Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

Η αληθινή απολογία του Σωκράτη (ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΝΑΛΗΣ) | Μέρος Β’




Ποιός δε θαμπώνεται μπροστά στο μεγαλοδύναμο ταμπάκη τον Άνυτο; Ο γενναίος στρατηγός! Τονε στείλατε με τριάντα καράβια να σώσει το Νιόκαστρο κι αυτός κρύφτηκε δώθες από τον κάβο Μαλιά (ενάντιος άνεμος), ώσπου να πέσει το κάστρο και να γλιτώσει το πετσί του. Το ζαναέτι, βλέπεις, τον κάνει να λογαριάζει πιότερο τα πετσιά κι απ’ τον «ὑπέρ πατρίδος» θάνατο. Κι όταν ύστερα δικάστηκε για προδότης, έδειξε πόσο στρατηγικός ήτανε! Αυτός, που φοβάται τη ζωή του για τα χρήματα, δε φοβήθηκε τα χρήματα για τη ζωή του. Έτσι, οι τοτεσινοί δικαστάδες τον αθωώσανε καταπώς ταίριαζε και σ’ αυτόνε και στα συνήθεια της δημοκρατίας και στον ενάντιον άνεμο, που του στάθηκε τόσο βολικός.
Δεν του συχωρνάω μονάχα που πλήρωσε μιαν ολάκερη μνα στον Πολυκράτη το δικολάβο ναν του γράψει την κατηγορία, που σας απάγγειλε σα θεατρίνος. Και δεν ερχότανε σε μένα ο χριστιανός ναν του σκαρώσω μιαν καλύτερη (τουλάχιστο ξυπνότερη) και με τα μισά λεφτά; Αφού με τα δυο λόγια που σας είπα για υπεράσπισή μου κατάφερα να σας λυσσάξω και να με καταδικάσετε σε θάνατο, θαν τα κατάφερνα πολύ περισσότερο κατηγορώντας ο ίδιος τον εαυτό μου, όπως θαν το κάνω τώρα. Κι αυτά τα λεφτά μου χρειαζόντανε για ν’ αγοράσω το φαρμάκι, την καλύτερη μάρκα, και να φτιάξω και το κιβούρι μου από καρυδόξυλο, έτσι να σκάσ’ η κυρά Σωκράταινα, που δε μ’ είχε ποτέ της σε υπόληψη! Αμ’ ό Λύκων ο ρήτορας; Είδατε ποτέ σας ρήτορα που να ’ναι μονάχα «δημοπίθηκος»; Γι’ αυτό και σεις τονε κάνατε στρατηγό και του μπιστεφτήκατε να φυλάξει τον Έπαχτο. Μα τούτος, ξέροντας τί θα πει πατριωτισμός, πούλησε το κάστρο στους οχτρούς «ἀντί ἀργυρίου». Κι ύστερα πιστέψατε κι αυτόνε, πως δεν μπόρεσε να κάνει τίποτες ενάντια στη Μοίρα, που κι οι θεοί τής υποτάζονται, αντίς να πει: ενάντια στο χρήμα, που κυβερνάει και τη Μοίρα! Κι αυτός ο δοξασμένος σωτήρας κάνει νόμους που διαφεντεύουνε τη ζωή, την τιμή και την περιουσία του λαού, δηλαδή τη δικιά του, και που σκοτώνουνε τους προδότες, δηλαδή τους ανάξιους να πουλάνε την πατρίδα!
Κι αν ετούτ’ οι δυο καυκιούνται πως είναι με το δίκιο τους «εραστές της πόλης», είναι κι ο τρίτος «ερωμένος της πόλης»: «Μέλητος Μελήτου Πιτθιεύς Σωκράτει Σωφρονίσκου Ἀλωπεκῆθεν… Τίμημα θάνατος!». Ο μυρωδάτος Μέλητος, άγνωστος ποιητής και διάσημος «τέτοιος». Όμως αληθινό παλικάρι. Δέχτηκε για λίγα κατοστάρικα να υπογράψει αυτός την κατηγορία και ν’ αντικρύσει μοναχός του τον κίντυνο, σαν τύχαινε και μ’ αθωώνατε, να καταδικαστεί σε «ατιμία» — σα να ’χε τίποτα να χάσει το παιδί.

