Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Έχουμε κάθε δικαίωμα να κοιμόμαστε



Έχουμε κάθε δικαίωμα να κοιμόμαστε ή μήπως όχι; 

για σκέψου να ανήκε στο κράτος ο ύπνος 

τα πράγματα θάτανε δύσκολα 

θ” αγοράζαμε ύπνο με δελτίο; ή ελεύθερα; και πόσο;

 κι αν είχε παραχωρηθεί στην ιδιωτική πρωτοβουλία; 

Πόθοι καρδιάς



Όλοι σκαρφαλώνουμε προς την κορυφή των πόθων της καρδιάς μας.

 Αν ο άλλος ορειβάτης κλέψει το σάκο και το πουγκί σου, να τον λυπηθείς. 

Η ανάβαση θα είναι γι΄αυτόν δυσκολότερη, γιατί το βάρος θα τον καταβάλει και θα καθυστερεί την ανάβασή του. 

Σοκαριστικό. Φωτογραφία γροθιά στο στομάχι...



Μια εκπληκτική φωτογραφία για ένα τρομερό κοινωνικό φαινόμενο.
Η πρώτη εικόνα που αναφέρεται στα φαινόμενα παιδεραστίας στο Βατικανό.
Η δεύτερη εικόνα αναφέρεται στη σεξουαλικό τουρισμό με θύματα μικρά παιδιά στην Ταϊλάνδη.
Η τρίτη εικόνα αναφέρεται στον πόλεμο στη Συρία.
Η τέταρτη εικόνα αναφέρεται στην εμπορία οργάνων στη μαύρη αγορά, όπου τα περισσότερα από τα θύματα είναι παιδιά φτωχών χωρών.

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΓΟΡΑ (ΠΛΑΤΩΝΑΣ )- Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ


Επειδή, τώρα, ο άνθρωπος πήρε κάτι από του θεούς (θείας μετέσχε μοίρας), πρώτα εξαιτίας της συγγένειάς του μαζί τους, μόνο αυτός απ΄ όλα τα ζώα πίστεψε σε θεούς και προσπαθούσε να κατασκευάσει βωμούς και αγάλματα θεών. Έπειτα, γρήγορα, άρθρωσε με επιδεξιότητα φωνή και λέξεις και επινόησε κατοικίες και ενδύματα και υποδήματα και σκεπάσματα και τροφές από τη γη. Με αυτά τα εφόδια οι άνθρωποι στην αρχή κατοικούσαν διασκορπισμένοι και πόλεις δεν υπήρχαν. Αφανίζονταν λοιπόν από τα θηρία, γιατί, από κάθε άποψη, ήταν ασθενέστεροι από αυτά. Για την εξασφάλιση της τροφής τους οι τεχνικές τους ικανότητες παρείχαν αρκετή βοήθεια· ήταν όμως ανεπαρκείς στον πόλεμο με τα θηρία. Γιατί δεν είχαν ακόμη την πολιτική τέχνη, μέρος της οποίας είναι η πολεμική

ΤΟ ΑΒΑΚΙΟ, Ή ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΨΗΦΙΔΕΣ


Το Αβάκιο-Εισαγωγή
Το αβάκιο είναι ένα μηχανικό βοήθημα που χρησιμοποιείται στο μέτρημα. Δεν είναι υπολογιστική μηχανή με την έννοια του όρου που χρησιμοποιούμε σήμερα. Ο χειριστής του αβακίου εκτελεί τους υπολογισμούς στο μυαλό του και χρησιμοποιεί το αβάκιο για να παρακολουθεί τα αποτελέσματα των αθροίσεων, τα υπόλοιπα, τα κρατούμενα κλπ. Με ένα τυπικό αβάκιο μπορεί κανείς να εκτελέσει και τις τέσσερις αριθμητικές πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση.
Κατασκευή Και Περιγραφή
Ένα αβάκιο κατασκευάζεται από διαφόρων ειδών σκληρή ξυλεία και σε διάφορα μεγέθη. Το πλαίσιο περικλείει μια σειρά από κατακόρυφους άξονες (που στο παρελθόν ίσως ήταν από ξύλο μπαμπού), πάνω στους οποίους ολισθαίνουν ένα συγκεκριμένο πλήθος από ψηφίδες. Ένα οριζόντιο δοκάρι χωρίζει το πλαίσιο σε δύο τμήματα, γνωστά σαν το πάνω και το κάτω διάζωμα.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Πολλοί έχουν ακούσει για τα επερχόμενα γεγονότα αλλά και όσα θα γίνουν μετά από αυτά αναφορικά με την επιστροφή των αρχαίων θεών στην επιφάνεια της Γης σύμφωνα με αρχαία κείμενα και προφητείες όπως αυτή του Αγίου Ανδρέα του Δια Χριστόν Σαλού.


Λίγοι γνωρίζουν όμως για ένα πολύ σημαντικό γεγονός που θα οδηγήσει στο να χωρίσει τελικά η ήρα απο το σιτάρι και ο κόσμος να ζήσει εν ειρήνη έστω και προσωρινά και αυτή είναι η μάχη του Αραντίς της Θεσσαλονίκης δηλαδή κατά την οποία 144.000 εκλεκτοί όπως αναφέρει και η Αποκάλυψη θα πολεμήσουν κατά των ανόμων.


Ας δούμε λοιπόν το τι ακριβώς θα γίνει σε αυτή την μάχη. Ο καθένας μπορεί να δεχτεί ό,τι επιθυμεί αλλά προτρέπω όλους όσους διαβάσουν να τα κρατήσουν απλά στην άκρη του μυαλού τους. 



Και οι ετοιμασίες θα αρχίσουν για την μεγάλη μάχη και ο κάμπος του Λαγκαδά θα αρχίσει να καθαρίζεται από τα κτίσματα που θα εμποδίζουν το σχέδιο μάχης του μεγαλύτερου στρατηλάτη όλων των εποχών.

Πάνω από 300.000 ανδρών και γυναικών θα εργάζονται νυχθημερόν και οργή θα ξεσπάσει για το θάρρος των Ελλήνων στο στρατόπεδο των εκατομμύριων Νεφελίμ και των βασιλέων των ανθρώπων που προσκύνησαν το θηρίο και την εικόνα του.

ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΟΙΝΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΘΡΥΛΟΣ : ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΙΔΕΡΩΣΑΝ

Στα μέσα της δεκαετίας του 1950, η ιστορία της Σπυριδούλας Ράπτη συγκλόνισε την Ελλάδα, προκάλεσε πρωτοφανές ενδιαφέρον σε όλα τα κοινωνικά στρώματα και ανέδειξε ένα… λαϊκό ίνδαλμα.Οι γιατροί του Τζάνειου Νοσοκομείου στον Πειραιά έμειναν άναυδοι με το θέαμα που αντιμετώπισαν στις 8 το πρωί της Πέμπτης 4 Αυγούστου 1955. Μπροστά τους στεκόταν, τυλιγμένη σε μια μπλε κουβέρτα, η 12χρονη Σπυριδούλα Ράπτη, με περίεργα σημάδια στο πρόσωπο και τρομαγμένη έκφραση στα μάτια. Η Σπυριδούλα εργαζόταν, τα τελευταία δύο χρόνια, ως υπηρέτρια στο σπίτι του ζεύγους Γιώργου και Αντιγόνης Βεϊζαδέ, στην Καλλίπολη του Πειραιά. Η Αντ. Βεϊζαδέ, μια έντονα θρησκευόμενη γυναίκα και μητέρα ενός κοριτσιού 2,5 ετών, που συνόδευε την Σπυριδούλα, εξήγησε πως η μικρή κάηκε όταν έπεσε πάνω της μια κατσαρόλα με καυτό νερό.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Θανάσης Βέγγος! (έφυγε σαν σήμερα)

Ειλικρινά, δεν πιστεύω ότι έκανα πάρα πολύ σπουδαία πράγματα στην καριέρα μου. Για ένα πράγμα όμως σας διαβεβαιώ. Ότι στη γαλέρα της ζωής μου τράβηξα άγριο κουπί.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ

Η Τεχνολογική Ανετοιμότητα της Ελλάδας




του Δημήτρη Μαλλά

Η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού δημοσίου και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας είναι ένα θέμα για το οποίο γίνεται λόγος τουλάχιστον τα τελευταία δέκα χρόνια. Και οι σχετικές ανακοινώσεις, πρωτοβουλίες και δράσεις που έχουν δημοσιοποιηθεί είναι ουκ ολίγες. Όμως, οι διάφορες διεθνείς μελέτες δεν δείχνουν και ότι η χώρα έχει κάνει άλματα προόδου. Το αντίθετο θα μπορούσαμε να πούμε, αν κρίνουμε, για παράδειγμα, από το πρόσφατα δημοσιοποιημένο «The Global Information Technology Report 2014» του World Economic Forum.

