Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

ΦΗΜΗ, ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ – OSHO

 


«Μόνο η αλλαγή, η μεταμόρφωση μέσα σας, θα σας γαληνέψει. Απ’ αυτή τη γαλήνη θα έλθει και η αγάπη· απ’ αυτή τη γαλήνη θα έλθει και ο χoρός, τα τραγούδια, η δημιουργηκότητά σας. Απλώς αποφύγετε τη λέξη εξουσία».

Το βιβλίο «Φήμη, Τύχη και Φιλοδοξία» του Osho, εξετάζει όλα τα συμπτώματα και την ψυχολογία όσων έχουν εμμονή με το χρήμα, τον πλουτισμό και τη διασημότητα.

«Η φιλοδοξία είναι δηλητήριο. Εάν θέλεις να γίνεις καλύτερος μουσικός, μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά μην έχεις ως στόχο να γίνεις διάσημος. Εάν θέλεις να γίνεις καλύτερος ποιητής μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά μην έχεις ως στόχο το Βραβείο Νόμπελ. Εάν θέλεις να γίνεις καλός ζωγράφος, μπορώ να σε βοηθήσω. Υποστηρίζω τη δημιουργικότητα. Η δημιουργικότητα, όμως, δεν έχει καμμία σχέση με τη φήμη και τη δόξα, την επιτυχία και το χρήμα.Και δεν λέω πως εάν έλθουν, τότε πρέπει να τα απαρνηθείς. Εάν έλθουν, είναι καλοδεχούμενα και μπορείς να τα απολαύσεις. Αλλά μην τα αφήσεις να γίνουν το κίνητρό σου».

Το Αζερμπαϊτζάν στη σύγκρουση στο Καραμπάχ εξελίσσεται σαν η μεγάλη πρόκληση για τη Ρωσία

 

Τι σημαίνει η διεύρυνση των ωμοτήτων στην περιοχή του Καραμπάχ; Πώς θα πρέπει κανείς να διαβάσει τις διαμάχες στην Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν; Ποια είναι η στρατηγική της Τουρκίας στην άμεση συμμετοχή της από την πλευρά των Αζέρων; Πώς εξηγεί κανείς την αναποφασιστικότητα της Ρωσίας να παρέμβει στη σύγκρουση, καθώς περνά την όγδοη ημέρα της; Είναι η τουρκική δέσμευση η αρχή ενός Ψυχρού Πολέμου μεταξύ Άγκυρας και Μόσχας;

Ο Tom de Waal, κορυφαίος εμπειρογνώμονας στον Καύκασο και συγγραφέας του βιβλίου «Μαύρος Κήπος», συζητά τον πόλεμο των Αρμενίων-Αζερίων και τον πιθανό αντίκτυπό του, με τον Yavuz Baydar, εκδότη του Ahval.

Θέατρο αγριότητας: «Η σύγκρουση διευρύνεται και εντείνεται. Η γεωγραφία σε αυτήν τη σύγκρουση σημαίνει ότι πρέπει να πολεμήσετε σε πολλά σημεία (ταυτόχρονα). Ο πόλεμος του Καραμπάχ στη δεκαετία του 1990 ήταν μια τοπική υπόθεση χαμηλής τεχνολογίας, με κακά όπλα. Αλλά (η διαφορά) τώρα είναι ότι είναι ένας πόλεμος δύο βαρέων οπλισμένων κρατών, ιδιαίτερα από την πλευρά του Αζερμπαϊτζάν. Αλλά η Αρμενία χρησιμοποιεί επίσης πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς και έχει τον έλεγχο του ορεινού εδάφους… »

Οι μάσκες προσώπου προκαλούν φθορά στα δόντια και στα ούλα και δύσοσμη αναπνοή


Face Masks Causing “Decaying Teeth, Receding Gum Lines and Seriously Sour Breath” Reports NY Dentists 


By John C. A. Manley 
Global Research, October 04, 2020

«Τώρα που οι οδοντίατροι έχουν ανοίξει ξανά τις πόρτες τους, έχουν ασθενείς να εμφανίζονται με ένα άσχημο σύνολο συμπτωμάτων, τα οποία οι γιατροί έχουν ονομάσει "στόμα μάσκας"», αναφέρει το FOX News. 

