Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ: Ο ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ



Υπάρχουν δύο βασικές προσεγγίσεις για να βρείτε την ευτυχία. Την πρώτη προσέγγιση την ονομάζω «περισσότερα χρήματα και έλεγχος» μέθοδο. Με την προσέγγιση αυτή, στόχος σας είναι να αποκτήσετε μεγαλύτερο έλεγχο πάνω στους ανθρώπους, τις καταστάσεις, και το περιβάλλον όπου βρίσκεστε. Με τον τρόπο αυτό, υποτίθεται ότι μπορείτε να κάνετε τα πράγματα να είναι όπως ευχαριστεί εσάς. Ο πολιτισμός μας μας διδάσκει ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να βρούμε την ευτυχία στην ζωή.
Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα με αυτή τη προσέγγιση – δεν λειτουργεί πολύ καλά. Οι άνθρωποι με τον περισσότερο έλεγχο και χρήμα (σκεφτείτε τον Donald Trump, για παράδειγμα) δεν είναι περισσότερο ευτυχισμένοι από τους υπόλοιπους από εμάς. Παρ’ όλα αυτά, αν ζείτε σε μία κοινωνία που σας διδάσκει ότι τα περισσότερα χρήματα και έλεγχος είναι ο τρόπος να βρείτε την ευτυχία, μπορεί να καταλήξετε να σπαταλάτε πολύ χρόνο ζώντας σύμφωνα με αυτήν την προσέγγιση.
Πώς Να Βρείτε Την Ευτυχία Στον Εαυτό Σας
Την ονομάζω την μέθοδο της «Εσωτερικής Τεχνολογίας». Σε αυτήν την προσέγγιση, μαθαίνετε απλές, ισχυρές «εσωτερικές» μεθόδους οι οποίες μπορούν αμέσως να σας βοηθήσουν να βρείτε την ευτυχία μέσα σας, καθώς επίσης και εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να γεμίσετε την ζωή σας με περισσότερη αγάπη, νόημα, και σκοπό. Με αυτήν την προσέγγιση, εργάζεστε για να αλλάξετε αυτό που υπάρχει ανάμεσα στα αυτιά σας, αντί να προσπαθείτε να αλλάξετε ολόκληρο τον κόσμο. Αν και αυτός ο τρόπος να βρείτε την ευτυχία είναι πολύ πιο αποτελεσματικός από την τακτική του «περισσότερα χρήματα και έλεγχος», δεν είναι πολλοί εκείνοι που γνωρίζουν τα πρακτικά αυτά εργαλεία για το πώς να βρουν την ευτυχία.

Άνθρωποι σκοτώνουν ανθρώπους

Άνθρωποι σκοτώνουν ανθρώπους
Κάπου μετά τις 2 τα μεσάνυχτα η τηλεόραση έδειχνε τη νέα τρομοκρατική επίθεση στη Γαλλία. Κι αν θες την αλήθεια μου, κανένας δεν έδειξε να σοκάρεται πραγματικά από το θέαμα. Αυτό από μόνο του είναι το πιο σοκαριστικό από όλα.
Μουδιασμένα βλέμματα παρατηρούν άψυχα κορμιά να κείτονται στο έδαφος με το ίδιο βλέμμα που πριν λίγο χάζευαν διαφημίσεις. Συνήθισε το μάτι να βλέπει αίμα. Δεν αντιδρά. Δεν υγραίνει. Συνήθισε να κοιτάει, χωρίς να βλέπει. Μούδιασμα.
Μούδιασμα. Απόρροια του φόβου. Αποτέλεσμα μιας ήττας, της πιο ουσιαστικής, αν θες. Μαρμαρωμένοι κι εγκλωβισμένοι σε μία ζωή που σου υπενθυμίζει συνεχώς πως εσύ μπορεί να είσαι ο επόμενος. Πουθενά δεν είσαι ασφαλής. Τίποτα δε σε σώζει. Δεν παίζει ρόλο αν είσαι πλούσιος, φτωχός, λευκός, μαύρος, γέροντας ή βρέφος. Είμαστε μέρος μίας παγκόσμιας ρώσικης ρουλέτας.
Μισές-μισές οι πιθανότητες για ζωή, άλλες τόσες για θάνατο. Το λάθος μέρος, μία λάθος στιγμή, μια λάθος ώρα. Τι κι αν είσαι σε μία πολιτισμένη χώρα. Τι κι αν τίποτε γύρω σου δεν προμηνύει τη μυρωδιά του πολέμου. Ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να είμαι, είσαι, είμαστε θύματά του.

