Ποια κοινωνικά δίκτυα έχουν μείνει ανεπηρέαστα, σύμφωνα με τη Citigroup, μετά την εμφάνιση της εφαρμογής.
Aπειλή για την παγκόσμια οικονομία αλλά και τις επιχειρήσεις θεωρεί η Citigroup πως είναι νέα εφαρμογή που έχει προκαλέσει πανικό σε μικρούς και μεγάλους από όλον τον κόσμο, τοPokemon Go, που βρίσκεται στην κορυφή των downloads εδώ και πολλές μέρες.
Όπως επισημαίνει, η “έξαρση” αυτή σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις των χρηστών της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τα κέρδη και τα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2016 καθώς και του συνόλου του έτους.
Η Citi, παρατηρώντας τα διαγράμματα αυτής της εβδομάδας που δείχνουν τη χρήση σε κοινωνικά μέσα όπως τα Facebook, YouTube, Instagram, Google και Twitter, πριν και μετά την έναρξη του Pokemon GO, διαπιστώνει ότι αφενός ότι ήταν υψηλότερη πριν το ντεμπούτο της νέας παγκόσμιας μανίας, αφετέρου καταλήγει στο ποιες επιχειρήσεις πιθανώς επηρεάζονται από την παγκόσμια επιτυχία του νέου αυτού app.
Mε βάση τα διαγράμματα, ο μέσος χρήστης iOS δαπανά πάνω από 33 λεπτά παίζοντας Pokemon GO κάθε μέρα και αυτό τοποθετεί το PG μπροστά από εφαρμογές όπως το Facebook, Snapchat, Twitter, Instagram.
Σύμφωνα με τη Citi, τα κοινωνικά δίκτυα που έχουν δεχθεί τις μεγαλύτερες μειώσεις είναι το YouTube και το Twitter, ενώ το Facebook είναι η μόνη εφαρμογή που έδειξε ανθεκτικότητα στην εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του PG.
«Αν και δεν μπορούμε οριστικά να επιβεβαιώσουμε ότι το PG προκαλεί αυτές τις τάσεις, πιστεύουμε ότι η επιτυχία του παιχνιδιού συμβάλει σημαντικά σε αυτές», καταλήγει η Citi.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.