Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Η διαφορά σοφίας και γνώσης...



– Θέλω να γίνω μαθητής της αναζήτησης και της γνώσης...

– Και είσαι έτοιμος να ανέχεσαι τον χλευασμό, την αδιαφορία και την περιφρόνηση έως ότου γίνεις σαράντα πέντε ετών;

– Ναι, είμαι. Αλλά πες μου τι θα συμβεί μετά από αυτήν την ηλικία.

– Απλά θα το συνηθίσεις....!!

– Σε κάθε περίπτωση, το μόνο που πρέπει ο άνθρωπος να αναζητάει είναι οι γνώσεις και η σοφία.

Ποια η διαφορά της γνώση από την σοφία;

Τα οφέλη του γιαουρτιού


Γεια σας φίλες και φίλοι μου
#γιαούρτι φυσικό
Πρόσφατη έρευνα σε μεταεμμηνοπαυσιακές γυναίκες έδειξε πως εκείνες μεταξύ τους που έτρωγαν καθημερινά γιαούρτι, είχαν καλύτερο δείκτη μάζας σώματος, λιγότερο λίπος και καλύτερη οστική πυκνότητα  από τις υπόλοιπες.  Τα ευρήματα αυτά ήταν άσχετα με την άσκηση που έκαναν αυτές ή την ποσότητα ασβεστίου που κατανάλωναν.

Οι ερευνητές πιθανολογούν πως εκτός από το ασβέστιο και τις πρωτεΐνες που περιέχει το γιαούρτι, πιθανόν να ευθύνονται για αυτήν την δράση του οι μικροοργανισμοί που υπάρχουν σε αυτό, τα λεγόμενα προβιοτικά (λόγω της ζύμωσης με την οποία παράγεται το γιαούρτι από το γάλα).
Ένα γιαούρτι την ημέρα κάνει τον γιατρό σας πέρα… δηλαδή φίλες μου.

Ο πρίγκιπας Βάτραχος






Μια πριγκίπισσα έχει χάσει τη χρυσή της μπάλα σ' ένα πηγάδι. Ένας βάτραχος προσφέρεται να της το φέρει με την προϋπόθεση να γίνει σύντροφός της. Αυτή δέχεται αλλά μόλις πάρει τη μπάλα το σκάει. Ο βάτραχος απαιτεί απ' τον βασιλιά πατέρα της να εκπληρώσει η πριγκίπισσα την υπόσχεσή της. 

Όταν του επιτρέψει να φάει από το πιάτο της και να κοιμηθεί στο κρεβάτι της, αυτός μεταμορφώνεται σ' έναν όμορφο πρίγκιπα και λύνονται τα μάγια της κακιάς μάγισσας.'

Η χρυσή μπάλα της αρχαίας σοφίας χάθηκε. Ο βάτραχος εκδηλώνει την αρχή της μεταμόρφωσης. Η ψυχή, με την μορφή της πριγκήπισσας, δεν αναγνωρίζει την αληθινή ταυτότητα του βάτραχου, που είναι στην πραγματικότητα ο «μαγεμένος» ανώτερος εαυτός. Η ψυχή πρέπει να ξυπνήσει με αυτή την συνειδητοποίηση, γι' αυτό και οι δοκιμασίες να μοιραστεί το πιάτο και το κρεβάτι της, μαζί του. Η πριγκήπισσα προσπαθεί να τον αποφύγει αλλά ο βασιλιάς, που ξέρει, επιμένει. Τα μάγια λύνονται. Η ψυχή συνειδητοποιεί τον ανώτερό της εαυτό και οι πόρτες του πνευματικού κόσμου ανοίγονται.

Πάλι στο αρχαίο θέατρο στη Φιλιππούπολη, της Βουλγαρίας,επιγραφή στα ελληνικά βρήκαν αλλά και παλαιότερο είναι από ότι πίστευαν

Μια  επιγραφή που βρέθηκε πρόσφατα έχει δείξει ότι το Αρχαίο Θέατρο στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της σημερινής Βουλγαρίας Plovdiv την ελληνική Φιλιππούπολη που  χρονολογείται περίπου το έτος 116 μ.Χ., είναι στην πραγματικότητα αρκετά  παλαιότερο και  χρονολογείται από την πρώτη δεκαετία του πρώτου αιώνα μ.Χ.


Τα ευρήματα παρουσιάστηκαν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο Αρχαίο Θέατρο στην Φιλιππούπολη Η επιγραφή βρέθηκε σε ένα μέρος πλησίον του αγάλματος του κληρονόμου του τελευταίου βασιλιά της Θράκης και χρονολογείται από τον πρώτο αιώνα, πράγμα που σημαίνει ότι το θέατρο δεν είχε αρχίσει την εποχή του αυτοκράτορα Τραϊανού, αλλά περίπου
τρεις δεκαετίες νωρίτερα.


Το κείμενο μεταφράστηκε από τα αρχαία ελληνικά από τον καθηγητή Νικολάι Sharankov του Πανεπιστημίου της Σόφιας. Αναφέρεται στον  Τίτο Φλάβιο Cotis, ο οποίος ήταν ο πρώτος ιερέας της αυτοκρατορικής λατρείας στην επαρχία της Θράκης, και ο οποίος ήταν απόγονος του τελευταίου βασιλιά της Θράκης 

Μήπως είστε εθισμένος/η στο στρες;


stressed-woman.jpg
Οι ειδικοί συμφωνούν ότι μια μικρή ποσότητα στρες τονώνει τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα και διεγείρει τον «δραστήριο» εαυτό σας. Όταν όμως η καθημερινή πίεση, σας ακολουθεί σαν σκιά παντού, τότε δεν αποκλείεται να είστε θύμα εξάρτησης. Ο «εθισμός στο στρες» αποτελεί μια από τις πιο πρόσφατες προσθήκες στο λεξιλόγιο της Κλινικής Ψυχολογίας, οι αρνητικές επιδράσεις του οποίου έχουν όμως ήδη αποδειχθεί.

Το καθημερινό άγχος εξαντλεί τον οργανισμό, καθώς το σώμα δεν αντέχει το «βομβαρδισμό» του από συνεχείς δόσεις αδρεναλίνης. Οι μηχανισμοί και οι άμυνές του φθίνουν, ο κυτταρικός θάνατος επιταχύνεται και η πνευματική και νοητική υγεία του ατόμου απειλούνται σοβαρά.
Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι ένας άνθρωπος σε διαρκή κατάσταση έντασης χάνει την ποιότητα ζωής του. Το στρες δίνει στο άτομο την ψευδεπίγραφη αίσθηση ότι ελέγχει τον εαυτό του, στην πραγματικότητα όμως ο εθισμένος στο στρες έχει πια χάσει την εσωτερική δύναμή του. Επιλέγει να γεμίσει τη μέρα του με δραστηριότητες και υποχρεώσεις, από το να κοιτάξει μέσα του για να ανακαλύψει και να αντιμετωπίσει τον ίδιο του τον εαυτό. Σταδιακά, η πίεση γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας αλλά και το ζητούμενο. Το άτομο αισθάνεται πως μόνο το στρες μπορεί να τον κρατήσει συγκροτημένο, ώστε να μην καταρρεύσει. Μελέτες σε πειραματόζωα έχουν δείξει ότι οι νευροχημικές αντιδράσεις που λαμβάνουν χώρα στον οργανισμό ενός υποκειμένου στο στρες ατόμου είναι παρόμοιες με εκείνες ενός εξαρτημένου στα ναρκωτικά.
Απαντήστε στις ερωτήσεις και ελέγξτε το αποτέλεσμα για να δείτε αν να είστε εθισμένος στο στρες. Αν απαντήσατε θετικά σε τρεις ερωτήσεις, είστε στο «παρά πέντε» για να εμφανίσετε στρεσο-εξάρτηση, ενώ αν δώσετε περισσότερα από 3 «ναι», είναι ώρα για να αναθεωρήσετε καταστάσεις και συμπεριφορές.

