Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

TI EINAI Η ΨΥΧΗ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ


TI EINAI Η ΨΥΧΗ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

Ειλικρινά είναι η καλύτερη ανάλυση που έχω κάνει όσον αφορά το τι είναι η ανθρώπινη ψυχή.
Και είμαι σίγουρος ότι αυτά που θα διαβάσετε στο εν λόγο κείμενο του Ερμή Τρισμέγιστου θα σας κάνουν να αντιληφθείτε τον εαυτό σας καλύτερα, ώστε να σας γίνει κατανοητός ο αληθινός εαυτός..το Γνώθι σ αυτόν.

morfeas sky


....

ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ


Στοβαίος 2, 8, 31
Του Ερμή

Η ψυχή λοιπόν είναι αθάνατη νοητική ουσία έχοντας ως νόημα τον δικό της λόγο και, όσο βρίσκεται μαζί με το ανθρώπινο σώμα έλκεται από τη σκέψη της αρμονίας, αλλά όταν απαλλαγεί από το φυσικό σώμα είναι μόνη, ορίζοντας τον εαυτό της μέσα στο νοητό κόσμο. 

Εξουσιάζει το λόγο της φέρνοντας σε ό,τι έρχεται στη ζωή όμοια με τη νόηση της κίνηση και αυτό ονομάζεται ζωή. 
Διότι αυτό είναι και το χαρακτηριστικό της ψυχής, δηλαδή να δίνει σε άλλους κάτι παρόμοιο με την ιδιότητα της.


Σημ: Η ψυχή είναι η κίνηση και ότι κινείται είναι η ζωή, είναι νοητική ουσία των δυνάμεων της Αρμονίας, γι'αυτό και είναι η νοητή ζωή.

Ιδιότητα και χαρακτηριστικό της ψυχής είναι να δίνει την ζωή σε ότι είναι παρόμοιο με την ουσία της και μπορεί να έρθει στη ζωή.

Η ψυχή δίνει την κίνηση δηλαδή την ζωή στο πνεύμα, το οποίο πνεύμα είναι όλες οι ενέργειες και ιδιότητες του ψυχρού-θερμού που ενώθηκαν στην μήτρα από τον δημιουργό Νου των δυνάμεων της Αρμονίας και επέφερε την γέννηση του πνεύματος.

Από το θερμό-ψυχρό των Τεσσάρων στοιχείων γεννήθηκε το πνεύμα, και από το ξηρό-υγρό γεννήθηκε το σπέρμα, αναμίχτηκαν μαζί τα τέσσερα αυτά στοιχεία, το σπέρμα με το πνεύμα, και όταν ενώνονται με την ψυχή, τότε η ψυχή δίνει την νοερή ζωή στο πνεύμα, και το πνεύμα δίνει την διανοητική κίνηση στο σπέρμα-σώμα.

Δηλαδή η ψυχή δίνει ζωή  σε όλες τις διττές διπολικές ενέργειες που αποτελούνται από τα Τέσσερα στοιχεία, γη, νερό, αέρας, φωτιά.

Η ψυχή είναι νοητική ουσία άρα η νοητή ζωή, και έτσι εκτός από ζωή (κίνηση), δίνει και την νοητή ζωή, άρα το πνεύμα επειδή έχει παρόμοια ουσία με την ψυχή αλλά με διαφορετικές ιδιότητες, παίρνει από την ψυχή την νοερή ζωή και όχι την νοητή ζωή, διότι το πνεύμα εκδηλώνεται στο σώμα.

Το πνεύμα δημιουργήθηκε στη μήτρα από το ψυχρό-θερμό, και παίρνει την νοερή ζωή από την ψυχή, διότι φέροντας η ψυχή την νοητική ουσία των δυνάμεων της Αρμονίας, μπορεί να δώσει νοητή ζωή και σε κάτι άλλο παρόμοιο με την δική της ουσία όταν ενωθεί μαζί του, και τότε η ψυχή γίνεται κάτι άλλο και αποκτά άλλες ιδιότητες σύμφωνα με τις ιδιότητες που έχει το πνεύμα..

ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ είναι διττές, διπολικές, όπου το καθετί έχει και το αντίθετο του, μέσα από την εναντίωση και διαμάχη..είναι αποτέλεσμα της ένωσης "ψυχρό-θερμό" και φέρει για παράδειγμα την έπαρση την αλαζονεία τις διττές αισθήσεις συναισθήματα πάθη επιθυμίες σε συνδιασμό με όλες τις ανάγκες που έχει το θνητό σώμα στο οποίο εκδηλώνεται το πνεύμα.

Το πνεύμα εκδηλώνεται στα σώματα και έχει διττές διπολικές μορφές όπως για παράδειγμα τα αρνητικά και θετικά συναισθήματα όπως οι αρνητικές και θετικές αισθήσεις κτλ.

Επίσης όλα όσα ενυπάρχουν μέσα στο σύμπαν (γαλαξίες, αστέρια, πλανήτες κτλ), πληρούνται από το πυρ και πνεύμα, δηλαδή τα Τέσσερα στοιχεία, και όταν εκδηλώνεται το κάθετι από τα τέσσερα στοιχεία έχει και το αντίθετο του, αλλά εξουσιάζονται από τον πνευματικό Λόγο των δυνάμεων της Αρμονίας που είναι ο Αιθέρας..ο δημιουργός Νους των δυνάμεων της Αρμονίας, που επιφέρει την Αρμονία των σφαιρών στο σύμπαν.

(Ορφικά Αποσπάσματα 28), οπότε, και σύμφωνα με την όλη Ορφική Θεολογία, μία εκ των ιδιοτήτων του Αιθέρος είναι η γέννηση. «Και νους αδιάψευστος, βασιλιάς,είναι ο άφθαρτος Αιθέρας, γιατί μ’ αυτό λέει τα πάντα και ακούει και δεν υπάρχει φωνή, ούτε κραυγή, ούτε κτύπος, ούτε και φήμη, που να ξεφεύγει από τα αυτιά του πανίσχυρου Κρονίωνα. 
Έτσι, λοιπόν, είναι ο νους και η κεφαλή του Διός»


Ορφικά Αποσπάσματα 6, 19-23).
Κατά συνέπεια, ο κόσμος μας και όλο το Σύμπαν μας «υπάρχει» στην αγκαλιά του Αιθέρα.
(Ζευς-Ζεύξις αυτός που ενώνει) 
Ζεύς ὁ "πανόπτης'', ἵνα δὴ τῆς διττῆς δημιουργίας ἔχῃ τὰς οἱονεὶ πηγάς.

..............
συνέχεια:

Λοιπόν, υπάρχουν δύο ζωές και δύο κινήσεις
Μία κατά την ουσία
(η ψυχή έχει τις δικές της νοητικές δυνάμεις της Αρμονίας την ουσία που βρίσκεται στον πυρήνα της ψυχής τον πνευματικό Λόγο.
(Ο πυρήνας όμως της ανθρώπινης ψυχής η νοητική ουσία ο Λόγος είναι Ουσιωδώς όμοιος με τον Φωτεινό Λόγο γι'αυτό και ο άνθρωπος έχει δική του ελεύθερη επιλογή).

και άλλη κατά τη φύση του σώματος,
(το πυρ και πνεύμα είναι τα τέσσερα στοιχεία, δηλαδή η ενέργεια της Ύλης η οποία διασπάστηκε με την κίνηση που της δόθηκε σε τέσσερα στοιχεία, τα οποία κινούνται και οδηγούνται εσωτερικά του σύμπαντος από τον πνευματικό Λόγο, και από αυτά τα τέσσερα στοιχεία δημιουργήθηκε η ζωή των αισθητών σωμάτων

και η μεν πρώτη είναι η γενικότερη (της ψυχής),
η δε δεύτερη η μερικότερη (του αισθητού σώματος).

