Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Πανικός στα Σκόπια: 100 σεισμοί μέσα σε δύο ημέρες




Σεπτέμβριος 12, 2016.

Σε εξέλιξη βρίσκονται μια σειρά σεισμών στην περιοχή της πόλης των Σκοπίων, ο πιο πρόσφατος ήταν 3,7 βαθμοί της κλίμακας Ρίχτερ, μετά τα χθεσινά 5,3 Ρίχτερ,  που έφερε πάλι τους πολίτες στους δρόμους και στα πάρκα.




Οι πολίτες που δεν πήγαν στα σπίτια και στις δουλειές τους μετά από τον ισχυρό σεισμό των 5,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, χθες,  αναγκάσθηκαν να διανυκτερεύσουν σε πάρκα και σκηνές αλλά και στα αυτοκίνητά τους.



Τα μαθήματα στα σχολεία ματαιώθηκαν. Πληροφορίες από το Σεισμολογικό Παρατηρητήριο της πόλης των Σκοπίων αναφέρουν ότι από χθες το πρωί έγιναν 100 μετασεισμοί από τους οποίους μόνο οι 15 έγιναν αισθητοί στον κόσμο.

Πόσα smartphones χρειάζονται για να ρίξουν με DDoS το 911 των ΗΠΑ;

Τρεις ερευνητές απέδειξαν πως χρησιμοποιώντας χιλιάδες μολυσμένα τηλέφωνα θα μπορούσαν να ξεκινήσουν αυτοματοποιημένες επιθέσεις DDoS, και να ρίξουν το τηλεφωνικό σύστημα έκτακτης ανάγκης των ΗΠΑ «για μέρες».
Η θεωρητική επίθεση χρησιμοποιεί ένα κακόβουλο λογισμικό (malware) που καλύπτει το International Mobile Subscriber Identity ενός τηλεφώνου (IMSI). Το κακόβουλο λογισμικό δείχνει μόνο τον αριθμό International Mobile Station Equipment Identity (IMSEI), ο οποίος κρύβει την προέλευση των επιθέσεων και δεν επιτρέπει την αναγνώριση και την προσθήκη της συσκευής σε κάποια μαύρη λίστα.

911 DDOS DDOS
Οι ερευνητές Mordechai Guri, Yisroel Mirsky και Yuval Elovici από το Πανεπιστήμιο Ben-Gurion αναφέρουν ότι το κακόβουλο λογισμικό θα μπορούσε να πραγματοποιεί κλήσεις χωρίς να το γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες της συσκευής.

10 εμπνευστικά ρητά του Αλμπέρ Καμύ

MUSIC-VIVLIA-CINEMA-FATOYROY-RHTA-TOY-ALMBERT-CAMUS

Ο γνωστός Γάλλος φιλόσοφος και συγγραφέας, γνωστός για τα μυθιστορήματά του “Ο Ξένος” και “Η Πανούκλα”, μας χάρισε βαθυστόχαστα αποφθέγματα, τα οποία μας εμπνέουν μέχρι και σήμερα να ζήσουμε κάπως διαφορετικά.

1. Για να είμαστε ευτυχισμένοι, πρέπει να μη μας απασχολούν πολύ οι άλλοι.
Οι περισσότερες ανησυχίες μας περιστρέφονται γύρω από τους άλλους. Μόνο όταν βάζουμε σε προτεραιότητα τον εαυτό μας και τη διατήρηση της καλής ψυχικής μας υγείας, καταφέρνουμε να είμαστε πιο ανάλαφροι και πιο κοντά στην ευτυχία.
 
2. Να αυτοκτονήσω ή να κάνω καφέ;
Όταν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στην απελπισία και την ψυχραιμία, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου, μέτρα αντίστροφα, σκέψου κάτι άλλο, μέχρι να ισορροπήσει μέσα σου η λογική με τη γενικότερη οπτική των πραγμάτων.
 
3. Ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας.
Ό,τι επιλέγεις σε ακολουθεί. Όσα λες, όσα κάνεις, με όσους συναναστρέφεσαι, όσους εμπιστεύεσαι: αν όλα αυτά δεν συνθέτουν τη ζωή σου, τότε τι;
 
4. Μπορείς να κρίνεις το χαρακτήρα ενός άντρα παρατηρώντας την όψη της γυναίκας του.
Κακά τα ψέματα, η καλοπέραση ή η κακοπέραση φαίνεται στο πρόσωπο μιας γυναίκας. Όταν ο σύντροφος περιποιείται με όλες τις έννοιες τη γυναίκα του, είναι έκδηλο – όπως και το αντίθετο.

Κάνε τα κουτάλια σου vintage γάντζους για πολλές χρήσεις!

MODA-OMORFIA-SPITI-FATOYROY-DIY-KANE-TA-KOYTALIA-SOY-VINTAGE-GANTZOYS

Οι λάτρεις του vintage στυλ και των χειροποίητων κατασκευών, θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα αυτό το tutorial που μετατρέπει τα κουτάλια σε πρωτότυπους γάντζους!
MODA-OMORFIA-SPITI-FATOYROY-DIY-KANE-TA-KOYTALIA-SOY-VINTAGE-GANTZOYS1
Θα χρειαστείς:
  • Ένα κομμάτι ξύλο
  • μολύβι
  • σφυρί
  • καρφωτές βίδες
  • κουτάλια
Εκτέλεση:
  1. Το πρώτο βήμα είναι να προσπαθήσουμε να λυγίσουμε τα κουτάλια, ώστε να αποκτήσουν την κλίση που θέλουμε. Εάν δεν τα καταφέρνουμε, ζητάμε τη βοήθεια κάποιου δυνατότερου! :)
  1. Έπειτα, αποφασίζουμε τι απόσταση θέλουμε να έχουν τα κουτάλια και σημαδεύουμε με ένα μολύβι την τελική θέση του κάθε κουταλιού.

ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ, ΑΠΛΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ… ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ


Αναλογιστείτε αυτού του ανθρώπου το πέρασμα από την γραμμή του τερματισμού της ζωής του. Λίγο αφού η εταιρία όπερας του George έπεσε έξω, ο ίδιος υπέστη ένα εγκεφαλικό που κατέστρεψε την δεξιά του πλευρά. Αντί να πέσει σε απελπισία, ο George συνήλθε και σύντομα άρχισε πάλι να συνθέτει. Όχι μόνον ο George επέστρεψε στην δουλειά του, αλλά στη συνέχεια έγραψε και μια από τις πιο διάσημες οπερέτες του. Σε συνεργασία με τον φίλο του Charles Jennens, o George Handel συνέθεσε τον “Messiah” του μέσα σε χρονικό διάστημα μικρότερο του ενός μηνός. Παρά όλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε, ο George Handel αρνήθηκε να δει κάποια γραμμή του τερματισμού στον δρόμο του. Επέλεξε να συνεχίσει να κάνει αυτό που αγαπούσε, άσχετα με το τί συνέβαινε.

