Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

Έντγκαρ Κέυση ο τελευταίος προφήτης

 Γνωρίστε το ποιο μεγάλο ψυχικό της εποχής μας, τον Έντγκαρ Κέυση. Δείτε το έργο του, διαβάστε τις κρίσεις και επικρίσεις των ειδικών και αποφασίστε για την αυθεντικότητα του. Κατεβάστε όλα τα βιβλία του.

Συλλογή επεξεργασία από τον Σκαφίδα Ζάχο


Ο Edgar Cayce (1877-1945) ήταν ένας Αμερικανός ψυχικός, διάσημο διάμεσο φημισμένο για τη  διάγνωση και την αιτία ιατρικών συμπτωμάτων και τη  συνταγογράφηση απλών και φαινομενικά αποτελεσματικών θεραπειών. Σε πολλές υπαγορεύσεις, ο Έντγκαρ Κέυση περιέγραφε προηγούμενες ζωές, προέβλεπε μελλοντικά γεγονότα και επεξηγούσε φιλοσοφικά, μεταφυσικά και αστρολογικά θέματα. Το περιεχόμενο των αναγνώσεων του Cayce είχε μεγάλη επιρροή στην ανάπτυξη της σκέψης της Νέας Εποχής και στις ιδέες του κοινού για παραφυσικά φαινόμενα.

Η ζωή του

Ο Edgar Cayce γεννήθηκε στις 18 Μαρτίου 1877 σε μια αγροτική περιοχή του Κεντάκι. 1

Η ιστορία του Cayce για το πώς απέκτησε ψυχικές ικανότητες έχει ως εξής. Στην ηλικία των 12 ετών, αφού είχε εκπληρώσει την υπόσχεση του να διαβάζει τη Βίβλο μία φορά κάθε χρόνο στη ζωή του, τον επισκέφτηκε ένας άγγελος που του ζήτησε να κάνει μια ευχή. Ζήτησε να είναι σε θέση να βοηθήσει άλλους ανθρώπους, ειδικά τα παιδιά. 2 Την επόμενη νύχτα, έχοντας μείνει αργά στο σχολείο λόγω δυσκολιών διαβάσματος, κοιμήθηκε στο αναγνωστικό του και το επόμενο πρωί διαπίστωσε ότι ήξερε τα πάντα γι’  αυτό. Από τότε διακρίθηκε στο σχολείο. Η πρώτη θεραπεία που αναφέρει ήταν για τον εαυτό του, όταν τραυματίστηκε στο κεφάλι από το κτύπημα μιας μπάλας. Ενώ κοιμόταν έδωσε τη φόρμουλα για ένα κατάπλασμα που αποδείχθηκε αποτελεσματικό.

Ο Cayce έφυγε από το σχολείο σε ηλικία δεκαέξι ετών για να εργαστεί, πρώτα στο αγρόκτημα της οικογένειάς του και μετά πουλώντας ασφάλειες. Τον Μάρτιο του 1900, ο Cayce υπέστη μερική παράλυση των φωνητικών χορδών που τον έκανε να μην μπορεί να μιλήσει πέρα ​​από ένα ψίθυρο, αναγκάζοντάς τον να αλλάξει την καριέρα του στη φωτογραφία. Στις αρχές του 1901, του δόθηκε η δυνατότητα να μιλήσει ενώ ήταν σε ύπνωση. Στη συνέχεια έκανε μια ψυχική υπαγόρευση για τον εαυτό του, με τη βοήθεια του Al C Layne, μαθητή οστεοπάθειας, και ανέκτησε τη φωνή του.

Ο Cayce άρχισε να κάνει υπαγορεύσεις για τους ασθενείς του Layne. Ανάμεσά τους ήταν ένα πεντάχρονο κορίτσι με το όνομα Aime Dietrich, το οποίο υπέφερε με πάνω από είκοσι σπασμούς την ημέρα από την ηλικία των δύο ετών και φαινόταν να είναι καθυστερημένο. Ο Cayce διάγνωσε έναν τραυματισμό της σπονδυλικής στήλης και συνέστησε οστεοπαθητικές μαλάξεις, οι οποίες τερμάτισαν τις επιληπτικές κρίσεις και την επέστρεψαν στην κανονική γνωστική λειτουργία. Η υπόθεση έγινε γνωστή στη περιοχή του Cayce, καθώς ο πατέρας της ήταν γνωστός τοπικός επιθεωρητής σχολείων. 3  

Ο Cayce παντρεύτηκε τον Gertrude Evans και ταπέκτησε δύο γιους, τον Hugh Lynn και τον Edgar Evans. Ένας άλλος γιος που απέκτησε έζησε λιγότερο από δύο μήνες. Ο Cayce σε αυτή τη χρονική στιγμή δεν δεχόταν πληρωμή για τις υπαγορεύσεις  του. Σαν μέσο επιβίωσης άνοιξε ένα φωτογραφικό στούντιο και μια γκαλερί με έναν συνεργάτη, το οποίο καταστράφηκε όταν το κτίριο κάηκε. 

Ο Cayce έγινε διάσημος σε εθνικό επίπεδο μετά από αναφορές για το έργο του από τον ομοιοπαθητικό γιατρό Wesley Ketchum στους New York Times και σε άλλες εφημερίδες. Ο Cayce αναρωτήθηκε τώρα αν θα έπρεπε να αφιερωθεί εξ ολοκλήρου στις υπαγορεύσεις του, και με βιβλική μαντεία έλαβε θετική απάντηση. Σύμφωνα  με την υπόδειξη το 1910 ο πατέρας του, Κέτχουμ και ένας άλλος συνεργάτη έκαναν επιχείρηση, και άρχισε να κάνει καθημερινές αναγνώσεις εκτός από τη φωτογραφία.