Ο Άνθρωπος είναι αυτό που κάνει

Εικόνα
 Τώρα μπορούμε να καταλάβουμε καλύτερα γιατί ή θεωρία μας [ο υπαρξισμός] προξενεί φρίκη σε μερικούς ανθρώπους. Γιατί συχνά ένα μόνο τρόπο έχουν για να αντέχουν την αθλιότητα τους. Να σκέφτονται: "οι περιστάσεις υπήρξαν εναντίον μου. Τα πράγματα μού πήγανε κόντρα. Άξιζα πολύ περισσότερο απ' ό,τι έγινα. Βέβαια, δεν γνώρισα τον μεγάλο έρωτα ή τη μεγάλη φιλία, αλλά σ' αυτό φταίει το γεγονός ότι δεν έλαχε να συναντήσω τον άντρα ή τη γυναίκα που να ήταν άξιοι για την αγάπη ή για τη φιλί μου. Δεν έγραψα πολύ καλά βιβλία και γι' αυτό φταίει το ότι δεν είχα πολύ διαθέσιμο ελεύθερο καιρό στη διάθεσή μου. Δεν έκανα παιδιά για να τους αφιερωθώ, γιατί δεν βρήκα τον άνθρωπο που θα μπορούσα να φτιάξω μαζί του τη ζωή μου. Έμειναν λοιπόν αχρησιμοποίητες μέσα μου και είναι πάντα βιώσιμες ένα πλήθος από διαθέσεις, κλίσεις, δυνατότητες, που μου δίνουν μιαν αξία, την οποία ασφαλώς δεν μου επιτρέπει να επικαλεσθώ η σειρά των πράξεών μου."

ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ



Όταν ο διάβολος δημιούργησε τον ψεύτικο κόσμο μέσα στον οποίο ζούμε , ώστε μέσα σε αυτόν να ζούμε και να δοκιμαζόμαστε αφού του παρεχωρήθη εξουσία εκ Θεού , αυτό που στην πραγματικότητα έκανε ήταν να καλύψει με ένα ενεργειακό υλικό , την ύπαρξη του πραγματικού σύμπαντος και έτσι αυτό έφερε την πλήρη παραμόρφωση της πραγματικότητας κάτι που επισημαίνει και ο Πλάτωνας και ο Απόστολος Παύλος , ο οποίος ανέφερε ότι τα πάντα τα βλέπουμε στρεβλωμένα και και όχι όπως πραγματικά είναι.

Από το 1924 η Ελληνική Αριστερά ζητάει «απόσχιση/αποχωρισμό Μακεδονίας – Θράκης από την Ελλάδα»...σήμερα, το συνεχίζει ο ΣΥΡΙΖΑ αυτό το Εθνικό Έγκλημα...κρίμα...μας περιμένει πολύ Εμφύλιο Αίμα μπροστά μας...πάρα πολύ...και σύντομα...



Γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος

Όσο καλοπροαίρετος κι αν είσαι, διαρκώς εκπλήσσεσαι με την πάγια ιστορικά "αντεθνική" συλλογιστική και πρακτική της αναρχοαριστεράς στα Εθνικά θέματα και γενικότερα στα ζητήματα Εθνικής και Δημόσιας Ασφάλειας.

Αναρωτιέσαι λοιπόν αναπόφευκτα:

Μα δεν ενδιαφέρεται η Ελληνική Αριστερά για το ότι οι Τούρκοι και γενικότερα το Ισλάμ επιθυμούν διακαώς εδάφη της Ελλάδας; Δεν το βλέπουν;

Μα δεν ενδιαφέρονται για το ότι Αλβανοί και Σκοπιανοί επιθυμούν διακαώς εδάφη της Ελλάδας; Ούτε αυτό το βλέπουν;

Δεν βλέπουν ότι όλη αυτή η έντονη εισροή ισλαμιστών μεταναστών (μέσω του καναλιού της «προσφυγικής ιδιότητας») συνδέεται με μια ξεκάθαρη γεωστρατηγική επιθυμία (βλ. «συγκεκαλυμμένη εισβολή διαρκείας») των Κέντρων που χειρίζονται την παραπάνω επιθυμία;

Ποιος ελέγχει την ομιλία μας;




Κάποιες φορές η ομιλία μας προέρχεται από τις μεταϋπνωτικές υποβολές μας. Δεν ξέρουμε τι λέμε, γιατί το λέμε, σε ποιον το λέμε. Οι μεταϋπνωτικές υποβολές φανερώνονται και ελέγχουν το στόμα και την ομιλία μας. Όποτε λέτε “μακάρι να μην είχα μιλήσει έτσι”, είναι ένα σημάδι ότι δεν ήσασταν εσείς που μιλούσατε. Το χειρότερο πράγμα είναι ότι πολλών ανθρώπων η ομιλία προέρχεται από κατοχές. 

Η ομιλία επηρεάζει την αύρα



Είναι γνωστό ότι η ομιλία μας καθορίζει τη ζωή και τις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους. Κάποιες φορές οι σχέσεις μας είναι στρεβλωμένες και δημιουργούμε αρκετό ανταγωνισμό και μίσος και ζήλια και φόβο. Μερικές φορές η ομιλία μας φωτίζει τους ανθρώπους, δημιουργεί χαρά και ελευθερία μέσα τους, ακόμα και υγεία. Η Προαιώνια Σοφία λέει ότι η ομιλία μας επηρεάζει όλα τα άτομα και τα κύτταρα στα σώματά μας.

Όταν μιλάμε, ο ηλεκτρισμός στην φωνή μας επηρεάζει όλη μας την αύρα. Μερικές φορές έχετε μια πολύ χαοτική αύρα γύρω σας, μια ταραγμένη και αρνητική αύρα.

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΒΑΑΛ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΓΕΡΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΙΤΩΛΙΟ ΣΤΗΝ ΟΚΛΑΧΟΜΑ

Η Εκκλησία του Σατανά, μια θρησκευτική ομάδα που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, είχε ανακοίνωσει το σχεδιασμό ενός μνημείου που θα ανεγείρουν στην Οκλαχόμα.
Το μνημείο θα έχει ύψος 2,13 και θα περιλαμβάνει τη μορφή του Νεφελίμ Βάαλ εκ του γένους Βαλάχ που κάθεται σταυροπόδι πάνω σε μια πέτρινη πλάκα, που θα πλαισιώνεται από δύο χαμογελαστά παιδιά. Το μνημείο θα περιλαμβάνει επίσης αποσπάσματα από ποιητές του Λόρδου Βύρωνα και του Ουίλιαμ Μπλέικ.
Ενας πραγματικός άρχων του σκότους ο Βάαλ που απο πολλούς ονομάζεται Μπαφομέτ η Μολώχ. «Το μνημείο έχει σχεδιαστεί για να αντανακλά τις απόψεις των σατανιστών στην πόλη της Οκλαχόμα και ακόμη πιο πέρα. 

Τα 10 χειρότερα ελαττώματα μιας γυναίκας

Τα 10 χειρότερα ελαττώματα μιας γυναίκας

Μην είναι η φλυαρία της, μην είναι η ακαταστασία της ή μην είναι η αργοπορία της κάθε φορά που έχετε ραντεβού;... 

Σίγουρα έχετε βιώσει τουλάχιστον ένα από τα 10 βασικά ελαττώματα που σας παραθέτουμε στο Top 10, αλλά είμαστε σίγουροι πως υπάρχουν ακόμα περισσότεροι λόγοι που σε έχουν κάνει έξαλλο με την συμπεριφόρα της! 

Ο Καφές


Οι άνθρωποι που πίνουν μεγάλες ποσότητες καφέ κάθε μέρα δεν έχουν αυξημένο κίνδυνο θανάτου. Είναι μάλιστα πιθανόν ότι ο καφές, τους προστατεύει και μειώνει τον κίνδυνο θανάτου αυξάνοντας έτσι τη διάρκεια
της ζωής τους. 

