Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Θα χαθούν κι άλλες θέσεις εργασίας και… η Χρυσοβελώνη καμαρώνει!


H
υφυπουργός Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη, με μεγάλη «εθνική υπερηφάνεια», χαρακτήρισε το λεωφορείο χωρίς οδηγό ως«Παγκόσμια πρωτοτυπία στον κλάδο των μεταφορών»

Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό σε δρόμο των Τρικάλων, το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015. Σε πραγματικές συνθήκες δοκιμάστηκε σήμερα το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό στους δρόμους των Τρικάλων, ένα παγκόσμιο επίτευγμα που παίρνει σάρκα και οστά στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού προγράμματος CityMobil 2, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κυκλοφορία για τις πρώτες 6 ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου,  θα γίνεται χωρίς επιβάτες. Από τις 18 Σεπτεμβρίου  θα δέχεται επιβάτες στην πιλοτική του λειτουργία και από τα τέλη Οκτωβρίου, θα γίνεται κανονικά η αυτόματη ανεξάρτητη κυκλοφορία του.  ΑΠΕ- ΜΠΕ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αποστόλης Ζώης
Το λεωφορείο ολοκλήρωσε με επιτυχία τον περασμένο μήνα τον κύκλο πιλοτικής του λειτουργίας στην «Έξυπνη πόλη» των Τρικάλων, βγαίνοντας… μόνο μια φορά εκτός δρόμου πατώντας στο πεζοδρόμιο!
Η υφυπουργός, κατά τη διάρκεια απολογιστικής συνέντευξης Τύπου για το πιλοτικό έργο citymobil2, έκανε λόγο για «καινοτομία και πρόσκληση», μιας και αυτοματοποιημένο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό λειτούργησε για πρώτη φορά εντός αστικού ιστού. Τόσο η κ. Χρυσοβελώνη όσο και η γενική γραμματέας Μεταφορών Πέτη Πέρκα αναφέρθηκαν στις θεσμικές προκλήσεις, αφού χρειάστηκαν νομοθετικές αλλαγές για να επιτραπεί η κυκλοφορία οχήματος χωρίς οδηγό, έστω και για πιλοτική εφαρμογή (νόμος 4313/2014).
«Πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία. Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα πλήρες αυτοματοποιημένο σύστημα μεταφορών», σχολίασε ο Άγγελος Aμδίτης, διευθυντής έρευνας του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) και υπογράμμισε ότι το αντίστοιχο πρόγραμμα της Google δεν ήταν τόσο εντυπωσιακό, καθώς μέσα στο όχημα βρισκόταν οδηγός, ο οποίος -ανά πάσα στιγμή- μπορούσε να επέμβει στη λειτουργία του.
Υπενθυμίζεται πως ήταν στα Τρίκαλα όπου για πρώτη φορά κυκλοφόρησε όχημα χωρίς οδηγό σε αστικό περιβάλλον, καθώς δεν ίσχυσε κάτι τέτοιο στις άλλες τέσσερις πόλεις όπου «έτρεξε» το πρόγραμμα CityMobil2 (Μιλάνο-Ιταλία, Λεόν-Ισπανία, Λα Ροσέλ-Γαλλία και Βαντάα-Φινλανδία). Συγκεκριμένα, στην Ιταλία τα εν λόγω λεωφορεία κινήθηκαν σε παραλιακό πεζόδρομο, ενώ στη Λα Ροσέλ κυκλοφόρησαν σε μεγάλη προκυμαία της περιοχής.

Πάντως, σύμφωνα με τους υπεύθυνους, η επιτυχία του ελληνικού εγχειρήματος είναι τόσο μεγάλη, αφού μέχρι και το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ ζήτησε πληροφορικό υλικό, ενώ ήδη υποβλήθηκε αίτημα στην ΕΕ για περαιτέρω χρηματοδότηση του προγράμματος.

Θα χαθούν 5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ

Στη φετινή συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, στο Νταβός, κηρύχτηκε και επίσημα, αυτό που οι ίδιοι αποκαλούν «4η Βιομηχανική Επανάσταση» και η οποία αφορά στη ρομποτοποίηση και περαιτέρω αυτοματοποίηση της ανθρώπινης εργασίας. Οι ίδιοι, που εκπροσωπούν την παγκόσμια οικονομική και πολιτική ελίτ, δήλωσαν ότι αναμένονται να «θυσιαστούν» περί τα 5 εκατ. θέσεις εργασίας στο βωμό της «βιώσιμης ανάπτυξης».
Στην Ελλάδα που η ανεργία σπάει ρεκόρ, που οι μισοί εργαζόμενοι είναι του 4ώρου και δουλεύουν 8ωρα, που πάνω από 200.000 νέοι άνθρωποι σπουδαγμένοι με χρήματα των γονιών τους αλλά και δημόσιο χρήμα έχουν εγκαταλείψει τη χώρα χάνοντας έτσι επιστήμονες και ό,τι η χώρα έχει επενδύσει σε αυτούς, η κα Χρυσοβελώνη των υποτιθέμενων “Ανεξάρτητων” και δήθεν “Ελλήνων”, χαίρεται που πραγματοποιούνται τα σχέδια της παγκόσμιας ελίτ για άμεσα κέρδη.
Πόσοι σεκιουρητάδες έχασαν τη δουλειά τους όταν μπήκαν οι αυτόματες πόρτες; Πόσοι ντελιβεράδες θα πάθουν το ίδιο μόλις κυκλοφορήσει το ρομποτάκι ντελίβερι;
Οδηγοί κάθε μέσου, μάγειροι, σερβιτόροι, καθαρίστριες, ρεσεψιονίστ, υπάλληλοι καταστημάτων, στελέχη επιχειρήσεων, αγρότες, γιατροί, εκπαιδευτικοί, ακόμα και.. νταντάδες (βλέπε κο facebook που θα πάρει ρομποτάκι για την κόρη του) είναι μερικά από τα επαγγέλματα προς κατάργηση.
Αλλά το πείραμα έγινε στην Ελλάδα με το λεωφορείο, πέτυχε -παρότι κόντεψε να φάει και κανένα πεζό- και Χρυσοβελώνη καμαρώνει! Βέβαια… αν πάτε στο γραφείο της “Ανεξαρτήτου Ελληνίδας” δικηγόρου, θα δείτε και την απόλυτη αμερικανιά: Ταμπελάκι που λέει ότι η ώρα χρεώνεται προς 80 ευρώ!
Να δούμε πόσους πελάτες θα έχει σε λίγα χρόνια με τις μισές θέσεις δοσμένες σε μετανάστες και τις άλλες μισές σε ρομπότ!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.