Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Η Ιερότητα και τα μυστικά επίπεδα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας




Αποκαλυπτική έρευνα: Αθανάσιος Ζερμπίλης
(ψυχολόγος, ερευνητής και μελετητής των αρχαίων ελληνικών μυστηρίων)
Είναι ανέφικτο μέσα σε λίγες σελίδες, έστω και να προσεγγίσουμε, πόσο μάλλον να αναλύσουμε, να ερευνήσουμε και να διαπραγματευτούμε ένα τόσο μεγάλο, ιερό μυστικό, απαγορευμένο και τόσο δύσκολο θέμα. Ένα θέμα που Τιτάνες του πνεύματος, από την αρχαιότητα έως και σήμερα, δαπάνησαν έργο και χρόνο ζωής και τόνους σελίδων, για να το προσεγγίσουν. Παρ΄ όλα αυτά θα επιχειρήσουμε, όσο μας επιτρέπεται, μια όσο τον δυνατόν πιο επιγραμματική, περιληπτική, σύντομη και συνάμα προσεκτική προσέγγιση του θέματος.

Από τα πανάρχαια χρόνια ο άνθρωπος ένοιωσε την ανάγκη να ανταποκριθεί στα ερεθίσματα, ενδογενή αλλά κυρίως εξωγενή, στα δεδομένα και στα γεγονότα του περιβάλλοντός του, που τον βομβάρδιζαν καθημερινά. Εξελίσσοντας σιγά-σιγά το γνωστικό του επίπεδο , μέσα από μια ίσως ανώτερη ανθρώπινη αντιληπτική μάθηση, και προσαρμόζοντας την συμπεριφορά του, οδηγούμενος είτε από ασυνείδητες ενστικτώδεις τάσεις, είτε από το «αγελαίο ένστικτο», είτε ίσως από μια μυστική ανώτερη ώθηση, στην ομαδοποίηση των «αυτοχθόνων», με αποτέλεσμα τις πρώτες κοινωνίες. Τα φυσικά φαινόμενα, για αυτές τις πρώτες κοινωνίες, φάνταζαν μεγαλόπρεπα, ασυνήθιστα, άγνωστα. Ο κόσμος ήταν ένα θαύμα αφάνταστο, ασύλληπτο, ακατανόητο. Η περιέργεια, ο φόβος, η επιβίωση, η προστασία από τη Φύση, οδήγησαν στην θεοποίηση των φυσικών στοιχείων, δυνάμεων και νόμων. Ο άνθρωπος άρχισε να μεγαλοποιεί και να παραμορφώνει ότι του ήταν άγνωστο και ακατανόητο. Μπροστά σε αυτήν την αδυναμία της σύλληψης, ο νους άρχισε να εκφράζει με κινήσεις, κραυγές, παραστάσεις και σύμβολα, τον κόσμο, με σκοπό με σκοπό από τη μια την κατανόησή του, και από την άλλη την απαρχή της επικοινωνίας.

Γλώσσα Επικοινωνίας

Η ανάγκη για κατανόηση, εξωτερίκευση και επικοινωνία των ανθρώπων, των ομαδοποιημένων πλέον, έστω και σε υποτυπώδη μορφή πρώτων κοινωνιών, συνυφασμένη σε ένα πλέγμα μίμησης φυσικών εικόνων, δέους, μεγαλείου και έξαρσης, δημιούργησε μια συμβολική γλώσσα επικοινωνίας, μέσα στα πρωταρχικά κοινωνικά πλαίσια. Μία συμβολική γλώσσα που στην αρχή εκφράστηκε με κραυγές, κινήσεις, αντιδράσεις και σύμβολα μίμησης, αργότερα με την μορφή της επικοινωνίας, της κάλυψης αναγκών, του μύθου και της αφήγησης, με αποτέλεσμα τον προφορικό λόγο, καθώς και της οπτικοποίησης-εικονοποίησης των φθόγγων, λημμάτων ή και εννοιών, με αποτέλεσμα την γραφή και τον γραπτό λόγο, με συνέπεια την δημιουργία αυτού του ίδιου του πολιτισμού.
Οι ήχοι, οι εικόνες της φύσης, και τα δεδομένα των αισθήσεων αποτέλεσαν τα πρώτα ερεθίσματα ενεργοποίησης των αντιληπτικών μηχανισμών του ατόμου, το οποίο αναγκάστηκε να προσαρμόσει τις αντιδράσεις του, ώστε να δημιουργήσει δειλά-δειλά τα πρώτα σύμβολα επικοινωνίας, με την μορφή εικόνων, παραστάσεων, ιδεοσυμβόλων, ήχων, εκδήλωσης συναισθηματικών καταστάσεων και γενικά συμπεριφοράς.
Έτσι δημιουργήθηκε πλέον επιτακτική ανάγκη στις πρώτες κοινωνίες, είτε από ασυνείδητες ενστικτώδεις τάσεις, όπως το «αγελαίο ένστικτο», είτε από μία ίσως παλαιότερη διασωσμένη, μυστική, ανώτερη μπορεί εξωανθρώπινη, ώθηση, μέσω των μυστικών Ιερατείων, «Μουσείων Λόγου», Διδασκαλείων και Μυστηρίων, της παραγωγής, της χρήσης και μετάδοσης της πληροφορίας, με τη μορφή ιδεοσυμβόλων, εικονοσημάτων και ηχοσημάτων στην αρχή, και στη συνέχεια πιο σύνθετων μορφών πληροφοριών, με συνέπεια την γέννηση και διαμόρφωση των πρώτων γλωσσών επικοινωνίας.

Βρέθηκαν μυστικές στοές στο θέατρο του Σαίξπηρ

Ομάδα αρχαιολόγων ανακάλυψε μυστικά περάσματα κάτω από τη σκηνή του ελισαβετιανού θεάτρου «Αυλαία» του Σαίξπηρ στο Λονδίνο.
Οι αρχαιολόγοι έφεραν επίσης στο φως αγγεία συλλογής χρημάτων από την πώληση των εισιτηρίων, πήλινες πίπες και γυάλινες χάντρες και καρφίτσες από τα κοστούμια.
234jy5hvj5hv65h6j6
Αυτός είναι ο πραγματικός Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (1564-1616). Το πορτρέτο αυτό θεωρείται το μόνο αυθεντικό, καθώς φιλοτεχνήθηκε κατά τη διάρκεια της ζωής του βάρδου, γύρω στο 1610. Ο πίνακας παρουσιάστηκε στις 9 Μαρτίου 2009 στο Λονδίνο. Πηγή: The Shakespeare Birthplace Trust
ΠΟΛΛΑ από τα φημισμένα έργα του Άγγλου δραματουργού ανέβηκαν στο θέατρο «Αυλαία» στο Λονδίνο. Το θέατρο χτίστηκε το 1577 και έμεινε ανοιχτό έως το 1624, οπότε και εξαφανίστηκε από το προσκήνιο. Ανακαλύφθηκε τυχαία το 2012 από αρχαιολόγους του Αρχαιολογικού Μουσείου του Λονδίνου (MOLA) κατά τη διάρκεια εργασιών για την ανέγερση οικοδομής. Το θέατρο δεν είναι στρογγυλό, αλλά ορθογώνιο και τα ερείπιά του βρίσκονται κατά μήκος του παλιού τείχους του Λονδίνου.
Το 2013 εκπονήθηκε τροποποιημένη μελέτη της υπό ανέγερση οικοδομής, που περιλαμβάνει έναν πύργο 40 ορόφων με 400 διαμερίσματα συν μουσείο Σαίξπηρ, υπαίθριο αμφιθέατρο 250 θέσεων με πάρκο, ενώ τα απομεινάρια του θεάτρου του Σαίξπηρ θα είναι ορατά κάτω από ένα γυάλινο περίβλημα. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2019.
Για πολλά χρόνια, το θέατρο στέγασε τον περίφημο θίασο «Οι Άνθρωποι του Αρχιθαλαμηπόλου» (The Lord Chamberlain’s Men), μια διάσημη παρέα από ηθοποιούς που τελούσαν υπό την προστασία του Αρχιθαλαμηπόλου της Ελισάβετ, και για τους οποίους ο Σαίξπηρ έγραψε τα περισσότερα από τα έργα του.
Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν κάτω από τη σκηνή δύο κρυφές σήραγγες, που φράσσονταν με πόρτα, οι οποίες, όπως υποθέτουν, τις χρησιμοποιούσαν οι ηθοποιοί για να μπαινοβγαίνουν απαρατήρητοι κατά τη διάρκειά της παράστασης.