Εκμεταλλεύσου τον χρόνο σου


Εκμεταλλεύσου τον χρόνο σου
«Τα χρόνια περνάνε», τραγουδάει η Νατάσσα Μποφίλιου και εμείς συμφωνούμε απόλυτα αλλά δε θέλουμε να το παραδεχτούμε. Οι ώρες, οι μέρες, οι μήνες και τα χρόνια περνάνε τόσο γρήγορα όσο διαρκεί μια αστραπή. Νιώθουμε ότι έχουμε πολύ χρόνο να κάνουμε τα πράγματα που θέλουμε, μήπως όμως δεν έχουμε καθόλου χρόνο; Μήπως ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε ακόμα και το δευτερόλεπτο που περνάει όπως ποθεί η καρδούλα μας;
Όταν είμαστε νέοι, νιώθουμε ότι τα χρόνια που έχουμε μπροστά μας είναι αμέτρητα για να ικανοποιήσουμε όνειρα, φιλοδοξίες και στόχους. Αφήνουμε το χρόνο να περνάει χωρίς να τον εκμεταλλευόμαστε ουσιαστικά, όχι γιατί δεν μπορούμε, απλά λόγω άρνησης ή σκέψης ότι θα το κάνουμε και αύριο. Όμως τελικά δεν το κάνουμε ούτε αύριο, ούτε μεθαύριο, περιμένοντας πότε θα έρθει η κατάλληλη στιγμή που, αν δεν το κυνηγήσουμε, δεν έρχεται ποτέ. Σπαταλάμε άπειρες ώρες σε ανούσια ξενύχτια και ποτά που δεν έχουν να μας προσφέρουν τίποτα άλλο εκτός από μελλοντικά προβλήματα υγείας και πονοκεφάλους την επόμενη μέρα. Δε διασκεδάζουμε ουσιαστικά αλλά με τον τρόπο που επιτάσσει η μόδα ή η παρέα μας, άσχετα αν εμάς μας ικανοποιεί.

Εκείνοι που δε μιλούν πολύ


Εκείνοι που δε μιλούν πολύ
Αν παρακολουθήσουμε μια συζήτηση, θα παρατηρήσουμε ανάμεσα στους συνομιλητές, αρκετές κατηγορίες ανθρώπων. 
Πολύπλευρες και διαφορετικές προσωπικότητες που κάνουν εμφανή το χαρακτήρα τους μέσα από το διάλογο. Έτσι λοιπόν, μπορούμε να πούμε πως μια συζήτηση ανθρώπων, ίσως να μπορεί να γίνει και το ψυχογράφημά τους. 
Πολύ συχνά θα βρεθούμε μπροστά σε κάποιους που είναι ερωτευμένοι με τη φωνή τους. Υποστηρίζουν την άποψή τους με πάθος, και αγαπούν να μιλούν συνέχεια και για τα πάντα. Πολλές φορές δεν είναι απόλυτα ενημερωμένοι για το θέμα που αγγίζουν αλλά αυτό δεν τους αφορά. Έχουν άποψη, ξέρουν δεν ξέρουν το θέμα, και την υποστηρίζουν με πάθος. 
Αυτοί οι άνθρωποι, που μιλούν πολύ και δυστυχώς συχνά ακούν λίγο, έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση, τσαμπουκά και συνήθως, κατέχουν την τέχνη του λόγου.
Υπάρχουν, όμως και οι άλλοι. Αυτοί που θα τους δούμε να παρακολουθούν με προσοχή τα λεγόμενα, να ακούν τα πάντα, αλλά να μιλούν λίγο, έως καθόλου. Μετρούν ιδιαίτερα τα λόγια τους και για όσα πουν, είναι απόλυτα βέβαιοι.

Ο ΠΑΝΤΟΠΤΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ - Ο ΔΙΠΟΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ





ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Ο ΠΑΝΤΟΠΤΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ
ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ 
ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ 
ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ;




Ο παντόπτης οφθαλμός του εικονικού μας κόσμου με το (Λ) να συμβολίζει τον διττό κόσμο





ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ 
ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΛΕΜΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ!!!!

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ;

Οι ιδιοφυείς τρόποι επικοινωνίας στην αρχαία Ελλάδα, οι τηλεπικοινωνίες των αρχαίων Ελλήνων.