Οι άνδρες και γυναίκες που πίνουν συστηματικά και μακροχρόνια έως 6 φλιτζάνια καφέ την ημέρα, δεν παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο θανάτου.
Στην πραγματικότητα η κατανάλωση του καφέ με καφεΐνη ή χωρίς καφεΐνη (ντεκαφεϊνέ), συσχετίζεται με λιγότερες πιθανότητες θανάτου λόγω καρδιακής πάθησης.

Παλαιότερες έρευνες έδειξαν ότι ο καφές είχε τόσο θετικές όσο και αρνητικές επιδράσεις στην υγεία των ανθρώπων. Τα τελευταία χρόνια όμως νέες έρευνες έδειξαν ότι οι άνθρωποι που πίνουν συστηματικά καφέ παρουσιάζουν χαμηλότερο κίνδυνο προσβολής από διαβήτη τύπου 2, καρδιακή πάθηση και διάφορους τύπους καρκίνου. 

Υποκατάστατα για ελαφρότερη και υγιεινότερη κουζίνα


Είναι γεγονός ότι η κατανάλωση ορισμένων τροφών επιδρά δραστικά στο σωματικό μας βάρος αλλά και στην υγεία μας γενικότερα. Από την άλλη μεριά αυτές οι τροφές δίνουν μια ιδιαίτερη νοστιμιά στα γεύματά μας. Για να εξακολουθούν τα γεύματα σας να έχουν για σας γευστικό ενδιαφέρον χωρίς να παίζετε με την υγεία σας αντικαταστήστε ή περιορίστε ορισμένες τροφές χρησιμοποιώντας υποκτάστατα.

Οι επιδόσεις στο σεξ αγχώνουν και τις γυναίκες


Ένας ακόμη μύθος καταρρέει, αφού σύμφωνα με νέα έρευνα δεν είναι μόνο οι άνδρες εκείνοι που αγχώνονται για το αν είναι καλοί στο σεξ.

Αντιθέτως και οι γυναίκες έχουν άγχος για το εάν έχουν καλές επιδόσεις στο σεξ, και φυσικά οι Ελληνίδες δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση.

Έρευνα που πραγματοποίησε το κέντρο σεξουαλικής και αναπαραγωγικής υγείας του Αριστοτελείου πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης δείχνει ότι ένα μεγάλο μέρος των γυναικών που παρουσιάζουν σεξουαλική δυσλειτουργία αγχώνονται για το αν θα αποδώσουν.

Αλήθεια αντέχεις την αλήθεια ?



Το παρακάτω κείμενο δεν είναι προπαγάνδα, δεν είναι χρωματισμένο με κάποιο κόμμα. Είναι απλώς φυσική! Τι εννοώ φυσική. Με τη φυσική ότι στείλεις επάνω θα επιστρέψει κάτω. Οπότε με όλα αυτά που κάνουμε αυτά και θα επιστρέφουν. Επειδή έχουμε την συνήθεια να αναζητάμε τον φταίχτη στον απέναντι, ίσως ήρθε η ώρα να πάμε μέχρι τον καθρέφτη και να πάρουμε το κομμάτι που μας αναλογεί.

Με φλόμωσες». Από ποιό φυτό βγήκε η φράση, που διαδόθηκε την εποχή που η Αθήνα δεν είχε αποχέτευση...

Athens 1835_Stademann, Ferdinand

Αυτήν την εικόνα είχε η Αθήνα το 1835.

 Η λιθογραφία φαντάζει ειδυλλιακή, αλλά όπως μαρτυρούν οι ιστορικοί, η πόλη αντιμετώπιζε προβλήματα υγιεινής, καθώς οι υποδομές της ήταν στοιχειώδεις. 

Τότε λέγεται ότι βγήκε και η έκφραση «με φλόμωσες» που προέρχεται από την παρουσία ενός φυτού. Του φλόμου,  ή αλλιώς Verbascum. 

Στην παλιά Αθήνα που δεν υπήρχε αποχετευτικό δίκτυο, ο φλόμος φύτρωνε στα λιμνάζοντα νερά των δρόμων και δημιουργούσε δυσάρεστη ατμόσφαιρα. 

Οι Αέρηδες της Πλάκας. Ο αρχαιότερος μετεωρολογικός σταθμός του κόσμου


Ο αρχαιότερος μετεωρολογικός σταθμός του κόσμου που υπολόγιζε τον καιρό και την ώρα. Πως γλίτωσε από τον αρπακτικό Έλγιν.

Το κτίριο κατασκεύασε ο Έλληνας αστρονόμος Ανδρόνικος από την Κύρρο της Μακεδονίας το πρώτο μισό του 1ου αιώνα π. Χ. Τον ακριβή λόγο κατασκευής του μέσα στο χώρο της ρωμαϊκής αγοράς δεν τον γνωρίζουμε.
Ούτε τον χρηματοδότη του έργου. Οι μελετητές ωστόσο θεωρούν πως ήταν ένα είδος μετεωρολογικού σταθμού της εποχής, που παράλληλα υπολόγιζε και την ώρα. Ήταν σημαντικό για τους εμπόρους να γνωρίζουν την ώρα και τους ανέμους για να μπορούν να υπολογίσουν πότε περίπου θα έφθαναν τα προϊόντα τους στον προορισμό τους.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ:ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΝ (ΘΕΟΥ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ...(Απόσπασμα από: TA ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ... ΤΟΜΟΣ Β' )


(ΒΙΒΛΙΟΝ Ζ>1,1028b)
"Oταν τί έστι τό ποσόν ή τό ποιόν γνώμεν.και δή καί τό πάλαι τε καί νύν καί αεί ζητούμενον καί αεί απορούμενον, τί τό όν, τουτό έστι τίς ή ουσία (τούτο γάρ οί μέν έν είναι φάσιν οί δέ πλείω ή έν, καί οί μέν πεπερασμένα οί δέ άπειρα), διό και ημίν και μάλιστα καί πρώτον και μόνον ώς είπεν περί του ούτος όντος θεωρητέον τί έστιν."

Νεο-Ελληνική Απόδοση:

"Κατα ταύτα, το πρωταρχικόν ΟΝ που δεν είναι 'κάτι' (αόριστο), αλλά είναι Ο ΟΝ, αυτός είναι η πρωταρχική ατομική ουσία (εννοεί το ΟΛΛΟΝ, η αρχή των πάντων. Το Α και το Ω.)...Η λέξη "πρώτον" (πρωταρχικόν) έχει βέβαια παλλαπλάς σημασίας...

Τα 5 πιο σημαντικά πράγματα που έμαθα για το σεξ διδάσκοντας Ανθρώπινη Σεξουαλικότητα!


Υπήρξα πάντα ένα θετικό ανοιχτό ως προς το σεξ άτομο, έτσι όταν βρήκα την ευκαιρία να διδάξω την ανθρώπινη σεξουαλικότητα σε φοιτητές, άδραξα την ευκαιρία. Έχοντας μόλις ολοκληρώσει το M.A. (Master of Arts) μου στην Κοινωνική Ψυχολογία, ως νέος 24 ετών, νόμιζα ότι ήξερα πολλά για το σεξ. Αλλά, όπως συμβαίνει, η προοπτική μου διευρύνθηκε και έχω αναπτύξει μια εντελώς νέα κατανόηση του θέματος. Εδώ είναι τα 5 πιο σημαντικά πράγματα που έμαθα σε επτά χρόνια διδασκαλίας της Ψυχολογίας της Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας:

ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΓΟΝΙΚΟ

ΒΙΒΛΙΚΗ ΑΠΟΨΗ

Φωτογραφία: ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΕ  ΧΡΟΝΟ  ΠΡΟΓΟΝΙΚΟ
    
