Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Παγκόσμια Ψυχή

anima-mundiΤο σύμπαν και ο κόσμος του, υπήρξε ανέκαθεν το μέγα ερωτηματικό ως προς την ύπαρξή του, την προέλευσή του, τις δυνάμεις που το κυβερνούν και κυρίως ως προς την πρώτη αιτία που ξεκίνησε τον σχηματισμό του και καθόρισε τη λειτουργία του.
Βέβαια, σήμερα, η επιστημονική έρευνα οδηγούμενη σε λεπτότερες καταστάσεις της ύλης πλησιάζει προς τις αόρατες, εσωτερικές δομές του κόσμου και οι μαρτυρίες της δίνουν μια σημαντική επιβεβαίωση των θεωριών που διατύπωσε στο παρελθόν και εξακολουθεί να διατυπώνει η αρχαία σοφία ή Θεοσοφία.
Στο βιβλίο των Τζιαν που αποτελεί τη βάση της Μυστικής Δοξασίας, υπάρχουν μερικές θεμελιώδεις ιδέες που στηρίζουν και διαποτίζουν ολόκληρο το σύστημα της σκέψης, που καλούμαστε να μελετήσουμε. Εκτός αυτών, υπάρχουν οι μεγάλοι μυημένοι που διατύπωσαν και συμφώνησαν με τις ίδιες θεμελιώδεις προτάσεις επιβεβαιώνοντας έτσι και υπενθυμίζοντας διαρκώς την ύπαρξη μιας εσωτερικής πραγματικότητας της οποίας η φυσική διάσταση είναι μόνο ένα από τα επτά επίπεδα της συμπαντικής ζωής.
Kατά την αρχαία σοφία, υπάρχει η Μία Αρχική Αιτία που είναι αιώνια, απεριόριστη και αμετάβλητη, για την οποία δεν είναι δυνατό να γίνει καμιά θεώρηση, γιατί ξεπερνάει την ανθρώπινη αντίληψη. Ονομάζεται Παραμπράχμα από τη Βετάντα που σημαίνει το Απόλυτο, τη Μία Πραγματικότητα. Στις διάφορες όψεις της αρχαίας σοφίας, λέγεται Άντι-Μπούντι, Αϊν-Σοφ και είναι η αρχή κάθε μεγάλου κύκλου από την οποία προκύπτει το σύμπαν με τη ζωή του.
Από το Παραμπράχμα απορρέει η αρχή της Ζωής και της Εξελικτικής Ενέργειας που εμφανίζονται ως Παγκόσμιος Λόγος. Αυτός είναι η Πρώτη Αιτία, η Αιτία που δεν έχει αιτία και η Ρίζα που δεν έχει ρίζα.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑΣ

 Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑΣ

 Από το βιβλίο ‘ΕΣΩΤΕΡΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ’, Αλίκης Μπέιλη,  ΣΕΛ. 349– 350
Τα προβλήματα της μελαγχολίας
είναι δύσκολο να διευκρινισθούν και
οφείλονται σε μεγάλη ποικιλία αιτίων.

Θα τα καταχωρίσω εδώ και ο κατάλογος μπορεί κάποτε να σας χρησιμεύσει:

1. Μια αίσθηση ματαιότητας,
μια ζωή απραγματοποίητων επιθυμιών ή
η αναγνώριση μιας βασικής αποτυχίας της ζωής.

2. Μια αίσθηση του δραματικού και
μια επιθυμία για σπουδαία εμφάνιση στη μικρή σκηνή της ζωής του προσώπου.
Αυτό μπορεί συχνά να μη γίνεται τελείως αντιληπτό και
να έχει μια αληθινά υποσυνείδητη προέλευση ή
μπορεί να είναι μια επιμελώς καλλιεργημένη συνήθεια ή στάση.

ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΩΣΕΙΣ

 fullmoon

Ένα από τα κεφάλαια της εσωτερικής ιατρικής του μέλλοντος θ’ ασχολείται με το νόμο των κύκλων, σεληνιακών και ηλιακών
 
Τότε θ’ αποδειχθεί σαν γεγονός εκείνο για το οποίο υπήρχε πάντα υπόνοια και τώρα αναγνωρίζεται γενικά, ότι η περίοδος της πανσελήνουέχει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε μη ισορροπημένους ανθρώπους, σε ονειροπόλους και συχνά επηρεάζει πολύ δραστικά τις νευρωτικές και ερωτικές καταστάσεις που είναι τόσο διαδεδομένες σήμερα.