Οι αρχαίοι Έλληνες μπορούσαν να ανταλλάσσουν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και σε γρήγορο χρόνο πληροφορίες, τόσο κατά την περίοδο των πολέμων όσο και σε περίοδο ειρήνης.
Με το εφευρετικό τους μυαλό είχαν κατορθώσει να σχεδιάσουν ένα σύστημα από μηχανισμούς που τους επέτρεπαν να φτάσει στο τελικό δέκτη οποιοδήποτε μήνυμα ήθελαν, δυανύοντας ακόμα και 700χλμ σε περίπου μία ώρα. Ας δούμε με ποιο τρόπο γινόταν αυτό.
Ημεροδρόμοι
21
Το πρώτο σχέδιο των ελλήνων για τη μεταφορά πληροφοριών αποτελεί η χρήση των ημεροδρόμων. Ήταν άνθρωποι γνωστοί για τις ικανότητές τους στο τρέξιμο στουςοποίους εμπιστεύονταν τη μεταφορά μηνυμάτων σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο πιο γνωστός ημεροδρόμος που έμεινε και στην ιστορία ήταν ο Φειδιππίδης, ο οποίος πήγε από την Αθήνα στο Μαραθώνα και μετά πάλι πίσω στην Αθήνα το μήνυμα της νίκης χωρίς καμία στάση και πέθανε από εξάντληση.
Οι ημεροδρόμοι είχαν αποκτήσει το σεβασμό και κοινωνική καταξίωση σε σημείο να τους έχουν αφιερωθεί και ναοί (Τάλβυθος ημεροδρόμος του Αγαμέμνωνα στον οποίο οι Σπαρτιάτες αφιέρωσαν ναό). Ενδέχεται κάποιοι από τους ημεροδρόμους να ήταν έφιπποι ειδικά όταν ήταν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις.
Αυτή ήταν η αρχική μορφή του συστήματος των ημεροδρόμων που στη πορεία αναβαθμίστηκε και βελτιώθηκε με τη δημιουργία σταθμών στους οποίους οι αγγελιαφόροι πλέον άλλαζαν τα άλογά τους και ξεκουράζονταν ή άλλαζε και ο αγγελιαφόρος.
Τηλεβόας
keras
Ο Μ. Αλέξανδρος ήταν ο πρώτος που συνέλαβε τη ιδέα τηα αναπαραγωγής ήχων μέσω του ακουστικού τηλέγραφου ο οποίος μπορούσε να μεταφέρει τους ήχους μέσω του αέρα σε μακρυνές αποστάσεις. Αποτελούνταν από ένα τρίποδο ύψους τεσσάρων μέτρων ενωμένο στη κορυφή, απο την οποία ξεκινούσε ένα σκοινί που συγκρατούσε ένα στρογγυλό ηχητικό κέρας μεγάλου μεγέθους.
Οι φρυκτωρίες
φρυκτωριες
Η φωτιά και κατ’ επέκταση το φως ήταν βασική προϋπόθεση για να μεταφερθεί το μήνυμα σύντομα και σε μεγάλη απόσταση. Η χρήση φωτεινών σημάτων κυρίως χρησιμοποιήθηκε στο πόλεμο για να μεταφέρουν τις διαταγές των ανωτέρων.
Τα οπτικά σήματα μπορούσαν να αναπαράγουν πληροφορίες μεγάλης ποικιλίας. Για παράδειγμα η Μήδεια, υψώνοντας ένα αναμμένο πυρσό ειδοποίησε τους Αργοναύτες να σπεύσουν στη Κολχίδα. Για τη μετάδοση των οπτικών σημάτων με έντονους καπνούς ή στήλες καπνού ήταν απαραίτητη η κατασκευή ειδικών κτισμάτων σε υπερηψωμένα σημεία, τα οποία ονομάζονταν φρυκτωρίες.
Για τα φωτεινά σήματα που ανταλλάσσονταν μέσω των φρυκτών (πυρσών) είχαν συμφωνήσει εκ των προτέρων και οι δύο πλευρές για τη μετάφραση των μηνυμάτων. Όπως εκτιμούν οι μελετητές ο πρώτος που χρησιμοποίησηε τηλεπικοινωνιακούς πύργους για τη μετάδοση μηνυμάτων ήταν ο Ηρακλής, ο οποίος σε δύο κωμοπόλεις της Δυτικής Μεσογείου, την Αβύλη και την Κάπλη, έστησε τις γνωστές Ηράκλειες Στήλες, που έπαιζαν το ρόλο φάρου στα διέρχομενα πλοία.
Από τα γνωστότερα παραδείγματα μετάδοσης μηνυμάτων με σήματα φωτιάς ήταν η είδηση της πτώσης της Τρόιας στον εκπληκτικό χρόνο ρεκόρ για την εποχή της μιας ημέρας.
Το μήνυμα ταξίδεψε από την Τροία στο Ερμαίο της Λήμνου, απο κεί στον Άθω, στις κορυφές του Μακίστου στην Εύβοια και στη κορυφή του Κιθαιρώνα. Απο κεί το μήνυμα μεταφέρθηκε στη λίμνη Γοργώτη, στο Αγίπλαγκτο (Μέγαρα) και στη συνέχεια η φωτεινή λωρίδα υπερπήδησε το Σαρωνικό κόλπο κι έφτασε στο Αραχναίον κοντά στις Μυκήνες κι απο κει ημεροδρόμοι το μετέφεραν στο ανάκτορο των Ατρειδών.
Τηλέγραφος του Αινεία
IMG_8649
