότητες του νου και η Κοκκινοσκουφίτσα




sad_b
Γιατί; – Η αγαπημένη έκφραση και φυσικά ερώτηση των απανταχού πιτσιρικάδων και δεσποσύνων ανά την υφήλιο.
Μέχρι την ηλικία των πέντε με επαναλήψεις σε βαθμό κακουργήματος!
Κι από κει και μετά η επανάληψη της αναζήτησης φθίνει αναλόγως του καθενός το δεδομένο ή μη υπόβαθρο.
Ερώτηση που εκφράζεται είτε λεκτικά, είτε βουβά με απλή ένδειξη την απορία ζωγραφισμένη στα διάπλατα ανοιγμένα παιδικά ματάκια ή με τις κάθε είδους σκανταλιές, που αποσκοπούν στη μάθηση και τη γνώση.
Ερώτηση που μερικές φορές δεν εκφράζεται καθόλου για διάφορους λόγους, πέρα από αυτούς που «ελέγχουν» τα ίδια τα παιδιά, και που μπορεί να οδηγήσει σε άλλα «δύσκολα» ή «εύκολα» μονοπάτια τις τρυφερές ψυχούλες και τα αγίνωτα ακόμα μυαλουδάκια.
Κι εδώ έρχεται το βιβλίο. Κι ο γονιός. Ο γονιός που νιώθει το βάρος της ευθύνης του απέναντι στο παιδί που έφερε στον κόσμο. Ο γονιός που θέλει (μπορεί - δεν μπορεί, γνωρίζει - δεν γνωρίζει), να δώσει στο παιδί του τα εργαλεία που θα του εξασφαλίσουν μια καλή ζωή.

Σκέφτηκα να σου γράψω ένα γράμμα


…Σκέφτηκα να σου γράψω ένα γράμμα, και μετά ένιωσα την ανάγκη να σε πάρω τηλέφωνο. Να ακούσω την φωνή σου και τα χρώματά σου σε κάθε λέξη που θα πεις. Ξέρεις, έχεις ταλέντο στην ζωγραφική. Μπορείς και συνδυάζεις το γκρίζο με το κόκκινο, το μαύρο με το άσπρο, χωρίς να αλλοιώνεις την υφή τους, την αρχική τους βάση. Κάθε λέξη σου, κάθε ανάσα σου, ήθελα να την ακούσω με όλη μου την προσοχή. Να μπω σε ένα δωμάτιο σκοτεινό, να κλείσω τα μάτια μου, και να σε ρουφήξω. Να χρωματίσεις το σκοτάδι μου, να πλάσω εικόνες, να ονειρευτώ…
          Να πατήσω σε γράμματα και ήχους, να παίξω με τις λέξεις σαν μικρό παιδί, να βουτήξω μέσα στον λόγο σου, και να με παρασύρεις σαν το ποτάμι…