Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

16 πληροφορίες για τα αεροπορικά ταξίδια από πιλότους που θα σας κάνουν ειδικούς

16 πληροφορίες για τα αεροπορικά ταξίδια από πιλότους που θα σας κάνουν ειδικούς

Κάθε επάγγελμα έχει τα δικά του μυστικά που δεν πρέπει να μοιράζονται με κανέναν «έξω από τον κύκλο.» Η αεροπορία ήταν πάντα περιτριγυρισμένη από μυστήρια και αυτό το γεγονός καθιστά ακόμα πιο ενδιαφέρον να μάθουμε τα «εσωτερικά» αυτής της σφαίρας.
Παρακάτω θα βρείτε εξομολογήσεις μελών πληρώματος από διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες και θέλαμε να τις μοιραστούμε μαζί σας προτού ξεκινήσετε το επόμενο ταξίδι σας.
16. Απαγορεύεται ο πιλότος να έχει γενειάδα.
Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες απαγορεύουν στους πιλότους τους να έχουν γενειάδες. Ο λόγος πίσω από αυτό είναι μια μάσκα οξυγόνου που θα πρέπει να ταιριάζει στο πρόσωπο σφιχτά αν παρουσιαστεί μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης (οι πιλότοι, θα πρέπει να βάλουν μια αν χρειαστεί, όπως και οι επιβάτες,). Μια γενειάδα μπορεί να το αποτρέψει αυτό.
15. Κάνει κρύο στα αεροπλάνα για χάρη της υγείας σας.
Σύμφωνα με την έρευνα, υπάρχει μια σχέση μεταξύ της θερμοκρασίας και της πίεσης σε ένα επίπεδο και της απώλειας συνείδησης που προκαλείται από την υποξία. Το τελευταίο μπορεί να προκληθεί από υπερθέρμανση του αέρα σε μια καμπίνα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η θερμοκρασία του αέρα διατηρείται δροσερή. Φορέστε ζεστά ρούχα κατά τις πτήσεις!