Ο φόβος της γνώσης του πραγματικού μας εαυτού, Αβραάμ Μάσλοου




Από τη δική μας οπτική γωνία, η μεγαλύτερη ανακάλυψη του Freud είναι ότι η μεγάλη αιτία πολλών ψυχολογικών ασθενειών είναι ο φόβος να γνωρίσει κανείς τον εαυτό του, τα συναισθήματα, τις παρορμήσεις, τις αναμνήσεις, τις ικανότητες, τις δυνατότητες, το πεπρωμένο του.... Γενικά, αυτού του είδους ο φόβος είναι αμυντικός, με την έννοια ότι είναι μια προστασία της αυτοεκτίμησης μας, της αγάπης και του σεβασμού που τρέφουμε για τον εαυτό μας. Τείνουμε να φοβόμαστε οποιαδήποτε γνώση θα μπορούσε να μας κάνει να απεχθανόμαστε τον εαυτό μας ή να μας κάνει να νιώθουμε κατώτεροι, αδύναμοι, ανάξιοι, κακοί, επονείδιστοι.

Προστατεύουμε τον εαυτό μας και την ιδανική εικόνα του εαυτού μας
Από τη δική μας οπτική γωνία, η μεγαλύτερη ανακάλυψη του Freud είναι ότι η μεγάλη αιτία πολλών ψυχολογικών ασθενειών είναι ο φόβος να γνωρίσει κανείς τον εαυτό του, τα συναισθήματα, τις παρορμήσεις, τις αναμνήσεις, τις ικανότητες, τις δυνατότητες, το πεπρωμένο του….

Γενικά, αυτού του είδους ο φόβος είναι αμυντικός, με την έννοια ότι είναι μια προστασία της αυτοεκτίμησης μας, της αγάπης και του σεβασμού που τρέφουμε για τον εαυτό μας. Τείνουμε να φοβόμαστε οποιαδήποτε γνώση θα μπορούσε να μας κάνει να απεχθανόμαστε τον εαυτό μας ή να μας κάνει να νιώθουμε κατώτεροι, αδύναμοι, ανάξιοι, κακοί, επονείδιστοι.

Προστατεύουμε τον εαυτό μας και την ιδανική εικόνα του εαυτού μας με την απώθηση και παρόμοιους αμυντικούς μηχανισμούς, οι οποίοι είναι κυρίως τεχνικές μέσω των οποίων αποφεύγουμε να συνειδητοποιήσουμε δυσάρεστες ή επικίνδυνες αλήθειες.

Και στην ψυχοθεραπεία, τις μανούβρες με τις οποίες εξακολουθούμε να αποφεύγουμε αυτή τη συνειδητοποίηση της οδυνηρής αλήθειας, τους τρόπους με τους οποίους πολεμάμε τις προσπάθειες του θεραπευτή να μας βοηθήσει να δούμε την αλήθεια, τους ονομάζουμε «αντίσταση». Όλες οι τεχνικές του θεραπευτή αποκαλύπτουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την αλήθεια, ή είναι τρόποι για να δυναμώσει ο ασθενής έτσι ώστε να μπορεί να αντέξει την αλήθεια. («Το να είναι απόλυτα ειλικρινής με τον εαυτό του, είναι η σπουδαιότερη προσπάθεια που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος» S. Freud).

ΧΙΡΟΧΙΤΟ... Ο ατιμώρητος “Χίτλερ” της Ασίας... “θεμέλιο” της Νέας Τάξης


Το απόλυτο "ταμπού" τής ιαπωνικής κοινωνίας.
Ο "θεϊκός" αχυράνθρωπος των Αμερικανών.
Ο Χιροχίτο ήταν αυτός, ο οποίος "έριξε" τις ατομικές βόμβες στην Ιαπωνία.
Για να σωθεί ένας εγκληματίας, καταδίκασε στην υποταγή έναν ολόκληρο λαό.
Με ανθρωποσφαγές έχουν "θεμελιώσει" τη Νέα Τάξη.


Η Ιβοζίμα (Iwo Jima) είναι μια "βραχονησίδα" στη μέση τού πουθενά ...Ένα μικρό νησάκι των 21 τετραγωνικών χιλιομέτρων στον απέραντο Ειρηνικό Ωκεανό. Όμως, χάρη στον προπαγανδιστικό μηχανισμό των ΗΠΑ, ο κόσμος το γνωρίζει σαν να επρόκειτο για τις σύγχρονες Θερμοπύλες και την έσχατη γραμμή "άμυνας" του Δυτικού πολιτισμού. Γνωρίζει τη μάχη τής Ιβοζίμα σαν να επρόκειτο για τη ναυμαχία τού Τραφάλγκαρ, η οποία κάποτε άλλαξε την "ιεραρχία" στον Δυτικό κόσμο. Τι συμβαίνει πραγματικά με  αυτήν τη μικρή "παρένθεση" της ιστορίας; Γιατί τόσος "ντόρος"; Είναι δεδομένο ότι πρόκειται περί "παρενθέσεως" γιατί δεν δικαιολογεί τα όσα λέγονται και πολύ περισσότερο τα όσα υπονοούνται γι' αυτήν. Είναι προφανές πως βρισκόμαστε μπροστά από ένα "προπέτασμα" προπαγάνδας, το οποίο έχει ως στόχο να κρύψει από την κοινή θέα πολλές ανεπιθύμητες αλήθειες και καταστάσεις.

Θα πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά για να καταλάβει ο αναγνώστης τι θέλουμε να πούμε. Το κείμενο αυτό γράφεται εξαιτίας τού πολύ πρόσφατου θανάτου (27 Οκτωβρίου 2016) τού Πρίγκιπα Μικάσα (Τακαχίτο). Εξαιτίας τού θανάτου τού τελευταίου εν ζωή πρωταγωνιστή μιας εθνικής τραγωδίας, που όμοιά της δεν έχει υπάρξει στη σύγχρονη ιστορία ...Του μόνου γενναίου τής αυτοκρατορικής οικογένειας, ο οποίος σήκωσε το "ανάστημά" του, για να σώσει την Ιαπωνία από τις συνέπειες μιας τρομερής "ύβρεως" και μιας πρωτοφανούς προδοσίας, που την οδήγησαν στην αμερικανική κατοχή.

