Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Ο Διαβόητος Ναός Του Σεξ Και Η Ιέρεια Τσατσά Που Έκανε Κουμάντο

Ο Διαβόητος Ναός Του Σεξ Και Η Ιέρεια Τσατσά Που Έκανε Κουμάντο
Η Tracy Elise, που συχνά φορούσε αραχνοΰφαντα φορέματα, μαντίλια στα χρώματα των πολύτιμων λίθων και παραδοσιακά bindi κολλημένα πάνω από το τρίτο μάτι της, ήταν γνωστή ως Μυστικιστική Μητέρα στις ιέρειες της ομάδας της. 55χρονη μητέρα τριών παιδιών, η Elise προσκαλούσε άντρες και γυναίκες στον ναό της για να τους γιατρέψει μέσω αισθησιακού μασάζ και θεραπευτικών συνεδριών ταντρικού σεξ. Θεωρεί τον εαυτό της ιέρεια και θεραπεύτρια. Πάντως σώμα ενόρκων στην Αριζόνα την καταδίκασε απλώς ως τσατσά.
Η Elise βρέθηκε ένοχη σε 22 κατηγορίες σχετικές με την πορνεία και αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης 70 ετών. Έχει ήδη καταθέσει αίτημα για επιείκεια.
Στη διάρκεια της τετράμηνης δίκης της, εισαγγελείς από το γραφείο του εισαγγελέα της κομητείας Maricopa στο Φοίνιξ κατηγόρησαν την Elise ότι ουσιαστικά διοικούσε οίκο ανοχής, τον οποίο έκρυβε πίσω από το λεπτό πέπλο των σημασιολογικών γνωρισμάτων του ναού: οι πελάτες ονομάζονταν «αναζητητές» αντί για Johns (σ.σ. πελάτες των ιερόδουλων). Οι γυναίκες που έκλειναν τα ραντεβού και διαπραγματεύονταν τις αμοιβές ονομάζονταν «φύλακες» αντί για τσατσάδες και εκείνες που έκαναν σεξουαλικές πράξεις ονομάζονταν «θεές» και «θεραπεύτριες».
Η Elise ήλπιζε ότι το συνταγματικό δικαίωμά της στην ανεξιθρησκία θα την προστάτευε από την καταδίκη. Επικαλούμενη τις σχέσεις της με την αμφιλεγόμενη εκκλησία Ιθαγενών Αμερικανών Oklevueha, που έχει έδρα στη Γιούτα και είναι διάσημη κυρίως για τη χρήση πεγιότ σε θρησκευτικές τελετές, επιχειρηματολόγησε ότι οι πράξεις «ιερής σεξουαλικής θεραπείας» που τελούνταν από τις «θεές» της ήταν εκφράσεις της θρησκείας της.
«Αυτή είναι η θρησκεία μου. Αυτή είναι η εκκλησία μου», είπε η Elise καταθέτοντας στις 8 Απριλίου στο δικαστήριο. «Εμμένω στις απόψεις μου για όλο αυτό». Η λειτουργία του ναού βασιζόταν στο Τάντρα, ένα σεξουαλικό τελετουργικό που χρονολογείται από την αρχαία Ινδία. Το Τάντρα επιδιώκει να ενώσει το μυαλό, το σώμα και το πνεύμα μέσω της δημιουργίας ενός μοναδικού δεσμού μεταξύ των σεξουαλικών συντρόφων.
Η Elise πιστεύει ότι η επίδραση μπορεί να είναι τόσο ισχυρή που θεραπεύονται οι συναισθηματικές ουλές που έχουν δημιουργηθεί στη διάρκεια της ζωής των ανθρώπων. Λατρεύει μια γυναικεία θεότητα και βλέπει τις γυναίκες ως οδηγούς στη σεξουαλική θεραπεία και την ευτυχία. Αλλά αφού ξεσκέπασαν αυτό που θεωρούν ως μυστικιστικό προσωπείο της Elise, οι εισαγγελείς περιέγραψαν τις σεξουαλικές πράξεις με πιο ωμούς, οικείους όρους: ερωτικά μασάζ, άγγιγμα γεννητικών οργάνων, αυνανισμός, στοματικό σεξ, κολπικό σεξ και πρωκτική διείσδυση.