«Το νέο ζήτημα της στοματικής υγιεινής - που προκαλείται από, το μαντέψατε, τη χρήση μάσκας όλη την ώρα για την αποτροπή εξάπλωσης του κορωνοϊού - οδηγεί σε όλα τα είδη οδοντικών καταστροφών όπως αποσύνθεση των δοντιών, υποχώρηση των γραμμών των ούλων και σοβαρά δύσοσμη αναπνοή.»

«Βλέπουμε φλεγμονή στα ούλα των ανθρώπων που ήταν πάντα υγιή και κοιλότητες σε άτομα που δεν τις είχαν ξαναδεί», δήλωσε ο Δρ Rob Ramondi, οδοντίατρος και συνιδρυτής του One Manhattan Dental, στο FOX News.

Πέραν από ενοχλητικές και επώδυνες, οι οδοντικές λοιμώξεις είναι απειλητικές για τη ζωή, επιβεβαιώνει μια μελέτη της American Stroke Association:

Ήλιος στο Ζυγό (23/9 - 22/10) Πως θα μας αγγίξει αυτή η διέλευση ;

 


 

Με την Φθινοπωρινή Ισημερία στις 22 Σεπτεμβρίου ο Ήλιος πέρασε ήδη στο ζώδιο του Ζυγού και είναι η περίοδος του χρόνου που αποκτούν ιδιάζουσα βαρύτητα στην καθημερινότητα μας τα ζητήματα της δικαιοσύνης, της ισονομίας και ισοπολιτείας, καθώς και της ισορροπίας στην ζωή. Συντονιστείτε με την πηγή της ζωής και του φωτός και αναζητήστε την πηγή της εσωτερικής αρμονίας και ισορροπίας.

Με τον Ήλιο στον Ζυγό είμαστε συνήθως πιο προσεκτικοί στις σχέσεις ή συναλλαγές με τους άλλους, προσπαθούμε να είμαστε πιο ανοιχτοί και επικοινωνιακοί, ώστε να θεμελιώσουμε κάποιο είδος σχέσης με τα άτομα που επικοινωνούμε είτε σε επαγγελματικό είτε σε προσωπικό επίπεδο. Είμαστε πιο ανοιχτοί στο να ακούσουμε την άποψη των άλλων και να την αναλογιστούμε, όσο πεπεισμένοι και να είμαστε για την αυθεντία μας!

 

Τα ζητήματα ομορφιάς έρχονται στο προσκήνιο, καθώς ο Ζυγός είναι το δεύτερο ζώδιο του ζωδιακού με κυβερνήτη του την Αφροδίτη. Θέλουμε να μας περιβάλουν όμορφα πράγματα και πολλοί από μας θα κάνουν επεμβάσεις στους χώρους τους, θα αλλάξουν διακόσμηση σε δωμάτια ή γραφεία και γενικά θα προσπαθήσουν να δώσουν ένα φρέσκο αέρα σε κάποιους χώρους και με νέα αισθητική.

 

Ανάλογα με τον οίκο του ζωδίου σας που φιλοξενεί τον Ήλιο το διάστημα που θα διέρχεται από το ζώδιο του Ζυγού, η επιρροή του στην ζωή σας θα είναι η ακόλουθη:

Μην βάλεις το χρήμα στο κεφάλι σου γιατί απο αφέντης θα γίνεις δούλος


Το ζήτημα είναι να ξέρετε πώς θα συμπεριφέρεστε με το χρήμα. 

Πάρτε τα χρήματα, βάλτε τα στο χρηματοκιβωτιο σας ή στην τσέπη σας, ποτέ όμως μέσα στο κεφάλι σας! Αν το βάλετε μπροστά στα μάτια σας σαν ένα ιδανικό που πρέπει να αποκτήσετε πάση θυσία, αν το βάλετε στο κεφάλι σας σαν αφεντικό, θα σάς δώσει κακές συμβουλές και θα χαθείτε.

Δώστε το χρήμα σε κάποιον που δεν είναι κύριος τών σκέψεων του, των συναισθημάτων του, των επιθυμιών του, και το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι να το χρησιμοποιήσει κάνοντας κατάχρηση μέχρι την κατρακύλα. Γι' αυτό δεν φταίει το χρήμα, γιατί αυτό σάς δίνει μόνο την δυνατότητα να ικανοποιήσετε τίς επιθυμίες σας.


