Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Η επιτυχία των 7 σκαλοπατιών…{Βίντεο}


telikoTA7SKALOPATIA
Είναι γνωστό ότι οι φίλοι μας οι Αμερικανοί, τις φωτεινές εξαιρέσεις τις κάνουν κανόνες και ίσως, να είναι και το μυστικό της επιτυχίας τους στην επιχειρηματικότητα αλλά και στη αποδοτικότητά τους στην εργασία. Μέσα από τον Κάρμιν Γκάλο, η επιτυχία του Στηβ Τζομπς.
Στην ομιλία του στο Στανφορντ το 2005, είχε πει: «Θα έρθει η στιγμή που θα λυγίσετε αλλά μη χάσετε την πίστη σας». Με λίγα λόγια, η αρχή της επιτυχίας είναι η θέληση, η πίστη σε αυτό που κάνεις και στον ίδιο σου τον εαυτό. Από αυτό, μπορούμε να αντιληφθούμε το πρώτο μονοπάτι…

1. Να κάνουμε αυτό που αγαπάμε, ό,τι και να γίνει. Ακόμη και αν δεν φαίνεται να είναι κάτι «αγαπητό» από τους άλλους, ακόμη και αν χάσουμε τις πρώτες μάχες, σκεφόμαστε πως αρκεί που το αγαπάμε εμείς και πως η νίκη έρχεται μία φορά και αξίζει να υπομένουμε κάθε «αποτυχία».
2. Να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για το τί θέλουμε να πετύχουμε. Κάποιος μάνατζερ θα το ονόμαζε αυτό ως θέση του κεντρικού στόχου ενώ κάποιος που αγαπάει περισσότερο τη λογοτεχνία, θα το ονόμαζε «κυάλια για να δω τον πύργο»…Με άλλα λόγια, γνωρίζουμε το πού θέλουμε να φτάσουμε προκειμένου να βρούμε το «χάρτη των πιθανών διαδρομών».
3. Να έχεις την αρετή να λές «όχι» σε πολλά πράγματα που σε θολώνουν. Υπάρχουν πολλοί δρόμοι που θα σε βγάλουν από τη διαδρομή, επομένως πρέπει να γίνεις επιλεκτικός. «Από ποιόν δρόμο φτάνω καλύτερα και ταχύτερα στον προορισμό μου;» Η απόρριψη πραγμάτων θα σε οδηγήσει στην καλύτερη δυνατή συγκέντρωση. Το λιοντάρι, όταν κυνηγά αντιλόπες, δεν τις κυνηγά όλες…Στοχεύει σε μία συγκεκριμένη.
4. Ξεκίνα να σκέφτεσαι. Η σκέψη υπάρχει και πριν τα στάδια αυτά, όμως πλέον είσαι στο στάδιο που έχεις αρχίσει να ξεθολώνεις…Ξέρεις σε μεγάλο βαθμό και το πώς γίνεται αυτό που θες, επομένως μπορείς να αρχίσεις να σκέφτεσαι κάτι καινούριο ως προς τον τρόπο. «Σκέψου διαφορετικά», όπως έλεγε ο Στηβ Τζομπς.
5. Πουλάς όραμα και όχι προϊόντα. Ακόμη και αν δεν είσαι επιχειρηματίας ή κάποιο στέλεχος του κόσμου των επιχειρήσεων, η δουλειά σου χρειάζεται να έχει επικοινωνιακό αντίκρυσμα. Να είναι αγαπητή από την κοινωνία καθώς θα της προσφέρει. Το προϊόν, πρέπει να είναι όχημα όλων αυτών των χαρακτηριστικών που θέλεις να έχει.
6. Αυτό που παρέχεις, πρέπει να είναι μια νέα εμπειρία για τον συνάνθρωπό σου, κάτι συναρπαστικό. Στην ουσία, αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά μεταξύ του «συνηθισμένου και του μέτριου» πράγματος με το «αρκετά καλό» αλλά και το «πρωτοποριακό». Προσφέρεις μια νέα κοσμοθεωρία στην πράξη.
7. Να μπορείς να πείθεις ότι αυτό που κάνεις είναι σημαντικό. Προσφέρεις κάτι επειδή το έχεις. Τώρα, μπορείς να το «φωνάξεις». Να δείξεις και να πείσεις για ποιούς λόγους έχει αξία αυτό που κάνεις. Τότε, έχεις γίνει ο «αφέντης» ενός πράγματος, τώρα που έχει γίνει ένα με αυτό.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.