Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ

Φωτογραφία της Kate Minogianni.


Η Mookie, η χελώνα μου με τα κόκκινα μάτια, ξαφνικά σταμάτησε να τρώει. Όχι μόνον αυτό, αλλά δεν ενδιαφέρονταν και για το τι υπήρχε γύρω της. Καλέσαμε τον κτηνίατρο, ο οποίος εξήγησε ότι η Mookie μπήκε στα εφηβικά της χρόνια και ήθελε να κυνηγήσει, όπως ακριβώς θα έκανε και αν ζούσε στο φυσικό της περιβάλλον. Η φύση την είχε φτιάξει για να απολαμβάνει κάποιες δραστηριότητες, και χωρίς αυτές, η ζωή δεν ήταν ευχάριστη πιά.

«Δώστε της ψάρια για να φάει», συμβούλεψε, και έτσι πήγαμε μέχρι το κατάστημα για ζώα. Καθώς στεκόμαστε μπροστά στα ενυδρεία γεμάτα με διαφόρων ειδών πολύχρωμα γυαλιστερά χρυσόψαρα, η Μαμά βίωνε φανερά κάποια εσωτερική σύγκρουση.

«Δεν θέλω το Βασίλειο των Ζώων να διαδραματίζεται μέσα στο καθιστικό μας», είπε, «αλλά αγαπάμε την Mookie… και θέλουμε να είναι καλά… και εξαρτάται από εμάς να διασφαλίσουμε ότι έχει όλα όσα χρειάζεται…»

Βρίσκοντας το κουράγιο να κάνει μια αποτρόπαια πράξη για χάρη της αγαπημένης μας χελώνας, η Μαμά ζήτησε από έναν υπάλληλο του καταστήματος να βγάλει ένα ψάρι από το ενυδρείο.

«Θα έπρεπε να πάρετε μια δωδεκάδα», είπε αυτός, φανερά ενοχλημένος.

«Θέλουμε μόνον ένα σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά», είπα. Ο πωλητής γούρλωσε τα μάτια του και ψάρεψε ένα ψάρι για τροφή αξίας δεκατριών σέντς έξω από το ενυδρείο με ένα δίκτυ.

5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΟΡΓΑΣΜΟ

Όλες οι γυναίκες είναι φυσιολογικά/ανατομικά ικανές να πετύχουν πολλαπλούς οργασμούς κατά την σεξουαλική επαφή, σύμφωνα με την δρ Barbara Bartlik, καθηγήτρια ψυχιατρικής στην Ιατρική Σχολή Weill του πανεπιστημίου Cornell στη Νέα Υόρκη.
Οπότε, γιατί ο πολλαπλός οργασμός είναι κάτι τόσο σπάνιο για τόσες πολλές γυναίκες; Η ίδια η δρ Bartlik υποστηρίζει ότι αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους με τους πιο βασικούς να είναι ο χρόνος και η διάθεση. Πολλά ζευγάρια δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο στην σεξουαλική επαφή, η οποία καταντάει να γίνεται σχεδόν μηχανικά. Την ίδια στιγμή, διάφορα άλλα προβλήματα καθημερινότητας ρίχνουν την σεξουαλική επιθυμία.
Επίσης, πολλές γυναίκες νιώθουν ικανοποιημένες με έναν και μόνο οργασμό και δεν αναζητούν ή επιδιώκουν καν έναν δεύτερο ή τρίτο, πόσο μάλλον την μοναδική αίσθηση του πολλαπλού οργασμού, επισημαίνει η δρ Bartlik.
Τι είναι, όμως, ένας πολλαπλός οργασμός;
Ο πολλαπλός οργασμός είναι μια σειρά οργασμών που συμβαίνουν σε γρήγορη διαδοχή. Και είναι κάτι που μπορεί να συμβεί μόνο στις γυναίκες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι, σε αντίθεση με τους άνδρες, οι γυναίκες δεν βιώνουν μια περίοδο σεξουαλικής ανάδρασης (το χρονικό διάστημα μετά την εκσπερμάτιση, όταν ο άντρας χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει). Έτσι, οι γυναίκες μπορούν και ανταποκρίνονται αμέσως μετά τον δικό τους οργασμό σε συνεχόμενη και περισσότερη κλειτοριδική, ή/και κολπική διέγερση.
Πώς μπορεί μια γυναίκα να “εκπαιδεύσει” τον εαυτό της να έχει πολλαπλούς οργασμούς
Σύμφωνα με την δρ Bartlik, οι γυναίκες μπορούν να “διδάξουν” τους εαυτούς τους να έχουν πολλαπλούς οργασμούς. Και προτείνει τα ακόλουθα:

ΑΙΣΧΥΛΟΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ: από πού βγαίνει η φράση "σαρδόνιο γέλιο"


            Δεν γνωρίζουμε την εποχή κατά την οποία έζησε ο Αισχύλος από την Αλεξάνδρεια, εκτός και αν ταυτίζεται με τον Αισχύλο ἀπὸ τῶν τεχνιτῶν (=καλλιτέχνες) που αναφέρεται στην επιγραφή 457.4 σε σχέση με τον Ισθμό και τη Νεμέα, γύρω στα 211 π.Χ. Άλλοι τον τοποθετούν στην αυτοκρατορική εποχή. Ίσως να είναι ο ίδιος Αισχύλος που έγραψε βιβλίο Περί παροιμιών, χωρίο του οποίου διασώζει ο Ζηνόβιος 5.85. Έγραψε Μεσσηνιακά (δε σώζεται τίποτα από το έργο) και ένα ποίημα με τον τίτλο Αμφιτρύων που πρέπει να είχε ως πιθανό θέμα τη γέννηση του Ηρακλή και την ιστορία του Δία, της Αλκμήνης και του Αμφιτρύωνα.
1.Αμφιτρύων-Μεσσηνιακά
(Αθήν. 13.599 Ε:)
            Ποια η ανάγκη να δυστυχείς με συντροφιά,
            όταν μπορείς να σιωπάς και να κρύβεις τις συμφορές σου ετούτες στο σκοτάδι;
είπε ο Αισχύλος ο Αλεξανδρινός στον Αμφιτρύωνα. Αυτός είναι ο Αισχύλος που συνέθεσε και τα Μεσσηνιακά έπη, άνδρας πολύ μορφωμένος.
2.Περί παροιμιών
(Ζηνόβιος 5.85:)
            Σαρδόνιο γέλιο. Ο Αισχύλος στο έργο του Περί παροιμιών μιλά ως εξής γι’ αυτή τη φράση: «Οι κάτοικοι της Σαρδηνίας, άποικοι των Καρχηδονίων, όσους ξεπερνούσαν τα εβδομήντα χρόνια τούς θυσίαζαν στον Κρόνο, γελώντας και αγκαλιάζοντας ο ένας τον άλλο. Γιατί θεωρούσαν αισχρό το να δακρύζουν και να θρηνούν. Το προσποιητό γέλιο, λοιπόν, ονομάστηκε Σαρδόνιο».