Ο Αινείας ο Τακτικός συνδύασε τους πυρσούς και τη μηχανική έτσι ώστε η επικοινωνία μεταξύ του αποστολέα και του δέκτη να περιέχει σαφείς πληροφορίες, όπως,για παράδειγμα, “πεζικό με βαρύ οπλισμό” κ.α. Βασική προϋπόθεση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος ήταν οι υδραυλικοί τηλέγραφοι να είναι όμοιοι. Θα έπρεπε επίσης τα κεραμικά αγγεία να έχουν το ίδιο μέγεθος σε πλάτος και βάθος.
Τις ίδιες διαστάσεις είχαν και οι φελλοί, στους οποίους στηρίζονταν μεταλλικές ράβδοι, οι οποίοι ήταν χωρισμένοι σε ίσα μέρη, τριών δαχτύλων το καθένα. Εκεί υπήρχε ευκρινής διαχωρισμός και σε κάθε ράβδο αναγράφονταν τα κυριότερα και τα γενικότερα που συνέβαιναν στους πολέμους. Επίσης μια ακόμα βασική προϋπόθεση για να διαβαστεί σωστά το μήνυμα ήταν οι τρύπες των αγγείων να έχουν την ίδια διάμετρο έτσι ώστε να φεύγει η ίδια ποσότητα νερού.
Οι υδραυλικοί τηλέγραφοι βρίσκονταν πάντα σε υψόμετρα, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη οπτική επαφή. Η απόσταση που είχαν μεταξύ τους δύο ή περισσότεροι τηλέγραφοι δεν ήταν σταθερή, παρ’ όλα αυτά μπορούμε να πούμε ότι συνήθως ξεπερνούσε τα δεκάδες χιλιόμετρα. Όταν όλα ήταν έτοιμα, οι χειριστές του τηλέγραφου άναβαν πυρσούς.
Όταν η μία πλευρά ήθελε να δώσει κάποιο μήνυμα κατέβαζε τον πυρσό και συγχρόνως οι δύο άνοιγαν τη διαρροή του νερού. Όταν η ράβδος όπου αναγράφονταν οι πληροφορίες που ήθελαν να μεταβιβαστούν έφτανε στο στόμιο του αγγείου έκλειναν τη ροή και ξανασήκωναν τον πυρσό. Τότε και οι απέναντι έκλειναν τη διαρροή του νερού και διάβαζαν το σημείο στο οποίο είχε σταματήσει η δική τους ράβδος.
Αλφαβητικός Κώδικας
αλφαβητο
Όταν οι χρήστες του υδραυλικού τηλέγραφου με την πάροδο του χρόνου διαπίστωσαν δυσκολίες στην ακριβή περιγραφή των πληροφοριών όπως αναφορά σε αριθμητικές δυνάμεις του εχθρού, ήρθε ή ώρα που οι Κλεόξενος και Δημόκλειτος παρουσλιασαν την “Πυρσεία” ή αλλιώς “οπτικό τηλέγραφο”. Η λειτουργία του είχε ως εξής: αρχικά διαίρεσαν το αλφάβητο σε πέντε μέρη ανά πέντε γράμματα τα οποία αναγράφονταν σε πινακίδες τις οποίες θα έπρεπε να έχουν μαζί τους όσοι θα συνομιλούσαν.
Πριν εγκαταστήσουν και τα υπόλοιπα εξαρτήματα του τηλέγραφου υπήρχε η συνεννόηση ότι οι πρώτοι -δύο στον αριθμό- πυρσοί που θα σηκώνονταν θα ήταν από εκείνον που ήθελε να αναγγείλει κάτι. Η μεταφορά των πληροφοριών θα ξεκινούσε αν κι από την απέναντι πλευρά σηκώνονταν δύο πυρσοί.
Όταν κατέβαιναν όλοι οι πυρσοί, τότε εκείνος που ήθελε να αναφέρει κάτι σήκωνε τους πρώτους πυρσούς από τα αριστερά, δηλώνοντας με αυτό το τρόπο στο δέκτη ποια πινακίδα έπρεπε να εξετάσει. Αν για παράδειγμα σήκωνε τον πρώτο πυρσό , εννοούσε τη πρώτη πινακίδα κ.ο.κ. Η δεύτερη ομάδα πυρσών χρησιμοποιούνταν για να υποδείξουν τα γράμματα που θα σχημάτιζαν τη λέξη του μηνύματος. Για την καλύτερη καταγραφή των εναλλασσόμενων πυρσών οι χρήστες χρησιμοποιούσαν κατάλληλες διόπτρες.
Για την αποφυγή λαθών, εκείνος που θα σήκωνε ή θα κατέβαζε τους πυρσούς, ήταν πίσω από ένα πρόχειρα κατασκευασμένο τοίχο με σύνηθες ύψος τα δέκα μέτρα. Επειδή η συμπλήρωση ενός πλήρους μηνύματος απαιτούσε χρόνο, οι χρήστες αναγκάστηκαν να βρουν τις λέξεις με τα λιγότερα γράμματα, χωρίς όμως να χάνει το πληροφοριακό της περιεχόμενο η πρόταση.
Για να επιτευχθεί σωστά και γρήγορα η μετάδοση του μηνύματος, οι χρήστες της Πυρσείας, οι οποίοι ήταν πολίτες με άριστη γνώση ανάγνωσης, γραμματικής και ορθογραφίας, εκπαιδεύονταν καθημερινά ώστε να συνηθίσουν στον τρόπο γραφής και μετάδοσης των μηνυμάτων. Με την παροδο του χρόνου κάποιοι βελτίωσαν τον οπτικό τηλέγραφο κάνωντας στην αρχική μορφή κάποιες παρεμβάσεις, αλλάζοντας τα γράμματα των πλακών έτσι ώστε να αποφευχθεί η υποκλοπή του μηνύματος.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Είναι ο θάνατος του David Bowie ο λόγος για όλες τις συμφορές που έχουν βρει φέτος την ανθρωπότητα;