Aν τρέφετε κακές επιθυμίες στην καρδιά σας, ένοχο δεν είναι το χρήμα.

Τα φυσικά βιομετρικά , τα συμπεριφορικά βιομετρικά και το " χακάρισμα " τους

 Το βίντεο έχει θέμα τη διαφορά που υπάρχει στη χρήση των βιομετρικών μας στοιχείων και τη χρήση των συμπεριφορικών βιομετρικών για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων ενός ανθρώπου .

( σ.ι. σχετικά με το " χακάρισμα ¨ του ανθρώπου - μέσω των συμπεριφορικών βιομετρικών δείτε εδώ , εδώ και εδώ . )

Μύθοι Και Αλήθειες Γύρω Από Τις Ψυχώσεις



 Ποια είναι η πρώτη εικόνα που μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε την λέξη «ψύχωση»; Ίσως κάποιος βίαιος, επιθετικός και μανιακός δολοφόνος σε κατάσταση αμόκ ή ένας τρελός, ένας «περίεργος» επιστήμονας. Παρά το μέγεθος και τις διαφορετικές (και προσβάσιμες) μορφές στις οποίες διατίθεται η πληροφορία και η γνώση, πολλοί συνεχίζουν να μην κατανοούν τις ψυχώσεις και τις αλήθειες γύρω από αυτές.


   Αυτό επηρεάζει σημαντικά το πως σκέφτονται, μιλούν και συμπεριφέρονται απέναντι σε άτομα με ψυχώσεις, με αποτελέσμα να διαιωνίζονται και να συντηρούνται, οι όποιοι «μύθοι», στερεότυπα και λανθασμένες αντιλήψεις γύρω από αυτές. Τους μύθους αυτούς θα προσπαθήσουμε να δούμε στην συνέχεια, προτού γίνει αυτό όμως ας δούμε κάποια βασικά πράγματα.


Πιο συγκεκριμένα, ως ψυχώσεις ορίζεται μια ομάδα διαταραχών με κοινό χαρακτηριστικό την απώλεια της επαφής του ατόμου με την πραγματικότητα αλλά και την κλονισμένη ικανότητα του για αντίληψη, επεξεργασία και ανταπόκριση στα διάφορα περιβαλλοντικά ερεθίσματα.


Κατά βάση διακρίνονται σε δύο μεγαλύτερες κατηγορίες: 

τις οργανικές ψυχώσεις, που έχουν οργανική βάση (π.χ σύνδρομο Korsakoff ή μετά από χρήση ουσιών) και τις 

λειτουργικές ψυχώσεις, που δεν έχουν κάποια γνωστή οργανική αιτία 


και με τις σειρά τους διακρίνονται σε άλλες 3 υποκατηγορίες:


  1) τις διαταραχές διάθεσης (που δεν είναι απαραιτήτως πάντα ψυχώσεις), 

 2) τις σχιζοφρενικές (διαταραχές κυρίως στις γνωστικές & συναισθηματικές λειτουργίες αλλά και την συμπεριφορά) και 

 3) τις παραληρηματικές. Οφείλονται κυρίως σε διάφορες διαταραχές στην φυσιολογική ισορροπία χημικών ουσιών του εγκεφάλου αλλά και σε άλλες δομικές και λειτουργικές διαταραχές του.


Ωστόσο, όπως ειπώθηκε και προηγουμένως, παρά την ευρέως διαθέσιμη σχετική γνώση, συντηρούνται ακόμη αρκετές αναληθείς και αρνητικές ιδέες, «αλήθειες» και στερεότυπα γύρω από αυτές, κάποια από τα οποία θα δούμε παρακάτω:

Η αυλή, ανάλογα με τη χαμηλή ή υψηλή κοινωνική μας θέση, θα μας αθωώσει ή θα μας ενοχοποιήσει αντίστοιχα (JEAN DE LA FONTAINE)

 


Ο οργισμένος Ουρανός έστειλε μια φοβερή επιδημία στη Γη, που ονομαζόταν πανούκλα, για να τιμωρήσει τον αμαρτωλό κόσμο. Η μολυσματική αυτή ασθένεια που προέρχεται από τον Αχέροντα έπληξε όλα τα ζώα. Δεν πέθαναν όλα, αλλά τα περισσότερα κείτονταν ετοιμοθάνατα,

Και κανένα δεν προσπαθούσε να βρει τροφή για να ταΐσει τις φλόγες της ζωής του που τρεμόπαιζαν. Δεν ορέγονταν καμιά τροφή. Δεν περιπλανιόνταν πια ούτε λύκοι ούτε αλεπούδες σε αναζήτηση άκακης και αβοήθητης λείας. Και τα περιστέρια δεν συντρόφευαν τα περιστέρια, γιατί η αγάπη και η χαρά είχαν χαθεί.