Με αφορμή  λοιπόν τη νέα ταινία τού Χόλυγουντ, που για πολλοστή φορά έχει ως θέμα της τη μάχη τής Ιβοζίμα, θα καταθέσουμε την άποψή μας για το ιαπωνικό "ζήτημα" ...Μια αφορμή που την αναζητούσαμε, γιατί έχουμε να πούμε μερικά χρήσιμα πράγματα για τη "Γερμανία" τής Ασίας και τον δικό της μυστηριώδη "Χίτλερ" ...Τον μυστηριώδη "Χίτλερ", ο οποίος "μυστηριωδώς" παρέμεινε ατιμώρητος.

Για έναν περίεργο λόγο, λοιπόν, κάθε φορά που η πρωτοκαθεδρία των Αμερικανών στη ζώνη τού Ειρηνικού αμφισβητείται και θέλουν να εμφανιστούν σαν ανίκητοι "στρατηλάτες" ή να στείλουν "μηνύματα" προς τους κατακτημένους, φτιάχνουν και μια νέα ταινία για την Ιβοζίμα. Κάθε φορά που η αμερικανική ηγεμονία στην Ασία αμφισβητείται — όπως συμβαίνει σήμερα — , το Χόλυγουντ πιάνει "δουλειά". Με αυτήν τη "δουλειά" θέλει να "θυμίσει" στην ανήσυχη πλέον Ασία τους "θριάμβους" των Αμερικανών.

Ακόμα και στην Νέα Τάξη τούpolitically correct των gay, τωνvegans, των ειρηνιστών και των ακτιβιστών, ο πόλεμος εξακολουθεί να έχει τον "διδακτικό" του ρόλο στη διεθνή διπλωματία ...Η Ιβοζίμα μπορεί ακόμα και σήμερα να στέλνει "μηνύματα" αμερικανικών θριάμβων και η αμερικανική Νέα Τάξη τη θεωρεί ιδιαίτερα πολύτιμη για να μην τη "διεκδικήσει" έστω και με κάποιες αλλαγές στα πρότυπα που προβάλει ...Έστω και αντιμιλιταριστής αντιρρησίας συνείδησης, ο Αμερικανός πρωταγωνιστής της ταινίας θα εμφανιστεί εκτός όλων των άλλων και σαν "ήρωας" του πολέμου.

 ...Από τους μεγαλύτερους "ήρωες" της αμερικανικής ιστορίας — όπως μας λέει το διαφημιστικό τής ταινίας —  και απόλυτα ευθυγραμμισμένος με τα πρότυπα της Νέας Τάξης ...Έστω και χωρίς ο ίδιος να ρίξει μία "σφαίρα", ο θρίαμβος θα επαναληφθεί, γιατί καμία ιδιομορφία των πρωταγωνιστών δεν πρέπει να επηρεάζει τη σαφήνεια του "μηνύματος", το οποίο πρέπει να δοθεί εκεί όπου έχει νόημα να δοθεί. Πάλι καλά να λέμε, που μας παρουσιάστηκε μόνον ως "αντιρρησίας συνείδησης" και δεν ήταν ταυτόχρονα και χορτοφάγος Gay παντρεμένος με άτομο με ειδικές ανάγκες και με πρόσφατα υιοθετημένο μωρό από μητέρα πρόσφυγα, θετική στον ιό HIV, εξαιτίας ομαδικού βιασμού από ακροδεξιά "στοιχεία".

O άνδρας ο σωστός

45555Όλες οι γυναίκες, όλου του κόσμου, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, ηλικίας, κοινωνικής τάξης βασανιζόντουσαν, βασανίζονται και θα βασανίζονται από αυτά τα περίεργα πλάσματα που ονομάζονται ΆΝΔΡΕΣ. Ποιος είναι όμως ο πραγματικός άνδρας; Και δεν αναφέρομαι στις σεξουαλικές πεποιθήσεις προφανώς. Αναφέρομαι στα στοιχεία εκείνα που κάνουν κάποιον άντρα στη ψυχή.
Στους πραγματικούς άνδρες δεν χωράνε διθενιές.
Ένας άνδρας είναι ντόμπρος, είναι ξεκάθαρος. Θα σου πει “Σε θέλω” και θα το εννοεί. Θα σου πει “Δεν σε θέλω” και επίσης θα το εννοεί. Δεκτό και αυτό.
Άνδρας είναι αυτός που θα γουστάρει να είναι μαζί σου και δεν θα γουστάρει να είναι με καμιά άλλη. Σε περίπτωση που είναι και δεν είναι μαζί σου ή που δεν σου ξεκαθαρίζει τι σου είναι τέλος πάντων απλά δεν είναι άντρας.
Ένας σωστός άνδρας ξέρει τι θέλει ή τουλαχιστον αν δεν ξέρει τι θέλει θα σου πει από την αρχή“ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΕΛΩ”. Γιατί πολύ απλά ένας σωστός άνδρας δεν κοροϊδεύει ποτέ μια σωστή γυναίκα.
Ένας σωστός άνδρας λέει ότι είναι ερωτευμένος και το εννοεί. Δεν θεωρεί τον έρωτα αδυναμία και στα δύσκολα δεν τρέχει μακριά αλλά βουτάει με θάρρος στα βαθιά.
Μιλάω για εκείνους τους άνδρες που δεν δίστασαν να αφεθούν και να παραδωθούν ολοκληρωτικά σε μία γυναίκα. Μιλάω γι’αυτούς που είναι ανοιχτοί, εκδηλωτικοί και δεν θα σε κάνουν να σπάσεις το κεφάλι σου για να λύσεις αινίγματα και γρύφους.

Έτσι θα κρατήσετε φρέσκα τα κομμένα φρούτα!


Κρατήστε τα κομμένα φρούτα και λαχανικά, όπως τα μήλα, τα αχλάδια, το αβοκάντο και τις πατάτες φρέσκα, με ένα απλό τέχνασμα! 

Η δημιουργικότητα νικά τον θάνατο


createts.jpg
Η δημιουργικότητα μπορεί να μειώσει το άγχος του θανάτου, υποστηρίζουν ψυχολόγοι από το Πανεπιστήμιο του Κεντ. Οι δημιουργικοί άνθρωποι φαίνεται να αντλούν δύναμη και κίνητρο από την επιθυμία τους να αφήσουν πίσω μία πολιτιστική κληρονομιά.
Αντίθετα, η καταστροφή αρχαίων μνημείων στο Ιράκ από τους ισλαμιστές, μπορεί να θεωρηθεί ως μια συμβολική πράξη που σαν στόχο έχει να καταρρακώσει την κοινωνία, μέσω της καταστροφής της πολιτιστικής της κληρονομιάς.

Πρόσφατη έρευνα, που πραγματοποίησε ο Rotem Perach, από τη Σχολή Ψυχολογίας του Κεντ, έδειξε ότι όσοι έχουν πολλές φιλοδοξίες για δημιουργία και που η δημιουργικότητα αποτελεί κεντρικό σημείο της κοσμοθεωρίας τους, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη ελαστικότητα τον φόβο του θανάτου. 