ΚΤΙΣΕ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΣΟΥ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ… ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ




Ένας από τους καλύτερους τρόπους να βελτιώσεις την κατανόηση σου για τις γεύσεις, τις υφές, τα μπαχαρικά, την εμφάνιση, και τις μυρωδιές είναι – είτε το πιστεύετε είτε όχι – να τρώτε. 
Δίνετε προσοχή όταν τρώτε. 
Αυτό μπορεί να ακούγεται στοιχειώδες, αλλά είναι στ’ αλήθεια ο καλύτερος τρόπος να μάθετε σχετικά με την μυστικιστική αλχημεία του φαγητού και της μαγειρικής. 
Βγείτε έξω για φαγητό. 
Πηγαίνετε σε γκουρμέ εστιατόρια, αλλά δοκιμάστε επίσης φαγητά από διαφορετικούς πολιτισμούς σε χαριτωμένα μαγαζιά «τρύπες». 
Μασάτε αργά. 

Ενηλικίωση Vs Ωριμότητα: Ποιες είναι οι διαφορές στην καθημερινότητά σου;

KOINONIA-PARASKEYOYDH-ENHLIKIOSH-VS-ORIMOTHTA

Μπορεί να μεγαλώνουμε ηλικιακά και να γινόμαστε ενήλικες, αυτό όμως δεν σημαίνει το ότι έχουμε πραγματικά “μεγαλώσει”. Το να μεγαλώσεις είναι από μόνο του μία δύσκολη και απαιτητική διαδικασία. Απαιτεί ωρίμανση, να είσαι σε θέση να αναγνωρίσεις κάποιες συγκεκριμένες αλήθειες, να μάθεις πώς λειτουργεί ο κόσμος γύρω σου, και επομένως το πώς πρέπει να συμπεριφέρεσαι και να σκέφτεσαι. Αυτό φυσικά δεν είναι κάτι που γίνεται αυτόματα όταν κλείσεις τα 18. Ποιες είναι λοιπόν οι διαφορές του να είσαι ενήλικας και του να ωριμάζεις;
  1. Ντύσιμο
Ώριμος: Γνωρίζει ότι το να ντύνεται κατάλληλα για κάθε περίσταση δεν είναι απλώς θέμα αυτοσεβασμού, αλλά και σημάδι σεβασμού για τη συγκεκριμένη περίσταση και κατ’ επέκταση για τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε αυτή.
Ενήλικας: Ντύνεται πάντα σύμφωνα με το προσωπικό του γούστο άσχετα αν είναι κατάλληλο για την περίσταση στην οποία βρίσκεται.
  1. Φιλίες και σχέσεις
Ώριμος: Επιλέγει συχνά και συνειδητά να ενδυναμώσει τις σχέσεις. Σε καμία περίπτωση δεν τις θεωρεί δεδομένες αλλά τις σέβεται και τις υποστηρίζει.
Ενήλικας: Περιμένει από φίλους και συγγενείς του να είναι πάντοτε στη ζωή του, ασχέτως το πώς συμπεριφέρεται εκείνος. Πολύ συχνά παίρνει ως δεδομένες κάποιες καταστάσεις απλά και μόνο επειδή είναι συγγενείς εξ αίματος ή επειδή με κάποιους διατηρεί φιλίες χρόνων.
  1. Συζητήσεις
Ώριμος: Έχει μάθει να ακούει και να μιλάει όταν πρέπει. Με λίγα λόγια, κατανοεί την τέχνη των συζητήσεων.
Ενήλικας : Συμμετέχει ελάχιστα σε μία συζήτηση και δεν δέχεται ούτε εγκρίνει τις γνώμες των άλλων. Συνήθως παραμένει σιωπηλός όταν ακούει κάτι με το οποίο διαφωνεί.

Oι 8 Γρηγορότεροι Τρόποι για να Σταματήσετε να Στεναχωριέστε

Συχνά ακούω την ερώτηση «μα πώς να μη στεναχωριέμαι, αφού έχω οικονομικά προβλήματα/έχασα τη δουλειά μου/τσακώνομαι με τον/τη σύζυγο», κλπ.  Η απάντηση μου, εν μέρει, είναι: «και αν στεναχωριέσαι για όλα αυτά, λύνονται τα προβλήματα;  Γίνεται καλύτερη η ζωή σου»;




Φυσικά και υπάρχουν πράγματα που μας στεναχωρούν, τα οποία είναι αντικειμενικά, συχνά πέρα από τον έλεγχο ή την επιλογή μας.  Ωστόσο, μπορεί να μην έχουμε διαλέξει αυτές τις άσχημες καταστάσεις ή να μην μπορούμε να τις αλλάξουμε, όμως μπορούμε να διαλέξουμε το πώς θα αντιδράσουμε σε αυτές τις καταστάσεις και το ποια θα είναι η διάθεσή μας.

Η στεναχώρια είναι επιλογή!  Διαλέγουμε να στεναχωριόμαστε και να ζοριζόμαστε με πρόσωπα και καταστάσεις επειδή νομίζουμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.  Λάθος!  Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε όταν στεναχωριόμαστε! 
Να μερικές λύσεις για να σταματήσετε να στεναχωριέστε:

  1. Καταρχήν, μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζετε τη στεναχώρια.  «Αυτό είναι κάτι που με ζορίζει και με στεναχωρεί, αλλά δεν είναι ανάγκη να χαλάσω τη διάθεσή μου, αφού ακόμα και αν στεναχωρηθώ πάρα πολύ, δεν πρόκειται να το αλλάξω» είναι μια πρώτη σκέψη που μπορεί κανείς να κάνει για να αλλάξει τη διάθεσή του.
  2. Απομακρυνθείτε από την κατάσταση ή το πρόσωπο που σας ζορίζει.  Κυριολεκτικά!  Πάτε σε άλλο δωμάτιο, σταματήστε τη συζήτηση, βγέστε έξω.

Πώς επηρεάζουν οι τρομακτικές ιστορίες τα παιδιά;

Πώς επηρεάζουν οι τρομακτικές ιστορίες τα παιδιά;

Μήπως αν δεν αφήνουμε τα παιδιά να τρομάξουν όταν είναι μικρά, κάνουμε λάθος;
Πολλά από τα παραμύθια που λίγο πολύ όλοι έχουμε διαβάσει, καταφθάνουν στα χέρια μας έπειτα από διορθώσεις, οι οποίες ωραιοποιούν την ιστορία. Τα πρωτότυπα τρομακτικά έγγραφα, όπως αυτά των αδερφών Grimm, έχουν υποστεί αλλαγές σε μία προσπάθεια η σκοτεινή φαντασία των παραμυθάδων αδερφών να γίνει πιο ανάλαφρη και πιο φωτεινή. 
Ωστόσο, μήπως αποκρύπτοντας την αλήθεια, δεν ερχόμαστε σε επαφή με τον φόβο; Με αφορμή μελέτη η οποία έδειξε ότι το ένα τρίτο τον γονιών αποκρύπτει από τα παιδιά του ιστορίες με "τρομακτικούς χαρακτήρες" όπως ο Κακός Λύκος, πρόσφατο δημοσίευμα στον Guardian θίγει το ανωτέρω ερώτημα, το οποίο απαντάται από την ψυχολόγο Emma Kenny.
Η Kenny εξηγεί ότι “ο φόβος είναι μία φυσική αντίδραση" και προτρέπει τους γονείς να τον γνωρίζουν στα παιδιά τους, μέσα από τα παραμύθια. Μία τέτοια ιστορία "μπορεί να πυροδοτήσει μία συζήτηση, μέσα από την οποία μπορούν να εξερευνήσουν και να εξηγήσουν τον τρόπο που αισθάνονται για μία κατάσταση”, λέει.