Η Gertrude, βαριά άρρωστη με φυματίωση μετά την απώλεια του μωρού τους, ανέκαμψε σταδιακά με τη βοήθεια θεραπειών που συνιστούσαν οι υπαγορεύσεις του συζύγου της. Ο Cayce, απογοητευμένος από την αδίστακτη συμπεριφορά των συνεργατών του, δημιούργησε μια επιχείρηση φωτογραφίας μόνος του στο Selma της Αλαμπάμα. Οι αιτήσεις για υπαγορεύσεις συνεχίστηκαν.

Ο Cayce συμμετείχε σε γεώτρηση πετρελαίου σε μια αποτυχημένη προσπάθεια να συγκεντρώσει κεφάλαια για το άνοιγμα νοσοκομείου. Το 1923 επέστρεψε στη Σέλμα και ίδρυσε την ψυχική του επιχείρηση υπαγορεύσεων. Τον Οκτώβριο του ίδιου έτους τον επισκέφτηκε ο Arthur Lammers από το Ντέιτον του Οχάιο, ο οποίος του ζήτησε υπαγορεύσεις πολύ πέρα ​​από ιατρικά θέματα. Ο βιογράφος Thomas Sugrue γράφει:  

Είχε πολλά ενδιαφέροντα: φιλοσοφία, μεταφυσική, εσωτερική αστρολογία, ψυχικά φαινόμενα. Του έκανε ερωτήσεις που ο Edgar δεν καταλάβαινε - ποιοι ήταν οι μηχανισμοί του υποσυνείδητου, ποια ήταν η διαφορά μεταξύ πνεύματος και ψυχής, ποιοι ήταν οι λόγοι για την προσωπικότητα και το ταλέντο; Ανέφερε πράγματα όπως η καμπάλα, τις μυστηριώδεις θρησκείες της Αιγύπτου και της Ελλάδας, τους μεσαιωνικούς αλχημιστές, τους μυστικιστές του Θιβέτ, τη γιόγκα, τη κυρία Μπλαβάτσκυ και τη θεοσοφία, τη Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα, τον Αιθερικό Κόσμο ... «Ποια είναι η πραγματική φύση της ψυχής και ποιος είναι ο σκοπός αυτής της εμπειρίας στη γη; Πού πάμε μετά από εδώ; Για ποιο λόγο? Από πού ήρθαμε; Τι κάναμε πριν φτάσουμε εδώ; 4

Παρά τις αρχικές αμφιβολίες, ο Cayce ταξίδεψε στο Ντέιτον με τον Lammers για να κάνει υπαγορεύσεις σε αυτόν τον τύπο ερωτήσεων. Το θέμα της μετενσάρκωσης ήταν στις πρώτες υπαγορεύσεις, όπως και  οι έννοιες που σχετίζονται με ωροσκόπια με τις εμπειρίες που είχε η ψυχή σε άλλους πλανήτες και ότι ο σκοπός της ψυχής είναι να «τελειοποιήσει την ατομικότητά μας» για να ενωθεί με τον Θεό. Ο Cayce αποφάσισε να ακολουθήσει αυτήν την έρευνα. Μετακόμισε με την οικογένειά του στο Ντέιτον και άρχισε να κάνει αυτό που ονόμασε «Life Readings».

Σύμφωνα με την υπαγόρευση της ζωής του Cayce για τον εαυτό του, απέκτησε τις ψυχικές του ικανότητες για δύο λόγους. Πρώτον, κατά τη διάρκεια των μετενσαρκώσεων του είχε πετύχει κάποτε μεγάλη ψυχική ανάπτυξη, αλλά έπειτα έκανε λάθη και γλίστρησε προς τα κάτω, και τώρα δοκιμάζεται να του δοθεί μεγάλη δύναμη. Δεύτερον, ανίκανος από μια πληγή σε μια μάχη που τον άφησε σχεδόν νεκρό, μέσα στις πέντε μέρες που τον πήρε να πεθάνει, είχε μάθει πώς να ανυψώσει το μυαλό του πέρα ​​από το σώμα του και τα δεινά του.

Στις αναγνώσεις του, η Virginia Beach του προτάθηκε επανειλημμένα ως η καλύτερη τοποθεσία για να εργαστεί και τελικά μετακόμισε εκεί με την οικογένειά του, υποστηριζόμενη οικονομικά από τον πλούσιο χρηματιστή Morton Blumenthal. Η Association of National Investigators ιδρύθηκε στις 6 Μαΐου 1927, με σκοπό να ασχοληθεί με την ψυχική έρευνα, βασισμένη κυρίως στο έργο του Cayce. Το προγραμματισμένο νοσοκομείο χτίστηκε. Το 1929, ο Blumenthal ξεκίνησε την κατασκευή του στο Atlantic University, ένα ίδρυμα που είχε σκοπό να διδάξει τη φιλοσοφία των αναγνώ υπαγορεύσεων του Cayce, αλλά η Μεγάλη Ύφεση χτύπησε και ο Blumenthal καταστράφηκε. Το 1931, ο Σύλλογος, το πανεπιστήμιο και το νοσοκομείο έπαψαν να λειτουργούν.

Σε επαφή με εκατοντάδες ανθρώπους που είχαν ωφεληθεί από τις υπαγορεύσεις του, ο Cayce δημιούργησε έναν νέο οργανισμό, τον Σύνδεσμο Έρευνας και Διαφωτισμού (ARE), που ιδρύθηκε στις 7 Ιουλίου 1931. 5   Με επικεφαλής τον Hugh Lynn Cayce, η Ένωση αποφάσισε να αναπτυχθεί σταδιακά αντί να βασιστεί σε έναν μόνο πλούσιο δωρητή, και με αυτόν τον τρόπο έχει διατηρηθεί μέχρι σήμερα.