WorldWide Telescope 5.5 - Αφεθείτε στο περιβάλλον του Διαστήματος



Το WorldWide Telescope είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα από τη Microsoft που σας επιτρέπει να εξερευνήσετε το σύμπαν και το εντυπωσιακό περιεχόμενο του από τα καλύτερα επίγεια και διαστημικά τηλεσκόπια στον κόσμο! Ένα πολύ καλό εργαλείο για να κατανοήσετε και να αγαπήσετε το σύμπαν!

Traffic Rider - Το καλύτερο παιχνίδι με μηχανές!


Τι να πούμε γιαυτό το παιχνίδι που είναι ακόμα μία απόδειξη ότι το Gaming στις κινητές συσκευές σε λειτουργικά Android, iOS και Windows Phone έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και μάλιστα δίνει ρέστα σε γραφικά και ήχο!

Τι δεν πρέπει να πείτε σε κάποιον που πάσχει από καρκίνο


womancancer.jpg
Έως το 2020, σχεδόν ένας στους δύο ανθρώπους θα έχει πάθει καρκίνο κάποια στιγμή της ζωής του, πράγμα που σημαίνει ότι σίγουρα κάποια στιγμή, ένας άνθρωπος του περιβάλλοντός μας θα νοσήσει. Η διάγνωση του καρκίνου είναι δυνατόν να σας προκαλέσει μια σειρά από έντονα συναισθήματα όπως φόβο για πιθανό θάνατο, οργή, ελπίδα, ενοχή, άρνηση, θλίψη, μοναξιά ή προσμονή. Αυτά όλα είναι φυσιολογικές αντιδράσεις σε μια τόσο σημαντική αλλαγή.
Όταν ένας φίλος ή ένα μέλος της οικογένειας έχει καρκίνο, είναι πολλές οι αμήχανες στιγμές που δεν ξέρεις τι να πεις. Το Αμερικανικό Κέντρο Θεραπείας του Καρκίνου έφτιαξε μια λίστα με εκείνα που καλό είναι να μην πείτε ποτέ σε κάποιον που πάσχει από καρκίνο:
1. “Πώς είσαι;”
Παρόλο που είναι μια ερώτηση που δείχνει ότι νοιάζεστε για τον άλλο, για έναν ασθενή με καρκίνο ωστόσο πρόκειται για μια δύσκολη ερώτηση- τι υποτίθεται ότι πρέπει να απαντήσει;

2. Αποφύγετε τα υπερβολικά αισιόδοξα σχόλια.
Σχόλια όπως “όλα θα πάνε καλά”, μπορεί να κάνουν τον ασθενή να αισθάνεται ένοχος που το σώμα του δεν ακολουθεί.

3. “Τουλάχιστον έχασες λίγο βάρος”.
Το να κάνει κανείς χιούμορ με τις αλλαγές που έχει προκαλέσει ο καρκίνος στο σώμα κάποιου δεν βοηθά καθόλου.

Tor Browser : Aνώνυμη περιήγηση στο ίντερνετ μέσω Tor




Το λογισμικό Tor προστατεύει τις επικοινωνίες σας στο ίντερνετ, είναι ΄΄χτισμένο΄΄ γύρω από ένα κατανεμημένο δίκτυο των κέντρων από εθελοντές σε όλο τον κόσμο και αποτρέπει τον οποιονδήποτε να βλέπει τις συνδέσεις σας στο Internet και τις τοποθεσίες που επισκέπτεστε. Μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε Tor σε Windows, Linux ή Mac OS X χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε οποιοδήποτε λογισμικό. Μπορεί ακόμη να τρέξει από ένα USB flash drive, (δεν θα χρειαστεί να κάνετε καμία ρύθμιση).

Με λίγα λόγια έχετε τη δυνατότητα να σερφάρετε με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια αφού μεταξύ των άλλων η πραγματική σας ip δεν εμφανίζεται πουθενά. Ένα ακόμη θετικό χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι δεν θα χρειαστεί να κάνετε εγκατάσταση και μπορείτε να το τρέξετε από κάποιο usb stick. Σε αντίθεση με άλλα παρεμφερή προγράμματα αλλαγής ip θα έλεγα ότι είναι από τα καλύτερα αφού η ταχύτητα απόκρισης του Browser είναι αρκετά ικανοποιητική. Για να εγκαταστήσετε την εφαρμογή τρέξτε το εικονίδιο torbrowser-install και εγκαταστήστε το στο στικάκι σας. Τρέξτε τώρα το εικονίδιο Start Tor Browser μέσα από το φάκελο Tor Browser και περιμένετε λίγο μέχρι να συνδεθείτε.

ΟΙ 12 ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ. (Ν 2)

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΡΗΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΡΗΣ
Ο Θεός Άρης… ήταν γιος του Δια και της Ήρας. Η Αγάπη του για να σπέρνει διχόνοιες και να καβγαδίζει… τον έκαναν τελικά τον πιο αντιπαθή στους Θεούς. Ο δε Δίας… του μιλάει με αρκετά προσβλητικά λόγια. Ήταν γνωστή η κόντρα του με την αδερφή του Αθηνά… μιας και η Αθηνά λειτουργούσε πιο εγκεφαλικά (…ως θεά της Σοφίας) και όχι παρορμητικά. Ο Άρης συμβόλιζε την δύναμη, την ενέργεια… αλλά που στερείται όμως λογικής. Όμως εάν τον προσεγγίσει κανείς από μια άλλη οπτική… θα καταλάβει πως ήταν μία πρωτόγονη δύναμη.
Άλλωστε κατά τους Ορφικούς Ύμνους… (88) αναφέρεται και ως : «συναρωγός» = βοηθός… της Θέμιδος. -αγός = οδηγός των δικαιοτάτων φώτων… δηλαδή… των φωτισμένων ανθρώπων. -έρκος = φράγμα, φραγμός, τείχος… του Ολύμπου. -πατήρ της ευπολέμου Νίκης. -δοτήρ της ευθαρσούς Ήβης. -επίκουρος = βοηθός των βροτών… τα των θνητών ανθρώπων. … όμως όλα αυτά… μας δείχνουν μια άλλη φύση του Άρη.
Και ασφαλώς ο Άρης έκανε και έναν φόνο τιμής μιας και είχε αποκτήσει μια κόρη την Αλκίππη… όπου της κακοφέρθηκε ένας γιος του Ποσειδώνα… ο Αλιρρόθιος και τελικά τον κάλεσε σε μονομαχία, όπου ο Άρης τον σκότωσε. Εδώ έχουμε το τονισμένο εγώ… αλλά και την αίσθηση ευθύνης.
Ο Ποσειδώνας συγκάλεσε συνέλευση των Θεών, όπου κάτω από έναν βράχο στην Ακρόπολη δικάστηκε ο Άρης. Η τοποθεσία αυτή όπως ξέρουμε ονομάσθηκε… Αρειός Πάγος. Ο Άρης, ας μην ξεχνάμε… ότι ήταν νόμιμος γιος του Δια.
Πράγμα που σημαίνει… ότι θα είχε και αρκετά από τα στοιχεία του Δία. Του άρεσε η δικαιοσύνη, δέχτηκε να δικαστεί, βοηθούσε τους ανθρώπους πλην όμως είχε ένα υπέρμετρο εγώ. Ο «μεγασθενής και άλκιμος δαίμων» ο «Ενυάλιος» Άρης… αντιπροσωπεύει το αχαλίνωτο πάθος, την επιθετικότητα και την κάθε τυφλή εκβολή ωμής ενέργειας (…που δεν είναι βέβαια μόνο πολεμική).
Ο Θεός Άρης κατά τους Έλληνες, ημερεύει μόνον από την ερωτική δύναμη της Αφροδίτης… (η οποία κατά την Θηβαϊκή λατρεία των δύο Θεών, θεωρείται νόμιμη σύζυγός του, το ίδιο και στην Αθήνα… όπου ο Ήφαιστος σχετίζεται περισσότερο με την Αθηνά… που μόνο αυτή μπορεί και τον «βιάζει», τον δαμάζει και γεννά από την ένωση μαζί του… την Αρμονία.
Ο αποσυμβολισμός αυτού του Μύθου… είναι θεμελιώδης για την ζωή. Μόνον ο Έρως και η Αγάπη μπορούν να ενωθούν με την ωμή βία, την αλόγιστη δύναμη και να γεννηθεί η Αρμονία. Δηλαδή… από μία θέση και μια αντίθεση… γεννάται η Σύνθεση. Αυτή είναι και η αρχή της διαλεκτικής.
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως αυτή η ίδια η Συμπαντική Αρμονία, αποτελεί… όπως πολύ σωστά μας λέει ο Εμπεδοκλής… μία εναλλασσόμενη δράση Αγάπης και Φιλονικίας.