Το Λιοντάρι ανέβηκε στο βήμα και άρχισε να λέει:

«Αγαπητοί φίλοι, δεν αμφιβάλλω πως ο σκοπός του ουρανού είναι να δυστυχήσουμε εμείς οι αμαρτωλοί. Γι’ αυτό όποιος από εμάς έχει αμαρτήσει περισσότερο ας γίνει το θύμα των εκδικητικών στρατιών του ουρανού και ας εξασφαλίσει τη σωτηρία όλων μας. Κι αυτό επειδή ιστορία μας διδάσκει ότι σε τέτοιες κρίσιμες περιπτώσεις πρέπει να κάνουμε θυσίες.  Ας εξετάσουμε τη συνείδησή μας χωρίς αυταπάτες και με αυστηρότητα. Όπως ανακαλώ στη μνήμη, για να κατασιγάσω τη λαιμαργία μου έφαγα πολλά αρνιά που δεν μου είχαν κάνει κανένα κακό και ακόμη είναι γνωστό ότι δοκίμασα και πίτα του Βοσκού. Ωστόσο πιστεύω ότι και άλλοι θα πρέπει να έρθουν αντιμέτωποι με τα αμαρτήματά τους. Τοδίκαιο είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βρούμε τον πιο ένοχο»

Μετενσωμάτωση Ε'


από τον Νικόδημο

1. Είναι πολλές οι αντιφάσεις, οι θολούρες και οι αβλεψίες των θεολόγων μας. Γι’ αυτό και κάποιος έγραψε πως η Χριστιανική θεολογία είναι για ηλίθιους. Εδώ, στο τελευταίο άρθρο της σειράς αυτής θα εξετάσω μερικές πρόσθετες κοινές αβλεψίες.

Μια αδυναμία του πατέρα Α. Αλεβιζόπουλου, ο οποίος προκάλεσε αυτή τη σειρά με την απόρριψη της μετενσάρκωσης (αναμενόμενη), είναι πως δεν παραπέμπει τόσο στα λόγια του Ιησού όσο στα λόγια του Παύλου ή μεταγενέστερων Πατέρων της Εκκλησίας (κυρίως ανατολικής μάλιστα, αγνοώντας τους μεγάλους δυτικούς όπως ο Αυγουστίνος και ο Θωμάς Ακινάτης).

Η δεύτερη αδυναμία είναι πως, παρότι γνωρίζει καλά τα ιερά κείμενα του Χριστιανισμού, συχνά παραπέμπει σε άσχετα εδάφια και θεληματικά ή άθελα αποφεύγει χωρία στα ίδια τα Τέσσερα Κανονικά Ευαγγέλια.

Μια τρίτη αδυναμία είναι πως, ίσως λόγω άγνοιας, παρουσιάζει παράξενες αντιλήψεις των οπαδών της μετενσωμάτωσης και αντικρούει αυτές.

Σήμερα θα ασχοληθώ με τον “εσωτερικό κύκλο των μαθητών” τον οποίο πολλοί απορρίπτουν αγνοώντας τα Ευαγγέλια

2. Πρώτα όμως ας κοιτάξουμε δυο-τρία θέματα διαφορετικά.

Μετενσωμάτωση Δ'


από τον Νικόδημο

1. Θα ήθελα να μπορώ να γράψω: Διαφωνώ με τον πατέρα Α. Αλεβιζόπουλο, σεβαστό δόκτορα θεολογίας και φιλοσοφίας, μα θαυμάζω τη λογική προσέγγισή του. Δεν μπορώ.

Όπως πολλοί συζητητές έχει απαιτήσεις για κριτήρια και τεκμήρια από τους αντιπάλους του (δηλ. τους οπαδούς της ιδέας της μετενσωμάτωσης ) τα οποία όμως δεν προσφέρει από τη δική του πλευρά.

