Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Οι Κρυφοί Πρωταγωνιστές της Ζωής μου & ο "Μεγάλος Μπαλαντέρ".-








[Σου προτείνω να ξεκινήσεις να διαβάζεις με αυτή τη μουσική 
υπόκρουση. Μαζί της Έγραφα κι εγώ...]



ΟΙ ΣΑΜΠΟΤΕΡ ΚΙ Ο ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ!
[Ο ΤΖΟΚΕΡ για το Τέλος ;) ]



Μιλάω για εμένα επειδή διαπιστώνω ότι η Στάση Ζωής μου είναι ίσως μία Σπάνια Επιλογή σε σχέση με αυτή που κάνει ο Άνθρωπος ο οποίος έχει Ανάλογες Προκλήσεις με τις δικές μου.

Μην το δεις ως εριστικό αυτό το κείμενο. Είναι Κατάθεση Ψυχής.
Θέλω να καταλάβεις αν σου το γράφει η Δική σου Ψυχή αυτό που Διαβάζεις. Δεν υπάρχει λοιπόν Τάση Διαχωριστικότητας μέσα από τη Σύγκριση. 

Η Βιωματική Σύγκριση σκοπεύει να οδηγήσει μόνο στη Σοφία. 

Συνεπαγωγικά και κάνοντας ''Απογραφές'' κάθε τύπου αυτή την εποχή στη Ζωή μου, καταλήγω: έχω καταλάβει από Τι Υλικό Είμαι Φτιαγμένη και το έχω Σεβαστεί, το έχω Αγκαλιάσει. Τα πάντα συνηγόρησαν ώστε να μην το καταφέρω ποτέ. Κοίταξα πίσω, τη Ζωή μου, τις Ανυπέρβλητες Δυσκολίες που Διάλεξα σε Επίπεδο Ψυχής να Αντιμετωπίσω [ώστε να Γίνω Δυνατή και να Αφυπνιστώ, όχι για να Λυγίσω και να Καταστραφώ]. 

Και άρα σου τα γράφω όλα αυτά για να σε Εμψυχώσω. Αύριο μπορεί να φύγω, αλλά τα Γραπτά μου θα μείνουν εδώ και θα τα Διαβάζει αυτός που είναι Συγχρονικά Έτοιμος να Προαχθεί Αφυπνιζόμενος στο Επόμενο Σκαλοπάτι της Εξέλιξής του.

Εμένα Δε Με Εμψύχωσε Κανείς: Όταν το Χρειαζόμουν ως παιδί.

Δε με Επιβράβευσε κι Αγκάλιασε Κανείς: Αυτοί που αυτονοήτως είναι 
Ρόλος τους να το Κάνουν γιατί υποτίθεται τον Επέλεξαν.

Κι αφού με Αγκάλιασε μέσα από το Έργο μου σταδιακά Όλος ο Κόσμος, κάπου εκεί σε Μεγάλη Ηλικία Όλων μας, θα με Πλησιάσουν και οι Εναπομείναντες Ζωντανοί. Το πιθανότερο και ποτέ. 



Ελευθερία είναι να  Μην Έχεις Προσδοκίες 
Από Κανένα Πέραν του Εαυτού Σου.


Τίποτα Δε Συνέβη τις Στιγμές που ήταν παραπάνω από Επιτακτική η Ανάγκη να γίνει έτσι. Ένα Παιδί γεννημένο σε Ανάπηρο Περιβάλλον. Που τολμά να περιγράφει σήμερα στην Ενήλικη Ζωή την Αλήθεια Χωρίς Φόβο και Πάθος. Γιατί Θέλω να Βοηθήσω όποιον είναι Έτοιμος να Βοηθηθεί.

Κανένα Παιδί να Μην Υποφέρει. Κανένας Άνθρωπος. Δυστυχώς η ΑΓΝΟΙΑ είναι αυτή που κρατά στο Σκοτάδι την Ανθρωποψυχή. Αν είχες όλες τις απαντήσεις από νωρίς θα γελούσες με τα πάντα. 

Κάτι Ψυχανεμιζόμουν από μικρή όμως. Κάποιος μου μιλούσε συνέχεια μέσα μου και έσκιζα τα σωθικά μου να τον Αποκαλύψω. Να Ενωθούμε. Έκανα λάθη και μου έλεγε: "Μα εσύ είσαι μια θεά, δεν τους βλέπεις;!"
Το λάθος ήταν πάντα το ίδιο: να δίνω Βήμα σε Ανάξιους κι Ανάξιες της Εμπιστοσύνης και της Αγάπης μου. Και σήμερα απαντάω:"Μα Δεν Υπήρχαν Πουθενά Γύρω μου Πλάσματα που να Μοιάζουμε. Αυτούς είχα πρόχειρους" ; )

Ο Πόλεμος Σήμερα είναι Πνευματικός...






Σήμερα ο Εχθρός είναι Αόρατος...


Που θα κλείνει το Πνεύμα;!

Προς το Σώμα ή προς την Ψυχή;!


Από που θα Αντλήσει Δύναμη και Ενόραση ώστε 
να Αναγνωρίσει τους Εχθρούς της Ανθρωποσυνείδησης
καθώς Δοκιμάζεται ως προς την Επιλογή της;!

Η Επιλογή που ή θα την Καταβαραθρώσει στην Επανάληψη 
δια των ιδίου τύπου Επανενσαρκώσεων ή θα την Ανυψώσει 
προς την Αναβάθμισή τους και τελικά προς την Τελική 
Απελευθέρωση έξω από αυτές;!

Ώστε να Ανακαλύψει δια του Θείου Εσώτερου Σθένους της 
τα Κλειδιά για την Ελευθερία της!

Ο Άνθρωπος που Κλίνει προς το Σώμα Αγνοεί 
το Θεϊκό Σπινθήρα του και την Αρωγή που χάνει 
από την Αποσύνδεση μαζί του.

Αυτή η Αποσύνδεση είναι "Στημένη'' κατά την Πτώση 
της Ψυχής στην Ύλη - η οποία Γνωρίζει όλο το Σενάριο
που θα εκτυλιχθεί μέχρι και πριν Ενσαρκωθεί...

Ο Εχθρός του Ανθρώπου στην πραγματικότητα 
είναι ο Άγγελός του - αν μέσα από μία Αφυπνιστική 
Εμπειρία καταφέρει να το Διαπιστώσει αυτό.




