Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Μέγεθος πέους: Διαβάστε 8 αλήθειες που δεν φαντάζεστε…

μέγεθος πέους

Τελικά είναι θέμα μήκους ή περιφέρειας; Παίζει ρόλο η τεχνική για να ικανοποιήσει κάποιος μια γυναίκα, ή αρκεί να διαθέτει “πλούσια” προσόντα; Και όταν λέμε “πλούσια” τι εννοούμε;

Ποιο είναι το φυσιολογικό μέγεθος πέους και πότε ένα πέος θεωρείται μικρό ή μεγάλο;
Δείτε τι ισχύει ακριβώς...

  1. Το μήκος του πέους σε κατάσταση χαλάρωσης δεν είναι ανάλογο με το μήκος του πέους όταν βρίσκεται σε στύση.
  2. Το μήκος ενός φυσιολογικού πέους στον ενήλικα κυμαίνεται κατά μέσον όρο σε 12-15 cm σε μήκος όταν βρίσκεται σε στύση, ενώ η μέση διάμετρος σε χάλαση υπολογίζεται σε 2,8 cm.
  3. Το μεγάλο πέος δεν «εγγυάται» τον γυναικείο οργασμό

Σεξ: Υπάρχουν, όχι ένας, ούτε δύο, αλλά 12 (!) διαφορετικοί οργασμοί

σεξ

Η κορύφωση στην σεξουαλική επαφή, ο οργασμός, είναι αδιαμφισβήτητα ο πιο βασικός λόγος που όλοι οι άνθρωποι επιδιώκουν το σεξ.


Η ψυχική και σωματική ικανοποίηση που μας προσφέρει το σεξ και ειδικότερα ο οργασμός, είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι έχει ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία μας.
Γνωρίζατε όμως ότι υπάρχουν 12 διακριτά είδη οργασμού στο σεξ; Και όμως, είναι αλήθεια!...
  1. Οργασμός του σημείου G: Πολλοί λένε ότι αυτό το μικρό, σπογγώδες σημείο πάνω από το μπροστινό τοίχωμα του κόλπου είναι ένας “μύθος”. Είναι γνωστό και ως σημείο Graffenberg και αποτελεί την πιο... μυστηριώδη ερωτογενή περιοχή της γυναίκας.
  2. Οργασμός από τον ερεθισμό του στήθους/θηλής: Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Science of Relationships, η διέγερση της θηλής ενεργοποιεί μια περιοχή του εγκεφάλου που είναι γνωστή ως γεννητικός αισθητικός φλοιός. Αυτή είναι η ίδια περιοχή του εγκεφάλου που ενεργοποιείται και από τη διέγερση της κλειτορίδας, του κόλπου και του τραχήλου της μήτρας. Αυτό σημαίνει ότι οι εγκέφαλοι των γυναικών φαίνεται ότι επεξεργάζονται τα ερεθίσματα από τη θηλή και εκείνα από τη διέγερση των γεννητικών τους οργάνων με τον ίδιο τρόπο.
  3. Οργασμός από έντονο ερωτικό φιλί: Τα χείλη σας είναι γεμάτα με νευρικές απολήξεις, που ταξινομούνται ως μια βλεννογονοδερματική περιοχή του σώματος. Δηλαδή είναι παρόμοια με το εξωτερικό του αιδοίου, τις θηλές και την κλειτορίδα. Αυτό σημαίνει ότι έχουν την δυνατότητα να σας διεγείρουν σεξουαλικά.
  4. Οργασμός από πρωκτική διείσδυση: Αν θέλετε να το δοκιμάσετε στο σεξ, χρησιμοποιήστε αρκετό λιπαντικό υγρό και προχωρήστε αργά, χωρίς... βιασύνες. Πρέπει να προετοιμάσετε πρώτα την περιοχή του πρωκτού για την διείσδυση.

Οι ορμόνες του έρωτα και πώς μεταβάλλονται στις φάσεις της λαγνείας, της έλξης και της προσκόλλησης;


της Κλεοπάτρας Ζουμπουρλή, μοριακής βιολόγου
Τα τελευταία χρόνια η νευροενδοκρινολογία έχει εξηγήσει σχεδόν ολοκληρωτικά την ερωτική συμπεριφορά.
Όπως αποδεικνύεται από τις μελέτες και έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί πάνω στο θέμα, η ερωτική αγάπη και οι ερωτικοί δεσμοί είναι προϊόν νευροχημικών διαδικασιών. Συγκεκριμένα κάθε ερωτική έκφραση έχει και ανάλογο ορμονικό υπόβαθρο.


Η φύση παίζει μαζί μας παράξενα ερωτικά παιχνίδια με όπλο τις ορμόνες που εκκρίνονται, ιδίως από κάποιους νευρώνες του νωτιαίου μυελού. Η στιγμή της κορύφωσης της ερωτικής πράξης παρομοιάζεται από τους νευροεπιστήμονες με θύελλα που ξεσπά στον εγκέφαλο κάτι σαν έκρηξη πυροτεχνημάτων στο κέντρο του εγκεφάλου , στον υποθάλαμο, που δημιουργείται λόγω της μαζικής παραγωγής ορμονών. Υπάρχουν, επίσης, κάποιες ορμόνες , οι φερομόνες, από τις οποίες ξεκινά το παιχνίδι της σαγήνης επειδή σχετίζονται με την ερωτική ορμή. Είτε το θέλουμε είτε όχι, είμαστε δέσμιοι της χημείας και της φύσης. Κι αυτή η δέσμευση, που άρχισε εκατομμύρια χρόνια πριν, εξακολουθεί να ασκεί την ίδια έντονη επιρροή «τραβώντας» μας κυριολεκτικά από τη μύτη! Γι αυτό, άλλωστε, έχουμε την τάση να φοράμε κολόνιες και αρώματα. Θέλουμε να εκπέμπει το σώμα μας μυρωδιές και αρώματα για να είμαστε πιο ελκυστικοί και αρεστοί στους άλλους. Οι εταιρίες καλλυντικών δημιουργούν αρώματα και κολόνιες που είναι πραγματικά ακαταμάχητα. Όχι επειδή απλώς μυρίζουν ωραία αλλά επειδή περιέχουν παράγωγα φερομονών όπως η ανδροστενόνη, η γαλακτολίνη και εξαλτονίνη. Αυτού του τύπου οι κολόνιες μας κάνουν να νιώθουμε μια ευχάριστη έλξη για τους ανθρώπους που τα φορούν μόνο και μόνο γιατί μας άγγιξε το άρωμά τους!
Η παραγωγή φερομονών σχετίζεται και με το ανοσοποιητικό σύστημα. Θεωρείται ότι πρόκειται για μια προσπάθεια του οργανισμού να επιλέξει -βάσει της μυρωδιάς- τον ιδανικό σύντροφο, ώστε να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή συμβατότητα των ανοσοποιητικών συστημάτων των δύο ατόμων, με απώτερο σκοπό να αποκτήσουν γερά παιδιά.

Μαζί σου...



Η ζωή είναι ένα ταξίδι, σ'άλλους, στους πιο τυχερούς διαρκεί πολύ. Σ'άλλους πάλι όχι. Κανείς δεν ξέρει τη διάρκεια του. Ούτε τους συνεπιβάτες του. Αλλάζουν που και που. Εσύ συνεχίζεις. Οφείλεις να συνεχίσεις. Με ή χωρίς αυτούς.

 Άλλοι δειλιάζουν γρήγορα επειδή η διαδρομή δεν είναι εύκολη. Άλλοι επιλέγουν δικούς τους δρόμους, μέσα στους οποίους εσύ δεν χωράς. Ή τουλάχιστον έτσι σου λένε. Είναι αυτοί οι άνθρωποι που στο παιχνίδι "θάρρος ή αλήθεια" δε θα επέλεγαν ποτέ την πρώτη επιλογή. 


 Αφού η ζωή μας είναι ένα ταξίδι, οφείλεις να επιλέξεις τους καλύτερους συνεπιβάτες, εκείνους που θα έχουν το ίδιο πάθος μαζί σου για να ανακαλύψουν τον κόσμο, εκείνους που για να είναι μαζί σου θα επιλέξουν να βρίσκονται ακόμη και σε μία ερημική παραλία χωρίς τίποτα άλλο, μόνο μ' εσένα. Αυτούς που θα σε κυνηγήσουν μέχρι το τέλος ομορφαίνοντας τη διαδρομή. Αυτό το είδος των ανθρώπων δεν αναρωτιέται συνήθως για τον προορισμό, απλώς απολαμβάνει τη διαδρομή.


