Ότι γράφω σε αυτές τις γραμμές δεν είναι μια δική μου μετάφραση αλλά κείμενα που πολλές φορές τα έχετε διαβάσει και εσείς αλλά δεν τους έχετε δώσει την ανάλογη προσοχή.
ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΠΡΩΤΗ : ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ.
Αυτή είναι μια αλήθεια που δεν αλλάζει αλλά μέσα από αυτήν την αλήθεια βγαίνει το πιο όμορφο συμπέρασμα!!!
Ο κόσμος που ζούμε είναι ένα αντίγραφο του πραγματικού κόσμου και επίσης άλλο ένα συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάτω από όποιες δήποτε συνθήκες και να βρεθήκαμε εδώ η ουσία είναι ότι το σώμα πεθαίνει και εμείς που είμαστε από ΑΛΛΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΙΗΜΕΝΟΙ δεν πρόκειται να πεθάνουμε ΠΟΤΕ.
Στον κόσμο της ύλης μόνον υπάρχει θάνατος.
Αυτοί που είναι ποιημένοι από την ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ δεν μπορεί και δεν θα πεθάνουν ποτέ.
ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΠΡΩΤΗ : ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ.
Αυτή είναι μια αλήθεια που δεν αλλάζει αλλά μέσα από αυτήν την αλήθεια βγαίνει το πιο όμορφο συμπέρασμα!!!
Ο κόσμος που ζούμε είναι ένα αντίγραφο του πραγματικού κόσμου και επίσης άλλο ένα συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάτω από όποιες δήποτε συνθήκες και να βρεθήκαμε εδώ η ουσία είναι ότι το σώμα πεθαίνει και εμείς που είμαστε από ΑΛΛΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΙΗΜΕΝΟΙ δεν πρόκειται να πεθάνουμε ΠΟΤΕ.
Αυτοί που είναι ποιημένοι από την ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ δεν μπορεί και δεν θα πεθάνουν ποτέ.
Επίσης το κείμενο Ο ΤΙΜΑΙΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, λέει μέσα πως Αυτός που έκανε τον ΚΟΣΜΟ (και ΚΟΣΜΟΣ είναι και ο ΟΡΑΤΟΣ αλλά ΚΑΙ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ) τον ΕΚΑΝΕ μέσα από το δικό του ΠΡΙΣΜΑ, βλέπουμε ότι σύμφωνα με την δική ΤΟΥ αντίληψη ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΙΩΝΙΑ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ.
Άλλη μια μεγάλη αλήθεια που πρεπει σημερα να αποκαλύψουμε μέσα από τον ΤΙΜΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ είναι η εξής είναι πρωτη φορα στην ζωή μου σε αυτόν τον κόσμο που ανακαλύπτω πως το κειμενο μέσα μιλάει για δυο και παρά πάνω ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ, και αυτό δεν το λέω εγω αλλά ο ΠΛΑΤΩΝ.\
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΤΙΜΑΙΟ
ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΧΩΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.
Αυτός Ο ΠΟΙΗΤΗΣ που Δημιούργησε τους κόσμους σύμφωνα με την δική του ΟΥΣΙΑ είναι ένας κόσμος ΔΙΚΑΙΟΣ ΑΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΣ.
Άρα εδώ έχουμε ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια και Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΣ.
Ο Κόσμος αυτός ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΣ. ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ.
Άρα εδώ έχουμε ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια και Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΣ.
Ο Κόσμος αυτός ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΣ. ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ αυτός είναι φτιαγμένος από την ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΥΣΙΑ και δεν αλλοιώνεται ούτε πεθαίνει ΠΟΤΈ.
Μέσα στην Δική του Αντίληψη δεν υπάρχει το φθαρτό και το ατελές. Μάλιστα το λέει καθαρά μέσα το κείμενο στην 59 σελίδα του ΤΙΜΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ πως Αν αυτός ο κόσμος που βλέπετε είναι άδικος και βίαιος τότε σε καμιά περίπτωση δεν τον έφτιαξε Ο ΠΟΙΗΤΗΣ αλλά κάποιος Δημιουργός που γεννήθηκε από τον ΠΟΙΗΤΗ και είναι καταδικασμένος να πεθάνει. Σίγουρα εδώ μιλάμε για ΔΥΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ.
Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΤΩΣ ΟΝ και ο άλλος είναι ο δημιουργημένος Δημιουργός. Ακόμη εδώ βλέπουμε ξεκάθαρα στην ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ τον Μονοθεϊσμό αλλά που σαν παράγωγο του έχει και συνεργάτες έναν οι περισσότερους.
Καθώς διαβάζουμε και εμείς το κείμενο αλλά και μια ομάδα ανθρώπων που το εξετάζει βλέπουμε πως ΤΟ ΟΝΤΩΣ ΟΝ δεν χρειάζεται ΔΟΞΑΣΙΕΣ γιατί ΖΕΙ από την ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟ.
Εν αντιθέσει με τον δημιουργημένο Δημιουργό ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ και να τον δοξάζουν και να τον υμνούν. Μπορούμε επίσης να δώσουμε πλειάδα από παραδείγματα που θα μας οδηγήσουν στο ίδιο συμπέρασμα πως δεν χρειάζεται δόξα ο ΔΟΞΑΣΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ
ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΕ.
ΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΑΙΤΙΑΣ.
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΑΙΤΙΑΣ.
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Ότι πούμε από εδώ και κάτω είναι βέβαια γραμμένο αλλά έχει μέσα του τον ΚΟΣΜΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΑΙΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.
Δεν είναι σε καμιά περίπτωση λάθος πως Ο ΠΟΙΗΤΗΣ η για άλλους Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΡΧΗ να είναι μέσα στον Δημιουργημένο κόσμο και από την άλλη πλευρά να προβάλει συνεχώς ΑΙΤΙΕΣ που θα παράγουν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
Τον κόσμο τον σκέφτηκε τον έκανε και κατόπιν τον έκλεισε μέσα στον δικό του ΝΟΥ για να έχει πάντα την ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ με δικαιοσύνη απέραντη αθανασία και αφθαρσία.
Και επειδή εδώ μιλάμε για ΘΕΟΥΣ θα πω κάτι που ακούγεται απλό αλλά δεν είναι.
Κάποιος στην δική μας περίπτωση ήθελε να γίνει ΘΕΟΣ στην θέση του ΘΕΟΥ.
Εδώ έχουμε και μια άλλη ανάλυση.
Έχουμε μια δυαδικότητα : Από την μια είναι η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΙΑ που δεν δημιουργεί αποτελέσματα και είναι κλεισμένη μέσα στην δική της κατάσταση , και από την άλλη έχουμε μια γεννημένη αιτία μικρή που λειτουργεί σύμφωνα με τον ΚΟΣΜΙΚΟ ΝΟΜΟ και είναι αυτό που ο κόσμος πια ονομάζει Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.
ΤΟ ΕΠΙΠΛΑΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ΄ΟΜΙΩΣΗ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ.
Αυτός είναι ο κόσμος μας που απέχει από την ΑΛΗΘΕΙΑ και έχει μέσα του πόνο, ανισότητα , κακίες και αντιπαλότητα.
Αυτός είναι ο κόσμος αντίγραφο του κανονικού που θα ήθελε πολύ να μοιάζει με τον κανονικό κόσμο μόνο που πριν από πολλές χιλιάδες χρόνια ο ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ :
«ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ ΚΑΙ ΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΛΩΣ ΑΝΕΣΤΡΑΜΕΝΑ»
ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜATRIX ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Άκης Ρούσσος
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.