Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

«ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΜΙΔΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΒ» - Το Έργο Του ΕΚΑΒ (Μέρος Τρίτο)


Θετικοί στον κορωνοϊό 2 διασώστες του ΕΚΑΒ – Σε καραντίνα άλλοι 30 ...

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΚΑΒ 

Στο παρόν κεφάλαιο σχολιάζεται το σημαντικό έργο που παρέχει το ΕΚΑΒ στην Ελλάδα μέσω των συστημάτων και των μέσων που πραγματοποιούνται οι διακομιδές ασθενών, καθώς και με την χρήση της κινητής ιατρικής μονάδας. 

2.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΜΙΔΩΝ ΕΚΑΒ 

Το ΕΚΑΒ στην Ελλάδα, από την χρονική στιγμή της σύστασής του, παρέχει επείγουσα προνοσοκομειακή ιατρική φροντίδα. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η διακομιδή ενός ασθενούς, με τη χρήση μέσω οι ενδιαφερόμενοι καλούν στον εθνικό τριψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 166. Η κάθε κλήση αξιολογείται από εκπαιδευμένο προσωπικό, βάσει πρωτοκόλλου, κι εκτιμώνται οι ανάγκες και οι δυνατότητες αποστολής. 

Στις περισσότερες περιπτώσεις, της τάξης του 90%, απαιτείται η αποστολή απλού πληρώματος του ΕΚΑΒ, ενώ στο λοιπό 10% χρειάζεται η παρέμβαση κινητής ιατρικής μονάδας (Αγγουριδάκης & Σμπυράκης, 2010). 

Αναλυτικότερα, το σύστημα διακομιδών, όπως και η όλη λειτουργία του ΕΚΑΒ, βασίζεται στα κάτωθι στοιχεία (Καρούτσου, Λαμπρούσης & Κωνσταντινίδης, 2007): 

 Στο τηλεφωνικό κέντρο 166, με ικανό αριθμό γραμμών. 
 Στο σύγχρονο ψηφιακό δίκτυο ασύρματης επικοινωνίας για την συνεχή επαφή με ασθενοφόρα και άλλα μέσα και με άλλους εμπλεκόμενους φορείς. 
 Στο ασύρματο ψηφιακό σύστημα εντοπισμού και πλοήγησης όλων των οχημάτων του ΕΚΑΒ Αθηνών. 
 Στο δίκτυο ενσύρματης επικοινωνίας με τα τμήματα υποδοχής επειγόντων περιστατικών των νοσοκομείων. 
 Στα συστήματα πληροφορικής για καταγραφή κι επεξεργασία πληροφοριών. Στα σύγχρονα μέσα μετάδοσης ιατρικών πληροφοριών, όπως το σύστημα τηλεϊατρικής στο τμήμα αεροκομιδών 

2.2 ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΚΟΜΙΔΗΣ 

Στη Συνέχεια γίνεται αναλυτική περιγραφή της κύριας επιχειρησιακής Λειτουργίας διακομιδής ασθενών 



2.2.1 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΥΡΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 

Σε κάθε τηλεφωνική κλήση ο υπάλληλος διευκρινίζει άμεσα το λόγο αυτής και ενεργεί ανάλογα. 

Όταν ζητούνται πληροφορίες για εφημερεύοντα νοσοκομεία, ο υπάλληλος πληροφορείται το είδος του προβλήματος και την περιοχή διαμονής, ώστε να δώσει συγκεκριμένη για την περίπτωση απάντηση. Δίνει επίσης και τα τηλέφωνα εφημερευόντων νοσοκομείων, μόνο όταν ζητούνται για εξυπηρέτηση συγκεκριμένης έκτακτης ανάγκης.


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.