Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΟΓΚΑ – Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΤΙΑΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ – ΑΝΑΡΤΗΣΗ 3 ΑΠΟ 3

Φωτογραφία του χρήστη Φίλοι του Παραμαχάνσα Γιογκανάντα, διαλογισμός Κρίγια Γιόγκα, η Αφύπνιση.

Όπως το υλικό σώμα είναι κυρίως φτιαγμένο από σάρκα και το αστρικό σώμα από πράνα, νοήμον φως ή ζωητρόνια, έτσι και το αιτιατό σώμα είναι φτιαγμένο αποκλειστικά από συνειδητότητα, ιδέες, τις οποίες ονόμασα «σκεπτρόνια». Η παρουσία των δυνάμεων του αιτιατού σώματος πίσω από το αστρικό και το υλικό σώμα είναι αυτή που δημιουργεί και συντηρεί την ίδια την ύπαρξή τους και κάνει τον άνθρωπο ένα ον με συνείδηση και ικανότητα να συναισθάνεται. Το αιτιατό σώμα διαθέτει έναν πνευματικό εγκέφαλο σοφίας και μια σπονδυλική στήλη που ονομάζεται μπραχμανάντι.
Το μπραχμανάντι δεν έχει κανένα κάλυμμα φωτός όπως έχει η τρίπτυχη αστρική σπονδυλική στήλη. Είναι φτιαγμένο από ένα ισχυρό ρεύμα συνειδητότητας. Το μπραχμανάντι συνήθως περιγράφεται ως το εσώτατο μέρος της αστρικής σπονδυλικής στήλης τσίτρα. Αυτό είναι ταυτόχρονα και σωστό και λάθος. Το μπραχμανάντι, καθώς είναι η «σπονδυλική στήλη» του αιτιατού σώματος, η οποία είναι δονήσεις σκέψης ή συνειδητότητα, μόνο σχετικά μπορεί να λεχθεί ότι βρίσκεται «μέσα» στις αστρικές σπονδυλικές στήλες, ή καλυμμένο απ’ αυτές, οι οποίες με τη σειρά τους είναι καλυμμένες από τη σπονδυλική στήλη του υλικού σώματος. Οι «μορφές» των τριών σωμάτων και οι «σπονδυλικές στήλες» τους είναι θέμα που έχει να κάνει με το βαθμό του κατά πόσον είναι χονδροειδείς ή όχι, καθώς η μία επικαλύπτει την άλλη. Η πιο λεπτοφυής συσκοτίζεται από την πιο χονδροειδή, αν και δεν εμποδίζεται απ’ αυτήν. Τα όργανα της ψυχής, το υλικό, το αστρικό και το αιτιατό, υπάρχουν και λειτουργούν σαν ενιαίο σύνολο μέσω αλληλεπίδρασης ανάμεσα στις διάφορες χονδροειδείς και λεπτοφυείς δυνάμεις.

Μέσα στον αιτιατό εγκεφαλονωτιαίο «δίαυλο», ή μπραχμανάντι, υπάρχουν επτά πνευματικά κέντρα συνειδητότητας, που αντιστοιχούν στα λεπτοφυή κέντρα φωτός και δύναμης του αστρικού σώματος. Το υλικό, το αστρικό και το αιτιατό σώμα είναι συνυφασμένα μεταξύ τους σ’ αυτά τα κέντρα, που ενώνουν τα τρία σώματα και τα κάνουν να λειτουργούν μαζί: ένα υλικό όχημα που παίρνει δύναμη από την αστρική ζωή, με αιτιατή συνειδητότητα που του παρέχει τη δύναμη να γνωρίζει, να σκέφτεται, να έχει θέληση και να αισθάνεται.
Ο αιτιατός εγκέφαλος είναι ένας ταμιευτήρας συμπαντικής συνειδητότητας, η πάντα υπάρχουσα, πάντα συνειδητή, πάντα ανανεούμενη μακαριότητα του Πνεύματος και της εξατομικευμένης Του έκφρασης, της ψυχής. Καθώς αυτή η συνειδητότητα κατεβαίνει μέσω των αιτιατών εγκεφαλονωτιαίων κέντρων, εκδηλώνεται ως σοφία στον αιτιατό εγκέφαλο, διαίσθηση στον αιτιατό προμήκη μυελό, ηρεμία στο αιτιατό αυχενικό κέντρο, η συνειδητότητα πίσω από τη δύναμη της ζωής στο αιτιατό ραχιαίο κέντρο, η συνειδητότητα ή δύναμη του αυτοελέγχου στο αιτιατό οσφυϊκό κέντρο, η δύναμη της απαρέγκλιτης τήρησης στο αιτιατό κέντρο του ιερού οστού και η δύναμη της συγκράτησης στο αιτιατό κέντρο του κόκκυγα. Αυτές οι εκδηλώσεις της συμπαντικής συνειδητότητας της ψυχής, καθώς κατεβαίνουν μέσω των αιτιατών εγκεφαλονωτιαίων κέντρων, στέλνουν σοφία, μέσω της δράσης της θέλησης, στα «κύτταρα» των αναρίθμητων σκέψεων που αποτελούν το αιτιατό σώμα.
Καθώς αυτή η συνειδητότητα ρέει προς τα έξω, από το αιτιατό σώμα στο αστρικό σώμα και μετά στο υλικό σώμα, συρόμενη από το μαγνητισμό της προσκόλλησης των αισθήσεων στην ύλη, η λεπτοφυής έκφραση της αρχικής συμπαντικής συνειδητότητας γίνεται ολοένα και πιο απατώμενη και χονδροειδής και χάνει την αληθινή πνευματική φύση της. Η αγνή μακάρια νοημοσύνη, ή σοφία, γίνεται διάκριση. Η διάκριση, όταν διαστρεβλώνεται από τους περιορισμούς των εντυπώσεων των αισθήσεων, γίνεται ο τυφλός νους που καθοδηγείται από ιδιοτροπίες. Εκφραζόμενος ακόμα πιο χονδροειδώς, ο νους γίνεται ζωή χωρίς τη δύναμη να γνωρίζει. Η ζωή γίνεται αδρανής ύλη. 

– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.