Υπάρχουν άνθρωποι που ίσως και να το πιστεύουν
Είναι ο θάνατος του David Bowie ο λόγος για όλες τις συμφορές που έχουν βρει φέτος την ανθρωπότητα;

Το 2016 δεν έχει υπάρξει καθόλου ευγενικό ως τώρα με την ανθρωπότητα, με μια σειρά γεγονότων που μπορείτε εύκολα να ανακαλέσετε να το αποδεικνύουν. Υπάρχει, όμως, βαθύτερη αιτία για όλες αυτές τις συμφορές κι, αν ναι, ποια είναι αυτή; Κάποιοι άνθρωποι στο Twitter έχουν την απάντηση:
Ναι, αγαπητοί φίλοι, ο θάνατος του David Bowie.
Μην κοροίδεύετε, δείτε απλά τι έχει συμβεί στον κόσμο μετά το θάνατο του Bowie:
  • Θάνατοι Alan Rickman, Mohammed Ali, Prince και άλλων πολλών
  • Ο Κιμ Γιονγκ-Ουν εξαπέλυσε πύραυλο, παραβιάζοντας τις αρχές των Ηνωμένων Εθνών

5 πράγματα που πρέπει να θυμάστε για τα τοξικά μέλη της οικογένειας

Οικογενειακοί δεσμοί. Μήπως είναι η ώρα να κοπεί το σχοινί που τους συνδέει μαζί; Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε σχετικά με την τοξική σχέση σε γενικές γραμμές είναι να έχετε πάντα μια επιλογή. Μπορείτε να επιλέξετε να μείνετε σε αυτή, να προσπαθήσετε να την  αλλάξετε ή απλά να φύγετε μακριά από αυτή.
Το πρόβλημα με τα τοξικά μέλη της οικογένειας είναι ότι υπάρχει ένα ισχυρότερος δεσμός, ένας αόρατος συναισθηματικός δεσμός που μόνο εσείς μπορείτε να αισθανθείτε. Με την πάροδο του χρόνου, όταν ασχολείστε με τοξικές σχέσεις μπορούν να βλάψουν τη συναισθηματική ευεξία σας και να καταστρέψουν την εκτίμηση του εαυτού σας.
Αν αρχίσουν να επηρεάζουν το μυαλό και την ψυχή σας σε καθημερινή βάση θα πρέπει να επανεκτιμήσετε τον τρόπο που ασχολείστε με αυτό το μέλος της οικογένειας. Θα πρέπει να αρχίσει σιγά σιγά μια απεμπλοκή.

Δεν έχουμε όλοι μια σούπερ στενή και υγιή οικογένεια. Δυστυχώς, μερικές φορές η λέξη ‘οικογένεια’ είναι ακριβώς αυτό, μια λέξη. Η παύση της επικοινωνίας με τους ανθρώπους που σας προκαλούν περισσότερο κακό παρά ευτυχία είναι μερικές φορές η τελευταία λύση, αλλά η πιο αποτελεσματική για την ευημερία σας. Διαβάστε παρακάτω  5 πράγματα που πρέπει να θυμάστε σχετικά με τα τοξικά μέλη της οικογένειας.
Είναι κακή επίδραση. Δυσαρεστημένοι με τη δική τους ζωή ή ίσως ασχολούμενοι με τις  δυσαρέσκειες του παρελθόντος, θέλουν όλοι γύρω τους να αισθάνονται ακριβώς απαίσια όπως και οι ίδιοι. Αντί να σκάψουν βαθιά στη ρίζα των προβλημάτων τους, προσπαθούν να σας σύρουν στο χώμα μαζί τους.  Προσπαθούν να σας γκρεμίσουν την αυτοεκτίμηση σας και να καταστρέψουν την εμπιστοσύνη σας, ώστε να μπορούν να αισθάνονται καλύτερα για τον εαυτό τους. Μερικές φορές, αναγνωρίζοντας αυτήν την συμπεριφορά και αντιστεκόμενοι μπορεί να αλλάξει δραματικά η κατάσταση. Λέγοντας κάτι σαν ‘ δεν έχω κάνει τίποτα λάθος και δεν θα σου επιτρέψω να με κάνεις να αισθάνομαι έτσι πια,’ μπορεί να είναι καταλυτικό.