Ο Cayce συνέχισε να δίνει υπαγορεύσεις μέχρι το τέλος της ζωής του. Η ποσότητα αυξήθηκε εκθετικά τη δεκαετία του 1940: στους δώδεκα μήνες από τον Ιούνιο του 1943 έως τον Ιούνιο του 1944 έδωσε 1.385 αναγνώσεις. Κατέρρευσε από ένταση τον Αύγουστο. Μια ανάγνωση για τον εαυτό του είχε συνταγογραφηθεί ανάπαυση, αλλά δεν ήταν αρκετή. Υπέστη εγκεφαλικό το φθινόπωρο και πέθανε τον Ιανουάριο του 1945, σε ηλικία 67 ετών.  

Ο Κέυση, η γυναίκα του  Γερτρούδη και οι δυο γιοί του

                                            

Μέθοδος

Για μια τυπική ιατρική υπαγόρευση, ο Cayce ξαπλώνει σε έναν καναπέ και περνά γρήγορα σε μια βαθιά έκσταση, φαίνεται να κοιμάται. Το όνομα του ατόμου και το αίτημα για βοήθεια του διαβιβάζονταν και άρχιζε να μιλά, ένας στενογράφος κατέγραφε ότι έλεγε. Οι αρχικές υπαγορεύσεις ακολουθούνταν μερικές φορές από «check readings» καθώς η θεραπεία προχωρούσε.

Ο επίσημος ιστότοπος του Cayce δίνει τον αριθμό των διατηρημένων αναγνώσεων σε 14.306. 6   Το 1971, μετά την επεξεργασία των καταγεγραμμένων από τον  Edgar Cayce αναγνώσεων ήταν περίπου 98% ολοκληρωμένες, αριθμούσαν 14.246, 7 κατηγοριοποιήθηκαν ως εξής:

  • 8.975 φυσικές υπαγορεύσεις (για ασθένειες)
  • 2.500 υπαγορεύσεις ζωής
  • 799 υπαγορεύσεις επιχειρήσεων
  • 667 υπαγορεύσεις ερμηνείας ονείρων
  • 401 υπαγορεύσεις σε ψυχικές και πνευματικές ερωτήσεις
  • 223 μετρήσεις σε θέσεις πετρελαίου ή ορυκτών
  • 130 υπαγορεύσεις σχετικά με τους πνευματικούς νόμους, συγκεντρωμένες στην Αναζήτηση του Θεού
  • 116 «υπαγορεύσεις εργασίας» (σχετικά με τη διαχείριση του ARE)
  • 76 υπαγορεύσεις για θαμμένους θησαυρούς
  • 36 υπαγορεύσεις για ιστορικά θέματα, συμπεριλαμβανομένων 16 για τον Ιησού και 13 για την Ατλαντίδα
  • 35 υπαγορεύσεις για διαγράμματα αύρας
  • 28 υπαγορεύσεις για τις παγκόσμιες υποθέσεις
  • 12 υπαγορεύσεις για αγνοούμενους
  • διάφορα

Οι υπαγορεύσεις ζωής είχαν περίπου αυτή τη δομή:

Έχουμε μπροστά μας το σώμα,  (έδινε το όνομα και τη θέση του ατόμου κατά τη γέννηση, το όνομα κατά τη γέννηση όπως δίνεται), και θα δείτε τη σχέση αυτής της οντότητας, του σύμπαντος, και των καθολικών δυνάμεων, δίνοντας τις καταστάσεις που είναι λανθάνουσες στη προσωπικότητα και εκτίθεται στην παρούσα ζωή. Έδινε επίσης τις προηγούμενες εμφανίσεις στο επίπεδο της γης, δίνοντας χρόνο, τόπο, όνομα και εκείνη στη ζωή που δημιούργησε ή καθυστέρησε την ανάπτυξη της οντότητας, δίνοντας τις ικανότητες της παρούσας οντότητας και αυτής στην οποία μπορεί να επιτύχει, και πώς.

Ως απάντηση, ο Cayce αναφερόταν στα επίπεδα συνείδησης μεταξύ των ενσαρκώσεων, στη συνέχεια περιέγραφε πάνω από εννέα προηγούμενες ενσαρκώσεις, παρέχοντας ονόματα, ημερομηνίες και τοποθεσίες, καθώς και κλίσεις, ταλέντο και αδυναμίες που επηρεάζουν την παρούσα ενσάρκωση.

Συμβουλές για την υγεία

Για τις δύο πρώτες από τις τέσσερις δεκαετίες της ψυχικής πρακτικής του, ο Έντγκαρ Κέυση έδωσε υπαγορεύσεις μόνο για ιατρική διάγνωση και σύσταση θεραπείας, κατόπιν αιτήματος ατόμων που πάσχουν από ασθένειες ή τραυματισμούς. Ακόμα και αφού άρχισε να δίνει άλλους τύπους αναγνώσεων, οι ιατρικές αναγνώσεις παρέμειναν η προτεραιότητά του. 8  

Αυτές οι αναγνώσεις υιοθέτησαν μια ολιστική προσέγγιση, όπως φαίνεται στο μήνυμά του: «Το σώμα - σωματικά, διανοητικά, πνευματικά - είναι ένα σώμα, αλλά υπό τις ποικίλες συνθήκες που προκύπτουν μέσα σε ένα φυσικό σώμα, αυτές πρέπει συχνά να αντιμετωπίζονται ως μονάδα - δηλαδή , κάθε στοιχείο αντιμετωπίζεται ως μονάδα αλλά στην πληρέστερη εφαρμογή είναι ένα ». 9   Σε αυτό ήταν μια σημαντική επιρροή στο ολιστικό κίνημα υγείας που σχετίζεται με τη σκέψη της Νέας Εποχής.

