Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

η φιλία…


friendship.jpg.w300h301
Είμαστε φίλοι. Το λέμε συχνά και πολύ εύκολα. Είναι όμως αλήθεια? Έχουμε πραγματικούς φίλους ή απλά παρέες? Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί μέσα στη φρενίτιδα της αόριστης πραγματικότητας εάν πραγματικά μπορούμε να στηριχτούμε στους φίλους? Ή απλά μιλάμε για ισοπεδωμένες σχέσεις?

Μήπως είμαστε χωμένοι στο πέπλο της μοναξιάς και βλέπουμε συγκεχυμένες εικόνες? Δεν έχουμε σκάψει βαθιά στον εαυτό μας να δούμε τι πραγματικά μας γεμίζει. Αναβάλουμε καθυστερούμε γελιόμαστε. Θύματα μιας απρόσωπης ψεύτικης ζωής. Πότε έχουμε σηκώσει το τηλέφωνο να καλέσουμε το βράδυ ένα αποκαλούμενο φίλο? Όταν μπει η συναίσθημα της ενοχής ότι θα τον ανησυχήσουμε αυτόματα έχει πάψει η σχέση να λέγεται φιλία. Και τότε είμαστε πάλι μόνοι. Στην έρημο των συναισθημάτων. Απότιστοι ξεροί κενοί μόνοι. Πάλι και πάλι και πάλι

Ταξίδι στην Κόλαση


the-therapist
[...] Η επιλογή κάποιου να γίνει ψυχολόγος τον αναγκάζει να διανύσει μία συγκεκριμένη διαδρομή και να οξύνει την όραση και την ακοή του, να αναπτύξει ξεχωριστή ευαισθησία. Δεν προσέχει τα πρόδηλα αλλά αυτά που όλοι οι άλλοι δεν βλέπουν, αυτά που διατρέχουν υπόγειες στοές και διαφεύγουν της προσοχής.
Ο ψυχολόγος είναι ικανός να πιάσει έναν ασθενικό ήχο ενώ ολόγυρα γίνεται ορυμαγδός. Αυτό όμως συμβαίνει όταν ο ίδιος έχει την ανάγκη να ακούσει εκείνον τον ανεπαίσθητο ήχο που ακούγεται κυρίως την ώρα των μεγάλων συγκρούσεων με τον έξω μας κόσμο.
Σε μικρή ηλικία, ο έξω κόσμος αντιπροσωπεύεται από την οικογένεια ενώ αργότερα και από τους άλλους. Όταν ακούσουμε τη φωνή της ψυχής μας, που παρά τη μεγάλη φασαρία προσπαθεί να εκφραστεί, τότε καταλαβαίνουμε ότι δεν είμαστε καλά και ζητούμε συμπαράσταση.

Ολα αδειάζουν γύρω…

ποδήλατο θάλασσαΣας μιλώ γι’ αυτά που βλέπω γύρω μου.
Αυτό που βλέπω εδώ και μήνες είναι ότι όλα αδειάζουν….!!!!!!!!!
Αδειάζουν οι δρόμοι, κάθε μέρα αδειάζουν όλο και πιο νωρίς!
Θα βιαστείτε να πείτε ότι αυτό είναι λογικό μιας και ειμαστε στο Φθινόπωρο και μπορεί να ζούμε “στην πιο ηλιόλουστη χώρα του κόσμου” και άλλα τέτοια αισιόδοξα αλλά και το Φθινόπωρο είναι Φθινόπωρο!
Δεν είναι νομίζω θέμα εποχής! Είναι θέμα χρόνου. Και τα τελευταία τρια χρόνια κάθε χρόνο νυχτώνει πιο νωρίς! Ενα πράγμα πρωτόγνωρο. Δεν είναι τα ρολόγια λοιπόν που κλείνουν τα πατζούρια μας αλλα το άδειασμα των ανθρώπων …

Tι είναι η συναισθηματική νοημοσύνη και πώς μπορείς να την αυξήσεις!


Tι είναι η συναισθηματική νοημοσύνη και πώς μπορείς να την αυξήσεις!
Τι είναι η Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ); Ο όρος ακούγεται συχνά γύρω μας και πολλοί πιστεύουν ότι είναι ακόμα πιο σημαντική από τον δείκτη νοημοσύνης (IQ) όσον αφορά στο πόσο επιτυχημένος μπορεί να γίνει κανείς στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή.