Η αληθινή απολογία του Σωκράτη (ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΝΑΛΗΣ) | Μέρος Α’




ΤΙ ΩΡΑ είναι;… Περασμένο μεσημέρι!… Έξι σωστές ωρούλες και δεν άκουσα τίποτα! Τα χρόνια, βλέπετε, μου βαρύνανε την ακοή… Αν ο Δυσσέας είχε το κουσούρι μου, δε θα κόπιαζε να καλαφατίσει τ’ αυτιά του με κερί και να δεθεί στο κατάρτι για να μην ακούσει το ηδονικό τραγούδι του θανάτου. Αγκαλά (μια και το ’φερε η κουβέντα) ο θάνατος αντιλάλησε βαθύτερα μέσα στην ψυχή του, κι ύστερα τον άκουγε σ’ όλη του τη ζωή.
Μα και να ’χα δέκ’ αυτιά κι όλα γερά, πάλε δε θα μπορούσα ν’ ακούσω. Τα ’χασα μπροστά στο μεγάλο και φανταχτερό σας πλήθος. Μου φαινότανε πως ήμουνα στον άλλον κόσμο και με δικάζανε πεθαμένον πεντακόσοι Πλούτωνες. Γι’ αυτό και χαμογελούσα ταπεινά. Ήταν από φόβο, σαστισμάρα και βλακεία! Α!… νιώθω να λαχταρίζει μέσα στην ψυχή μου το πατριωτικό μου φιλότιμο. Έχω κι εγώ τις μεγάλες αυτές αρετές! Κι αληθινά, όπου ριζοβολήσει τούτ’ η Τριάδα (βλακεία, σαστισμάρα και φόβος) εκεί κι ο Νόμος έχει δύναμη κι ο λαός είν’ ευτυχισμένος.
Λοιπόν, δεν άκουσα τίποτα, γιατί ’χε σταματήσει το μυαλό μου. Άλλοτε συνήθιζε να ταξιδεύει πολύ μακριά, σε μια χώρα ξωτική, που μήτε πουλί μήτε πλεούμενο τηνε ζύγωσε ποτές, γιατί δεν υπάρχει πουθενά. Εκείθες ματαγύριζε πάντα γιομάτο βουητά και θάμπη και πόνους αβάσταγους. Ήταν η χώρα των Ιδεών, ω άντρες Αθηναίοι! Κι όποιος μπει σ’ αυτήνε μια φορά παθαίνει το δυστύχημα του Τειρεσία, που είδε την Παλλάδα κατάγυμνη. Στραβώνεται για πάντα!

Tι είναι Αληθινό;


Tι είναι Αληθινό;

Τι είναι Αληθινό στην πλάνη-της γης (πλανήτης Γη) σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο όπου όλα όσα βρίσκονται μέσα του, πάνω του, και στον ουρανό του, είναι όλα ΨΕΥΤΙΚΑ;

Όλα συνεχώς κάθε στιγμή ανα-γεννιούνται, μεταβάλλονται, φθείρονται, πεθαίνουν, και τίποτα ΔΕΝ μένει σταθερό όπως είναι.

Γιατί οι πρόγονοί μας οι Έλληνες αφού μίλησαν για τα πάντα ονόμασαν τον πλανήτη με το όνομα Άδη; (Στυγνόν σκοτάδι);

Από μικρά παιδιά που ανοίγουμε τα μάτια μας και βλέπουμε αυτόν τον κόσμο και το σώμα να μας περιβάλλει, μας μαθαίνουν πως να γίνουμε τα υπάκουα τυφλά γρανάζια μιας παγκόσμιας στημένης μηχανής, όπου το άγχος και οι αγωνίες της ζωής είναι το κύριο μενού των βιωματικών μας εμπειριών, αυτό που εμείς ονομάζουμε ζωή.

Και ό,τι κάνουμε το κάνουμε από ΑΝΑΓΚΗ και όχι γιατί το θέλουμε, διότι ΓΕΝΝΗΘΉΚΑΜΕ για να είμαστε ΣΚΛΑΒΟΙ. Σκλάβοι ενός θνητού σώματος που κατασπαράσσει την Ζωτική Δύναμη της ψυχής μας!

Τι είναι Αληθινό σ'αυτόν τον κόσμο λοιπόν;

«ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΜΙΔΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΒ» - ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ - TRIAGE - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ (Μέρος Έκτο)

E-triage tool improves emergency outcomes


4.4 ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ 

Η εφαρμογή προτεραιοποίησης περιστατικών θα είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή η οποία θα επιτρέπει στο χειριστή που υποδέχεται τις κλήσεις στο Συντονιστικό Κέντρο να κάνει μία προτεραιοποίηση των περιστατικών που δηλώνονται με μικρή χρονική απόκλιση ώστε το ΕΚΑΒ να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά σε εκείνα τα περιστατικά που χρήζουν άμεσης επέμβασης. 