  Ο προορισμός ποικίλει, όπως και τα άτομα. Κάποιες φορές είναι δύσκολο να τους αποχωριστείς, να τους αφήσεις το χέρι, επειδή ο δικός τους προορισμός δεν συμπίπτει με τον δικό σου. Η ουσία είναι όμως σ'αυτούς, που είναι ικανοί να αλλάξουν τον προορισμό τους για σένα. Αυτοί που θα σου κρατήσουν σφιχτά το χέρι και θα σου πουν πως "θέλω να μαι μαζί σου". Δεν τους ενδιαφέρει το πού, το πώς, το πότε. Αρκεί η ύπαρξη σου για να είναι ευτυχισμένοι.

Πόσο συμπίπτει η πραγματική σου ζωή με αυτή στα social media;


Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο έχουμε αυτή την τρελή επιθυμία να αναρτούμε προσωπικές μας στιγμές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Στιγμές χαράς, φωτογραφίες από τα ταξίδια μας, τις γιορτές μας, της νέας μας σχέσης, της νέας μας δουλειάς, των μαθημάτων μας στο πανεπιστήμιο, τα πρόσωπα των νεογέννητων μωρών, ακόμη και τις στιγμές ανάρρωσης στο νοσοκομείο. Άραγε πώς κατάφερε να εξελιχθεί έτσι η κοινωνία, που χωρίς να μας το επιβάλλει μας ώθησε στο να μεταφέρουμε τις φωτογραφίες μας από το άλμπουμ μας σε συλλογή φωτογραφιών στο internet;


 Σκέφτηκα, λοιπόν, πώς θα εξελίσσονταν οι καταστάσεις αν στο facebook , στο instagram και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναρτούσαμε τις χειρότερες στιγμές της ζωής μας. Αν αντί για μία φωτογραφία ενός ζευγαριού που αγκαλιάζεται δεχόμενο όλα τα θετικά σχόλια για το πόσο όμορφο και ευτυχισμένο είναι αναρτούσε στιγμές από τον καβγά του, αν αντί για φωτογραφίες με κοινωνικό μήνυμα αναρτούσαμε τις αρνητικές μας σκέψεις, αν αντί για να γράφαμε σαν post αυτά που θέλαμε να ζήσουμε ή αυτά που θεωρούμε ότι βιώνουμε, να γράφαμε τί πραγματικά μας ανησυχεί, αν είμαστε δυστυχισμένοι, αν σε μία έξοδο βαριόμαστε τόσο πολύ που αντί να καλύπτουμε την ανία μας με φωτογραφίες ξέφρενου ενθουσιασμού να αναρτούσαμε την αλήθεια, ότι βαριόμαστε, ότι δεν έχουμε διάθεση και πως καλύτερα θα ήταν να μέναμε τελικά σπίτι βλέποντας μία ταινία.

ΤΟΝ ΚΑΨΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ



Από πιτσιρικάς είχα φτιάξει φάκελλο για τον Φίλιππο που έγινε Τζορντάνο, είχε αλλάξει το όνομά του όταν φόρεσε το ράσο. Το πως τον αντιμετώπισαν άλλοι ρασοφόροι μου είχε κάνει εντύπωση, όχι τι υποστήριζε, άστο αυτό. Αν λάβεις υπ' όψιν σου τις σκέψεις φωτισμένων μυαλών τα τελευταία 1.500 χρόνια στην Ευρώπη, θα χάσεις το μπούσουλα. Κάτι είπε κι αυτός ο Giordano Bruno, που δεν αρνιόταν τον Θεό, όμως δεν δεχόταν τη θεϊκή υπόσταση του Χριστού.
Ποιος είναι αυτός του τάγματος των Δομηνικανών μοναχών που τολμάει να είναι εκτός θεολογικής γραμμής του μαγαζιού; Φιλόσοφος και αστρολόγος. Στα παπάρια μας, ας είναι και μαθηματικός και ποιητής, αυτός ο Ιορδάνης Μπρούνο, να του πείτε να προσέξει τι λέει, διαφορετικά θα φάει το κεφάλι του.
Μου την είχε δώσει, λοιπόν, η στάση του ιερατείου εναντίον του Τζορντάνο που θεωρούσε ότι Εκείνος, ο Θεός είναι το σύμπαν, ότι χρησιμοποιείται η θρησκεία ως μέσο εξουσίας στις μάζες, στους αμαθείς, άρα είναι επικίνδυνη διότι στον κόσμο κυκλοφορούν αμέτρητοι τραμπάκουλες. 
Πιτσιρικάς αναρωτιόμουνα. Οι αξιωματούχοι της Εκκλησίας του καθολικισμού δεν έχουν μπέσα, δεν ντρέπονται να καίνε κόσμο στην πυρά αν κάποιος τα λέει διαφορετικά;

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΠΙΔΑ, Η ΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ

Τέλη Ιουνίου 1769 ξεκινάει για το Αιγαίο η πρώτη ναυτική μοίρα της Ρωσίας με διοικητή τον ναύαρχο Σπιρίντωφ, στην πραγματικότητα το κουμάντο έχει ο Άγγλος Γκραίηγκ που υπηρετεί στο τσαρικό ναυτικό. Μαζί τους και ο πλοίαρχος Αντώνης Ψαρρός από την Μύκονο. Με επικεφαλής τον Σκωτσέζο Έλφινστον έχει ήδη αναχωρήσει ένα μήνα πριν, για την Ελλάδα βέβαια, άλλος ρωσικός στόλος. Τον τρίτο κομμάτι της θαλάσσιας δύναμης της Ρωσίας έχει διοικητή τον Δανό Άρφ. Στο Οίτυλο της Μάνης, σα σήμερα 17 Φεβρουαρίου, το 1970 φθάνει από Λιβόρνο με τέσσερα πολεμικά παπόρια ο Ορλώφ και κηρύσσει την επανάσταση. Τον ξεσηκωμό των Ελλήνων, των σκλάβων της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Είναι τα «Ορλωφικά», ένα αξιοπρόσεκτο κεφάλαιο της ελληνικής Ιστορίας, μισό αιώνα πριν το 1821.
Τι δουλειά έχουν οι Ρώσοι στα νερά μας; Έχουν πρόβλημα με τον Σουλτάνο. Κοτζάμ τσάρος και δεν τον αφήνουν οι Τούρκοι να βγει από την Μαύρη Θάλασσα. Να, γιατί ο Μέγας Πέτρος, ο θεωρούμενος αναμορφωτής και εκσυγχρονιστής τσάρος αρχίζει νταραβέρι με τους βαλκάνιους... αδελφούς ορθόδοξους χριστιανούς. Έλληνες, Σέρβους, Βούλγαρους. Κι όταν άρχισαν τα μπαμ μπουμ το 1711, στο ρωσοτουρκικό πόλεμο, οι Έλληνες περίμεναν τη νίκη του τσάρου, δηλαδή τη δική τους ελευθερία.
Χοντρό το ενδιαφέρον για Ελλάδα και από τις τσαρίνες. Άννα, Ελισάβετ και την περιβόητη Αικατερίνη την Μεγάλη, που ανέβηκαν στο θρόνο μετά το θάνατο του Πέτρου. Η Αικατερίνη, ανεπανάληπτη γαμιάρα, φωνάζει στην κρεβατοκάμαρά της τον Έλληνα λοχαγό του ρωσικού πυροβολικού Γιώργο Παπαζώλη, που θεωρήθηκε κατάλληλος να ανάψει τα αίματα στην πατρίδα του. Να δώσει υποσχέσεις ότι ο «μόσχοβος», δηλαδή η Ρωσία, θα σταθεί στο πλευρό των Ελλήνων αν πάρουν τα όπλα κατά των Τούρκων.

Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΤΗΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΛΙΕΡΟΣ

Πόσοι υπάρχουν σήμερα σ' όλη τη γη που είναι σε θέση να γράψουν ένα έργο τέχνης το οποίο θα διαβάζεται, θα αντέχει μετά από 100 και 200 χρόνια; Πόσοι, αλήθεια, συγγραφείς είναι αυτοί, ένας, ενάμισυ, το πολύ δυο-τρεις. Να διαπραγματευτούν λογοτεχνικά, θεατρικά ένα θέμα ανθρώπινο, με τέτοιο τρόπο που να ''περνάει'' στον κόσμο, αν συνεχίσει να υπάρχει κόσμος ανθρώπων και μετά από 4-5 αιώνες.
Ο Ζαν Παπίστ Ποκελίν, ο πασίγνωστος μας Moliere, Μολιέρος στην Ελλάδα, είναι μια ιδιοφυία. Ο κορυφαίος Γάλλος θεατρικός συγγραφέας, αυτός που προσέδωσε στις κωμωδίες την ίδια αξία που είχαν οι τραγωδίες. Επειδή έγραψε κωμωδίες, όπου αναδεικνύει την τραγική ύπαρξη του ανθρώπου. Κωμωδίες που δεν τις παρακολουθείς μόνον για να γελάσεις, αλλά και να δεις το ξεβράκωμα από τον συγγραφέα στα ήθη, τα αιώνια ήθη του δίποδου.
Κλασικός είναι ο Μολιέρος. Όπως ο Σαίξπηρ με τις τραγωδίες του, όχι πως δεν έγραψε και κωμωδίες ο Άγγλος. Ο Μολιέρος πήγε σε ιησουήτικο κολέγιο κι έγινε δικηγόρος στο Παρίσι. Γνωρίστηκε με μια ηθοποιό, έγιναν ζευγάρι και μ' αυτή την ερωτική σχέση του βγήκε το θεατρικό που είχε μέσα του. Το πρώτο του έργο, «Οι γελοίες κομψές κυρίες», έκανε θραύση. Έγινε προστατευόμενος του βασιληά. Με την επόμενη επιτυχία του, «Το Σχολείο των Γυναικών», ανέλαβε διευθυντής του βασιλικού θιάσου.

Πέφτει η παντόφλα σύννεφο: Τρεις στους δέκα Έλληνες κακοποιούνται από την γυναίκα τους!



Σύμφωνα με ευρωπαϊκή μελέτη, στην Ελλάδα της κρίσης και των μνημονίων έχουν αυξηθεί τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας.
Αυτό που άλλαξε όμως σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, είναι ότι πλέον και οι άντρες πέφτουν θύματα κακοποίησης και μάλιστα κατέχουν και την πρωτιά στην Ευρώπη.
Αποτέλεσμα εικόνας για παντόφλα γυναίκα
Mέσα από μία ευρωπαϊκή μελέτη, της οργάνωσης Domestic Violence in Europe, η οποία έγινε σε Ελλάδα, Βρετανία, Βέλγιο, Ουγγαρία, Σουηδία, Πορτογαλία, Γερμανία και Ισπανία. Βλέπουμε λοιπόν από τη μελέτη ότι οι Έλληνες άνδρες πέφτουν θύματα ψυχολογικής βίας σε ποσοστό 72%, ενώ έχουν υποστεί σωματική βία σε ποσοστό 31,7%. Στην Ελλάδα, την Ουγγαρία, το Βέλγιο και την Ισπανία, εντοπίστηκαν μάλιστα τα συχνότερα κρούσματα ψυχολογικής βίας στον άνδρα, ενώ όσον αφορά τη σωματική βία η Ελλάδα έρχεται πρώτη με το 31,7% και ακολουθεί η Αγγλία με 15,1% και το Βέλγιο με 14,2%. Τα στοιχεία της μελέτης ουσιαστικά σταματούν το 2010, ωστόσο οι εκτιμήσεις των ειδικών, είναι ότι αυτά τα ποσοστά έχουν αυξηθεί, αλλά δεν έχουμε νεότερες καταγραφές.

14 φωτογραφίες που μιλάνε από μόνες τους



14 φωτογραφίες που μιλάνε από μόνες τους. Και έχουν πραγματικά τεράστιο νόημα
4859
5666
6596

«Δεξίλεως» (Στη μνήμη του Δημητρη Μυταρά)

Φωτογραφία του χρήστη The Mythologists.

Ο Δεξίλεως ήταν αρχαίος ευγενής Αθηναίος. Ανήκε στη τάξη των ιππέων, που έπεσε, σε ηλικία μόλις 20 ετών, μαζί με άλλους 4 ιππείς το 394 π.Χ. στη Κόρινθο, σε μάχη, που είχαν ηττηθεί οι Αθηναίοι από τους Σπαρτιάτες.

Η τέφρα του Δεξίλεω καθώς και των τεσσάρων άλλων ιππέων μεταφέρθηκε στην Αθήνα και εναποτέθηκε στο Δημόσιο Σήμα. Η οικογένειά του νεναία ιππέα παρήγγειλε ανάγλυφο που αποκαλύφθηκε στον Κεραμεικό. Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως οι αγιογραφήσεις του Αγίου Γεωργίου και Αγίου Δημητρίου στους νεότερους χρόνους έχουν γίνει αντιγράφοντας αυτό το μνημείο.

Γνωστό είναι το ομώνυμο ποίημα του Κωστή Παλαμά:

"Κι από το πρώτο μάρμαρο κι από το πρώτο μνήμα
ακούω φωνή που χύνεται κι ακούω φωνή που λέει:
- Εμέ Δεξίλεο με λένε. Εγώ είμαι της Αθήνας
το λατρεμένο το παιδί, ταγένειο παλληκάρι.
Μ’ ανάθρεψαν τα βροντερά τραγούδια του Τυρταίου
και τάραξαν τον ύπνο μου τα όνειρα του Αισχύλου.
Εξω στο δρόμο, στη δουλειά, στου κάμπου τον αέρα
μούθρεψε ο ήλιος το κορμί και τ’άνοιξε σαν άνθος
και στο Γυμνάσιον ο θεός που τα βοηθάει τα νιάτα
μου τό ’πλασεν αρμονικά, σφικτό, χυτό και ωραίο...."

Ετσι, και ο κορυφαίος έλληνας ζωγραφος Δημητρης Μυταρας στο ανάγλυφο, που μπορεί κάποιος να θαυμάσει στο σταθμό του μετρό της Δάφνης, έχει απεικονίσει τον «Δεξίλεω».Ο αρχαίος Αθηναίος υψώνει το δόρυ του ενάντια στον πεσμένο κάτω από το άλογό του εχθρό (η αρχαία «εκδοχή» του Αγίου Δημητρίου). 

Ενδυμίωνας

Φωτογραφία του χρήστη The Mythologists.

Κατά τον Ησίοδο ο Ενδυμίωνας ήταν γιός τού Δία και τής Καλύκης. 

Ο Παυσανίας, ο περιηγητής, αναφέρει ότι ο πατέρας του ήταν ο Αέθλιος και ότι έδιωξε από τη βασιλεία τον Κλύμενο και έγινε αυτός βασιλιάς της Ηλίδας. 

Επίσης ότι ίδρυσε πρώτος αυτός τους αγώνες δρόμου και ότι ο τάφος του ήταν στο στάδιο της Ολυμπίας.

Περίφημος είναι ο μύθος για τον Ενδυμίωνα κατά τον οποίο ο γιός τού Δία ήταν ωραιότατος νέος που τον ερωτεύτηκε η Σελήνη και τον επισκεπτόταν στο σπήλαιό του.


Επειδή η Σελήνη ήθελε να τον βλέπει διαρκώς, ο Δίας τον έκανε να κοιμάται αιώνια, χωρίς να χάνει την ομορφιά του και τη νεότητά του . Ο ύπνος αυτός έμεινε παροιμιώδης.

Χίμαιρα

Φωτογραφία του χρήστη The Mythologists.

Να κυνηγάς χίμαιρες, λέμε, να επιδιώκεις το ανύπαρκτο.

Η Χίμαιρα όμως υπάρχει στη μυθολογία μας και είναι θαλάσσιο τέρας με σώμα κατσίκας, τρία κεφάλια: λιονταριού, κατσίκας και δράκου και ουρά φιδιού. Από το στόμα του έβγαινε φωτιά. 

Η Χίμαιρα ήταν δηλαδή ένα ον με ετερόκλητα στοιχεία. Γιαυτό και ο όρος Χίμαιρα χρησιμοποιείται και στη Γενετική για να περιγράψει ζωντανούς οργανισμούς που έχουν περισσότερους από έναν Γενετικούς κώδικες, ή κύτταρα από περισσότερους από έναν οργανισμούς.