Ἀετὸς καὶ κολοιὸς

post-428

Ο αετός εφόρμησε από έναν ψηλό βράχο και άρπαξε ένα αρνί· τον είδε μία καλιακούδα και ζήλεψε, οπότε θέλησε να κάνει το ίδιο· ορμάει λοιπόν με πολλή φόρα σε ένα κριάρι.
Έτσι, μπλέχτηκαν τα νύχια της καλιακούδας στο μαλλί του κριαριού και δεν μπορούσε να φύγει και απεγνωσμένα αγωνιζόταν να πετάξει. Βλέπει την καλιακούδα ο βοσκός, την πιάνει και της κόβει τα φτερά· και σαν βράδιασε, την έφερε στα παιδιά του στο σπίτι.
Ρωτάνε τα παιδιά:

Το «θαύμα».

%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b2%ce%b1%cf%84%ce%bf
Η ενασχόληση με τα της «ελληνικής πολιτικής σκηνής» έχει πάντα ενδιαφέρον-πάντα υπό το πρίσμα φυσικά πως βλέπουμε κουκλοθέατρο,η καλύτερα ένα προχειροστημένο καρναβάλι.
Θα έχετε ακουστά το θαύμα με τα δύο ψάρια και τα πέντε καρβέλια,επί Ιησού. ‘Η το αντίθετο,δεν θυμάμαι,αλλά δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η αντιστροφή του θαύματος το οποίο  επιτελείται στην νέα ελληνική πραγματικότητα.
Κάποτε-όχι πολύ μακρυά- έταζαν από τα μπαλκόνια,πως «με τα λίγα αυτά ψάρια και ψωμιά  θα τραφεί όλος ο κόσμος. Οτι θα πολλαπλασιαστούν τα αγαθά,αν «προσκυνήσουν» στις κάλπες οι ψηφοφόροι. Και εγένετο-με δάνεια φυσικά- το «θαύμα». Σωρός τα καρβέλια, ποταμός τα ψάρια. Τίγκα όλοι.
Σήμερα,το ίδιο «θαύμα»  επιτελείται με ολίγον διαφορετικό τρόπο. Πλέον τα 2 ψάρια και τα 5 καρβέλια, φτάνουν για όλους. Δεν χρειάζονται βαθειές προσευχές και καμιά εσωτερική δύναμη να κινητοποιηθεί. Ούτε από μέρους των «θαυματοποιών» ούτε από μέρους των πιστών. Τίποτα. Θα μοιράζονται σε όλους αυτό που υπάρχει στο καλάθι. Το θαύμα  είναι ότι θα φτάνουν για όλους χωρίς να γίνει «θεική παρέμβαση». Θα χορτάσουν όλοι, όχι δια του πολλαπλασιασμού,αλλά δια της συνεχούς διαιρέσεως.
Κάθε Δ.Ε.Θ,-ή ο οποία θα πρέπει να μετονομαστεί σε «Δ.Ε.Ν»- είναι συνυφασμένη με πάμπολλα «θα». Ηταν,μάλλον. Από τούδε(ωραία λέξη) και για μερικά-αρκετά χρονάκια,θα είναι ταυτόσημη με την φειδώ. Αυτή είναι η νέα μόδα,άλλωστε, η οποία «φορέθηκε» για πρώτη φορά στην Ελλάδα με το άδοξο τέλος του «λεφτά υπάρχουν» του καραφλομαλάκα,όταν και πληροφορηθήκαμε από τον ίδιο από το Καστελόριζο (δεν μπορούσε να πάει πιο μακρυά;) πως: «δεν υπάρχει μία…πτωχεύσαμε.Την «κάτσαμε». Βοήθεια,βουλιάζουμε» και τα σχετικά.
Ετσι λοιπόν και ο «αριστερός» πινόκιο είπε να μη το τραβήξει μακρυά και υποσχέθηκε ελάχιστα. Αυτή είναι η νέα «μόδα». Ο πολιτικός που τάζει λίγα, όχι μόνο δεν γίνεται αντιπαθής από τον κόσμο-τον «γίγαντα ντε που έχει αλάνθαστο κριτήριο-αλλά τουναντίον μοιάζει στα μάτια του ως «μετρημένος», «συνεπής» και «ολιγαρκής». Στα πλαίσια της νέας εποχής δηλαδή που έχει ανατείλει ο μαύρος ήλιος από το 2009 και δώθε.
Φύγαμε πλέον από το «θα σας φτιάξω και γιοφύρια και σχολεία και παιδιά» και πήγαμε στην αντίρροπη σχέση του «Δεν». «δεν θα υπάρξουν απολύσεις». «Δεν θα βγούμε από το ευρώ», «δεν θα υπάρξουν νέες μειώσεις σε μισθούς-συντάξεις», «δεν θα γίνουν νέες περικοπές» «δεν θα αυξηθεί η άμεση φορολογία» κλπ-κλπ.
Είδες πως επανεκτιμάται το ξερό παξιμάδι;

Η Επικούρεια φιλοσοφία για την «Ελεύθερη βούληση του ανθρώπου»

 ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΚΟΒΑΤΣΗ

Αποτέλεσμα εικόνας για Η Επικούρεια φιλοσοφία για την «Ελεύθερη βούληση του ανθρώπου»

Σκοπός του άρθρου αυτού είναι να καταδείξει ότι, τη μελέτη του προβλήματος της «ελεύθερης βούλησης του ανθρώπου», γίνεται προσπάθεια να την αποδώσουν σε ξένους διανοούμενους ενώ ένας εκ των μεγίστων Ελλήνων φιλοσόφων, ο Επίκουρος έχει ασχοληθεί διεξοδικά και αποτελεσματικά με αυτήν, γεγονός που αποκρύπτεται και απαξιώνεται, όπως και πολλά άλλα, από ξένους και δυστυχώς και Έλληνες συγγραφείς, όπως περιέγραψα σε άλλο άρθρο και διάλεξή μου(1).

Είναι τόσο μεγάλη η αρχαία ελληνική γραμματεία και φιλοσοφική βιβλιοθήκη, ώστε πολλοί δυστυχώς Έλληνες και ξένοι προσπάθησαν και προσπαθούν διαχρονικά να μειώσουν αυτήν και μέχρι τώρα, το πέτυχαν σε κάποιο βαθμό.
Έτσι, στο παραπάνω θέμα, είναι περίεργο, να γίνεται κάτι ανάλογο από Έλληνες, υπό μορφήν παραλείψεως αναφοράς στον Επίκουρο, που πρωτοδιατύπωσε μια φιλοσοφική ιδέα και θεωρία, ώστε να διερωτάται κανείς για την πηγή και σκοπιμότητα του ιδιότυπου αυτού ανθελληνισμού, αν και έχουμε διατυπώσει, από μακρού, ότι ο ανθελληνισμός πηγάζει στην Ελλάδα (2, 3). Από την άλλη μεριά, παρατηρείται, εδώ και στα ξένα, μια ατέλειωτη σειρά δημοσιεύσεων, που εξάρουν και υμνούν την αρχαιοελληνική γραμματεία, σε τέτοιο βαθμό ώστε να φθάνουν στο σημείο να θεοποιήσουν αυτήν.