Αν και διαφορετικοί ασθενείς έλαβαν διαφορετικές οδηγίες για τις ίδιες ασθένειες, με κάποιους τρόπους η Cayce ήταν συνεπής, συμβουλεύοντας συχνά μια διατροφή φρέσκων φρούτων και λαχανικών που συμπληρώνονταν από ψάρια, πουλερικά και αρνί, αποφυγή λευκού ψωμιού, τηγανητά τρόφιμα, ζάχαρη, κόκκινο κρέας και ανθρακούχα ποτά . Συχνά συνταγογραφούσε χειροπρακτική της σπονδυλικής στήλης, ηλεκτροθεραπεία, υδροθεραπεία, κλύσματα, καθαρτικά, καστορέλαιο και μασάζ. Οι συνταγές του κυμαίνονταν από τις τυπικές ιατρικές διαδικασίες της εποχής έως εξαιρετικά ανορθόδοξες, αλλά πολλοί έπαιρναν αυτό που ήταν κοινώς αποδεκτό: τα οφέλη της κανονικής διατροφής, της τακτικής άσκησης (ειδικά του περπατήματος), της χειρουργικής της σπονδυλικής στήλης, του οραματισμού, της μείωσης του στρες, του μασάζ και διαφόρων μεθόδων αποτοξίνωσης, μαζί με προφυλάξεις κατά της εξευγενισμένης ζάχαρης από ζαχαροκάλαμο, των συντηρητικών και του εξοπλισμού μαγειρέματος από αλουμίνιο. Η σύστασή του ήταν «κρατήστε την επίφυση λειτουργική και δεν θα γερνάτε» αυτό τον δικαιώνει και υποστηρίχθηκε από μια πιο πρόσφατη έρευνα που συνδέει την επίφυση με τον μηχανισμό γήρανσης του σώματος. (Βλέπε: Κατακτώντας την Αθανασία, το κλαμπ των Αθανάτων) Ομοίως, η συμβουλή του Cayce να μένετε μακριά από το άμεσο ηλιακό φως μεταξύ 11πμ και 2μμ για να αποφευχθούν ισχυρές υπεριώδεις ακτίνες έχει γίνει μια τυπική σύγχρονη οδηγία.

Σε μια έρευνα εννέα γιατρών που συνεργάστηκαν με το Cayce, όλοι ανέφεραν υψηλά ποσοστά ακρίβειας διάγνωσης και αποτελεσματικότητας. Η βιβλιογραφία του Cayce περιέχει πολλές ιστορίες περιπτώσεων. Έξι περιπτώσεις στη βιογραφία του που γράφτηκε από τον Sugrue, καλύπτουν την επιληψία, τον «εντερικό πυρετό», την αρθρίτιδα, τη σκληροδερμία, τη «γενική εξασθένηση» και τον τραυματισμό των ματιών. Εξετάζοντας τη διατηρημένη αλληλογραφία, ο Sugrue διαπίστωσε ότι όλες αυτές οι περιπτώσεις ήταν τουλάχιστον εν μέρει επιτυχείς.

Μια επίσημη προσπάθεια να εκτιμηθεί η ακρίβεια των ιατρικών υπαγορεύσεων του Cayce πραγματοποιήθηκε από τους γιους του Edgar Evans Cayce και Hugh Lynn Cayce σε ένα βιβλίο του 1971, The Outer Limits of Edgar Cayce's Power, που απευθύνεται σε επικρίσεις ότι ο Cayce ισχυρίστηκε ότι οι δυνάμεις του ήταν απεριόριστες. Το ζευγάρι επέλεξε τυχαία 150 ιατρικές αναγνώσεις από τις 14.000 καταγεγραμμένες υπαγορεύσεις και εξέτασε εκείνες για τις οποίες οι διαθέσιμες αναφορές ήταν ακρίβειας, εκτιμώντας ένα ποσοστό επιτυχίας περίπου 85%, 10 που συγκρίνεται καλά με τη συμβατική ιατρική. Τόνισαν επίσης τις αποτυχίες, σε άρρωστα άτομα για τα οποία δεν μπορούσε να δώσει θεραπείες γιατί δεν του έβγαιναν λόγια ενώ κοιμόταν, σε αποτυχημένες προσπάθειες εύρεσης θησαυρού, σε αποτυχημένες πληροφορίες που θα έπρεπε να γίνει γεώτρηση για  πετρελαιοπηγές, σε εύρεση αγνοουμένων, σε εύρεση νεκρών και άλλες έρευνες. 

Ο Cayce έχει καταγραφεί να έχει δείξει διόραση στον εντοπισμό γιατρών και φαρμάκων. Κατά την ανάγνωση, μερικές φορές έδωσε το όνομα και τη διεύθυνση ενός γιατρού που ούτε αυτός, ούτε ο ασθενής είχαν ακούσει προηγουμένως. Σε μία περίπτωση, ο Cayce συνέστησε τη χρήση «μαύρου θείου», αλλά ο ασθενής του οποίου ο φαρμακοποιός δεν ήταν εξοικειωμένος με αυτό του παρείχε κανονικό θείο. Μετά από τσεκάρισμα  σημείωσε ότι ο ασθενής δεν βελτιώθηκε εξαιτίας αυτής της υποκατάστασης, και ο Cayce έγραψε το όνομα ενός φαρμακείου που μόλις το έφερε στην αγορά. Ο ασθενής θεραπεύτηκε. 11

Οι υπαγορεύσεις του Cayce υπογραμμίζουν τη σημασία της ψυχικής και συναισθηματικής επίδρασης τόσο στις ασθένειες όσο και στη θεραπεία. Υποστήριξε ότι έχουμε ελεύθερη βούληση για την υγεία μας μέσω της «στάσης», η οποία μπορεί να αλλάξει πιο εύκολα από τα συναισθήματα, το οποίο το θεωρούσε φυσικό. Η φιλοσοφία του Cayce θεωρεί ότι η θεραπεία προέρχεται από το εσωτερικό που εδρεύει το θεϊκό. 