Οι Μεγάλες Συνειδητοποιήσεις στη Θετική Περίπτωση
προκύπτουν μέσα από τις Μεγάλες Δοκιμασίες

Όμως ο Άνθρωπος Αδυνατεί να Κατατάξει τις Εμπειρίες 
του στην Κατηγορία που πραγματικά ανήκουν
καθώς πνίγεται μέσα στο Πνευματικό Σκότος
Ασύνδετος από το Θεϊκό Σπινθήρα του.

Άρα Αποκωδικοποιεί κάθε Κακοτυχία, Δυσπραγία, Δοκιμασία, 
Αδικία, μέσα από τις Προκαταλήψεις και τις Δοξασίες του.
Μέσα από το Ρόλο του τον οποίο όμως Καλείται να Ξεπεράσει!

Τα διασημότερα άλυτα μαθηματικά προβλήματα της χιλιετίας μας

Τον τελευταίο καιρό είδαμε να λύνονται δύο δύσκολα μαθηματικά προβλήματα άλυτα για δεκάδες χρόνια. Το ένα είναι η Εικασία του Poincare που θεωρείται πλέον επαληθευμένη από τον Ρώσο Grigori Perelman. Το άλλο είναι η απεικόνιση μιας τεράστιας και πολύπλοκης μαθηματικής δομής, που έχει 248 διαστάσεις και αποκαλείται Ε8, από μια διεθνή ομάδα μαθηματικών. Και τα δύο είχαν μείνει αναπάντητα εδώ και έναν αιώνα περίπου. Η εικασία του Poincare είναι το ένα από τα προβλήματα, την λύση των οποίων θα βραβεύσει το ινστιτούτο Clay με το ποσόν του ενός εκατομμυρίου δολαρίων.
Grigory-Perelman
Απομένουν όμως κι άλλα  προβλήματα, μερικά από τα οποία είναι άλυτα εδώ και πάνω από 100 χρόνια. Το κοινό τους σημείο δεν είναι μόνο ο μεγάλος βαθμός δυσκολίας, αλλά και το γεγονός ότι η προσπάθεια λύσης τους μας έχει οδηγήσει σε τελείως διαφορετικούς δρόμους από αυτούς που υποψιάστηκαν αρχικά οι μαθηματικοί. Η απόδειξη τους μπορεί με μια πρώτη ματιά να φαίνεται εφικτή, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική, ο δρόμος που αρχικά ακολουθήσαμε δεν μας οδήγησε προς τη λύση. Για παράδειγμα η υπόθεση του Riemann, που έχει να κάνει με την κατανομή των πρώτων αριθμών (δηλαδή, αριθμών που διαιρούνται μόνο με το 1 και με τον εαυτό τους, όπως για παράδειγμα το 3, το 5, το 7 κλπ).
1. Υπόθεση του Riemann: Υπάρχει συστηματικότητα στην κατανομή των πρώτων αριθμών – παραμένει άλυτη 148 χρόνια
Η ακολουθία των πρώτων αριθμών αρχίζει με τους 2,3, 5, 7 και 11. Όσο προχωράει κανείς στην ακολουθία, η συχνότητα τους μειώνεται, αλλά η κατανομή τους δεν παύει να παρουσιάζει μια συστηματοποίηση, που είναι γνωστή εδώ και αιώνες. Υπάρχουν, ωστόσο, μικρές παρεκκλίσεις, και το 1859 ο Bemhard Riemann υπέθεσε ότι θα μπορούσε να τις περιγράψει επακριβώς, αν κατάφερνε να αποδείξει την ύπαρξη μιας ξεχωριστής ιδιότητας για τις τιμές που μηδενίζουν μια συγκεκριμένη συνάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, μια μιγαδική συνάρτηση που λέγεται ζήτα συνάρτηση του Riemann ζ(s), ορίζεται για όλους τους μιγαδικούς αριθμούς που είναι διάφοροι του 1. Η συνάρτηση αυτή μηδενίζεται για όλους τους άρτιους αρνητικούς αριθμούς. Δηλαδή για s=-2, s=-4, s=-6 κλπ. Οι τιμές αυτές μηδενισμού είναι οι τετριμμένες της λύσεις. H υπόθεση του Riemann αφορά τις μη τετριμμένες λύσεις και ισχυρίζεται ότι το πραγματικό μέρος όλων των μη τετριμμένων λύσεων που μηδενίζουν την ζήτα-συνάρτηση είναι το 1/2.  Η υπόθεση έχει επαληθευτεί για τις πρώτες 1.500.000.001 λύσεις, αλλά εξακολουθεί να λείπει η τελική απόδειξη.

Πέη, τέρατα και σατανιστικά σύμβολα η νέα αισθητική του Φεστιβάλ Αθηνών




Aφωνο έχει μείνει το πανελλήνιο με την επιλογή του Γιαν Φαμπρ για τη θέση καλλιτεχνικού διευθυντή τους Φεστιβάλ Αθηνών, προσωπική επιλογή του υπουργού πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά

Κι όσο περνάει η ώρα, όχι μόνο δεν χωνεύεται, όχι μόνο δεν μπορείς να συμβιβαστείς, αλλά σου ανεβαίνει και ολοένα η πίεση, σε πνίγει το δίκιο. Πόσο άλλο πιο χαμηλά;
Είδαμε gay parade, είδαμε για πρώτη φορά να φιλιούνται μέσα στη Βουλή και δεν ήταν ετερόφυλοι, είδαμε να ξηλώνεται το μάθημα θρησκευτικών, είδαμε μαντίλες να παρελαύνουν, κι όλα αυτά τα βλέπουμε μέσα από μια λαίλαπα περικοπών ανθρωπίνων δικαιωμάτων κι επιβολής φτώχειας.
Ένα Φεστιβάλ Αθηνών έμεινε και του έβαλαν χέρι κι εκεί. Στο διάολο και ο πολιτισμός, στο διάολο και το ελληνικό στοιχείο ήρθαν τα Βέλγικα πέη τώρα!
Ο κύριος αυτός επιλέχθηκε από τον υπουργό πολιτισμού χωρίς καν να προκηρυχθεί η θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή. Όπως έγινε και με το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στη eurovison  – απευθείας ανάθεση, είναι μάλλον η προσφιλής τακτική της πρώτης φοράς αριστεράς!
Η αμοιβή του; Άγνωστο. Δεν ξέρω ποια είναι και πήρα τηλέφωνο στο Υπουργείο Πολιτισμού και αρνήθηκαν να με ενημερώσουν. Μόνο σε γραπτές ερωτήσεις απαντούν, οπότε και αύριο θα ερωτηθούν και γραπτώς, μαζί με πολλά άλλα τα οποία και θα δημοσιεύσω. Αφού έτσι θέλουν, scripta manent αλλά και τη σήμερον ημέρα και… internent!
Από τα λίγα που έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής για το πρόγραμμα του Φεστιβάλ, στις 9 και 10 Ιουλίου θα παρουσιαστεί η 24ωρη παράσταση – “Mount Olympus. To glorify the cult of tragedy”. Πολλοί έγραψαν πως είναι η παράσταση με τα “παλλόμενα πέη”. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Ο Φαμπρ ξεφτιλίζει όλη τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό, με τον οποία έχει ιδιαίτερη μανία, υποβιβάζοντας τον σε φθηνό πορνό με κουλτουρέ επικάλυψη, με “πρωταγωνιστές” τους Ολύμπιους Θεούς.

Τα σημεία των καιρών



Ένας «αγώνας» γίνεται τα τελευταία χρόνια από πολλούς ανθρώπους να βρουν ή να δείξουν σε ποιο σημείο είμαστε ως προς τα σημεία των καιρών.
Ποιος θα έρθει, πότε θα έρθει, θα είναι άνοιξη ή καλοκαίρι? Τι θα φέρει μαζί Του, ερχόμενος ? Εμείς τι να κάνουμε ?


Ποια είναι λοιπόν τα σημεία των καιρών και ποιος είναι ο βασικός τους ρόλος ? Ποιο είναι το ζητούμενο τελικά ? Να ψάξουμε να δούμε ποια προφητεία είναι καλύτερη ? Γιατί έχουμε αυτή την ανάγκη ? Πόσο μας βοηθάει ή πόσο μας μπερδεύει όλο αυτό τελικά ? Και μήπως όλο αυτό έχει σαν στόχο να φύγουμε εντελώς από το ζητούμενο ? Και όταν έρθει πραγματικά κάτι, εμείς να μην έχουμε την δυνατότητα να το αναγνωρίσουμε ? Όχι επειδή δεν έχουμε την δυνατότητα, αλλά επειδή το περιμένουμε όπως μας ειπώθηκε ?
Ο Λόγος του Θεού για να τον καταλάβουμε απόλυτα θα πει πως έχουμε μελετήσει σε βάθος την Παλαιά Διαθήκη αλλά και την Καινή Διαθήκη. Γιατί μέσα από αυτά τα κείμενα αναγνωρίζουμε απόλυτα τις έννοιες του Θεού. Τις έννοιες που αν τις δούμε με ποιο τρόπο τις κάνουμε εμείς χρήση είναι εντελώς διαφορετική από τη χρήση που τις κάνει ο Θεός.
Έτσι ο ίδιος ο Θεός μέσα στην Καινή Διαθήκη μας οδηγεί να μη μας νοιάζει πότε θα έρθει και τι, αλλά να εστιάσουμε στην καρδιά μας για να την προετοιμάσουμε για να έρθει ο Νυμφίος, δηλαδή ο Ιησούς. Που σημαίνει, πως η έλευση του Ιησού είναι ατομική. Ο Ιησούς θα έρθει στον καθένα μας όταν τον δει έτοιμο. Οπότε τα σημεία των καιρών είναι ατομικά. Κάθε τι που έχει γραφτεί είναι πρώτα απ’ όλα σε προσωπικό επίπεδο.

Σκληροί Άνθρωποι


Πιστεύουν πως έχουν χρέος να είναι δυνατοί. Μα αυτό το χρέος δεν ξεπληρώνεται ποτέ.

Καταδικάζουν την αδυναμία, εκλογικεύοντας και αναλύοντας τα συναισθήματά τους, μεχρι να μπορούν να ζήσουν με τον εαυτό τους.

Παρουσιάζουν μια απίστευτη σκληρότητα προς τον εαυτό τους και προς τους άλλους. Δεν θέλουν ν' απαλλαγούν από ότι τους προσφέρει ασφάλεια και γνώση/την ανάγκη να ξέρουν.

Νομίζουν πως παίρνουν αποφάσεις κατόπιν "μεγάλου προβληματισμού" αλλά ο φόβος αποφασίζει ουσιαστικά γι' αυτούς. Πουθενά και ποτέ δεν αισθάνονται σιγουριά και γαλήνη μέσα τους.

Αγωνιούν για απαντήσεις ενώ συνεχίζουν να μην ακούν και να μη θέλουν να μετακινηθούν από τη θέση τους.

Φοβούνται να βρεθούν στο πουθενά, ν' αντιμετωπίσουν το άγνωστο. Προσπαθούν να κρατηθούν από το γνώριμο, να ελέγξουν τη ζωή αλλά και τους άλλους γύρω τους.

Παρουσιάζονται συχνά ως θύματα ή ως αλτρουιστές που δεν τους εκτιμούν οι άλλοι, κρύβοντας τη σκληρότητα και την ανάγκη επιβολής της άποψής τους.

Από φόβο και χρέος πρέπει να κυριαρχούν για να αισθάνονται ασφαλείς, έτσι βάζουν τάξη στη ζωή τους για να μη βλέπουν το χάος κάτω από την αταραξία.

Η αυτοκριτική είναι ανάλογη με τη σκληρότητα και την αυτο-αμφισβήτηση που δεν αφήνουν να φανεί.

Αναγκάζουν τον εαυτό τους ν' αντέχει, πιστεύοντας πως έχουν χρέος να ζουν μαρτυρική ζωή. Αναζητούν τη θεραπεία ενώ δεν πιστεύουν πως αυτή υπάρχει, όπως δεν πιστεύουν πως υπάρχει ζωή πέρα από το χρέος και την τιμωρία.

Το παρόν παραμένει άγνωστο, καθώς αδυνατούν να δουν πραγματικά τον εαυτό τους, ενώ συνεχίζουν ν' ακολουθούν τις προσταγές του νου τους. Όλα όσα έχουν καταφέρει, τα πληρώνουν με το αίμα και το σώμα του Εαυτού τους, Τον οποίο θυσιάζουν στο βωμό του φόβου και της υποτιθέμενης αλήθειας τους.