Οι εισαγγελείς υποστήριξαν ότι ενώ η Elise ήταν ευπρόσδεκτη να πραγματοποιήσει όση ιερή σεξουαλική θεραπεία ήθελε, αστυνομική έρευνα διάρκειας έξι μηνών έδειξε ότι είχε επίσης παραβιάσει τους νόμους περί πορνείας της Αριζόνας, αποδεχόμενη δωρεές με αντάλλαγμα σεξουαλικές πράξεις.
Σύμφωνα με τα δικόγραφα, η Elise απαιτούσε «οι αναζητητές να εκτονωθούν ή να έχουν οργασμό με αντάλλαγμα αμοιβή και πως, κατ' ελάχιστον, οι "θεές" πρέπει να εκθέτουν τα στήθη τους στη διάρκεια των συνεδριών». Η Elise καθοδήγησε τις «θεές» να μη συζητούν το θέμα της αμοιβής με τους «αναζητητές», σε μια προσπάθεια να παρακάμψει τον νόμο κατά της πορνείας. Οι «θεές» διαφημίζονταν στις ενότητες «adult», «escort», και «body rub» σε ιστοσελίδα γνωστή για πορνεία.
Μια διαφήμιση για τον ναό σε ένα εναλλακτικό περιοδικό έγραφε:
«Η θεά Αφροδίτη παρέχει αισθησιακή λατρεία... που σε ανυψώνει, είτε επιθυμείς να χαλαρώσεις και να είσαι ευτυχισμένος είτε λαχταράς την εκτίμησή μου για τον ανδρισμό σου. Προσφορές στήριξης: 204 δολάρια ανά ώρα, 303 δολάρια τα 90 λεπτά».
Μια άλλη διαφήμιση-κράχτης με τίτλο «Πολύ ερωτική θεά Σοφία» έγραφε «όταν περνάς την είσοδο του Ναού, σε χαιρετώ με μια σέξι ενδυμασία θεότητας, σε καλωσορίζω με μια πολύ εγκάρδια αγκαλιά. Παίρνω το χέρι σου και σε οδηγώ στον θάλαμό μου».
Σύμφωνα με έγγραφα της δίωξης, οι άντρες ποτέ δεν πλήρωναν μια υπάλληλο του ναού απευθείας. Αντ' αυτού άφηναν μια «προσφορά» ή «μια δωρεά» στο κρεβάτι, στο τέλος των συνεδριών τους. Οι «θεές» κέρδιζαν από 5.000-8.000 δολάρια τον μήνα.
Στη δίκη η Elise υπερασπίστηκε τον εαυτό της καλώντας τον ιδιοκτήτη ενός οίκου ανοχής στη Νεβάδα ως κορυφαίο της μάρτυρα, προκειμένου να υπογραμμίσει τις διαφορές μεταξύ των επαγγελμάτων τους. Στη διάρκεια της κατάθεσής του, αποκαλύφθηκε ότι η Elise του έκανε θεραπευτικό μασάζ σε συνδυασμό με άγγιγμα γεννητικών οργάνων προτού έρθει στο δικαστήριο.
Σύμφωνα με έγγραφα της δίωξης, οι άντρες ποτέ δεν πλήρωναν μια υπάλληλο του ναού απευθείας. Αντ' αυτού άφηναν μια «προσφορά» ή «μια δωρεά» στο κρεβάτι, στο τέλος των συνεδριών τους. Οι «θεές» κέρδιζαν από 5.000-8.000 δολάρια τον μήνα.
Σε κάποιο σημείο, η Elise προσπάθησε να δώσει έμφαση στην αμυντική γραμμή της περί ελεύθερης θρησκευτικής έκφρασης ρωτώντας την ντετέκτιβ Amanda Herman του Ηθών της αστυνομίας της Αριζόνας: «Νομίζεις ότι εσύ ή η κυβέρνηση έχετε το δικαίωμα να καθορίσετε τι είναι ιερό και τι όχι;»
Η Herman παρέμεινε ατάραχη και απάντησε ότι «καταθέτω ότι στις συνεδρίες των οποίων ήσουν υπεύθυνη διαπραττόταν πορνεία».
Οι κατήγοροι Christopher Sammons και Edward Leiter αντιδρούσαν με ένσταση στις ερωτήσεις της Elise προς τους μάρτυρες. Η δικαστής του Ανώτατου Δικαστηρίου Sherry Stephens αποδεχόταν τις ενστάσεις τους και έπειτα υπομονετικά προσπαθούσε να εξηγήσει τους νόμους και τους κανόνες στην Elise.