ΟΙ 12 ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ. (Ν 1)



Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙ 12 ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ. (Ν 1)
Με μια μικρή ματιά… μπορούμε να δούμε και να ανακαλύψουμε ότι όλα τα αστροφυσικά, τα γεωφυσικά… αλλά και τα ανθρωπολογικά γεγονότα… υπάρχουν μέσα στην Ελληνική μας Μυθολογία… που είναι στην ουσία… η Μυθοιστορία μας. Δεν είναι τυχαίο που ο Θείος Αριστοτέλης… μας είχε τονίσει.. πως οι αρχαίοι μυθογράφοι… ήταν λεπτολόγοι και αστρονόμοι. Οι αρχαιοελληνικοί μύθοι και η λέξη Όλυμπος… είναι όλο το εσωτερικό και το εξωτερικό Ηλιοπλανητικό μας σύστημα… με «κυβερνήτη» τον Πλανήτη Δία.
Οι πληροφορίες και οι γνώσεις που έχουμε πάρει από την Ελληνική Κοσμογονία και γενικά από τη Μυθολογία μας γενικότερα… σχετικά με τους Ολύμπιους Θεούς και τον ηγέτη τους τον Δία… αναφέρονται στην Δημιουργία του Σύμπαντος Κόσμου. Στην Ελληνική μας Μυθολογία ανακαλύπτουμε αστρολογικές αντιστοιχίες… που είναι καλά κρυμμένες… και που μας έρχονται από τα βάθη των αιώνων….!
Η ύπαρξη της Αστρολογίας είναι άρρητα συνδεδεμένη με την ύπαρξη του Ανθρώπου…. και ο Ζωδιακός του Ζαγρέος μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις…! Στην Αρχαιο-Ελληνική εποχή γνώριζαν για τους 12 Ολύμπιους Θεούς και συγχρόνως υπήρχε μια μονοθεϊστική (θρησκεία-ευλάβεια) καθώς οι Θεοί δεν ήσαν τίποτε άλλο… παρά από Αρχετυπικές φιγούρες…. που κάθε μία συμβόλιζε και αντιπροσώπευε και κάτι. π.χ. ο Δίας Ζευς συγκέντρωνε επάνω του… όλες τις ιδιότητες που είχαν όλοι οι άλλοι Ολύμπιοι Θεοί κι έτσι οι ιδιότητες των πλανητών της Αστρολογίας δεν ήταν τίποτε άλλο.. παρά οι ιδιότητες που ταίριαζαν με τις ιδιότητες που είχαν οι Αρχαίοι Έλληνες Θεοί. Πάρα πολλά άτομα σήμερα… αρνούνται την ύπαρξη της Αστρολογίας… λόγω του ότι είναι θεωρία ντετερμινιστική και καταργεί την Ανθρώπινη Βούληση.
Υπάρχουν δύο μεγάλες κατευθύνσεις της Αστρολογίας, όπως την γνωρίζουμε σήμερα: η Δυτική και η Ινδική. Και οι δύο τύποι… διαιρούν το ελλειπτικό επίπεδο, (…την πορεία, που ο Ήλιος, η Σελήνη και οι Πλανήτες περίπου ακολουθούν δια μέσου του ουρανού) σε 12 τμήματα, κάθε ένα από τα οποία αντιστοιχεί στον αστερισμό που φαινόταν στο νυχτερινό ουρανό, όταν ο ζωδιακός χωρίστηκε αρχικά.
Η αστρολογία επικεντρώνεται γύρω από τις θέσεις του Ήλιου, της Σελήνης και των Πλανητών στο Ζωδιακό, για ένα συγκεκριμένο γεγονός, θεωρώντας ότι η θέση κάθε πλανήτη επηρεάζει τη ζωή μας στη Γαία. Ένα κοινό χαρακτηριστικό και στους δύο τύπους αστρολογίας είναι η σημαντικότητα του ζωδίου που ανατέλλει εξαιτίας της περιστροφής της Γαίας… στον ανατολικό ορίζοντα, τη στιγμή της γέννησης του ατόμου.
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο τύπων είναι ότι η Ινδική αστρολογία χρησιμοποιεί αστρικό ζωδιακό, ο οποίος αντιστοιχεί στους όποιους αστερισμούς βρίσκονται στον ουρανό, ενώ η Δυτική αστρολογία χρησιμοποιεί τον τροπικό ζωδιακό, ο οποίος βασίζεται σε ημερομηνίες, και κατέληξε προοδευτικά σε 12 ζωδιακούς μήνες που αντιστοιχούν σε ισάριθμους αστερισμούς και που συγχρονίζονται με την απειροελάχιστη μεταβολή των ισημεριών, καθώς η Γαία ταλαντεύεται στον άξονά της… όπως ένα περιστρεφόμενο γυροσκόπιο.
Αν και η κίνηση αυτή είναι πολύ αργή με ρυθμό μιας μοίρας κάθε 70 χρόνια, αυτή η μεταβολή σημαίνει ότι ο αστερισμός των Ιχθύων σήμερα… λάμπει στον ουρανό κατά τη διάρκεια του δυτικού ζωδίου του Κριού. Αν και με γυμνό μάτι κάθε σημείο φωτός μοιάζει περίπου όμοιο με το διπλανό του, μπορούμε σήμερα να δούμε βαθύτερα στο διάστημα και να ανακαλύψουμε ότι κάποια από αυτά τα σημεία φωτός δεν είναι καθόλου αστέρες, αλλά ολόκληροι γαλαξίες… τόσο απομακρυσμένοι, που μοιάζουν να έχουν το ίδιο μέγεθος με τα κοσμικά ξαδέλφια τους, που όλα μαζί σχηματίζουν τους αστερισμούς… τους οποίους χρησιμοποιεί σήμερα η αστρολογία.