Ο προσδιορισμός του βαθμού προτεραιότητας των περιστατικών (Triage) θα πραγματοποιείται βάσει των δεδομένων που παρέχει ο καλών για το περιστατικό και είναι απαραίτητος όταν οι διαθέσιμοι πόροι (ασθενοφόρα & προσωπικό) δεν επαρκούν για να αντιμετωπίσουν περιστατικά που δηλώνονται στο Συντονιστικό Κέντρο σχεδόν ταυτόχρονα. 

«ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΜΙΔΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΒ» - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟ ΕΚΑΒ (Μέρος Πέμπτο)

H Περιφ. Αττικής πρώτη στην απορρόφηση απο το πρόγραμμα ...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟ ΕΚΑΒ

Ένα πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης του ΕΚΑΒ θα πρέπει να περιλαμβάνει μία ολοκληρωμένη λύση που θα συνδυάζει υποδομές διασύνδεσης και επικοινωνίας με τα απαραίτητα πληροφοριακά συστήματα ιατρικής υποστήριξης, εποπτείας και διαχείρισης των κινητών μέσων του ΕΚΑΒ. Ειδικότερα και σύμφωνα με τις αναλυτικές προδιαγραφές και τον σχεδιασμό που έγιναν στο έργο πληροφορικής “e-EKAB “ για το ΕΚΑΒ περιλαμβάνονται δύο βασικά υποσυστήματα. Τα υποσυστήματα αυτά θα πρέπει να είναι Εθνικής εμβέλειας και να έχουν διαλειτουργικότητα με τα υφιστάμενα συστήματα του ΕΚΑΒ και με όλα τα απαραίτητα υποσυστήματα του ΥΥΚΑ και άλλων Φορέων που αλληλοεπιδρούν με τις δραστηριότητες και τις υπηρεσίες που προσφέρει το ΕΚΑΒ. Στη συνέχεια αναφέρονται τα χαρακτηριστικά και οι απαιτήσεις των δύο αποστημάτων. 

Η λεγόμενη 'Θεία Κοινωνία'


Νικόδημος

Ξαναγράφω για το θέμα αυτό διότι έχει καταντήσει σκέτη κοροϊδία.

Υπάρχει μια κα Ε. Γιαμαρέλλου, καθηγήτρια Παθολογίας ΕΚΠΑ, η οποία συμμετέχει στην Επιτροπή Λοιμώξεων, ή όπως αλλιώς λέγεται το επιστημονικό δήθεν σώμα που συμβουλεύει την κυβέρνηση (σε αυτό και ο Σ. Τσιόδρας, κορυφαίος λοιμοξιολόγος και καλός χριστιανός που μάλιστα ψέλνει).

Η κα Γιαμαρέλλου έχει δηλώσει πως «Όποιος πάει να κοινωνήσει συμμετέχει στο μυστήριο, επομένως δεν υπάρχει κίνδυνος κορωνοϊού» κι εξηγεί πως «εδώ δεν ισχύει η έννοια της επιστήμης».

Αν η κα καθηγήτρια πιστεύει στην διδασκαλία του Χριστού τη συγχαίρω. Αν όμως πιστεύει αυτή τη σαχλαμάρα τότε καλύτερα να παυθεί από την επιστήμη της και να γίνει καλόγρια. Δεν έχει καμία θέση στην επιστημονική κοινότητα και είναι έγκλημα να αφήνεται να διδάσκει οπουδήποτε τέτοιες ανοησίες φανατικού θρησκόληπτου.

Επιδέξια Συναισθηματική Χειραγώγηση

Επιδέξια Συναισθηματική Χειραγώγηση

Επιδέξια, γιατί τα άτομα που ασκούν συναισθηματική χειραγώγηση παρόλο που πολλές φορές δεν γνωρίζουν το βαθύτερο αίτιο της συμπεριφοράς τους, βρίσκονται σε ένα επίπεδο που μπορούν και διακρίνουν ποια φράση, ποια λέξη, νύξη, συμπεριφορά θα επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Με ποιον τρόπο δηλαδή θα καταφέρουν να επιβληθούν και να ασκήσουν εξουσία πάνω σου και να αποκομίσουν το όποιο όφελος για τους ίδιους.
Τι είναι όμως η χειριστικότητα; Αυτή η ανάγκη για συναισθηματική χειραγώγηση από που προέρχεται; Από τις βαθύτερες ανασφάλειες και τις φοβίες του ατόμου που τις ασκεί; Από την εγωκεντρική του συμπεριφορά για την ικανοποίηση των δικών του αναγκών και μόνο προκειμένου να διεκδικήσει την προσοχή που πιστεύει ότι του αξίζει; Από την ανάγκη ανωτερότητας; Εξουσίας; Από όλα τα παραπάνω.