Η Sylvia Wade, κόρη της Elise και πρώην «φύλακας» του ναού, υποστήριξε ότι οι εισαγγελείς εστίασαν μόνο στις σεξουαλικές πράξεις. Παραδέχθηκε πως υπήρχαν σεξουαλικές συνεδρίες στον ναό, αλλά μόνο στο πλαίσιο θεραπευτικής αγωγής. «Όλα είναι πιθανά, τίποτα δεν είναι εγγυημένο», επέμεινε η Wade για την εμπειρία στον ναό της μητέρας της. «Είναι δυο άνθρωποι που συνδέονται».
Σε απάντηση στο ζήτημα της πληρωμής, η Wade απάντησε ότι «κάθε εκκλησία ζει με τις δωρεές».


Φωτογραφία της Tracy Elise από το Facebook
Η Elise κάλεσε έναν Ινδιάνο γιατρό, μια πορνοστάρ, έναν γκουρού και έναν γυμνό life coach στη διάρκεια της δίκης. Αλλά η πιο περίεργη κατάθεση έγινε από τον τηλεοπτικό σταρ των ριάλιτι, αυτοαποκαλούμενο νταβατζή και ιδιοκτήτη πορνείου Denis Hof.
Ο Hof συνέκρινε τις πρακτικές της δικής του επιχείρησης στο Bunny Ranch και έξι άλλων νόμιμων οίκων ανοχής με εκείνης της Elise. Επίσης, χρησιμοποίησε την ευκαιρία για να κατακεραυνώσει τις αρχές της Αριζόνας για «εντυπωσιασμό του ακροατηρίου» στη διάρκεια των προσπαθειών τους να καταστείλουν την παράνομη σωματεμπορία, λέγοντας ότι η νόμιμη πορνεία είναι η απάντηση για να βγουν οι εγκληματίες εκτός της βιομηχανίας του σεξ.
«Γίνεται πολύ σεξ στην Αριζόνα και οι άνθρωποι κοιτούν από την άλλη», είπε ο Hof, προσθέτοντας ότι είδε διαφημίσεις 600-700 νεαρών γυναικών, πολλές από αυτές ανήλικες, στις σελίδες παροχής σεξουαλικών υπηρεσιών της Αριζόνας.
Ο Hof κατέθεσε ότι στην πορνεία οι γυναίκες πάντα ζητούν όσο περισσότερα χρήματα είναι δυνατό να πάρουν, ενώ οι άντρες πάντα θέλουν να ξοδέψουν όσο το δυνατό λιγότερα, κάτι που έρχεται σε απευθείας αντίθεση με το «σύστημα τιμής» της Elise. Το πρόγραμμα εθελοντικών δωρεών του ναού δεν ευθυγραμμιζόταν με τις συνήθεις πρακτικές ενός οίκου ανοχής. Η Elise είπε ότι ορισμένοι «αναζητητές» εκμεταλλεύτηκαν τις «θεές» της απολαμβάνοντας τις θεραπείες τους χωρίς να αφήσουν κάποια προσφορά.
Το σύστημα τιμής της Elise θα στοίχιζε εκατομμύρια στους οίκους ανοχής του, είπε ο Hof. Εξήγησε ότι η «βίβλος» του ενθαρρύνει τις πόρνες να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους στους πελάτες αφού επιτύχουν δέσιμο.
«Τελικά, σου την έπαιξε;»
Όλα λειτουργούν καλά, πρόσθεσε, με τον μέσο πελάτη να ξοδεύει πάνω από 1.000 δολάρια ανά επίσκεψη. Κάποιος έχει ξοδέψει ακόμα και 2,4 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, ο στόχος, τόνισε, είναι πάντα να «πάρει το χρήμα» εκ των προτέρων και όχι να βασίζεσαι σε κάποιου είδους δωρεά στο τέλος.
Εάν το σύστημα τιμής της Elise είχε επιβληθεί παντού, πολλές πόρνες θα δούλευαν χωρίς εγγυημένη αμοιβή, είπε ο Hof. «Ένας κύριος δεν θα πλήρωνε, ή εάν πλήρωνε θα ήταν μικρότερο το ποσό» απ' ό,τι εάν διαπραγματευόταν την τιμή εκ των προτέρων, συνέχισε.
«Κάποιοι θέλουν να μπουν μέσα και να κάνουν σεξ. Άλλοι θέλουν να έχουν μια εμπειρία. Ο καθένας έχει διαφορετική ιδέα για το ποιος είναι ο ρόλος του», είπε ο Hof. «Τα κορίτσια είναι εκεί για να περάσουν καλά και να βγάλουν εξαψήφιο εισόδημα. Εκείνες είναι εκεί για τα χρήματα».