Τα μυστικά της βρωμιάς: 3 λόγοι να μην ξαπλώνεις με τα ρούχα

Τα μυστικά της βρωμιάς: 3 λόγοι να μην ξαπλώνεις με τα ρούχα
Αν με το που μπαίνεις στο σπίτι βρίσκεις τη διαδικασία να αλλάξεις τα ρούχα που φοράς, πριν αράξεις, πολύ κουραστική, έχουμε μερικά άσχημα νέα και 3 λόγους να το ξανασκεφτείς.
Εντάξει, ας το παραδεχτούμε πως ουκ ολίγες φορές έχει τύχει το πρώτο πράγμα που κάνουμε επιστρέφοντας από τη δουλειά στο σπίτι, να είναι ένα μακροβούτι στο κρεβάτι ,ενώ αν γυρίσουμε τον χρόνο πίσω, θα συναντήσουμε τον εαυτό μας να ξερένεται μετά από μία ξέφρενη βραδιά με τα ρούχα στο κρεβάτι. 
Μπορεί να μη μας περνάει από το μυαλό ότι κάνουμε κάποιο έγκλημα, αλλά αυτή είναι μία συνήθεια την οποία όχι απλά αξίζει, αλλά μάλλον πρέπει να αποβάλουμε. Υπάρχουν 3 βασικοί λόγοι για τους οποίους οφείλουμε να το σκεφτόμαστε δύο και τρεις και τέσσερις φορές, πριν αράξουμε στο κρεβάτι με τα ρούχα που φορούσαμε όλη την ημέρα. 
Ποιοι είναι αυτοί οι 3 λόγοι, οι οποίοι παράλληλα αποτελούν τα σιχαμένα μυστικά της βρωμιάς;

Το σώμα μας εκκρίνει πολλά και διάφορα
Όπως μας αποκαλύπτουν οι εμπειρογνώμονες του Brit Lab, το σώμα μας αποβάλλει καθημερινά μία σειρά από “βρώμικες” ουσίες και ακόμα κι αν είμαστε οι πιο επιμελείς άνθρωποι με την προσωπική μας υγιεινή, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό.

Η ποιότητα της ζωής σου εξαρτάται από το πώς βιώνεις το παρόν


Η ζωή μπορεί να είναι μια εξαιρετικά θετική και δημιουργική εμπειρία που σε γεμίζει απόλυτα, που είναι γεμάτη δράση και εκπληκτικές δυνατότητες. Αν και πολλοί την αντιμετωπίζουν σαν μια δύσκολη κατάσταση, δεν είναι.
Δεν πρέπει να αναβάλλουμε διαρκώς για ένα αύριο που ποτέ δεν έρχεται και να γυρνάμε αγχωμένοι εδώ και εκεί προσπαθώντας "να τα φέρουμε βόλτα". Είναι μεγάλος πειρασμός να συνηθίσεις να αναβάλλεις συνεχώς τη ζωή σου για αργότερα. Μπορείς εύκολα να πιστέψεις, όπως και τόσοι άλλοι άνθρωποι, ότι η ζωή θα γίνει καλύτερη και πιο πλήρης κάποια στιγμή στο μέλλον. Ωστόσο, αν κατρακυλήσεις σε έναν τέτοιο τρόπο σκέψης, θα καταλάβεις ότι έχεις κάνει ένα τραγικό λάθος.
Όταν έρθει το αύριο δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από μια ακολουθία παροντικών στιγμών που πρέπει να ζήσεις. Είναι σημαντικό να ξέρεις ότι η ζωή στο παρόν χρειάζεται εξάσκηση και δεν είναι κατ' ανάγκην εύκολη υπόθεση. Αν δε δεσμευτείς αποφασιστικά να κάνεις αυτή την εξάσκηση, οι στιγμές του μέλλοντός σου θα είναι τόσο άδειες όσο και του παρόντος σου - θα είσαι ανίκανος να τις απολαύσεις. Οι συνήθειές σου χρειάζονται επεξεργασία, και η σκέψη σου εξάσκηση όπως κάθε άλλη σημαντική ικανότητα. Εξασκήσου σαν να εξαρτάται από αυτό η ποιότητα της ζωής σου - και πράγματι έτσι είναι.

Το δράμα εμφανίζεται όταν παίρνεις τα πράγματα προσωπικά


Όσο πιο περιορισμένη είναι η αντίληψη που έχουμε για ένα γεγονός, τόσο περισσότερο τείνουμε να το παίρνουμε προσωπικά και τόσο περισσότερο αυξάνεται η σημασία των συνεπειών και του δράματος.

