Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Ο ''πόλεμος'' για τον έλεγχο του ανθρώπινου μυαλού


Σε αντίθεση με άλλα ανάλογα προγράμματα, η ύπαρξη των οποίων αμφισβητείται, για το project MKUltra δεν υπάρχουν αμφιβολίες.
Αν και με διαταγή του τότε διευθυντή της CIA το μεγαλύτερο μέρος των στοιχείων χαρακτηρίστηκε άκρως απόρρητο και καταστράφηκε, τα αμερικανικά δικαστήρια αποφάνθηκαν τελεσίδικα πως για μια περίοδο περίπου 20 ετών, οι ΗΠΑ έτρεξαν ίσως τη μεγαλύτερη επιχείρηση ελέγχου του νου και της προσωπικότητας που έχει γίνει ποτέ στον πλανήτη.

Μυστικό πρόγραμμα με τεράστια «βιτρίνα»
Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές ή καθώς θα διαβάζονται, κάπου κάποιος αποσπά μια ομολογία ή αντλεί πληροφορίες από έναν κρατούμενο. Κατά πάσα πιθανότητα, εκτός από τις τυπικές μεθόδους βασανισμού, θα χρησιμοποιήθηκαν ορισμένες από τις τεχνικές που αναπτύχθηκαν από τους Αμερικανούς κατά τη διάρκεια του MKUltra. Υπολογίζεται ότι με ενορχήστρωση των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ χρηματοδοτήθηκαν (φανερά ή μέσα από ύποπτα κονδύλια του Κογκρέσου) περισσότερα από 150 παράλληλα προγράμματα που στόχευαν στην πλήρη χαρτογράφηση και επηρεασμού της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Ο βασικός άξονας βέβαια ήταν η προσπάθεια ανακάλυψης ενός αξιόπιστου «ορού αλήθειας». Ενός κοκτέιλ ουσιών που θα απελευθέρωνε τη συνείδηση των κρατουμένων, κάμπτοντας τις αντιστάσεις τους. Παράλληλα, αναζητήθηκε ένα αντίστοιχο… προϊόν το οποίο στη συνέχεια θα «καθάριζε» το μυαλό των «αντικειμένων» ώστε να μην μείνει κανένα κατάλοιπο στη μνήμη τους. Προκειμένου να σβηστεί αυτή η εμπειρία από το υποσυνείδητο και να μην είναι δυνατή η αποκάλυψη όσων είχαν προηγηθεί. Παρά την αντικειμενική δυσκολία στην εξεύρεση πληροφοριών, αποτελεί κοινή γνώση ότι -με τον έναν ή τον άλλο τρόπο- δεκάδες ιδρύματα ενεπλάκησαν. Τις περισσότερες φορές χωρίς να το γνωρίζουν καν. Μεταξύ αυτών συναντά κανείς 44 πανεπιστήμια και κολλέγια (ακόμη και στον Καναδά), 15 επιστημονικά ινστιτούτα, νοσοκομεία, φυλακές, ερευνητικά κέντρα, εταιρείες χημικών και φαρμακοβιομηχανίες συμμετείχαν στην επιχείρηση.  Το MKUltra ήταν άλλο ένα «παιδί» του ψυχρού πολέμου. Στη θεωρία ήρθε ως απάντηση στην αντίστοιχη απόπειρα των Σοβιετικών να κάνουν το ίδιο.

Η άγνωστη εύρεση γιγαντιαίου σκελετού 4000 ετών μέσα σε λατομείο στην Κεφαλλονιά το 1937



Το χωριό Λιβάδι της Κεφαλλονιάς βρίσκεται στη χερσόνησο της Παλλικής, στο σημείο όπου βρίσκεται ο ομώνυμος υδροβιότοπος. Είναι χωριό με περίπου 100 μόνιμους κατοίκους, πολύ κοντά στο Ληξούρι, την μεγάλη πόλη της χερσονήσου.
Εκεί κοντά υπήρχαν οι αγροτικές φυλακές του νησιού, ένα μέρος όπου οι κρατούμενοι έπρεπε να εργαστούν σε ένα αγρόκτημα ή γενικά να παράγουν δημόσιο κοινωφελές έργο. Λειτούργησαν μέχρι τα μέσα του 20ου αιώνα.

