Τον περασμένο Αύγουστο χάλασε το ρούτερ μας και η εταιρεία μας το αντικατέστησε
Πάροχος ο ΟΤΕ και η τεχνική υπηρεσία του αφού αναγνώρισε το πρόβλημα έδωσε εντολή στο υποκατάστημα της αρεσκείας μας να το αντικαταστήσει.
Όλα καλά μέχρις εδώ, ώσπου ο τελευταίος λογαριασμός ήρθε φουσκωμένος κατά 20,5 ευρώ (τόσα τους έλειπαν). Στο λογαριασμό χρεωνόταν το παλιό ρούτερ.
Πήραμε τηλέφωνο να μάθουμε λεπτομέρειες. Πρώτη (αγωνιώδης) ερώτηση εκ μέρους της υπαλλήλου: «Το έχετε κρατημένο»;
«Ναι», απαντάμε, για να ακούσουμε με απογοήτευση, «ε δεν το επιστρέψατε…. καλά δεν πειράζει… μην το επιστρέψετε, θα κάνω αίτημα να σας αφαιρεθεί το ποσό».
«Μα έπρεπε να επιστρέψουμε το χαλασμένο ρούτερ; Που το γράφει αυτό; Και γιατί η υπάλληλος στο κατάστημα δεν το ανέφερε;» ρωτάμε.
Τελικά μας εξήγησε ότι πουθενά δεν το γράφει, αλλά… «έπρεπε» να το επιστρέψουμε. Τελικά μας είπε ότι θα κάνει αίτημα αφαίρεσης του ποσού «και δεν χρειάζεται να το επιστρέψετε», συμπλήρωσε -δηλαδή…. πετάξτε το.
Σήμερα μας παίρνει τηλέφωνο η ίδια η υπάλληλος για να μας πει «με λύπη», ότι το ρούτερ τελικά ΠΡΈΠΕΙ να επιστραφεί σε κάποιο κατάστημα και να γίνει εκ νέου αίτημα αφαίρεσης του ποσού.
Είναι γνωστό ότι οι εταιρείες τα τελευταία χρόνια παρέχουν το ρούτερ με χρησιδάνειο και είμαστε υποχρεωμένοι να το επιστρέψουμε σε περίπτωση που αλλάξουμε εταιρεία πριν λήξει το συμβόλαιο με την υπάρχουσα. Ωστόσο ποτέ δεν ειπώθηκε, ούτε ακούστηκε ξανά ότι το παλιό και επιβεβαιωμένα χαλασμένο ρούτερ αν δεν επιστραφεί χρεώνεται!
Και τους πήρε και έξι μήνες για να ζητήσουν τα χρήματα, με την ελπίδα ότι θα το έχουμε πετάξει!
Της λέμε, αυτό στο χωριό μας με μια λέξη το λένε ‘απάτη’ και να το πείτε στον προϊστάμενο σας. Επόμενη κίνηση να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας τόσο για τις ‘υπηρεσίες΄σας όσο και για τις Γερμανικές σας πλέον συνήθειες!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.