Απορρίπτει όλα τα επιχειρήματα υπέρ της μετενσωμάτωσης, ακόμα και τις πάμπολλες εμπειρίες déjà-vu. Συμφωνώ απόλυτα πως ισχυρισμοί πως κάποιος θυμάται να ήταν ο Ιούλιος Καίσαρ ή κάποια πως ήταν η Κλεοπάτρα πρέπει να απορριφθούν αμέσως: δίνονται από άτομα που καταφανώς είναι νοητικά διαταραγμένα και συνεπώς είναι αβάσιμοι.

Υπάρχουν όμως τέτοιες εμπειρίες που δεν πρέπει να απορρίπτονται τόσο εύκολα. Ποιητές όπως ο Rosetti στην Αγγλία ή ο Τολστόι (όχι ο μυθιστοριογράφος) στη Ρωσία κατέγραψαν πως βρέθηκαν για πρώτη φορά σε μέρη με πρόσωπα άγνωστα που όμως ξαφνικά αναγνώρισαν σαν να είχαν ξαναπεράσει την εμπειρία.

Παρόμοιες εμπειρίες είχα και εγώ και ξέρω με βεβαιότητα πως είναι γνήσιες και δεν εξηγούνται από διάφορες θεωρίες των αμφισβητιών.

2. Σε όσα αφορούν την θεολογία, το "προπατορικό αμάρτημα", την ανάσταση κλπ, ο Α. Αλεβιζόπουλος δεν αναφέρεται σε λόγια του Ιησού αλλά του Παύλου και πατέρων. Διότι τα πιο πολλά δόγματα της εκκλησίας δεν προήλθαν από τον Ιησού. Θα μείνω σε λίγα μόνο σημεία διότι δεν θέλω να προεκταθώ σε πρόσθετα σημειώματα.

Μετενσωμάτωση Γ'


από τον Νικόδημο

1. Διαβάζοντας το βιβλίο του Α. Αλεβιζόπουλου Μετενσάρκωση ή Ανάσταση (Αθήνα 1995), ένας μη παθιασμένος χριστιανός θα απορήσει με πολλούς όρους παρμένους από χριστιανική θεολογία που ο συγγραφέας χρησιμοποιεί, χωρίς όμως να τις εξηγεί για τον μη-χριστιανό αναγνώστη.

Πρώτα πρώτα η λέξη ‘ανάσταση’ και μετά ‘πίστη’ (σ7). Συνοψίζω: κοινωνία με τον Θεό ˙ Θεία Χάρη, δώρο του Θεού ˙ σωτηρία ˙ νίκη κατά της φθοράς και του θανάτου ˙ άφθαρτο σώμα του Χριστού ˙ ανάληψη στους ουρανούς (σ 3)˙ παράδεισος ˙ Τριαδικός Θεός (σ 2)˙ πνευματικός θάνατος και πνευματική (ανα-) γέννηση ˙  δευτέρα παρουσία ˙ άγγελοι, αρχάγγελοι ˙ δαίμονες ˙ κλπ κλπ. Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι αυτοί ;

Ο πατήρ θεολόγος είναι αναμφίβολα εξοικειωμένος μαζί τους μα όφειλε να δώσει κάποιες επεξηγήσεις. Διότι, εξίσου αναμφίβολα, ακόμα και πιστοί χριστιανοί μπορεί να μην τους καταλαβαίνουν, όπως κι εγώ.

Αυτό είναι θεμελιώδες ζήτημα μεθοδολογίας. Προτού όμως προχωρήσω με αυτό το θέμα, ας κοιτάξουμε άλλο ένα περιστατικό στην Καινή Διαθήκη Ματθαίου (16. 13-4), περί μετενσωμάτωσης.

Μετενσωμάτωση Β'


από τον Νικόδημο

1. Φίλος μου έδωσε να διαβάσω το βιβλίο Μετενσάρκωση ή Ανάσταση (2η εκδ, 1995 Αθήνα) του πατέρα Α. Αλεβιζόπουλου (Δρ Θεολογίας και Φιλοσοφίας). Είναι μια πολιτισμένη πολεμική κατά της ιδέας της μετενσωμάτωσης και διακήρυξη του χριστιανικού δόγματος περί σωτηρίας μέσω πίστης και χάρης, με τη μεσολάβηση του Χριστού ο οποίος νίκησε τον θάνατο δικαιώνοντας το δώρο ζωής που μας χαρίζει ο Ύψιστος.