Μύθους για τη Χίμαιρα συναντάμε στην Ομηρική Ιλιάδα Ζ΄, στη Θεογονία του Ησιόδου στην Αινειάδα του Βιργίλιου. Κατά τον Ησίοδο ήταν κόρη του Τυφώνα και της Έχιδνας. Από τον Όρθρο απέκτησε το Λιοντάρι της Νεμέας και τη Σφίγγα.

Η Χίμαιρα βρήκε το θάνατο από τον Βελλερεφόντη που ίππευε τον φτερωτό Πήγασο, αλλά και με τη βοήθεια της Αθηνάς. Κατ’ άλλους τη χτύπησε απλά με το ακόντιο. Κατ’ άλλους τη σκότωσε με μολύβι που έλιωσε από την καυτή ανάσα της.

Πολλές περιοχές και πόλεις ερίζουν για την κατοικία του τέρατος, μεταξύ αυτών η Φρυγία, Λιβύη,η αρχαία Κόρινθος και η Σικυώνα. 

7 μύθοι για τον ανθρώπινο εγκέφαλο-ΒΙΝΤΕΟ



Μετά από χιλιάδες χρόνια μελέτης του ανθρώπινου εγκεφάλου, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές πτυχές του που παραμένουν μυστήριες. Και επειδή ο εγκέφαλος είναι τόσο περίπλοκος, έχουμε την τάση να απλοποιούμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί, προκειμένου να γίνει πιο κατανοητός. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ακούγονται κατά καιρούς πολλοί μύθοι σχετικά με τον εγκέφαλο.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για το σεξ;


Μπορεί στις μέρες μας το Ίντερνετ να αποτελεί εργαλείο πληροφόρησης για το σeξ ή ακόμα και εικονικό τόπο γνωριμιών, που βοηθάει χιλιάδες ανθρώπους να βρούνε το ταίρι τους, όμως η τεχνολογία υπόσχεται να φέρει ακόμα πιο ριζοσπαστικές αλλαγές σχετικά με την εpωτική συνεύρεση στο μέλλον!
Όπως αποκάλυψε η σεξολόγος και θεραπεύτρια Δρ Laura Berman στη Wall Street Journal, στο μέλλον θα δούμε πολλά επαναστατικά γκάτζετ και προϊόντα που σχετίζονται με το σeξ. Σε 10-15 χρόνια θα υπάρχουν ρομπότ που όχι μόνο θα μοιάζουν με πραγματικούς ανθρώπους, αλλά θα προσφέρουν και ρεαλιστική αίσθηση κατά τη διάρκεια της πράξης, ενώ θα μπορούν να προγραμματιστούν ακόμα και για να μιλάνε κατά τη συνουσία.

15 έξυπνα, πρακτικά ψυχολογικά κόλπα για τον έλεγχο καταστάσεων



Το 80% της ανθρώπινης συμπεριφοράς ερμηνεύεται από το ασυνείδητο και μόλις το 20% από το συνειδητό κομμάτι της ψυχής.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η γλώσσα του σώματος, στην οποία δεν μπορούμε να ασκήσουμε πλήρη έλεγχο και έτσι μπορεί αρκετές φορές να προδώσει αυτό που πραγματικά θέλουμε και δεν λέμε.
Δείτε παρακάτω 15 έξυπνα ψυχολογικά κόλπα που θα κάνουν την ζωή σας ευκολότερη και θα σας γλιτώσουν από δύσκολες καταστάσεις.
  1. Όταν μια ομάδα ανθρώπων γελάει, οι άνθρωποι συνήθως στρέφουν το βλέμμα τους σε αυτούς που αισθάνονται πιο κοντά τους.
  2. Αν μασάς τσίχλα ή τρως, όταν κάνεις κάτι που σε αγχώνει, αυτό μειώνει το άγχος. Ξεγελάει ένα κομμάτι του εγκεφάλου, ώστε να νομίζει, ότι αφού τρως δεν κινδυνεύεις.
  3. Αν κάποιος είναι νευριασμένος μαζί σας και σας φωνάζει, παραμείνετε ψύχραιμοι. Το πιθανότερο είναι να εκνευρισθεί ακόμα περισσότερο, αλλά αργότερα θα ντρέπεται για την συμπεριφορά του.
  4. Αν κάνετε μια ερώτηση σε κάποιον και δεν σας απαντήσει επαρκώς, διατηρήστε οπτική επαφή μαζί του και παραμείνετε σιωπηλοί. Ο άνθρωπος που απαντάει θα υποθέσει, ότι η αρχική του απάντηση δεν ήταν καλή και θα συνεχίσει να μιλάει.
  5. Με τις εκφράσεις του προσώπου μπορείτε να προκαλέσετε το συναίσθημα που επιθυμείτε. Αν θέλετε να νιώσετε χαρούμενοι, χαμογελάστε όσο περισσότερο γίνεται.

Η ζωή είναι ένα παιχνίδι που εγώ επιλέγω αν θα νικήσω ή θα χάσω



Η ζωή είναι ένα παιχνίδι που εγώ επιλέγω αν θα νικήσω ή θα χάσω

Μερικές φορές, παίρνω τη ζωή πολύ σοβαρά. Δεσμεύομαι στη δουλειά μου, στην οικογένεια και στους φίλους μου. Και συχνά βρίσκω τον εαυτό μου πληγωμένο, να αναζητά ανακούφιση. Όταν αντιλαμβάνομαι τη ζωή ως παιχνίδι, τότε αυτό που καλούμαι να κάνω είναι να παίξω. Αυτή η παιχνιδιάρικη στάση μου, μου φέρνει δώρα.

Όταν βλέπω τη ζωή ως παιχνίδι, κάθε επιλογή μου γίνετια μία κίνηση.

Τις περισσότερες φορές προχωράω μπροστά. Αλλά κάποιες φορές η “ζαριά” με πάει προς τα πίσω. Αυτό το βήμα με βοηθά να ξαναδώ την πορεία μου και ξέρω ότι πολύ σύντομα άλλη μια ευκαιρία θα παρουσιαστεί για να προχωρήσω.

Όταν αντιλαμβάνομαι τη ζωή ως ένα παιχνίδι στατηγικής, είμαι σε θέση να προσδιορίσω τις επιλογές και τους δρόμους που με πάνε εκεί που θέλω και λειτουργούν θετικά για τη ζωή μου. 

Περπάτημα κατά προχωρημένου καρκίνου

Τα ευρήματα μελέτης δείχνουν ότι η άσκηση είναι επωφελής για την υγεία ατόμων με προχωρημένο καρκίνο, βελτιώνοντας παράλληλα την ψυχολογία και την κοινωνική τους ζωή.

Περπάτημα κατά προχωρημένου καρκίνου

Το περπάτημα για μόλις 30 λεπτά, τρεις φορές την εβδομάδα, θα μπορούσε να βελτιώσει την ποιότητα ζωής για τα άτομα με προχωρημένο καρκίνο, όπως προκύπτει από μία νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο BMJ Open Journal.
Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Surrey συνεργάστηκαν με συναδέλφους τους από το Τμήμα Νοσηλευτικής και Μαιευτικής στο King College του Λονδίνου, προκειμένου να διερευνήσουν την επίδραση του περπατήματος στην ποιότητα της ζωής και τη συμπτωματολογία σε ασθενείς με προχωρημένο καρκίνο.
Παρά τα ισχυρά ερευνητικά δεδομένα για τα σημαντικά οφέλη της άσκησης στην υγεία των πασχόντων από καρκίνο, η σωματική δραστηριότητα μειώνεται συνήθως σημαντικά κατά τη διάρκεια της θεραπείας και παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και στη συνέχεια.
Οι πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί για την προώθηση της σωματικής δραστηριότητας υπό επίβλεψη ειδικού σε καρκινοπαθείς, δεν αποδίδουν εξαιτίας του κόστους που αυτό συνεπάγεται για τους ασθενείς.
Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης μελέτης, 42 ασθενείς με καρκίνο χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η μία από αυτές, έλαβε καθοδήγηση για συγκεκριμένη άσκηση, η οποία ήταν περπάτημα τουλάχιστον 30 λεπτά, σε εναλλασσόμενες ημέρες.
Τα οφέλη του βαδίσματος στην υγεία είναι τεκμηριωμένα και αφορούν κυρίως τη βελτίωση του καρδιαγγειακού και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας.
Η δεύτερη ομάδα ενθαρρύνθηκε από τους ειδικούς να διατηρήσει το επίπεδο της δραστηριότητας που είχε πριν την έναρξη της μελέτης.