                          ΒΙΒΛΙΚΗ  ΑΠΟΨΗ

    Τα βήματα της Γυναίκας, φίλοι μου, ελάτε μαζί ν' ακολουθήσουμε ξεκινώντας από χρόνο Βιβλικό, από τη χρονική  στιγή που ο Πλάστης δημιουργεί τον άντρα και τη γυναίκα, ώστε ο κόσμος ν' αυξηθεί και το γένος ν' αρχίσει των ανθρώπων.   
  Στο Ταλμούδ, μια απόκρυφη πτυχή της Π. Διαθήκης, ο Αδάμ πλάστηκε ταυτόχρονα με τη Λίλιθ, την πρώτη γυναίκα, ενωμένοι στην πλάτη, ως ανδρόγυνο, αρσενικό ενωμένο με το θηλυκό, ως πνευματική οντότητα κατ' εικόνα του θεού.  Αυτή όμως η πρώτη γυναίκα της 6ης ημέρας  της Δημιουργίας και σύντροφος του Αδάμ, μη θέλοντας να υποταγεί στη θεία θέληση, να υπαχθεί στην εξουσία του ανδρός, κατώτερη να γίνει, τον εγκαταλείπει και φεύγει από τον Παράδεισο. Ο Αδάμ εκφράζει το παράπονό του, για την εγκατάλειψή του,  στο Θεό.
   Κατ' άλλη εκδοχή ο Θεός τη διώχνει  από τον Παράδεισο, επειδή επικαλείται  τ' όνομά Του, και την εξορίζει στην Ερυθρά θάλασσα. 
    Τότε είναι που ο Θεός, λυπούμενος τον Αδάμ και επιθυμώντας την πλήθυνση των ανθρώπων, πλάθει την Εύα, δεύτερη γυναίκα στη Δημιουργία, τρίτη ως άνθρωπο, αφαιρώντας τμήμα  από το πλευρό του. 
  Η σύσταση του Θεού προς το ζευγάρι, είναι η απόλαυση όλων των αγαθών  του Παραδείσου, πλην του δέντρου με τον καρπό της γνώσης του Κακού.
   Η περιδιάβαση στον Παράδεισο δεν κρατά πολύ, όταν η Εύα, η δευτερόπλαστη γυναίκα, περίεργη δοκιμάζει το μήλο που της υπέδειξε ο πονηρός  όφις, για να  παρασύρει μετά και τον Αδάμ στην παρακοή, άρα στο δρόμο της αμαρτίας, βάζοντάς τον το μήλο της Γνώσης για να φάει.
    Αν δεν ήταν  η παραβάτης Εύα, ερμηνεύουν άλλοι, ο άνθρωπος  θα περπατούσε ακόμα στους παραδείσιους  δρόμους της αθανασίας. Ο Αδάμ όμως μπαίνει στον πειρασμό της γνώσης και αυτό το χρωστά η Ανθρωπότητα στην Εύα, τη γυναίκα, που τον παρέσυρε και  που έκτοτε  συβολίζει τον πειρασμό, που  οδηγεί σε έκπτωση ηθική, στην  αμαρτία, με την οποία γεννιόμαστε όλοι.  Είναι το βιβλικό χρονικό σημείο που  αρχίζει η δυσφήμισή της!
    Αυτή όμως η δυσφημισμένη πρωτόπλαστη δικαιώνεται, όταν Άγγελος Κυρίου της μεταφέρει το μήνυμα, πως ευλογήθηκε να φέρει στον Κόσμο τον ενανθρωπισθέντα Θεό. Μια γέννηση που θα συντελέσει  και στη σωτηρία της ανθρωπότητας, καθώς θα την απαλλάξει από το προπατορικό αμάρτημα.  
   Η αποκατάσταση της υπόληψης της Γυναίκας  μ' αυτή την εκλογή είναι  φανερή.
  Η φύση της έχει ευλογηθεί και ό,τι και αν κάνει στο εξής θα  είναι προσωπική της ευθύνη σ΄αυτό τον Κόσμο, που  περιλαμβάνει και τα δύο φύλα ισόνομα κι ισότιμα, χωρίς το θηλυκό  να συγκαταλέγεται  στα  πονηρά τα πνεύματα και τα παραπληρωματικά, χωρίς  να το θεωρούν μέρος της αντρικής υπόστασης, στην οποία και θα πρέπει να οφείλει αιώνια ευγνωμοσύνη για το πλευρό που της χάρισε, ώστε υπόσταση κι το θηλυκό γένος να λάβει. 
    Ισοτιμία είναι ο στόχος στον αγώνα της Γυναίκας, να καταξιωθεί στη γραμμή του δικού της φωτός.
             
                  ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΒΥΘΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ
      
    Σε χρόνο κοσμικό γυρνώντας τώρα, φίλοι μου, παρακολουθώντας τα βήματα της Γυναίκας μέσα σ' ένα καθαρά πατριαρχικό κοινωνικό σύστημα, που την έσπρωχνε στο περιθώριο της κοινωνικής και πολιτικής ζωής, διακρίνουμε την ποικιλότητα  και την αντιφατικότητα στη δράση της, που κατατείνει ωστόσο στην κατίσχυση της κοινωνικής ισοτιμίας και στην κατάργηση  της αρχής της διάκρισης των  φύλων. 
   Η ρώμη είναι το κύριο γνώρισμά της σ’ όλους τους ρόλους που υποδύεται που. με  συνεπίκουρο την επιμονή, τη βοηθά στη  διεκδίκηση της ισότητας  ως το τέλος, με όποιο τίμημα.
 Ακροβασίες, ανοσιουργίες(Κλυταιμνήστρα, Μήδεια), που προκαλούν κοινωνική κατακραυγή, αλλά και θυσίες ασύγκριτες(Αντιγόνης, Ιφιγένειας, Άλκηστης), που γεννούν πέραν του ανθρώπου και το θαυμασμό των Θεών, είναι οι εκφάνσεις της δράσης της σ’ αυτό το αντίξοο έδαφος, όπου θέλει να ευδοκιμήσει επί ίσοις όροις και να καταξιώσει  το γένος της.  
     
     Ας  περπατήσουμε μαζί στα εχθρικά γι’αυτήν μονοπάτια, πατώντας πάνω στις γραμμές των αποσπασμάτων αρχαίων δημιουργών:  
   
                               Αγαμέμνων:Έτσι άλλο πιο άπονο θεριό δεν έχει απ’τη γυναίκα
                                                   που τέτοιο βάλει στην ψυχή κακούργημα να κάνει.
                                                        ..........................................................................
                                                      ......................... .......... Όμως αυτή η κακούργα 
                                                   και τον ατό της ντρόπιασε και τις γυναίκες όλες
                                                   όσες στον κόσμο γεννηθούν,καλόγνωμες κι’ας είναι.
                                                   Γι’αυτό ποτέ σου μη σταθείς καλός πια σε γυναίκα
                                                   μήτε να της εμπιστευτείς το μυστικό που ξέρεις,
                                                   μόν’άλλα πάντα να της λες κι’ άλλα
                                                    στο νου να κρύβεις..........                                      
                                                    ................Γιατί πίστη πια  δεν έχουν οι γυναίκες.
                                     (Ομήρου Οδύσσεια ραψ. λ,μετ. Ζ. Σιδέρη)
 
    Είναι οι απόψεις  που εκφράζει ο δολοφονημένος απ' τη γυναίκα του  Αγαμέμνονας στον Οδυσσέα, όταν συναντιώνται στον Άδη.  Μπορεί ο Αγαμέμνονας να εκφράζει το μίσος του για τη συγκεκριμένη  γυναίκα, ωστόσο μοιάζει να εκπροσωπεί το φύλο  το δικό του. Πατώντας στο δικό του πάθημα, αφορίζει το γυναικών όλο το γένος και συνιστά στο γένος των ανδρών να άρουν την εμπιστοσύνη τους στο γυναικείο φύλο.

      Στην ίδια γραμμή πλεύσης  και ο Ησίοδος στη «Θεογονία»:
 «Επήρε γη ο ξακουστός χωλός κι' ομοίωμα έπλασε σεμνής παρθένας, γιατί αυτή 'ταν η βουλή του γιου του Κρόνου. Κι’ η γλαυκομάτα η θέαινα Αθηνά την έζωσε και την εστόλισε μ’ ολόασπρο φόρεμα'  και στο κεφάλι πέπλο κεντητό τής έρριξε, που ήτανε θάμα να το βλέπεις'   κι ολόγυρα ψηλά στο μέτωπο χρυσό τής έβαλε στεφάνι......................................
Του  'βαλε τέτοια ένα σωρό, θάματ’ αληθινά, που έλεγες κι ήταν ζωντανά και θα τ’ακούσεις. Τότε λοιπόν, αφού έπλασε κακό τόσον ωραίο αντί για το καλό, το οδήγησε έξω εκεί που ήταν κι οι άλλοι θεοί και οι άνθρωποι......................
Και οι θεοί οι αθάνατοι και οι θνητοί οι άνθρωποι απόμειναν από το θαυμασμό σαν είδαν τη βαθειά κι ακαταμάχητη παγίδα αυτή για τους ανθρώπους προορισμένη. Γιατί απ’αυτή ξεφύτρωσε των γυναικών το γένος το καταραμένο, που δίπλα στους θνητούς πληγή μεγάλη κι’αυτές ζούνε,που διόλου δεν ταιριάζουνε στην φτώχεια την καταραμένη, μα στα πλούτη μόνο......................
...συμφορά έπλασε ο Δίας, που από ψηλά βαρυβροντά, για τους ανθρώπους τις γυναίκες,που είν’ ένα μ’ όλα του θνητού τα βάσανα τα μαύρα...............».
  