Από την αρχή ο πατήρ θεολόγος αναφέρεται μια φορά στον Abhedananda του  Ramakrishna Mission στην Αμερική και πολλάκις σε διάφορους οπαδούς της μετενσάρκωσης στην Ελλάδα και αλλού. Σε καμιά περίπτωση δεν παραπέμπει στα αρχαία ιερά κείμενα (Βέδες, Ουπανισάδες κλπ) ή εξειδικευμένους μεταφραστές και σχολιαστές.

Από μια άποψη, βέβαια, έχει δίκιο διότι λίγοι άνθρωποι στην χώρα μας και στη Δύση γενικότερα γνωρίζουν τα αρχαία αυθεντικά κείμενα. Οι πιο πολλοί γνωρίζουν για την μετενσωμάτωση μόνο μέσα από βιβλία και άρθρα σαν αυτά στα οποία παραπέμπει ο Α. Αλεβιζόπουλος.

Μόνο που αυτές οι δημοσιεύσεις είναι γραμμένες από ευφάνταστους και μερικούς πολύ ανόητους ανθρώπους, δεν έχουν πολλή σχέση με τις αρχαίες πηγές και περιέχουν όχι λογική περιγραφή κι εκλαΐκευση της μετενσάρκωσης (ή μετεμψύχωσης) αλλά παραλογισμούς και φαντασιώσεις.

2. Ο Α. Αλεβιζόπουλος αναφέρει (σ 85-6) την περίπτωση του εκ γενετής τυφλού (Ιωάννης 9, 1-7), την οποία μνημόνευσα και εγώ στο Μετενσωμάτωση.

Οι μαθητές ρώτησαν «Ραββί, ποιος αμάρτησε για να γεννηθεί τυφλός αυτός, οι γονείς του ή ο ίδιος;» Χωρίς να τους επιπλήξει για την αιρετική ερώτηση τους, ο Ιησούς απάντησε πως ούτε ο ίδιος ούτε οι γονείς του είχαν αμαρτήσει, αλλά για να φανερωθεί η θαυματουργός δύναμη του Θεού καθώς τον θεράπευσε.

Μετενσωμάτωση


από τον Νικόδημο

1.  Η λέξη «μετενσάρκωση» αποδίδει εξίσου την αποχώρηση και μετοίκηση της ψυχής (για να χρησιμοποιήσω απλουστευμένους όρους προς το παρόν) και την μετενσωμάτωσή της σε μια επόμενη γέννηση. Ο όρος «μετεμψύχωση» δεν είναι ακριβής, αφού είναι η ψυχή που μετ- ή επαν-ενσωματώνεται. Επανενσωμάτωση επίσης είναι καλός όρος.

Αποδείξεις για την επανενσωμάτωση δεν μπορούν να δοθούν. Κανείς πεθαμένος δεν έχει ζωντανέψει για να μας πει τι συμβαίνει και να φέρει τεκμήρια. Μερικοί - είμαι κι εγώ ένας - έχουν την εμπειρία déjà vu: βλέπουν ένα μέρος ή ένα πρόσωπο για πρώτη φορά μα έχουν σίγουρη αίσθηση πως το έχουν ξαναδεί· ή βρίσκονται σε ένα περιστατικό που εξελίσσεται για πρώτη φορά ξέροντας στα σίγουρα πως αυτό δεν έχει ξανασυμβεί. Όμως νιώθουν πως γνωρίζουν πώς θα ξετυλιχθεί το περιστατικό και το βλέπουν όντως να εξελίσσεται όπως το διαισθάνθηκαν. Αυτές είναι οι μόνες ενδείξεις.

Η ιδέα της μετενσωμάτωσης ήταν μέρος της παράδοσης των Ορφικών και Πυθαγορείων και αργότερα του Πλάτωνα και της δικής του παράδοσης .

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΤΣΙΦΤΣΙΔΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΟΝ ΑΘΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ...

 


Ξεπέρασε τον εαυτό του αλλά και τις προσδοκίες των δικών του ανθρώπων που τον πίστεψαν από την αρχή.  

Σ’ ένα δύσκολο και επίπονο εγχείρημα η δύναμη και η θέληση του ανθρώπου ξεπερνάει κάθε δυσκολία.