Τι να κάνετε αν κάποιος σας παρακολουθεί από ένα αυτοκίνητο

κάποιος παρακολουθεί από ένα αυτοκίνητο


Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Η αληθινή ζωή, σχηματίζει γύρω μας, ζήλιες, έχθρες και πολλά άλλα πράγματα, από το πουθενά, τα οποία μπορεί να μας δημιουργήσουν πολλά προβλήματα από εκεί που δεν το περιμένουμε.
Μπορεί να πιστεύουμε ότι είμαστε καλοί άνθρωποι και ότι δεν έχουμε πειράξει κανέναν, αλλά δεν είναι και τόσο απίθανο κάποιος να μας εχθρεύεται για κάτι που κάναμε και τον πείραξε, χωρίς να το έχουμε καταλάβει. Από την άλλη, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει κάποια αιτία για να θέλει κάποιος να μας πειράξει, για ποικίλους λόγους.
Στην συνέχεια, ακολουθεί ένα σενάριο και πιθανοί τρόποι επιβίωσης, στην περίπτωση που κάποιος σας παρακολουθεί ενώ οδηγείτε το αυτοκίνητό σας, από το δικό του. Φυσικά, δεν μπορούν να συμπεριληφθούν όλες οι περιπτώσεις, όμως, θα έχετε μία ιδέα του πως να αντιμετωπίσετε μία τέτοια πιθανότητα.

Η αβεβαιότητα αυξάνει την παράνοια

Η παράνοια αυξάνεται σε περιόδους επιδημιών - Polis 24 Polis 24
Σε περιόδους απροσδόκητης αβεβαιότητας, όπως η ξαφνική εμφάνιση μιας παγκόσμιας πανδημίας, οι άνθρωποι μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς στην παράνοια, σύμφωνα με ερευνητές του Πανεπιστημίου Yale. Η σχετική μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό eLife.
«Όταν ο κόσμος μας αλλάζει απροσδόκητα, θέλουμε να κατηγορήσουμε για αυτήν την αστάθεια κάποιον, να το κατανοήσουμε και ίσως να το εξουδετερώσουμε», δήλωσε ο Philip Corlett, αναπληρωτής καθηγητής ψυχιατρικής και ανώτερος συγγραφέας της μελέτης. «Ιστορικά σε περιόδους αναταραχές, όπως η μεγάλη πυρκαγιά της αρχαίας Ρώμης το 64 μ.Χ. ή οι τρομοκρατικές επιθέσεις της 9/11, η παράνοια και η συνωμοτική σκέψη αυξήθηκαν».
Η παράνοια είναι ένα βασικό σύμπτωμα σοβαρής ψυχικής ασθένειας, που χαρακτηρίζεται από την πεποίθηση ότι άλλοι άνθρωποι έχουν κακόβουλες προθέσεις. Αλλά εκδηλώνεται σε διάφορους βαθμούς στον γενικό πληθυσμό. Για παράδειγμα, μια προηγούμενη έρευνα διαπίστωσε ότι το 20% του πληθυσμού πίστευε ότι οι άνθρωποι ήταν εναντίον τους κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Το 8% πίστευε ότι άλλοι ενεργούσαν για να τους βλάψουν.

Πώς οι εσωστρεφείς μπορούν να επιβιώσουν στον κόσμο του Zoom



Από τη Wendy L. Patrick, JD, Ph.D.Μετάφραση: Σωτηρία Κακαγιά
Όλοι γνωρίζουμε ανθρώπους που είναι σπιτόγατοι και μυστικοπαθείς και οι οποίοι είναι ευχαριστημένοι όταν οι επαγγελματικές συναντήσεις και οι κοινωνικές συγκεντρώσεις γίνονται μέσω διαδικτύου. Πολλοί άνθρωποι που είναι ντροπαλοί προτιμούν να αποφεύγουν τις μεγάλες συγκεντρώσεις με πολύ κόσμο, αφού τις θεωρούν δυσβάσταχτες και εξαντλούν την ενέργειά τους. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί από εμάς νιώθουμε το ίδιο. Αυτό ισχύει επίσης και για τις εικονικές συγκεντρώσεις. Ωστόσο, παρ’ όλο που έχουν κοινά χαρακτηριστικά με άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, οι εικονικές πλατφόρμες, όπως η εφαρμογή Zoom, έχουν περισσότερα οφέλη για τους εσωστρεφείς παρά για τους εξωστρεφείς.
Στο Zoom κανείς δεν περνά απαρατήρητος
Αν είστε εσωστρεφής, είναι μάλλον δύσκολο να σας πείσει κάποιος να βγείτε και να έχετε κοινωνικές επαφές μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, όταν μάλιστα θα πρέπει να βρεθείτε έξω και να αλληλεπιδράσετε με ανθρώπους που δεν γνωρίζετε. Κατά παράδοξο τρόπο, ίσως θα ήταν ακόμα πιο δύσκολο να σας ζητήσει κάποιος να συμμετάσχετε σε μια ομάδα αγνώστων στο Zoom όπου όλοι βρίσκονται στο προσκήνιο, στο φως της δημοσιότητας την ίδια στιγμή. Εδώ δεν υπάρχει καμιά γωνιά για να σταθεί κανείς, ούτε κάποια έξοδος για να βγει έξω για διάλειμμα. Δεν περνά κανείς απαρατήρητος – γιατί απλούστατα δεν υπάρχει τίποτα για να κρυφτεί κανείς πίσω. Όλοι βρίσκονται πρόσωπο με πρόσωπο.