Το δικαστήριο αποφάσισε ότι οι 2 τόνοι ηρωίνης στο Noor1 ταξίδεψαν μόνοι τους τελικά

Αθώοι οι περισσότεροι κατηγορούμενοι, ο πλοιοκτήτης και το πλήρωμα
Μόνη της φαίνεται να αποφάσισε να έρθει η ηρωίνη του Noor1 από τα Αραβικά Εμιράτα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη σχετική δικαστική απόφαση. Eνάμιση χρόνο (και κάμποσους τυχαίους θανάτους) αργότερα, έρχεται προς το τέλος της η εκδίκαση της υπόθεσης Noor1.

Σχετκό Περιεχόμενο

Aθώους κήρυξε το δικαστήριο τους περισσότερους από τους κατηγορουμένους στη δίκη του Noor One καταλήγοντας εν ολίγοις στο συμπέρασμα ότι έχουμε να κάνουμε με μια εγκληματική οργάνωση χωρίς αρχηγό και με μόλις τέσσερα μέλη.

Ο Αιμίλιος Κοτσώνης κρίθηκε ένοχος για απλή συνέργεια στη διαμετακόμιση ναρκωτικών, όπως και οι Παναγιώτης Φάρος και Βασίλειος Κουρούβανης. Από τους Έλληνες ένοχοι για την οργάνωση κρίθηκαν οι Γεράσιμος Γιανουσάκης και Γιώργος Μπουρδούβαλης ως απλά μέλη της εγκληματικής οργάνωσης. Από τους υπόλοιπους ένοχοι κρίθηκαν τρεις τουρκικής καταγωγής κρατούμενοι που συσκεύαζαν τα ναρκωτικά στις αποθηκές στο Κορωπί. Αθώοι κρίθηκαν ο πλοιοκτήτης και όλο το πλήρωμα.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ


Τον ήξερα σα νέο που είχε χαθεί στο μονοπάτι της ζωής, που τον κέντριζαν οι άγριες παρορμήσεις του και που ακολουθούσε το θάνατο κυνηγώντας τις επιθυμίες του. Τον ήξερα σαν ένα τρυφερό λουλούδι που οι άνεμοι της απερισκεψίας το είχαν παρασύρει στη θάλασσα της άσεμνης ηδονής.
Τον ήξερα από κείνο το χωριό, σαν ένα κακότροπο αγόρι που κατέστρεφε με τα σκληρά του χέρια τις φωλιές των πουλιών και σκότωνε τα μικρά πουλιά στις φωλιές τους και ποδοπατούσε τα όμορφα άνθη των ευωδιαστών λουλουδιών.
Τον ήξερα στο σχολείο σαν έφηβο που αποστρεφόταν τη μάθηση, αλαζονικό, κι εχθρό της ειρήνης και της φιλίας.
Τον ήξερα στην πόλη σαν ένα νέο που εμπορευόταν την τιμή του πατέρα του σ’ άτιμες αγορές, και ξόδευε τα χρήματα του πατέρα του σε κακόφημα σπίτια και παράδινε το νου του στο χυμό του σταφυλιού...