Ο ΟΜΗΡΟΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ



Στίχος β19 [1].-Αντιφος αιχμητης ,
Στο βιβλίο άλφα της Ομηρικής Οδύσσειας γνωρίσαμε ένα από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά - ιδιότητες του άνδρα που ήταν βασιλέας του πλανήτη Ιθάκη 33 για εκατομμύρια χρόνια. Το όνομα που χρησιμοποίησε ο Όμηρος εκεί ήταν [ Φορκυνας = οφρ’ Κυνας] .
Μας έκανε γνωστό ,πως ο εξωγήινος άνδρας προερχόταν από το αστρικό σύστημα Μέγας Κύων .
Στο βιβλίο βήτα ο συγγραφέας , για το ίδιο πρόσωπο, χρησιμοποίει το όνομα [Αντιφος] , παρέχοντας μας πλήθος πληροφοριών, με τον αναγραμματισμό του, για την εν λογω προσωπικότητα .
Ο Αντιφος είναι γιατρός, μοριακός βιολόγος γενετιστής, κάτοχος της γνώσης δημιουργίας ζωής από το μηδέν .Το ίδιο είναι και η αδελφή του [Θοωσα = αθώος]
Κατά την διάρκεια της παρουσίας του στον πλανήτη μας «παλεύει», στην κυριολεξία, με τα δομικά στοιχεία της διπλής βίο-νάνο-έλικας για την δημιουργία νέων μορφών ζωής.
Ο χρόνος που διέθετε ήταν 2.592.000 χρόνια [ 100 Μεγάλοι Ενιαυτοί]. Το συμπέρασμα που βγαίνει από την μακρά παρουσία του εξωγήινου άνδρα στη ΓΗ είναι πως ένα μεγαλο κομμάτι της πανίδας και της χλωρίδας της πρέπει να αποδοθεί σε αυτόν και την σοφία του.
Αγαπημένο του δημιούργημα είναι οι ερπετοειδείς.
Ο ερπετοειδής δημιουργεί σύγχυση στους εγκεφάλους ανθρώπων με νοημοσύνη κάργας
Ο Αντιφος = αντι –φος, σκοτεινός Σάχης του πλανήτη Ιθάκη 33 την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, κάνοντας χρήση των γνώσεων γενετικής που διαθέτει δημιουργεί ανθρώπους υβρίδια με νοημοσύνη κάργας.
Η δημιουργία τεράτων απαγορεύεται από το γαλαξιακό δίκαιο.
Αυτος όμως όπως αποδεικνύεται από τα γεγονότα και τις αρχαιολογικές ανασκαφές –ανακαλύψεις , ειδικά στην Αίγυπτο και την Μεσοποτάμια γεωγραφική περιοχή, ενάντια στους γαλαξιακούς Νόμους, δημιουργεί κοινωνίες ανθρώπων υβριδίων με νοημοσύνη κάργας και ανθρώπους –θεούς ερπετοειδείς για την διασκέδαση του.
Δεν υπάρχει άλλος λόγος για την δημιουργία τεράτων, παρα η διασκέδαση των πληρωμάτων των εξωγήινων αποστολών, που έπαιζαν τον ρόλο των θεών στις υποβαθμισμένες ανθρώπινες κοινωνίες που δημιουργούσαν.
Αυτος είναι ο λόγος που ο ίδιος και πλήθος άλλων εξωγήινων ανδρων τιμωρήθηκαν από τους Έλληνες Αθάνατους με καταστροφή των πλανητών τους.
Είναι καιρός όσοι πιστεύουν ακόμη στην ύπαρξη ερπετοειδών, σήμερα στον πλανήτη ,να απαλλαγούν από αυτήν την ιδεοληψία.
Οι ερπετοειδείς έκαναν «πάρτι» στη ΓΗ μέχρι πριν 4336 χρόνια. Μετά ήρθε η θεά Αθηνά με τους Δαναούς και το «πάρτι» τελείωσε.
Τα εξωγήινα «παιδάκια» από τον Σείριο έχασαν το αγαπημένο τους παιχνίδι και μαζί με αυτό και την πολύτιμη ζωή τους.

ΙΗΣΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ – ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΡΓΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ «ΙΟΛΗ»


Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ 
Η αποκωδικοποίηση της Ομηρικής Οδύσσειας.
βιβλίο Βήτα
Βασίλης .Ι.Λυκιαρδοπουλος
Στίχος β17-18 της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ και ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου σύμφωνα με την εκδοχή που αφορούσε τους απογόνους των Δωριέων του 840 π.χ.
β17 - β18 .- και γαρ του φιλος υιος αμ’ αντιθεω οδυσηι Ιλιον εις ευπωλον εβη κοιλης ενι νηυσιν ,
[ και διότι ο αγαπημένος του γιος συγχρόνως με τον ισόθεο Οδυσσέα στο άλογο-τροφο Ίλιο ταξίδεψαν μέσα σε κοίλα πλοία ]
Ερμηνεία του στίχου β17-18 σύμφωνα με την ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ πως η ΟΔΥΣΣΕΙΑ είναι μήνυμα εξωγήινου πολιτισμού προς την ανθρώπινη κοινωνία του σήμερα.
Ο ΟΜΗΡΟΣ ΜΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΙΗΣΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ – ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΡΓΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ «ΙΟΛΗ»
Ο στίχος β17-18 της Οδύσσειας μας αποκαλύπτει, για πρώτη φορά, συνταρακτικά γεγονότα του παρελθόντος του πλανήτη μας.
Ο Οδυσσεας –Ιησούς ,οι άνθρωποι υβρίδια με νοημοσύνη κάργας και το νοητικό όπλο έλεγχου του νου με το κωδικό όνομα ΙΟΛΗ ,είναι κάποια από αυτά.
Θυμίζω πως βρισκόμαστε στο σημείο που Ο Αιγύπτιος γέροντας, άρχοντας του αστρικού συστήματος Μέγας Κύων, βασιλέας της σπείρας του Ωρίωνα στο παρελθόν ,απολογείται ενωπιον των Αργειων γερόντων και της Γήινης αντιπροσωπίας για την καταστροφή που, ο γιος του Αντιφος, επιτέλεσε εις βάρος του πλανήτη Ιθάκη 33 ,στο μακρινό παρελθόν .
Η πιο συνταρακτική είδηση είναι αυτή που μας ενημερώνει πως η Ιλιαδα αναφέρεται ανάμεσα σε αλλα θέματα και στο θέμα του Ιησού Χρηστού και όσων έλαβαν χωρά στον πλανήτη την σημαντική εκείνη περίοδο.
Εχω κάνει ηδη ανάλυση της πρότασης [ Οδυσηι Ιλιον εις ] στην προηγούμενη ανάρτηση. Μάθαμε λοιπόν, πως τα πάντα όλα για την ιστορία του Ιησού – Οδυσσέα περιέχονται στην Ομηρική Ιλιαδα .
Η αποκωδικοποίηση της Ιλιαδας αποτελεί προτεραιότητα, για τον γράφοντα.
Μια πρώτη ματιά που έριξα στους πρώτους [15] στίχους της Ιλιαδος, επιβεβαιώνουν τον στιχο β17 της Οδύσσειας. Η Ιλιαδα περιγραφεί με κάθε λεπτομέρεια το ευφυές σχέδιο της θεάς Αθηνάς για την σωτηρία του πλανήτη Ιθάκη 33.
Ο Ιησούς Χρηστός είναι η ενσάρκωση του υιού της Λητούς και του Δια, Απόλλωνα .Η μητέρα του [ Παναγία], στο Γήινο επίπεδο, είναι η ιέρεια της Ηρας, Αρήτη. Ο Αχιλλέας είναι εξωγήινος από το αστρικό σύστημα των Πλειάδων.

