Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Έχει 100 οργασμούς και πάνω από 40 ακούσιες στύσεις τη μέρα (βίντεο)

Έχει 100 οργασμούς και πάνω από 40 ακούσιες στύσεις τη μέρα (βίντεο)

Μπορεί αυτοί οι 100 οργασμοί τη μέρα να μοιάζουν με ευλογία για κάποιους, αν σκεφτείτε ωστόσο την απλή αριθμητική από πίσω τους και το πώς επηρεάζουν την καθημερινότητα, ίσως αλλάξετε γνώμη.
Αυτό ακριβώς ζει ο πατέρας δύο παιδιών Dale Decker, ο οποίος πάσχει από σύνδρομο συνεχούς ερεθισμού των γεννητικών οργάνων.
Όλα ξεκίνησαν έπειτα από ένα ατύχημα, όταν χτύπησε στην επίμαχη περιοχή πέφτοντας από μια καρέκλα. Και ένιωσε μάλιστα τα πρώτα συμπτώματα μέσα στο ασθενοφόρο, αφού ώσπου να φτάσει στο νοσοκομείο είχε εκσπερματίσει πέντε φορές!
Σήμερα λέει πως αυτές οι ακούσιες στύσεις και οι οργασμοί μπορούν να συμβούν ανά πάσα στιγμή, ακόμα και όταν κοιμάται, κάτι που πλήττει τραγικά τη ζωή του.
Διηγείται χαρακτηριστικά: «Φανταστείτε να έχεις γονατίσει στην κηδεία του πατέρα σου δίπλα από το φέρετρό του και να τον αποχαιρετάς και να έχεις εννιά οργασμούς εκείνη την ώρα. Την ώρα που ολόκληρη η οικογένειά σου στέκεται πίσω σου … Σε κάνει να μη θέλεις να έχεις ποτέ σου άλλο οργασμό για το υπόλοιπο της ζωής σου».

Το μυστήριο του ανθρώπου από την χώρα Taured που δεν υπήρξε ποτέ



Ο άνθρωπος από Taured (μερικές φορές αναφέρεται ως το Μυστήριο Taured ή άνθρωπος χωρίς Χώρα ) είναι μια ιστορία για έναν άνθρωπο ο οποίος φτάνει σε ένα ιαπωνικό αεροδρόμιο από μια χώρα που δεν υπάρχει και ονομάζεται Taured.

Μια ζεστή και υγρή μέρα του Ιουλίου, στο διεθνές αεροδρόμιο Haneda του Τόκιο, επικρατούσε το αδιαχώρητο. Εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες άνθρωποι, περιφέρονταν στο εσωτερικό του, ο καθένας βυθισμένος στις δικές του σκοτούρες.
Ήταν ένα απρόσωπο πλήθος ταξιδιωτών που αποτελούταν από τουρίστες, επιχειρηματίες, στελέχη πολυεθνικών εταιριών και στρατιωτικούς. Ωστόσο, ένας απ’ αυτούς ξεχώριζε. Ήταν ένας άνδρας ψηλός και μελαχρινός, με καυκάσια χαρακτηριστικά και γενειάδα και αρκετά καλοντυμένος. 

Φορούσε ένα επαγγελματικό κοστούμι σε σκούρο χρώμα και έμοιαζε κάπως ξεκομμένος απ’ το υπόλοιπο πλήθος, κατά τρόπο απροσδιόριστο αλλά εμφανή.

Στεκόταν υπομονετικά σε μια ουρά από κουρασμένους επιβάτες που μόλις είχαν αποβιβαστεί από τ’ αεροπλάνα τους και περίμεναν υπάκουα να περάσουν απ’ τον έλεγχο της ασφάλειας του αεροδρομίου, να σφραγιστούν τα διαβατήριά τους και να τους δοθεί η άδεια των Ιαπωνικών αρχών να κυκλοφορούν ελεύθερα στο εσωτερικό της χώρας.

Μάθε να ακούς, όχι να μιλάς. Είναι χάρισμα!




Χείλη κινούνται, σταματημό δεν έχουν. Χειρονομίες φανφαρώδεις δίνουν έμφαση σε λόγια. Βλέμματα τρέχουν ήδη στην επόμενη ατάκα και οι παλμοί ανεβαίνουν. Μην τυχόν δεν προλάβουμε να πούμε όλα όσα θέλουμε. Μην τυχόν μας ξεφύγει τίποτα κατά τα άλλα «ανούσιο και κουτό», μην τυχόν επιτρέψουμε στον εαυτό μας να παραλείψει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, μη τυχόν δώσουμε χώρο και χρόνο στο συνομιλητή μας να επεξεργαστεί πληροφορίες, να φιλτράρει, να κρίνει, να τοποθετηθεί.
Είμαστε τόσο εγωιστές και αυτό κάνει τόσο έντονη την παρουσία του ακόμα και από τον τρόπο που μιλάμε. Δε ξέρω αν ποτέ θα αλλάξουμε, όμως για την παιδεία μας δεν είμαι τόσο υπερήφανη, ομολογουμένως.
Το βλέπεις παντού. Στις καφετέριες, στο γραφείο, σε μπαράκια, στο ίδιο σου το σπίτι. Μιλάμε διαρκώς, δεν ακούμε.
Το βλέπεις παντού. Στις καφετέριες, στο γραφείο, σε μπαράκια, στο ίδιο σου το σπίτι. Μιλάμε διαρκώς, δεν ακούμε. Μιλάμε διαρκώς, δεν ακούμε. Δε θα το γράψω και τρίτη φορά, το ξέρεις, το ζεις. Πόσες φορές το έχεις κάνει… και άλλες πόσες έχεις νιώσει πως όσα κι αν λες, πάνε στο βρόντο. Έλα, αποκαλύψου! Δεν είναι κακό να παραδεχθείς μιαν ακόμα αλήθεια που ίσως πονάει. Ίσα ίσα, είναι μια πολύ καλή αρχή.
Θα μου πεις, σε μιαν εποχή που όλα τρέχουν, στροβιλίζονται, είναι τόσο εύπεπτα, γρήγορα, εύκολα, σχεδόν αυτοματοποιημένα, κάπως έτσι πήρε και ο λόγος μια παρόμοια μορφή. Λυπηρό αγαπημένε μου φίλε, δε νομίζεις; Θλιβερό. Μα γεγονός. Με το άγχος, τις πιέσεις και την τρελή καθημερινότητα πρέπει να προλάβεις όλα να τα μοιραστείς και η γλώσσα σου πάει ροδάνι.