Ότι έχει απομείνει από τις φυλακές σήμερα. Δυστυχώς, τον Ιανουάριο του 2014, ο ισχυρός σεισμός στο νησί κατέστρεψε ότι απέμεινε από το κτιριακό συγκρότημα.

Ο σεισμός του 1953 αρχικά και έπειτα του 2014 κατέστρεψαν εκ θεμελίων ότι είχε απομείνει από τις αγροτικές φυλακές. 

Σε πολύ μικρή απόσταση από την ακτή και μέσα στην καρδιά του Λιβαδίου λειτουργεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια λατομείο, όπου οι φυλακισμένοι εργάζονταν σε καταναγκαστικά έργα.

Έρωτας-Αγάπη–>Χρόνος

Ίσως ο χρόνος σκοτώνει τον έρωτα…ίσως πάλι όχι!

Αποτέλεσμα εικόνας για Έρωτας-Αγάπη–>Χρόνος

Έχουμε αναρωτηθεί αρκετές φορές όλοι μας

αν ο χρόνος σκοτώνει τον έρωτα..Έτσι δεν είναι;;  Μία ερωτική σχέση προφανώς και περνάει από διάφορα στάδια..είναι σαν να λέμε κάτι σαν κύκλος ,κάτι σαν τις εποχές..! Προφανώς και δεν μένει τίποτα σταθερό σε μία σχέση όπως και στις περισσότερες (π.χ φιλικές) !! Ο χρόνος λένε ότι φθείρει μια σχέση..ίσως την αλλάζει και ολοκληρωτικά και μετατρέπεται σε κάτι άλλο  διαφορετικό από έρωτα..σε μία συνήθεια !! Η συνήθεια είναι αναμενόμενη μέσα στο πέρασμα του χρόνου..Γιατί όμως να “καταστρέφει” τον έρωτα..Δεν είναι πολύ άσχημο;; Είναι ..αλλά τις πιο πολλές φορές έτσι καταλήγουν οι σχέσεις σε μία συνήθεια ..μία αγάπη του ενός για τον άλλον χωρίς να υπάρχει ένα από τα πιο σημαντικά όσον αφορά εμένα ..η πηγή και βάση μίας αληθινής σχέσης..! Το ιδανικό είναι έρωτας και αγάπη να συνδέονται μεταξύ τους ..

Νιώθω κενός ή μήπως όχι;

Αποτέλεσμα εικόνας για Νιώθω κενός ή μήπως όχι;
Η αίσθηση του κενού θεωρείται ως αρνητική ψυχολογική κατάσταση, και συχνά συνδέεται με την κατάθλιψη και απομόνωση ..Μας διακατέχει ένα συναισθηματικό κενό η αλλιώς ένα κενό στην ψυχή! Η απάθεια,η συναισθηματική αδιαφορία είναι οι λέξεις που μας χαρακτηρίζουν.Δεν μπορούμε να βιώσουμε πόνο,θλίψη χαρά,φόβο,θυμό!! Δεν δείχνουμε ενδιαφέρον για τους γύρω μας και αυτό φαίνεται ακόμα και από κινήσεις μας μέσα στη μέρα, δεν βοηθάμε ανθρώπους που μας χρειάζονται, δεν δείχνουμε την ανάλογη αγάπη που μας δείχνουν καθημερινά κοντινοί μας άνθρωποι γιατί απλά δεν μας νοιάζει!! Η αδιαφορία για τους άλλους στην ουσία είναι  αδιαφορία για εμάς τους ίδιους, γιατί και εμείς μέρος του όλου είμαστε! Δεν μπορούμε να φέρουμε στο φως κανένα συναίσθημά μας καθώς πολύ απλά είμαστε συναισθηματικά κενοί με όλη την σημασία της λέξης.Στα πάντα ενεργούμε με βάση την λογική και όχι την καρδιά.Η πρόοδος βέβαια δεν επιτυγχάνεται χωρίς λογική αλλά και όταν απουσιάζει το συναίσθημα πέφτουμε στην αποτελμάτωση του εαυτού μας.
Μήπως όμως αυτό που μπορεί να νιώθουμε δεν είναι συναισθηματικό “κενό” αλλά θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε κάπως διαφορετικά; Πώς;; Συναισθηματική “απομόνωση” θα έλεγα.Τα συναισθήματα που η ψυχή “άβυσσος” του ανθρώπου παρεμποδίζει και δεν αφήνει να βγουν καθαρά, γνήσια και αυτούσια στην επιφάνεια αλλά τα καταπιέζει,τα λογοκρίνει ανάλογα με το πόσο έξυπνα ή όχι θα χρησιμοποιήσει την δύναμη του μυαλού του, ανάλογα με το πόσο έχει αφήσει να τον καλλιεργήσουν οι γνώσεις που έχει δεχτεί και ανάλογα κατά πόσο έχει κυνηγήσει τις γνώσεις. Δεν υπάρχει κενό, υπάρχει παραγκωνισμός ενός συναισθήματος γιατί πόνεσες ή φοβήθηκες.