Ποιος ήταν ο Ιησούς Χρηστός ;;;

ΟΔΥΣΗΙ = 692[8] = ΙΗΣΟΥ Δ’
Ποιος ήταν ο Ιησούς Χρηστός ;;;
Επιτέλους το ερώτημα απαντιέται από τα πλέον αξιόπιστα , αρχαία , κείμενα της ιστορίας του πλανήτη Ιθάκη 33.
Την Ομηρική Ιλιαδα.
Ο στίχος β17-18 παρουσιάζει μια μοναδική ιδιαιτερότητα για το Ομηρικό κείμενο της Οδύσσειας.
Ποια είναι αυτή η μοναδική ιδιαιτερότητα ;;;
Το γεγονός πως η ονομασία [Οδυσηι = Ιησού δ’ ] εμφανίζεται για μια και μοναδική φορά μαζί με την λέξη [Ιλιον] , σε μια πρόταση με τρεις λέξεις ταυτόσημες, σε σειρά [ Οδυσηι Ιλιον εις].
Ποια είναι η ερμηνεία της έκφρασης [ ταυτόσημες σε σειρά];;;
Οι τρεις λέξεις έχουν την ίδια ταυτότητα [8] ανήκουν ,δηλαδή ,στην οικογένεια του [8], είναι διαδοχικές μέσα στο κείμενο και όπως παρατηρούμε δεν είναι ισοι λεξαριθμοι
692[8]=Οδυσηι / 170[8]= Ίλιον / 215[8]= εις
Τι σημαίνει αυτό ;;;
Αυτό αναδεικνύει ένα από τα μυστικά κωδικοποίησης που εφήρμοσε ο Όμηρος γράφοντας τα κείμενα του. Μέσα σε οποιοδήποτε στιχο, περιλαμβάνει δυο, τρεις, ακόμη και πέντε λέξεις με την ίδια ταυτότητα.
Το κάνει για να υποδείξει στον μελλοντικό ερευνητή, πως θα πρέπει να ερευνήσει με ιδιαίτερο τρόπο την σχεση αυτών των λέξεων ,διότι κρύβουν κάποιο μυστικό, πολλές φόρες ακόμη και άσχετο με την ιστορία στην οποία αναφέρεται ο στίχος.
Η παράγραφος την οποία αποκωδικοποιώ και μέσα στην οποία εντόπισα την συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα εξιστορήζει τα πεπραγμένα των Σκύλων του Σείριου στη ΓΗ.
Αφηγητής είναι ο ίδιος ο Αιγύπτιος άρχοντας ,του συγκεκριμένου αστρικού συστήματος Μέγας Κύων και μας περιγράφει το είδος των ανθρώπων –δούλων που δημιούργησαν στον πλανήτη μας οι άνθρωποι του για την διασκέδαση τους.
Ποια είναι η ερμηνεία αυτών των [3] τριών λέξεων ;;;
Οδυσηι Ιλιον εις = ερμηνεία = η ιστορία του Οδυσσέα – Ιησού περιγράφεται μέσα στην Ιλιαδα του Ομηρου.
Η, αν το Ίλιον = Ηλιον [μέθοδος αμοθεν –ακουστικά Ηλιον]
Η ιστορία της ενσάρκωσης του θεού του φωτός Απόλλωνα, σαν Οδυσεας – Ιησούς, περιγράφεται αναλυτικά μέσα στην Ομηρική Ιλιαδα.
Όποιος πίστευε πως η Ομηρική Ιλιαδα αναφέρεται και στην ιστορία του Ιησού να σηκώσει το χέρι του !!!
Ο Ιησούς εξωγήινος θεός ;;; Όλα δείχνουν πως ναι, αυτή είναι η αλήθεια των πραγμάτων.

Αγάπης Ιερό



«Αγάπης Ιερό»… δημιουργείται…

Με τους μαθητές, καθώς μαθαίνουμε και αλλάζουμε μαζί!

Τη θέασή μας τη φτιάχνουμε, στιγμή με στιγμή, διαλύοντας με αγάπη τις παρανοήσεις μας. Βλέποντας τον εαυτό μας και τον κόσμο μας με νέα μάτια.

Αλλάζουμε την ενέργειά μας, απελευθερώνοντας το νου μας, όχι δίνοντας του επιπλέον ψευδαισθήσεις.

Βήμα με βήμα, στιγμή με στιγμή, άνοιγμα με άνοιγμα. Κάθε χαραμάδα, αλλάζει τα πάντα.

Δεν βιαζόμαστε, δεν αγωνιούμε. Παράλληλα, δεν έχουμε χρόνο να σπαταλάμε.