Το θέμα της ύπαρξης ή μη «Ελεύθερης βούλησης του ανθρώπου», είναι αρκετά παλαιό και ανέκυψε επιστημονικά στην προσωκρατική περίοδο, όταν ο Δημόκριτος διατύπωσε και ανάπτυξε τις φυσικές του θεωρίες, από τις απλούστερες φυσικές έννοιες μέχρι την ατομική θεωρία, με τον δάσκαλό του Λεύκιππο. Το θέμα βέβαια της ειμαρμένης ή μοίρας, ήταν παλαιότερο, αλλά πήρε επιστημονική έκφραση, με τις θεωρίες του Δημόκριτου.


Ο Δημόκριτος, ως καθαρός φυσικός επιστήμων, περιέγραψε την «αιτιοκρατική θεώρηση του πίπτοντος σώματος ή αι ατόμου» ώστε τούτο να πέφτει καθέτως, και μάλιστα πάντα στο ίδιο σημείο, (αν ξεκινήσει από το ίδιο σημείο) χωρίς αποκλίσεις και για αυτό, μπορούμε να πούμε ότι ο Δημόκριτος είναι ο πρώτος ντετερμινιστής και αιτιοκράτης.


Ο Δημόκριτος ήταν υποχρεωμένος να δεχθεί την αιτιοκρατία ή ετεραρχία, σύμφωνα με την οποία, οτιδήποτε πρόκειται να συμβεί, είναι προσδιορισμένο από πριν ότι θα συμβεί, όπως και θα συμβεί (πτώση του σώματος αν αφεθεί ελεύθερο). Η αντίληψη αυτή βασίζεται στην αρχή ότι τίποτε στον κόσμο δεν δημιουργείται εκ του μηδενός, αλλά ότι το καθετί προέρχεται από κάπου, ότι έχει κάποια αιτία(4).


Αν λοιπόν, τα πάντα ανάγονται σε προγενέστερες αιτίες, τότε το σύμπαν διέπεται από μια απόλυτη αναγκαιότητα, υπό την έννοια, ότι το μέλλον είναι ήδη γνωστόν, καθορισμένο από το παρόν, το οποίο με τη σειρά του, έχει καθορισθεί από το παρελθόν. Η αιτιοκρατική αντίληψη, για τον κόσμο, έχει προσλάβει διάφορες μορφές, την θεολογική, τη μεταφυσική, τη λογική και την επιστημονική αιτιοκρατία.


Η θεολογική αιτιοκρατία συνδέεται με την ύπαρξη του θεού, ενώ η μεταφυσική που διατυπώθηκε από τους Στωικούς, οι οποίοι υποστήριζαν ότι ο λόγος, από τον οποίο δημιουργήθηκε ο κόσμος, έχει διαχυθεί σε κάθε σημείο του σύμπαντος, έτσι ώστε να διέπεται από μια τάξη και αναγκαιότητα, την ειμαρμένη (μοίρα), σύμφωνα με την οποία, οτιδήποτε και αν συμβεί είναι προκαθορισμένο. Ο Ηράκλειτος, ενωρίτερα, είχε διατυπώσει την ιδέα, ότι ο χαρακτήρας του ανθρώπου δημιουργεί τη μοίρα του, υπάρχει δηλαδή μια προσωπική μοίρα. Είναι όμως έτσι; Ποιος καθορίζει τη ζωή του καθενός μας, ο ίδιος; η τύχη; ή η ανώτερη δύναμη και ποια είναι αυτή; Μπορεί ο άνθρωπος να αλλάξει τη μοίρα του;

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ
Ένα από τα θεμελιώδη οριακά προβλήματα της γνώσης είναι αυτό της ελεύθερης βούλησης. Επειδή ακριβώς είναι οριακό πρόβλημα, βρίσκεται στον πυρήνα των καθαρά φιλοσοφικών προβλημάτων. Υπ’ αυτήν την έννοια δεν υπάρχει οριστική λύση του προβλήματος αλλά εναλλακτικές προσπάθειες ψηλάφησής του, πάντοτε στα εκάστοτε μεταβαλλόμενα πλαίσια κάποιας φιλοσοφικής θεωρίας.

Ποιος είναι ο πυρήνας του προβλήματος της ελεύθερης βούλησης; Ο πυρήνας αυτός σχετίζεται με την ανοικτή απορία, που αναφέρεται στη δυνατότητα ελεύθερης επιλογής του δρώντος ατόμου στο πλαίσιο ενός αιτιοκρατικά δομημένου σύμπαντος ή, έστω, ενός σύμπαντος προκαθορισμένου ως προς την χρονική του εξέλιξη. Η αιτιακή εξάρτηση των πράξεων ή γενικότερα ο προκαθορισμός τους καθιστά την ελεύθερη λειτουργία της βούλησης αδύνατη. Ελεύθερες πράξεις από ελευθέρως βουλόμενα άτομα αποτελούν μικρά θαύματα (με την έννοια ότι είναι αδύνατο να υπάρξουν) στο πλαίσιο μιας αιτιοκρατικά ή προκαθορισμένα δομημένης τάξης πραγμάτων. Θα πρέπει να λεχθεί εδώ, ότι η αιτιοκρατία αποτελεί ειδική μορφή προκαθορισμού των τεκταινομένων.

Ντμίτρι Σοστακόβιτς / Η μουσική ιδιοφυΐα του αιώνα που η Δύση δεν του συγχώρεσε την ιδεολογία του

Διάβασα αυτές τις μέρες στην Καθημερινή και στην ΕΦ.ΣΥΝ., για το βιβλίο κάποιου Τζούλιαν Μπαρνς, «Ο αχός της εποχής» που το παρουσίασαν με μεγάλη «φροντίδα»  και αφορά τη μυθιστορηματική βιογραφία τουΝτμίτρι Σοστακόβιτς. Ο συγγραφέας, λοιπόν, ανάμεσα σε διάφορες μπουρδολογίες, γράφει για τον Σοστακόβιτς: «Μικρός και άτολμος άντρας, ο μεγαλοφυής συνθέτης που υπήρξε ένα υστερικό παιδί, ένας σχολαστικός ενήλικος, ένας άνθρωπος που δηλώνει ευθύς εξαρχής την πλήρη ανεπάρκειά του να υποστηρίξει τις ηθικές του αρχές [...]. Τον αναγκάζει έτσι να ζει βυθισμένος στην ντροπή που γεννά η σύγκρουση με τη συνείδησή του έως τα γηρατειά του». 