Meridian Institute

Η πιο αυστηρή έρευνα για τις ιατρικές αναγνώσεις διεξήχθη από τον ιατρό Eric Mein και τους συναδέλφους του στο Meridian Institute, που ιδρύθηκε το 1997. Σε μια δήλωση σκοπού του, το ινστιτούτο δηλώνει ότι στόχος του είναι να «διευρύνει το έδαφος μεταξύ της επιστήμης και του πνεύματος» «μέσω της μελέτης και των δοκιμών στις υπαγορεύσεις του Cayce, οι οποίες« δεν έχουν ποτέ διερευνηθεί πλήρως με σύγχρονο, επιστημονικό τρόπο που θα παρέχει δεδομένα αποδεκτά σε όλους τους επαγγελματίες υγείας και τους οργανισμούς. Πρόθεσή μας είναι να διεξάγουμε έρευνα με τρόπο αποδεκτό από τη σύγχρονη κοινότητα υγειονομικής περίθαλψης ». 12 Έγγραφα που δημιουργούνται από αυτήν την έρευνα μπορείτε να βρείτε εδώ και έχουν δημοσιευτεί τόσο σε συμβατικά όσο και σε εναλλακτικά ιατρικά περιοδικά. Βιβλία από μέλη του Ινστιτούτου, μαζί με βιογραφίες του Cayce, μπορείτε να βρείτε εδώ . Τα τρέχοντα Meridian έργα αναφέρονται εδώ .

                                         

Επιρροή και κληρονομιά

Ο Edgar Cayce είχε μια σημαντική επιρροή σε αυτό που αργότερα θα ονομαζόταν σκέψη της Νέας Εποχής. Ο Mitch Horowitz γράφει: «Σε υπαγορεύσεις που ασχολήθηκαν με πνευματικά και εσωτερικά θέματα - μαζί με τις πιο γνωστές υπαγορεύσεις που επικεντρώθηκαν σε ολιστικές θεραπείες, μασάζ, διαλογισμό και φυσικά τρόφιμα - άρχισαν να αναδύουν το φάσμα των θεμάτων που διαμόρφωσαν τις παραμέτρους της θεραπευτικής στην  New Age πνευματικότητα  στο τέλος του εικοστού αιώνα ». 13  

Η διάδοση των υπαγορεύσεων του Cayce ξεκίνησε το 1950 με το έργο της Gina Cerminara για τις ενδείξεις μετενσάρκωσης του Cayce Many Mansions . 14 Η μεταθανάτια φήμη του Cayce αυξήθηκε επίσης μετά την πολύ δημοσιευμένη υπόθεση Bridey Murphy στα τέλη της δεκαετίας του 1950. (Βλέπε: Η προηγούμενη ζωή της Bridey Murphy. Η πιο πολυσυζητημένη μετενσάρκωση της εποχής μας).

Στα τέλη της δεκαετίας του 1960: το The Sleeping Prophet για τον ο Edgar Cayce του Jess Stearn έγινε μπεστ σέλερ, ενώ ο Hugh Lynn Cayce επέκτεινε το ARE, μάρκετινγκ εκπαιδευτικών οδηγιών με βάση τις υπαγορεύσεις. Το Channeling - ένας όρος που επινοήθηκε από τον Cayce - έγινε η πηγή δημοφιλών πνευματικών έργων στις δεκαετίες του 1960 και του 1970.  

Στην ιστορία του για το κίνημα της Νέας Εποχής, ο Michael York σημειώνει ότι ενώ ο Cayce αποφεύγει τον αποκρυφισμό ως «τη χρήση των δυνάμεων του νου χωρίς σεβασμό στους σκοπούς» (για την ευημερία των άλλων), «έθεσε τα θεμέλια στην Αμερική για πολλά που πιστεύονται σήμερα στο υπερφυσικό, την ύπαρξη πολλών διαφορετικών πνευματικών σφαιρών ή διαστάσεων… αναγνωρίζει την τηλεπάθεια, τη διόραση, την πρόγνωση, την αστρική προβολή και την επικοινωνία με νεκρούς συγγενείς, πνευματικούς οδηγούς ή ακόμα και αρχαγγέλους ». 15  Ο York σημειώνει ότι οι υπαγορεύσεις του Cayce σέβονται την «New Age Christianity» ή «Christian New Age», καθώς ήταν πιστός Χριστιανός, αλλά σημειώνει ότι η διδασκαλία του διαφέρει από τον παραδοσιακό Χριστιανισμό, καθώς ενσωματώνει τη μετενσάρκωση. «Αυτό είναι μόνο», γράφει ο Γιόρκ, «επιτρέπει στον Θεό να προσφέρει ικανοποίηση και να παρέχει στον άνθρωπο ευκαιρίες για εποικοδομητική αυτο-ανάπτυξη… δεν υπάρχει κακή δύναμη, αλλά μόνο ένα προϊόν εξέγερσης… όλες οι ψυχές τελικά θα σωθούν και θα ενωθούν με την Μία Δύναμη ». 16 (Βλέπε: Η εξέγερση και η εμπλοκή των ψυχών στη γη )

Το ARE αποτελείται πλέον από εκατοντάδες ανοιχτές ομάδες μελέτης παγκοσμίως, οι οποίες αποφεύγουν τις τελετουργίες και το δόγμα της αναζήτησης, που εργάζονται για να γίνουν ένα με τον Θεό σε ατομική βάση. 17 Η   ARE έχει τώρα γραφεία σε όλες τις ΗΠΑ και προσφέρει πόρους για να μάθει για τις υπαγορεύσεις και τις διδασκαλίες του Cayce από τον ιστότοπό της .