32 άτομα εξαφανίστηκαν στο νέο Τρίγωνο των Βερμούδων

Άκαρπες οι έρευνες για το πλήρωμα του τάνκερ Sanchi που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς στη λεγόμενη Θάλασσα του Διαβόλου ή Τρίγωνο του Δράκου,
στη Νότια Κινεζική Θάλασσα.

Το υπό παναμαϊκή σημαία πετρελαιοφόρο Sanchi καίγεται ύστερα από τη σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο CG Crystal από το Χονγκ Κονγκ. Πηγή: Youtube
ΜΥΣΤΗΡΙΟ καλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εξαφανίστηκε ολόκληρο το πλήρωμα του πετρελαιοφόρου Sanchi, που μετέφερε ένα εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου, αξίας 60 εκατομμυρίων δολαρίων, στην Ανατολική Θάλασσα της Κίνας, σε μια περιοχή που έχει περιγραφεί ως το «νέο τρίγωνο των Βερμούδων».
Αποτέλεσμα της εξαφάνισης του πληρώματος ήταν το τεράστιο πετρελαιοφόρο να πλέει ακυβέρνητο και να συγκρουστεί με το φορτηγό πλοίο CG Crystal από το Χονγκ Κονγκ. Η σύγκρουση προκάλεσε μεγάλη πυρκαγιά στο πετρελαιοφόρο με αποτέλεσμα το πλοίο να πάρει κλίση προς τα δεξιά.

Τελικά υπάρχουν Υποσυνείδητα και Ανάποδα μηνύματα σε Τραγούδια;

Αποτέλεσμα εικόνας για Τελικά υπάρχουν Υποσυνείδητα και Ανάποδα μηνύματα σε Τραγούδια;
Μπορεί το κακό να υπάρξει στην μουσική; Τι είδους υποσυνείδητα μηνύματα ή αλλιώς ανάποδα μηνύματα μπορεί να κρύβονται μέσα στα τραγούδια;
Οι άνθρωποι αρεσκόμαστε στο να αναζητάμε θεωρίες συνωμοσίας και ανεξερεύνητα μηνύματα σχεδόν στα πάντα. Κάθε πτυχή της ζωής μας ή της καθημερινότητας μπορεί να κρύβει ένα μυστικό που δεν γνωρίζουμε, ή θα θέλαμε να ανακαλύψουμε. Και αφού η μουσική κατέχει μεγάλη θέση στην ζωή ενός ανθρώπου, αυτή η τάση σχετικά με τα ανάποδα μηνύματα μέσα στους στίχους των τραγουδιών αναπτύχθηκε αρκετά ανάμεσα στους συνωμοσιολόγους αλλά και τους απλούς ανθρώπους, που πίστεψαν πως το κακό μπορεί να αποκαλύπτεται μέσα από κρυμμένα νοήματα, που μπορείς να ακούσεις μόνο αν παίξεις ανάποδα κάποια συγκεκριμένα μουσικά κομμάτια.
Έτσι, και με αφορμή το γεγονός πως τις τελευταίες ημέρες στην χώρα μας ζούμε μία έξαρση του φόβου για τον σατανισμό και τον σατανά μέσα από γεγονότα όπως η αυτοκτονία της Κεφαλονιάς αλλά και το γλυπτό φύλαξ θα δούμε χαρακτηριστικά παραδείγματα με ανάποδα μηνύματα σε διάσημα τραγούδια.

Η φοβία της χαράς

Αποτέλεσμα εικόνας για Η φοβία της χαράς
Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη αναλύει την χαιροφοβία
Έχω ακούσει για διάφορες φοβίες, οι οποίες μπορεί να εμφανιστούν κάποια στιγμή στη ζωή του ανθρώπου. Πρόσφατα όμως ανακάλυψα την ύπαρξη μιας ιδιαίτερης φοβίας, την «χαιροφοβία» (cherophobia). Βρήκα ενδιαφέρον το ότι η συγκεκριμένη φοβία σημειώνει υψηλά ποσοστά στο εξωτερικό και προβληματίστηκα για τα ποσοστά που μπορεί να υπάρχουν στη χώρα μας. Αυτό που με προβληματιθσε περισσότερο, είναι ότι τελεταία γνωρίζω αρκετά άτομα με τα παρακάτω συμπτώματα.
Τα άτομα λοιπόν με χαιροφοβία, αποφεύγουν τις δραστηριότητες που φαίνονται διασκεδαστικές ή χαρούμενες.
Η χαιροφοβία, δεν έχει χαρακτηριστεί ακόμη, ως διαταραχή. Μέχρι τώρα αντιμετωπίζεται ως μια αγχώδης διαταραχή στην οποία η φοβία αφορά στις δραστηριότητες που μπορεί να προσφέρουν χαρά. Τα άτομα μα χαιροφοβία, δεν είναι απαραίτητα μελαγχολικά, αλλά νιώθουν μεγάλο άγχος όταν βιώνουν το συναίσθημα της χαράς και όταν διασκεδάζουν. Σκέφτονται ότι κάτι κακό θα έρθει μετά. Έτσι, αποφεύγουν οτιδήποτε θεωρούν ότι θα τους κάνει χαρούμενους.