Η δε Βουδουροβιβλιοθήκη αφιερώνει ολόκληρο κατεβατό με τίτλο «Μουσική υπό διωγμό: οι πολιτικές διώξεις του Σοστακόβιτς» και μόνο για τη μουσική του δε γράφει.
Ο Αλεξάντρ Σολζενίτσιν, ένας τρισάθλιος αντιφρονών του καθεστώτος μέχρι τα βαθιά του γεράματα και χαϊδεμένο παιδί της Δύσης, είχε πει: «Αυτή η τραγική ιδιοφυΐα, αυτό το αξιολύπητο ερείπιο ο Σοστακόβιτς....». 
Αυτή, λοιπόν, η «τραγική ιδιοφυΐα», ο ... καταδιωκόμενος από τον Στάλιν και το Σοβιετικό καθεστώς, ήταν ένας πολυβραβευμένος καλλιτέχνης που προηγούμενο δεν έχει υπάρξει. Διαβάστε τα βραβεία και τις διακρίσεις που εισέπραξε από τους «διώκτες» του.

Το 1939 παρουσιάζει την 6η Συμφωνία, ενώ του απονέμεται το «Παράσημο της Κόκκινης Σημαίας της Εργασίας» για τη μουσική του στον κινηματογράφο. Το 1939 του απονέμεται το «Παράσημο της Κόκκινης Σημαίας της Εργασίας» για τη μουσική του στον κινηματογράφο. Το 1940, συνθέτει το Κουιντέτο για Πιάνο, από τα σημαντικότερα προπολεμικά έργα του, για το οποίο το 1941 του απονεμήθηκε το «Βραβείο Στάλιν».

«H εμπιστοσύνη είναι δύσκολη υπόθεση αν μας έχουν προδώσει επανειλημμένα..»


«H εμπιστοσύνη είναι δύσκολη υπόθεση αν μας έχουν προδώσει επανειλημμένα..»
Η μοναξιά δεν είναι μια κατάσταση κατά την οποία ο άνθρωπος δεν έχει άλλους γύρω του.
Είναι μια εσωτερική αποσύνδεση από τον εαυτό του που τον οδηγεί στην αποσύνδεση από τους άλλους. Μπορούμε να νιώθουμε μόνοι είτε όταν υπάρχουν είτε όταν δεν υπάρχουν άνθρωποι κοντά μας.
Οι συμπεριφορές δέσμευσης έχουν μελετηθεί από ψυχολόγους και επιστήμονες του εγκεφάλου.
Αν και κάθε άτομο και κάθε κατάσταση είναι μοναδικά, υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι: ο ασφαλής, ο αγχώδης και ο αποφευκτικός.
Συχνά θα έχετε αναρωτηθεί: Γιατί διαφορετικοί άνθρωποι φτιάχνουν διαφορετικές σχέσεις; Γιατί κάποιοι συνδέονται και κάποιοι όχι; Γιατί κάποιοι παντρεύονται νέοι και άλλοι μένουν για πάντα ανύπαντροι; Γιατί κάποιοι τα πάνε τόσο καλά με τους άλλους, ενώ κάποιοι αποξενώνονται μονίμως;
Μέσα στον καθένα μας δουλεύουν διάφορες δυνάμεις που καθορίζουν τη σύνδεσή μας με τους άλλους και με την κοινωνία. Βασιζόμενοι σε επιρροές από τις σχέσεις που βιώσαμε στην παιδική και εφηβική μας ηλικία και στην πρώιμη ωριμότητά μας, σχηματοποιούμε απόψεις για το πως σχετιζόμαστε με τους άλλους, για το αν και πώς τους προσεγγίζουμε, αν αποφεύγουμε τη δέσμευση ή αν παραλύουμε. Εξελίσσουμε ο καθένας μας διαφορετικά είδη σχέσεων λόγω γονιδίων, ρυθμίσεων και εμπειριών.
Οι συμπεριφορές μας βασίζονται σε κρυμμένα μονοπάτια που στην πλειονότητά τους παγιώνονται από πολύ νωρίς στο μυαλά και στην ψυχή μας.
Όμως, πριν προχωρήσουμε στις διαφορετικές συμπεριφορές, ας δούμε κάθε ένα από τα τρία είδη δέσμευσης πιο αναλυτικά. Τονίζω ότι σπάνια ένα άτομο εμφανίζει μόνο το ένα είδος. Τυπικά, όλοι μας κατέχουμε και τους τρεις τύπους ως ένα βαθμό και θα τους συζητήσουμε ώστε να καταλάβουμε πώς ο φόβος παρεμβαίνει σε κάθε δέσμευση, πώς ανταποκρίνεται ο εγκέφαλός μας και τι μπορούμε να κάνουμε.

5 ΑΠΛΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ!!!

happy-people-car-driving-road-trip-38437918
Απο τη φυσιοπαθητικό -αισθ.φυτοκοσμετολόγο Μαρία Μαρίνα Σεραφειμίδου
O καθηγητής του Harvard Medical School Sanjiv Chopra MD στο  νέο του βιβλίο, The Big Five ($ 25  Amazon.com), ο Δρ Chopra περιγράφει οτι πως 5 απλές συνήθειες  των ανθρώπων οφελούν πολύ την ζωή μας και την παρατείνουν.Αυτό το  υποστηρίζει μετά από δεκαετίες έρευνας. Για την πλειοψηφία των ανθρώπων, γράφει, κάνοντας αυτές τις απλές συμπεριφορές μέρος της καθημερινής ρουτίνας μας  μπορεί να ενισχύσει την υγεία μας, και ίσως επιμηκύνει τη διάρκεια ζωής  και της ομορφιάς μας. Παρακάτω, βλέπεται το σχέδιο  των πέντε βημάτων  που αυτός ονόμασε  οδηγό  του ανθρώπου για μακροζωία.
Πίνε καφέ!!!
“Είναι πραγματικά ένα θαύμα συνήθειας, είπε ο Δρ Chopra σε μια συνέντευξη με την υγεία, επισημαίνοντας τις χιλιάδες μελέτες σχετικά με τα οφέλη για την υγεία του καφέ. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που πίνουν καλής ποιότητας  καφέ έχουν χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2 ,τη νόσο του Πάρκινσον σε και καρκίνο του ήπατος. Οι μελέτες αυτές δεν αποδεικνύουν ότι ο καφές είναι ο λόγος για τη μείωση του κινδύνου σε  αυτές τις αρώστιες αλλά …  θα μπορούσε να είναι και  κάποιο άλλο στοιχείο που συνδέεται με τον τρόπο ζωής του λάτρη καφέ » Όμως, μια μελέτη του 2012 που δημοσιεύθηκε στο New England Journal of Medicine, που ανέλυσε στοιχεία από 400.000 ανθρώπους σε μια περίοδο 14 ετών, βρήκε ότι το συνολικό ποσοστό θνησιμότητας ήταν 15% χαμηλότερος για τις γυναίκες που έπιναν έξι παρα δύο φλιτζάνια καφέ την ημέρα, και 10 % χαμηλότερο για τους άνδρες που έπιναν το εν λόγω ποσό. Απλά δεν πίνουντον καφέ τους  πάρα πολύ ζεστό.Μια πρόσφατη ανάλυση της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας δείχνει  ότι ο πολύς ζεστός  καφές (ή οποιοδήποτε ζεστό ρόφημα) συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο καρκίνου του οισοφάγου.

ΤΥΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΥΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..