Έρωτας




«Είσαι ερωτευμένος ;» με ρώτησε σήμερα το πρωί μια φίλη μου

«Ναι», της απάντησα χαριτολογώντας, «είμαι ερωτευμένος με το ΣΥΜΠΑΝ»
Το απόγευμα το σύμπαν φρόντισε έτσι ώστε να πέσει στα χέρια μου το εκπληκτικό παρακάτω κείμενο του Όσσο για τον έρωτα.



Ο έρωτας δε θα έπρεπε να είναι κτητικός, δε θα έπρεπε να είναι αποκλειστικός, θα έπρεπε να είναι περιεκτικός. Μόνο όταν ο έρωτας είναι περιεκτικός, θα γνωρίσεις τι είναι έρωτας.

Όταν ο έρωτας είναι αποκλειστικός – αποκλειστικός προς έναν άνθρωπο – τότε στενεύει τόσο πολύ που θα τον σκοτώσεις. Καταστρέφεις την απεραντοσύνη του. Προσπαθείς να βάλεις ολόκληρο τον ουρανό μέσα σε ένα μικρό χώρο, που δεν μπορεί να τον εμπεριέχει. Θα έπρεπε κανείς να είναι απλώς ερωτευμένος.
Ο έρωτας δε θα έπρεπε να είναι σχέση, αλλά μια κατάσταση του ΕΙΝΑΙ. Κι όποτε ερωτεύεσαι μέσα από τον έναν, είσαι ερωτευμένος με το όλο. Και αν ο έρωτας σου έχει συμβεί πραγματικά, ξαφνικά θα βρεις ότι έχεις αρχίσει να είσαι ερωτευμένος με τα δέντρα και τα πουλιά και με τον ουρανό και με τους ανθρώπους.

Η ομορφιά μπορεί να καταστρέψει όλα τα εμπόδια στη ζωή

Αποτέλεσμα εικόνας για Η ομορφιά μπορεί να καταστρέψει όλα τα εμπόδια στη ζωή

Μια αρετή είναι μια έκφραση ομορφιάς στο αιθερικό, αστρικό και νοητικό μας πεδίο. Όντας φορείς ομορφιάς, μεταμορφώνουμε τον κόσμο.

Οι άνθρωποι μπήκαν στο σκοτάδι και δημιούργησαν όργανα καταστροφής για να εκμεταλλευτούν τους άλλους, να τους ελέγχουν και να τους χειραγωγούν - ενώ το δυνατότερο, το ισχυρότερο εργαλείο για την καταστροφή της ασχήμιας σε εμάς και στους άλλους είναι η ομορφιά.

