Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ/ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (Μέρος Ένατο)



Αυτοί που μελέτησαν προσεχτικά τον τρόπο διακυβέρνησης των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί, πως η τύχη των εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων. Αριστοτέλης.
Θησαυρός Γνωμικών και Αποφθεγμάτων. Ν. Βρεττάκος (επιμ.), εκδ. ΑΤΛΑΣ.

Πρωτοβάθμια εκπαίδευση 

Στην Ελλάδα, όσον αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δεν υπάρχει ένα ενσωματωμένο στο εβδομαδιαίο σχολικό πρόγραμμα μάθημα που να αφορά αποκλειστικά την οδική κυκλοφορία.

Έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι δάσκαλοι αναλαμβάνουν από μόνοι τους την ευθύνη να ενημερώσουν τους μαθητές για θέματα κυκλοφοριακής αγωγής. 



Άλλωστε, έχει αποδειχτεί μέσα από πολλές έρευνες ότι ο τρόπος ζωής και συμπεριφοράς του δασκάλου επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τη συμπεριφορά των μαθητών του. Επομένως, ο δάσκαλος παίζει παράλληλα τον ρόλο ενός προτύπου για τα παιδιά. (Τζαμαλούκα και συν., 2008).

Η ενημέρωση γίνεται συνήθως με έναυσμα ένα κεφάλαιο σε κάποιο μάθημα, το οποίο σχετίζεται με την κυκλοφοριακή αγωγή. Στις τέσσερις πρώτες τάξεις του Δημοτικού στο βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος εμπεριέχεται πάντα ένα κεφάλαιο που ονομάζεται «Κυκλοφορούμε με ασφάλεια». 



Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού γίνεται η γνωριμία των μαθητών με τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και τον σχολικό τροχονόμο, ενώ παράλληλα έχει εκπονηθεί λογισμικό που περιλαμβάνει την ενότητα «Ασφάλεια στους δρόμους», στην οποία οι μαθητές καλούνται να εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν, στην πράξη.


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.