Σκέψεις των ατόμων με «χαιροφοβία»


«Όταν είμαι χαρούμενος μετά κάτι κακό συμβαίνει»

«Η ευτυχία δεν μας κάνει καλύτερους ανθρώπους»
«Όταν δείχνεις την ευτυχία σου, κάνεις κακό στον εαυτό σου και στην οικογένειά σου»

ELVIS PRESLEY Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΡΟΚ ΕΝ ΡΟΛ


Ο Elvis Presley γεννήθηκε στο Τιούπελο της πολιτείας Μισισίπι σαν σήμερα 8 Ιανουαρίου το 1935 και πέθανε στις 16 Αυγούστου το 1977. 

Γνωστός και με το προσωνύμιο «Βασιλιάς της Ροκ εν Ρολ» ήταν τραγουδιστής, μουσικός και ηθοποιός ενώ θεωρείται από πολλούς ως ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες των τελευταίων 50 ετών.75 άλμπουμ από το 1956 ως το 1977. 

Υπολογίζεται πως μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί πάνω από 1 δισεκατομμύριο αντίτυπα.

 Εκτός από την καριέρα του στη μουσική, ο Πρίσλεϊ εμφανίστηκε και σε 33 κινηματογραφικές ταινίες. 

Η καριέρα του απογειώθηκε με το τραγούδι «I Forgot To Remember To Forget» (το τελευταίο σινγκλ του για τη Sun και ταυτόχρονα το πρώτο για την RCA), το οποίο ανέβηκε στο νούμερο 1 του πίνακα επιτυχιών της κάντρι μουσικής, ενώ το «Heartbreak Hotel», μία υποβλητική μπαλάντα, έμεινε στην κορυφή για οκτώ εβδομάδες. 

Ακολούθησαν μεγάλες επιτυχίες , όπως τα τραγούδια «Don’t Be Cruel», «Hound Dog», «Love Me Tender», «All Shook Up» και «Jailhouse Rock». 

Το 1956 γύρισε την πρώτη από τις 33 συνολικά ταινίες του, με τίτλο «Love me Tender». 

Η καριέρα του διακόπηκε για δύο χρόνια (1956-1960), προκειμένου να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία στη Γερμανία. 

ΣΟΥΤΙΕΝ ΜΕ ΔΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΘΟΥΣ


Ένα θαυματουργό σουτιέν πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά. 

Ένα σουτιέν με δόνηση όχι για να διατηρεί ερεθισμένες τις γυναίκες συνέχεια αλλά για να μεγαλώνει τα μικρά στήθη.

Με τρείς φορές την ημέρα για πέντε λεπτά σε μια εβδομάδα τα μικρά στήθη θα μεγαλώνουν κάποια εκατοστά.

Τέλος λοιπόν στους πλαστικούς χειρούργους και στις σιλικόνες. 

Αυτοί σίγουρα θα χάσουν αν όντως τα αποτελέσματα είναι όπως ακριβώς τα αναφέρουν και ο δημιουργός του φυσικά αλλά και η ιατρική ομάδα που επιβεβαιώνει τα αποτελέσματα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Sun, 14 γυναίκες  από Αμερική, Ευρώπη και Κίνα έχουν δοκιμάσει το προϊόν υπό το άγρυπνο βλέμμα μιας ιατρικής ομάδας και έχουν παρατηρήσει μέση αύξηση των μαστών τους 4 περίπου εκατοστών μετά από μόλις μία εβδομάδα.

Η ένοχη σιωπή του «λογιστή του Αουσβιτς»














«Ακόμη κι αν δεν έχω άμεση ανάμειξη στους φόνους, η δράση μου συνέβαλε στη λειτουργία του Αουσβιτς», δήλωσε στην απολογία του ο Οσκαρ Γκρένινγκ.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Ηταν η πρώτη του νύχτα στο νέο του πόστο, στην υποδοχή των τρένων του θανάτου στο Αουσβιτς, όταν ο 23χρονος τότε Οσκαρ Γκρένινγκ γεύτηκε έπειτα από καιρό ένα πλουσιοπάροχο δείπνο: μπέικον, σαρδέλες και βότκα. Ηταν η λεία από τις προμήθειες που κουβαλούσαν στις αποσκευές τους οι νεοαφιχθέντες αιχμάλωτοι. Τις άφηναν στην αποβάθρα, υπό την επίβλεψη του νεαρού στρατιώτη των SS, ανυποψίαστοι για τη συνέχεια της διαδρομής τους.
«Θεωρούσα τους σκοτωμούς O.K.», θα δήλωνε δεκαετίες αργότερα στις γερμανικές ανακριτικές αρχές ο Γκρένινγκ, ο οποίος έγινε γνωστός ως «ο λογιστής του Αουσβιτς», καθώς αποστολή του ήταν να συγκεντρώνει, να καταμετρά και να φυλάσσει τα χρήματα από τις αποσκευές των αιχμαλώτων. Το 2015 κρίθηκε ένοχος για συνέργεια σε χιλιάδες φόνους, καταδικάστηκε σε κάθειρξη τεσσάρων ετών, αλλά δεν οδηγήθηκε αμέσως στη φυλακή. Οι συνήγοροί του υποστήριξαν ότι λόγω της εύθραυστης υγείας του δεν θα επιβίωνε τον εγκλεισμό. Ωσπου πρόσφατα δικαστήριο της Γερμανίας αποφάσισε ότι, παρά τα 96 του έτη, ο Γκρένινγκ μπορεί να εκτίσει την ποινή του.
Μέσα από τις 47 σελίδες της ιστορικής καταδικαστικής απόφασης που έχει στη διάθεσή της και παρουσιάζει σήμερα η «Κ», στοιχειοθετείται πώς η σιωπή του Γκρένινγκ αποτέλεσε συνενοχή. Ο ίδιος μπορεί να μη σκότωσε κάποιον. Γνώριζε όμως τι συνέβαινε στους θαλάμους αερίων και επέλεξε, όπως φαίνεται και στα δικαστικά έγγραφα, να αδιαφορήσει.