ΟΙ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ – ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ ΚΕΝΟ (ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ) – Η ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ – ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ ΚΕΝΟ (ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ) – Η ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ

Υπάρχει ένας άλλος κόσμος, ο αστρικός, που είναι κρυμμένος πίσω απ’ αυτό το σύμπαν. Οι κάτοικοί του έχουν αστρική μορφή φτιαγμένη από φως. Καθώς δεν έχουν υλικό σώμα, είναι «φαντάσματα», αόρατοι σ’ εμάς. Συνήθως είναι περιορισμένοι στη δική τους σφαίρα, ακριβώς όπως εμείς είμαστε περιορισμένοι στον δικό μας υλικό κόσμο. Αν ήταν εύκολη υπόθεση για κάποιο αστρικό ον με κακούς σκοπούς να διεισδύσει στο γήινο επίπεδο και να μας βλάψει, θα ζούσαμε υπό καθεστώς τρόμου όλη την ώρα. Υπάρχει αρκετή φρίκη ήδη στη γη μας. Δεν υπάρχουν γύρω μας εκατομμύρια θανατηφόρα μικρόβια; Σίγουρα ο Θεός δεν θα προσέθετε και την ανάμειξη στοιχειών στα βάσανά μας!
Ωστόσο υπάρχουν κάποια αστρικά όντα που λέγονται «περιπλανώμενες ψυχές». Είναι δεμένες με τη γη εξαιτίας της ισχυρής τους προσκόλλησης στον κόσμο και επιθυμούν να μπουν σε φυσική μορφή για αισθητήριες απολαύσεις. Τέτοια όντα συνήθως δεν φαίνονται. Και δεν έχουν καμία δύναμη για να επηρεάσουν ένα συνηθισμένο άτομο. Οι περιπλανώμενες ψυχές εντούτοις μερικές φορές καταφέρνουν να μπουν και να θέσουν υπό την κατοχή τους το σώμα και τον νου κάποιου, μόνο όμως όταν αυτό το άτομο είναι νοητικά ασταθές ή έχει αποδυναμώσει τον νου του ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΕΝΟ Ή ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. Είναι σαν να αφήνεις ένα αυτοκίνητο ξεκλείδωτο με το κλειδί στη μηχανή. Κάποιος πλανόδιος μπορεί να μπει μέσα και να το πάρει και να φύγει. Οι περιπλανώμενες ψυχές θέλουν να εισβάλουν στο υλικό όχημα κάποιου άλλου –οποιουδήποτε– διότι έχασαν το δικό τους στο οποίο ήταν τόσο προσκολλημένες. Ήταν σε τέτοιες περιπτώσεις δαιμονισμού που ο Ιησούς εξόρκισε τις πλανόδιες ψυχές. Οι περιπλανώμενες ψυχές δεν μπορούν να αντέξουν την υψηλή δόνηση των πνευματικών σκέψεων και συνειδητότητας. Οι ειλικρινείς αναζητητές του Θεού που εξασκούνται σε επιστημονικές μεθόδους προσευχής και διαλογισμού δεν χρειάζεται ποτέ να φοβούνται τέτοια όντα. Ο Θεός είναι το Πνεύμα όλων των πνευμάτων. Τα αρνητικά πνεύματα δεν μπορούν να βλάψουν κατά κανένα τρόπο κάποιον του οποίου οι σκέψεις είναι στον Θεό.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ – Η ΑΛΗΘΕΙΑ


Είναι ΛΑΘΟΣ να είστε παθητικοί (παρακολουθώντας τις σκέψεις σας και τα συναισθήματά σας), να κρατάτε τον νου σας κενό, να συζητάτε και ύστερα να σας λένε ότι «διαλογιστήκατε». Ο πρωταρχικός στόχος της γιόγκα είναι να ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΣΤΕ από το περιβάλλον σας ΕΝΤΕΛΩΣ – να μην ακούτε, να μη βλέπετε κλπ, και ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ, κι εσείς κάνετε ακριβώς το ανάποδο, παραμένετε συνδεδεμένοι με τα γήινα.
Το Πνεύμα ως ψυχή κατήλθε μέσω των λεπτοφυών αστρικών εγκεφαλονωτιαίων κέντρων στον εγκέφαλο και στα πλέγματα της σπονδυλικής στήλης και στο νευρικό σύστημα, στις αισθήσεις και στο υπόλοιπο σώμα, και εμπλέκεται εκεί ως η ψευδο-ψυχή ή εγώ (η ψυχή, εμπλέκεται και παραμένει δέσμια των αισθητήριων εντυπώσεων που παράγουν εφήμερη απόλαυση, ταυτίζεται με το σώμα). Στην ταυτισμένη με το σώμα κατάσταση το εγώ εμπλέκεται περαιτέρω με τον αντικειμενικό κόσμο. Ο σκοπός της ζωής είναι να ακολουθήσει ο άνθρωπος την αντίστροφη πορεία, να ανέβει τα έξι εγκεφαλονωτιαία κέντρα, μέχρι να μπορέσει να ενωθεί με τη διαποτίζουσα τα πάντα λαμπρότητα των χιλίων ακτίνων, στο υψηλότερο κέντρο στον εγκέφαλο (σαχασράρα ή χιλιοπέταλο λωτό).
Όταν ένας άνθρωπος γίνεται γιόγκι, η συνειδητότητα της ψυχής του αρχίζει να ακολουθεί το μονοπάτι της ανόδου. Πρώτα, αφήνει το έδαφος των υλικών προσκολλήσεων και ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥ όχι μόνο από τα αντικείμενα της σωματικής απόλαυσης, αλλά από το ίδιο το σώμα. Έτσι απομακρύνει τον νου του από τα τρία κατώτερα κέντρα που συνδέουν τον άνθρωπο με όλες τις σωματικές αισθητήριες εντυπώσεις και προσκολλήσεις.
Οι αρχές της Κρίγια Γιόγκα είναι μια επιστήμη μέσω της εφαρμογής της οποίας ο άνθρωπος μπορεί να συνειδητοποιήσει πώς η ψυχή του κατήλθε στο σώμα και ταυτίστηκε με τις αισθήσεις και πώς αυτή η ψυχή μπορεί να αποσυρθεί από τις αισθήσεις και να επανενωθεί με το Πνεύμα με μια επιστημονική μέθοδο διαλογισμού. Αυτή η πορεία της καθόδου και της ανόδου είναι το ένα οικουμενικό μονοπάτι που κάθε ψυχή πρέπει να ταξιδέψει.
Η ΚΡΙΓΙΑ ΓΙΟΓΚΑ ΔΙΑΣΚΕΙ ΣΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΝΟΥ από τα αισθητήρια αντικείμενα με αυτοέλεγχο και μετά ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΑ από τις αισθήσεις ΑΠΟΚΟΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΩΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ (ΠΡΑΝΑ) από τους πέντε διαύλους των αισθήσεων, και μετά να φέρει το εγώ, τον νου και τη διάνοια μέσω των πέντε αστρικών κέντρων της σπονδυλικής στήλης στο έκτο κέντρο (τον προμήκη μυελό, που είναι μαγνητικά συνδεδεμένος με το πνευματικό μάτι στο μέσον του μετώπου) και τελικά μέσα στο έβδομο κέντρο της παντογνωσίας στη μέση του εγκεφάλου. 