Προκειμένου να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε Συναισθηματική Νοημοσύνη, θα περιγράψουμε σύντομα τις πέντε βασικές κατηγορίες που την περιγράφουν: 



1. Η πρώτη από αυτές είναι η αυτεπίγνωση. Η αυτεπίγνωση μπορεί να πάρει τρείς εκδοχές:

Οι Καρυάτιδες, ο Λέων και η "περίεργη" σιωπή των κειμένων



     Αρχικά πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν μας ότι οι συμβολισμοί στον τάφο έχουν τεθεί από άλλους  και όχι από τον νεκρό, άρα απηχούν την δική τους οπτική για τον νεκρό, ήταν δε γεγονός ότι ο Αλέξανδρος ετιμάτο από τον στρατό του για την εκστρατεία κατά της Περσίας, όμως ο στρατός είχε δυσφορήσει όταν ο Αλέξανδρος άρχισε να επιδεικνύει συμπεριφορά «Ανατολίζουσα» ή  «Περσίζουσα» (αν οι όροι είναι σωστοί). Άρα για τους Μακεδόνες η «καλή» εικόνα του Αλεξάνδρου ήταν καθαρά ως ο «Τιμωρός των Περσών».

    Δεν πρέπει να προβάλλουμε αυτό που θεωρούμε εμείς τώρα ως εικόνα του Αλεξάνδρου στην τότε εποχή, εμείς είμαστε αποστασιοποιημένοι  από τα τότε γεγονότα και μπορούμε να έχουμε την σφαιρική εικόνα της πορείας του Αλεξάνδρου, που όντως κατέληξε να είναι παράγων «οικουμενοποίησης του Ελληνισμού» όπως θα λέγαμε, όμως αυτό δεν ήταν  ποτέ στο μυαλό του ή στο μυαλό των Μακεδόνων. Ήταν απλώς ο μόνος τρόπος για να έχει υπό έλεγχο αυτήν την αχανή αυτοκρατορία.

   Ο Αλέξανδρος μετά την μάχη του Γρανικού έστειλε στην Αθήνα προς τιμήν της Αθηνάς 300 πανοπλίες βαρβαρικές αναφέροντας ότι τις στέλνει εκ μέρους όλων των Ελλήνων«πλην Λακεδαιμονίων» :

Ο ΙΑΣΟΝΑΣ..Ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ..ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ..

Ο Ιάσονας είναι όντως υπέρβαρος.Ζυγίζεται σε…πλάστιγγα..της αγοράς του Ρέντη, μια και οι κοινές ζυγαριές τον μισούν θανάσιμα..Το πιό χαρακτηριστικό του γνώρισμα, εκτός απ τον τριψήφιο αριθμό κιλών, είναι η εμμονή στο… περπάτημα, γιατί ο Ιάσονας δεν το βάζει κάτω. Περπατάει μέχρι τελικής πτώσεως..κάθε στιγμή..σε κάθε περίπτωση..Είναι εφοδιασμένος με ειδικά παπούτσια ,κι έτσι πρωϊ και βράδυ, βρίσκεται στους δρόμους με το ΜΡ3 στ αυτιά και γρήγορο βάδισμα..

Αργοναυτική εκστρατεία: Μια αποσιωπημένη ελληνική Ιστορία...

Οι Αργοναύτες έφθασαν έως στην Κίνα, όπου ήταν η Κολχίδα! 


Ο Ιάσων παλεύει με ταύρους που βγάζουν φωτιά. Από παλαιό χαρακτικό

 Οι τακτικοί αναγνώστες αυτής εδώ της στήλης θυμούνται το άρθρο μου με τίτλο «Ευρήματα που μαρτυρούν  αρχαία σχέση της Κίνας  με Μακεδονία-Βοιωτία-Θεσσαλία-Κάσο» (21.08.2013), αλλά και άλλες αναφορές μου, εντός άλλων άρθρων, που υπονοούσαν σχέσεις και επαφές των αρχαίων Ελλήνων με τους λαούς που κατοικούσαν στην έκταση που καταλαμβάνει η νυν αχανής χώρα της Κίνας.

