Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

O φόβος της αρρώστιας

O φόβος της αρρώστιας, μια κατάσταση σε κάποιο βαθμό φυσιολογική για τους περισσότερους ανθρώπους, μπορεί – ξεπερνώντας κάποια όρια – να μετατραπεί σε αρρώστια καθαυτή, γεγονός που παρατηρούμε γύρω μας ιδίως αυτή την εποχή.  O φόβος από μόνος του είναι γνωστό ότι αποδυναμώνει τον άνθρωπο πολλαπλά. H επίδραση του στον ψυχισμό, στην δύναμη, την αισιοδοξία και το κουράγιο μας είναι βέβαια προφανής.
fearΑυτό που είναι ίσως λιγότερο προφανές – αν και όχι άγνωστο σαν εμπειρία σε πολλούς- είναι ο τρόπος με τον οποίο ο φόβος επιδρά στο σώμα και στην κατάσταση της υγείας μας γενικά και στην κατάσταση του ανοσοποιητικού μας συστήματος ειδικότερα, όταν πρόκειται για την άμυνα του οργανισμού μας απέναντι στα συνηθισμένα προβλήματα.
Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και πραγματικά τόσο επίκαιρο αυτό που έγραφε ο E. Μπαχ ήδη στα 1931 σχετικά με το φόβο και την επίδραση του στην υγεία και την αρρώστια:
Στην εποχή μας ο φόβος της αρρώστιας έχει αναπτυχθεί τόσο που έχει γίνει μια μεγάλη δύναμη καταστροφής, επειδή ανοίγει την πόρτα σε εκείνα τα πράγματα που τρέμουμε και διευκολύνει το να μας συμβούν.

Μαθήματα με την Κάλλας


JPCALLAS1
Συνεχίζεται στο «John Golden Theatre» της Νέας Υόρκης το αφιερωμένο στη Μαρία Κάλλας έργο του Terrence McNally. «Αξίζει να έλθεις κολυμπώντας στη Νέα Υόρκη για να το δεις», γράφουν οι κριτικές που εδώ και τρεις μήνες ασχολούνται με τις ενστάσεις και τις συζητήσεις που προκαλεί. Η ντίβα συνεχίζει, καθώς φαίνεται, να ταράζει με την παράξενα ανησυχητική παρουσία της το κοινό ακόμα και σήμερα.
MASTER CLASS
«Πιπί-κακά», «πιπί-κακά». Πράγματι, έτσι μιλούσε η Μαρία Κάλλας όταν εκνευριζόταν την ώρα που δίδασκε; Και ο Αριστοτέλης Ωνάσης στα αλήθεια θεωρούσε ότι το καλύτερο μέρος σε μία όπερα είναι το διάλειμμα;
Οι θεατές που μαζικά σπεύδουν να δουν τη θεατρική παράσταση της χρονιάς στη Νέα Υόρκη δεν μπορούν να μη διατυπώσουν τέτοιου είδους ερωτήματα. Δε γίνεται να μην αναρωτηθούν: «Είναι αλήθεια τα όσα βλέπουμε;» «Τόσο απορροφημένη ήταν από τον εαυτό της, τόσο βυθισμένη στο πάθος και τα πάθη της, ώστε να εκμηδενίζεται την ώρα του μαθήματος ο τρέμων από την αγωνία μαθητής;»
Ακατάπαυστα τους τρεις τελευταίους μήνες που παίζεται στο «John Golden Theatre» το «Master Class» προκαλεί παθιασμένες συζητήσεις και αναλύσεις. Το έργο αναφέρεται στην εποχή ανάμεσα στον Οκτώβριο του 1971 και το Μάρτιο του 1972. Τότε που η Μαρία Κάλλας κάθε Δευτέρα και Πέμπτη από τις 5.30 μέχρι τις 7.30 έδινε μαθήματα στο Lincoln Center στο Julliard School of Music. Αν ήσουν τυχερός και έβρισκες εγκαίρως εισιτήριο, μπορούσες με πέντε δολάρια να παρακολουθήσεις το μάθημα που ήταν ανοιχτό στο κοινό.