    Συμπερασματικά,  κατά τον Ησίοδο, η γυναίκα ορίζεται ως παρακάτω:
            «Η γυναίκα είναι μια συμφορά, μια ωραία συμφορά, μια καλοστημένη παγίδα
         που μέσα της πέφτουν οι άνθρωποι».
 
   Στην ίδια ευθεία, της ηθικής μείωσης και υποβάθμισης του γένους των γυναικών, κινείται και ο φιλόσοφος Πλάτων: 

   « Κατ’αρχήν όλες οι ψυχές φώλιαζαν σε ανδρικά κορμιά. Όσες απ’αυτές ζούσαν άψογα στη γη, επέστρεψαν στ’ αστέρια  απ’όπου και προέρχονταν. Αλλά η ψυχή που δεν ζούσε άμεμπτη ζωή ξαναγύριζε στη γη  χάρη σε μια δεύτερη γέννηση, αυτή τη φορά με τη μορφή γυναίκας. Αν σ’αυτή τη δεύτερη ενσάρκωσή της συμπεριφερόταν υπερβολικά φιλήδονα, υποβιβαζόταν ακόμα μια βαθμίδα χαμηλότερα: ξαναγεννιόταν για τρίτη φορά με τη μορφή ζώου».
    
    Όπως προκύπτει  από τα παραπάνω, είχε μπροστά της τείχη μίσους και απαξίωσης να γκρεμίσει, για να γίνει τουλάχιστον αποδεκτή ως αυθύπαρκτη προσωπικότητα.   
        Δεν μπορούμε όμως να μη σημειώσουμε  και την αντιφατικότητα στην ανδρική θεώρηση, όταν εξετάσουμε τη στάση της ανδροκρατούμενης κοινωνίας απέναντι στην  “εταίρα”.  
  Τη θαύμαζαν για τη σκέψη της, την αποδέχονταν, ως ισότιμη,  σε συμπόσια, την παντρεύονταν επιφανή πολιτικά πρόσωπα, πρόσωπα με κύριο ρόλο στην πολιτική ζωή της αρχαιότητας. Στην περίπτωση αυτή, η γυναίκα εταίρα έχαιρε της αποδοχής και της ισοτιμίας που δεν είχε το υπόλοιπο γυναίκειο γένος.  
 
       Μέσα σ’ ένα περιβάλλον αντιφατικών μηνυμάτων, φίλοι μου, η γυναίκα οραματίζεται το μέλλον της  και νιώθει πως έρχεται το φως της, να καταυγάσει  επιτέλους και να της ανοίξει πόρτες, που ήταν γι’ αυτήν  κλειδωμένες.
      Ο χορός των γυναικών της Κορίνθου, στο έργο του Ευριπίδη «Μήδεια», ακούγεται προφητικός και απόλυτα βέβαιος για τη δόξα που θα στεφανώσει το γένος της.
             Χο.  ......η ζωή μου θα γίνει ξακουστή
                       μεγάλη δόξα θα στεφανώσει τις γυναίκες
                       κι ούτε φήμη κακιά ποτέ θα τις αγγίξει.
                       Και των παλιών θα πάψουν τα τραγούδια
                       να λεν για τη δικιά μας απιστία.
                       Δεν χάρισε στη σκέψη μας ο Φοίβος,
                       του τραγουδιού ο μπροστάρης, τη γλυκιά
                       πνοή της λύρας' τότε για τους άνδρες
                       ενάντιους θα ταιριάζαμε σκοπούς'
                       τι ο χρόνος ο μακρόσυρτος
                       πολλά για την αντρίκεια  μοίρα                     
                       και τη δική μου θα ιστορούσε. 

    Έτσι οραματίζεται το μέλλον της, ωστόσο συνειδητοποιεί πως θα κυλήσει πολύς χρόνος για να φθάσει σε επιθυμητά σκαλοπάτια, αποδυόμενη σ' ένα δύσκολο κοινωνικό αγώνα.
    Η Μήδεια, στην ομώνυμη τραγωδία, μαρτυρεί τη ζοφερή  θέση της γυναίκας, την περιθωριοποίηση και την αντιμετώπισή της ως αντικείμενο, που δεν έχει αυταξία:     
                         
                         ΜΗ. Απ’όσα έχουν ψυχή και νου, γυναίκες,
                                το πιο δυστυχισμένο είμαστε πλάσμα'
                                 πρώτα με χρήματα περίσσια πρέπει
                                 τον άντρα ν’αγοράσουμε  κι αφέντη 
                                 να βάλουμε έτσι στο κορμί μας'   τούτο 
                                 χειρότερο κακό από εκείνο.  Η πιο μεγάλη 
                                 εδώ  'ναι  η αγωνία'   καλός  θα βγεί; 
                                 κακός; Γιατί καμιά  τιμή δεν φέρνει 
                                 στη γυναίκα  τον άντρα  να χωρίσει 
                                 μηδέ να τον αφήσει. Έπειτα πάλι
                                 σε νέες συνήθειες μπαίνοντας  και τρόπους
                                 το φέρσιμο του αντρός ανάγκη πάσα να
                                 προμαντεύει,αφού απ’ το σπιτικό της
                                 δεν το 'μαθε.....  
                                
         Η μαρτυρία της αφήνει να φανεί ότι η υποτακτικότητά της  είναι υπό αίρεση, ήτοι  αναιρείται  αν προδοθεί στον έρωτά της: 
                  ΜΗ.  .......Για άλλα νιώθει
                                φόβο η γυναίκα και δεν έχει θάρρος
                                ούτε μπορεί τα όπλα ν’αντικρίσει.
                                Όμως αν προδοθεί στον έρωτά της,
                                πιο φόνισσα απ’αυτήν δε γίνεται άλλη.      
            
      Η γυναίκα  προαναγγέλλει τους όρους του αγώνα για την αναγνώρισή της.               
 Σ’ αυτή την ανδροκρατούμενη κοινωνία, το παράδοξο είναι πως το γένος των  ανδρών είναι η φωνή του αγώνα της, οι συγγραφείς  δηλαδή της κλασσικής εποχής, που την κάνουν ηρωίδα στα έργα τους,  αποκαλύπτοντας το κρυμμένο μεγαλείο της, το σθένος που έχει μέσα της και τη δύναμη που κάλυπτε η κατ’ επίφαση αδυναμία της:  
                         ΜΗ......... Κανένας
                                 μη με θαρρεί δειλή κι αδύναμη, ούτε
                                 πονόψυχη, μα το ενάντιο είμαι:
                                 σκληρή για τους εχθρούς και για τους φίλους
                                 καλή...
                                  (Ευριπίδη:Μήδεια, εκδ. Κάκτος)          
      
     Πάθη γυναικών αναξιοπαθούντων, αλλά και γυναικών που σκανδάλισαν, τα μεταφέρουν τα ομηρικά έπη, χωρίς όμως ο δημιουργός τους  να μπει στο βάθος των αιτίων που τα προκάλεσαν.  
  Τα δραματοποιεί όμως, προχωρώντας στο βυθό της δράσης τους, ο λόγος των  τριών μεγάλων δραματουργών, Αισχύλου, Σοφοκλή, Ευριπίδη, και προβάλλονται έκτοτε οι γυναίκες που δοκιμάστηκαν στο ανδροκρατικό σύστημα μέσα, ως ακατάλυτα σύμβολα του αγώνα του φύλου τους, στα πρώτα βήματα της επανένταξής του  σ’ένα δικαιότερο κοινωνικό περιβάλλον, ανταποκρινόμενο εξ ίσου στις ανάγκες των μελών του.
       Εξ αμελείας ή εν επιγνώσει, το γένος των ανδρών, με καταξιωμένους   εκπροσώπους, έγινε διαπρύσιος κήρυκας της γυναίκειας ρώμης και αρετής, όπως αυτή εκδηλωνόταν σε ατραπούς  μη προνομιακούς για το φύλο της.  
   Έτσι απαθανατίζεται  η  δράση της γυναίκας με έργα που φέρουν το όνομά της, προσδιορίζεται ο χρόνος και ο χώρος που βηματίζει και περιγράφει  τον  ηθικό πολιτισμό  που φέρει από την Ανατολή ίσα με τη Δύση.   
   Αναφέρουμε ενδεικτικά ονόματα από τίτλους έργων των κλασσικών  συγγραφέων,  εκπροσώπων της δραματικής ποίησης:  
  Αντιγόνη, Άλκηστη, Ελένη, Ιφιγένεια,  Ηλέκτρα, Εκάβη, Μήδεια, Αντρομάχη, Λυσιστράτη, Τρωαδίτισσες, Ευμενίδες, Βάκχες, Ικέτιδες, Εκκλησιάζουσες  κ.λ.π.        
 