Η δύναμη των πεποιθήσεων

δύναμη των πεποιθήσεων

Ένα απόσπασμα από το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου «Ο δρόμος των δακρύων» του Χόρχε Μπουκάι (εκδόσεις Όπερα) για τη δύναμη των πεποιθήσεων.
"Θα σας διηγηθώ μια ιστορία που λένε ότι είναι αληθινή. Προφανώς, συνέβη κάπου στην Αφρική. Έξι μεταλλωρύχοι εργάζονται σε μια πολύ βαθιά σήραγγα και βγάζουν ορυκτά από τα έγκατα της γης. Ξαφνικά, μια κατολίσθηση φράζει την έξοδο της σήραγγας και τους απομονώνει από τον έξω κόσμο.
Μόλις γίνεται αυτό, με μια γρήγορη ματιά, χωρίς να πουν λέξη, εκτιμούν την κατάσταση. Είναι όλοι τους πολύ έμπειροι και καταλαβαίνουν αμέσως πως το μεγάλο πρόβλημα θα είναι το οξυγόνο. Αν κάνουν ό,τι πρέπει, τους μένουν τρεις, το πολύ τρεισήμισι ώρες αέρα.
Ο κόσμος απέξω ξέρει πως είναι εκεί εγκλωβισμένοι, μια τέτοια κατολίσθηση όμως σημαίνει ότι θα πρέπει να ανοίξουν τη σήραγγα από την αρχή για να κατέβουν να τους βρουν.
Θα προφτάσουν πριν τους τελειώσει ο αέρας;
Οι έμπειροι μεταλλωρύχοι αποφασίζουν πως πρέπει να εξοικονομήσουν όσο γίνεται περισσότερο οξυγόνο.
Συμφωνούν να κάνουν την ελάχιστη δυνατή σωματική δαπάνη. Σβήνουν τις λάμπες που κρατούν και ξαπλώνουν στο πάτωμα χωρίς να μιλάνε.

Αρσενική και θηλυκή αρχή, δυο αντιτιθέμενες και συμπληρωματικές αρχές



«Το αρσενικό μπορεί να χαρακτηριστεί απ' το ότι έχει καθ' εαυτή την αρχή του, το καθαρό θηλυκό απ' το ότι έχει μέσα στον άλλο την αρχή του»
Julius Evola



Διαφορετικά και συμπληρωματικά είναι τα δυο φύλα, και κατά τον ουσιαστικότερο τρόπο. Συμπληρωματικά καθ' ότι διαφορετικά. Η εμφάνιση του ανδρός είναι τραχιά και επιθετική, αυτή της γυναίκας είναι χαριτωμένη, γλυκιά και χαμογελαστή. Ανέκαθεν, στην αιωνιότητα, το αρσενικό ήταν προγραμματισμένο να πολεμά και να δρα σε έναν εχθρικό εξωτερικό κόσμο. Ενώ η γυναίκα να αγαπά, να γοητεύει, να τεκνοποιεί, να μεταδίδει. 

Ο άντρας αντλεί ικανοποίηση από τις επιτυχίες του και απ' αυτό που έπραξε. Αρέσκεται να αντιμετωπίζει τους ομοίους του, ακόμα και μέσα στη συζήτηση. Εκείνη βρίσκει τη χαρά της στις ειρηνικές σχέσεις. Η φυσική επιθετικότητα των αρσενικών είναι γι' αυτήν εξίσου ξένη και οδυνηρή. Ο άνδρας είναι επιρρεπής στις αφηρημένες έννοιες και τις γενικές ιδέες. Εκείνη είναι ευαίσθητη στην πιο εσωτερική και προσωπική πτυχή των πραγμάτων. Μέσα στις σχέσεις τους αυτός έχει ανάγκη να αισθανθεί χρήσιμος, εκείνη έχει ανάγκη να αισθανθεί ότι την αγαπούν. Αυτός έχει ανάγκη να δώσει. Εκείνη έχει ανάγκη να δεχθεί. Απέναντι στον κίνδυνο και την αντιξοότητα ο άνδρας κλείνεται, ενώ η γυναίκα αφήνει ηθελημένα να μιλήσουν οι συγκινήσεις και τα δάκρυά της, όταν δεν πρόκειται για πονηριές. Αντιμέτωπη, κατά τη μακρά απουσία του Οδυσσέα, με την επιθυμία των μνηστήρων, η Πηνελόπη χρησιμοποιεί τεχνάσματα. Προσποιείται ακόμα κι ότι μπαίνει στο παιχνίδι αυτών που την ποθούν. Και ο Οδυσσεύς, τι κάνει; Δρα ως άνδρας, τάχιστα, κάτι που δεν αποκλείει ούτε την επιδεξιότητα, ούτε την κρυψίνοια. Κατά την επιστροφή του στην Ιθάκη, σφαγιάζει τους μνηστήρες και ανακτά έτσι τη θέση του στην κλίνη της Πηνελόπης. 

Στην πόλη αυτή κατοικούσαν πηγάδια. Ζωντανά πηγάδια… αλλά πάντως πηγάδια.