ΤΑ ΑΚΑΣΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΑ ΑΚΑΣΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

Τι είναι τα Ακασικα Αρχεια; Υπάρχουν όντως και αν ναι, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την ύπαρξή τους; Μεταφράζουμε το Άρθρο για Την Ακασα και τα αρχεία της
“Ολόκληρη η αντιληπτή ύλη προέρχεται από μία πρωταρχική ουσία, μία λεπτή ουσία που δεν μπορούμε να αντιληφθούμε και που καταλαμβάνει όλο τον χώρο, Η Ακάσα ή Φωτεινός Αιθήρ, αντιδρά με την ζωή που δίνει η πράνα  ή άλλη δημιουργική δύναμη και δίνει υπόσταση κάνοντας ατέρμονους κύκλους σε όλα τα πράγματα και φαινόμενα.”– Nikola Tesla, Man’s Greatest Achievement, 1907
Η Ακάσα ανεξάρτητα με το Φιλοσοφικό σύστημα ή την Θρησκεία στο οποίο αναφέρεται έχει στην ουσία το ίδιο βασικό νόημα. Είναι η Σανσκριτική Λέξη ( Πρώιμη Ιερή Γλώσσα του Ινδουισμού) για τον “Αιθέρα” με την φυσική αλλά και την Μεταφυσική του Έννοια. Η ύπαρξη αυτής της “ουσίας” έχει ερευνηθεί από επιστήμονες και Φιλόσοφους των αρχαίων χρόνων, σε όλες τις παραδόσεις και δοξασίες που χρονολογούνται χιλιετίες πριν. Η θεωρία της Ακάσα Προήλθε από τον Ανατολικό Εσωτερισμό / Μυστικισμό και με την πάροδο των χρόνων πέρασε και στον Δυτικό Εσωτερισμό. Ας σημειώσουμε εδώ πως μιλάμε στο συγκεκριμένο σημείο για την Ακάσα και ΌΧΙ τα ακασικά αρχεία.
Και επέτρεψαν στον Απολλώνιο να κάνει τις ερωτήσεις του, και εκείνος τους ρώτησε: ” Από τι θεωρείτε πως αποτελείται ο Κόσμος;” και απάντησαν: “Απο στοιχεία.” “Και αυτά τα στοχεία είναι τέσσερα;” αναρωτήθηκε. “Όχι τέσσερα” είπε ο Λάρχας, “αλλά πέντε“. “Πως μπορεί να υπάρχει και πέμπτο;” αναρωτήθηκε ο Απολλώνιος “μαζί με το Νερό και τον Αέρα, την Γη και τη Φωτιά;” “Υπάρχει και ο Αιθήρ“απάντησε ο άλλος ” που θα πρέπει να θεωρηθεί ως το στοιχείο από το οποίο δημιουργήθηκαν οι Θεοί –  Περί Απολλώνιου Τυανέως
Η Ακάσα είναι με λίγα λόγια η βάση όλων των πραγμάτων του Φυσικού κόσμου και σε διάφορες Φιλοσοφίες  λογίζεται ως η ουσία που βρίσκεται πίσω από την δημιουργία της Ύλης. Σύμφωνα με πολλούς έιναι η πηγή της ενέργειας της Υλικής Εκδήλωσης. Αυτό είναι αρκετά ενδιαφέρον, αφού η Κβαντική Φυσική μας έδειξε πως οι ανθρώπινες σκέψεις, οι προθέσεις, τα συναισθήματα κ πολλά ακόμη έχουν άμεση επίδραση στον Φυσικό Υλικό μας κόσμο. Οι Επιστημονικές θεωρίες του Σύγχρονου κόσμου δεν αναγνωρίζουν την πραγματική ύπαρξη της Ακάσα όμως το γεγονός πως η Κβαντική Φυική έδειξε πως το Διάστημα δεν είναι Κενό τείνει να επιβεβαιώνει την ύπαρξη μίας τέτοιας ουσίας.

DION FORTUNE – ΨΥΧΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για DION FORTUNE – ΨΥΧΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ

Ποιές είναι οι περιπτώσεις των ψυχικών επιθέσεων και ποιά είναι τα σημάδια τους; Ας δούμε αυτό το ζήτημα μέσα από την οπτική της Dion Fortune και το εγχειρίδιό της «Ψυχική Αυτο Άμυνα».