Ὑ­πὸ ἀμ­φι­σβή­τη­ση

09-buzzati-ypoamfisbitisi-mtf-apotaitalikap-fournarisl355-eikona-01


Ντίνο Μπουτζάτι (Dino Buzzati)


Ὑ­πὸ ἀμ­φι­σβή­τη­ση

(Contestato)


13-Alpha-Century_Mag_A_AraratΚΟΜΗ ΚΙ ΕΓΩ εἶ­μαι ὑ­πό­λο­γος. Στὸ σπί­τι μου πού, ὡς συ­νή­θως, εἶ­ναι ἀ­νοι­χτὸ σὲ ὅ­λους, ἔρ­χον­ται τὰ παι­διά μου. Μὲ τὸ ποὺ μπαί­νουν μὲ βλέ­πουν ἀ­μέ­σως.Τὶς πε­ρισ­σό­τε­ρες φο­ρὲς εἶ­μαι ἀ­κί­νη­τος καὶ σι­ω­πη­λός, ἀ­πὸ τὴ μιὰ γιὰ νὰ μὴν τοὺς τρο­μά­ξω κι ἀ­πὸ τὴν ἄλ­λη γιὰ νὰ μὴν τοὺς βα­ρύ­νω μὲ τὸ πι­θα­νὸ κύ­ρος τῆς πα­τρι­κῆς μου ἐ­ξου­σί­ας – τό­σο ἀμ­φι­σβη­τού­με­νη στὶς μέ­ρες μας. Καὶ δὲν κά­θο­μαι σὲ κα­μιὰ ἐ­πι­βλη­τι­κὴ πο­λυ­θρό­να, οὔ­τε τοὺς κοι­τῶ μὲ σο­βα­ρὰ κι αἰ­νιγ­μα­τι­κὰ μά­τια, ὅ­πως ται­ριά­ζει σὲ ἕ­ναν ἀ­νώ­τε­ρό τους. Ἀν­τί­θε­τα τοὺς κοι­τῶ τα­πει­νὰ κι ἐγ­κάρ­δια, ἐλ­πί­ζον­τας ἡ πα­ρου­σί­α μου νὰ τοὺς δώ­σει κου­ρά­γιο, νὰ τοὺς γα­λη­νέ­ψει, νὰ τοὺς κά­νει νὰ νι­ώ­σουν ἄ­νε­τα, νὰ τοὺς πα­ρη­γο­ρή­σει.
       Παρ΄ὅ­λα αὐ­τά, τὰ παι­διά μου… τί­πο­τα. Τρι­γυ­ρί­ζουν ἐ­δῶ κι ἐ­κεῖ, κοι­τά­ζουν ὁ­λό­γυ­ρα, ἐ­κτι­μοῦν τὶς ὡ­ραι­ό­τη­τες τῆς ἀρ­χι­τε­κτο­νι­κῆς, κον­το­στέ­κον­ται γιὰ νὰ ἐ­ξε­τά­σουν τὰ ἔρ­γα τέ­χνης ποὺ κο­σμοῦν τὸ σπί­τι, συμ­βου­λεύ­ον­ται ἐ­πε­ξη­γη­τι­κὰ φυλ­λά­δια, ἀν­ταλ­λάσ­σουν σχό­λια πε­ρὶ αἰ­σθη­τι­κῆς. Ἐ­μέ­να, οὔ­τε πού μου δί­νουν ση­μα­σί­α, οὔ­τε ἕ­νας χαι­ρε­τι­σμός, ἕ­να χα­μό­γε­λο, μιὰ χει­ρα­ψί­α. Καὶ ὑ­πο­τί­θε­ται ὅ­τι εἶ­ναι παι­διά μου…
       Ἀ­κό­μα χει­ρό­τε­ρα, ἀ­φοῦ εἶ­μαι ἱ­κα­νὸς νὰ ἀ­κού­ω κα­θα­ρὰ τὶς κου­βέν­τες τους, ἀ­κού­ω νὰ μὲ κα­κο­λο­γοῦν, νὰ μὲ κο­ρο­ϊ­δεύ­ουν, ἀ­κό­μα καὶ νὰ μὲ χλευά­ζουν· ἐ­μέ­να, τὸν πα­τέ­ρα τους; Γε­λοῦν μὲ τὴν καρ­διά τους. Μὲ σαρ­κά­ζουν. Λὲς καὶ δὲν εἶ­μαι ἐ­κεῖ γιὰ νὰ τοὺς ἀ­κού­ω. Γιὰ αὐ­τοὺς εἶ­μαι ἕ­νας γε­λοῖ­ος κι ἀ­νί­κα­νος μα­θου­σά­λας, ὑ­πο­χεί­ριος —πῶς τοὺς ἀ­ρέ­σει αὐ­τὴ ἡ λέ­ξη!— στοὺς ἰ­σχυ­ροὺς καὶ τοὺς δυ­νά­στες.

Ἡ φουσκωτὴ κούκλα

Tomeo,Javier-IFouskotiKoukla-Eikona-01


Χα­βι­ὲρ Το­μέ­ο (J­a­v­i­er T­o­m­eo)
 .

 φου­σκω­τὴ κού­κλα

(La m­u­ñe­ca h­i­n­c­h­a­b­le)
 .
O-Omikron-SomataΤΑΝ τὸν ἐγ­κα­τέ­λει­ψε ἡ φου­σκω­τὴ κού­κλα του, ὁ φί­λος μου σκέ­φτη­κε πὼς ἡ μο­να­ξιά του δὲν εἶ­χε πλέ­ον για­τρειὰ καὶ ἔ­νοι­ω­σε ὁ πιὸ δυ­στυ­χὴς ἄν­θρω­πος τοῦ κό­σμου.
       «Ἦ­ταν ὡ­ραί­α ὅ­σο κρά­τη­σέ» μου ἐ­ξο­μο­λο­γεῖ­ται σή­με­ρα τὸ πρω­ὶ μὲ τὰ μά­τια δα­κρυ­σμέ­να. «Οὔ­τε μιὰ κα­τη­γό­ρια, οὔ­τε μιὰ φο­ρὰ δὲν ἀ­νέ­βη­καν οἱ τό­νοι. Ἡ σχέ­ση μᾶς ἦ­ταν, κυ­ρί­ως, ἕ­νας γλυ­κὸς μο­νό­λο­γος».
      «Πές μου» τὸν ρω­τά­ω «ποι­ὸς ἦ­ταν ὁ μο­να­δι­κὸς ποῦ μι­λοῦ­σε σ’ αὐ­τὸν τὸ μο­νό­λο­γο;»
      «Ἐ­κεί­νη» τὸ ὁ­μο­λο­γῶ.
      «Τό­τε δὲν μοῦ κά­νει ἐν­τύ­πω­ση ποὺ τε­λι­κὰ ἔ­φυ­γε μὲ ἄλ­λον» τοῦ λέ­ω. «Ὅ­λοι βα­ρι­οῦν­ται στὸ τέ­λος τὴ σι­ω­πή».
      Συ­νε­χί­ζου­με τὸν πε­ρί­πα­τό μας στὸ πάρ­κο τῆς Θ. καὶ με­τὰ ἀ­πὸ λί­γο κα­θό­μα­στε σ’ ἕ­να λε­μο­νο­πρά­σι­νο παγ­κά­κι, φρε­σκο­βαμ­μέ­νο. Ἐ­δῶ καὶ και­ρὸ δὲν εἶ­ναι καὶ τό­σο εὔ­κο­λο νὰ βρεῖς παγ­κά­κι σ’ αὐ­τὴ τὴν κα­τά­στα­ση.