Σ’ αυτήν την πόλη δεν κατοικούσαν άνθρωποι όπως σ’ όλες τις άλλες πόλεις του πλανήτη μας.
Στην πόλη αυτή κατοικούσαν πηγάδια. Ζωντανά πηγάδια… αλλά πάντως πηγάδια.
Τα πηγάδια διέφεραν μεταξύ τους όχι μόνο ως προς το μέρος που είχε γίνει η εκσκαφή τους, αλλά και από το φιλιατρό (το στόμιο που τα συνέδεε με το εξωτερικό).
Υπήρχαν πηγάδια πλούσια και πολυτελή με φιλιατρά μαρμάρινα και ακριβά μεταλλικά στοιχεία, πηγάδια ταπεινά από τούβλα και ξύλο, κι άλλα ακόμη πιο φτωχικά – απλές τρύπες στο χώμα.
Η επικοινωνία μεταξύ των κατοίκων της πόλης γινόταν από φιλιατρό σε φιλιατρό και τα νέα διαδίδονταν γρήγορα, από το ένα σημείο του οικισμού στο άλλο.
Μια μέρα έφτασε στην πόλη μια νέα “μόδα” – σίγουρα φερμένη από κάποιο χωριουδάκι.
Η νέα μόδα όριζε ότι κάθε ζωντανός οργανισμός που σεβόταν τον εαυτό του θα έπρεπε να φροντίζει το εσωτερικό πολύ περισσότερο από το εξωτερικό.
Αυτό που είχε σημασία δεν ήταν η επιφάνεια, αλλά το περιεχόμενο.
Έτσι έγινε, και τα πηγάδια άρχισαν να γεμίζουν με αντικείμενα.
Κάποια γέμισαν με κοσμήματα, χρυσά νομίσματα και πολύτιμους λίθους, ενώ άλλα, πιο πρακτικά, γέμισαν με ηλεκτρικές οικιακές συσκευές και μηχανήματα.
Άλλα επέλεξαν να στραφούν στην τέχνη και γέμισαν πίνακες ζωγραφικής, πιάνα με ουρά και περίτεχνα μεταμοντέρνα γλυπτά ενώ, τέλος τα διανοούμενα πηγάδια γέμισαν βιβλία, ιδεολογικά μανιφέστα και επιστημονικά περιοδικά.
Πέρασε όμως ο καιρός, και τα περισσότερα πηγάδια γέμισαν σε οριακό σημείο.
Κάποια συμβιβάστηκαν με αυτό, ενώ μερικά άλλα σκέφτηκαν ότι έπρεπε να βρουν κάποια μέθοδο για να συνεχίσουν να στοιβάζουν πράγματα…
Το πρώτο απ’ αυτά, αντί να συμπιέσει το περιεχόμενό του, σκέφτηκε να αυξήσει τη χωρητικότητά του διευρύνοντας το πλάτος του.
Δεν πέρασε πολύς καιρός, και η ιδέα του βρήκε μιμητές: όλα τα πηγάδια ξόδεψαν πολλή από την ενέργειά τους για να διαπλατυνθούν και να κερδίσουν περισσότερο χώρο στο εσωτερικό τους.

5 εμπνευσμένες φράσεις από λογοτεχνικά έργα!



Αν δεν μπορούμε να διαβάσουμε ολόκληρα βιβλία, ας διαβάζουμε τουλάχιστον αποσπάσματα, έστω φράσεις! Πού ξέρετε; Μπορεί έτσι τελικά, σιγά –σιγά να κολλήσουμε! Μπορεί όμως αυτός ο τρόπος «αναγνωστικής τεμπελιάς» να μας βοηθήσει στη ζωή; Σαφώς και μπορεί. Άλλωστε ο εγκέφαλος κρατάει την ουσία, υπάρχουν λοιπόν φράσεις μέσα σε μοναδικά αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας που μπορούν να μας κάνουν να δούμε αλλιώς…
  1. «Όλοι ζούμε στον υπόνομο, κάποιοι από μας, κοιτάζουμε τ’ αστέρια». – Όσκαρ Ουάϊλντ, Βεντάλια της Λαίδης Ουίντερμιρ.
Ο μεγάλος Όσκαρ Ουαϊλντ μας βοηθάει με αυτόν τον υπέροχο τρόπο γραφής, να σκεφτούμε κάτι άλλο που επίσης έλεγε: «Οι άνθρωποι δεν είναι καλοί ή κακοί, είναι είτε ενδιαφέροντες είτε βαρετοί». Μην ξεχνάμε πως πολύ λίγες λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά μεταξύ μας. Αυτό από τη μια μας βοηθά να μην σηκώνουμε τη μύτη ψηλά, απο την άλλη, να επιλέγουμε αυτούς που κοιτάνε τα αστέρια!
  1. «Όλοι οι ενήλικες ήταν κάποτε παιδιά…Ωστόσο, μόνο λίγοι το θυμούνται». – Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ, Ο Μικρός Πρίγκιπας.
Το παραπάνω, αφορά γονείς και παιδιά, νέους και μεγαλύτερους σε ηλικίες. Αλήθεια πόσες φορές συμπεριλάβαμε την ανάμνηση της παιδικής ηλικίας όταν προσπαθήσαμε να φέρουμε την αυτογνωσία πιο κοντά μας; Πόσες φορές έχουμε κατηγορήσει τους πιο νέους από μας για «ανωριμότητα» και υπερβολική συμπεριφορά; Γεννηθήκαμε άραγε εμείς ενήλικες; Ο Τζωρτζ Όργουελ έλεγε πως «Κάθε γενιά πιστεύει οτι είναι πιο έξυπνη από την προηγούμενη και πιο σοφή από την επόμενη». Μας αρκεί να θυμόμαστε οτι υπήρξαμε παιδιά και να προσπαθήσουμε…να ξαναγίνουμε.

Ο καιρός «τρελάθηκε» – Η έρημος Σαχάρα καλύφθηκε από χιόνι – ΦΩΤΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο καιρός «τρελάθηκε» – Η έρημος Σαχάρα καλύφθηκε από χιόνι – ΦΩΤΟ
Ο καιρός έχει τρελαθεί, ενώ οι ΗΠΑ έχουν μπει στην κατάψυξη και η Αυστραλία «ψήνεται», η έρημος Σαχάρα καλύφθηκε από χιόνι.
Έως 40 εκατοστά του χιονιού έχουν πέσει σε διάφορα σημεία στην έρημο της Σαχάρας μετά από μια χειμωνιάτικη καταιγίδα, που έπληξε την περιοχή την Κυριακή. Αυτή είναι η τρίτη φορά μέσα στα τελευταία 40 χρόνια, που η πόλη Ain Sefra στην Αλγερία έχει δει το χιόνι να καλύπτει τους κόκκινους αμμόλοφους της ερήμου. Μάλιστα, το 2016 και το 2017 είχε παρατηρηθεί το ίδιο φαινόμενο με χιόνια στη διάσημη έρημο.
Το χιόνι άρχισε να πέφτει στις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής το πρωί και άρχισε γρήγορα κάλυψε την έρημο.
Δείτε τις φωτογραφίες:

Ακόμη και οι καρχαρίες πάγωσαν στις ΒΑ ΗΠΑ (vid)

Στους 22 ανήλθαν οι νεκροί από το πολικό ψύχος που σαρώνει τις βορειοανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες, με τον υδράργυρο στους -15 βαθμούς.
Νεκρός από το ψύχος καρχαρίας ανασύρεται από τα παγωμένα νερά της ακτογραμμής νότια της Βοστόνης. Photo: Atlantic White Shark Conservancy. Πηγή: Supplied
ΤΟ ΕΝΑ μετά το άλλο σπάει τα αρνητικά ρεκόρ ο υδράργυρος στο βορειανατολικό τμήμα των ΗΠΑ όπου καταγράφθηκαν πολικές θερμοκρασίες, με τη βαρυχειμωνιά να έχει ήδη στοιχίσει τη ζωή σε 22 ανθρώπους, σύμφωνα με τον απολογισμό που έδωσαν στη δημοσιότητα αμερικανικά ΜΜΕ. 
Σε ιστορικό χαμηλό βούτηξε την Κυριακή ο υδράργυρος, στους -15 βαθμούς, στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης, όπου χθες επικράτησε το χάος εξαιτίας της ακύρωσης πτήσεων και καθυστερήσεων στις απογειώσεις και προσγειώσεις.
Καμία διεθνής πτήση δεν προσγειώθηκε στο Terminal 1, όπου συνήθως έρχονται οι πτήσεις της Air France, της Japan Airlines, της Korean Air και της Lufthansa. Συνολικά 94 πτήσεις ακυρώθηκαν και 17 πτήσεις εξετράπησαν προς άλλα αεροδρόμια. 
Στη Βοστόνη, τα θερμόμετρα έδειξαν την Κυριακή το πρωί -19 βαθμούς Κελσίου, θερμοκρασία ρεκόρ για την 7η Ιανουαρίου από το 1896.

Οι Σοφιστές


Το κίνημα της Σοφιστικής εκδηλώθηκε στην κοινωνία που βγήκε από τους περσικούς πολέμους με τις ανάγκες της για νέα παιδεία. Στην έρευνα οι Σοφιστές μετατόπισαν το κέντρο του βάρους από τον κόσμο στον άνθρωπο. Έτσι αυτοί πρώτοι μελέτησαν μεθοδικά όχι μόνο τη γνώση και την πράξη του ανθρώπου, την ψυχολογία και τη συμπεριφορά του ως ατόμου, αλλά και τις σχέσεις του και τη θέση του μέσα στο κοινωνικό σύνολο, όπως επίσης και την ίδια την κοινωνία, τα κοινωνικά φαινόμενα και τον πολιτισμό.
Οι ίδιοι οι Σοφιστές ως πολίτες ανέπτυξαν έντονη δημόσια δραστηριότητα και πήγαιναν από πόλη σε πόλη, για να μεταδώσουν τις γνώσεις τους ως επαγγελματίες και με αμοιβή. Δίδασκαν κυρίως ρητορική, διαλεκτική, ηθική, πολιτική θεωρία, υφολογία, μυθολογία, μουσική θεωρία, αστρονομία και μετεωρολογία. Σκοπός τους ήταν να κάνουν τους μαθητές τους όσο γίνεται πιο ικανούς στη σκέψη, στο λόγο και στην πράξη, για να έχουν όσο γίνεται μεγαλύτερη επιτυχία στη ζωή και να συμβάλουν στις κοινωνικές εξελίξεις.
Ο Πρωταγόρας στο κέντρο μαζί με τον Δημόκριτο, Μουσείο Ερμιτάζ. Salvator Rosa - Démocrite et Protagoras
Ο Πρωταγόρας στο κέντρο μαζί με τον Δημόκριτο, Μουσείο Ερμιτάζ. Salvator Rosa – Démocrite et Protagoras
Πρωταγόρας    
Ο Πρωταγόρας (490/485-420/415 π.Χ.) ξεκίνησε από τη θέση του Ηράκλειτου για τη γενική μεταβλητότητα και πίστευε ότι όλα τα πράγματα υπόκεινται σε αδιάκοπη μεταβολή. Γι’ αυτό, έλεγε, δεν μπορούμε να πούμε για κανένα πράγμα ότι είναι έτσι ή αλλιώς, αλλά μόνο πώς μας φαίνεται το κάθε πράγμα στην κάθε στιγμή, δηλαδή να κάνουμε μόνο σχετικές κρίσεις. Έτσι ο Πρωταγόρας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «για όλα τα πράγματα μέτρο είναι ο άνθρωπος, για όσα υπάρχουν ότι υπάρχουν, για όσα δεν υπάρχουν ότι δεν υπάρχουν». (Απόσπ. 1: «Πάντων χρημάτων μέτρον εστίν άνθρωπος, των μεν όντων ως έστιν, των δε μη όντων ως ουκ έστιν»). Τόσο χαρακτηριστική όσο και συνεπής με τη γνωσιοθεωρία του είναι και η στάση του απέναντι στο φαινόμενο της θρησκείας: «Για τους θεούς δεν μπορώ να ξέρω ούτε ότι υπάρχουν ούτε ότι δεν υπάρχουν ούτε ποιας λογής είναι· γιατί πολλά είναι αυτά που μας εμποδίζουν να μάθουμε και η αδηλότητα και το ότι σύντομος είναι ο βίος του ανθρώπου». («Περί μεν θεών ουκ έχω ειδέναι, ουθ’ ως εισίν ουθ’ ως ουκ εισίν ούθ’ όποιοι τινές ιδέαν- πολλά γάρ τα κωλύοντα ειδέναι η τ’ αδηλότης και βραχύς ων ο βίος του ανθρώπου»).