Όλα όσα χρειάζεται να δούμε, να κάνουμε, βρίσκονται πάντα μπροστά μας.

Με νέα μάτια μόνο βλέπουμε!

Πόσες ζωές χρειάζεται ο άνθρωπος;

γράφει η Μιχαέλα

Αποτέλεσμα εικόνας για Πόσες ζωές χρειάζεται ο άνθρωπος;


Είναι όλες αυτές οι εικόνες μες το μυαλό μου, που έχουν γίνει επίγνωση και συναίσθημα. Είναι όλες αυτές οι σκηνές από ένα παρελθόν που δεν έχω ζήσει, τουλάχιστον όχι σε αυτή τη ζωή. Είναι το μικρό φοβισμένο κοριτσάκι με τις εμπειρίες μιάς μικρής Τζέιν Έιρ, που υποκύπτει στη μοίρα του και στη φυσική του αδυναμία, κρεμιέται από το βασανιστή του και εξαρτάται από αυτόν, όχι μόνο για την επιβιώση του, αλλά και για την εξέλιξη του συναισθηματικού του κόσμου. Είναι αυτό το αβοήθητο πλάσμα, που για κάποιο λόγο έχασε τη μητέρα του και ψάχνει ένα υποκατάστατο για να συνδεθεί με τον κόσμο. Είναι αυτό το υποκατάστατο που το κάνει να βλέπει τον κόσμο ως μία ατέλειωτη απειλή και τη ζωή γεμάτη από αφόρητο φόβο. Είναι η χειροδικία, η τιμωρία, ο εξαναγκασμός που μέρα με τη μέρα δρουν ως βουβή επιβεβαίωση μιας ζωής ανυπόφορης, μιας ζωής φυλακής, μιας ζωής που δεν αξίζει να τη ζει κανείς, παρά μόνο εάν την αποδεχτεί ως αναπόφευκτη. Είναι ο πρόωρος θάνατος, όχι όσον αφορά τα βιώματα αλλά όσον αφορά την ηλικία. Είναι αυτό το κοριτσάκι που γεννήθηκε ενήλικας για να ζήσει ενήλικας και να πεθάνει ως γέρος μέσα στην παιδική του ηλικία, βασανισμένο, κακοποιημένο, ξυλοδαρμένο, βέβαιο πώς αυτή και μόνο αυτή είναι η δυνατότητα μιας ζωής σε αυτό τον κόσμο.



Είναι η επίσης κακοποιημένη και βιασμένη γυναίκα, ίδια με εκατομμύρια κακοποιημένες και βιασμένες γυναίκες στον κόσμο, που υποφέρουν και ελπίζουν, που πείθουν τον εαυτό τους ότι αύριο όλα θα πάνε καλύτερα, ότι αύριο ο βασανιστής τους θα αλλάξει και θα γίνει ένας άνθρωπος γλυκός, όλο σεβασμό απέναντι σε εκείνες και απέναντι στον εαυτό τους. Είναι αυτή η γυναίκα που εθελοντικά μένει σε μία ζωή μίζερη, χωρίς αγάπη, γεμάτη φόβο και εξάρτηση, γιάτι δεν πιστεύει, γιατί δεν εμπιστεύεται, γιατί είναι μόνη και γιατί κανείς ποτέ δεν της έδειξε ότι υπάρχει και μια άλλη γυναίκα μέσα της, που δεν είναι προγραμματισμένη, που είναι ελεύθερη, ξέρει να αγαπάει και να εμπιστεύεται. Είναι αυτή η δυστυχισμένη και εγκλωβισμένη γυναίκα που υποφέρει και βρίσκει το θάνατο, γιατί δεν μπορεί, δεν είναι σε θέση να αλλάξει το εδώ και το τώρα της, επειδή δεν έχει μάθει να το βλέπει, αλλά έχει μάθει να το αποδέχεται και να ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο.

Με μόνο μισό κουταλάκι Κουρκούμη αυτά τα 10 πράγματα θα συμβούν στο σώμα σας!

pol-600x336

Ο κουρκουμάς είναι ένα δημοφιλές μπαχαρικό με σημαντικά οφέλη για το σώμα. 
Εδώ είναι 10 τρόποι από τους οποίους το σώμα σας ωφελείτε αν καταναλώνετε κουρκουμά σε τακτική βάση.
Αποτελεσματική Αντιοξειδωτική Λειτουργία
Η κουρκουμίνη είναι ένα αντιοξειδωτικό που εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες. 
Οι ελεύθερες ρίζες αντιδρούν με το DNA ή τα λιπαρά οξέα, προκαλώντας αρνητικές συνέπειες για τον οργανισμό.
Ομοίως, διεγείρει τα αντιοξειδωτικά ένζυμα του σώματος να λειτουργούν πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά στο σώμα.
Βελτιωμένη λειτουργία του εγκεφάλου
Αυξάνει την ορμόνη BDNF (προερχόμενη από τον εγκεφαλικό νευροτροφικό παράγοντα), η οποία είναι απαραίτητη για τη διαίρεση και τον πολλαπλασιασμό των νευρώνων στον εγκέφαλο. Η ορμόνη είναι υπεύθυνη για την ενίσχυση της μνήμης και την αύξηση της νοημοσύνης.
Ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο εγκεφαλικής νόσου
Με αύξηση της ορμόνης BDNF στον εγκέφαλο, οι πιθανότητες για εγκεφαλική νόσο ελαχιστοποιούνται. Αυτό οφείλεται στη βελτιωμένη λειτουργία του εγκεφάλου και μπορεί ακόμη και να ανακουφίσει τυχόν επιπτώσεις που υπάρχουν ήδη στον εγκέφαλό σας.
Καθυστέρηση Γήρανσης, Καταπολέμηση Χρόνιων Παθήσεων που συνδέονται με την Ηλικία

Ψέκασμα – χαάρπισμα και σεισμός 4,5 βαθμών μεταξύ Κρήτης και Σαντορίνης





Mε μια κολασμένη μέρα ξεκίνησε ο μήνας σήμερα και δεν είναι Πρωταπριλιά! Καραψεκάστηκε όλη η Ελλάδα από τα ξημερώματα και το απόγευμα είχαμε κι ένα σεισμό