Dion Fortune : Ψυχικες επιθεσεις – 1ο μέρος μετάφρασης:

«Αν κοιτάξουμε το σύμπαν γύρω μας θα διαπιστώσουμε πως είναι δύσκολο να μην συνειδητοποιήσουμε πως θα πρέπει να υπάρχει κάποιο παρακαμπτήριο σχέδιο που συντονίζει την αέναη πολυπλοκότητά του. Αν πάρουμε στα χέρια μας και εξετάσουμε κάθε ζωντανό πλάσμα, όσο απλό και αν είναι αυτό, θα πρέπει να κατανοήσουμε πως η προδιαγεγραμμένη ποικιλία των μελών του είναι σχεδιασμένη πάνω σε κάποιο πλαίσιο.
Η Επιστήμη επιδίωξε μάταια να ανακαλύψει αυτή τη συγκεκριμένη αρχή. Όμως δεν θα βρεθεί ποτέ στην φυσική σφαίρα ύπαρξης, διότι υπάγεται στα πλαίσια του φυσικού.Οι δυνάμεις αυτές του σύμπαντος, το πλαίσιο πάνω στο οποίο είναι δομημένη μια τέτοια αρχή, ανήκει σε μια διαφορετική φάση εκδήλωσης από την φυσική, έχοντας διαφορετικές διαστάσεις από τις τρεις που εμείς έχουμε συνηθίσει και κατανοήσει μέσα από τρόπους συνειδητότητας στους οποίους υπαγόμαστε. Ζούμε στο μέσον των αόρατων δυνάμεων,και μπορούμε να κατανοήσουμε μόνο τις επιδράσεις τους. Κινούμαστε ανάμεσα σε αόρατες μορφές οι πράξεις των οποίων δεν γίνοντα αντιληπτές εξ’ολοκλήρου από εμάς, αν και επηρεαζόμαστε φανερά από αυτές.
Σε αυτή την πλευρά της φύσης, που είναι αόρατη στις αισθήσεις μας, άυλη ως προς τα αισθητήρια όργανά μας, μπορούν να συμβούν πολλά που έχουν αντίκτυπο στο φυσικό πεδίο. Υπάρχουν πλάσματα που ζούν σε αυτό τον αόρατο κόσμο, όπως τα ψάρια ζουν στην Θάλασσα.Υπάρχουν άντρες και γυναίκες με εκπαιδευμένα μυαλά, η ειδικές «Δυνάμεις» που μπορούν να εισχωρήσουν σε αυτόν τον αόρατο κόσμο όπως ο δύτης καταδύεται στα βάθη του ωκεανού. Υπάρχουν επίσης φορές όπου οι αόρατες αυτές δυνάμεις ρέεουν πάνω από εμάς και τις ζωές μας.Συνήθως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Είμαστε προστατευμένοι από την ίδια την ανικανότητά μας να αντιληφθούμε αυτές τις αόρατες δυνάμεις. Υπάρχουν τέσσερις περιπτώσεις πάντως, κατά τις οποίες το πέπλο μπορεί να αφαιρεθεί και έτσι να συναντήσουμε αυτό που είναι αόρατο. Μπορεί να βρεθούμε σε έναν τόπο όπου αυτές οι δυνάμεις είναι συγκεντρωμένες. Ίσως να συναντήσουμε ανθρώπους που χειρίζονται αυτές τις δυνάμεις. Μπορεί οι ίδιοι να πέσουμε πάνω σε αυτές τις δυνάμεις,καθοδηγούμενοι από το ενδιαφέρον μας για αυτές,και να αναδυθούμε από αυτά τα βάθη προτού καν αντιληφθούμε που βρισκόμαστε. Ή Μπορεί να γίνουμε θύματα κάποιων συγκεκριμένων παθολογικών συνθηκών που «σηκώνουν» αυτό το πέπλο.