Προς ταξη και συμμορφωση προς τους και καλα αδικημενους παρασυρμενους !
ΤΥΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..
Οι ανθρωποι δεν μας φερονται οπως τους φερομαστε εμεις, αλλα οπως φερομαστε στον ΕΑΥΤΟ μας στη σχεση μας με αυτους.

Αν δωσουμε στη ζωη μας προτεραιοτητα σε καποιον (παραγκωνιζοντας τις αναγκες της δικης μας ψυχης), ειναι υποχρεωμενος ο αλλος εκ της Συμπαντικης Ενεργειας να μας εικονοποιησει δηλ. να κανει ορατο στον υλικο κοσμο ποσο ...δευτερο εχουμε βαλει εμεις τον εαυτο μας και τις προτεραιοτητες της δικης μας ψυχης.

Αρα μοιραια ο αποδεκτης θα μας βαλει σε ...δευτερευον θεση στη ζωη του (ισως ...ουτε και εκει) ΔΕΝ θα σεβεται τιποτα και γενικα θα προβαλει αχαριστια και δυσαρμονικες εγωικες συμπεριφορες!
Ο ανθρωπινος πονος ειναι σεβαστος, αλλα και το ανοιγμα στην αντιληψη για να καταλαβουμε την αιτια του πονου και να μην επιτρεπουμε να επαναλαμβανεται εις βαρος μας... ειναι ΙΕΡΟ!!!
Ο πονος εχει τη χρησιμοτητα του στην διαδικασια εξελιξης των ανθρωπινων ψυχων, αλλα ας μαθαινουμε και κατι απο αυτον (για να μην παει ...χαμενος...).
Η επιγνωση ομως δεν θα ερθει ποτε κατηγορωντας τους αλλους για ...το ποσα πολλα τους δωσαμε και ποσα λιγα μας εδωσαν (αυτος ο τροπος σκεψης μας κραταει εγλωβισμενους σε γηινες συναισθηματικες ...αναταραχες, που καποιους αλλους εξυπηρετουν...).

Δακρύζει σήμερα μαζί μου κι ο Θεός...


Εμένα, Σήμερα Θυμάμαι και Δακρύζω…

Θυμάμαι τότε που ζωγράφιζα ήλιους όταν έβρεχε και δεν κρυβόμουν με λίγες σταγόνες βροχής…

Χαμογελούσα στο Θεό που μας φρόντιζε και έβγαινα έξω για να φυτέψω γιασεμιά χορεύοντας… Μετά άπλωνα τη καρδιά μου στη λιακάδα και έκρυβα τα όνειρα μου στα μπαούλα του ουράνιου τόξου για να ξέρω πάντα που βρίσκονται και να μη τα ξεχάσω ποτέ… Δεν ήξερα τότε ότι το κλειδί για τα πολύχρωμα μπαούλα βρίσκεται μέσα στην αθωότητα και στην απλότητα…

Και μεγάλωσα… 

Ξεπούλησα την απλότητα μου σε πολύπλοκες σκέψεις και βαρύγδουπες δηλώσεις. Σκότωσα την αθωότητα μου ματώνοντας σε ¨πλαστικές¨ αγάπες και γέμισα τις γλάστρες μου πλαστικοποιημένα γιασεμιά… έτσι για να έχω την αίσθηση ότι ζω και ονειρεύομαι…

Ακρίβυναν τα ρούχα μου, τα υπάρχοντα μου και φτήνυναν οι στιγμές μου… Ξεπουλήθηκα στο χρόνο, στον τρόπο, στο φόβο, στη δυστυχία και έχασα για πάντα το ¨κλειδί¨…

Φοβικές σκέψεις έχτισαν λαβύρινθους στο μυαλό μου και χάθηκα μέσα σε πέτρινες διαδρομές. Έπαψα να σέβομαι τη Ζωή γιατί σταμάτησα να σέβομαι τον εαυτό μου…

Κι όλα αυτά Γιατί;

Βάζουμε τα όρια μας: Μαθαίνουμε να λέμε όχι



Το να βάζουμε όρια είναι μια δύσκολη υπόθεση. Πόσο αν ανήκουμε στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν θέλουμε να δυσαρεστούμε τους άλλους. Όμως μήπως έφτασε η στιγμή να αρχίσετε να λέτε «όχι» και να μην σκέφτεστε πάντα να καλύψετε τις ανάγκες των άλλων πριν από τις δικές σας;
Οι περισσότεροι άνθρωποι αποφεύγουν να λένε όχι γιατί φοβούνται. Αυτός ο φόβος πηγάζει από την πιθανότητα ότι μια αρνητική απάντηση μπορεί να διαταράξει τις διαπροσωπικές σχέσεις. Ενώ από την άλλη οι θετικές απαντήσεις αρέσουν σε όλους και μας κάνουν αποδεκτούς και ευχάριστους. Πρέπει όμως να λέτε ναι σε όλα, για να είστε αρεστοί στους άλλους; Το γεγονός ότι αρνείστε κάτι δεν σημαίνει πως απορρίπτετε το φίλο/η σας ή το συγγενή σας, απλά εκφράζετε την άποψη σας. Αν για παράδειγμα ο φίλος σας, σας προτείνει να πάτε για φαγητό κάπου που δεν σας αρέσει, μην ψάχνετε για δικαιολογίες, αλλά πείτε την αλήθεια: «Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες, αλλά δεν μου αρέσει το συγκεκριμένο μαγαζί, μήπως να πάμε σε αυτό…;». Διεκδικήστε μια καλύτερη ποιότητα ζωής και μη βρίσκετε συνέχεια δικαιολογίες. Κανείς δεν είναι σε θέση να μαντεύει αυτό που σκέφτεστε, εκτός αν το εκφράσετε , χωρίς να νιώθετε ενοχές και με ήρεμο τρόπο.

Σταμάτα να στενοχωριέσαι, εξαντλείς τη συναισθηματική σου ενέργεια.

EMPNEYSH-MARKOULIDAKH-STAMATA-NA-STENAXORIESAI-EXANTLEIS-TH-SYNAISTHIMATIKH-SOY-ENERGEIA

Στενοχωριέσαι για τα πάντα; Με το να στενοχωριέσαι εξαντλείς την συναισθηματική σου ενέργεια, στέλνεις τα επίπεδα του άγχους σου στα ύψη και αφήνεις τη στενοχώρια να παρεμβαίνει στην καθημερινή σου ζωή. Δυστυχώς, είναι μία συνήθεια που δε φεύγει εύκολα, παρόλα αυτά μπορείς να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να μείνεις ήρεμος και να κοιτάξεις τη ζωή από μία πιο θετική προοπτική. Πώς;
1. Δέξου υποστήριξη.
Οι φίλοι και η οικογένεια μπορεί να είναι μια εξαιρετική πηγή υποστήριξης. Ειδικά αν θα σου πουν πώς βλέπουν τα πράγματα. Μερικές φορές απλά το να μιλάς και να εξωτερικεύεις τι στενοχώρια σου για όσα σε απασχολούν, βοηθά το άγχος φύγει μακριά.
2. Απόσπασε την προσοχή σου.
Κάλεσε ένα φίλο, διάβασε ένα καλό βιβλίο, παρακολούθησε μία αστεία ταινία, πήγαινε τα παιδιά στο πάρκο, βγες μία βόλτα. Υπάρχουν δεκάδες πράγματα που μπορείς να κάνεις, τα οποία θα σε κάνουν χαρούμενο και θα σε πάρουν μακριά από το να στενοχωριέσαι.
3. Απασχολήσου με κάτι.
Όταν αρχίζεις να στενοχωριέσαι απασχολήσου με κάτι. Φτιάξε μία λίστα με στόχους και τα βήματα που απαιτούνται για την επίτευξή τους. Ένα από τα οφέλη της λίστας είναι ότι θα σταματήσεις να ανησυχείς και να στενοχωριέσαι με καθετί γύρω σου. Ξεκίνα από μικρούς στόχους και σιγά σιγά θέσε μεγαλύτερους. Η επίτευξή τους θα σε κάνει να ξεχάσεις κάθε στενοχώρια.