Σεισμική δόνηση έγινε ιδιαίτερα αισθητή στις 16:30 της Παρασκευής στο Ηράκλειο.
Η δόνηση σημειώθηκε μεταξύ Κρήτης της Σαντορίνης και το μέγεθος της σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών ήταν 4,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Ο σεισμός έγινε επίσης αισθητός στα βόρεια παράλια της Αν. Κρήτης.
Το εστιακό βάθος αυτή τη φορά κατά το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο ήταν στα 71 χιλιόμετρα, κατά το emsc-csem.org ευαγγέλιο στα 88 χλμ.
Δείτε τι επικρατεί από το πρωί:

20 υποσχέσεις που κάθε γυναίκα θα ήθελε να της δώσει ο άντρας της

Οι Αμερικάνοι έχουν τη συνήθεια να ανταλλάζουν όρκους πίστης και αγάπης στους γάμους τους –συνήθεια ξενόφερτη μεν, χαριτωμένη δε. Δεν θα ήταν ωραία αν, σε ένα παράλληλο σύμπαν, μπορούσαμε να εισπράξουμε τις παρακάτω υποσχέσεις από τους τρυφερούς, εκνευριστικούς, ακατάστατους αγαπημένους μας; Και, ακόμη καλύτερα, δεν ήταν πολύ ωραία αν τις τηρούσαν;


Ακολουθούν είκοσι υποσχέσεις που θα δίναμε τα πάντα για να αποσπάσουμε από το άλλο μας μισό –νιώστε άνετα να μας συμπληρώσετε.

1. Σου υπόσχομαι ότι θα αλλάζω πάντα το χαρτί υγείας, όταν τελειώνει.

2. Σου υπόσχομαι ότι θα φροντίζω πάντα να ακούω αυτά που μου λες και ότι δεν θα ξανακουνήσω ποτέ μηχανικά το κεφάλι μου, γνέφοντας ένα «ναι» που δεν άκουσα ποτέ, γιατί δεν πρόσεχα.

3. Σου υπόσχομαι να κοιτάζω περισσότερο εσένα και λιγότερο την οθόνη του κινητού μου.

4. Σου υπόσχομαι ότι θα κατεβάζω τα σκουπίδια.

5. Σου υπόσχομαι να σ’ αγαπάω, όταν γίνεις γριά και παχουλή και δυσκίνητη και λίγο κουφή. Και να σου λέω ακόμη και τότε πού και πού «Είσαι πολύ όμορφη σήμερα».

6. Σου υπόσχομαι ότι θα σου φτιάχνω φαγητό και θα ψάχνω να βρω εφημερεύον φαρμακείο, όταν θα είσαι άρρωστη.

7. Σου υπόσχομαι ότι δεν θα αφήνω τον μικρό να τρώει ό,τι θέλει όταν λείπεις από το σπίτι.

8. Σου υπόσχομαι ότι θα κάνω ησυχία, όταν βλέπω μπάλα, αν έχεις δουλειά ή αν κοιμίζεις τα παιδιά ή αν, τέλος πάντων, χρειάζεσαι λίγη ησυχία.

10 μυστικά που σας ομορφαίνουν όσο... κοιμάστε!

Όλες έχει τύχει να κοιταχθούμε το πρωί στον καθρέφτη και να αναρωτηθούμε τι πήγε στραβά και μοιάζουμε με κακιά μάγισσα. Αν δε θέλετε να ξυπνάτε πια με πρησμένα μάτια, φριζαρισμένα μαλλιά και ξηρά χείλη, οι παρακάτω συμβουλές θα χαρίσουν λάμψη στην επιδερμίδα σας και θα σας εξοικονομήσουν χρόνο από τις πρωινές ετοιμασίες.


Μερικές απλές αλλαγές στη ρουτίνα σας πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του ύπνου, θα σας κάνουν να φαίνεστε αλλά και να είστε πιο όμορφη και υγιής.

Μην κοιμάστε ποτέ χωρίς να αφαιρέσετε το μακιγιάζ


Τα υπολείμματα από το make up αλλά και η σκόνη ή το καυσαέριο που «κάθονται» στην επιδερμίδα σας κατά τη διάρκεια της ημέρας φράζουν τους πόρους του δέρματος και εμποδίζουν την ανάπλασή του. Έτσι, είναι πιθανό να ξυπνάτε με θαμπό δέρμα και ύπουλα μικρά σπυράκια.

Αφαιρέστε προσεκτικά το μακιγιάζ πριν πέσετε για ύπνο, αλλά ακόμα και αν δε χρησιμοποιείτε make up ακολουθήστε την ίδια διαδικασία για να αφαιρέσετε τη σκόνη και τα νεκρά κύτταρα. Διαλέξτε το προϊόν ντεμακιγιάζ που ταιριάζει στην επιδερμίδα σας με τη βοήθεια του φαρμακοποιού ή πλύνετε το πρόσωπό σας με νερό και σαπούνι.

Δώστε βάρος στη σωστή ενυδάτωση


Μετά το πλύσιμο του προσώπου είναι σημαντικό να ενυδατώσετε καλά το δέρμα σας. Οποιαδήποτε ενυδατική κρέμα είναι κατάλληλη, αλλά για καλύτερα αποτελέσματα επενδύστε σε μια καλή κρέμα νυκτός, συμβατή με τον τύπο του δέρματος και την ηλικία σας. Χρησιμοποιείτε πάντα ειδική κρέμα για τα μάτια, την οποία είναι προτιμότερο να διατηρείτε στο ψυγείο, αφού όταν εφαρμόζεται παγωμένη είναι πιο αποτελεσματική.

Τεχνικές που ενεργοποιούν και πειθαρχούν τη διαίσθηση



ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ

Η πρώτη από αυτές είναι να τιμούμε πάντα τον συναισθηματικό καθαρισμό. Αν είμαστε συναισθηματικά μπλοκαρισμένοι και δεν ξέρουμε ή δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τι νιώθουμε, ή αν έχουμε μπλοκάρει τόσο αποτελεσματικά αυτά που νιώθουμε ώστε να μην έχουμε πια καθόλου συναισθήματα, γινόμαστε αρνητικοί άνθρωποι και δημιουργούμε επίσης αρρώστιες στο σώμα μας.