     Όλοι οι ρόλοι ρίχνουν  φως σε κοινωνικά στερεότυπα του φύλου της: της μάνας, της συζύγου, της αδελφής, της κόρης, της παλλακίδας και δείχνουν ποιες αξίες, που μεταφέρουν ως αυτοτελείς προσωπικότητες, πρέπει να γίνονται σεβαστές απ’ όλο το ανδρικό γένος, που τις βλέπει ως αναγκαίο κακό,  απαραίτητο κυρίως για τη διαιώνιση του είδους:

       Ιππόλυτος: “Ω Δία......................................
                         ............................. Αν να σπείρεις 
                         το ανθρώπινο γέμος εβουλήθης,
                         δεν έπρεπε να το γεννάει γυναίκα,
                         μα δίνοντας καθένας στους ναούς σου
                         για μάλαμα, για σίδερο, για χάλκωμα
                         τον σπόρο των παιδιών του ν' αγοράζει
                         ανάλογα μ' ό,τι πληρώνει-κ' έτσι 
                         στο σπιτικό του λέφτερος να ζει,
                         με δίχως θηλυκά.

                           (Ιππόλυτος, Ευρυπίδη).
          
 Έρρωσθε, φίλοι Μυθολόγοι!!!


Τα βήματα της Γυναίκας, φίλοι μου, ελάτε μαζί ν' ακολουθήσουμε ξεκινώντας από χρόνο Βιβλικό, από τη χρονική στιγή που ο Πλάστης δημιουργεί τον άντρα και τη γυναίκα, ώστε ο κόσμος ν' αυξηθεί και το γένος ν' αρχίσει των ανθρώπων. 

Στο Ταλμούδ, μια απόκρυφη πτυχή της Π. Διαθήκης, ο Αδάμ πλάστηκε ταυτόχρονα με τη Λίλιθ, την πρώτη γυναίκα, ενωμένοι στην πλάτη, ως ανδρόγυνο, αρσενικό ενωμένο με το θηλυκό, ως πνευματική οντότητα κατ' εικόνα του θεού. Αυτή όμως η πρώτη γυναίκα της 6ης ημέρας της Δημιουργίας και σύντροφος του Αδάμ, μη θέλοντας να υποταγεί στη θεία θέληση, να υπαχθεί στην εξουσία του ανδρός, κατώτερη να γίνει, τον εγκαταλείπει και φεύγει από τον Παράδεισο. Ο Αδάμ εκφράζει το παράπονό του, για την εγκατάλειψή του, στο Θεό.

Κατ' άλλη εκδοχή ο Θεός τη διώχνει από τον Παράδεισο, επειδή επικαλείται τ' όνομά Του, και την εξορίζει στην Ερυθρά θάλασσα.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ – ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ…

Φωτογραφία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ – ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ…

Αποστόλης Αλεξόπουλος

Καλημέρα σας φίλες και φίλοι μας!!!!! Ελπίζουμε να περνάτε καλά μαζί μας, να μαθαίνετε όμορφα και δυνατά πράγματα, να παίρνετε τις ιδέες μας και να τις κλωθογυρίζετε μέχρι να τις ράβετε στα μέτρα σας και να τις χρησιμοποιείτε για να κάνετε πιο όμορφη τη ζωή σας. Συνεχίστε να μαζεύετε ιδέες!!! Και θα έρθουνε ημέρες ευτυχίας για εσάς, θα εμπνέετε τους γύρω σας όπως αγωνιζόμαστε να εμπνέουμε και εμείς εσάς…

Σήμερα λοιπόν ξυπνήστε μια ακόμα φορά τις δημιουργικές σας δυνάμεις. Είναι μέσα μας η λύση των προβλημάτων μας. Οι άλλοι αν προσέξατε κοιτάνε πώς να διοικήσουν αυτοί καλύτερα, όχι όμως πώς θα γίνουμε εμείς καλύτεροι. Όμως η χώρα μας και ο κόσμος όλος είμαστε εμείς, τα εκατομμύρια που ζούμε σε αυτόν. Λένε για πολιτική… μα ποιος ορίζει την πολιτική; Όλοι μας, όχι μόνο οι πολιτικοί. Η Δημοκρατία ήταν επανάσταση γιατί όλοι είχαμε ψήφο. Και ίσως να μπορεί να ξαναγίνει επανάσταση αν εκτός από το δικαίωμα της ψήφου, εμείς όλοι εκεί έξω, αναλάβουμε την ευθύνη να χτίζουμε χαρακτήρα όμορφο, τέτοιον που, αν προστεθούνε όλοι οι χαρακτήρες μας (η ζωή είναι αθροιστική!), να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο. Φανταστείτε τι αντίκτυπο θα έχει στη χώρα μας και στον κόσμο αν εμείς καταφέρνουμε να φτιάχνουμε καλύτερες οικογένειες, να έχουμε καλύτερες σχέσεις με τους πιο σημαντικούς ανθρώπους μας, να ταξιδεύουμε, να ζούμε πολλές όμορφες εμπειρίες, να βρούμε πώς θέλουμε εμείς να ζούμε (και όχι το lifestyle και οι εμπορικοί ήρωες), να διαβάζουμε μεγάλα έργα (γενικά αποφύγετε αν θέλετε τα βιβλία/έργα που είναι εμπορικά και σχετικά άχρηστα γιατί ο χρόνος που έχουμε δε μας φτάνει για να διαβάσουμε τα σπουδαία έργα που αγγίξανε όλο τον κόσμο), να μάθουμε για τις αρετές και τις αξίες και να ενστερνιστούμε όποιες απ’ αυτές μας αγγίζουν… Και πόσα άλλα… χιλιάδες δρόμοι για να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μας μέρα… 

Να ξέρετε το εξής: Αν αποφασίσετε να αναζητάτε, θα βρίσκετε εξαιρετικές απαντήσεις. Σας έχω πει το παράδειγμα με το αυτοκίνητο; Στο δρόμο όταν περπατάω δεν προσέχω τα αυτοκίνητα ένα – ένα. Ούτε καν τους δίνω σημασία. Γίνεται όμως ένα «θαύμα» (με την ποιητική έννοια της λέξης!) όταν περνάει κάποιο αυτοκίνητο που είναι ίδιο με το δικό μου. Αν και μπορεί να μην προσέχω καθόλου τον δρόμο, θα γυρίσω αυτόματα τη ματιά μου και θα εστιάσω σε αυτό! Δεν περνάει ούτε ένα λευκό Toyota που να μην το προσέξω ακριβώς επειδή έχω κι εγώ ένα λευκό Toyota!!! Και αυτό το «μαγικό» γίνεται μόνο του, χωρίς να έχω έλεγχο επάνω του. 

Προσέξτε τώρα:

Τι συμβαίνει στην πραγματικότητα; ΕΛΚΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ME ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. Συνεχώς, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, μας τραβάνε αυτά που με τέτοια ασχολούμαστε τον περισσότερο χρόνο μας. Αυτό σημαίνει μπελάδες από τη μία: αν γκρινιάζουμε και ενδίδουμε στην οργή και στην απαισιοδοξία, τότε θα εντοπίζουμε γύρω μας ότι ενέχει αυτά... Αν είμαστε επιθετικοί τότε η Φύση θα μας φέρει πόλεμο, με τους γύρω μας και με το μέσα μας… Αν κατηγορούμε τότε θα μας κάνει καχύποπτους και φοβισμένους απέναντι σε όλο τον κόσμο... Προσέχετε λοιπόν – αυτό που μοιάζει εκτόνωση, και η «σκοτεινή» μας πλευρά μοιάζει με εκτόνωση, ίσως μας κάνει περισσότερο από αυτό… 