7 θεμελιώδεις αρχές προσωπικής ανάπτυξης




H ανάγκη που έχουμε να γινόμαστε καλύτεροι, να προοδεύουμε, να αναπτύσσουμε τις δεξιότητες μας αλλά και να αποκτούμε νέες συνδέεται άμεσα με την ανάγκη να γνωρίσουμε σε βάθος τον ίδιο μας τον εαυτό. Ο όρος προσωπική ανάπτυξη είναι αντιπροσωπευτικός της εσωτερικής αυτής διάθεσης για εξέλιξη και περιλαμβάνει σημαντικούς  και θεμελιώδεις παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η αυτοβελτίωση μας.
Ακολουθούν 7  θεμελιώδεις αλήθειες για την προσωπική ανάπτυξη.
1. Έχεις την Ευθύνη της Ζωής σου
Χρειάζεται να αναγνωρίσεις πως το μεγαλύτερο ποσοστό των καταστάσεων της ζωής σου μπορούν να αλλάξουν. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που έρχονται κυριολεκτικά από τον ουρανό και γι’ αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.
Όμως, προσωπική ανάπτυξη είναι η απόφαση πως στις καταστάσεις που έχουμε τον έλεγχο, είμαστε έτοιμοι να δεσμευτούμε ώστε να μέσω αυτών να εκφράσουμε τις πιο ισχυρές ικανότητες μας σε όλο τους το φάσμα.
2. Μαζική Δράση
Το τυπικό οκτάωρο δεν αρκεί. Όλοι βλέπουμε πως το Έθνος της ευκολίας και του γρήγορου φτάνει στην Δύση του. Τα πραγματικά αποτελέσματα μπορούν να έλθουν γρήγορα και αυτό δεν περιλαμβάνει ούτε μυστικούς κώδικες ούτε εξωγήινους αλγόριθμους. Για να επιτευχθεί όμως προσωπική ανάπτυξη υψηλού επιπέδου, χρειάζεται να πληρώσεις το τίμημα.
Το τίμημα είναι οι διαδικασίες μαζικής δράσης όπου όντας απόλυτα συνειδητοποιημένος για το τι σημαίνει για εσένα το όραμα σου, είσαι έτοιμος να κάνεις θυσίες σε προσωπική ζωή, ύπνο, διαχείριση επαναλαμβανόμενων αποτυχιών και φυσικά την ανάληψη της ευθύνης για ρίσκα που πάντα ονειρευόσουν να πάρεις και συνεχώς μια δικαιολογία σε σταματούσε.
Μαζική δράση και προσωπική ανάπτυξη πηγαίνουν χέρι – χέρι. Και μαζική δράση δεν σημαίνει μόνο ποιοτικό πλάνο αλλά η ικανότητα να πραγματοποιείς γρήγορα πολλές πράξεις σχετικές με το όραμα.

Επιτυχής εκτόξευση του «αινιγματικού» διαστημοπλοίου Zuma από τη SpaceX | Βίντεο




Επιτυχώς πραγματοποίησε την εκτόξευση του διαστημικού σκάφους Zuma της αμερικανικής κυβέρνησης η ιδιωτική εταιρεία SpaceX την Κυριακή, στην πρώτη της αποστολή για το 2018. Το σκάφος εκτοξεύτηκε με πύραυλο Falcon 9, ο οποίος αφού το έθεσε σε τροχιά επέστρεψε και προσεδαφίστηκε στη βάση του στο Ακρωτήριο Κανάβεραλ για να χρησιμοποιηθεί ξανά, σε μελλοντικές αποστολές.

Η εκτόξευση προσέλκυσε το ενδιαφέρον των ΜΜΕ καθώς, πέραν του ότι είναι η πρώτη της εταιρείας του Έλον Μασκ για το 2018, ο χαρακτήρας και ο σκοπός της αποστολής Zumaείναι άγνωστοι. Όπως αναφέρει το Space.com, το «αινιγματικό» διαστημόπλοιο τέθηκε σε χαμηλή γήινη τροχιά.

Η εταιρεία έχει πλέον 21 επιτυχείς επιστροφές πυραύλων μετά από εκτοξεύσεις στο ενεργητικό της, 9 εκ των οποίων στη Ζώνη Προσγείωσης 1 (Landing Zone 1) και οι άλλες 12 σε αυτόνομα σκάφη- πλατφόρμες στον ωκεανό (η SpaceX έχει δύο από αυτά). Από τους επαναχρησιμοποιούμενους πυραύλους της (που αποτελούν βασικό κομμάτι της στρατηγικής της, αποσκοπώντας στη δραματική μείωση του κόστους των αποστολών στο διάστημα) έχει χρησιμοποιήσει ξανά πέντε (αν και ο πύραυλος που χρησιμοποιήθηκε για την εκτόξευση του Zuma ήταν καινούριος).

Υπάρχει ψυχή και πως θα την προσεγγίσουμε



Η μεταμόρφωση της πεταλούδας έχει εμπνεύσει πολλούς να τη χρησιμοποιήσουν ως σύμβολο για την έξοδο της ψυχής από το σώμα. Μία από τις σημασίες της αρχαιοελληνικής λέξης ψυχή ήταν η «πεταλούδα».

Από τον Ζάχο Σκαφίδα

Σε πολλά άρθρα αρχίζω με προσωπικές εμπειρίες και αυτό διότι η ζωή είναι το καλύτερο σχολείο.