Δὲς πίσω ἀπὸ τὶς κουρτίνες…

Ἐκεῖ ποὺ δὲν φθάνει τὸ βλέμμα.
Ἐκεῖ, πίσω ἀπὸ τὶς σκιὲς, ποὺ κρύβουν τὴν ἀλήθεια.
Ἐκεῖ ποὺ τὸ Φῶς τὰ κάνει ὅλα διάφανα…
…καὶ ἀνακάλυψε ἕνα δικό σου μονοπάτι γιὰ τὴν ἀλήθεια.
Ἡ πραγματικὴ ὀμορφιά, μαζὺ μὲ τὴν πραγματικὴ ζωή, εἶναι πίσω ἀπὸ τὶς «πραγματικότητες» ποὺ μάθαμε ὡς παραδεκτές.
Αὐτὸ εἶναι κάτι ποὺ μέσα μας γνωρίζουμε, μὰ δὲν ἀντέχουμε νὰ ἀνακαλύψουμε τὸν δρόμο γιὰ νὰ συναντήσουμε ὅσα χρειαζόμεθα… Ἔτσι εἶναι ἀκόμη…
…μὰ ὄχι γιὰ πολύ.
Δὲς πίσω ἀπὸ τὶς σκιὲς καὶ τὰ ψέμματα.
Ἐκεῖ ποὺ ἡ Ἀλήθεια καὶ τὸ φῶς μᾶς περιμένουν.
Ἐκεῖ ποὺ δὲν μάθαμε νὰ πλησιάζουμε ἢ νὰ φανταζόμεθα.
Ἐκεῖ ποὺ πρέπει νὰ πᾶμε.

Το πρόβατο είπε, «Απλά φάε με· δεν χρειάζεται να βρεις κάποια δικαιολογία».

post-575

Σε ένα από τα παραμύθια του Αισώπου – και αυτά είναι μερικά από τα σπουδαιότερα παραμύθια στον κόσμο, τόσο απλά και τόσο σημαντικά- ένα μικρό πρόβατο πίνει νερό από ένα ορεινό ρυάκι με κρυστάλλινο νερό. Έρχεται ένα μεγάλο λιοντάρι και φυσικά δείχνει ενδιαφέρον για το πρόβατο – είναι η ώρα του πρωινού αλλά πρέπει να βρει μια δικαιολογία. Γι’αυτό λέει στο πρόβατο, «Λερώνεις το ρυάκι. Δεν καταλαβαίνεις ότι είμαι ο βασιλιάς της ζούγκλας;»
Το καημένο το πρόβατο λέει, «Το ξέρω, όμως Μεγαλειότατε, το ρυάκι δεν κυλάει προς το μέρος σας. Εγώ στέκομαι πιο κάτω από εσάς, και ακόμη κι αν λερωθεί επειδή πίνω εγώ νερό, το νερό τρέχει προς τα κάτω – όχι προς το μέρος σας. Εσείς το λερώνετε κι εγώ πίνω το βρώμικο νερό. Η λογική σας λοιπόν δεν είναι σωστή».
Το λιοντάρι κατάλαβε τι ήθελε να πει και θύμωσε πολύ. Είπε, «Δεν σέβεσαι τους μεγαλυτέρους σου. Έχεις μεγάλο θράσος για να τολμάς να διαφωνείς μαζί μου».
Το καημένο το πρόβατο είπε, «Δεν διαφώνησα, απλά ανέφερα τα γεγονότα. Μπορείτε να δείτε ότι το ρυάκι κυλάει προς το μέρος μου».

Στο Σουδάν υπήρχαν περισσότερες αρχαίες πυραμίδες από την Αίγυπτο (Βίντεο)





Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, η Αίγυπτος, η χώρα-σύμβολο των Πυραμίδων, δεν είναι μοναδική, στο χώρο της Μέσης Ανατολής- Αφρικής. Οι επιστήμονες έχουν μετρήσει στην Αίγυπτο «μόνο» 138 πυραμίδες, ενώ στην περιοχή του Σουδάν, ο αριθμός των πυραμίδων κυμαίνεται μεταξύ 200 και 255, σε σχέση με την κατάστασή τους.


Οι πυραμίδες στο Σουδάν, δείχνουν πιο ‘φτωχές’.
Πρώτον,  γιατί έχουν μέσο ύψος από 6 έως 30 μέτρα, ενώ οι αιγυπτιακές φθάνουν τα 138 μέτρα και σε σύγκριση με αυτές του Σουδάν  είναι γιγάντιες.


Δεύτερον, οι σουδανικές πυραμίδες είναι κατασκευασμένες με μικρές πέτρες, ενώ οι αιγυπτιακές είναι κατασκευασμένες από πέτρινες πλάκες.


Οι περισσότερες από τις πυραμίδες στο Σουδάν, βρίσκονται στη θέση της αρχαίας πόλης Μερόε, που βρίσκεται στο κέντρο της σύγχρονης χώρας, μια περιοχή που χαρακτηρίσθηκε ως ‘αρχαιολογική’.


Οι πυραμίδες του Σουδάν χτίσθηκαν από το αρχαίο κράτος του Κους, που υπήρχε ανατολικά του Νείλου από το 2000 π.Χ έως το 1500 π.Χ.

ΟΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΕΣΩΓΗΙΝΟΙ Η ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΑΝ!!;;!!

