Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Δείτε από μέσα τη μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων που βρίσκεται στα Τέμπη. Για την κατασκευή της τρυπήθηκε δυο φορές ο Κίσαβος και μια ο Όλυμπος. Σπίρτζης: Ολοκληρώθηκαν έργα που βάλτωναν 11 χρόνια (φωτο και βίντεο)



Με τα εγκαίνια του έργου των σηράγγων στα Τέμπη να βρίσκονται (όπως δείχνουν τα πράγματα) πλέον πολύ κοντά, αξίζει ιδιαίτερα να δει κανείς από μέσα ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα των τελευταίων ετών στη χώρα μας, λίγο πριν δοθεί στην κυκλοφορία, σε βίντεο – οδοιπορικό του onlarissa.gr.



Η Σήραγγα Τεμπών είναι η μεγαλύτερη οδική σήραγγα της Ελλάδας και των Βαλκανίων, με μήκος 6 χλμ.

Συνολικά, η κατασκευή του νέου τμήματος του αυτοκινητόδρομου περιλαμβάνει δύο δίδυμες σήραγγες στα Τέμπη μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων και μία δίδυμη σήραγγα στον Πλαταμώνα μήκους 2,7 χιλιομέτρων, καθώς και 14 χιλιόμετρα ανοιχτής οδοποιίας, 17 χλμ. δευτερεύουσες οδούς και οδούς εξυπηρέτησης, 22 γέφυρες και τεχνικά, 5 νέους ανισόπεδους κόμβους, κτίρια εξυπηρέτησης σηράγγων, κ.α. Επιπλέον, κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου θα κατασκευαστούν και θα λειτουργήσουν 5 νέοι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ανά κατεύθυνση.
Σπίρτζης: Ολοκληρώθηκαν έργα που βάλτωναν 11 χρόνια


«Ζητούμενο δεν είναι το κλείσιμο της αξιολόγησης με όποιους όρους, αλλά οι τελικές αποφάσεις να φέρουν τα βέλτιστα αποτελέσματα», δηλώνει ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης

Ο υπουργός υποδομών και μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών επισημαίνει ότι ολοκληρώθηκαν σε δύο χρόνια έργα που ήταν βαλτωμένα για 11 χρόνια, δηλώνει ότι μέχρι τον Ιούνιο το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι σε εφαρμογή και προσθέτει: «οι γραμμές των λεωφορείων αλλάζουν, όπως και η φιλοσοφία του σχεδιασμού των γραμμών. Στόχος μας είναι η ύπαρξη γραμμών από τις γειτονιές της Αθήνας στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, η ένταξη των αστικών ΚΤΕΛ στον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης του πολίτη προς τα μέσα αστικών συγκοινωνιών».

Τέλος ο υπουργός υποδομών και μεταφορών τονίζει ότι «όσο κι αν μας κατηγορεί η ΝΔ για σπατάλες, οι άνεργοι και οι κοινωνικά αδύνατοι θα συνεχίσουν να μετακινούνται δωρεάν. Θα κοπούν τα κυκλώματα που ανέχονταν όλα αυτά τα χρόνια, ληστεύοντας τις αστικές μεταφορές και τον ελληνικό λαό».

Απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης για το κόστος της καθυστέρησης στο κλείσιμο της αξιολόγησης υπογραμμίζει ότι «υπάρχουν απαιτήσεις των δανειστών που, αν γίνονταν από εμάς αποδεκτές, θα κόστιζαν στην ελληνική κοινωνία πολύ περισσότερο απ’ όσο κοστίζει η καθυστέρηση».



Huff Post Greece

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.