Ωστόσο, τον αγαπούσα. Κι η αγάπη μου γι’ αυτόν ήταν ένα μίγμα λύπης και συμπάθειας. Τον αγαπούσα γιατί οι αμαρτίες του δεν είχαν γεννηθεί από κάποιο μικρό μυαλό, αλλά ήταν πιο πολύ καμώματα μιας ψυχής χαμένης και απελπισμένης.
Το πνεύμα, αγαπητοί μου, ξεστρατίζει από το μονοπάτι της σοφίας απρόθυμα, αλλά ξαναγυρίζει σ’ αυτό πρόθυμα˙ όταν οι ανεμοστρόβιλοι της νιότης σηκώνουν χώμα και άμμο, τα μάτια τυφλώνονται για κάμποσο καιρό.
Αγαπούσα αυτόν το νέο γιατί έβλεπα το περιστέρι της συνείδησής του να παλεύει με το γεράκι της κακίας του. Κι έβλεπα ότι το περιστέρι υπέκυπτε όχι από δειλία αλλά από τη δύναμη του εχθρού του.
Η συνείδηση είναι ένας δίκαιος αλλά αδύναμος δικαστής. Η αδυναμία τού στερεί τη δύναμη να εκτελέσει την κρίση του.
Είπα ότι τον αγαπούσα. Κι η αγάπη έρχεται με διαφορετικές μορφές. Μερικές φορές έρχεται με τη σοφία και τη φρόνηση˙ άλλες φορές, με τη δικαιοσύνη˙ και πολλές φορές με την ελπίδα. Η αγάπη μου γι’ αυτόν συντηρούσε την ελπίδα μου ότι κάποια μέρα θα έβλεπα το φως να θριαμβεύει μέσα του πάνω στο σκοτάδι. Αλλά δεν ήξερα πότε και που η διαφθορά του θα μετατρεπόταν σε αγνότητα, η κτηνωδία του σε καλοσύνη, η παραλυσία του σε σοφία. Ο άνθρωπος δεν ξέρει με ποιο τρόπο η ψυχή απελευθερώνεται από τη σκλαβιά της ύλης, παρά μόνο όταν απελευθερωθεί. Ούτε γνωρίζει ο άνθρωπος πως τα λουλούδια χαμογελούν μόνο όταν έρθει η αυγή.

Είναι σημαντικό να δείχνετε την αγάπη, όχι μόνο να την αισθάνεστε


Είναι σημαντικό να δείχνουμε στους άλλους την αγάπη μας. Αν κάποιος είναι σημαντικός για σας, πρέπει να κάνετε ό,τι είναι δυνατό για να του το δείξετε και να τον κάνετε ευτυχισμένο.
Είμαστε σίγουροι ότι σε αυτό το σημείο της ζωής σας ξέρετε καλά ότι το να αισθάνεστε αγάπη για κάποιον δεν είναι το ίδιο με το να του δείχνετε αυτή την αγάπη.
Μερικοί άνθρωποι απλώς δεν ξέρουν να δείχνουν αγάπη. Ακόμα κι αν αισθάνονται στοργή και αγάπη, δεν μπορούν να δείξουν τα συναισθήματά τους. Ή κάτι ακόμα χειρότερο, τα δείχνουν με λάθος τρόπο.
Όταν νιώθετε ότι τα συναισθήματά σας δεν εκφράζονται αμοιβαία στην καθημερινή σας ζωή, ενώ υπάρχουν, δημιουργείται μια βαθιά αίσθηση κενού και δυσφορίας.
Και, είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν πολλοί σύντροφοι που καταλήγουν να απομακρυνθούν ο ένας από τον άλλο όχι λόγω έλλειψης αγάπης αλλά επειδή η υπομονή του ενός από τους δύο εξαντλείται. Σας έχει συμβεί ποτέ αυτό; Σήμερα θα ασχοληθούμε με αυτό το ζήτημα.
Οι άνθρωποι που σας αγαπούν πρέπει να σας το δείχνουν
Δεν χρειάζεται να σας χαρίσουν κάποιο κάστρο ή να κάνουν φοβερούς ηρωισμούς, ούτε καν να είναι υποχρεωμένοι να σας λένε κάθε μέρα και κάθε λεπτό πόσο πολύ σας αγαπάνε. Το ενδιαφέρον γεγονός σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι οι άνθρωποι μπορεί να σας αγαπούν χωρίς να το εκφράζουν. Και μπορεί να συμβαίνει και το ακριβώς αντίθετο: μπορεί να εκφράζουν το πόσο σας αγαπούν χωρίς να σας αγαπούν πραγματικά.

Μην αφήνετε τους ανθρώπους να σας παρασύρουν στις φουρτούνες τους


Καταρχάς θα πρέπει να διαχωριστούν τα δικά σας προβλήματα από εκείνα των άλλων ανθρώπων. Πρέπει επίσης να μάθετε να αναγνωρίζετε τις αρνητικές σκέψεις και να βρίσκετε λύσεις που σας ικανοποιούν και σας φέρνουν γαλήνη.
Μερικοί άνθρωποι δημιουργούν οι ίδιοι τις φουρτούνες τους και μετά κλαίνε όταν βρέχει. Είμαστε σίγουροι ότι γνωρίζετε κάποιον με αυτή την προσωπικότητα.
Δημιουργούν οι ίδιοι τα προβλήματά τους και αργότερα θρηνούν επειδή έχουν χαθεί μέσα στο λαβύρινθο που οι ίδιοι δημιούργησαν.
Το πιο επικίνδυνο πράγμα σε αυτές τις καταστάσεις είναι ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, παρασύρουν άλλους ανθρώπους στις δικές τους εμμονές και στα ηθικά ή προσωπικά τους διλήμματα. Σας κάνουν να αισθάνεστε υπεύθυνοι, γεγονός που σας κάνει να επιβαρύνεστε με προβλήματα που δεν είναι δικά σας. Μην αφήνετε τους ανθρώπους να το κάνουν αυτό σε σας.
Πρόκειται για κάτι αρκετά συνηθισμένο, ειδικά σε ανώριμους και εξαρτημένους ανθρώπους. Οι φουρτούνες που προκαλούνται σε εποχές γαλήνης, ωστόσο, είναι κάτι που όλοι έχουμε αντιμετωπίσει κάποια στιγμή στη ζωή μας, λόγω περιόδων ανασφάλειας.
Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά σε αυτό το θέμα.