Προέβλεψε ο Νοστράδαμος τη νίκη του Τραμπ;

Από τον Αντώνη Κυριαζή
Θα σπείρει ο Τραμπ τον όλεθρο στον κόσμο, όπως φοβούνται κάποιοι; Δείτε τι προέβλεψε ο Νοστράδαμος για τον Τραμπ και τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.
113dfsfd4d45sdh5565
Πορτρέτο του Νοστράδαμου (1503-1566). Image: Supplied
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΣΧΟΛΙΑ που πυροδότησε η απρόσμενη εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στο προεδρικό αξίωμα, δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι προφητείες και οι προβλέψεις, κάτι εύλογο αν αναλογιστούμε ότι αναλαμβάνει το τιμόνι μιας υπερδύναμης, που διατηρεί πάνω από 800 στρατιωτικές βάσεις σε ολόκληρο τον πλανήτη – πολύ περισσότερες από οποιαδήποτε άλλη χώρα, οργανισμό ή αυτοκρατορία στην ανθρώπινη Ιστορία. Κάτι που κάνει στους Αμερικανούς μάλλον κακό παρά καλό, αν αναλογιστούμε τα πολεμικά μέτωπα που άνοιξαν σε όλο τον κόσμο τις τελευταίες δεκαετίες, πολλά από τα οποία είναι ακόμη ενεργά. Η δε πολιτική των επεμβάσεων οδήγησε σε όξυνση της τρομοκρατίας.
Η προσπάθεια να διαφανούν οι προθέσεις των δύο υποψηφίων, της Χίλαρι Κλίντον και του Ντόναλντ Τραμπ, ξεκίνησε πολύ πριν, με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου. Και αυτό γιατί, όχι μόνο οι Αμερικανοί, αλλά και οι υπόλοιποι κάτοικοι του πλανήτη φοβούνται ότι, καθώς ζυγώνουμε στο τέλος της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αιώνα, ένας τρίτος παγκόσμιος πόλεμος είναι προ των πυλών. Και η μεν Ρωσία έχει δείξει έως τώρα σωφροσύνη. Τι γίνεται όμως με τον αμερικανικό παράγοντα, που θέλει να συμμετέχει σε όλες τις παγκόσμιες υποθέσεις, επειδή έχει την φαντασίωση πως μόνο αυτός γνωρίζει ποιο είναι το σωστό και το δίκαιο για τις υπόλοιπες χώρες;
Έτσι, εκτός από τη Γιαγιά Βάνγκα, επιστρατεύτηκε και ο περίφημος Γάλλος προφήτης του 16ου αιώνα, Νοστράδαμος, οι μελετητές του οποίου δεν άργησαν να ανακαλύψουν δύο τετράστιχα που ταίριαζαν, θα λέγαμε, «γάντι» στους δύο μονομάχους της εξουσίας. Πριν μπούμε όμως σε λεπτομέρειες σχετικά με τις προβλέψεις του Νοστράδαμου για το 2016, ας πούμε δύο λόγια για τον συντάκτη τους.

Νέα θεωρία για την σκοτεινή ύλη προτείνει ότι η βαρύτητα είναι μια ψευδαίσθηση



Μια νέα θεωρία της βαρύτητας θα μπορούσε να εξηγήσει τις  περίεργες κινήσεις των άστρων στους γαλαξίες. Η "αναδυόμενη βαρύτητα"(Emergent gravity), καθώς η νέα θεωρία ονομάζεται, προβλέπει ακριβώς την ίδια απόκλιση των κινήσεων που εξηγείται συνήθως με την εισαγωγή της σκοτεινής ύλης στη θεωρία.

Ο καθηγητής Erik Verlinde, φημισμένος ειδικός στη θεωρία των χορδών στο University of Amsterdam και στο Delta Institute for Theoretical Physics,  δημοσίευσε μια νέα ερευνητική εργασία στην οποία επεκτείνει τις πρωτοποριακές του απόψεις,  σχετικά με τη φύση της βαρύτητας.

Οι περισσότεροι φυσικοί πιστεύουν ότι η απάντηση κρύβεται στη μυστηριώδη σκοτεινή ύλη, αφού δεν έχει ανιχνευθεί πειραματικά καθώς δεν εκπέμπει ούτε απορροφά ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, όπως για παράδειγμα φως.

Ωστόσο, μερικοί επιστήμονες υποστηρίζουν πως, αντί να «προδίδουν» την ύπαρξη ενός εξωτικού υλικού, τέτοιες ασυμφωνίες απλώς «προδίδουν» το γεγονός ότι η Γενική Θεωρία δεν περιγράφει με ακρίβεια τη συμπεριφορά της βαρύτητας.  

Τα άτομα που κατά βάθος ζηλεύουμε

Τα κάνουν όλα και τα κάνουν τέλεια. Δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα πώς, και αυτό σίγουρα δεν μας κάνει να αισθανόμαστε χάλια με τον εαυτό μας, όλα καλά. Λένε ότι αν δεν ζηλεύεις κανέναν από την παρέα σου, μάλλον είσαι ο τύπος που όλοι ζηλεύουν. Ή απλά έχεις σκοτώσει τις ανασφάλειές σου, το οποίο είναι ακόμα ένας λόγος να σε ζηλεύουμε. Εσένα και τους παρακάτω τύπους που θα συναντήσεις στην ζωή σου και θα σε κάνουν – άθελά τους – να αισθανθείς σαν μια τεράστια αποτυχία.
zileuoume-atoma
Όσους έχουν μακροχρόνιες σχέσεις
“Έξι χρόνια μαζί, και ακόμα ερωτευμένοι όπως την πρώτη μέρα!” Πώς το καταφέρνουν; Τι κάνουν αυτοί που εμείς δεν κάναμε σε όλες τις σχέσεις μας; Είναι απλά τυχεροί, ή είναι το ένα ζευγάρι που αποφάσισε να ακολουθήσει όντως όλες εκείνες τις συμβουλές για σωστή επικοινωνία; Σε κάθε περίπτωση, θέλουμε αυτό που έχουν.
Αυτούς που ταξιδεύουν συνέχεια
Έχουν κάνει τον γύρο της Ευρώπης. Ίσως πετάχτηκαν μια φορά και προς Αμερική. Το Instagram τους είναι γεμάτο με τέλεια τοπία, τοπικές νοστιμιές και χαρούμενες, χαμογελαστές selfies. Και, όχι ότι θέλουμε να γίνουμε κακοί, αλλά πού βρίσκουν τα λεφτά; Πόσο καλή διαχείριση των οικονομικών τους κάνουν; Μήπως ξεπλένουν χρήματα; Εμείς γιατί δεν έχουμε πάει ακόμα εκεί;
Αυτούς που έχουν τέλειο δέρμα
Όταν κάποιος είναι 35 χρονών, καπνίζει σαν φουγάρο και εξακολουθεί να έχει δέρμα μωρού, τότε το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να κλάψεις στην γωνία σου και να καταριέσαι τα γονίδια των γονιών σου.

Είσαι η ύπαρξη, δεν είσαι μόνο μια προσωρινή μορφή


Φαντάσου το εξής: κάπου στον ειρηνικό ωκεανό γεννιέται ένα μικρό κύμα. Το κύμα μεγαλώνει σιγά-σιγά και ταξιδεύει προς άγνωστη κατεύθυνση. Νιώθει καλά γιατί είναι νέο και μεγαλώνει συνεχώς, αλλά κάποια στιγμή αρχίζει να συγκρίνεται με άλλα κύματα.
Δίπλα του υπάρχουν κύματα που είναι μικρά και λέει "τα καημένα, τι μικρά που είναι", ενώ υπάρχουν και άλλα πιο μεγάλα και λέει "τα ζηλεύω αυτά τα μεγάλα κύματα, θα ήθελα να ήμουν σαν αυτά". Εκεί εμφανίζονται τα συμπλέγματα της ανωτερότητας και της κατωτερότητας. Αρχίζουν τα προβλήματα και οι διαφοροποιήσεις. "Εγώ είμαι έτσι, ο άλλος είναι αλλιώς".
Κάποια στιγμή βλέπει κάτι στον ορίζοντα και ρωτάει ένα άλλο κύμα δίπλα του: "Τι είναι αυτό;". Και του απαντάει το άλλο κύμα: "Αυτή είναι η ακτή -ο θάνατος και κατευθυνόμαστε κατά πάνω της". Το κύμα συνειδητοποιεί ότι κάποια στιγμή θα πεθάνει και πανικοβάλλεται.