Διαλύοντας το Πονόσωμα



Το πονόσωμα, που είναι η ζοφερή σκιά που ρίχνει το εγώ, φοβάται το φως της συνειδητότητάς σου. Η επιβίωσή του εξαρτάται από την ασυνείδητη ταύτισή σου μαζί του, καθώς και από το συνει­δητό σου φόβο να αντιμετωπίσεις τον πόνο που ζει μέσα σου. Ό­μως αν δεν τον αντιμετωπίσεις, αν δε φέρεις το φως της συνειδητότητάς σου μέσα στον πόνο, θα αναγκαστείς να τον ζεις ξανά και ξανά. Το πονόσωμα μπορεί να σου φαίνεται σαν ένα επικίνδυνο τέρας που δεν αντέχεις να το κοιτάξεις, αλλά σε διαβεβαιώνω ότι είναι ένα φάντασμα δίχως υπόσταση, που δεν μπορεί να επικρατή­σει ενάντια στη δύναμη της παρουσίας σου. Κάποιες πνευματικές διδασκαλίες ισχυρίζονται ότι κάθε πόνος είναι τελικά μια ψευδαίσθηση, κι αυτό είναι αλήθεια.





Το ερώτημα είναι: είναι αυτό αλήθεια για σένα; Μια απλή πεποίθηση δεν το κάνει αλήθεια. Θέλεις να βιώνεις πόνο σε όλη την υπόλοιπη ζωή σου και να εξακολουθείς να λες ότι είναι ψευδαίσθηση; Σε απαλλάσσει αυ­τό από τον πόνο; Αυτό που μας απασχολεί εδώ είναι το πώς μπορείς να συνειδητοποιήσεις αυτή την αλήθεια - δηλαδή, να την κάνεις α­λήθεια στη δική σου εμπειρία.


Το πονόσωμα δε θέλει να το παρατηρείς άμεσα και να δεις τι είναι πραγματικά. Τη στιγμή που το παρατηρείς, που νιώθεις το ενεργειακό του πεδίο μέσα σου και κατευθύνεις την προσοχή σου μέσα του, η ταύτιση σπάει. Μπαίνεις σε μια ανώτερη διάσταση συνειδητότητας, που την ονομάζω παρουσία. Τώρα είσαι παρατηρη­τής του πονοσώματος. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να σε χρησι­μοποιεί πια προσποιούμενο ότι είναι εσύ, και δεν μπορεί πια να ανεφοδιαστεί μέσα από σένα. Έχεις βρει τη δική σου εσωτερική δύνα­μη. Έχεις αποκτήσει πρόσβαση στη δύναμη του Τώρα. Τι συμβαίνει στο πονόσωμα όταν γινόμαστε αρκετά συνειδητοί ώστε να διαλύσουμε την ταύτισή μας μαζί του; Η απουσία

Η ευτυχία είναι η εκδίκησή μου – Μ.Βαμβουνάκη

Ένα πρωινό, νιώθοντας αόριστα καλά, επιθύμησα να φτιάξω ένα μήνυμα και να το στείλω σε όλους τους γνωστούς μου που τα νούμερά τους τα έχω περασμένα στο κινητό μου. Αόριστα καλά ένιωθα!
     get-the-gloss-product-or-person-that-changed-my-life-1-620x330
Έγραψα στο κινητό μου λοιπόν και τους έστειλα το εξής: Θυμήσου μιαν εποχή που ήσουν ευτυχισμένος. Με χαρά και πληρότητα. Τότε που αισθανόσουν ότι ζούσες τον αληθινό εαυτό σου.
Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά. Ελάχιστοι απάντησαν θετικά. Ελάχιστοι μπόρεσαν να θυμηθούν και να πουν κάτι σαφές και συγκεκριμένο. Οι πιο πολλοί μπερδεύτηκαν, ήρθαν σε αμηχανία, μερικοί μάλιστα έμοιαζαν θυμωμένα αρνητικοί.
Έμεινα κατάπληκτη! Είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να μην μπορεί να θυμηθεί κάτι ευτυχισμένο απ’ τη ζωή του όλη; Να δυσκολεύεται τόσο να εντοπίσει κάποια χαρά; Μου φάνηκε ανυπόφορα άχαρη και μουντή η κατάστασή τους. Τους συμπόνεσα και, ταυτόχρονα, περίπου τους θύμωσα. Ανακάλυψα πως οι πιο «δυστυχισμένοι» απ’ τους γνωστούς μου αντικειμενικά είχαν τα περισσότερα αγαθά. Μόρφωση, οικονομική άνεση, υγεία, ωραίο σπίτι, καλή δουλειά, κι άλλα…

Το σώμα μας γίνεται τόξο και γεμίζει τοξικότητα



Το σώμα μας, απαρτίζεται από τα 7 τσάκρας, τα οποία είναι δεμένα με τις ορμόνες – ορμές μας. Οι ορμόνες μας είναι αυτές που γίνονται ο οδηγός μας για να μας δείξουν ποια τσάκρα μας είναι μπλοκαρισμένα.
Το πώς μπλοκάρονται τα τσάκρας, είναι απλό στο να το συλλάβουμε. Μπλοκάρονται από τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας. Αυτό το συνδυαστικό πακέτο δημιουργεί συμπεριφορές, δηλαδή ένα κουστούμι το οποίο ακούει στο όνομα «εγώ».