 Ως συνέχεια όλων αυτών, έρχεται και το σημερινό δημοσίευμα, για την πιθανή επίσκεψη (και) των Αργοναυτών στην Κίνα... 

Διάβασα το βιβλίο του Αγγ. Ψιμόπουλου «Μυστική Αποστολή - Χρυσόμαλλον Δέρας». Μια επιστημονική έρευνα επάνω στον (αποσιωπημένο; αγνοημένο;) μύθο των Αργοναυτικών, τον οποίο απομυθοποιεί και αποκαλύπτει τα - κατά τον συγγραφέα - πραγματικά ιστορικά γεγονότα, που περιγράφονται στα αρχαία έπη αυτά. 

Στο βιβλίο παρέχονται στοιχεία για τον τρόπο δημιουργίας των ελληνικών μύθων, την αλληγορία αυτών και για την μέθοδο, με την οποία μπορεί να γίνει κατανοητό το νόημά τους. 

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά: Η Αργοναυτική Εκστρατεία υπήρξε - κατά τον συγγραφέα - ένα πραγματικό ιστορικό γεγονός που έγινε περί το 1510 π.Χ. 

To κομμάτι που λείπει από τον Διόδωρο τον Σικελιώτη, μπορεί να λύνει το μυστήριο της Αμφίπολης



Τι υποστηρίζουν οι εκδόσεις του Πανεπιστήμιου του Χάρβαρντ

Η Αμφίπολη έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα. Οι καρυάτιδες δημιούργημα της κλασικής Ελλάδας, πάνω σε έναν μακεδονικό τάφο, κάνουν ήδη το μνημείο μοναδικό δημιουργώντας  νέα δεδομένα.
Ας δούμε επιγραμματικά κάποια στοιχεία που βοηθούν να καταλάβουμε τι έχουν βρει ως τώρα στην Αμφίπολη.

Αυτό είναι το "Συμβόλαιο Θανάτου" ενός Έθνους

Οικογένεια Παπανδρέου...
..Τρεις γενιές "δολοφόνων" !!!
Από τον "Ανένδοτο" στην "Αλλαγή"
και από εκεί στην "Άβυσσο".
..."Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα "κουμαντάρονται". Γι’ αυτό τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες. Μπορεί τότε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε τη γλώσσα τους, τη θρησκεία τους, τα πολιτιστικά και ιστορικά τους αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε τη δυνατότητά τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν...". Αυτήν τη δήλωση φέρεται να έχει κάνει - και μάλιστα δημοσίως - ο Εβραίος Κίσινγκερ ...Ένας από τους πιο πονηρούς και επικίνδυνους σιωνιστές παγκοσμίως ...Ένας από τους πιο γνωστούς ανθέλληνες παγκοσμίως.

Όσο κι αν αυτό το οποίο θα πούμε θα απογοητεύσει τους γνωστούς συνομωσιολόγους των καφενείων, αυτή η δήλωση όχι μόνον δεν έχει ούτε ένα "ψήγμα" ορθότητας σ' αυτό το οποίο περιγράφει ως στρατηγική επιλογή, αλλά είναι εντελώς παραπλανητική. Πέραν του γεγονότος ότι ένας πονηρός σιωνιστής δεν θα αποκάλυπτε ποτέ - και μάλιστα δημοσίως - τις μύχιες σκέψεις του, αυτά, τα οποία του αποδίδονται, είναι απολύτως λάθος. Δεν έχουν κανένα νόημα και καμία αξία, γιατί οι λαοί, όταν στοχοποιούνται, δεν "καταστρέφονται" με τον τρόπο αυτόν. Οι Έλληνες, όσο ειδικά χαρακτηριστικά κι αν έχουν ως λαός, δεν παύουν να είναι ένας λαός όπως όλοι οι άλλοι ...Ένας λαός, ο οποίος, πέραν των ειδικών πνευματικών του χαρακτηριστικών, πρέπει - όπως όλοι οι λαοί του κόσμου - να εργαστεί για να επιβιώσει ...Ένας λαός, ο οποίος πρέπει να έχει τα εργοστάσιά του και τα χωράφια του και θα πρέπει να επιβιώσει με τον κόπο του ...Ένας λαός, ο οποίος θα πρέπει να πολεμήσει με αυτοθυσία όταν θα πας να του στερήσεις το μέσον που εξασφαλίζει την επιβίωση και το οποίο επιθυμεί να κληροδοτήσει στα παιδιά του.