Σταμάτα να κατηγορείς τους άλλους

«Μου φέρθηκε άδικα», «Δεν μου τηλεφώνησε», «Έκανα τόσα γι’ αυτήν και ούτε ένα ευχαριστώ», «Μου μίλησε άσχημα», και άλλες τέτοιες παρόμοιες φράσεις που όλοι μας έχουμε πει κάποια στιγμή στη ζωή μας.


Πάντα σε ό,τι αρνητικό και αν μας συμβαίνει συνηθίζουμε να ρίχνουμε τις ευθύνες στους άλλους. Ίσως γιατί πιστεύουμε ότι όντως οι άλλοι φταίνε, ίσως γιατί αυτό είναι βολικό για να βγάλει εμάς από την δύσκολη θέση του φταίχτη, ίσως γιατί έτσι μας έχουν μάθει από μικρή ηλικία.
Ήδη από παιδιά μάθαμε πώς με το να κατηγορούμε τους άλλους κάναμε το σωστό και το δίκιο. Άλλωστε, αυτό βόλευε και τους γονείς για να μη μπαίνουν στην περίπλοκη διαδικασία εξήγησης και ανάλυσης των γεγονότων. Για παράδειγμα ένας γονιός θα πει «Η δασκάλα φώναξε στην κόρη μου», και όχι «Η κόρη μου έκανε φασαρία γι’ αυτό της φώναξε η δασκάλα.»

Τα γνωστά χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας αποδείχθηκαν πλαστά


Εμπεριστατωμένη μελέτη των 16 κομματιών της συλλογής  «Κύλινδροι της Νεκράς Θάλασσας» στο Βιβλικό Μουσείο στην Ουάσινγκτον έδειξε ότι κανένα από τα δείγματα που αναλύθηκαν δεν είναι γνήσια. 

Αυτό επιβεβαιώνει την υπόθεση εμπειρογνωμόνων στον τομέα της βιβλικής αρχαιολογίας ότι πολλά λείψανα, γνωστά και ως «Χειρόγραφα Qumran», είναι στην πραγματικότητα σύγχρονα πλαστά. Αυτό αναφέρθηκε από το Science Alert.

Οι ειδικοί ανέλυσαν αρχαία έγγραφα χρησιμοποιώντας παραδοσιακή και τρισδιάστατη μικροσκοπία, μικροχημικές δοκιμές και άλλες μεθόδους.

ΠΡΟ ΠΥΛΩΝ ΤΟ 2Ο LOCKDOWN ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΕΙΝΑ…ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙΤΕ(Βίντεο)






Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη
Είναι γνωστό ότι από πολλές πηγές τα καθεστωτικά ΜΜΕ καλλιεργούν συνεχώς την εικόνα ενός επερχόμενου νέου lockdown. Επόμενος στόχος όπως το επισήμαναν και κάποιοι φωτισμένοι ιερείς, όπως ο πάτερ Β. Βουλουδάκης, θα είναι τον 15αύγουστο να κλείσουν πάλι τις εκκλησίες. Αν και αυτήν την φορά η διοικούσα εκκλησία δεν αντιδράσει τότε πλέον είναι ξεκάθαρο ότι όλοι αυτοί οι αρχιερείς είναι ξεπουλημένοι στο διάβολο.
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