14. Τα αεροπλάνα δεν πετούν ποτέ σε ευθείες γραμμές.
Σε μερικές μακρινές πτήσεις, στους επιβάτες εμφανίζεται ένας χάρτης με την τροχιά της πτήσης. Βλέπετε ότι το αεροσκάφος δεν πετάει σε ευθεία, αλλά σε καμπύλη. Μερικές φορές πετάει ακόμη και σε ζιγκ-ζαγκ. Το θέμα είναι ότι η Γη μας είναι μια πεπλατυσμένη σφαίρα, ενώ ο χάρτης στην οθόνη είναι επίπεδος. Ο δεύτερος λόγος είναι οι ειδικές απαιτήσεις για τις πτήσεις, σύμφωνα με τις οποίες όλες οι διαδρομές πρέπει πάντα να βρίσκονται κοντά στα αεροδρόμια, ώστε να έχουν αρκετό χρόνο για να φτάσουν σε ένα σε περίπτωση αναγκαστικής προσγείωσης. Οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν και την τροχιά.
13. Είναι καλύτερα να φοράτε ανθεκτικά παπούτσια σε μια πτήση.
Δείξτε την προτίμησή σας σε ανθεκτικά παπούτσια με μια σταθερή σόλα, γιατί σε περίπτωση εκκένωσης έκτακτης ανάγκης μπορεί να βρεθείτε να στέκεστε με τις σαγιονάρες σας στην καυτή άσφαλτο.
12. Οι πιλότοι και οι αποστολείς δεν επικοινωνούν πάντοτε με επίσημο τρόπο.
Υπάρχει μια παράδοση που οι αποστολείς συγχαίρουν τους πιλότους σε όλες τις διακοπές. Φανταστείτε: ένας πιλότος μπορεί να έχει μέχρι 4 πτήσεις την ημέρα πριν από τα Χριστούγεννα, και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου περίπου 2.000 άνθρωποι του εύχονται ευχάριστα Χριστούγεννα. «Όταν η γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα έγινε πρωταθλήτρια, όλοι οι αποστολείς του κόσμου συνέλεξαν το πλήρωμα μας», λέει ο Άντγιες Σεπέρα, πιλότος με την Lufthansa.
11. Ένα συνηθισμένο άτομο δεν θα καταφέρει ποτέ να προσγειώσει ένα αεροπλάνο.
Στις ταινίες, δείχνουμε συχνά πως οι πιλότοι χάνουν την ευκαιρία να προσγειώσουν ένα αεροσκάφος εξαιτίας των κακοποιών. Και αυτό είναι που ο κύριος χαρακτήρας, ένας πολύ εξειδικευμένος άνθρωπος, ξεκινά το παιχνίδι του. Δυστυχώς, είναι σχεδόν αδύνατο να το κάνουμε στην πραγματική ζωή. Ακόμη και αν ένα άτομο είναι ιδιοφυΐα, αγαπά τους προσομοιωτές υπολογιστών που ταιριάζουν με το πραγματικό μοντέλο ενός αεροσκάφους 100% και είναι έτοιμος να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες από το έδαφος, είναι πιθανό να αποτύχει λόγω μιας απλής πτυχής: το άγχος.
10. Οι καθυστερήσεις πτήσεων επηρεάζουν όχι μόνο τους επιβάτες αλλά και τους αεροσυνοδούς.
Το γεγονός είναι ότι οι αεροσυνοδοί πληρώνονται μόνο για τις ώρες των πτήσεων. Ο χρόνος που αφιερώνεται στο έδαφος δεν υπολογίζεται. Το μόνο που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες είναι ένα μικρό επίδομα εξόδων για κάθε ώρα που δαπανάται στο αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει λόγος να δείξετε τον ερεθισμό σας στις αεροσυνοδούς εάν το αεροπλάνο σας παραμένει στο έδαφος για κάποιο λόγο.
9. Οι πιλότοι περιστρέφονται για να επισκεφθούν την τουαλέτα.
Όταν ένας από τους πιλότους χρειάζεται να χρησιμοποιήσει τις εγκαταστάσεις, η συνοδός του αεροσκάφους πηγαίνει στο θάλαμο διακυβέρνησης και περιμένει μέχρι να επιστρέψει ο πιλότος. Αυτό γίνεται για να αποφευχθούν ζητήματα όπως το κλείδωμα από το θάλαμο διακυβέρνησης ενώ o δεύτερος πιλότος λιποθυμάει ξαφνικά.
8. Τα γεύματα του αεροπλάνου είναι άγευστα και δεν υπάρχει κανένας υπαίτιος γι ‘αυτό.
Δεν είναι λάθος του προσωπικού του εδάφους. Ο λόγος είναι ότι σε μεγάλο υψόμετρο οι γεύσεις μας και η αίσθηση της μυρωδιάς αρχίζουν να μπερδεύονται. Η ανεπαρκής υγρασία, ο θόρυβος στο αεροπλάνο και η χαμηλή πίεση παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο σε αυτό.
7. Τα άνετα ρούχα σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς.
Όταν είστε σε ένα αεροπλάνο, επιλέξτε άνετα ρούχα με αναπνεύσιμα υφάσματα. Θα βοηθήσουν πολύ όταν προσπαθείτε να κοιμηθείτε. Επίσης, να θυμάστε ότι είναι καλύτερο να φορέσετε ρούχα που είναι χαλαρά και άνετα, για να αποτρέψετε την ανάπτυξη θρόμβωσης βαθιάς φλέβας. Τα επίσημα ρούχα μπορεί να είναι μια κακή επιλογή στην περίπτωση αυτή. Προσπαθήστε να αποφύγετε την καφεΐνη, ακόμα και κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να κοιμηθείτε τη νύχτα. Θυμηθείτε να φέρετε μαζί σας τα ωτοασπίδες και μια ελαφριά μάσκα ύπνου.
6. Οι πιλότοι επικοινωνούν με τους αεροσυνοδούς μέσω αλεξίσφαιρης πόρτας.
Είναι αλήθεια ότι οι πιλότοι διαθέτουν αλεξίσφαιρη θύρα με ειδικό κωδικό ασφαλείας. Ο κώδικας θα λειτουργήσει αν ένας πιλότος δεν λάβει καμία ενέργεια μέσα σε 120 δευτερόλεπτα μετά την εισαγωγή του κώδικα. Αυτό γίνεται σε περίπτωση που όλοι οι άνθρωποι στην καμπίνα λιποθυμήσουν λόγω της αποσυμπίεσης, για παράδειγμα. Σε κανονικές καταστάσεις, οι αεροσυνοδοί διασταυρώνουν με τους πιλότους μέσω του τηλεφώνου. Πρέπει να το κάνουν κάθε 40 λεπτά κατά τη διάρκεια της ημέρας και κάθε 20 λεπτά τη νύχτα για να βεβαιωθούν για την ικανότητα εργασίας τους.
5. Το πιο ομαλό μέρος για να καθίσετε είναι συχνά πάνω ή κοντά στην πτέρυγα.
Ένα ιπτάμενο αεροπλάνο είναι σαν μια τραμπάλα. Τα καθίσματα που αισθάνονται το κούνημα πιο πολύ βρίσκονται στο πίσω μέρος. Έτσι, αν θέλετε να έχετε μια ήρεμη και ήσυχη πτήση, επιλέξτε θέσεις στη μέση κοντά στα φτερά.
4. Υπάρχει ένας ειδικός τρόπος για να σηματοδοτηθεί το αεροδρόμιο αν το αεροπλάνο έχει κάποια βλάβη.
Ευτυχώς, αυτό δεν συμβαίνει συχνά. Αν όμως συμβεί αυτό, οι πιλότοι δίνουν ένα ειδικό σήμα στο αεροδρόμιο κατά την προσγείωση: αφήνουν τα φτερά των πτερυγίων επάνω. Είναι ένας από τους τρόπους να δείξουμε ότι συμβαίνει κάτι στο αεροπλάνο.
3. Μια απότομη προσγείωση μπορεί μερικές φορές να είναι σκόπιμη.
Όταν αντιμετωπίζετε σκληρή προσγείωση σε κακές καιρικές συνθήκες, μπορεί να μην οφείλεται σε έλλειψη πιλοτικών δεξιοτήτων. Στην πραγματικότητα, μερικές φορές το κάνουν σκόπιμα. Εάν ο διάδρομος είναι καλυμμένος με νερό, το αεροπλάνο πρέπει να ακουμπήσει σκληρά για να «σπάσει» το στρώμα νερού και να αποτρέψει το γλίστρημα .
2. Τα φώτα χαμηλώνουν σκοπίμως κατά τη διάρκεια νυκτερινής προσγείωσης.
Αυτό συμβαίνει για να προσαρμοστούν τα μάτια των επιβατών στη νυχτερινή όραση. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, απαγορεύεται η ενεργοποίηση των φώτων και οι επιβάτες θα έχουν ήδη εγκλιματιστεί στο σκοτάδι και θα έχουν καλύτερη πλοήγηση.
1. Το οξυγόνο στις μάσκες είναι αρκετό για 15 λεπτά.
Το οξυγόνο στις μάσκες είναι αρκετό μόνο για ένα τέταρτο, αλλά δεν πρέπει να πανικοβληθείτε – αυτή τη φορά αρκεί ο πιλότος να σας μεταφέρει σε χαμηλότερο υψόμετρο όπου μπορείτε να αναπνέετε κανονικά.

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.