Παραψυχολογικές έρευνες

Καμία επίσημη έρευνα για τις ικανότητες του Edgar Cayce δεν ολοκληρώθηκε ποτέ από παραψυχολόγους. Ο Cayce εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να επισκεφτεί το εργαστήριο της JB Rhine όταν ο γιος του μπήκε στο Πανεπιστήμιο Duke, βρίσκοντας ότι ο Rhine δεχόταν την ιδέα των τεστς. Ωστόσο, ο Cayce δεν ήταν πρόθυμος να συμμετάσχει σε πειράματα εικασίας και ελέγχου του Rhine, τα οποία θεωρούσε ότι δεν ήταν συμβατά με την ικανότητά του. 18

Το 1936, ο Rhine έστειλε τον Lucian H Warner να επισκεφτεί το Cayce ως ερευνητής. Ο Warner πέρασε μια εβδομάδα με τον Cayce, παρακολουθώντας υπαγορεύσεις και έκανε μία για τον εαυτό του. Ως αποτέλεσμα της ενθουσιώδους έκθεσής του, ο Rhine εξασφάλισε μια υπαγόρευση για τη νεαρή κόρη του, αλλά το ενδιαφέρον του μειώθηκε όταν διαπίστωσε ότι η διάγνωση δεν ταιριάζει στην κατάστασή της. 19

Στη συνέχεια, ο Warner ζήτησε από τον Cayce να πραγματοποιήσει μια σειρά από υπαγορεύσεις για τον παραψυχολόγο Gardner Murphy . Έγιναν δύο υπαγορεύσεις, αλλά ο Warner αρρώστησε και η έρευνα δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.  20

Κριτικές

Ως υψηλού προφίλ ψυχικός, ο Cayce και οι ισχυρισμοί που σχετίζονται με αυτόν υπήρξαν συχνά στόχος επιθέσεων από σκεπτικιστές.

Σε μια γενική κριτική, ο Dale Beyerstein απαρίθμησε σημεία που θεωρούσε ενάντια στην άκριτη αποδοχή της ικανότητας του Cayce: ότι για τα πρώτα εννέα χρόνια των υπαγορεύσεων, ο Cayce συνοδεύτηκε από έναν μέντορα με ιατρικές γνώσεις τον  (Al C Layne). Ότι δεν υπάρχει καταγραφή των πληροφοριών που ήταν διαθέσιμες στο Cayce πριν από τις υπαγορεύσεις. Ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν ομάδες ελέγχου. Ότι οι αναμνήσεις των ασθενών είναι αναξιόπιστα μέτρα. Και ότι οι γιατροί που επιβεβαιώνουν τις θεραπείες μπορεί να ήταν μη συμβατοί γιατροί. 21 

Ο κορυφαίος σκεπτικιστής Martin Gardner γράφει:

Ο Sugrue βιογράφος του Cayce υπογραμμίζει το γεγονός ότι ο Cayce ήταν ένας απλός, χωρίς εκπαίδευση άντρας που δεν θα μπορούσε να είχε τις πληροφορίες που έδωσε κατά τη διάρκεια της έκστασης του, αλλά μια πολύ πιο λογική υπόθεση είναι ότι απορρόφησε μεγάλες ποσότητες γνώσεων από την ανάγνωση και τις επαφές με φίλους – γνώσεις που μπορεί να έχει ξεχάσει συνειδητά ... Οι περισσότερες από τις πρώτες επιδράσεις του Cayce έγιναν από έναν οστεοπαθητικό που του έθετε ερωτήσεις ενώ κοιμόταν… Ως εκ τούτου επανειλημμένα θα έβρισκε βλάβες στη σπονδυλική στήλη του ενός ή του άλλου ως αιτία.

Ο Γκάρντνερ επισημαίνει ότι ο Cayce χρησιμοποίησε αρκετά τη οστεοπαθητική γλώσσα στις υπαγορεύσεις του, αλλά επίσης τον επικρίνει για τη συνταγογράφηση λαϊκών θεραπειών. 22

Οι δύσπιστοι συγγραφείς σημειώνουν ότι ο Cayce έκανε μερικές φορές ιατρικές υπαγορεύσεις για άτομα που είχαν πεθάνει κατά τη στιγμή των υπαγορεύσεων. Ο Karen Stollznow γράφει: «Ο Cayce δεν μπόρεσε να θεραπεύσει τον ξάδελφό του ή τον γιο του που πέθανε μωρό». 23

Ο James Randi, ο οποίος είναι πεπεισμένος ότι ο Cayce ήταν απάτη, γράφει:

Πολλά από τα γράμματα που έλαβε - στην πραγματικότητα, τα περισσότερα - περιείχαν συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με την ασθένεια για την οποία απαιτούνταν οι υπαγορεύσεις, και δεν υπήρχε τίποτα που να εμποδίζει τον Cayce να γνωρίζει το περιεχόμενο των επιστολών και να παρουσιάζει αυτές τις πληροφορίες σαν να ήταν θεϊκή αποκάλυψη. Σε κάποιον που έχει εξετάσει δεκάδες παρόμοιες περιπτώσεις, όπως εγώ, οι μέθοδοι είναι προφανείς. Είναι απλώς μια εξειδικευμένη εκδοχή της τεχνικής «γενίκευσης» των μάντεων. 24