LOCKDOWN




Ο ΟΗΕ προειδοποιεί ότι θα πέσει παγκόσμια πείνα – Θα δώσουν τη «λύση»; (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών Αντόνιο Γκουτέρες προειδοποίησε χθες εναντίον του κινδύνου «παγκόσμιας επισιτιστικής κρίσης»,
που θα έχει μακροπρόθεσμες συνέπειες για «εκατοντάδες εκατομμύρια παιδιά και ενήλικους», εάν δεν αναληφθούν πρωτοβουλίες για να αμβλυνθεί ο αντίκτυπος της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Τα επισιτιστικά συστήματά μας δεν λειτουργούν πλέον και η πανδημία του κορωνοϊού επιδεινώνει την κατάσταση», εκτίμησε ο Γκουτέρες, σύμφωνα με δελτίο Τύπου που συνοδεύει μελέτη του ΟΗΕ για το πρόβλημα, υπενθυμίζοντας πως εν έτει 2020 «πάνω από 820 εκατομμύρια άνθρωποι δεν είναι σε θέση να φάνε όταν πεινάνε».
«Περίπου 144 εκατομμύρια παιδιά κάτω από 5 ετών πάσχουν από καθυστέρηση της ανάπτυξής τους, δηλαδή πάνω από το ένα παιδί στα πέντε στον κόσμο», τόνισε.
«Φέτος, άλλοι 49 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να βρεθούν σε κατάσταση ακραίας φτώχειας εξαιτίας της κρίσης» που προκαλεί η πανδημία, πρόσθεσε.

Ανήθικη συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον



Της Σοφίας Μπακιρλή, Καθηγήτριας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, στο Ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο του Μονάχου
Η ανήθικη συμπεριφορά στο χώρο εργασίας δεν είναι ένα απλό και στιγμιαίο γεγονός, αλλά το αποτέλεσμα πολλών συνδυασμένων παραγόντων με παρενέργειες στη ζωή κάποιου. Η έρευνα υποδεικνύει τρεις βασικούς παράγοντες που είναι υπεύθυνοι για τέτοιες συμπεριφορές: προσωπικότητα, εμπειρίες ζωής, και εξωτερικές δυνάμεις που επηρεάζουν τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς.
Η προσωπικότητα αντικατοπτρίζει μια ποικιλία μεμονωμένων χαρακτηριστικών, τα οποία συμβάλλουν στον εντοπισμό ανήθικης συμπεριφοράς, όπως υποκρισία, ευνοιοκρατία, ανεντιμότητα, διαφθορά, λεκτική εχθρότητα, παραποιημένη απόδοση στοιχείων, δωροδοκία, ή συγκρούσεις υπαλλήλων. Στην Επιχειρηματική Ηθική, το μοντέλο πέντε παραγόντων παρέχει ένα θεωρητικό πλαίσιο για την κατανόηση της δομής της προσωπικότητας και της επίδρασής της στους ηθικούς κώδικες συμπεριφοράς. Οι νέες εμπειρίες, η συναισθηματική σταθερότητα, η εξωστρέφεια και η συνείδηση είναι οι διαστάσεις χαρακτηριστικών που υποδηλώνουν τάσεις συμπεριφοράς που σχετίζονται με ηθικές ή ανήθικες ενέργειες (Goldberg, 1990).
Τα άτομα, ανοιχτά σε νέες εμπειρίες, έχουν ευέλικτες συμπεριφορές με τάση διαφορετικής σκέψης, πνευματικής περιέργειας, προβληματισμού, δημιουργικότητας, και συναισθηματικής δεκτικότητας (John & Srivastava, 1999).
Το χαρακτηριστικό της συναισθηματικής σταθερότητας ως το αντίθετο του νευρωτισμού αναφέρεται σε άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση και αποτελεσματικότητα, ευμετάβλητες, αγχωμένες και ανήσυχες προσωπικότητες με χαμηλότερο επίπεδο συναισθηματικής διέγερσης. Αυτό συνεπάγεται λιγότερη διαφάνεια στην επικοινωνία και την ειλικρίνεια (Mayer & Gavin, 2005).

Φοβάμαι ότι είμαστε υπερβολικά υπάκουοι για ν’ αλλάξουμε τον κόσμο.


Φοβάμαι όσα βολέματα βαφτίσαμε ευτυχία, τις σκηνές με δανεικά κοστούμια και τους ηθοποιούς που απαγγέλουν μηχανικά τα λόγια τους. Φοβάμαι τους σεμνότυφους, που σκορπούν με το τσουβάλι την ηθική τους αλλά μυστικά φθονούν τους Ζορμπάδες του κόσμου μας.

Φοβάμαι τον χρόνο που τρέχει, τις κυλιόμενες σκάλες που μας οδηγούν πιο γρήγορα στη δύση, τους επιβάτες που σπρώχνονται για ένα κάθισμα στο μετρό και για μια θέση στο δημόσιο.

Φοβάμαι τα μάτια που δεν συνοδεύουν τα χαμόγελα, τους τέλειους που πνιγμένοι στο αψεγάδιαστο ποτάμι τους δεν αναθεωρούν, δεν αλλάζουν και δεν βλέπουν πέρα από τη μικροαστική τους μύτη.