Μυστηριώδης εκπομπή ακτίνων-Χ από τον Πλούτωνα

Οι επιστήμονες εντόπισαν μια διαρκή εκπομπή ακτίνων-Χ από τον Πλούτωνα, χωρίς όμως να υπάρχει προφανής πηγή.
1421jg154jj4kj6k6778
Ο Πλούτωνας είναι ένας πλανήτης τυλιγμένος στα μυστικά και την ίντριγκα. Photo: NASA/JHUAPL/SwRI. Πηγή: Supplied
Ο ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ μπορεί να βρίσκεται στις παγωμένες παρυφές του ηλιακού συστήματος, έχει όμως μεγάλες ομοιότητες με τη Γη, τουλάχιστον όσον αφορά τις πεδιάδες, τις οροσειρές και τους παγετώνες. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν οι επιστήμονες μελετώντας τις φωτογραφίες που έστειλε το διαστημόπλοιο New Horizons της NASA που επισκέφθηκε τον νάνο πλανήτη στις 14 Ιουλίου 2015.
Στη φωτογραφία που ακολουθεί, βλέπουμε από το ύψος των 18.000 χιλιομέτρων που πετούσε το New Horizons, μια τεράστια λεκάνη συγκέντρωσης υδάτων, την ώρα που δύει ο ήλιος, που σημαίνει ότι ο παγετώδης κύκλος αζώτου στον Πλούτωνα αλλάζει καθημερινά, όπως ακριβώς συμβαίνει και στη Γη.
3421jg154jj4kj6k6778
Η τεράστια λεκάνη συγκέντρωσης υδάτων. Photo: NASA/JHUAPL/SwRI. Πηγή: Supplied
Οι επιστήμονες τώρα πιστεύουν ότι ο Πλούτωνας έχει έναν κύκλο «νερού» παρόμοιο με αυτόν της Γης, αλλά με εξωτικά… παγωτά, τα οποία αντί για νερό αποτελούνται από παγωμένο άζωτο.

Να φοβάσαι την αντοχή του υπομονετικού ανθρώπου

Να φοβάσαι την αντοχή του υπομονετικού ανθρώπου
Η βρύση στάζει μέρες τώρα. Βράδια κυρίως. Δηλαδή και μέρες στάζει αλλά ποιος την ακούει. Το βράδυ είναι που ακούγεται ο ήχος της σταγόνας που σκάει εκκωφαντικά στο δοχείο. Ναι, βάλαμε ένα δοχείο για να μαζεύεται το νερό μέχρι να τη φτιάξουμε. Πού χρόνος; Πού λεφτά; Πού διάθεση; Μαζεύει κάθε τόσο νερό μέχρι απάνω, την αδειάζουμε και τη ξαναβάζουμε στη θέση της.
Τι τα θες; Όσα μπαλώματα κι αν κάνεις πάντα κάτι θα βρίσκει να χαλάει. Παλιά πράματα, ξεχαρβαλωμένα. Μεταχειρισμένα από χέρια πολλά που δοκίμασαν τη χρήση τους κι έπειτα τράβηξαν γι’ αλλού. Την πείραξαν, όμως. Την κατέβασαν την αρχική της αξία. Έπαψε να είναι ολοκαίνουρια κι αστραφτερή.
Σαν τους ανθρώπους κι αυτή, κάποιος ήρθε και δοκίμασε την υπομονή της. Υπομονή. Περίεργη λέξη. Γοητευτική. Έχουν οι άνθρωποι από δαύτη μπόλικη. Όχι όλοι. Όχι ανεξάντλητη. Έχουν, όμως, τόση όση τους επιτρέπει να πορεύονται και να ελπίζουν σε κάτι καλύτερο.
Η υπομονή είναι αρετή κι ευθύνη για όποιον την κατέχει. Άλλος πολλή κι άλλος λίγη. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις πόση έχει κάποιος. Άγνωστα τα όρια, εντυπωσιακά τα αποτελέσματά της.
Ήρωες οι υπομονετικοί άνθρωποι. Ήρωες για όσα αντέχουν και σηκώνουν και σιωπούν. Ήρωες πραγματικοί που με καρτερικότητα δίνουν χρόνο και χώρο κι αέρα σε όλους τους άλλους.

Ψυχοσωματικά συμπτώματα

Οι ψυχοσωματικές ασθένειες δεν είναι λιγότερο αληθινές από τις κοινές ασθένειες. Τα συμπτώματά τους έχουν ‘σάρκα και οστά’ και μπορεί να κλιμακωθούν και να έχουν δυσάρεστη κατάληξη. Δεν είναι λοιπόν ‘φαντάσματα’, αλλά υπαρκτές σωματικές διαταραχές.
Η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται κυρίως στο αίτιο που υποκινεί το ψυχοσωματικό σύμπτωμα σε αντίθεση με την κοινή ασθένεια. Σίγουρα δεν είναι πάντα εύκολο να ξεχωρίσουμε αν μια δερματίτιδα, ένας κολικός στομάχου, ένα αυχενικό σύνδρομο και άλλες ενοχλήσεις είναι αποκλειστικά και μόνο αποτέλεσμα ανέκφραστων ψυχικών συγκρούσεων και δυσκολιών. Το πιθανότερο είναι τα αίτια πίσω από ένα σωματικό σύμπτωμα να είναι πολυπαραγοντικά.
Οι περισσότεροι από εμάς, κάποιες στιγμές στη ζωή μας, ανατρέξαμε σε γιατρούς για ένα απλό ενόχλημα, κι ενώ κάναμε ένα σωρό εξετάσεις και αποκλείσαμε όλες τις εκδοχές, τελικά ακούσαμε το γιατρό μας να μας λέει ότι "είναι ψυχολογικό". Η άμεση απάντηση του ασθενούς είναι «...μα τι λέτε γιατρέ μου, τρελός είμαι;» Είναι γεγονός ότι, τουλάχιστον στην Ελλάδα, δεν έχουμε αντιληφθεί ακόμα πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο ψυχολογικός παράγοντας στη ζωή μας. Οι άνθρωποι, ακόμα και σήμερα, φοβούνται να εκφράσουν φόβους ή αδυναμίες τους σε ειδικούς, ενώ ξέρουν ότι αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι της γιατρειάς τους.
Τα σωματικά συμπτώματα, λοιπόν, που δεν προκαλούνται από οργανικά ή παθολογικά αίτια ονομάζονται ψυχοσωματικά. Είναι πολύ σημαντικό πριν προβούμε στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ψυχοσωματικό σύμπτωμα, θα πρέπει να είμαστε, με την καθοδήγηση του γιατρού, απολύτως σίγουροι ότι δεν υπάρχει καμία οργανική αιτία.
Τα συμπτώματα αυτά, αποτελούν την σωματοποιημένη εξωτερίκευση συναισθημάτων ή ψυχολογικών συγκρούσεων του ατόμου.

Ο λαβύρινθος της κατάθλιψης

Ο λαβύρινθος της κατάθλιψης
Φανταστείτε να προσπαθείτε να διαφύγετε από ένα λαβύρινθο γεμάτο καθρέφτες, που έχει δημιουργηθεί στο μυαλό σας, χωρίς όμως να μπορείτε. Να ξεκινάτε την ίδια διαδρομή απ' την αρχή κι αυτό να συμβαίνει κάθε μέρα. Φανταστείτε ακόμα, ότι γνωρίζατε εξ’ αρχής την πόρτα για την έξοδο, αλλά δεν μπορείτε να τη φτάσετε. Δεν το επιτρέπετε εσείς οι ίδιοι στον εαυτό σας.
Ένα παρόμοιο συναίσθημα νιώθει κι ένας άνθρωπος που βιώνει κατάθλιψη. Λες και βρίσκεται σε χώρους με έντονα χρώματα και ζωή, και μόλις πλησιάζει, αλλάζουν και χάνονται. Είναι πιθανό να του παρουσιάστηκε ξαφνικά, σαν αγγελιοφόρος που ήρθε για να φέρει απ 'το πουθενά τα κακά μαντάτα. Μπορεί να βάδιζε χρόνια δίπλα του, αθόρυβη σαν σκιά και να βρήκε την ευκαιρία να τον κυκλώσει. Του εμφανίστηκε σε διάφορες μορφές και με πολλά απότοκα. Εναλλαγές διάθεσης, ενοχές, αισθήματα απελπισίας.
Ένα απ'τα πιο ύπουλα «δώρα» της, είναι μια μόνιμη θλίψη που παρασιτεί στο «σπιτονοικοκύρη» της και τον οδηγεί σε μια μόνιμη απάθεια. Για όλες τις υποθέσεις που τον αφορούν, καθώς και για τους ανθρώπους, που τον πλαισιώνουν. Του παρουσιάστηκε ως προσφερόμενη βοήθεια σε πιθανά προβλήματα που είχε, καυγάδες ή ακόμα και μετά από συνεχείς απογοήτευσεις ή μια απώλεια. Τον έκανε να πιστέψει πώς θα του έδινε μια ήσυχη γωνιά να ξεκουραστεί, μακριά από ένα κόσμο με τόσο έντονα χρώματα, που τον κούρασαν. Και ξαφνικά, βρέθηκε στην αρχή ενός λαβύρινθου, χωρίς τέλος.
Αλλάζει. Αρχίζει και το καταλαβαίνει, αφού σιγά-σιγά μεταβάλλεται σε κάποιον, που ναι μεν του θυμίζει τον εαυτό του εξωτερικά, είναι όμως ένας ξένος. Ένας άνθρωπος που παλαιότερα ήταν ενεργός και ζούσε, τώρα αυτοματοποιημένα απλώς κινείται και υπάρχει. Αλλοιώθηκε η σκέψη του μπροστά σε έναν παραμορφωτικό καθρέφτη, που έχει τη δύναμη να τον κάνει να πιστεύει πως κοιτάζει τον αληθινό εαυτό του. Το μεγαλύτερο όμως, όπλο της κατάθλιψης είναι, πως τον πείθει ότι είναι μόνος. Θεωρεί πως κανείς δεν μπορεί να αντιληφθεί τι του συμβαίνει και πόσο φοβάται.