Όταν δημιουργείτε φουρτούνες κατά τη διάρκεια μιας ήρεμης μέρας

ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ



ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ

ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
(απόσπασμα από το κείμενο..)
ΛΟΓΟΣ ΣΤ

Μέσα στον άνθρωπο το αγαθό έχει ταχθεί ως συγκριτικό ως προς το κακό. Διότι το όχι πολύ κακό, είναι το αγαθό για μας, εκείνο δε που είναι αγαθό για μας, είναι το ελάχιστο τμήμα του κακού.

επομένως είναι αδύνατον το εδώ αγαθό, να είναι απαλλαγμένο από κακία, καθόσον το εδώ αγαθό μετατρέπεται σε κακό κι αφού μετατρέπεται σε κακό, δεν παραμένει πλέον αγαθό.
Κι αφού δεν παρέμεινε αγαθό, μετατρέπεται σε κακό.

Μόνον ο Θεός είναι απόλυτα αγαθός.

Το όνομα του αγαθού υπάρχει στους ανθρώπους, στην πράξη όμως πουθενά, διότι είναι αδύνατον, δεν το χωράει το υλικό σώμα.
Διότι παντού πιέζεται από την κακία, και τους μόχθους και τους πόνους και τις επιθυμίες και τις οργές και τις απάτες και τις ανόητες φιλοδοξίες.

Για πάντα..

Όχι, δε θα διαβάσω άλλο, σβήσε το φως άμα θες. Μόνο, να, πριν κοιμηθείς, θέλω μια χάρη. Ναι, μην βιάζεσαι να πεις «ό, τι θες», θέλω κάτι λίγο δύσκολο..
gia-panta-ingolden.gr-couple-love-bed-laugh
Θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα μ’αγαπάς για πάντα. Για αυτό το μικρό «για πάντα» που θα φτιάξουμε μαζί, μέρα-μέρα, αν θες κι εσύ.
Θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα μ’αγαπάς κάθε βράδυ που διαβάζω ως αργά και σε ενοχλεί το φως, κάθε πρωί που αργώ στο μπάνιο και κάθε φορά που σε στήνω στα ραντεβού μας. Κάθε φορά που τσακωνόμαστε για χαζοπράματα, πριν μου φωνάξεις, να σκέφτεσαι ότι μ’αγαπάς πολύ και όταν εγώ  – δεν το σκέφτομαι και-  σε βρίζω, εσύ να προσπαθείς να σκέφτεσαι ότι μ’αγαπάς πολύ. Κι όταν σου κρατάω μούτρα και δε μιλάω σε κανέναν και κάθομαι μόνη μου με τις ώρες, να σκέφτεσαι ότι μ’αγαπάς πολύ και να μου θυμίζεις ότι για το «για πάντα» που σου ζήτησα πρέπει να προσπαθούμε μαζί. Κι αν τίποτα από αυτά δεν πιάνει και σου περνάει από το μυαλό ότι μάλλον δεν αξίζω την αγάπη σου, τότε να μ’αγαπάς ακόμα περισσότερο.
Θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα μ’αγαπάς για πάντα, για αυτό το μικρό «για πάντα» που θα φτιάξουμε μαζί, μέρα-μέρα. Και, περίμενε, πριν μου απαντήσεις, νομίζω έχω κι ένα σχέδιο για να το πετύχουμε. Θα μ’αγαπάς κάθε μέρα από το πρωί ως το βράδυ, το βράδυ ίσως λίγο περισσότερο και το πρωί λίγο λιγότερο γιατί θα έχεις κουραστεί από το προηγούμενο βράδυ. Έτσι θα σ’αγαπάω κι εγώ. Εντάξει, τώρα που το σκέφτομαι, εγώ μπορεί να σε αγαπάω λίγο περισσότερο το πρωί για να υπάρχει μια ισορροπία.
Αλλά, πάντως, αυτό θα το κάνουμε κάθε μέρα. Οπωσδήποτε. Είναι κάτι που δεν θα το σταματήσουμε ποτέ, εκτός αν σταματήσει μόνο του.