Είμαστε τυχεροί που το ίδιο συμβαίνει και για τα «Φωτεινά» στοιχεία. Αν αφιερώνετε χρόνο στο να κάνετε όμορφα πράγματα όπως παραπάνω (σχέσεις, φιλοσοφία, απόψεις απλών μα γεμάτων αγάπη και αγωνιστικότητα ανθρώπων όπως ο Γκάντι, γυμναστική, βιβλία, εκδρομές, εθελοντισμός κλπ.) τότε ξαφνικά και ΑΥΤΟΜΑΤΑ όταν θα βγαίνετε εκεί έξω θα σας ελκύουν… όχι ένας σκοτεινός άνθρωπος μα ένας φωτεινός... όχι «βρισίδια» στο γήπεδο μα μια έκθεση κινηματογράφου/βιβλιών/τεχνολογίας ή ότι άλλου… τα όμορφα χρώματα των λουλουδιών και όχι οι μαυρισμένοι τοίχοι των πολυκατοικιών… και με τον καιρό θα πλησιάσετε λόγω αυτής της έλξης σε καλά πράγματα, σε καλούς ανθρώπους, σε καλά μέρη, και μια μέρα χωρίς να ξέρετε γιατί θα είστε φορτωμένες και φορτωμένοι από ευγένεια, ηρωισμό, αγωνιστικότητα, ελπίδα, προσαρμοστικότητα, αλτρουισμό, έγνοια, άποψη, δύναμη, αισιοδοξία, ακεραιότητα, και πόσα ακόμα… Και τότε θα μπορείτε να κάνετε πόλεμο με τις αδυναμίες σας και θα προσφέρετε πολλά στον κόσμο…

Είμαστε απαισιόδοξοι γιατί ακούμε κάθε μέρα γκρίνιες και καταστροφές στην τηλεόραση, στο ίντερνετ και στα σχετικά γεμάτα οργή έντυπα. Όλοι μας φοβίζουν οπότε μετά ελκύουμε – όπως εγώ με το λευκό Toyota - πεσιμισμό και μια αίσθηση ότι όλα θα πάνε χάλια. Αντισταθείτε. Βάζετε θετικά και φιλοσοφημένα στοιχεία στη ζωή σας. Περιορίζετε τον αρνητισμό τους που σας εξαπολύουν. Γίνετε εσείς η αλλαγή που θέλετε να βλέπετε σε τούτο τον κόσμο, και με τον αγώνα θα το καταφέρετε. Το υπόσχονται όλοι οι μεγάλοι Δάσκαλοι… Διώξτε το σκοτάδι και Καλέστε το Φως. Ξεκινήστε σήμερα με ΕΝΑ μόνο βήμα, οσοδήποτε μικρό, και δείτε με το πέρασμα των ημερών τι θα πει συσσώρευση φωτός… ή αλλάξτε όλη σας τη μέρα και γεμίστε τη με βήματα αγάπης και δημιουργικότητας.

Καλό σας απόγευμα!!!!!

Αποστόλης

Αποστόλης Αλεξόπουλος

Σήμερα λοιπόν ξυπνήστε μια ακόμα φορά τις δημιουργικές σας δυνάμεις. Είναι μέσα μας η λύση των προβλημάτων μας. Οι άλλοι αν προσέξατε κοιτάνε πώς να διοικήσουν αυτοί καλύτερα, όχι όμως πώς θα γίνουμε εμείς καλύτεροι. Όμως η χώρα μας και ο κόσμος όλος είμαστε εμείς, τα εκατομμύρια που ζούμε σε αυτόν. 

Λένε για πολιτική… μα ποιος ορίζει την πολιτική; Όλοι μας, όχι μόνο οι πολιτικοί. Η Δημοκρατία ήταν επανάσταση γιατί όλοι είχαμε ψήφο. Και ίσως να μπορεί να ξαναγίνει επανάσταση αν εκτός από το δικαίωμα της ψήφου, εμείς όλοι εκεί έξω, αναλάβουμε την ευθύνη να χτίζουμε χαρακτήρα όμορφο, τέτοιον που, αν προστεθούνε όλοι οι χαρακτήρες μας (η ζωή είναι αθροιστική!), να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο. 

Φανταστείτε τι αντίκτυπο θα έχει στη χώρα μας και στον κόσμο αν εμείς καταφέρνουμε να φτιάχνουμε καλύτερες οικογένειες, να έχουμε καλύτερες σχέσεις με τους πιο σημαντικούς ανθρώπους μας, να ταξιδεύουμε, να ζούμε πολλές όμορφες εμπειρίες, να βρούμε πώς θέλουμε εμείς να ζούμε (και όχι το lifestyle και οι εμπορικοί ήρωες), να διαβάζουμε μεγάλα έργα (γενικά αποφύγετε αν θέλετε τα βιβλία/έργα που είναι εμπορικά και σχετικά άχρηστα γιατί ο χρόνος που έχουμε δε μας φτάνει για να διαβάσουμε τα σπουδαία έργα που αγγίξανε όλο τον κόσμο), να μάθουμε για τις αρετές και τις αξίες και να ενστερνιστούμε όποιες απ’ αυτές μας αγγίζουν… Και πόσα άλλα… χιλιάδες δρόμοι για να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μας μέρα… 

Είμαστε για τα μπάζα !!! (Αλήθεια, ο Τσίπρας έχει υπόψιν του το νομοσχέδιο;;;)



Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που ο Βυθός του Μπικίνι διαχειρίζεται τους αιγιαλούς και τις παραλίες της χώρας προβλέπονται στο…σχετικό σχέδιο νόμου που προωθεί ο Μπομπ Σφουγγαράκης σε συνεργασία με τον Πάτρικ τον Αστερία.

Το σχέδιο νόμου θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 8 Μαΐου, έπειτα από εισήγηση του κυρίου Καβούρη που παραπονέθηκε ότι με τον ισχύοντα νόμο εμποδίζεται η ανάπτυξη, αφού δε μπορεί να στήσει την καντίνα του με τα καβουροπάτι δίπλα στο κύμα και να χεστεί στο τάλιρο.

Όπως προβλέπεται μεταξύ άλλων, αίρεται η απαγόρευση της παραχώρησης της αποκλειστικής χρήσης αιγιαλού και παραλίας, ώστε τα σκυλάδικα να επεκταθούν μέχρι τη θάλασσα και να κάνει η Πάολα εντυπωσιακή είσοδο στην πίστα με φουσκωτό.

Απίστευτα προηγμένη τεχνολογία στα Ομηρικά Έπη


Τα Ομηρικά έπη, πριν απ’ όλα, δίδαξαν την Ελληνική γλώσσα, σε τέτοιο μάλιστα σημείο εξοχότητας, ώστε να αποτελούν κορυφαία λογοτεχνικά αριστουργήματα. Υπήρξαν ένα ευαγγέλιο για τον ελληνικό λαό, ένα ευαγγέλιο απαλλαγμένο γενικά από στοιχεία μαγείας, μεταφυσικής ή δεισιδαιμονίας. Επιπλέον μέσα από αυτά οι Ελληνες διδάχθηκαν πρότυπα τιμής, ευγενούς ανατροφής και ορθής γλώσσας.
Τα Ομηρικά έπη δίδαξαν επίσης ιστορία -την ιστορία των αρχών της μινωικής και της μυκηναϊκής εποχής- ενώ αποτελούν τον προάγγελο μιας νέας εποχής, δίνοντας στον αναδυόμενο ελληνικό λαό το στέρεο εκείνο θεμέλιο, πάνω στο οποίο οικοδόμησε έναν καινούριο πολιτισμό, παρέχοντας του ταυτόχρονα πρότυπα ορθής συμπεριφοράς, περηφάνια κι αξιοπρέπεια.

Πώς πρέπει να αντιδράσετε αν γίνετε μάρτυρες κακοποίησης ή θανάτωσης ζώου

Θέλετε να σωθεί το ζώο και να τιμωρηθεί ο ένοχος; Με τη βοήθεια της Πανελλήνιας Φιλοζωικής Ομοσπονδίας (ΠΦΟ), σας παρουσιάζουμε έναν αναλυτικό οδηγό με όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.
dog barelΒλέπετε το σκύλο του γείτονα μόνιμα δεμένο με μισό μέτρο αλυσίδα στο μπαλκόνι; Βρήκατε νεκρά γατάκια στα σκουπίδια; Είδατε τη γειτόνισσα να ρίχνει φόλα στο παρκάκι της γειτονιάς; Μπροστά στα μάτια σας κάποιος γνωστός στο χωριό πυροβόλησε ένα αδέσποτο; Η κακοποίηση των ζώων έχει πολλές μορφές και κάποιες από αυτές μπορεί να μη γίνονται αμέσως αντιληπτές, ενώ άλλες μπορεί απλώς να οφείλονται σε άγνοια.
Η μόνη λύση για να εξαλειφθούν τα περιστατικά κακοποίησης, βασανισμού και θανάτωσης ζώων είναι η δική μας άμεση παρέμβαση και καταγγελία. Με τη βοήθεια της κ. Σοφίας Τζονίκη, γενικής γραμματέως της Πανελλήνιας Φιλοζωικής Ομοσπονδίας, σας παρουσιάζουμε έναν συνοπτικό πρακτικό οδηγό με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με την περίπτωση.