Η ασχήμια είναι η χειραγώγηση της θειότητας για το προσωπικό συμφέρον, την ματαιοδοξία, το εγώ, την απληστία, τον φανατισμό και την χωριστικότητα. Η ασχήμια οδηγεί σε αταξία, πόνο και βάσανα σε οποιοδήποτε επίπεδο εμφανίζεται.

Κάθε είδους ασχήμια έχει μια αποδομητική, αποσυνθετική επίδραση στην ανθρώπινη μορφή, την καρδιά, το νου και τη συνειδητότητα. Η σωτηρία της ανθρωπότητας εξαρτάται από το βαθμό της ταύτισής της με την ομορφιά.

Διαλογισμός - Καλές σκέψεις για την ανθρωπότητα

Αποτέλεσμα εικόνας για Διαλογισμός - Καλές σκέψεις για την ανθρωπότητα

Υπάρχει μια άλλη μορφή διαλογισμού που προτείνεται στη Διδασκαλία: Να στέλνετε καλές σκέψεις για τον κόσμο στην ανθρωπότητα. Αυτό πρέπει να γίνεται τρεις φορές την ημέρα ή όσο το δυνατόν περισσότερο, ως εξής:

1. Κάντε θετικές σκέψεις για τον κόσμο.
2. Σκεφτείτε ότι γίνονται καλά γεγονότα στη γη.
3. Σκεφτείτε σχετικά με τις δράσεις εκείνων που προωθούν την εποικοδομητική εργασία στον κόσμο.
4. Σκεφτείτε ότι ορισμένα αρνητικά γεγονότα παράγουν καλά αποτελέσματα, αφυπνίζοντας τους ανθρώπους στα επίμαχα θέματα του κόσμου και κάνοντας νέα βήματα για να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. Τα περισσότερα από τα καλά πράγματα στον κόσμο είναι οι απαντήσεις σε αρνητικά γεγονότα.
5. Στείλτε σκέψεις για όσους επιτηρούν και καθοδηγούν την ανθρωπότητα.
6. Σκεφτείτε τους εξαιρετικούς πολιτισμούς που φέρνουν οι άνθρωποι στον κόσμο.
7. Σκεφτείτε για την Ομορφιά, την Καλοσύνη, τη Δικαιοσύνη, τη Χαρά και την Ελευθερία, και στείλτε αυτές τις σκέψεις στο διάστημα για να εμπλουτίσουν τον διάστημα με ζωοποιά και εξαγνιστικά ρεύματα.

Κάρμα, οι απόψεις του δάσκαλου Αττεσλή Στυλιανού


Συλλογή επεξεργασία σχόλια από το Ζάχο Σκαφίδα

Μια σύντομη βιογραφία του Στυλιανού Αττεσλή

Ρεπορτάζ του Σπύρου Παπακυριακού πηγή ΡΕΠΟΡΤΕΡ

Για τους πολύ κοντινούς του ανθρώπους ήταν γνωστός ως ο Δάσκαλος ή θεραπευτής. Από τους μαθητές του χαρακτηρίστηκε Μύστης και Ερευνητής της Αλήθειας  ενώ από άλλους ως ο «Μάγος» του Στροβόλου. Ο λόγος για τον Δρ. Στυλιανό Αττεσλή, ένα διαφορετικό διδάσκαλο του Χριστιανισμού , ένα θεραπευτή, ο οποίος κατοικούσε στην περιοχή του Στροβόλου.

Η ανακάλυψη των «μεταφυσικών δυνάμεων»

Ο Στυλιανός Αττεσλής αντιλήφθηκε ότι ήταν διαφορετικός από τους άλλους  σύμφωνα με τις ιστορίες που διηγιόταν ο ίδιος αλλά και οικογενειακά πρόσωπα, σε ηλικία 7 ετών.