Το κυριότερο τσάκρα από όλα είναι αυτό που βρίσκεται στο στομάχι μας και είναι το 3ο. Αυτό είναι η αποθήκη των συναισθημάτων. Όχι δεν θα τα ξεχωρίσουμε τα συναισθήματα σε αρνητικά και θετικά. Αλλά θα τα δούμε στην ολότητά τους και στο πως κάνουν το σώμα μας ένα τόξο.
Υποτίθεται ότι τα τσάκρα μας είναι σε ευθεία γραμμή. Όμως δεν είναι αφού δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην οδηγείται από τα συναισθήματά του. Απλώς εμείς έχουμε συνηθίσει να λέμε συναισθηματικούς, αυτούς που έχουν οδηγό τους τα θετικά συναισθήματα, όπως χαρά. Ενώ λογικούς αυτούς που έχουν οδηγό τα αρνητικά συναισθήματα, όπως θυμός. Κι όμως και οι δύο αυτοί άνθρωποι με τα συναισθήματα πορεύονται. Έτσι το συναίσθημα είναι ο κυρίαρχος «δάσκαλος- οδηγός» μας. 

Διάβολος, δαίμονες, άνθρωπος, μαγεία και επιστήμη

Αναφέρονται πολλά διαφορετικά θέματα στην ανάρτηση , ο σκοπός όλων αυτών είναι δυο. 

1) να διευρυνθεί ο νους και τα πεδία αναζήτησης και κατανοήσεις στους ερευνητές και στα ανήσυχα μυαλά, 

2) όλα αυτά αποτελούν λιθαράκια στο να δημιουργηθεί  
μια εκλογικευμένη εικόνα με πολλά και διάφορα αποδεικτικά στοιχειά που δένουν όλα μεταξύ τους το ότι οι δαίμονες τελικά υπάρχουν και όχι μόνο. 

Γιατί όταν ξέρεις ότι υπάρχουν είσαι πιο προσεχτικός στην ζωή σου.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ:Είναι ανόητο κάποιος να είναι απόλυτος ότι δεν υπάρχουν δαίμονες κτλ την στιγμή που ούτε καν έχει μελετήσει πνευματικά βιβλία που δεν έχει ασχοληθεί με την αστρική προβολή αν και αυτό απαιτεί μια γερή ισορροπημένη ψυχική κράση και μια καλή μεταφυσική κατήχηση. ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει κάποιος κόσμος χωρίς τα πνεύματα,γιατί η ύλη ζωοποιείτε από πνευματική ύλη και η πνευματική ύλη δημιουργεί πνεύματα όπως η φύση θα δημιουργήσει πανίδα και χλωρίδα σε ότι συνθήκες και αν βρίσκεται ο χώρος. Και ποία είναι επιτέλους η πνευματική ύλη; Πρώτη πρώτη είναι ο αιθέρας η αιθερική ενέργεια ύστερα η αστρική, υπάρχουν και άλλες. Η αστρική απαιτεί αστρική προβολή η ενεργοποιημένο πολύ σε λειτουργία το 3μάτι(επίφυση) και εκπαίδευση για να την δεις αυτήν αλλά και πνεύματα. Την αιθερική ενέργεια μπορούμε να την δούμε με μία απλή άσκηση.



Η αιθερική γίνεται ορατή όταν συμπυκνώνεται και συμπυκνώνεται όταν είναι μέσα σε έμψυχους βιολογικούς οργανισμούς επειδή απαιτείτε μεγάλη ποσότητα για να κινούνται.


Και είναι πνευματική η αιθερική ύλη επειδή επηρεάζεται άμεσα από τους οραματισμούς δηλαδή από τις συνειδητές επιδράσεις του νου και τα συναισθήματα.