Φοβάμαι αυτούς που τα έμαθαν όλα σε τούτη τη ζωή και πια περισπούδαστα και κοφτά απλώς μας τα ανακοινώνουν. Φοβάμαι μήπως ο κόσμος γέμισε από φιλήσυχους ανθρώπους που κοιτούν το σπιτάκι και τη δουλίτσα τους καθώς καρφάκι δεν τους καίγεται για όσες βόμβες προσγειώνονται σε ξένα κεφάλια.

Φοβάμαι εκείνους που περιφέρουν την εθνικότητά τους ως παράσημο υπεροχής και θαρρούν πως το ένδοξο παρελθόν θα τους σώσει από το θρασύδειλο παρόν τους.

Φοβάμαι τους αριστερούς που κατηγορούν τους δεξιούς και τους δεξιούς που στοχοποιούν αριστερούς. Υποψιάζομαι πως οι αντιμαχίες τους αποτελούν το ιδανικό πρόσχημα για να παραμείνουν αμετανόητα ίδιοι, βολεμένοι ωχαδελφιστές που απαιτούν μια δικαιοσύνη για την οποία ουδέποτε αγωνίστηκαν.

Υπάρχει αλήθεια και πως μπορούμε να την διακρίνουμε;

Πολλοί ισχυρίζονται ότι λένε την αλήθεια, δάσκαλοι, πολιτικοί, σοφά αποφθέγματα, θεωρίες θρησκευτικές, πολιτικές, κάνε εκείνο ή το  άλλο. Μπορούμε να διακρίνουμε αν είναι αληθινά;
Είναι σωστά τα πολιτικά συστήματα; Είναι σωστά τα φιλοσοφικοθρησκευτικά συστήματα; Πόσο σωστές είναι οι 7 βασικές αρχές του βουδισμού. Υπάρχει η αλήθεια για κάτι; Οι απόψεις των σοφιστών του 5ου και 4ου αιώνα.  Η βασική αρχή του υλικού σύμπαντος. Έχει νόμους το μη υλικό σύμπαν; Πως συνδέεται το υλικό με το μη υλικό σύμπαν. Πως θα ξέρω αν κάτι είναι αληθινό. Οι περισσότερες σοφιστείες και αποφθέγματα μπορεί να είναι έτσι, αλλά και αλλιώς.Τελικό συμπέρασμα. Free download: η επανεμφάνιση του Χριστού. 
                                      

Από Ζάχο Σκαφίδα

Συχνά διαβάζω άρθρα διαφόρων επωνύμων που οι περισσότεροι τα βλέπουν με θρησκευτική ευλάβεια και τα αποδέχονται ασυζητητί. Με λίγη σκέψη βλέπω ότι μπορεί να ισχύουν για μερικές περιπτώσεις και ο σοφός ή ο θρησκευτικός ηγέτης έχει παραβλέψει ότι για κάποιες περιπτώσεις δεν ισχύουν είτε σκόπιμα, είτε από άγνοια.

Έχω γράψει το άρθρο Η απομυθοποίηση των μεθόδων ξυπνήματος κουνταλίνης, γιόγκα, σαμάντι, ο ευκολότερος δρόμος για την Θέωση. Πολλοί διερωτήθηκαν πως θα διακρίνουμε που υπάρχει η αλήθεια, τι είναι απόλυτα αληθινό και τι έχει μερική αλήθεια ή είναι αβέβαιο.

Δημιουργούνται κινήματα, ομάδες, θρησκείες, πολιτικά συστήματα, δοκιμάζονται, και όσοι έχουν λίγη νοημοσύνη αντιλαμβάνονται ότι ήταν χίμαιρα και σταματάνε απογοητευμένοι.

Είναι σωστά τα πολιτικά συστήματα;

Κοιτάξτε γύρω σας, ο φασισμός κατέρρευσε, ο κουμμουνισμός κατέρρευσε, η δημοκρατία σαν μη στατικό σύστημα διαρκώς διαμορφώνεται, δηλαδή καταρρέει κάθε στιγμή, γι΄ αυτό δεν πρόκειται να καταρρεύσει. Βασικά ότι είναι στατικό, (εκτός των νόμων του σύμπαντος και το σύμπαν), και δεν έχει την δυνατότητα να διαμορφωθεί καταρρέει!


Έχω φάει τη ζωή μου διαβάζοντας φιλοσοφικά, θρησκευτικά, πολιτικά συστήματα. Όλα περιέχουν κάποιες αλήθειες, υπάρχουν όμως αρκετά σημεία που με λίγο σκέψη ένας νοήμον θα δει ότι είναι λάθος. Και καλά αν κατά τύχη ο οπαδός εφαρμόσει τα θετικά στοιχεία της θεωρίας, αν όμως εφαρμόσει τα αρνητικά, θα υποστεί βλάβη ή στη καλύτερη περίπτωση θα χάσει τον χρόνο του.