Οι εγωβοσκοί και οι εγωφωτογραφίες

egovoskos.jpg

Οι εγωβοσκοί και οι εγωφωτογραφίες

Κάθε πρωί, μόλις ξυπνήσει, ο εγωβοσκός βγάζει το εγώ του βόλτα.

Με κρύο ή με ζέστη, με λιακάδα ή συννεφιά, το εγώ του θα το σεργιανίσει μ’ ένα κουδούνι που βροντά.

Είναι ένα όμορφο εγώ, το καλύτερο εγώ του κόσμου.

Κι έτσι όπως το βγάζει βόλτα, με καμάρι και περηφάνια, σ’ όλον τον κόσμο το δείχνει με εγωφωτογραφίες ένα σωρό.

Είναι άξιος, πρόθυμος και στοργικός με το εγώ του ο εγωβοσκός.

Είναι εύκολος στις συντροφιές με άλλους εγωβοσκούς.

Είναι άνετος στις συνομιλίες και εύκολα παινεύει τα εγώ και τις εγωφωτογραφίες των άλλων εγωβοσκών.

Λέει πολλά καλά λόγια για κάθε εγώ που βλέπει σε μια εγωφωτογραφία.

Αλλά ποτέ, μα ποτέ, μην τον ρωτήσετε τι σκέφτεται να κάνει το εγώ που σέρνει κι αν το έχει για εκμετάλλευση, για το μαλλί, το γάλα ή για το κρέας του.

Θα γίνει εχθρός σας.

7 Μύθοι για την αυτοκτονία

mediadefaultimagesautoktonia-xapia.jpg

 Υπάρχουν κάποιες λανθασμένες, στερεότυπες απόψεις σχετικά με την αυτοκτονία που μπορεί να μας εμποδίσουν να αντιληφθούμε έγκαιρα τις προθέσεις ενός ανθρώπου που σκέφτεται να αυτοκτονήσει. Κάποιοι τέτοιοι «μύθοι» αναφέρονται παρακάτω:

1ος μύθος:«Οι άνθρωποι που λένε ότι θ’ αυτοκτονήσουν δεν πρόκειται ποτέ να το κάνουν»

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι όταν κάποιος λέει ότι θ’ αυτοκτονήσει στην πραγματικότητα προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή των άλλων. Ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις οι άνθρωποι που αυτοκτονούν αποκαλύπτουν τις προθέσεις τους πριν την απόπειρα. Επομένως, όταν κάποιος μας εκμυστηρεύεται ότι θέλει να αυτοκτονήσει πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και να ζητάμε πάντα τη βοήθεια ενός ειδικού (ψυχολόγου ή ψυχιάτρου)

2ος μύθος: «Μιλώντας σε κάποιον για την αυτοκτονία, του δίνουμε την ιδέα να αυτοκτονήσει»

Δεν υπάρχει περίπτωση να ωθήσουμε κάποιον στην αυτοκτονία απλά και μόνο ρωτώντας τον αν σκέφτεται να κάνει κακό στον εαυτό του. Αντίθετα, σε περίπτωση που κάνουμε αυτή την ερώτηση μπορεί να τον διευκολύνουμε να μιλήσει γι’ αυτά που νιώθει και σκέφτεται. Η άμεση προσέγγιση του θέματος, με προσοχή και ευαισθησία, είναι ο μόνος τρόπος να καταλάβουμε αν κάποιος κινδυνεύει ν’ αυτοκτονήσει.

3ος μύθος:«Η αυτοκτονία δεν αφορά τους περισσότερους από εμάς. Συμβαίνει σπάνια, σε ανθρώπους που είναι “περίεργοι”»

Στην πραγματικότητα, η αυτοκτονία είναι αρκετά συχνή και ο καθένας από εμάς μπορεί να βρεθεί σε αυτή τη θέση. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, σε όλο τον κόσμο αυτοκτονούν περίπου ένα εκατομμύριο άνθρωποι κάθε χρόνο. Αυτός ο αριθμός αντιστοιχεί σε μία αυτοκτονία κάθε 40 sec, ενώ οι μη θανατηφόρες απόπειρες είναι 15 – 20 φορές περισσότερες.

“Ό,τι δεν αρχίζει σήμερα, ποτέ δεν τελειώνει αύριο”. Γκαίτε.