Αϋπνία και τρόποι αντιμετώπισης

Αϋπνία
Όλοι οι άνθρωποι έχουν περάσει διαστήματα όπου είχαν δυσκολία να κοιμηθούν, ξυπνούσαν κατά την διάρκεια της νύχτας ή δεν μπορούσαν να κοιμηθούν καθόλου. Συμβαίνει σε όλους κατά διαστήματα και αυτό είναι και το τίμημα του να είμαστε άνθρωποι έχοντας την ικανότητα να ανησυχούμε για το μέλλον και να ‘αναμασάμε’ το παρελθόν.

Ορισμός Χρόνιας Αϋπνίας

Ωστόσο, η χρόνια αϋπνία αναφέρεται σε μία δυσκολία έλευσης του ύπνου ή διατήρησης του ύπνου κατά την διάρκεια της νύχτας ή πρώιμης αφύπνισης. Αν καθυστερείτε 30 ή περισσότερα λεπτά για να κοιμηθείτε ή μένετε ξύπνιοι για 30 λεπτά ή περισσότερα κατά την διάρκεια της νύχτας για 3 φορές την εβδομάδα για ένα μήνα ή και περισσότερο, τότε έχετε επισήμως αϋπνία.
Η χρόνια αϋπνία δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, φαίνεται να επηρεάζει πάνω από το 10% των ατόμων παγκοσμίως και έχει αρκετά μεγάλη σχέση με διαταραχές του άγχους, κατάθλιψης καθώς επίσης και με άλλα σωματικά νοσήματα. Επίσης, τα άτομα με αϋπνία έχουν δυσκολία στην απώλεια βάρους, κόπωση κατά την διάρκεια της ημέρας, μειωμένα επίπεδα ενέργειας, μειωμένη ικανότητα για αντιμετώπιση απλών αγχογόνων καταστάσεων και καθημερινών προβλημάτων, έλλειψη συγκέντρωσης, ευερεθιστότητα, ανησυχία, πεσμένη διάθεση και δυσκολίες στη μνήμη.
Η φαρμακευτική αγωγή που δίνεται για την καταπολέμηση της αϋπνίας, μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου και τη διάθεση της επόμενης ημέρας. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε όμως για την καταπολέμηση της, είναι να τηρήσετε κάποιους βασικούς κανόνες στην αρχή και να αρχίζετε να υιοθετείτε κάποιες καθημερινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν στην βελτίωση ποιότητας του ύπνου. Το ρολόι του οργανισμού θα βρει τον δρόμο του, αρκεί να του δοθούν οι κατάλληλες συνθήκες.
Κάθε μέρα στο κρεβάτι την ίδια ώρα!

Όταν μάθουμε να ζούμε σε μια ελευθερία που περιφρονεί τα όρια, δημιουργούμε έναν κόσμο αφθονίας για τον εαυτό μας

Αποτέλεσμα εικόνας για Ελευθερία και αφθονία

Ελευθερία κι αφθονία

Η θεωρία ότι το σύμπαν είναι ένα μόνο τραγούδι, που όλο επεκτείνεται, χωρίς περιορισμούς άλλους, έξω απ'αυτούς που εμείς επιλέγουμε να του βάλουμε με τις σκέψεις μας, οικοδομήθηκε πάνω στην έννοια της ελευθερίας.

Τα όρια κι οι διαχωριστικές γραμμές περιορίζουν την ελευθερία, μα τα τέτοια όρια είναι δημιουργήματα του ανθρώπου.

Το σύμπαν, απλά ρέει. Το νερό φτάνει ως την παραλία κι η στεριά ξεχύνεται ακριβώς μέσα απ'αυτό. Ο αέρας και το νερό δεν χωρίζονται από σύνορα, συνυπάρχουν και ρέουν το ένα μέσα στο άλλο, με μια τέλεια αρμονία. Το διάστημα συνεχίζεται αδιάκοπα και ανεμπόδιστο από όρια. Υπάρχει μια ελευθερία μέσα σε όλα αυτά, που υπερβαίνει όλα τα τείχη και τους περιορισμούς που επινόησε ο άνθρωπος.

Έτσι ελευθερία είναι αυτή η αφθονία που υπάρχει παντού γύρω. Ελευθερία είναι η απουσία περιορισμών. Μέσα στη φύση, είναι το πουλί που αποφασίζει που θα χτίσει τη φωλιά του για να βρίσκεται σε αρμονία με όλο τον περίγυρο. Είναι οι φάλαινες που κολυμπούν εκεί που η καρδιά και το ένστικτό τους τις οδηγούν.

Τα τέλεια όντα [Σωκράτης]

Αποτέλεσμα εικόνας για Τα τέλεια όντα [Σωκράτης]

Ο Σωκράτης στο Πλατωνικό «Συμπόσιο, 189.d.5 – 193.a» δια στόματος Αριστοφάνη αναφέρει τον μύθο των τέλειων όντων, των 3-ων γενών όντων που υπήρχαν κάποτε του τέλειου ανήρ, της τέλειας γυνής και του Ανδρόγυνου.
Βλέπε τις εννοιολογικές επεξηγήσεις : τετελεσμνος = τελισκόμενος. ἀνδρόγυνος. (Βλ. Λεξικό Ησύχιου). νδργυνος = ὁ Διόνυσος, ὡς καὶ τὰἀνδρῶν ποιῶν καὶ τὰ γυναικῶν πάσχων. (Βλ. Λεξικό Σουίδα).
Τα όντα αυτά υπέστησαν “οντολογική” πτώση και διαχωρίστηκαν στα δύο, δημιουργώντας έτσι τα σημερινά γένη των «ατελών» όντων.

Αλλά ας δούμε το αρχαίο κείμενο…

«Πρωτίστως πρέπει να καταλάβετε καλά την ανθρώπινη φύση και τις περιπέτειές της. Παλαιά δηλαδή η φύση μας δεν ήτο η ίδια, όπως τώρα. Ήτο διαφορετική. Πρώτα – πρώτα τα γένη των ανθρώπων ήσαν τρία, και όχι όπως σήμερα δύο, άρρεν και θήλυ. Αλλά υπήρχε ακόμη ένα τρίτο, αποτελούμενο από αυτά τα δύο. Το όνομα του μένει ακόμη, το ίδιο όμως έχει εξαφανισθεί : ο ανδρόγυνος[1]. Ήταν τότε ένα ξεχωριστό γένος, και συνδύαζε και στην εμφάνιση και στο όνομα τα άλλα δύο, το άρρεν και το θήλυ. Τώρα δεν υπάρχει παρά μόνον ως λέξη και χρησιμοποιείται ως όνειδος. Έπειτα ολόκληρος ο κορμός του κάθε ανθρώπου ήτο στρογγυλός και είχε ολόγυρα ράχη και πλευρά. Είχε τέσσερα χέρια και άλλα τόσα σκέλη, και δυο πρόσωπα επάνω εις ένα λεμό κυλινδρικόν, όμοια και απαράλλακτα που έβλεπαν προς αντίστροφον το καθένα διεύθυνση, και ένα κρανίο επάνω από τα δυο πρόσωπα[2], και αυτιά τέσσερα και διπλά γεννητικά όργανα, και όλα τα άλλα, όπως θα ημπορούσε κανείς επί την βάσει αυτών να φανταστεί, μετακινείτο δε όχι μόνον όρθιο, όπως τώρα, αν ήθελε προς την μία ή προς την αντίθετη διεύθυνση. Αλλά, οσάκις απεφάσιζε να τρέξει γρήγορα[3], όπως οι ακροβάτες γυρίζουν τα πόδια προς τα επάνω σαν τροχός και κάνουν τούμπες, έτσι και τότε στηριζόταν και στα οκτώ των άκρα και μετακινιόταν πολύ γρήγορα περιστροφικώς. Ο λόγος τώρα που ήσαν τρία τα φύλα και είχαν αυτήν την εμφάνιση, είναι διότι το άρρεν ήτο αρχικώς του ηλίου γέννημα, το θήλυ της γης, της σελήνης το αμφότερο. Αφού και η σελήνη αποτελείται και από τα δύο. Περιφερικά πάλι ήσαν και αυτά και ο τρόπος της μετακινήσεως τους, διότι ομοίαζαν με τους προγόνους τους. Η σωματική τους δύναμη και η αντοχή τους ήσαν τρομερά, και είχαν απέραντη έπαρση. Τα έβαλαν μάλιστα με τους θεούς. Αυτό που διηγείται ο Όμηρος δια τον Ώτον και τον Εφιάλτη[4], αναφέρεται σε εκείνους κυρίως : τόλμησαν να κατασκευάσουν ανάβαση προς τον ουρανό δια να κτυπήσουν τους θεούς.

ΑΚΡΟΒΑΤΩΝΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ (πώς δημιουργούνται τα σφοδρά σαρκικά και ρομαντικά πάθη; Βιολογία ΕΝΑΝΤΙΟΝ Άγιου Βαλεντίνου):


Απ' ό,τι φαίνεται, η ερωτική συμπεριφορά μας παραπαίει διαρκώς και ισορροπεί επικίνδυνα μεταξύ βιολογικής αιτιότητας και παραληρηματικών «ρομαντικών» παθών. Τότε, όμως, πόσο συνειδητή μπορεί να θεωρείται η επιλογή του ερωτικού μας συντρόφου και τι την καθορίζει;H δημιουργία μιας ερωτικής σχέσης όσο και η σφοδρότητα ή η διάρκεια των ερωτικών μας παθών, ακόμη και η αγάπη ή η πολύχρονη φροντίδα για τον/τη σύντροφό μας, αποτελούν εκδηλώσεις του ανθρώπινου ερωτισμού. 

Εκδηλώσεις που διαμορφώνεται όχι μόνο από το κοινωνικό, πολιτισμικό περιβάλλον αλλά και από εγγενείς και πανανθρώπινους βιολογικούς, βιοχημικούς παράγοντες οι οποίοι δρουν –άλλοτε ενισχυτικά και άλλοτε κατασταλτικά– πάνω σε συγκεκριμένα ερωτικά «κέντρα» στο εσωτερικό του εγκεφάλου μας.

 Στην έρευνα των βιοχημικών και εγκεφαλικών προϋποθέσεων της ερωτικής μας συμπεριφοράς έχει συντελεστεί τις τελευταίες δεκαετίες μια ανατροπή: εκεί όπου οι ρομαντικοί μιλούσαν για τα πάθη της «καρδιάς», οι σύγχρονες νευροεπιστήμες μιλούν για εγκεφαλικές διεργασίες. 

Γεγονός που έχει οδηγήσει στη ριζική αναθεώρηση πολλών ιδεοληπτικών προκαταλήψεών μας περί έρωτος… Διαβάστε στο άρθρο που ακολουθεί πώς εξηγεί η επιστήμη τα σφοδρά ρομαντικά και ερωτικά πάθη και δείτε μ’ άλλο μάτι τη μεγάλη σπουδαιότητα που έχουν το σεξ και οι ερωτικές σχέσεις στη ζωή μας. 

Αλλά, όσο αλήθεια κι αν κρύβει η επιστημονική διαπίστωση ότι πίσω από τις περίπλοκες και χρονοβόρες ερωτοτροπίες δύο ανθρώπων ελλοχεύουν ενδογενείς βιολογικοί παράγοντες, μήπως τελικά περισσότερο δίκιο είχε ο γάλλος σοφός Πασκάλ όταν υποστήριζε ότι «η καρδιά έχει τη δική της λογική, για την οποία η Λογική δεν έχει ιδέα;»

Πώς εξηγούνται τελικά τα σφοδρά ρομαντικά και ερωτικά μας πάθη;

Χρυσός Κανόνας Η Ολιγάρκεια

Αποτέλεσμα εικόνας για Χρυσός Κανόνας Η Ολιγάρκεια

Ολιγάρκεια είναι το να αρκείται κανείς στα λίγα και να μη ζητά πολλά για να  ζήσει.

Και αυτή η αρετή, λέγει ο ιερός ο Χρυσόστομος, συνδέεται με την ελευθερία της ψυχής, αφού την απαλλάσσει από τις βιοτικές μέριμνες.
Ας ακούσουμε τα ίδια του τα λόγια:

«Με όσα περισσότερα αγαθά περιβάλλεσαι, τόσο δουλικώτερος γίνεσαι.

Γιατί όσο περισσότερες ανάγκες δημιουργείς, τόσο περισσότερο αποδυναμώνεις την ελευθερία σου.

Απόλυτη ελευθερία έχει εκείνος που δεν έχει ανάγκη από τίποτε.

Μετά από αυτήν την ελευθερία είναι εκείνη που γεννιέται όταν χρειάζεται λίγα πράγματα.

Αυτήν την ελευθερία την έχουν προ παντός οι άγγελοι, καθώς και εκείνοι από τους ανθρώπους που μιμούνται τους αγγέλους.

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗ!!!ΤΟ ΥΠΟΥΛΟ ΣΧΕΔΙΟ…[ΜΕΡΟΣ Β΄]

Αποτέλεσμα εικόνας για πνευματικη φυλακη
Ηταν οι πρώτοι ΕΛ … λίγοι μεν στην αρχή … και όλοι εκείνοι οι περισσότεροι αργότερα, που γονιμοποιήθηκαν απ’ την ιδέα αυτή  … τα παιδιά … οι γόνοι αυτής … οι μετέπειτα ΈΛΛΗΝΕΣ.
Ναί … ναί … εκεί στις Φωτεινές Εσχατιές των Κόσμων γεννήθηκαν … και θέριεψαν  οι Έλληνες !!!!
Εκεί στα αχνογάλαζα μετερίζια … του ΕΛ-ΩΝ … καίει ακοίμητη η Φλόγα … καθώς Φωτεινές Φλόγες είναι ΌΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ που παλεύουν για Δίκιο και Λευτεριά.
Και όταν βούτηξαν στην Φυλακή και κατάφεραν να Θυμηθούν … ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ …. ΕΔΩ αλλά και ΑΛΛΟΥ, τους πρώτους θύλακες … τους θύλακες των Ελλήνων …
Και εδώ στην Γαία την …. ΕΛ-ΛΑ.
Καλά τώρα … και πως το ‘καναν εδαύτο ;;
Αφού διάλεξαν συντρόφους … φτιάξανε οικογένειες … και γέννησαν όσα περισσότερα παιδιά μπορούσαν … παιδιά στα οποία εκτός από την άμεση Διδαχή … τους μετέφεραν και το ψυχοπνευματικό αποτύπωμα των ΕΛ …
…. ένωσαν στην αρχή τα ετεροθαλή αδέρφια, επεκτείνοντας και αυξάνοντας την κλειστή ΝΕΑ Φυλή … απαγορεύοντας να μπαίνει στην συνέχεια άλλο αίμα  … και καθώς το όριο ζωής ήταν τότε πολύ μεγάλο … γρήγορα μεγάλωσαν σε αριθμούς.
Στην αρχή που στήθηκε η Φυλακή … οι περιορισμοί και τα κλειδώματα δεν ήταν τόσα πολλά … έτσι πέραν του ότι ήταν πολύ πιό εύκολο να σπάσει κάποιος το κλείδωμα … μπορούσε επίσης και λόγω της μακροζωίας να εκδηλώσει και να αναπτύξει δυνάμεις.
Έτσι στηθήκαν και πέρασαν πολλά !!
Και μέχρι να επιβληθούν και τα επί μέρους τοπικά πλέγματα υπήρξαν και επαφές με άλλους χώρους πέραν της Γής.
Επεβλήθησαν κάποιοι κανόνες και δόθηκαν αυστηρές εντολές, σχέδια και διαγράμματα στο τι και πώς έπρεπε να γίνεται το κάθε τί …
Οι εδώ Έλληνες ανέλαβαν μιά Αποστολή … ένα Καθήκον … μιάν Ιερή Υποχρέωση να φέρουν σε πέρας … σαν ένα μικρό αντίτιμο για την Γνώση, του πως είναι τα πράγματα, και για το μεγάλο δώρο της Λευτεριάς που τους προσφέρθηκε.
Με αυτήν την γνώση μεγάλωναν και γαλουχούνταν για εκατομμύρια χρόνια οι Ελληνόπαιδες, γνώση που έπρεπε να διατηρήσουν και να περάσουν στους επόμενους πάσει θυσία, ώστε όλοι οι Έλληνες να είναι γνώστες και χειριστές της.
Το «σύστημα» έχασε έτσι πολλά … πολλά εκατομμύρια …. από τους εγκλωβισμένους του.
Ανέλαβαν επίσης το ιερό καθήκον … να μεταφέρουν και να μεταδώσουν το μυστικό και την γνώση για Απελευθέρωση στα πέρατα της Γης και όχι μόνο … (κάτι θυμίζει αυτό … σε σχέση με τα ψήγματα που μαθαίνετε απ’ την μυθολογία …. )
Γιατί νομίζετε πως το Ελληνικό Έθνος είναι Ανάδελφο ;;;
Γιατί δεν έχει καμμία σχέση με την υπόλοιπη Λευκή Φυλή ;;