(Στην πραγματικότητα, πολλές επιτυχημένες υπαγορεύσεις δεν συνοδεύονταν από επιστολές ή άλλες πληροφορίες. 25 )

Ο Cayce δέχεται κριτική για την εξαγγελία δραματικών προφητειών που δεν πραγματοποιήθηκαν:

  • Η Καλιφόρνια θα βυθιστεί στον ωκεανό
  • Η Νέα Υόρκη θα καταστραφεί από κατακλυσμό
  • Οι ΗΠΑ θα ανακαλύψουν μια ακτινοβολία που χρησιμοποιήθηκε στην Ατλαντίδα το 1958
  • Η Κίνα θα ασπασθεί τον χριστιανισμό έως το 1968

Ο συγγραφέας του Skeptic's Dictionary, Robert Todd Carroll, κατηγορεί τον Cayce για διασπορά «κάποιων από τις πιο ανόητες απόψεις για την Ατλαντίδα», συμπεριλαμβανομένης της ύπαρξης ενός Μεγάλου Κρύσταλλου που εστιάζει την ενέργεια, επιτρέποντας στους Ατλάντιους να κάνουν φανταστικά πράγματα μέχρις ότου από την απληστία να γίνουν ανώτεροι, κατάστρεψε τα δικιά τους Ήπειρος. 26 (Βλέπε: Ύπνωση και θεραπεία ασθενειών. Ένα ταξίδι στην Ατλαντίδα)

Ο σκεπτικιστής Michael Shermer γράφει: «Ο Cayce ήταν επιρρεπής στη φαντασία από τα νεανικά του χρόνια, συχνά μιλούσε με αγγέλους και έβλεπε οράματα με τον νεκρό παππού του». 27

Μια ουσιαστική κριτική των υπαγορεύσεων του Cayce σχετικά με τις προηγούμενες ζωές προέρχεται από τον θρησκευτικό ερευνητή J Gordon Melton, ο οποίος υποστηρίζει ότι πρέπει να ληφθούν συμβολικά και όχι να γίνουν αποδεκτές ως γνήσιες προηγούμενες ζωές, βάσει της στατιστικής ανάλυσής του σε ένα δείγμα αυτών. Ο Melton διαπίστωσε ότι οι χρόνοι και οι κουλτούρες στις οποίες ορίστηκαν οι προηγούμενες ζωές στις υπαγορεύσεις περιορίζονται ως επί το πλείστο στον μικρό αριθμό πολιτισμών που ήταν γνωστοί στους Αμερικανούς της εποχής του, επίσης ότι ένας μη ρεαλιστικός αριθμός ασθενών του Cayce ήταν βασιλιάδες ή ευγενείς σε μερικές περιόδους, και πολλοί συνδέονταν με έναν Αιγύπτιο ιερέα που ονομάζεται Ra Ta, υποτιθέμενη προηγούμενη ενσάρκωση του Cayce. Ο Melton προτείνει επίσης ότι οι ίδιοι πολιτισμοί, περίοδοι και επαγγέλματα συχνά συνοδεύονταν από παρόμοιες καρμικές αναλύσεις και οδηγίες, και ότι ορισμένες υπαγορεύσεις επαναλαμβάνονται κατά λέξη. 

Ο Melton βρίσκει στοιχεία της Θεοσοφίας σε αυτές τις υπαγορεύσεις και εντοπίζει τις ρίζες των αναγνώσεων που σχετίζονται με τους Εσσαίους του Cayce σε δύο απόκρυφα μπεστ σέλερ της εποχής. 28  Ο  μελετητής μετενσάρκωσης James G Matlock προσθέτει ότι δύο συχνές τοποθεσίες για προηγούμενες ζωές στις υπαγορεύσεις του Cayce, η μυθική Ατλαντίδα και η αρχαία Αίγυπτος, απεικονίζονται σε μεγάλο βαθμό στη Θεοσοφική άποψη της ανθρώπινης ιστορίας και τα χρονικά διαστήματα μεταξύ των ζωών στις αναγνώσεις ταιριάζουν με τη Θεοσοφική γνώμη στην εποχή του Cayce. 29  

Ο Cayce ήταν ακριβής σε μερικές τουλάχιστον από τις υπαγορεύσεις του παρελθόντος. Ο Παραψυχολόγος Stephan Schwartz επισημαίνει ότι περισσότερες από μία ανάγνωση περιλαμβάνουν αναφορά σε μια κοινότητα Εσσαίων που ζει σε ένα μέρος που από το Schwartz αναγνωρίζεται ως αντίστοιχος με τον αρχαιολογικό χώρο του Κουμράν στη Δυτική Όχθη. Σε μια υπαγορεύση, ο Cayce είπε στον πελάτη ότι ήταν γυναίκα σε αυτήν την κοινότητα Εσσαίων που είχε διδάξει αστρολογία, αντιφάσκοντας με τη σύγχρονη ακαδημαϊκή γνώμη, η οποία έκρινε ότι οι Εσσαίοι ήταν αποκλειστικά άνδρες και δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον για την αστρολογία. Ωστόσο, και τα δύο αυτά στοιχεία επιβεβαιώθηκαν ως ακριβή μετά την ανακάλυψη των Κυλίνδρων στην νεκρή θάλασσα και άλλων ανασκαφών στην περιοχή στα τέλη της δεκαετίας του 1940, περισσότερο από δέκα χρόνια μετά την ανάγνωση. 30

Βίντεο

Τα βίντεο που σχετίζονται με το Edgar Cayce μπορούν να βρεθούν σε ποσότητα στο YouTube. Για μια κατηγοριοποιημένη συλλογή δείτε εδώ .