Όταν από μικρή ηλικία έψαχνα να βρω απαντήσεις για το τι είναι ψυχή που συχνά άκουγα στο σχολείο, στην εκκλησία, στο σπίτι, ταύτιζα τη ψυχή με αυτό που είμαι και σκέπτομαι, τι πιο λογικό. Όταν έβλεπα ένα άτομο που λόγω παθήσεων έχανε το μυαλό του και δεν γνώριζε ούτε τα παιδιά του, διερωτόμουν που ήταν η ψυχή του. Αντιλαμβανόμουν ότι με την καταστροφή ή τον θάνατο του εγκεφάλου το προσωπικό εγώ χανόταν, τότε τι μπορεί να σκεφτεί ένας απλός άνθρωπος, απλά, δεν υπάρχει τίποτα. Αυτή είναι η αντίληψη της πλειοψηφίας των ανθρώπων. Αξιοσημείωτο είναι ότι όταν ρωτούσα ένα άτομο που δεν γνώριζε τίποτα, ποιος είναι, και αν δεν γνώριζε ούτε το όνομα του, απαντούσε εγώ.

Αργότερα μελετώντας και πειραματιζόμενος σε αναδρομές είδα ότι άνετα ένα εγώ στη διάρκεια της ύπνωσης ένιωθε ότι ήταν κάποιο άλλο, όμως εξακολουθούσε να νιώθει ότι ήταν αυτός. Ενδιαφέρον ήταν όταν το υποκείμενο έβλεπε ότι είχε αλλάξει φύλο και συμπεριφερόταν με άλλο τρόπο, πάλι εξακολουθούσε να επιμένει ότι ήταν αυτός.

Άρχισα να βλέπω το θέμα διαφορετικά και να αναλαμβάνουμε ότι το εγώ που ένιωθα συνδεόταν με τον υλικό εγκέφαλο και συνεπώς ότι ένιωθα ήταν θνητό, αλλά συγχρόνως ήταν και το εγώ ενός ψυχικού όντος που περιείχε δεκάδες εγώ που είχα βιώσει σε διάφορες ενσαρκώσεις.

Το θέατρο της ζωής

 Για να αντιληφτούμε τι συμβαίνει ας φανταστούμε ένα ηθοποιό που παίζει ένα ρόλο στο θέατρο ή στον κινηματογράφο. Όσο παίζει τον ρόλο, αν είναι καλός ηθοποιός, πρέπει να ταυτίζεται απόλυτα με αυτόν, αν σπάσει η προσοχή του και σκεφτεί ότι είναι εαυτός του, εκείνη τη στιγμή δεν παίζει καλά. Όταν τελειώσει η παράσταση παύει να είναι ο ρόλος του και είναι ο εαυτός του. Ο ρόλος του πέθανε, δεν υπάρχει, όμως αυτός έχει τη γνώση του ρόλου, έχει επηρεαστεί από τον ρόλο, τον βίωσε, πήρε τα μαθήματα του, ενίσχυσε την ατομικότητα του. 

Οι αντιστοιχία, ρόλος - ζωή που απορρέει από το σώμα και ο ηθοποιός - ψυχή, πλησιάζει πάρα πολύ την σύνδεση της ψυχής με το σώμα.

Μεταφυσική προσέγγιση της ψυχής

Θα επιχειρήσω μια άλλη προσέγγιση λίγο πιο δυσνόητη. Ο ψυχικός φορέας όπως βλέπουμε στην παρακάτω εικόνα είναι αυτάρκης, με το νοητικό του και το συναισθηματικό του για να λειτουργεί στα ψυχικά πεδία. Για να έχει πρόσβαση στο υλικό πεδίο χρειάζεται τον γνωστό υλικό φορέα με τα περιβλήματα που βλέπετε ώστε πέρα από τον υλικό κόσμο να έχει πρόσβαση και στον ψυχικό. Ο υλικός φορέας μας έχει πρόσβαση στα υλικά ερεθίσματα που καταγράφονται στον εγκέφαλο. Η τηλεπάθεια είναι αδιαμφισβήτητη, την έχουν νοιώσει όλοι. Δεν ανιχνεύεται από υλικά μηχανήματα, άρα είναι ψυχικής φύσεως.

Υπάρχουν ευαίσθητα άτομα που μπορούν και διαβάζουν προηγούμενα γεγονότα από την ζωή σου που δεν τα σκέφτεσαι εκείνη τη στιγμή, κάποιες φορές ξεχασμένα. Υπάρχουν πολλές αναφορές σε βιβλία. Κανένας υλικός μηχανισμός δεν έχει αυτή την ικανότητα, άρα κάτι υπερφυσικό παίρνει πληροφορίες φυσικά από κάτι όμοιο του.  Υπάρχει πλήθος παραψυχολογικών φαινομένων όπως  ενόραση –τηλεπάθεια - διόραση τα οποία δεν ανιχνεύονται με υλικά μηχανήματα άρα δεν ανήκουν στον υλικό κόσμο. Όλα αυτά για να γίνονται  αντιληπτά από τον άνθρωπο χρησιμοποιούν κάποια μέρη του εγκεφάλου τα όποια ανιχνεύουν οι μελετητές και στηρίζουν εσφαλμένα την άποψη τους ότι είναι υλικά φαινόμενα. Κανένας όμως δεν μπορεί να τα αναπαράγει ούτε να περιγράψει την φύση τους.

Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι πέρα από τον υλικό φορέα μας όλοι κατέχομε και ένα ψυχικό φορέα που καταγράφει οτιδήποτε στη ζωή μας και επιδρά με το σώμα αμφίδρομα.

Οι Γίγαντες του Ζωδιακού είναι Εδω* Άρης ~ Δίας ~ Ήλιος ~ Πλούτωνας*




8. 1. 2018


Άρης ~ Δίας σε


σύνοδο στον Σκορπιό


σε Εξάγωνο με Ήλιο ~ Πλούτωνα


στον Αιγόκερω*

Όλη η Αρσενική Ενέργεια


είναι Εδώ,


δηλαδή τώρα μέσα σου ξεχειλίζει


η Τόλμη και η Δύναμη,


σαν να υπάρχει δίπλα σου μια


Αόρατη Θεία Δύναμη


που σε οδηγεί εκεί που είναι


να πας,


και να κάνεις αυτό που είναι


να κάνεις*