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ «ΜΕΤΑ» ΤΟΝ ΟΡΓΑΣΜΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ



Ο πιο ευχάριστος, ο πιο ηδονικός, ο πιο πανηδονικός «πυροβολισμός» για την γυναίκα είναι όταν φθάσει στον οργασμό. Στα 10 και 20 δευτερόλεπτα, ίσως και περισσότερο από μισό λεπτό της απόλυτης σεξουαλικής της κορύφωσης, που θα την εκτινάξει ολόκληρη, που θα την στείλει πάνω σε μαγικό χαλί.
Ο άνδρας τελείωσε όταν σβήσει το μπουρλότο που έριξε μέσα της, όμως για εκείνην δεν τελειώνει το έργο με τον οργασμό της. Το τέλος έχει ανάγκη και τον «επίλογό» του, ειδικά για την γυναίκα.
Σε θέλει. Βασικό αυτό. Όπως επίσης, βασικότατο κι αυτό, ερωτικά, σεξουαλικά γουστάρει να το κάνει μαζί σου. Το σημειώνουμε, διότι υπάρχουν γυναίκες που πηδιούνται χωρίς να το κάνουν κέφι, «κάθονται» από συζυγικό, από γκομενικό «καθήκον».
Όταν η κυρία θέλει, πολύ περισσότερο γουστάρει ειδικά εσένα, τότε το πράμα βρίσκεται στον πιο σωστό δρόμο. Επειδή για την γυναίκα δουλεύει διανοητικά η ιδανική «προθέρμανση» και το σύμπαν μέσα της αρχίζει κιόλας να προετοιμάζεται καλύτερα...
Τότε ακριβώς ξεκινάει το παιχνίδι από τον άνδρα. Με το έργο που το λέμε προκαταρκτικά. Να την ανάψει, να την διεγείρει, να την «ξυπνήσει», κι αυτό θα έχει συμβεί όταν εκείνη υγρανθεί στον κόλπο, και θα «φαρδύνει» στη μουνότρυπα. Θα «σηκωθεί» η κλειτορίδα, θα σκληρύνουν οι ρώγες στο στήθος και η καρδιά και η αναπνοή της θα μπουν σ' άλλους ρυθμούς.

ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΜΙΑΣ;



Βρέθηκε πρώτος μπροστά στον τάφο του Τουταγχαμόν. Ένα σπουδαίο εύρημα που έκανε τον Howard  Carter διάσημο και την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά πλουσιότερη. Γιατί η αποκάλυψη του τάφου, που είχε παραμείνει ασύλητος για περισσότερα από 3.000 χρόνια, έφερε για πρώτη φορά στο φως την τελευταία κατοικία ενός Φαραώ με όλους τους θησαυρούς που τον συνόδευαν.


Ενενήντα τρία χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη μεγάλη ανακάλυψη στην Αίγυπτο του τάφου του Τουταγχαμόν από τον Βρετανό αρχαιολόγο και Αιγυπτιολόγο Χάουαρντ Κάρτερ. Η ανακάλυψη όμως δεν έγινε τυχαία, καθώς ο Κάρτερ βρισκόταν στην Αίγυπτο από 17 χρονών προκειμένου να βοηθήσει στην ανασκαφή και καταγραφή αιγυπτιακών αρχαιοτήτων,λένε σήμερα οι επιστήμονες. Και κάποιοι άλλοι κρυφογελούν και σκέφτονται πόσα από τα ευρήματα των Άγγλων κατέληξαν στο Βρετανικό μουσείο. Τα καλά τα δικά μας δηλαδή….
Ο Howard Carter γεννήθηκε στο Λονδίνο στις 9 Μαΐου του 1874 και είχε εκπαιδευτεί αρχικά ως ζωγράφος. Το 1899 (25 χρόνων) διορίστηκε σαν ο πρώτος κύριος έφορος αρχαιοτήτων της Αιγυπτιακής Υπηρεσίας Αρχαιοτήτων και επέβλεψε τις ανασκαφές στις Θήβες – σημερινό Λούξορ – πριν μετατεθεί, το 1904 στην Εφορεία Κάτω Αιγύπτου. Το 1907 μάλιστα είχε προσληφθεί από τον λόρδο Καρνάρβον για να επιβλέπει τις ανασκαφές του τελευταίου στην Αίγυπτο, δεχόμενος πίεση από αυτόν για να κάνει μια μεγάλη ανακάλυψη.
Πράγματι η ανακάλυψη αυτή ήρθε τον Νοέμβριο του 1922: «Βρήκα τάφο κάτω από τάφο Ραμσή ΣΤ΄, τον ερεύνησα και βρήκα σφραγίσματα ανέπαφα», έγραψε ο ίδιος στο ημερολόγιό του. Λέγεται μάλιστα ότι το αρχικό άνοιγμα σ’ αυτόν τον τάφο το έκανε με ένα σκαρπέλο, δώρο της γιαγιάς του για τα 17α γενέθλιά του. Κι όταν ρωτήθηκε από τον Καρνάρβον: «Βλέπεις τίποτα;»,
ο Carter απάντησε με την περίφημη σήμερα φράση «Ναι, υπέροχα πράγματα!».

Βρε παιδιά, μήπως κάνουμε κάποιο λάθος;

kim


Παρατηρώντας όλο αυτό το χαμό που γίνεται στην ελληνική κοινωνία μετά την χρεοκοπία της χώρας μας -αλλά και τον γενικότερο χαμό στον πλανήτη-, σκέφτομαι πως μάλλον κάνουμε κάποιο πολύ μεγάλο λάθος. 
Οι πάντες καταδικάζουν τους άλλους και προσπαθούν να αποδώσουν τις ευθύνες στους αντιπάλους.
Για τους αριστερούς, η κατάντια της Ελλάδας οφείλεται στην διακυβέρνηση της χώρας επί δεκαετίες από την Δεξιά και το ΠΑΣΟΚ, για τους δεξιούς η χώρα καταστράφηκε πέρσι, το 2015 -που έγινε κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ-, αφού μέχρι τότε πετούσε από επιτυχία σε επιτυχία και από Μνημόνιο σε Μνημόνιο.
Βέβαια, υπάρχει κι ένα κομμάτι του πληθυσμού -ανάμεσά τους κι εγώ- που δεν συμμετέχει σε αυτήν την διαμάχη, αφού τους βρίσκει όλους γελοίους.
Αν για την κατάντια της Ελλάδας ευθύνονται οι Έλληνες -αριστεροί και δεξιοί- και το κακό της ριζικό, για το Brexit ποιος ευθύνεται;
Για την άνοδο της ακροδεξιάς, του φασισμού και του ρατσισμού σε όλη την Ευρώπη, ποιος ευθύνεται;
Για την εκλογή Τραμπ στις ΗΠΑ ποιος ευθύνεται;
Βλέπω τους Αμερικανούς να διαδηλώνουν κατά του Τραμπ και σκέφτομαι πως είναι ανόητοι.
Ο Τραμπ δεν είναι το πρόβλημα.
Ο Τραμπ είναι το σύμπτωμα του προβλήματος.
Αν φύγει ο Τραμπ, το πρόβλημα παραμένει.
Αν φύγει η Μέρκελ, το πρόβλημα παραμένει.
Αν φύγει ο Ολάντ, το πρόβλημα παραμένει.
Αν φύγει ο Τσίπρας, το πρόβλημα παραμένει.
Δεν είναι θέμα προσώπων.
Δεν είναι καν θέμα πολιτικής.
Είναι θέμα των αγορών.
Είναι θέμα της παγκοσμιοποίησης.
Δεν έχουν καμία σημασία τα πρόσωπα.
Όλοι αυτοί που λένε πως δεν υπάρχουν μεγάλοι ηγέτες πια, πού πιστεύουν ότι οφείλεται αυτό;
Μήπως είναι σύμπτωση;
Μήπως είναι θέμα DNA;
Μήπως είχαμε μια κακιά φουρνιά;
Όχι, απλά οι πολιτικοί είναι εντελώς διακοσμητικοί πια. Δεν χρειάζονται.
Δεν αποφασίζουν οι πολιτικοί, αποφασίζουν οι αγορές. Και οι πολιτικοί ακολουθούν τις αγορές.
Είναι προφανές πως είμαστε παγιδευμένοι από την παγκοσμιοποίηση και τις αγορές.