Αν η ζωή είναι παιχνίδι αυτοί είναι οι κανόνες της




Απόσπασμα από το βιβλίο της Δρ. Cherie Carter-Scott : «Αν η ζωή είναι παιχνίδι αυτοί είναι οι κανόνες του».


Η Δρ. Cherie Carter-Scott μας μαθαίνει τους κανόνες του παιχνιδιού της ζωής, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της ζωής και να τα βγάλετε πέρα με τα απρόσμενα σκαμπανεβάσματά της. Οι κανόνες της συγγραφέως μεταδίδουν μια συμπαντική σοφία και οδηγούν σε σχέσεις γεμάτες νόημα, με τον εαυτό μας και με τους άλλους, τόσο στο εργασιακό χώρο όσο και μέσα στην οικογένεια.

Ακολουθούμε το δρόμο που χάραξε η φύση



“Ξένε”, μου λέει, “ακολουθούμε το δρόμο που χάραξε η φύση. Η ύπαρξή μας είναι υφασμένη μαζί με τ’ άστρα, τον ήλιο, τη σελήνη, και με τις εποχές που ακολουθούνε ταχτικά η μία την άλλη και πάλι μας ξανάρχονται ολοένα. Η παραμικρότερη κίνηση στον ουρανό, κάθε αλλαγή στη γη, επηρεάζουν τη ζωή μας. Ζήσε σύμφωνα μ’ αυτούς τους νόμους. Σκέψου μονάχος και ζήσε το τέλειο μέσα στον εαυτό σου.”

Πως να τραβήξετε τις καλύτερες φωτογραφίες στην παραλία



Οι φωτογραφίες που βλέπουμε συνήθως απο μία παραλία, μπορεί να φαίνονται επαναλαμβανόμενες, ίδια νερά, ίδια αμμουδιά κ.ο.κ. Κάνοντας μερικές αλλαγές στην εστίαση, οι φωτογραφίες σας μπορούν να μετατραπούν σε μοναδικές και πρωτότυπες. Το άρθρο αυτό τονίζει τα πιο σημαντικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να έχετε την καλύτερη λήψη που θέλετε.

Enigma…το μυστικό όπλο της Βέρμαχτ

Γράφει ο Περικλής Δημ. Λιβάς
 Enigma C
Κράτησα ζωντανό το όνομα των προγόνων μου, το οποίο είχε απαλειφθεί από τις πύλες, κάνοντάς το ευανάγνωστο και ακριβές χωρίς να βάζω το ένα γράμμα στη θέση του άλλου. Και ιδού…..αυτός είναι ο εξαιρετικός απόγονος, ο οποίος αποκαθιστά το όνομα των προγόνων του. Ο γιός του Nehri, Khnumhotep, θριαμβευτής, σεβαστός.
- Από την επιγραφή στον τάφο του Khnumhotep II 
Το παραπάνω απόσπασμα από τις επιγραφές που βρέθηκαν στον τάφο του ευγενούς καταγωγής έπαρχου της Άνω Αιγύπτου Khnumhotep II το 1900 π.Χ, αποτελεί σύμφωνα με τον ιστορικό David Kahn δείγμα πρώιμης μορφής  κρυπτογραφίας στην ιστορία του ανθρώπου αν και από ορισμένους θεωρήθηκε απλά ως μια ειδική γραφή που είχε επιλεγεί για να ταιριάζει σε ύφος με τον τόπο που θα βρισκόταν.

H Αριθ. 2953 Μυστική εγκύκλιος του Καποδίστρια!

Για τον Ιωάννη Καποδίστρια, και την αναλήθεια που γράφουν ότι υπήρξε μασόνος διαβάστε το ακόλουθο αντίγραφο αρχείου:
kapo2
EΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 
Αριθ. 2953 Μυστική Εγκύκλιος 
Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 

Προς το Πανελλήνιον.

Προς τους κατά το Αιγαίον Πέλαγος και την Πελοπόννησον Εκτάκτους Επιτρόπους και τους Αρχηγούς των κατά ξηράν και θάλασσαν Δυνάμεων.

Γνωρίζει η Κυβέρνησις, ότι Πολίται τινές επιμένουν πιστεύοντες και τους άλλους πείθοντες, ότι αι μυστικαί Εταιρείαι χορηγούσι μέσα σωτήρια εις την Πατρίδα, ή τουλάχιστον Αιγίδα υπό την οποίαν συνδεόμενοι μεταξύ των οι άνθρωποι δια μυστικών δεσμών δύνανται να απολαύσωσιν εντός της Πατρίδος των και δια της ξένης επιρροής αξιώματα, τιμάς, και το πλέον τύχην, ό εστι χρήματα.

Τι πρέπει να τρώτε σε περίοδο εξετάσεων; Η σωστή διατροφή στο διάβασμα είναι σημαντική


της Kλεοπάτρας Ζουμπουρλή, μορ.βιολόγος

Η περίοδος των εξετάσεων είναι προ των πυλών, το πολύωρο διάβασμα και το άγχος για τους περισσότερους μαθητές και φοιτητές κορυφώνεται. Εκτός όμως από το διάβασμα  που αποτελεί αδιαμφισβήτητα  και το βασικότερο όπλο των μαθητών και φοιτητών απέναντι στις εξετάσεις, η διατροφή παίζει και αυτή εξέχοντα ρόλο στη μέγιστη απόδοση του. Η διατροφή του παιδιού που διαβάζει είναι σημαντική. Το διάβασμα και η μάθηση είναι σοβαρές και πολύπλοκες λειτουργίες. Για να πετυχαίνουν χρειάζεται να γίνονται με το σωστό τρόπο.
Ο καλός ύπνος και η υγιεινή διατροφή θα σας δώσουν τα εφόδια για να αντέξετε και να καταβάλετε την ενέργεια και τους κόπους που απαιτούνται. Μην ξεχνάτε ότι το διάβασμα και η μάθηση θέλουν ενέργεια και κόπο. Η προσοχή και η συγκέντρωση υποφέρουν όταν είστε κουρασμένοι, έχετε έλλειψη ύπνου ή υποβάλλεστε σε παράγοντες που οδηγούν αλλού τις σκέψεις σας. Θέλουν επίσης προσοχή και συγκέντρωση. Γι' αυτό απομακρύνετε κάθε παράγοντα που μπορεί να αποσπά την προσοχή σας όπως ραδιόφωνο, μουσική, τηλεόραση ή θορυβώδες περιβάλλον.

2058 Το Μέλλον Είναι Ήδη Παρελθόν;

2058
Zeitgeist

1. 2058
“Μεταξύ δύο αντιμαχόμενων πλευρών κερδίζει εκείνη που είναι συντετριμμένη από τη θλίψη”.
Λάο Τσε
Του Γιώργου Στάμκου

Ο Άλεξ Μπότης ξύπνησε με ελαφρύ πονοκέφαλο σ’ ένα δωμάτιο, που του πήρε μερικά δευτερόλεπτα για να αναγνωρίσει ότι ήταν το δικό του. Ξύπνησε με το φόβο ότι θα ζήσει μια ακόμη γήινη μέρα και η καθησυχαστική φωνή του «Αριστοτέλη», του κβαντικού υπολογιστή 3ης γενιάς που έλεγχε τα πάντα στο σπίτι του, δεν ηχούσε στ’ αυτιά του και τόσο καθησυχαστική. Αντίθετα του προκαλούσε δυσοίωνα συναισθήματα. Ο ύπνος –με τη βοήθεια πάντα των σοφιστικέ αντικαταθλιπτικών που κατανάλωνε τελευταία– ήταν γι’ αυτόν το ύστατο καταφύγιο απ’ το μαρτύριο των «παγωμένων ημερών» που ζούσε. Μόνον οι νυκτερινοί «μικροί θάνατοι» του ύπνου δίχως όνειρα του επέτρεπαν κάποιες μικρές, ακούσιες αποδράσεις από την τυραννία της αδυσώπητης σκέψης…