EMPNEYSH-DRIVAS-OTI-DEN-ARXIZEI-SHMERA-POTE-DEN-TELEIONEI-AYRIO
Η ιστορία του Γκαίτε, σημάδεψε την παγκόσμια λογοτεχνία. Έχοντας πραγματική αγάπη για τα ελληνικά γράμματα, ο Γκαίτε είχε φιλικούς δεσμούς με τον Ιωάννη Καποδίστρια. Ένας άνθρωπος του βεληνεκούς του Γκαίτε, μπορεί να μας πει πάρα πολλά που έχουν αξία. Εδώ, μιας και είπαμε για τον Καποδίστρια, μιλάμε για τον χρόνο. Κάποτε οι Ελβετοί, προκειμένου να δείξουν στον Καποδίστρια την εκτίμησή τους, του έδωσαν δώρο ένα ρολόι το οποίο είχε χαραγμένα πάνω τα εξής λόγια σαν αφιέρωση: «Από αυτούς που ξέρουν να υπολογίζουν το χρόνο, σε αυτόν που τον διαχειρίζεται σωστά». Ο Γκαίτε, μάλλον για μια τέτοια διαχείριση κάνει λόγο…
Η αρχή που έχει ήδη τελειώσει.
Αυτή είναι η αναβλητικότητα για την οποία δεν πρέπει να θυμώσεις όταν δεχθείς κριτική. Η αναβλητικότητα, συμπορεύεται με την αναποφασιστικότητα και με τον φόβο να ξεκινήσεις. Ξέρεις ότι η αρχή είναι δύσκολη και τα παρατάς, πριν ξεκινήσεις. Η αρχή, πρέπει να γίνει κάποια στιγμή. Η καλύτερη στιγμή για την αρχή, είναι σήμερα. Αν δεν είναι σήμερα, αρκεί να ξέρεις ότι οφείλεις να ξεκινήσεις. Το αύριο μπορεί να περιμένει, μόνο όταν ξέρει ότι έχει γίνει μια αρχή στο «χθες». Κάνε λοιπόν την αρχή σήμερα η οποία είναι η πιο κρίσιμη στιγμή. Όσο πιο καλή αρχή κάνεις, τόσο καλύτερο θα είναι το τέλος. Αν αποφεύγεις το ξεκίνημα (συνήθως αυτή η αποφυγή έχει πάντα «καλές» δικαιολογίες…) τότε έχεις καταδικάσει από την αρχή οτιδήποτε έλεγες πως θα έκανες. Από εκεί και μετά, όλα μπορούν να έχουν ένα αύριο, ένα μέλλον. Ένα χαλαρό πρόγραμμα φτιαγμένο για τους δικούς σου ρυθμούς. Έτσι, ούτε το «τώρα» θα σε αγχώνει, ούτε το «αύριο» και δε θα χρειαστείς κάποια στιγμή, να κατηγορήσεις… το «χθες»…
Τα δύο άκρα.
Σαν άνθρωποι, προσπαθούμε να βρούμε το «μέτρο». Πολλές φορές, κάνουμε λάθος καθώς το ψάχνουμε σε λάθος μέρη. Τα… μέρη αυτά, είναι συνήθως τα άκρα. Για να κάνουμε και την αυτοκριτική μας, σαν Έλληνες είμαστε ακόμη πιο επιρρεπείς σαν επισκέπτες… των άκρων. Ο ένας υποστηρίζει σε μια κουβέντα : «Μην αφήνεις τίποτε για αύριο, όλα πρέπει να γίνουν σήμερα». «Τίποτα» και «Όλα». Πολύ… σκληρός ακούγεται και ταυτόχρονα ουτοπικός. Όλα τώρα γίνονται άραγε; Σήμερα; Οι περισσότεροι που έχω ακούσει να το λένε αυτό, δεν το τηρούν. Θα σου έχει τύχει και σένα. Κάποιος άλλος, στην ίδια κουβέντα, λέει: «Και αύριο μέρα είναι…». Μόνο που αυτή η μέρα, είναι συνέχεια… αυριανή. Ο ένας έχει για θεό το «σήμερα» και ο άλλος το «αύριο». Σκληρή πειθαρχία από τη μία και πλήρης αδιαφορία από την άλλη. Άκρα είναι, τι περίμενες…;

ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ "ΧΙΜΑΙΡΑ" - ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ


[Σημ. Με την ανάρτηση αυτήν και με κάθε ανάρτηση που αφορά τον Cobra, δεν σημαίνει πως συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του]
ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ "ΧΙΜΑΙΡΑ" - ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ
Η ομάδα "Χίμαιρα" χρησιμοποίησε την δακτυλιοειδή ηλιακή έκλειψη της 1ης Σεπτεμβρίου ως έναυσμα για να ανοίξει ξανά μιαν αρνητική πύλη πλάσματος μέσω του ενεργειακού στροβίλου του Κονγκό. Μπορείτε να δείτε το μονοπάτι της ολικής έκλειψης που περνάει από το Κονγκό.
Ακριβώς 67 λεπτά μετά το τέλος της έκλειψης, η ομάδα "Χίμαιρα" χρησιμοποίησε ένα όπλο βαθμωτής ακτίνας scalar από ένα uav craft (drone) για να καταστρέψει το Falcon 9 του Elon Musk, σκοπεύοντας να καθυστερήσει τα διαστημικά προγράμματα της επιφάνειας που επιχειρούν να σπάσουν το καθεστώς απομόνωσης του πλανήτη Γη:

Ο Περικλής και οι φίλοι του – Η παρέα που έκανε το μεγάλο θαύμα

Pericles
Ο Περικλής δεν ήταν ένας τυχαίος Αθηναίος. Ήταν ο εγγονός του Κλεισθένη, του θεμελιωτή της αθηναϊκής δημοκρατίας, της πρώτης δημοκρατίας στον κόσμο κι αυτός που έδωσε το όνομά του στην καλύτερη περίοδο που γνώρισε ποτέ η Αθήνα: τον Χρυσό Αιώνα του Περικλή. Το αγέρωχο ύφος του, η ρητορική του δεινότητα, η αποχή από χυδαίες συναναστροφές και η αποφασιστικότητά του, η ορθολογική του σκέψη, η φιλοπατρία του ήταν τα χαρακτηριστικά που τον έκαναν τον πιο αγαπητό ηγέτη στην αθηναϊκή ιστορία, που έγινε ένα αξεπέραστο πρότυπο ηγεσίας ως σήμερα.
Είχε όμως ακόμα ένα ταλέντο, αυτός ο ξεχωριστός άνθρωπος: συναναστρεφόταν μόνο ξεχωριστούς ανθρώπους. Οι στενοί φίλοι του Περικλή ήταν ο καθένας κορυφή στον τομέα του, πηγή σοφίας για τον φιλομαθή ηγέτη. Κάποιοι από αυτούς ανέλαβαν κάποια από τα μεγαλόπνοα έργα, επιτυγχάνοντας αξιοθαύμαστα αποτελέσματα. Αυτοί διαμόρφωσαν την καθημερινότητά του και επηρέασαν την προσωπικότητά του.
Οι συμπατριώτες Αθηναίοι
Φειδίας
Phidias Showing the Frieze of the Parthenon to his Friends
Πολύ στενός φίλος του Περικλή ήταν ο διασημότερος γλύπτης της κλασικής αρχαιότητας, ο Φειδίας. Είναι ο  δημιουργός του αγάλματος του Δία στον ναό της Ολυμπίας, του χάλκινου αγάλματος της Αθηνάς Προμάχου, του χρυσελεφάντινου της Αθηνάς Παρθένου στον Παρθενώνα, της πληγωμένης Αμαζόνας στον ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο και πολλών άλλων. Ο Περικλής εμπιστεύτηκε στον Φειδία την καλλιτεχνική διεύθυνση της ανοικοδόμησης της πόλης. Όλα τα έργα εκείνης της περιόδου έγιναν υπό την επίβλεψή του.
Όπως συνέβη και με άλλους φίλους του Περικλή, ο Φειδίας χρειάστηκε να αντιμετωπίσει τις ραδιουργίες των πολιτικών αντιπάλων του φίλου του. Τον κατηγόρησαν πρώτα πως είχε υπεξαιρέσει χρυσό που προοριζόταν για το άγαλμα της Αθηνάς, αλλά αυτή η κατηγορία κατέπεσε. Ο χρυσός είχε επενδυθεί σε συναρμολογούμενα κομμάτια, ώστε να αφαιρείται εύκολα σε περίπτωση ανάγκης. Ο Φειδίας αφαίρεσε τα χρυσά τμήματα, τα ζύγισε και απέδειξε πως δεν λείπει τίποτα. Οκτώ χρόνια αργότερα, όταν ο φοβερός λοιμός τρομοκράτησε τους Αθηναίους και τους βύθισε ακόμα περισσότερο στη δεισιδαιμονία, ο Φειδίας κατηγορήθηκε για ασέβεια, επειδή απεικόνισε τον εαυτό του στην ανάγλυφη Μάχη των Αμαζόνων στην Ασπίδα της Αθηνάς. Καταδικάστηκε κι εξορίστηκε.