1)Η αύρα είναι η ενεργειακή μας εκπνοή και μπορεί να γίνει ορατή εάν το μάτι μπορέσει να εκπαιδευτεί ώστε να είναι πιο ευαίσθητο σε λεπτό-υφέστερα είδη ύλης. Σταθείτε καθιστοί ή όρθιοι απέναντι από έναν καθρέπτη σε απόσταση 1,5 μέτρο περίπου. Από πίσω σας να υπάρχει κάποιο μονόχρωμο ανοιχτόχρωμο φόντο είτε είναι τοίχος,σεντόνι χαρτί δεν έχει σημασία. το φόντο να είναι 10 εκατοστά από την πλάτη σας και ο φωτισμός να είναι διάχυτος όχι έντονος. 

Αφήστε το βλέμμα χαλαρό χωρίς να μετακινείτε ή ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας, και να μένετε εστιασμένοι στο περίγραμμα σας π,χ, στον ώμο ή στο κεφάλι,μην εστιάζεστε στο ώμο η στο φόντο αλλά κάπου ενδιάμεσα, μετά από 3-10 λεπτά θα δείτε στο περίγραμμα ένα διαφανή τρεμόπαίξιμο και αργότερα χρώμα, το χρώμα ποικήλει ανάλογα τον χαρακτήρα αλλά και την συναισθηματική κατάσταση σας. Αν κουνιέστε θα παρατηρήσετε ότι η αύρα σας ακολουθεί γιατί είναι μέρος σας. Μπορείτε να πατήσετε στο google και youtube, how to see my aura υπάρχουν πολλές ασκήσεις δεν είναι κάποιο μυστικό.

Οι προβλέψεις της Stratfor για την Ελλάδα, 2016



Το αμερικανοσιωνιστικό Ινστιτούτο Γεωπολιτικών Ερευνών Stratfor κάνοντας τις φετινές του προβλέψεις για το 2016, θεωρεί πολύ πιθανό το ενδεχόμενο κατάρρευσης της κυβέρνησης και κοινωνικές αναταραχές στο εσωτερικό, καθώς η χώρα μας θα βρεθεί αντιμέτωπη με ακόμα μία δύσκολη χρονιά

Europe-2-Greece-ProtestsΟι προβλέψεις της αμερικανικής εταιρείας αναφέρουν τα εξής: Πολιτική αστάθεια, αμελητέα ανάπτυξη, εκτόξευση ανεργίας και κοινωνικές αναταραχές. Όλα αυτά μαζί θα μπορούσαν να προκαλέσουν την πτώση της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα τη νέα χρονιά, υποστηρίζει.
Στην ετήσια έκθεσή του, που αφορά όλη την Ευρώπη, το Ινστιτούτο καταγράφει ως σημαντικότερα προβλήματα στην Ελλάδα την πολιτική αβεβαιότητα και την κοινωνική αναταραχή.
Αναφορικά με την οικονομία, τονίζει ότι θα σημειώσει «αμελητέα ανάπτυξη» την επόμενη χρονιά και εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ανεργίας. «Αυτό, θα οδηγήσει σε διαρκείς διαμαρτυρίες και συχνές συγκρούσεις στο εσωτερικό της κυβέρνησης, η οποία με τη σειρά της θα αναγκάσει τη διοίκηση να επιβραδύνει τη διαδικασία της μεταρρύθμισης» τονίζει η Stratfor και προσθέτει: «Η κατάρρευση της ελληνικής κυβέρνησης δεν μπορεί να αποκλειστεί, επειδή ο Τσίπρας ηγείται μιας ισχνής κοινοβουλευτικά, πλειοψηφίας».

Καλιφόρνια: Οι πολιτικοί θα πρέπει να έχουν στα σακάκια τους, ταμπέλες με τα λογότυπα των χορηγών τους!