Αυτή τώρα που είναι κατ'ουσία
(κατ'ουσία είναι πυρήνας της ψυχής, η ουσία, ο Λόγος)

είναι και αυτεξούσια
(ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής εξουσιάζει τον εαυτό της και έχει δική της ελεύθερη επιλογή διότι είναι Ουσιωδώς όμοια με το Φως τον Φωτεινό Λόγο και ως εξουσιαστικό που είναι εξουσιάζει και οδηγεί).
(Ενώ ο πυρήνας των άλογων μη ανθρώπινων ψυχών οδηγούνται από τον πνευματικό Λόγο των δυνάμεων της Αρμονίας χωρίς όμως να έχουν δική τους ελεύθερη επιλογή).


ενώ η άλλη είναι αναγκαστική
Είναι οι άλογες ψυχές, που φέρουν μεν τον πνευματικό Λόγο στον πυρήνα τους, αλλά οδηγούνται από αυτόν χωρίς να έχουν δική τους ελεύθερη επιλογή!..οδηγούνται από την φύση τον Αιθέρα, τον δημιουργό Νου, όπως για παράδειγμα δεν έχουν ελεύθερη επιλογή όλα τα άλογα έμβια ζώα εκτός από τον άνθρωπο.
σημ: όλα τα έμβια ζώα δεν έχουν ελεύθερη επιλογή, εκτός από τον άνθρωπο. 

Διότι, κάθε τι που κινείται υπόκειται στον εξαναγκασμό αυτού που το κινεί.
(Ο Λόγος που βρίσκεται στον πυρήνα της κάθε ψυχής εξουσιάζει, και ως εξουσιαστικό εξαναγκάζει την κίνηση της ψυχής, άρα ως φυσικό που είναι εξουσιάζει και την κίνηση του αισθητού σώματος από πυρ και πνεύμα).

Η κίνηση που κινεί την ψυχή έχει εξοικειωθεί με τον έρωτα της νοητής ουσίας. 
(οι τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της Αρμονίας του Αιθέρα, που κινούν και κρατούν σταθερό το κάθε σύμπαν, έλκονται από πολύ μεγάλο έρωτα προς τον Λόγο τον πυρήνα της ψυχής,  και ενώνονται μαζί του).


Η ψυχή λοιπόν είναι ασώματη, 

(Η ψυχή είναι η νοητική ουσία, άρα είναι νοητός ο δικός της κόσμος, άρα είναι η ψυχή ασώματη.

Η ψυχή λοιπόν είναι ασώματη, ούσα αμέτοχη του φυσικού σώματος. 
(η ψυχή δεν συμμετέχει στο αισθητό "ανθρώπινο" σώμα, στον νοερό κόσμο των αισθητών σωμάτων).


Διότι αν έχει σώμα δεν έχει ούτε λόγο ούτε νόηση. 
(Το πνεύμα και το σώμα από μόνα τους δίχως την ψυχή δεν μπορούν να υπάρξουν και να έχουν νοερή ζωή).
Κάθε σώμα είναι χωρίς νόηση. (ανθρώπινο σώμα).
Συμμετέχοντας το (ανθρώπινο) σώμα στην ουσία (πνεύμαπετυχαίνει να είναι έμβιο ον με πνεύμα.
(αισθητό ανθρώπινο σώμα..ο άνθρωπος της Γης).

Και το μεν πνεύμα ανήκει στο σώμα,
(το πνεύμα εκδηλώνεται στο "ανθρώπινο" σώμα),
ο δε λόγος στην ουσία,
(ο λόγος των δυνάμεων της Αρμονίας της ψυχής ανήκει στην ουσία του πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής τον Φωτεινό Λόγο)
και ο λόγος διακρίνει το ύψιστο αγαθό,
(και ο  λόγος της ψυχής που φέρει τον πνευματικό λόγο, διακρίνει το ύψιστο Αγαθό της ουσίας του πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής που είναι Ουσιωδώς όμοια με τον Φωτεινό Λόγο Φως και Ζωή)
ενώ το αισθητικό πνεύμα (άνθρωπος της Γης με αισθητό σώμα) κρίνει τα φαινόμενα.
(κρίνει ο άνθρωπος της Γης με την λογική του τα φαινόμενα, δηλαδή όλα αυτά που βλέπει το πνεύμα, δηλαδή βλέπει και ζει τον υλικό κόσμο στο δικό μας σύμπαν).
Διαιρείται δε στις οργανικές αισθήσεις, που κάποιο μέρος τους είναι η πνευματική όραση, και το πνεύμα το ακουστικό, το οσφρητικό, το γνωστικό και το οπτικό.
(οι αισθήσεις τα συναισθήματα η λογική συνδιάζοντας τα με τους τρεις χρόνους το παρόν-παρελθόν-μέλλον, είναι η πνευματική όραση του ανθρώπου στην Γη και από αυτά οδηγείται το αισθητό ανθρώπινο σώμα του).