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗ!!!!ΤΟ ΥΠΟΥΛΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ…[ΜΕΡΟΣ Α΄]

Αποτέλεσμα εικόνας για φυλακη ψυχης
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΛΑΙΟΣ
ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ
Σαν Πρόλογο
Σαν ξεκίνημα να πούμε ότι στον κόσμο και στην κατάσταση που είμαστε δεν είναι δυνατόν να έχουμε η να φτάσουμε ποτέ στην Πρώτη-Πρώτη Αρχή, απλά διακινδυνεύουμε να πάμε μέχρι ένα σημείο, όσο η Λογική και η Εν-θύμησή μας … μας επιτρέπει.
 Αυτή η μικρή περίληψη δεν φιλοδοξεί να παρέξει πλήρη και αναλυτική ανάπτυξη του θέματος, αλλά να σκιαγραφήσει και να δώσει με όσο το δυνατό εύληπτο τρόπο μιά περιγραφή της όλης κατάστασης.
Έτσι δεν θα υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες και αναπτύξεις αχρείαστες που από την μιά θα βαρύνουν και από την άλλη θα περιπλέξουν το όλον θέμα. Απλά θα περιοριστούμε στα απολύτως αναγκαία.
 Εισαγωγή
 Ήταν …. η ΑΡΧΗ … η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ … το ΘΕΙΟΝ …. Η ΠΡΩΤΑΡΧΑΙΓΟΝΙΚΗ ΠΗΓΗ …
 Στους Λογισμούς … στην Σκέψη … στο Παιχνίδι και τ’ Όνειρό ΤΗΣ … έφτιαξε ΚΟΣΜΟΥΣ … ΣΥΜΠΑΝΤΑ … ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ …

 Η Δημιουργική ΤΗΣ Δύναμη και Ενέργεια … Έπλασε Μορφοκλασματικές Ολογραφικές Καταστάσεις … και το … ΣΑΝ ΌΝΕΙΡΟ … ξεκίνησε και απλώθηκε …
 Κόσμοι … Σύμπαντα και Όντα άρχισαν να αποκτούν συνείδηση και να παίρνουν ΜΟΡΦΗ … λαμβάνοντας μέρος στο ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ …
 Μία η ΠΡΟΤΡΟΠΗ … πρός … εμπειρία, χαρά, απόλαυση και δημιουργική ευχαρίστηση
 Ένας ο ΝΟΜΟΣ … απλός και απόλυτος … Ελεύθερη Βούληση και Δικαίωμα ΟΛΩΝ στα Πάντα … μέχρις εκεί που δεν παρεμβαίνουν και δεν υπεισέρχονται σε ‘κείνα των άλλων.
 Η Παρεκτροπή
 ΈΝΑ από τα Σύμπαντα των ΚΟΣΜΩΝ και το Δικό μας … Εν Μέρει Ελεύθερο … Εν Μέρει ΑΝ-ελεύθερο … Σκλαβωμένο … για καιρούς μέχρι και σήμερα.
 Κάποια στιγμή … εκεί σε Άχρονες καταστάσεις … μερικά όντα-συνειδήσεις επέλεξαν να κινηθούν εγωιστικά … καταστρώνοντας μεθοδικά ένα ύπουλο καταχθόνιο σχέδιο … φροντίζοντας να μην παραβιάσουν τον ΝΟΜΟ…
 Άρχισαν να πλάθουν ένα ΝΕΟ ΣΥΜΠΑΝ … καλώντας και άλλους να πάρουν μέρος … γιατί η ενέργειά τους έφτανε μέχρις ένα σημείο.
 Πολλοί δελεάστηκαν και προσχώρησαν σ’ αυτό … κάποιοι γνωρίζοντας το σχέδιο και κάποιοι όχι …
 Όπως και να ‘χε το πράγμα προχώρησε …
 Πολλή φαντασία έπεσε και το κόσμησαν με άφθαστη περιωπή … έφτιαξαν κυριολεκτικά ένα θαύμα !!
 Τότε έκαναν το επόμενο βήμα … διαφημιστικό τον τρόπον, πλάσαραν το δημιούργημά τους σε πολλούς κόσμους, προσφέροντας δήθεν την ευκαιρία σε όλους να το απολαύσουν.
 …. κόσμος και κόσμος, συνειδήσεις και συνειδήσεις … προσήλθαν και ζήτησαν την άδεια να μπούνε σ’ αυτόν τον δελεαστικόν ομολογουμένως κόσμο …
 Η Πλάνη
 Μικροί … Μεγάλοι … πολλοί προσήλθαν και μπήκαν στο νέο δημιούργημα.
 Τότε … στην αρχή … κυριολεκτικά τα φχαριστήθηκαν.
 Η φήμη απλώθηκε … και περισσότεροι συνέρρευσαν … νέος κόσμος συνέχεια κατέφθανε.
 Και όλα φαινομενικά κυλούσαν ωραία και ομαλά.
 Νέοι Γαλαξίες …. Νεφελώματα και Πλανήτες δημιουργήθηκαν και Κόσμησαν αυτό το Νέο Δημιούργημα … και όλα φαίνονταν … να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο … και η φήμη του Νέου Δημιουργήματος αύξανε και απλωνόταν … προσελκύοντας όλο και περισσότερους.
 Και τα ΥΠΟΥΛΑ ΣΧΕΔΙΑ έμεναν κρυφά … καταχωνιασμένα … τίποτε δεν αφέθηκε να γίνει γνωστό.
Το Πρώτο Βήμα … το στήσιμο του Μαντριού

" ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ "

Αποτέλεσμα εικόνας για Οι «μεν και οι δε» λεει ο Αριστοτελης. οι μεν είναι αυθεντικοι οι δε αλλοι μιμουνται.

Υπαρχουν «δυο ειδη των οντων» λεει ο Σωκρατης, το μεν αειδες , το δε ορατον.


Οι «μεν και οι δε» λεει ο Aριστοτελης.
οι μεν είναι αυθεντικοι οι δε αλλοι μιμουνται.

Οι «αμνοι και τα εριφια» λεει ο Ιησους..

«Εκεινοι που προσπαθουν να γεμισουν το εσωτερικο τους κενο κι εκεινοι που προσπαθουν να το δουν..» λεει ο Οσσο.

Και η λιστα δεν τελειωνει..

Γιατι κανουν ολοι αυτή τη διαφοροποιηση?
ποιο ειναι οι μεν? και ποιοι οι δε? και τι τους διαφοροποιει?

Οι μεν είναι φτιαγμενοι «κατ’εικονα και ομοιωση» και οι δε «κατ’ουσιαν»
.αλλος ο Θεος του κατ'εικονα και ομοιωση και αλλος ο κατ'ουσιαν...
και η μεν πρωτη Θεικη πηγη αφορα στο σωμα , στην υλη , η δε αλλη στην ψυχη κατ'αρχην και υστερα στην απεικονιση της στην υλη...η δευτερη Θεικη πηγη δημιουργιας εμπεριεχει την πρωτη...τον εκπεσοντα Θεο που δεν ειναι αλλος απο τον Διαβολο η αρχοντα του σκοτους η απλως μια στρεβλη του απεικονιση...