Θα αναφερθώ σε συγκεκριμένα, ελάχιστα συστήματα, διότι θα έπρεπε να απομυθοποιήσω τα πάντα. Θα αναφερθώ σύντομα σε φιλοσοφικά και θρησκευτικά συστήματα, εξάλλου τα πολιτικά συστήματα, εύκολα βλέπει όποιος μπορεί να σκεφτεί ότι έχουν καταρρεύσει ή καταρρέουν κάθε στιγμή.

Είναι σωστά τα φιλοσοφικοθρησκευτικά συστήματα;

Αναφέρομαι στους προφήτες του Θεού πχ Μωυσή, Μωάμεθ κλ Ο όρος του Θεού δεν τους πάει, δεν είναι δυνατόν ο Θεός να θέλει τον θάνατο των μη πιστών. Ο Θεός τους ήταν όπως τους βόλευε, τους έδωσε πολλές γυναίκες, ( 2 στο Μωυσή αν πιστέψουμε την ιστορία, 15 φανερές στον Μωάμεθ. Ο Μωυσής στο βιβλίο του αριθμοί εξοργίζεται από τους ισραηλίτες που έδειξαν έλεος στους Μαδιανίτες. Έδωσε εντολή να σκοτώσουν όλους τους άνδρες κρατουμένους τις ηλικιωμένες γυναίκες. Οι υπόλοιπες γυναίκες και τα παιδιά έπρεπε να εξυπηρετήσουν τις ερωτικές επιθυμίες των ισραηλιτών),  φτιάξανε στρατό για να σκοτώνουν οποιοδήποτε τους ενοχλούσε στα επεκτατικά σχέδια τους. Κατά τα άλλα ήταν και είναι προφήτες του Θεού!

Δεν θα μιλήσω για την χριστιανική θρησκεία και τον Χριστό που αγαπώ και σέβομαι διότι θα εισπράξω την μήνιν των φανατικών.  Αναφέρω μια διήγηση ενός θαύματος από ιερέα όταν είχα επισκεφθεί την Παναγία Ντινιούς, ένα μικρό εκκλησάκι στη Βόρεια Εύβοια.

Σύμφωνα με την παράδοση Τούρκος Οθωμανός στρατιώτης την περίοδο της Τουρκοκρατίας, πυροβόλησε την εικόνα, στην προσπάθειά του να σκοτώσει κάποιο κυνηγημένο Έλληνα που κρύφτηκε καταφεύγοντας πίσω από την εικόνα. Σύμφωνα με την παράδοση, η θαυματουργή εικόνα «επέστρεψε» τη σφαίρα στον αλλόθρησκο στρατιώτη και τον σκότωσε.

Χαμένος στη Σαχάρα



Το 1994, ο Ιταλός αθλητής Μάουρο Πρόσπερι πρώην πενταθλητής θέλοντας να δοκιμάσει τα όρια του, αποφάσισε να συμμετάσχει στον «Marathon des Sables» έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες δρόμου του κόσμου, που διεξάγεται κάθε χρόνο στο Μαρόκο. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει σε έξι μέρες να διανύσουν 250 χιλιόμετρα μέσα στη έρημο Σαχάρα.
Η έρημος Σαχάρα, καταλαμβάνει μια έκταση 3,6 εκατομμυρίων τετραγωνικών μιλίων και είναι τόσο μεγάλη όσο ολόκληρες οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η θερμοκρασία της άμμου στους αμμόλοφους ξεπερνά τους 80 βαθμούς κελσίου. Οι βροχοπτώσεις είναι σπάνιες και η βλάστηση ανύπαρκτη. Είναι στην ουσία μια άγονη έκταση την οποία οι διαγωνιζόμενοι κατά το μεγαλύτερο μέρος του μαραθωνίου θα την διασχίσουν μόνοι.
Ο Πρόσπερι, είναι παντρεμένος με τρία παιδιά, όμως στα τριανταεννέα του χρόνια αναζητά την υπέρτατη περιπέτεια.

Ka-Bar U.S.M.C.




Το μαχαίρι Ka-Bar USMC είναι το πιο διάσημο και αναγνωρίσιμο μαχαίρι στον κόσμο. Χρησιμοποιήθηκε από τον αμερικάνικο στρατό κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Από τότε μέχρι και σήμερα έχει υποστεί ελάχιστες βελτιώσεις στον σχεδιασμό του διατηρώντας την υψηλής ποιότητα της μαχαιροποιίας ΚΑ-BAR.