ΕΝΔΥΘΗΚΑΜΕ ΤΟ "ΦΙΔΙ" ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΝΩ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ


Ξέρω ότι ξέρεις τι σημαίνει το δίπολο αυτού του κόσμου.
Πως το νικάς; με το να γίνεις ένα με αυτόν τον κόσμο; το καλό εναντίον του κακού;
Μήπως όμως αυτός ο τρόπος μας κάνει το ίδιο κακούς;
Μόνον η αλλαγή πλεύσης θα φέρει τα σωστά αποτελέσματα..η ΑΡΜΟΝΙΑ.
Κατανοείς τι εννοώ.
Αυτό το μήνυμα πρέπει να περάσουμε όλοι, και όχι την αντιπαλότητα μέσα από την διαμάχη των δύο αντίθετων πόλων.


Είναι οι δαίμονες των δαιμονόπληκτων θρησκειών, που ότι δεν είναι δικό τους θαύμα από αγγέλους του θεού είναι των δαιμόνων. Όποιος ασχολείται με δαίμονες όπως οι θρησκείες είναι δαιμονόπληκτος. 


Από εκεί και πέρα στην αρχαία Ελληνική Γραμματεία που εξαφάνισαν τα δαιμονόπληκτα ιερατεία, μας γίνεται ξεκάθαρο ότι οι ψυχές ενσαρκώνονται το φίδι, δηλαδή το δίπολο, όπου κάθε τι έχει το αντίθετο του. 

Η Αρμονία επαναφέρει τις ανθρώπινες ψυχές στην θεϊκή τους κατάσταση, ενώ αν οι ενσαρκώμενες ψυχές γίνουν ένα με το δίπολο επανέρχονται με ένα καινούριο σώμα ανάλογο με αυτό που έπραξαν στην προηγούμενη ζωή τους. 

Μόνον οι δαιμονόπληκτοι βλέπουν παντού δαίμονες λόγο της άγνοιας τους για την αλήθεια. 


Η ΑΡΜΟΝΙΑ, που ειναι η ομογενοποίηση του Δίπολου 
αρσενικό/θηλυκό, φως/σκοτάδι, φωτιά/πάγος- εδώ είναι το Κλειδί αλλά δεν είναι εύκολη η Διάκριση… Το Καλό/Κακό ειναι παραπλανητική ορολογία γιατί η Αρμονία ΔΕΝ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗ ΟΥΤΕ ΚΑΚΗ, στην Αρμονία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. Οι "Ερπετοειδεις" μάς παίζουν ΤΕΛΕΙΑ στο δίπολο Καλό/Κακό! Και τα ελέγχουν ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ… Εδώ μπερδεύεται ο αρχάριος και παγιδεύεται πολύ εύκολα…. Πολύ πολύ λακωνικά: στην Αρμονία είτε προσφέρεις Αγάπη, είτε τραβάς το σπαθί και κόβεις, ξέρεις και μπορείς να τα κάνεις ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ, κι αυτή η διαγραφή ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟ-ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΣΟΥ!!



Στο δείχνουν ΤΟ ΦΙΔΙ (δίπολο) που ενδύθηκες μπροστά στα μάτια σου αλλά δεν το βλέπεις, και προσκυνάς το φίδι.

Οι 3 ερωτήσεις που θα σου αλλάξουν τη ζωή κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες


Τι θα έκανες αν ένα ρολόι σου θύμιζε διαρκώς με το χτύπο του τα δευτερόλεπτα της ζωής που περνούν και σε φέρνουν πιο κοντά στο τέλος της ζωής σου; Η πρώτη απάντηση που ήρθε στο μυαλό μου είναι…"έχω μπροστά μου χρόνια". Για την ακρίβεια, είμαι 44 ετών. Αυτός ο χτύπος του ρολογιού μού ακούγεται κάπως μακρινός για την ώρα.
 
Συχνά σκέφτομαι πόσο ετών είμαι, αλλά όχι πόσα χρόνια μου έχουν απομείνει σε αυτή τη Γη. Κάποτε πέρασε από το μυαλό μου να αγοράσω αυτό το ρολόι (Tikker) που μετράει, με βάση κάποια στοιχεία, το προσδόκιμο της ζωής. Είναι ένα βραχιολάκι υπενθύμισης της θνησιμότητάς μας. Ανά πάσα στιγμή και δευτερόλεπτο, αυτό το ρολόι σου υπενθυμίζει το χρόνο που σου έχει απομείνει...και μετρά αντίστροφα.
 
Μπορεί να σκεφτείς, τώρα, ότι ένα τέτοιο ρολόι θα σε κάνει να παραλύσεις από το φόβο που προκαλεί η σκέψη του θανάτου. Θέλεις να σου πω τι σκέφτομαι εγώ; Σκέφτομαι, ότι αυτό το ρολόι θα μου θυμίζει κάθε δευτερόλεπτο ότι η ζωή μου μόλις ξεκινά. Ότι το παρελθόν είναι παρελθόν, όπως και να είναι, ό,τι κι αν έγινε. Και σίγουρα έχουν συμβεί και πράγματα που δεν μου άρεσαν και τόσο. Όμως, έχουμε μια ζωή μπροστά μας να ζήσουμε.
 
Κάθε φορά, λοιπόν, που νιώθω ότι ο φόβος με παραλύει, το άγχος με διαλύει, τα γεγονότα με πλακώνουν, κάνω αυτές τις τρεις ερωτήσεις στον εαυτό μου…και σε προκαλώ κι εσένα να τις κάνεις, σε όποιο στάδιο της ζωής κι αν βρίσκεσαι, σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Και να σημειώνεις τις απαντήσεις σου. Γράψε τις απαντήσεις σου, κάθε φορά.
 
1. Πως μπορείς να ζήσεις περισσότερο;

ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ



Γράφει η Amodini Κωστάκη
H πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού, πολύ πριν το πει ο Μακιαβέλι. Ο Ντόναλντ Ντακ θα κάνει μπόλικες κολοτούμπες σε κρίσιμα εσωτερικά θέματα των ΗΠΑ, γιατί ΔΕΝ τον συμφέρει να κάνει αλλιώς, ούτε αυτόν, ούτε τ' αφεντικά του...
Μένει να δούμε πως θα διαχειριστεί την εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ και προς ποια πλευρά θα πετάξει τις καυτές πατάτες, ειδικά αυτές που καίνε και μας (προσφυγικό, αγωγός αερίου, πετρέλαια, ΑΟΖ, Κυπριακό, σχέσεις με Τουρκία, χρέος, κλπ).
Δεν μπορώ να φανταστώ τον Τραμπάκουλα να κάνει σεξ με τον Πούτιν και να ξεχνά πως είναι παντρεμένος με την Τουρκία. Ωραίες οι κραυγές του απομονωτισμού και πιασάρικες για τους rednecks λευκούς κακομοίρηδες στις ΗΠΑ, αλλά το βλέπω χλωμό να εγκαταλείψει τα άτακτα προσκοπάκια στην ΕΕ, για χάρη ακροδεξιών φασιστόμουτρων τύπου Λεπέν.
Η ταρωρίχτρα του απερχόμενου Ομπάμα με διαβεβαίωσε ότι τα ζοριλίκια της προεκλογικής εκστρατείας θα κατευναστούν σε πολιτική τύπου: "κρατάμε και την εσωτερική πίτα σωστή και τους εξωτερικούς σκύλους-συμμάχους χορτάτους, όσο μας παίρνει και όσο μας βολεύει φυσικά!".

Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ... ΦΑΡΑΩ



Γράφει ο Ισαάκ Διαμαντίδης
Για να πετύχει μία απεργία χρειάζεται υπομονή και σχέδιο. Μακριά από εργατοπατέρες και κομματικά καπελώματα. Ιδιαίτερα όταν έχεις να αντιμετωπίσεις σκληρό εργοδότη. Σαν τους δανειστές μας, για παράδειγμα ή σαν τον... Φαραώ Ραμσή τον 3ο, επί των ημερών του οποίου έγινε η πρώτη καταγεγραμμένη απεργία στην παγκόσμια ιστορία. Είχε, μάλιστα, αιτία της ένα θέμα πολύ ελληνικό και επίκαιρο. Το γεγονός ότι ήταν απλήρωτοι.
Η απεργία ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου, σα σήμερα το 1152 π.Χ., όταν περίπου εξήντα εργάτες παράτησαν τα εργαλεία τους και σταμάτησαν να δουλεύουν. Λιθοξόοι, ξυλουργοί και τεχνίτες απέκλεισαν τους χώρους εργασίας τους στην Κοιλάδα των Βασιλέων, στη δυτική όχθη του Νείλου, στην αιγυπτιακή πρωτεύουσα Θήβες και αντί να διακοσμήσουν τον τύμβο του Φαραώ που είχαν λαξεύσει στο βράχο, ανέβηκαν στο βουνό. Από εκεί επέστρεψαν στα χωριά τους και έκαναν πορεία στην παρακείμενη πεδιάδα.
Στη συνέχεια -είπαμε οι άνθρωποι είχαν σχέδιο- κατευθύνθηκαν προς τον νεκροθάλαμο-ναό του Ραμσή Ι. Εκεί ήταν εγκατεστημένο το διοικητικό κέντρο, με τις γεμάτες σιταποθήκες απ’ όπου έπαιρναν τη μισθοδοσία τους και οργάνωσαν την κατάληψή του.
Είμαστε πεινασμένοι και διψασμένοι, φώναζαν, απαιτώντας τη διανομή φαγητού, που αυτό αποτελούσε και το μισθό τους, ο οποίος είχε καθυστερήσει επί ένα μήνα. Μάταια. Οι απεργοί δεν το’ βαλαν κάτω. Διανυκτέρευσαν στο ναό.

Γιατί οι άνδρες «μπλοκάρουν» στο σεξ; Όλοι οι λόγοι

Έντονη τραυματική εμπειρία αποτελεί για τους άνδρες η στυτική δυσλειτουργία.
Αποτέλεσμα εικόνας για Γιατί οι άνδρες «μπλοκάρουν» στο σεξ; Όλοι οι λόγοι
Υπολογίζεται ότι κάθε άνδρας σε κάποια φάση της ζωή του θα αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης γεγονός που θα του προκαλέσει αμηχανία αλλά και αρνητικές σκέψεις.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες του Ινστιτούτου Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων ΙΜΟΠ η ευκαιριακή αποτυχία, όπως λέγεται επιστημονικά το μπλοκάρισμα, είναι ιδιαίτερα συχνή στις νέες ηλικίες, δηλαδή στα πρώτα χρόνια της σεξουαλικής ζωής του άντρα, ίσως και στην πρώτη φορά, ή αργότερα με κάποια καινούργια σχέση που ο ίδιος την χαρακτηρίζει σημαντική!
Η αποτυχία τον γεμίζει ντροπή και άγχος ενώ το ερώτημα «γιατί μου συνέβη»,γρήγορα αντικαθίσταται από το «θα τα καταφέρω την επόμενη φορά;». Έτσι γεννιέται το λεγόμενο άγχος επίδοσης ή απόδοσης, που δυστυχώς οδηγεί στην επανάληψη της αποτυχίας. Ο φαύλος κύκλος ξεκινά αφού η μια αποτυχία φέρνει την άλλη και συνήθως μέσα σε λίγο χρόνο ο άντρας εγκαταλείπει τις προσπάθειες και αποσύρεται με συναισθήματα θυμού και ντροπής.
Οι πιο συχνές αιτίες εξηγούν οι επιστήμονες του ΙΜΟΠ είναι :

3. Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ – ΤΟ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ: Η ΠΗΓΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ


1. Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - ΘΕΪΚΕΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ: ΟΙ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΟ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ: Η ΠΗΓΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Στην αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν με τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος. Αυτός ήταν στην αρχή με τον Θεό (κατά Ιωάννη Α:1-2). (Συνεχίζουμε στα ίδια λόγια του Ευαγγελίου του Ιωάννη)
«Στην αρχή […]». Μ’ αυτές τις λέξεις ξεκινούν παρόμοια οι κοσμογονίες και της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης. Η λέξη «αρχή» αναφέρεται στη γέννηση της πεπερασμένης δημιουργίας, γιατί για το Αιώνιο Απόλυτο –το Πνεύμα– δεν υπάρχει ούτε αρχή ούτε τέλος.
ΤΟ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ: Η ΠΗΓΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Όταν δεν υπήρχε ίχνος εξωτικών νεφελωμάτων να γλιστρούν αθόρυβα μέσα στον διαστημικό χώρο, όταν οι νηπιακοί πλανήτες δεν είχαν ανοίξει τα φλεγόμενα μάτια τους μέσα στο λίκνο του διαστήματος, όταν ποταμοί αστεριών δεν διέτρεχαν τις αχανείς εκτάσεις του άπειρου διαστήματος, όταν ο ωκεανός του διαστήματος ήταν ακατοίκητος, κενός από επιπλέουσες νησίδες συμπάντων, όταν ο ήλιος και η σελήνη και τα πλανητικά συγκροτήματα δεν κολυμπούσαν στο διάστημα, όταν η μικρή σφαίρα της γης με τα κουκλόσπιτά της και τα μικροσκοπικά ανθρώπινα όντα δεν υπήρχε, όταν κανένα αντικείμενο οποιουδήποτε είδους δεν είχε ακόμα έρθει σε ύπαρξη – το Πνεύμα υπήρχε. Αυτό το Ανεκδήλωτο Απόλυτο δεν μπορεί να περιγραφεί εκτός από το ότι ήταν ο Γνώστης, η Γνώση, και το Αντικείμενο της Γνώσης υπάρχοντα ως Ένα. Μέσα Του η ζωή, η συμπαντική Του συνειδητότητα και η παντοδυναμία Του, όλα υπήρχαν χωρίς διαφοροποίηση: πάντα υπάρχον, πάντα συνειδητό, πάντα ανανεούμενα χαρούμενο Πνεύμα.
Σ’ αυτήν την Πάντα Ανανεούμενη Μακαριότητα δεν υπήρχε χώρος ή χρόνος, ούτε δυαδική αντίληψη ή νόμος σχετικότητας· οτιδήποτε υπήρξε, υπάρχει, ή επρόκειτο να υπάρξει υφίστατο ως Ένα Αδιαφοροποίητο Πνεύμα. Ο χώρος και ο χρόνος και η σχετικότητα είναι κατηγορίες των αντικειμένων. Μόλις ένα ανθρώπινο ον δει έναν πλανήτη να αιωρείται στον ουρανό, σκέφτεται ότι καταλαμβάνει έναν χώρο με διαστάσεις και ότι υπάρχει στον χρόνο σε σχέση με τη θέση του στο σύμπαν. Όταν όμως δεν υπήρχαν πεπερασμένα αντικείμενα της δημιουργίας, δεν υπήρχαν ούτε οι διαστάσεις της ύπαρξης που τα προσδιορίζουν, υπήρχε μόνο το Μακάριο Πνεύμα.
Πότε, από πού, και γιατί εμφανίστηκε η δημιουργία? Ποιος τολμά να διαβάσει τον Νου του Άπειρου ψάχνοντας αιτίες από το Χωρίς Αιτία, απαρχές από το Παντοτινά Υπάρχον, ασήμαντους λόγους από την Παντογνωσία? («“Διότι οι σκέψεις Μου δεν είναι σκέψεις σας, ούτε οι τρόποι σας οι τρόποι Μου”, λέει Κύριος. “Όσο απέχει ο ουρανός από τη γη, τόσο απέχει ο τρόπος Μου από τους τρόπους σας και οι σκέψεις Μου από τις σκέψεις σας”». (Ησαΐας ΝΕ:8-9). Οι θρασείς θνητοί προσπαθούν να λύσουν τις απορίες τους, ενώ οι σοφοί εισέρχονται σ’ εκείνον τον Νου και επιστρέφουν για να δηλώσουν με απέριττη απλότητα ότι ο Ένας είχε μια επιθυμία χωρίς επιθυμία να απολαύσει τη Μακαριότητά Του μέσω πολλών, κι έτσι γεννήθηκε το σύμπαν και τα όντα του. Το Ανεκδήλωτο Πνεύμα ένιωσε: «Είμαι μόνος. Είμαι συνειδητή Μακαριότητα, αλλά δεν υπάρχει κανείς για να γευτεί τη γλυκύτητα του Νέκταρ της Χαράς Μου». Τη στιγμή που ονειρεύτηκε έτσι, εξελίχτηκε σε πλήθος υπάρξεων.
Με ποιητική φαντασία, συνέθεσα μια περιγραφή αυτού του συμπαντικού στοχασμού: 

ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ – ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ – Ο ΙΗΣΟΥΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΙΗΣΟΥΣ – Η ΛΕΞΗ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ – ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ «ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ» ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για Χριστόν Συνειδητότητα

Με την ευκαιρία ενός email του αγαπημένου μου αδελφού Γιάννη, στο οποίο μου είπε ότι κάποιος γράφει ότι ο Ιησούς δημιουργήθηκε από την αρχή της δημιουργίας, είναι αναγκαίο να ξεκαθαριστούν για άλλη μια φορά τα πράγματα (φυσικά ό,τι γράφεται είναι λόγια του Δασκάλου, εγώ η ίδια δεν ξέρω τίποτα, όταν γίνω Παραμαχάνσα, δηλαδή «ανώτατος κύκνος», δηλαδή «απόλυτα ενωμένος με τον Θεό», είτε Γιογκανάντα είτε με οποιοδήποτε άλλο όνομα, θα ξέρω!) – δώστε ΜΕΓΑΛΗ προσοχή, όσα γράφονται εδώ είναι μέσα στον πυρήνα των διδασκαλιών.
Η κατά Χριστόν Συνειδητότητα μάλλον δεν έχει κατανοηθεί πλήρως. Αν και στην επόμενη ανάρτηση (3) θα εξηγηθεί Η Αγία Τριάδα (που όπως έχω πει υπάρχει και στον Ινδουισμό, με την ίδια έννοια του Χριστιανισμού), ξαναγράφω εδώ τα λόγια του Δασκάλου από άλλο βιβλίο (μη δημοσιευμένο κι αυτό, θα δημοσιευθεί τον νέο χρόνο), για να βοηθήσω στην κατανόηση:
Ο Θεός θα μπορούσε να δημιουργήσει Χριστούς κατά χιλιάδες με άμεση υλοποίηση ή μέσω της συνηθισμένης εμβρυϊκής δημιουργίας, και θα μπορούσε να τους βάλει να ζουν τις ιερές ζωές τους σαν θεϊκές μαριονέττες. Θα μπορούσαν όμως τέτοια όντα, χωρίς να έχουν προηγούμενη προσωπική εμπειρία των περίπλοκων εξαναγκασμών των αισθητήριων πειρασμών, να αποτελέσουν ρεαλιστικά υποδείγματα που να διδάξουν στα ανθρώπινα όντα την τέχνη της υπερνίκησης των θελγήτρων της σάρκας με φυσικές ανθρώπινες μεθόδους αυτοελέγχου? Οι πιστοί θαυμάζουν τον Χριστό γιατί ήρθε ανάμεσα στους ανθρώπους ως ένας απ’ αυτούς. Μπήκε στον ανθρώπινο πειρασμό και υπέφερε στα χέρια των διωκτών του, αλλά υπερνίκησε όλους τους ανθρώπινους βασανισμούς με θέληση, προσπάθεια και αγάπη για το Θεό! Μια ιερή μαριονέττα, που θα υποδυόταν ένα θεϊκό θεατρικό έργο πειρασμού και νίκης, θα ήταν απλώς ένας κίβδηλος ηθοποιός στη σκηνή της ζωής. Ένα ανθρώπινο ον όμως που γίνεται Δάσκαλος, είναι ένας πνευματικός καλλιτέχνης που μπορεί να δείξει στους συνανθρώπους του πώς να καταστρέψουν το φαύλο και να γίνουν θεϊκοί.
Το ανώτερο στάδιο συνειδητότητας είναι η κατά Χριστόν Συνειδητότητα, που είναι η προβαλλόμενη συνειδητότητα του Θεού που είναι εγγενής σε όλη τη δημιουργία (διαποτίζει όλη τη δημιουργία). Στη χριστιανική Αγία Γραφή καλείται «ο μονογενής Υιός», η μόνη αγνή αντανάκλαση του Θεού του Πατέρα στη δημιουργία. Στις ινδουιστικές Γραφές καλείται Κουτάστα Τσαϊτάνια, η συμπαντική νοημοσύνη του Πνεύματος που είναι πανταχού παρούσα στη δημιουργία. Είναι η οικουμενική νοημοσύνη, η ενότητα με τον Θεό, που εκδήλωσε ο Ιησούς, ο Κρίσνα, και άλλοι αβατάρ. Οι μεγάλοι άγιοι και οι γιόγκι τη γνωρίζουν ως την κατάσταση του διαλογισμού σαμάντι, στην οποία η συνειδητότητά τους ταυτίζεται με τη νοημοσύνη σε κάθε σωματίδιο της δημιουργίας. Νιώθουν όλο το σύμπαν ως το σώμα τους.

2. Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ – ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο «ΛΟΓΟΣ»?

1. Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - ΘΕΪΚΕΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ: ΟΙ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

Μια σοβαρή λεπτομέρεια που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι υπάρχουν 2 Αγίες Γραφές (!!!), η μία της Αντιόχειας, την οποία δέχεται η δική μας εκκλησία, και η μία της Ιερουσαλήμ, την οποία δεν δέχεται η εκκλησία. Άντε βγάλε άκρη τώρα, όταν ακόμα και σ' αυτό υπάρχει διαφωνία!!!
Στην αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν με τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος. Αυτός ήταν στην αρχή με τον Θεό (κατά Ιωάννη Α:1-2 ή αλλιώς 1:1-2)
Ας αναφέρω πρώτα την ερμηνεία της εκκλησίας: «Λόγος ήταν ο Υιός, ο οποίος γεννήθηκε από τον Πατέρα».
Σημείωση δική μου: Τώρα εδώ μπερδεύονται τα πράγματα, κουβάρι γίνονται για την ακρίβεια, γιατί σύμφωνα με την εκκλησία, όπως θα δείτε σε άλλη ανάρτηση, ο Υιός (της Αγίας Τριάδας) ήταν ο Χριστός και ο Χριστός ήταν ο Ίδιος ο Θεός (Χριστός και Θεός είναι ένα και το αυτό, ΜΗΝ το ξεχνάτε – μια από τις μεγαλύτερες γκάφες). Πώς λοιπόν «γεννήθηκε» ο Υιός, εφόσον ήταν ο Ίδιος ο Θεός, στην αρχή της δημιουργίας, δηλαδή ΠΡΙΝ γίνει Χριστός?? Τώρα η μόνη απάντηση θα ήταν ότι ο Χριστός υπήρχε από την αρχή της δημιουργίας, αλλά πάλι αυτό λογικά αποκλείεται, αφού ήταν ο Ίδιος ο Θεός και δεν γίνεται να υπήρχαν δύο Θεοί, ο Θεός ο Πατέρας και ο Θεός ο Υιός ταυτόχρονα…
ΠΑΡΑΜΑΧΑΝΣΑ ΓΙΟΓΚΑΝΑΝΤΑ
«Λόγος» σημαίνει νοήμων δόνηση, νοήμων ενέργεια, που εκπορεύεται από τον Θεό. Κάθε προφορά μιας λέξης, όπως για παράδειγμα «λουλούδι», που εκφωνείται από ένα νοήμον ον, συνίσταται από ηχητική ενέργεια ή δόνηση, συν σκέψη, η οποία διαποτίζει αυτή τη δόνηση με λογικό νόημα. Παρόμοια, ο Λόγος ο οποίος είναι η αρχή και η πηγή όλων των δημιουργημένων ουσιών είναι η Συμπαντική Δόνηση διαποτισμένη με Συμπαντική Νοημοσύνη.
Για να προχωρήσω λίγο, ο Λόγος είναι το Ομ ή Άγιο Πνεύμα.