Αυτό το πνεύμα, το αισθητικό, γενόμενο ανάλογο της διάνοιας κρίνει η φαντάζεται μόνο.
Διότι ανήκει στο σώμα και δέχεται τα πάντα.
(ο άνθρωπος της Γης όταν οδηγείται και εξουσιάζεται από το πνεύμα, έχει την εντύπωση του πνεύματος πως είναι κάτι! το Εγώ που κυριαρχεί στον άνθρωπο είναι το πνεύμα!).

Ο λόγος, τώρα, ανήκει στην ουσία και είναι η φρόνηση.
(ο λόγος της ανθρώπινης ψυχής είναι η φρόνηση, και οδηγείται από την ουσία του πυρήνα της ψυχής).

(Ενώ οι άλογες ψυχές που ενσαρκώθηκαν σε άλογα έμβια ζώα, οδηγούνται από τον πνευματικό Λόγο που φέρει τις δυνάμεις της αρμονίας, και δεν έχουν δική τους ελεύθερη επιλογή).

Συνυπάρχει δε με τον λόγο η γνώση των πολύτιμων πραγμάτων, 
(ο λόγος της ανθρώπινης ψυχής έχει την γνώση των πολύτιμων πραγμάτων της αλήθειας της ζωής)

ενώ με το πνεύμα η εικασία. 
(ενώ το πνεύμα (ο άνθρωπος της Γης) εικάζεται την αλήθεια της ζωής, δεν την βλέπει! και νομίζει πως είναι κάτι!..περηφάνια έπαρση εγωϊσμός κτλ)

Διότι, αυτό μεν (το πνεύμα) έχει την ενέργεια από το σύμπαν που το περιέχει.
(το πνεύμα ενυπάρχει παντού στο σύμπαν διότι είναι ενέργεια από τα τέσσερα στοιχεία, γη, νερό, αέρας, φωτιά, που πήρε την νοερή ζωή από τον Αιθέρα και την ψυχή, των δυνάμεων της Αρμονίας.
Άρα όσα βλέπει και ζει το πνεύμα είναι τα Τέσσερα στοιχεία.

ενώ η ψυχή από τον εαυτό της. 
(η ψυχή ζει και βλέπει τον δικό της νοητό κόσμο, την δική της νοητή ζωή, διότι είναι νοητική ουσία).

 Η ουσία όμως του πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής είναι Ουσιωδώς όμοια με τον Φωτεινό Λόγο, είναι ο Φωτεινός Λόγος που προέρχεται από τον Αρχέτυπο κόσμο του Φωτός, Φως και Ζωή Υπάρχων, και από εκεί ήρθε ο Άνθρωπος Φως και Ζωή για να ζήσει και κατανοήσει τον κτιστό κόσμο των δυνάμεων της Αρμονίας από πυρ και πνεύμα. 

Έτσι εισέρχεται από τις πύλες μέσα στο σύμπαν, ενώνεται πρώτα με τις ψυχές του κάθε σύμπαντος από τα επτά, και αφού ζήσει και κατανοήσει τον νοητό κόσμο των ψυχών, στην συνέχεια ενσαρκώνεται στα αισθητά σώματα για να ζήσει και κατανοήσει τον νοερό κόσμο των αισθητών σωμάτων από πυρ και πνεύμα.

morfeas sky


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.