Και ναι εξωτερικα, φαινομενικα να ειμαστε ολοι ιδιοι γιατι εχουμε κοινο σωμα και κατα ενα τροπο ειμαστε αδερφια , βιολογικα συνδεομαστε μεσω της ιδια υλης , ειμαστε γεννηματα απο την ιδια υλη..
τι γινεται όμως στα ενδοτερα? δεν ειμαστε μονο υλη...ειμαστε και πνευμα και ψυχη...και που διαφερουμε τελικα αφου ολοι οι ζωντες οργανισμοι εχουν ψυχη ? ποσο σχηματισμενη ειναι η ψυχη τους ? ποσο μορφοποιημενη? ειναι σε ολους σε ιδια ποσοστα? εχουν την ιδια ψυχικη ενεργεια ολοι?η μηπως οι μεν συνθετουν ψυχη οντας συνδεδεμενοι με την γνησια πηγη δημιουργιας και οι δε αποσυνθετουν η απλως δεν συνθετουν γιατι ειναι αποκομμενοι και συνδεδεμενοι με την στρεβλη εικονικη πηγη?

τι διαφορες εχουν οι μεν με τους δε? απο τι διακρινονται και τι τους διαφοροποιει?

Διαμεσολάβηση στο Διαζύγιο. Συγκρούσεις και αποτελέσματα

Διαμεσολάβηση Διαζύγιο
Για να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά, χρειάζεται να συνειδητοποιήσουμε ότι καθένας μας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τον κόσμο - και να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την συνειδητοποίηση ως οδηγό για την επικοινωνία μας με τους άλλους.
Το παραπάνω ισχύει για όλων των ειδών τις σχέσεις μας, επαγγελματικές και προσωπικές. Σε κάθε σχέση μπορεί να προκύψει μία σύγκρουση, σε μια διαφορά συμφερόντων και απόψεων. Η σύγκρουση αυτή μπορεί να αντιμετωπιστεί καταστροφικά ή δημιουργικά. Η Διαμεσολάβηση ως διαδικασία έχει συγκεκριμένη δομή και στάδια που επιτρέπουν την αυτοέκφραση, την ειλικρινή συνδιαλλαγή με την άλλη πλευρά, και την συνδιαμόρφωση σε νέο πλαίσιο συμφωνίας και κάλυψης των αναγκών των δύο μερών.
Ειδικά για την Οικογενειακή Διαμεσολάβηση, η (εξ ορισμού) συγκρουσιακή φάση του διαζυγίου μπορεί να καταλήξει στην δημιουργία μιας νέας πραγματικότητας για όλα τα μέλη της οικογένειας, χωρίς να επιβληθεί αυτό έξωθεν και με τρόπο βίαιο. Οι σχέσεις και τα συναισθήματα μπορούν να μετασχηματιστούν και να μετουσιωθούν, αντί να παραμείνει μια αίσθηση διάρρηξης και διάσπασης. Ιδίως σε ό,τι έχει να κάνει με τα παιδιά της οικογένειας, είναι σίγουρα προς το συμφέρον όλων, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, να αποφευχθούν φαινόμενα εμπλοκής τους σε κύκλο κατηγοριών, παιχνίδια εξουσίας και δικαστικές διαμάχες.
Οι μεγαλύτερες διαμάχες είναι αυτές που δημιουργούνται μεταξύ ανθρώπων που υπήρξαν σύντροφοι και σύζυγοι. Η συναισθηματική ανασφάλεια οδηγεί σε κακή επικοινωνία, και το αδιέξοδο που προκύπτει όχι μόνο δεν λύνεται, αλλά μάλλον επιτείνεται από πολυετείς, ψυχοφθόρες και δαπανηρές δικαστικές διαδικασίες. Ποιος θα μείνει στο σπίτι – ποιο θα είναι το ύψος της διατροφής (που αναθεωρείται πολλές φορές μέσα στα χρόνια) – πώς θα μοιραστεί η κοινή περιουσία – ποιος θα πληρώνει το δάνειο… Μοιάζει αδύνατο να μείνουν ευχαριστημένες και οι δύο πλευρές, ανεξαρτήτως τι θα ορίζει η δικαστική απόφαση. Έτσι, οι αγωγές και οι μηνύσεις έρχονται και πάνε για χρόνια, και τα παιδιά του πρώην ζευγαριού βρίσκονται υπεύθυνα να διαχειριστούν πολύ δύσκολες και ακατανόητες για τα ίδια καταστάσεις.

Αποσπασματα από το αποκρυφο ευαγγελιο του Φιλιππου

Αποτέλεσμα εικόνας για Αποσπασματα από το αποκρυφο ευαγγελιο του Φιλιππου

Ο δρομος για την ολοκληρωση και τη φωτιση περνα κι από την σεξουαλικη πράξη..πραξη ενοτητας ..αληθινη πράξη αγαπης..
«η γαμηλια σουιτα, το αγιο των αγιων το υπερτατο μυστηριο ολων που οδηγει στην λυτρωση και την ολοκληρωση .»

Και η σύντροφος του [...] Μαρία Μαγδαληνή [...] την αγαπούσε περισσότερο από όλους τους μαθητές, και συνήθιζε να την φιλά συχνά στο στόμα.

Οι μορφές του κακού πνεύματος είναι ανδρικές και γυναικείες. Οι ανδρικές είναι οι μορφές εκείνες που ενώνονται με τις ψυχές που βρίσκονται σε γυναικείο σώμα και οι γυναικείες μορφές είναι αυτές που ανακατεύονται με ψυχές σε ανδρικό σώμα, μέσω αυτού που είναι ανυπάκουος. Και κανείς δεν θα μπορέσει να αποδράσει απ’ αυτές εάν τον δέσουν, εάν δεν λάβει ανδρική δύναμη ή γυναικεία δύναμη, τον γαμπρό και την νύφη. Ένας τους λαμβάνει από το καθρέφτισμα της γαμήλιας σουίτας. Όταν οι κακόβουλες γυναίκες βλέπουν έναν άνδρα να κάθεται μόνος, πέφτουν πάνω του και παίζουν μαζί του για να τον διαφθείρουν. Έτσι και οι έκφυλοι άνδρες, όταν βλέπουν μια γυναίκα να κάθεται μόνη, πάνε και κάθονται δίπλα της και προσπαθούν να την πείσουν και να την σαγηνεύσουν, για να την διαφθείρουν. Μα εάν δουν έναν άνδρα να κάθεται με την σύζυγό του στο πλάι του, τότε οι μιαρές γυναίκες δεν μπορούν να μπούν μέσα στον άνδρα, ούτε οι μιαροί άνδρες μέσα στην γυναίκα. Έτσι, όταν η εικόνα και ο άγγελος είναι ενωμένοι μεταξύ τους, κανείς δεν μπορεί να μπει μέσα τους.

Η αλήθεια δεν ήρθε στον κόσμο γυμνή, μα με σύμβολα και εικόνες. Ο κόσμος δεν θα λάβει την αλήθεια με άλλο τρόπο. Υπάρχει αναγέννηση και εικόνα αναγέννησης. Είναι οπωσδήποτε απαραίτητο να γεννηθούμε ξανά μέσα από την εικόνα. Ποιά; Την ανάσταση. Η εικόνα πρέπει να ξανα-υψωθεί μέσω της εικόνας. Η γαμήλια σουίτα και η εικόνα πρέπει να εισέλθουν μέσω της εικόνας στην αλήθεια: αυτή είναι η αποκατάσταση.

Ο Κύριος έκανε τα πάντα σε μυστήρια, βάπτιση και χρίσμα και ευχαριστία και λύτρωση και γαμήλιο δωμάτιο. […] είπε «ήρθα να για να κάνω τα κάτω σαν τα πάνω και τα έξω σαν τα μέσα. Ήρθα για να τα ενώσω σε ένα μέρος». [...] εδώ με σύμβολα, [...] και εικόνες.
Η γαμήλια σουίτα δεν είναι για τα ζώα, ούτε για τους σκλάβους, ούτε για τις έκφυλες γυναίκες. Μα είναι για τους ελεύθερους άνδρες και τις παρθένες.

Μύθοι και αλήθειες για τη ζάχαρη και τις γλυκαντικές ύλες


sugarsweetenersromanou.jpg
Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια σχετικά με την ασφάλεια και την χρήση των ολιγοθερμιδικών γλυκαντικών υλών (γνωστά και ως υποκατάστατα ζάχαρης ή γλυκαντικά έντονης γλυκύτητας), αλλά και για τη σχέση της ζάχαρης με την υγεία.

Η ζάχαρη προκαλεί διαβήτη.
ΜΥΘΟΣ. Ο διαβήτης είναι αποτέλεσμα ενός συνδυασμού γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων και όχι της υπερκατανάλωσης ζάχαρης.
Οι ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες δεν είναι ασφαλείς.