Για παράδειγμα, ο θάνατος ενός ανθρώπου συνήθως γίνεται αντιληπτός ως κάτι το δραματικό, εκτός και αν επέλθει από φυσικά αίτια, δηλαδή σε προχωρημένη ηλικία. 
Ο λόγος που ο θάνατος αντιμετωπίζεται μ' αυτό τον τρόπο, είναι η έλλειψη μιας ευρύτερης αντίληψης για τη φυσική ροή της ενέργειας και της ζωής στο σύμπαν. Μόνο αν νομίζουμε ότι η ζωή είναι μια προσωπική υπόθεση, θα νομίζουμε ότι και ο θάνατος είναι κάτι το προσωπικό. Αν κάποιος συμπεριλάβει στην αντίληψή του διάφορα απρόσωπα φυσικά γεγονότα που συμβαίνουν στις ενεργειακές μορφές οι συνέπειες ενός θανάτου, καθώς και η έννοια του δράματος, χάνουν τη σημαντικότητά τους. Πόσο προσωπικό είναι ένα γεγονός σε ένα σύμπαν όπου όλοι οι ήλιοι κάποια στιγμή θα σβήουν, οι πλανήτες θα καταστραφούν και όλα τα ζώα και τα φυτά αυτού του πλανήτη κάποια στιγμή πεθνουν
Μια απρόσωπη και ευρεία αντίληψη για το πώς λειτουργούν τα πράγματα στο σύμπαν, μειώνει κατά πολύ, έως και εκμηδενίζει, τη σημασία του δράματος. Όσο πιο απρόσωπα αντιλαμβανόμαστε τα όσα συμβαίνουν, τόσο περισσότερο μειώνεται η αξία των συνεπειών. Όσο λιγότερο αποδίδουμε τα γεγονότα σε πρόσωπα, τόσο πιο εύκολα ρέουμε με τα γεγονότα, δηλαδή τα βιώνουμε χωρίς αντιστάσεις που προέρχονται από τον νου.

Γουίκα : Η Μαγική λατρεία της Φύσης

Γουίκα

Με την ανάπτυξη του Σύγχρονου Καταναλωτικού κόσμου, ατόνησαν και χάθηκαν στο σκότος του παρελθόντος σχεδόν όλες οι πνευματικές πρακτικές, στις οποίες κατέφευγαν άνθρωποι που αναζητούσαν τα μαγικά μυστικά του πνεύματος. Ως αποτέλεσμα σήμερα αποκοπήκαμε από την αναζήτηση της μαγείας που κρύβεται μέσα μας, εγκλωβίζοντας την ψυχή μας στο τέλμα της πεζής καθημερινότητας, χάνοντας κάθε ελπίδα για πνευματική ανύψωση. Η μήπως όχι; Φαίνεται πως αρκετές ομάδες ανθρώπων εκεί έξω επιλέγουν ακόμη την πνευματική οδό, μέσα από την χρήση διατηρημένων αρχαίων παραδόσεων που εξελίχθηκαν μαζί με το ανθρώπινο είδος. Μία από αυτές, είναι και η Λατρεία της Γουίκα, η σύγχρονη εξέλιξη του Παγανισμού. Ποιά είναι όμως αυτή η Μαγική Πολυθειστική Λατρεία της Φύσης;
Γουίκα : Η Μαγική λατρεία της Φύσης
Η Γουίκα είναι μία Δυτική Μυστηριακή παράδοση που ανακαλύφθηκε και εξελίχθηκε από τον Gerald Gardner στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 50, ενώ σύντομα ακολούθησε και η «Αλεξαντριανή» Γουίκα την δεκαετία του 60. Βέβαια και οι δύο διαφορετικές εκδοχές σχετίζονται αρκετά. Οι Πρακτικές της Γουίκα επικεντρώνονται κυρίως στην τελετουργία, τον σεβασμό και την αγάπη προς την φύση αλλά και την μαγική και πνευματική πρόοδο του ανθρώπου.
Οι θεότητες που επικρατούν στο μαγικό σύστημα των Γουικανών είναι και θηλυκές και αρσενικές, καθώς είναι οι γενικές δυνάμεις της Φύσης που πηγάζουν από την αρσενική και την θηλυκή αρχή και οι δύο πλευρές συμπληρώνουν η μία την άλλη. Πως προέκυψε όμως αυτή η σύγχρονη μαγική εκδοχή του Παγανισμού που προσελκύει αρκετούς λάτρεις;
Ο Παγανισμός και η «Νέα εποχή»
Ο Παγανισμός που πηγάζει από τις πνευματικές εκφάνσεις της Αρχαιότητας εμπεριέχει μία σειρά από συστήματα πεποίθησης και πρακτικές, όπως ο Δρυιδισμός, η κέλτικη Αναβίωση, αρκετές απόκρυφες ομάδες , την Ιερή Οικολογία και την Γουίκα. Αυτή η πνευματική διδαχή περιέχει επίσης το ενδιαφέρον για ζητήματα που δεν είχαν  προσεγγίσει οι προηγούμενοι παγανιστές ,όπως ο Σαμανισμός, ο Αυστραλιανός πνευματισμός, ο Ανιμισμός και αρκετά ακόμη πρωτόγονα συστήματα πεποίθησης.
Έτσι παγανιστής μπορεί να θεωρείται εκείνος που « ακολουθεί ένα πολυθειστικό σύστημα πεποίθησης, που είναι επικεντρωμενο στην λατρεία της Φύσης». Οι διάφορες μορφές του Παγανισμού εξασκούν μαγικές και πνευματικές πρακτικές, απορρίπτουν τον Μονοθεισμό και αναζητούν την Αρχαία και άχρονη Σοφία που πηγάζει από τον Εσωτερισμό και τις Σαμανικές πρακτικές.