Γιατί δεν είναι και τόσο κακό, τελικά, να είσαι μόνος;

Σε κανέναν δεν αρέσει, φυσικά, η μοναξιά, αλλά πολλοί είναι εκείνοι που μαθαίνουν να ζουν με αυτή. Και επειδή ο έρωτας είναι θέμα τύχης, συγκυριών και συναστριών, καλό είναι να μην περνάμε τη ζωή μας μαραμένοι αναμένοντας τον πρίγκιπα και την πριγκίπισσα, αλλά να την απολαμβάνουμε, ακόμα και όταν δεν έχουμε κάποιον δίπλα μας να τη μοιραστούμε.
gunaika
Οι λόγοι, λοιπόν, για να απολαμβάνει κανείς τη μοναξιά του είναι πολλοί και μερικοί –μόνο- από αυτούς ακολουθούν:
1. Γνωρίστε τον εαυτό σας
Οι ώρες που περνά κανείς μόνος του, του δίνουν το χώρο και την ευκαιρία να ανακαλύψει τον εαυτό του και το τι θέλει να κάνει με τη ζωή του. Εκμεταλλευτείτε τον ελεύθερο χρόνο για να δοκιμάσετε νέα πράγματα, να βρείτε τι είναι αυτό που σας αρέσει περισσότερο να κάνετε στη ζωή σας και ακολουθήστε το. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως ένας σύντροφος σας εγκλωβίζει, αλλά αυτό που σίγουρα κάνει είναι να περιορίζει το χρόνο σας.

Η πιο μεγάλη επαναστατική πράξη για τους νέους σήμερα

Αν μπορούσα σήμερα να διακηρύξω μιαν άποψη στα παιδιά, αυτή θα ήταν να μην πουλάνε τον εαυτό τους. Νομίζω πως είναι μέγιστη επαναστατική πράξη σήμερα να μάθεις σε κάποιον να μην πουλάει το τομάρι του. 
 
Ανάμεσα από σχολικούς τοίχους βεβαίως και χρυσοποίκιλτα μαντριά που σου μαθαίνουν πώς να πουλάς τον εαυτό σου. Πώς να ξεπουλάς και την τελευταία ικμάδα αξιοπρέπειας για να ζήσεις με το μίζερο βοήθημα που λέγεται μισθός. 
 
Πώς να μηχανεύεσαι του κόσμου τις ανοησίες και πώς να επινοείς τεχνάσματα για να γράψεις δυο παραπάνω άχρηστες αράδες στο σχολείο του ανταγωνισμού ώστε να προαχθείς σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης και σε άλλο αστρικό σύστημα.
 

Κράτησε μέσα σου μόνο όσα σε πάνε μπροστά κάνοντας το χρόνο σύμμαχο στη δική σου αιωνιότητα

Το 1915 ο Einstein εισήγαγε τη Θεωρία της Σχετικότητας, προσπαθώντας να εξηγήσει στην ανθρωπότητα με πολύπλοκες πράξεις και εξισώσεις πως... ο χρόνος είναι εντελώς υποκειμενική έννοια... Οι ανθρώπινες σχέσεις όμως φαντάζουν πιο πολύπλοκες από κάθε φυσική θεωρία. Ολόκληρες βιβλιοθήκες, δε φτάνουν για να τις αποκρυπτογραφήσουν.  Καμία μαθηματική πράξη δεν είναι αρκετή ώστε να εξηγήσει γιατί εγκλωβίζεσαι σε σχέσεις που δεν σε καλύπτουν.




Για ποιο λόγο επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά τα ίδια λάθη με τεράστια επιτυχία, θεωρώντας πως έχεις όλο τον καιρό μπροστά σου για να τα διορθώσεις; Χρησιμοποιείς σαν άλλοθι τα νιάτα για να πληγωθείς και να πονέσεις.  Χαρίζεις απλόχερα πολύτιμες στιγμές σου σε ανθρώπους, ενώ οι δικές τους δε σε συμπεριλαμβάνουν. Είσαι καθηλωμένος πίσω από ένα γραφείο, ενώ από μικρός ονειρευόσουν να γυρίσεις τον κόσμο. 