Όπως είναι γνωστό, στην Αμερική, η πλειοψηφία των πολιτικών ειδικά από το Ρεπουμπλικανικό κόμμα, στηρίζονται στενά με τους χορηγούς τους, είτε είναι μεγάλες εταιρείες, είτε λομπίστες. Η άνοδος αυτού του σκοτεινού δρόμου συναλλαγών, σύμφωνα με το Ανώτατο Δικαστήριο των πολιτών, είναι η μεγαλύτερη απειλή στη δημοκρατία του έθνους τους, καθώς οι πολιτικοί είναι στην κυριολεξία μαριονέτες ή υπάλληλοι των χορηγών τους, και η πολιτική που ασκούν πολλές φορές γίνεται ακριβώς για να τους εξυπηρετεί.
Η κατάσταση αυτή, είναι χειρότερη ακριβώς επειδή δεν υπάρχει καμία διαφάνεια γύρω από αυτές τις συναλλαγές, και κανένα ρυθμιστικό όργανο δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει σωστά. Η άνοδος των Super PAC επιτρέπουν στους χορηγούς  να κρύψουν τα «δώρα» τους και αποτρέπουν τον αμερικανικό λαό από την πλήρη κατανόηση του τι γίνεται «πίσω από τις κουρτίνες».
Ωστόσο, ένα νέο μέτρο που αναμένεται να ψηφιστεί στην Καλιφόρνια δίνει μια τρομερή ιδέα για το ζήτημα – αν περάσει, οι νομοθέτες θα πρέπει να φορούν τα λογότυπα των κορυφαίων δέκα πολιτικών τους χορηγών, παρόμοια με τα σακάκια που φοριούνται από τους οδηγούς αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Η πλανητική προφητεία του Star Wars

Παρουσίασε πλανήτη με δύο μητρικά άστρα πολύ πριν την ανακάλυψη τους
Η πλανητική προφητεία του Star Wars
Τελικά ο εντυπωσιακός Τατούιν δεν ήταν μια κινηματογραφική επινόηση αφού υπάρχουν διάσπαρτοι στο Σύμπαν τέτοιοι πλανήτες

Ηταν 25 Μαΐου του 1977 όταν ο «Πόλεμος των Αστρων» έκανε πρεμιέρα στις αμερικανικές κινηματογραφικές αίθουσες. Είναι γνωστό ότι η πρώτη ταινία του θρυλικού διαστημικού έπους ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της όσον αφορά τα ειδικά εφέ. Οπως αποδείχτηκε ήταν πολύ μπροστά και όσον αφορά την… αστρονομία. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας είναι κάτοικος ενός πλανήτη που ανήκει σε δυαδικό σύστημα. Ενός πλανήτη δηλαδή που διαθέτει δύο μητρικά άστρα. 
Το πλάνο του νεαρού Λουκ Σκαιγουόκερ με φόντο το διπλό ηλιοβασίλεμα στον Τατούιν έχει γράψει κινηματογραφική ιστορία και η εικόνα αυτή αποτελεί ένα από τα σήματα κατατεθέν του κόσμου που δημιούργησε Τζόρτζ Λούκας. Επρεπε να περάσουν 15 χρόνια με την πρεμιέρα του Star Wars για να καταφέρουν οι επιστήμονες να εντοπίσουν των πρώτο πλανήτη μακριά από το ηλιακό σύστημα και 16 χρόνια για να εντοπιστούν τα ίχνη ενός εξωπλανήτη παρόμοιου με τον Τατούιν.

Οι αληθινοί Τατούιν
Σε απόσταση 12.400 ετών φωτός από εμάς στο σφαιρωτό αστρικό σμήνος M4 στον αστερισμό του Σκορπιού υπάρχει το δυαδικό σύστημα PSR B1620-26 που αποτελείται από ένα λευκό νάνο και ένα άστρο νετρονίου (πάλσαρ). Το 1993 αστρονόμοι εντόπισαν στο δυαδικό σύστημα την πιθανή παρουσία ενός τρίτου κοσμικού σώματος το οποίο οι ερευνητές εκτιμούσαν ότι είναι ένας πλανήτης. Χρειάστηκαν δέκα χρόνια για να πιστοποιηθεί η ύπαρξη του πλανήτη που έχει μάζα 2.5 φορές μεγαλύτερη από αυτή του Δία.