“Στεγνώνουν” την Αφρική από νερό – Μεγάλη ανθρωπιστική κρίση

Όλη αυτή η χειραγώγηση του καιρού παγκόσμια, το τεχνητό ανακάτεμα των βόριων εναέριων μαζών με εκείνες έχει επιφέρει μια συνεχή παρατεταμένη ξηρασία σε κάποιες χώρες τις Αφρικής.

Λογικό είναι, όταν “φεύγουν” εναέριες μάζες από την Αφρική προς τον ευρωπαϊκό νότο μεταφέροντας τόνους επικίνδυνης σκόνης, να κλέβεται μαζί και η υγρασία της. Το αποτέλεσμα, κάποιες χώρες να έχουν κυριολεκτικά στραγγίξει από βροχές και εκατομμύρια άνθρωποι να κινδυνεύουν από την πείνα.
Ο αναθεματισμένος ΟΗΕ που δεν έχει λύσει ούτε ένα πρόβλημα στα χρόνια ύπαρξης του παρά μόνο καταγράφει και επισημαίνει, τώρα και πάλι ζητάει χρήματα.
Εκατομμύρια Αιθίοπες που έχουν πληγεί από την ξηρασία χρειάζονται άμεσα τροφή, νερό και έκτακτη ιατρική βοήθεια. Όμως, δεν μπορούν να τα λάβουν εξαιτίας της μειωμένης χρηματοδότησης, όπως ανακοίνωσε ο ΟΗΕ, προειδοποιώντας ότι η ανθρωπιστική κρίση θα επιδεινωθεί, αν δεν σημειωθούν, όπως προβλέπεται, βροχοπτώσεις την άνοιξη.
Περίπου 5,6 εκατομμύρια άνθρωποι χρειάζονται βοήθεια στην Αιθιοπία, η οποία έχει πληγεί από μια σειρά περιόδων ξηρασίας.
«Οι ανάγκες που συνδέονται με την εκτυλισσόμενη κατάσταση ξεπερνούν τους πόρους που είναι διαθέσιμοι αυτή τη στιγμή», ανακοίνωσε το Γραφείο Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων του ΟΗΕ (Ocha).