Αυτές οι υπηρεσίες στο ράντσο Bunny Ranch, ωστόσο, είναι αρκετά διαφορετικές από εκείνες που παρείχε ο ναός της Elise, είπε.
Ο Hof αποκάλυψε στη διάρκεια της κατάθεσής του ότι η Elise του είχε κάνει «συνολική θεραπεία σώματος» στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του την προηγούμενη νύχτα. Περιέγραψε την απίστευτα χαλαρωτική εμπειρία που του επέτρεψε να κοιμηθεί καλύτερα μετά από πολύ καιρό.
Όταν η Elise ρώτησε τον Hof εάν πιστεύει ότι είναι πόρνη, ο Hof είπε ότι «σε βλέπω περισσότερο ως θεραπεύτρια ή εκπαιδεύτρια».
Στην κατ' αντιπαράθεση εξέτασή του από τον Sammons, ο Hof είπε ότι εκείνος και η Elise ήταν γυμνοί και πως εκείνη έτριψε το κεφάλι του με λάδι και άγγιξε το πέος του. Είπε ότι ήταν νευρικός μόνο επειδή συνήθως βγαίνει με «κορίτσια που έχουν τη μισή ηλικία της», πόρνες που είναι γύρω στα 20 και δουλεύουν σε οίκους ανοχής.
«Τελικά, σου την έπαιξε;» ρώτησε απροκάλυπτα ο Sammons.
Ο Hof είπε ότι δεν θυμάται να τον ικανοποίησε χειρωνακτικά και πως ίσως αποκοιμήθηκε.
«Δεν ήταν σαν αυνανισμός, αλλά υπήρχε άγγιγμα των γεννητικών οργάνων», είπε ο Hof. «Ένιωσα απίστευτα χαλαρός, δεν έχω νιώσει έτσι πολύ καιρό».


Φωτογραφία της Tracie Elise από το Facebook
Περισσότεροι από άλλοι 30 κατηγορούμενοι στην υπόθεση, συμπεριλαμβανομένων πολλών που εμπλέκονται στις σεξουαλικές πράξεις και ενός διευθυντή γραφείου που δίδασκε μαθήματα σεξουαλικής θεραπείας, δέχθηκαν να κάνουν συμβιβασμό και τους επιβλήθηκαν ελαφριές ποινές, όπως ένα έτος υπό αστυνομική επιτήρηση. Κάποιοι συγκατηγορούμενοι συμφώνησαν να καταθέσουν κατά της Elise ενώ άλλοι όχι.
Σε πολλά βίντεό της στο YouTube και εμφανίσεις της σε ραδιοφωνικές εκπομπές, η Elise είπε ότι ήταν βέβαιη πως κάποιοι ντετέκτιβ θα συνειδητοποιούσαν πως διέλυσαν μια εκκλησία από τη στιγμή που επανεξέταζαν τα αρχεία του ναού στα αρχεία του υπολογιστή που κατασχέθηκαν κατά την επιδρομή. «Υπήρξε λίγο αφελής, [νόμιζε] ότι η αλήθεια θα την απελευθέρωνε», είπε ο Ben Wade, γιος της Elise. «Νιώθω σαν να είναι θρησκευτική και πολιτική κρατούμενη».
Ο Wade είπε ότι αρχική πρόθεση της μητέρας του δεν ήταν να γίνει μάρτυρας, αλλά η υπόθεση εξελίχθηκε προς αυτή την κατεύθυνση με τις καταδικαστικές αποφάσεις και την πιθανότητα να της επιβληθεί ποινή ισόβια κάθειρξης, έστω κι αν το μόνο θύμα ήταν η πολιτεία.
«Νιώθω σαν να είναι θρησκευτική και πολιτική κρατούμενη»
Είπε επίσης ότι οι εισαγγελείς παραδέχθηκαν την ειλικρίνεια των θρησκευτικών πεποιθήσεων της Elise πολλές φορές στη διάρκεια της δίκης. Είναι πεπεισμένος ότι εκείνες οι ομολογίες θα βοηθήσουν τη μητέρα του στην έφεση. Είπε πως είναι βέβαιος ότι τα ανώτερα δικαστήρια θα κάνουν καλύτερη δουλειά εξετάζοντας συνταγματικά ζητήματα.