Το καλοκαίρι του 2015 στο Elbrus βρέθηκε   μια άλλη βαλίτσα “Ανενέρμπε” από τη χώρα προέλευσης του κρανίου, κατά πάσα πιθανότητα ανήκουν στην Huntsman της γερμανικής διαίρεσης “Edelweiss”, ένα δαχτυλίδι και μια  ναζιστική στολή. Το δαχτυλίδι απεικονίζει ένα προφίλ ενός στρατιώτη καλυμμένο με φύλλα βελανιδιάς. Στο κάτω μέρος του λουλουδιού εντελαβάϊς. Και πέρυσι, στα ίδια μέρη οι ντόπιοι ανέφεραν ότι είχε γίνει ανασκαφή για  την εύρεση των δύο γερμανικών Jaegers, η οποία καλύφτηκε κατά πάσα πιθανότητα από  χιονοστιβάδα πριν από πολλά χρόνια.
Ανακαλύφθηκε στα βουνά της Ρωσίας ένας παράξενος μυστηριώδες χαρτοφύλακας και δύο κρανία. Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους της εφημερίδας «Komsomolskaya Pravda» και «Rossiyskaya Gazeta” ο  χαρτοφύλακα είχε  ένα παράξενο λογότυπο “Ανενέρμπε” Η υπόθεση αυτή βρέθηκε πρόσφατα στα βουνά της Αντιγκέα.
edelweiss-2
Στα βουνά της περιοχής του Καυκάσου της Αντιγκέα βρέθηκαν δύο κρανία που ανήκουν σε ένα άγνωστο πλάσμα για την επιστήμη με το έμβλημα της Ανενέρμπε, ίσως στην  πιο μυστική κοινωνία εντός των SS, αφιερωμένο στη μελέτη του αποκρυφισμού και τις υπερφυσικές δυνάμεις.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, είναι πιθανό ότι τα μέλη των SS ενδιαφερόντουσαν  για τα μυστήρια των αρχαίων dolmens και τις αιτίες της υψηλής φυσικής ραδιενέργειας στο φαράγγι στην περιοχή του Kishinski. Είναι επίσης πιθανό ότι θα πρέπει να αναζητήσουν τη χρυσή Κουμπάν Rada, που χάθηκε κάπου στην περιοχή κατά τη διάρκεια του ρωσικού εμφύλιου πολέμου (1917-1923).

Η ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΡΟΖΓΟΥΕΛ ΤΟΥ ΝΕΟ ΜΕΞΙΚΟΥ!!!!

Ξέρατε ότι υπάρχει μια μυστηριώδες Σβάστικα που βρίσκεται όχι πολύ μακριά από το Ρόζγουελ – https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%  στο Νέο Μεξικό!;! Στη μέση του πουθενά, περιβάλλεται από διάφορα σύμβολα και γεωμετρικές δομές, η αμφιλεγόμενη Σβάστικα ανακαλύφθηκε χάρη σε δορυφορικές εικόνες της περιοχής!!!! Αλλά, τι κάνει μια τέτοια Σβάστικα στη μέση των Ηνωμένων Πολιτειών;
svastika-rozwell-1
Το αινιγματικό σύμβολο έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση από τότε που οι άνθρωποι είδαν το μυστηριώδες σύμβολο, ενώ ψάχνανε μέρη του Google Earth, και βλέποντας την στη μέση του πουθενά, που δεν απέχει πολύ από το Ρόζγουελ ! !!!
Αλλά ποιος το έβαλε εκεί!!;!! Και πόσο χρονών είναι!!;!!
Πολλοί άνθρωποι έχουν υποστηρίξει ότι το αινιγματικό σύμβολο που βρέθηκε κοντά Ρόζγουελ είναι το αποτέλεσμα της ναζιστικής αποκρυφιστικής και ακόμη εξωγήινης λατρείας, λόγω της εγγύτητας της στο Ρόζγουελ, όπου συνέβη ένα από τα πιο διάσημα ατυχήματα ΑΤΙΑ στην ιστορία της γης!!!!
Ενώ πολλοί πιστεύουν ακράδαντα η Σβάστικα που βρέθηκε κοντά Ρόζγουελ είναι στην πραγματικότητα το προϊόν του ναζιστικού Αποκρυφισμού, δεν είναι!!!!! Στην πραγματικότητα, το αρχικό σύμβολο ως Σβάστικα δεν έχει τίποτα να κάνει με τους Ναζί!!!!
Η Σβάστικα που αναφέρεται επίσης ως το αγκυλωτός σταυρός, είναι ένα από τα παλαιότερα και πιο διαδεδομένα σύμβολα στον πλανήτη Γη σε όλους τους αρχαίους πολιτισμούς!!!! Και αν νομίζατε ότι είναι ένα σύμβολο που αντιπροσωπεύει το κακό και το θάνατο, είστε πολύ γελασμένοι!!!! Για να είμαι σύντομος και σαφής, το σύμβολο Σβάστικα ξεχωρίζει για την ειρήνη και την ευημερία και είναι ένα  πολύ θετικό σύμβολο!!!!!
Όπως γνωρίζουμε σήμερα, Σβάστικα είναι στην πραγματικότητα μια σανσκριτική λέξη που σημαίνει << αυτό που είναι καλό >> ή << όλα είναι καλά >> αλλά κάποιοι το έχουν μεταφράσει και ως  << τυχερό ή ευοίωνο αντικείμενο >>!!!! Στον Ινδουισμό, είναι ένα πολύ ιερό σύμβολο βαθιά συνδεδεμένο με την τύχη και την ευημερία, και ναι, υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθει κάποιος για αυτό το αρχαίο σύμβολο το οποίο έχει παρερμηνευθεί από το 1900!!!! Για να σας βοηθήσω να κατανοήσετε αυτό, εδώ έχω Σαράντα γεγονότα για την Σβάστικα να σας δείξω!!!!

ΤΣΕΓΚΙΣ ΧΑΝ



Ήταν άνοιξη, αφηγείται η «Μυστική Ιστορία των Μογγόλων», όταν ο Μπόρτε Τσίνο (ο γαλάζιος ή στιγματισμένος λύκος), αρχηγός τής φυλής των Μπορτζίτζιν, εγκατέστησε στο στρατόπεδό του στις πηγές τού ποταμού Ορχόν, στο όρος Μπουρκάν Καλντούν, πριν από 1000 τόσα χρόνια. 


Εκεί παντρεύτηκε την Κόα Μαράλ (άσπρη ελαφίνα) και απέκτησε ένα γιό, τον Μπατάτσι. 

Από γιό σε γιό, στη 12η γενιά το δικαίωμα τής βοσκής στην περιοχή τού Μπόρτς Τσίνο πέρασε στον Ντόνα, έναν μονόφθαλμο γίγαντα και στον αδερφό του Ντομπούν, τον Πανούργο. 

Η χήρα τού Ντομπούν, δεχόταν τις επισκέψεις ενός θεϊκού πνεύματος, που κατέβαινε από τον ουρανό κι έπειτα εξαφανιζόταν σαν ηλιαχτίδα. 

Γεννήθηκαν έτσι 3 παιδιά, που άφησαν στους απογόνους τους τα δώρα τής ουράνιας καταγωγής τους. 

Ανάμεσά τους ήταν ο Καϊντού, Βασιλιάς των Μπορτζίτζιν. 

Ο Καϊντού εγέννησε τον Μπαϊτσίγκ Κάρτσιν. 

Ο Κάρτσιν τον Κιγιάτ. 

Ο Κιγιάτ εγέννησε τον τον Τουμπινάϊ τον Συνετό. 

Ο Τουμπινάϊ τον Καμπούλ Σαν. 

Αυτός ο Καμπούλ κατόρθωσε να συνενώσει πολλές μογγολικές φυλές κι η εξουσία του αναγνωρίσθηκε από τούς Αυτοκράτορες τής Κίνας (πολέμησε στο πλευρό τους εναντίον των Τατάρων και των Μαντζουριανών).