Από τον ΚΜ Wehrstein

Πηγή:  Edgar Cayce

Literature

Association for Research and Enlightenment (n.d.a).  Edgar Cayce’s Life Chronology, 1877-1945. Published online on ARE’s website, retrieved October 15, 2018 from https://www.edgarcayce.org/edgar-cayce/chronology/.

Association for Research and Enlightenment (n.d.b).  Edgar Cayce Readings Overview. Published online on ARE’s website, retrieved March 9, 2018 from https://www.edgarcayce.org/the-readings/his-readings/.

Beyerstein, D. (1996). Edgar Cayce: the ‘Prophet’ who ‘Slept’ His Way to the Top. Skeptical Inquirer, January-February, pp. 32-7.

Birnes, W.J & Martin, J. (2011).  The Haunting of Twentieth-Century America: From the Nazis to the New Millennium.  New York: Tom Doherty and Associates.

Carroll, R.T. (2010).  Edgar Cayce (1877-1945), published online on The Skeptic’s Dictionary. Retrieved November 28, 2018 from http://skepdic.com/cayce.html.

Cayce, E.E. & Cayce, H.L. (1971, 2004).  The Outer Limits of Edgar Cayce’s Power: The Cases That Baffled the Legendary Psychic.  ARE Press; New York: Paraview.

Cerminara, G. (1950). Many Mansions. New York: William Morrow.

Gardner, M. (1957).  Fads and Fallacies in the Name of Science.  USA: Dover.

Johnson, K.P. (1998). Edgar Cayce in Context: The Readings: Truth and Fiction. Albany, New York, USA: State University of New York Press.

Matlock, J.G. (2016). Signs of Reincarnation (online seminar course offered through The Alvarado Zingrone Institute for Research and Education (http://theazire.org/moodle, April 20, 2016).  Lecture 12: Psychic Identification and Information Acquisition.

Matlock, J.G. (in press). Signs of Reincarnation: Exploring Beliefs, Cases and Theory.  Lanham, Maryland, United States: Rowman and Littlefield.

Melton, J.G. (1994). Edgar Cayce and Reincarnation: Past life Readings as Religious Symbology. Syzygy: Journal of Alternative Religion and Culture, 3(1-2). Retrieved November 15, 2018 from http://atlantisonline.smfforfree2.com/index.php?topic=6423.0;wap2 .

Randi, J. (1982).  FLIM-FLAM! Psychics, ESP, Unicorns and Other Delusions.  Amherst, New York, USA: Prometheus Books.

Schwartz, S.A. (2005).  The Secret Vaults of Time: Psychic Archaeology and the Quest for Man’s Beginnings.  Charlottesville, Virginia, USA: Hampton Roads.  Originally published by Grosset & Dunlap in 1978.

Shermer, M. (1997).  Why People Believe Weird Things: Pseudoscience, Superstition, and Other Confusions of Our Time.  New York: Holt.

Stearn, J. (1967).  Edgar Cayce: The Sleeping Prophet. Toronto, New York, Sydney, Auckland: Bantam.

Stollznow, K. (2014).  Language Myths, Mysteries and Magic.  Basingstoke, UK: Palgrave Macmillan.

Sugrue, T. (1945).  There is a River: The Story of Edgar Cayce.  Originally published by Henry Holt & Co., 2nd Ed. 1945. New York: Penguin Kindle Edition, 2015.

York, M. (1995)  The Emerging Network: A Sociology of the New Age and Neo-Pagan Movements.  Lanham, Maryland, USA, London: Rowman & Littlefield.

 

References

1.Association for Research and Enlightenment (n.d.a).

2.Sugrue (1945), p. 40. All information in this section is drawn from this webpage except where otherwise noted.

3.Johnson (1998), p. 19.

4.Sugrue (1945), p. 224.

5.Association for Research and Enlightenment (n.d.a).

6.Association for Research and Enlightenment (n.d.b).

7.Cayce & Cayce (1971), p. 13.  All information in this section is drawn from this work except where otherwise noted.

8.Johnson (1998), p. 13.  All information in this section is drawn from this work except where otherwise noted.

9.Cited in Johnson (1998), p. 13.

10.Cayce & Cayce (1971), p. 24.

11.Johnson (1998).

12.See https://www.meridianinstitute.com/purpose/

13.Sugrue (1945), p. 7.

14.Cerminara (1950).

15.York (1995), p. 60.

16.York (1995), p. 61.

17.York (1995, p. 62.

18.Birnes (2011), p. 157.

19.Sugrue (1945), pp. 320-21.

20.Sugrue (1945), p. 321.

21.Beyerstein  (1996).

22.Gardner (1957), p. 217-18.

23.Stollznow (2014), p. 103.

24.Randi (1982), p. 189.

25.Johnson (1998), p. 24.

26.Carroll (2010).

27.Shermer (1997) p. 67.

28.Melton (1994).

29.Matlock (in press).

30.Schwartz (2005), pp. 170-71.

 

Free download

Edgar Cayce's Story Of Karma gr (Αυτόματη μετάφραση στα Ελληνικά)

Βιβλία στην Αγγλική

Cayce, Edgar - The Atlantis Readings

Edgar Cayce on Healing

Edgar Cayce On Reincarnation

Edgar Cayce_ On ESP

Edgar Evans Cayce, Hugh Lynn Cayce - Edgar Cayce on Atlantis

The Edgar Cayce companion a comprehensive treatise of the Edgar Cayce readings

The_sleeping_prophet

 

Από το Ζάχο Σκαφίδα

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.