Εκπαίδευση είναι ο τρόπος να δημιουργείς έναν ηλίθιο ενήλικα από ένα πανέξυπνο παιδί

Όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν με πολύ περισσότερους τρόπους από αυτούς που θεωρούμε ως τους μόνους δυνατούς, αρκεί να επανεξετάσουμε το ερώτημα και να σκεφτούμε κάπως πιο ελεύθερα. Παραδείγματος χάριν:


Σε ένα πανεπιστήμιο των ΗΠΑ ζητήθηκε από τους φοιτητές της φυσικής να λύσουν το εξής πρόβλημα: «Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα βαρόμετρο για να υπολογίσετε το ύψος ενός ψηλού κτιρίου;» Η «σωστή» απάντηση (και θα καταλάβετε σύντομα προς τι τα εισαγωγικά), η απάντηση που ήθελε ο καθηγητής και έδωσαν όλοι οι φοιτητές πλην ενός, ήταν να μετρηθεί η πίεση του αέρα στην κορυφή και στη βάση του κτιρίου και από τη διαφορά -με τη χρήση του κατάλληλου τύπου- να βρεθεί το ύψος. Όμως κάποιος σπουδαστής είχε μια διαφορετική ιδέα: «Δένω το βαρόμετρο σε ένα σκοινί και το κατεβάζω ως το δρόμο. Το μήκος του σκοινιού είναι προφανώς ίσο με το ύψος του κτιρίου»

Ο καθηγητής βρέθηκε σε δύσκολη θέση.

Η Τέχνη σου δίνει τη δυνατότητα να εγκαταλείψεις τα εγκόσμια και τα εφήμερα, ο έρωτας σου δίνει το καθολικό και αναλλοίωτο υπόδειγμα του πως πρέπει να είναι η ζωή.

 
Ρωτάνε το δάσκαλο οι νεαροί να τους εξηγήσει πως είναι ο πετυχημένος άνθρωπος, σήμερα τον 21ο πια αιώνα. Είχαν στο μυαλό τους κάτι από ταξίδια ή επαγγέλματα με χρήμα και απολαβές, είχαν φαίνεται και κάποια πεντέξι πανεπιστήμια ή κολέγια, μερικές βόλτες με πανάκριβα αυτοκίνητα ή ελικόπτερα, ή ακόμα διακοπές με φίλους και οικογένεια, ποιος ξέρει… 
 Απάντησε απλά, στεγνά, δωρικά, απερίφραστα: η αγάπη. 
Αυτό αν το κατορθώσετε, συνέχισε, στον 21ο αιώνα, τον αιώνα τον κατ’ εξοχήν ανέραστο, απρόσωπο, μοναχικό θα είστε ευτυχισμένοι. Το να αγαπάς και να αγαπιέσαι είναι ότι πιο συγκλονιστικό μπορεί κανείς να ζήσει στη ζωή του… Ήθελε φαίνεται ο δάσκαλος να καταλάβουν τα παιδιά που τον ρωτήσανε, ότι το σημαντικότερο δώρο στη ζωή είναι το αίσθημα της αυτοπροσφοράς και αυτοθυσίας απέναντι στον άλλον και πως μόνο έτσι υπάρχει ελπίδα (Δημήτριος Θεοδώρου)

Πρώτη σεξουαλική επαφή

Πρώτη σεξουαλική επαφή

Η πρώτη σεξουαλική ή η πρώτη ερωτική επαφή; Ένα φαινομενικά εύκολο ερώτημα που χρίζει προβληματισμού και συζήτησης. Σεξουαλική επαφή είναι η φυσική ένωση του αρσενικού και του θηλυκού σαν επακόλουθα της αναζήτησης της ικανοποίησης του έμφυτου ενστίκτου, ή της ανάγκης απόκτησης απογόνων. Η Ερωτική επαφή είναι κάτι το πιο βαθύ, που εμπερικλείει και μια πνευματική και ψυχική έλξη πέραν της φυσικής.