Γιγαντιαία Δίνη Και Αστροπύλη Στον Ουρανό Του Cern

UFO entering Interdimensional Portal over Geneva SWITZERLAND - Dec 2015 !!! 
 December 2015 - Geneva, Switzerland. US tourists filmed UFO/strange orb entering Interdimensional Portal in the sky of Geneva, just over CERN area. Click here to read the complete article :section51-ufo.com


Ένα περίεργο και αλλόκοτο φαινόμενο φαίνεται να τράβηξαν σε video μία ομάδα τουριστών στην Γενεύη της Ελβετίας, πάνω από το CERN. Μία τεράστια δίνη άρχισε να ρουφάει τα σύννεφα ολόγυρα σχηματίζοντας μία τεράστια ουράνια ρουφήχτρα. Πόσα μυστικά μας κρύβουν ακόμα;…

Πιο αναλυτικά, το video τραβήχτηκε κοντά στο CERN και συγκεκριμένα πάνω από το European Organization for Nuclear Research, κατά την επίσκεψη των τουριστών, εκεί.

Αξίζει να σημειωθεί πως λίγο μετά τη δημιουργία της δίνης, ένα άγνωστο αντικείμενο ανυψώθηκε και διασχίζοντας την απόσταση χώθηκε και χάθηκε μέσα στο «μάτι» της δίνης. Στη συνέχεια το φαινόμενο εξαφανίστηκε και τα πάντα ηρέμησαν, ακόμα και ο αέρας.

Η πραγματικότητα είναι ότι στον βαθύ σεξουαλικό οργασμό, δεν είναι το σεξ που σου δίνει την ευτυχία. Το σεξ είναι μόνο το όχημα.


Πολλοί από εμάς διδαχτήκαμε πριν γίνουμε ανάπηροι ή στην εφηβεία ότι το σεξ πρόκειται για έναν ενθουσιασμό που γίνεται όλο και πιο έντονος μέχρι να φτάσει στο αποκορύφωμα. Ο στόχος συνήθως βλέπεται ως τον οργασμό και την απελευθέρωση συγκεντρωμένης σεξουαλικής έντασης.

Μάθαμε για το σεξ σε μια κουλτούρα που το αντιμετωπίζει ως αμαρτωλό και ακατανόμαστο, αλλά συγχρόνως χρησιμοποιεί το ιατρικό μοντέλο για να το περιγράψει. Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο του σεξ και του οργασμού, η συγκέντρωση μυικής έντασης οδηγεί στη κορύφωση, και ακολουθείται από μια “ανακούφιση”- την εκσπερμάτωση για τους άντρες και τις συστολές των μυών που περιβάλλουν το αιδοίο για τις γυναίκες. Καθώς αυτό που μπορεί να μετρήσει η επιστήμη είναι κυρίως σωματικό, ο οργασμός βλέπεται βασικά ως ένα αυτόματο αντανακλαστικό, ένας απλός σπασμός γενετικών συστολών.

Το ιατρικό μοντέλο δεν ισχύει για όλους. Όταν οι αναπηρίες συνοδεύονται από μια απώλεια της αίσθησης των γενητικών οργάνων, από περιορισμένη κίνηση ή από ανικανότητα εκσπερμάτωσης ή γενετικών συστολών, ίσως νιώθουμε τη τάση να εγκαταλείψουμε την ιδέα ολοκληρωτικά. Η σεξουαλική ευχαρίστηση που είχαμε μάθει ή γνωρίζαμε κάποτε έχει γίνει απροσπέλαστη.

Το ταντρικό σεξ- βασισμένο σε εσωτερικά διδάγματα αρκετών ανατολικών θρησκειών- παρέχει έναν εναλλακτικό τρόπο στην εμπειρία της σεξουαλικής ευχαρίστησης και φέρνει ένα καινούριο νόημα στις ερωτικές σχέσεις. Ο ταντρικός οργασμός είναι αντίθετος στη κοινή λογική του ιατρικού μοντέλου. Στο Τάντρα, ο ενθουσιασμός είναι απλά η αρχή, παρά το μέσο για τον σκοπό. Αντί να βιαστεί προς την αποκορύφωση, ο ασκητής του Τάντρα πηγαίνει πιο σιγά, μένοντας στη στιγμή, και ταξιδεύοντας σε μια βαθιά χαλάρωση. Στο ιατρικό μοντέλο, η σεξουαλική ενέργεια συγκεντρώνεται, και μετά χάνεται. Στο τάντρα, η ενέργεια δεν χάνεται αλλά μεγαλώνει. Αντί να χρησιμοποιούν τον σύντροφο για τη προσωπική τους ευχαρίστηση, οι ταντρικοί εραστές παρέχουν ζωτική ενέργεια ο ένας στον άλλον.