Όταν σε ηλικία 7 ετών ζητήθηκε από τον δάσκαλο της Άλγεβρας να ανέβει στον πίνακα να λύσει μια άσκηση, ο μικρός Στυλιανός αρνήθηκε με την πρόφαση ότι ήταν αδιάβαστος. Ο δάσκαλος επέμενε και ο Στυλιανός σηκώθηκε δειλά στον πίνακα και ένιωσε κάποιο μέσα του να του λέει «Μην ανησυχείς θα σε βοηθήσω εγώ να απαντήσεις την άσκηση». ‘Έτσι και έγινε, ο Στυλιανός  απάντησε σωστά την άσκηση. Όταν τον ρώτησε ο δάσκαλος γιατί είπε ψέματα αυτός απάντησε « Κύριε δεν ήμουν εγώ αυτός που απάντησε την άσκηση αλλά ο πάτερ Δομήνικος, ο δομινικανός μοναχός που στέκεται δίπλα μου».

Μετά το συμβάν αυτό ο δάσκαλος της Άλγεβρας κάλεσε τους γονείς του Στυλιανού στο σχολείο έχοντας την διαίσθηση ότι το παιδί ήταν διαφορετικό. Στην αίθουσα τους περίμεναν  ένας καθηγητής Λατινικών και ένας καθηγητής Μαθηματικών και ζήτησαν από το μικρό Στυλιανό να απαντήσει σε μαθηματικές πράξεις που δεν είχε ποτέ διδαχθεί αλλά και να μεταφράσει Λατινικά κείμενα. Τα έλυσε όλα ορθά, πάντα με την βοήθεια του «πάτερ Δομήνικου».

Η φήμη και τα «θαύματά» του

«Μια μέρα λιποθύμησε η μητέρα του στον μπάνιο όταν ακόμη ο Δάσκαλος  ήταν 7 ετών, την άγγιξε με τα χέρια του και δίνοντας της «αιθερικότητα» αμέσως συνήλθε από την λιποθυμία! Αυτό μου είπε ο αδελφός του ο Ντίνος ο οποίος βρέθηκε μπροστά στο γεγονός», ανάφερε ο κ. Σπύρος.
Όντας σε μικρή ηλικία ήταν πολύ δύσκολο για τα τότε χρόνια να αναγνωριστεί ως φιλόσοφος ή ως χαρισματικός. Από πολλούς χαρακτηρίστηκε ως «Μάγος». Με τα χρόνια όμως και την ικανότητα του να θεραπεύει αρρώστους , η φήμη του όλο και μεγάλωνε.

«Το σπίτι του είχε πάντα κόσμο. Όλοι τον σέβονταν και τον εκτιμούσαν. Συνήθως έκανε πλάκες , έλεγε πολλά ανέκδοτα. Μια φορά θυμάμαι του κτύπησαν την πόρτα δύο γυναίκες και του είπαν να τους βγάλει την τύχη. Θεωρούσαν ότι αυτό έκανε. Αυτός αστειευόμενος είπε: Δεν ξέρω τι σας έβαλαν αλλά εγώ δεν μπορώ να σας το βγάλω», είπε γελώντας ο κ. Σπύρος.
Πέραν από την διδασκαλία του, πιο γνωστός έγινε ως θεραπευτής. «Ερχόταν κόσμος από πολλές χώρες. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον έδειχναν οι Ινδοί, οι Βουδιστές αλλά και από Ευρωπαϊκές χώρες».

«Ήμουν μπροστά και τον βοήθησα με όσα ήξερα τότε, όταν έφτασε μια οικογένεια στην Κύπρο από το Βέλγιο γιατί το παιδί είχε το ένα πόδι πιο κοντό από το άλλο. Είχαν 4-5 εκατοστά διαφορά. Κρατούσα εγώ το κεφάλι του δίνοντας του ζωτικότητα και αιθερικότητα ενώ ο Δάσκαλος του αφαίρεσε τα βοηθητικά σίδερα και τον άγγιξε. Μάκρυνε το πόδι του. Ήταν πραγματικά από τις πιο συγκινητικές θεραπείες του Δασκάλου. Το παιδί σε διάστημα 5 λεπτών περπάτησε και τα πόδια του ήταν ίδια σε μήκος.  Οι γονείς του έκλαιγαν συγκινημένοι και φιλούσαν τα χέρια του Δασκάλου», δήλωσε ο κ. Σπύρος.