Όλοι οι άνθρωποι ξεκινούν την ερωτική τους ζωή χωρίς να διαθέτουν την ανάλογη πείρα. Για όλους τους ανθρώπους υπάρχει η πρώτη φορά. Πολύ συχνά ο νέος άνθρωπος πληροφορείται τα μυστικά του σεξ από αυτοαποκαλούμενους έμπειρους φίλους, οι οποίοι όμως είναι πολύ πιθανό να έχουν κατασκευάσει τις εμπειρίες τους στη φαντασία τους και μόνο. Άλλωστε, οι έρευνες δείχνουν ότι η σημαντικότερη πηγή πληροφόρησης των νέων ανθρώπων γύρω από το σεξ είναι οι συνομήλικοι και οι φίλοι. Επιπλέον δεν είναι ακριβείς και οι πληροφορίες από το περιβάλλον τους που αφορούν την ηλικία και τις δυσκολίες της πρώτης ερωτικής επαφής.


Η ηλικία της πρώτης φοράς

Η χαρτογράφηση των πεποιθήσεων


Λέγεται ότι οι Ινδιάνοι της Αμερικής δεν ήταν σε θέση να δουν τα καράβια του Κολόμβου, αν και πλησίαζαν προς την ακτή, γιατί στο μυαλό τους δεν υπήρχε προηγούμενη γνώση ανάλογων πλοίων. 
 
Ο Μάγος της φυλής, επειδή είχε την αντιληπτική ικανότητα να δει πλοία, έδωσε στους Ινδιάνους τις απαραίτητες πληροφορίες για τις ιδιότητες τους. 
 
Η εμπιστοσύνη των Ινδιάνων στη γνώση και το κύρος του Μάγου τους επέτρεψε να διευρύνουν την αντίληψη τους και να αποδεχτούν μια άλλη πραγματικότητα που, λόγω έλλειψης προηγούμενης γνώσης αρνούντο.

Φαίνεται ότι όσα δεν αντιλαμβανόμαστε με το μυαλό μας, δεν τα βλέπουμε  και με τα μάτια  μας. Βλέπουμε τον κόσμο που μας επιτρέπουν η αντίληψη μας και οι αποθηκευμένες στην μνήμη μας γνώσεις και εμπειρίες. Όταν όμως προστεθεί καινούρια γνώση, μπορούμε να αντιληφθούμε την πραγματικότητα με διαφορετικό τρόπο. Με απλά λόγια, δημιουργούμε τον κόσμο που αντιλαμβανόμαστε.

ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ (Μέρος Δεύτερο)

ΣΥΝΕΧΕΙΑ…
Να μια λίστα για να παρακινήσετε τον εαυτό σας:
1) Μελετήστε τη γλώσσα σας: Μάθετε clip_image002να μιλάτε, να διαβάζετε και να γράφετε σωστά. Κάθε εβδομάδα προσθέστε μια νέα λέξη στο λεξιλόγιό σας. Οι λέξεις είναι εργαλεία και όσο πιο πολλά έχε διαθέσιμα, τόσο πιο ικανοποιητικά μπορείτε να επικοινωνείτε και να σκέφτεστε.
2) Μελετήστε το επάγγελμά σας: Μετά τη γλώσσα ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσετε μπροστά είναι να μελετήσετε το επάγγελμά σας. Πάρτε χρόνο να διαβάσετε όσο μπορείτε για την εταιρία σας, το είδος της δουλειάς, τις γενικές και τις μελλοντικές κατευθύνσεις. Ανακαλύψτε την «τέχνη» και τα τρικ που χρησιμοποιούν οι καλύτεροι της δουλειάς. Μελετώντας επίμονα κάθε χρόνο για πέντε χρόνια, μπορείτε να γίνετε εξπέρ και φτάσετε στην κορυφή.
3) Μελετήστε επικοινωνία και επιτηδειότητα: Η ικανότητά σας να τα πηγαίνετε καλά με διαφορετικούς τύπους ανθρώπων θα προάγουν σημαντικά την επιτυχία σας στη δουλειά σας. Αφιερώνοντας χρόνο να μάθετε πώς να επικοινωνείτε, θα κάνετε τον εαυτό σας πιο δημοφιλή και πιο άξιο να πάρετε ότι θέλετε από τη ζωή.
Διαβάζοντας αυτό το βιβλίο είστε ένας από τους λίγους που έχουν ανακαλύψει το θαύμα της προσωπικής ανέλιξης. Αν διατηρήσετε το συνήθειο του συνεχούς διαβάσματος, την εκμάθηση και τη βελτίωση των επιδεξιοτήτων σας, θα δείτε σύντομα να αποκτάτε χρήματα, φίλους και ανεξαρτησία.

ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ (Μέρος Πρώτο)

 


Αυτό που γίνεσαι είναι αυτό που σκέφτεσαι να γίνεις
 
Σκέφτηκες ποτέ τον τρόπο που σκέφτεσαι; Αναρωτήθηκες ποτέ, πόσο οι σκέψεις σου, επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής σου; Αν όχι, ίσως τώρα είναι η ώρα να το κάνεις.. Πιθανότατα η μεγαλύτερη πνευματική αρχή που ανακαλύφθηκε ποτέ είναι: γινόμαστε αυτό που νομίζουμε ότι θα γίνουμε. Ο εξωτερικός κόσμος κάθε ανθρώπου είναι μια αντανάκλαση όλων όσων συμβαίνουν μέσα του. Αυτό είναι κάτι που επεκτείνεται πέρα από την ιδέα της θετικής σκέψης και συμπεριφοράς και σημαίνει ότι κάθε τι που είσαι και κάθε τι που έχεις, είναι αποτέλεσμα των σκέψεών σου. Και πώς μεταφράζεται ουσιαστικά αυτό για σένα και για μένα; Σημαίνει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την αρχή προς όφελός μας. Μπορούμε στην κυριολεξία να αλλάξουμε τη ζωή μας, αρχίζοντας από τις σκέψεις μας. 

Τα πρώτα γίνονται πρωτίστως

Δραματικές ώρες για τον Πρίγκιπα Χάρι - Ενεπλάκη σε ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ! (Φωτογραφίες)

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΟΚ: Δραματικές ώρες για τον Πρίγκιπα Χάρι - Ενεπλάκη σε ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ! (PHOTOS)
Δραματικές ώρες έζησε ο Πρίγκιπας Χάρι, ενώ κατευθυνόταν με τη συνοδεία του στα Invictus Games.
Ο Χάρι, επέβαινε σε ένα Range over, όταν ο μηχανόβιος αστυνομικός που τον συνόδευε,συγκρούστηκε με ένα Ι.Χ.

Έχασα τον Εαυτό μου Λόγω Έλλειψης Αγάπης - 3ο Μέρος






 Πρόκειται για μία θέση που, ασφαλώς, σηκώνει κριτική.

Ας πούμε, θα μπορούσε κάποιος να μας "κατηγορήσει" ότι διαπράττουμε σφάλμα αποδίδοντας (αναπόδεικτες) αιτιώδεις σχέσεις μεταξύ του πώς είμαστε ως ενήλικες και του πώς μεγαλώσαμε. Ή ότι στην προσπάθειά μας να βρούμε μια αιτία (ή έναν φταίχτη…)

για τα προβλήματά μας, παραβλέπουμε άλλους παράγοντες που, ίσως, εμπλέκονται στη διαδικασία (για παράδειγμα, την ιδιοσυγκρασία του παιδιού).  

Η μηχανιστική αναγωγή όλων των προβλημάτων μας αποκλειστικά στην παιδική ηλικία, ενδεχομένως, είναι σφάλμα. Όμως, αν υποθέσουμε ότι όλοι είμαστε το αποτέλεσμα των εμπειριών μας, είναι, μάλλον, ασφαλές να υποστηρίξουμε ότι οι εμπειρίες της παιδικής ηλικίας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, δεν μπορούν παρά να μας επηρεάζουν με κάποιο τρόπο.

Δεν σημαίνει ότι η επιρροή αυτή είναι η πιο σημαντική, ούτε ότι είναι η μόνη σημαντική, αλλά η εμπειρία λέει ότι είναι από τις πιο σημαντικές.

 Η σχέση με τους γονείς είναι η πρώτη σχέση που αναπτύσσουμε ερχόμενοι στον κόσμο, το πρώτο περιβαλλοντικό αποτύπωμα επάνω μας, η πρώτη επίδειξη και η πρώτη εκπαίδευση. 

Και μάλιστα σε μια στιγμή που δεν έχουμε τα μέσα (γνωστικά, συναισθηματικά ή άλλα) να την κρίνουμε, να την αξιολογήσουμε, και να την δεχτούμε ή απορρίψουμε. Για καλό ή για κακό είμαστε ανίσχυροι απέναντί της.