Διατηρώντας τα συναισθήματά μας καθαρά δεν μπορεί να παραμείνει μέσα μας η συναισθηματική αρνητικότητα και γινόμαστε όλο και πιο πολύ ανάλαφροι. Αυτό ανοίγει το διαισθητικό κανάλι επειδή μας επιτρέπει να έχουμε μια καθαρή αίσθηση αγάπης. Μας φέρνει πιο κοντά στη χωρίς όρους αγάπη και μας καθιστά αβλαβείς. Αλαφραίνει την ποιότητα της συχνότητάς μας, για να το πούμε έτσι, και επομένως η καθοδήγηση που παίρνουμε είναι καθαρή και κινείται ανεμπόδιστα όταν μπει στο σύστημά μας.

Αυτό απαιτεί να καθαρίζουμε τον εαυτό μας καθημερινά από τον αντίκτυπο των συναισθηματικών μας αντιδράσεων. Όπως ακριβώς αποβάλλουμε τα σωματικά απόβλητα και τις τοξίνες, έτσι πρέπει να αποβάλλουμε και τα συναισθηματικά απόβλητα και τις τοξίνες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ολοκληρώνουμε τις συναισθηματικά ημιτελείς υποθέσεις, να μην πέφτουμε για ύπνο θυμωμένοι, να φροντίζουμε να μην νιώθουμε μολυσμένοι συναισθηματικά, και να μαθαίνουμε να δουλεύουμε με τα συναισθηματικά ρεύματα ενέργειας και να τα τιμάμε.

Ζαχά Χαντίντ: κτίρια, τροφή προς σκέψη

COVER
H Ζαχά Χαντίντ, η πρώτη γυναίκα που κέρδισε ποτέ το Αρχιτεκτονικό Βραβείο Pritzker, πέθανε χθες στο Μαϊάμι, σε ηλικία 65 ετών, ύστερα από καρδιακό επεισόδιο.
 —Δεν θεωρώ ότι ο ρόλος της αρχιτεκτονικής είναι απλώς
να προσφέρει ένα καταφύγιο ή να οριοθετήσει έναν χώρο.
Δουλειά κανονικά της αρχιτεκτονικής είναι
να μας ενθουσιάζει, να μας ηρεμεί,
να μας δίνει τροφή για σκέψη.—
Ζαχά Χαντίντ
Η ιρακινή αρχιτέκτονας, που ζούσε και εργαζόταν στο Λονδίνο, είχε σχεδιάσει τεχνικά προκλητικά και οπτικά ελκυστικά κτίρια σε όλο τον κόσμο. Γνωστή κυρίως για τα δημόσια έργα της, τα φουτουριστικά κτίριά της ανά τον κόσμο έγιναν φάροι της προόδου και του πολιτισμού. Επί παραδείγματι, το Heydar Aliyev Center στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν καταλαμβάνει περίπου 185.000 τετραγωνικά μέτρα και αξιοποιείται επισήμως από το κράτος για τη διαφημιστική προβολή της πόλης, ενώ το χαμηλό κτίριο της Guangzhou Opera House ολοκληρώθηκε το 2010 και αποτέλεσε ευθύς εξαρχής την εικόνα της πολιτιστικής αναβίωσης της πόλης.
Η σταδιοδρομία της Ζαχά Χαντίντ δεν κύλησε πάντοτε απρόσκοπτα. Το Ολυμπιακό Στάδιο που είχε σχεδιάσει για τους Ολυμπιακούς στο Τόκιο το 2020, αν και είχε λάβει έγκριση, εντέλει ακυρώθηκε ύστερα από το δημόσιο σάλο που προκλήθηκε όταν διέρρευσε το κόστος του σταδίου: περισσότερα από 2 δις δολάρια. Διαμαρτυρίες για υπέρβαση του κόστους υπήρξαν και σε άλλα έργα όπως, π.χ., στο Μουσείο Maxxi στη Ρώμη.
Η καριέρα της είχε απογειωθεί την τελευταία δεκαετία. Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα, το 2015 είχε δηλώσει σε μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις της στο Bloomberg News: «Δεν είμαι εκπρόσωπος του μινιμαλισμού. Νομίζω, όμως, ότι πρέπει κανείς να είναι βέβαιος ότι χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα υλικά. Εξάλλου, η αντίληψη της άνεσης είναι ζήτημα υποκειμενικό».
Ακολουθούν 10 από τα διασημότερα κτίρια της Χαντίντ, που θα της χαρίζουν ες αεί την αθανασία.

1. Maxxi, Ρώμη

Το Εθνικό Μουσείο Τέχνης του 21ου αιώνα, γνωστό ως Maxxi, ολοκληρώθηκε το 2010.
Φωτογραφία: Vincenzo Lombardo/Getty Images
1

Αθάνατα τρόφιμα: Οκτώ προϊόντα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης


Σε μια εποχή που όλοι πιστεύουν ότι τα πάντα έχουν ημερομηνία λήξης, οκτώ… αθάνατα τρόφιμα, σύμφωνα με τους επιστήμονες, μπορούν να διατηρηθούν επ” άπειρο και να καταναλωθούν οποτεδήποτε.

Μάλιστα, τα εν λόγω τρόφιμα που παρουσιάζονται παρακάτω δεν είναι μόνο ασφαλή να καταναλωθούν οποτεδήποτε αλλά διατηρούν και όλη τη θρεπτική τους αξία στο πέρασμα των… αιώνων:

Μέλι

Το μέλι μπορεί να αλλάζει χρώμα και υφή αλλά παραμένει ασφαλές για κατανάλωση και πεντανόστιμο,

Ζάχαρη
Η ζάχαρη δεν χαλάει ποτέ γιατί δεν ευνοεί την ανάπτυξη βακτηριδίων. Αρκεί μόνο να έχει αποθηκευτεί σε αεροστεγές δοχείο, ώστε να κρατήσετε την υγρασία ή τα ζουζούνια μακριά.

Ρύζι
Όλα τα είδη ρυζιού, με εξαίρεση το καστανό, δεν έχουν ημερομηνία λήξης.

Δυνατά οινοπνευματώδη
Τα οινοπνευματώδη ποτά μένουν αναλλοίωτα στο χρόνο, αρκεί να μην τα ζεσταίνει ο ήλιος ή κάποια εστία θέρμανσης. Το μόνο που μπορεί, ίσως, να χαθεί στο πέρασμα των χρόνων είναι το άρωμά τους.