Η Kyle Green, νομική σύμβουλος της Elise, είπε ότι μια συμφωνία με την εισαγγελία θα μείωνε την πιθανή έκθεση της Elise σε μακροχρόνια φυλάκιση, αλλά αυτό δεν περιλαμβανόταν ποτέ στις επιλογές της Elise. «Η κ. Elise έχει πολύ ισχυρό σύστημα πεποιθήσεων», είπε η Green. Ήταν ανένδοτη, καθώς επιθυμούσε είτε να απορριφθούν οι κατηγορίες είτε να πάει η υπόθεσή της σε δίκη και να αποφασίσει το σώμα των ενόρκων.
«Νομίζω ότι αυτή η δίκη ήταν τόσο διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη έχω πάρει μέρος. Ήταν εκείνη που έκανε αυτό που ήθελε. Δεν θα πήγαινα προς αυτή την κατεύθυνση», είπε διπλωματικά η Green.
Η Elise, οι υποστηρικτές της και τα παιδιά της βλέπουν πέρα από την ετυμηγορία, σε δευτεροβάθμιο επίπεδο. Εκεί ελπίζουν ότι τα ίδια συνταγματικά ερωτήματα που αποκλείστηκαν στο Ανώτερο Δικαστήριο θα γίνουν η καλύτερη ελπίδα της μητέρας τους για απαλλαγή. Η υπόθεση του ναού της Elise –ή του οίκου ανοχής, αναλόγως πώς το βλέπει κανείς– θα μπορούσε να οδηγήσει στον έλεγχο των ορίων της θρησκευτικής ελευθερίας σύμφωνα με την Πρώτη Τροπολογία ενώπιον του Εφετείου της Αριζόνας και ίσως τελικά ενώπιον του ομοσπονδιακού Εφετείου Ninth Circuit στο Σαν Φρανσίσκο.
Ο Loren Thomas, κοσμήτορας στο Prescott College της Αριζόνας και φίλος της Elise που έχει συζητήσει θέματα θρησκείας μαζί της πολλές φορές, είπε ότι δεν υπάρχουν πραγματικά θύματα στην υπόθεση και πως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να επιβληθεί μεγάλη ποινή στην Elise, μια και δεν αποτελεί απειλή για τον κόσμο.
Ο Thomas, ο οποίος έχει επίσης μεταπτυχιακό στην αγιότητα από την Ανασχηματισμένη Επισκοπική Σχολή στη Φιλαδέλφεια και είναι μελετητής της κλασικής θρησκευτικής σκέψης, είπε ότι το Τάντρα είναι μια «πολιτισμική προσαρμογή» που η Elise χρησιμοποιεί στο σύστημα πεποιθήσεών της και πως οι πολιτιστικές προσαρμογές είναι συνηθισμένες σε πολλές θρησκείες. Είπε ότι το Τάντρα χρονολογείται από αιώνες στις θρησκευτικές πρακτικές του ινδουισμού και του βουδισμού. «Χρησιμοποιούν τη σωματική ικανοποίηση για να πετύχουν μια διαφοροποιημένη κατάσταση συνείδησης», είπε ο Thomas, όπως ακριβώς οι θρησκείες των Ινδιάνων μπορεί να χρησιμοποιούν το πεγιότ για να επιτύχουν παρόμοιο αποτέλεσμα ή οι χαρισματικές χριστιανικές θρησκείες μπορεί να χρησιμοποιούν την πολυγλωσσία. Ενώ πολλοί μπορεί να βρίσκουν αντισυμβατική και άβολη τη θρησκεία της Elise, εκείνος είπε ότι οι πεποιθήσεις της είναι όλες δανεισμένες από μια ποικιλία θρησκευτικών παραδόσεων.
«Καθεμία από αυτές έχει προηγούμενο στην ιστορία και παράλληλες σημερινές θρησκείες», είπε ο Thomas.
Η κομητεία Maricopa διαφωνεί. «Πιστεύουν ότι σε κάποιο βαθμό πραγματικά πίστευε πως ό,τι έκανε ήταν θρησκευτικό», είπε ο Jerry Cobb, εκπρόσωπος της Εισαγγελίας της Κομητείας. Αλλά πρόσθεσε ότι «δεν μπορείς να δίνεις σεξ έναντι χρημάτων. Και, στο τέλος της ημέρας, αυτό έκανε». Η ποινή της Elise θα απαγγελθεί στις 19 Μαΐου.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.