Η τεράστια αύξηση των κρουσμάτων της φρενοβλάβειας και της ανισορροπίας σήμερα οφείλεται σε τρία κύρια αίτια:

1. Η τωρινή μεταβατική περίοδος, που δημιουργεί μια σύγκρουση μεταξύ των δυνάμεων του Υδροχόου και των Ιχθύων, οδήγησε σε μια κατάσταση που καθιστά την ομαλή ζωή σχεδόν αδύνατη για τον ευαίσθητο άνθρωπο.
Σε συμβολική γλώσσα: Είναι σχεδόν σαν η φυλή αφού συνήθισε να ζει πάνω στη γη, να πρέπει τώρα να συνηθίσει να ζει μέσα στο νερό. Μιλώ από τη σκοπιά της μορφής.
2. Η έντονη πνευματική και νοητική διέγερση που ασκείται σήμερα στις μάζες από την πλανητική Ιεραρχία.

Η Επταπλή Σύσταση του Κόσμου και του Ανθρώπου



Yin-Yang-Tree-of-life-370x450Το Ερμητικό αξίωμα «ό,τι είναι επάνω το ίδιο είναι και κάτω» αποδίδει στο ακέραιο τη σχέση του Κόσμου - του μακρόκοσμου, με τον άνθρωπο - τον μικρόκοσμο. Ο άνθρωπος είναι η μινιατούρα της σύνθεσης και της διαδικασίας του σύμπαντος. Ό,τι υπάρχει στον μεγάκοσμο υπάρχει και στον μικρόκοσμο και μελετώντας το ένα, είτε το σύμπαν είτε τον άνθρωπο, με μέτρο την αναλογία, διαπιστώνουμε τις αντιστοιχίες τους και τη σχέση μεταξύ τους.
Ο Κόσμος με ό,τι περιλαμβάνει, από την υψίστη Οντότητα έως το ελάχιστο άτομο, είναι ένα σύνολο Ζωής πλεγμένο σαν δίχτυ, που ζει και πάλλεται στον ρυθμό που καθορίζεται από τη Μία Θεία Αρχή. Στον Κόσμο υπάρχουν άπειρες μονάδες-ψυχές, όλες βγαλμένες από τη Μία Πηγή, οι οποίες καλυπτόμενες με πέπλα φτιαγμένα από ουσία-ύλη και ζωή, ταξιδεύουν διαμέσου των διαφορετικών πεδίων με σκοπό να γνωρίσουν την εκδηλωμένη ζωή σε όλες τις εκφάνσεις της και με αυτό τον τρόπο να απελευθερώσουν τις θείες εγγενείς δυνάμεις τους καταγράφοντάς τες πάνω στη συμπαντική ύλη.
Ο Κόσμος, που είναι η προβολή της Θείας Σκέψης - λέγεται και Υιός - είναι το αποτέλεσμα της συνύπαρξης του Πνεύματος και της Ύλης. Το Πνεύμα είναι η πηγή και η αιτία της δύναμης και της ατομικής συνειδητότητας και παρέχει την καθοδηγητική διάνοια στο απέραντο πεδίο της κοσμικής Εξέλιξης. Η Ύλη είναι η προκοσμική Ουσία - Μουλαπρακρίτι ονομάζεται στην Ανατολή - και είναι η ρίζα κάθε ύλης που διαμορφώνει τα πεδία και τα οποιαδήποτε σχήματα στον κόσμο. Η Ύλη που λέγεται και Ουσία και Αιθέρας (1), αποτελεί τη βάση όλων των αντικειμενικών πεδίων στη Φύση (2).
 Πνεύμα και ύλη αναπόσπαστα συνδεδεμένα μεταξύ τους αποτελούν το ενιαίο σύνολο κάθε ύπαρξης.
«Δεν μπορεί να υπάρξει εκδήλωση της συνείδησης, ημισυνείδησης ή ακόμα και ‘ασυνείδητης σκοπιμότητας’, παρά μόνο μέσω του φορέα της ύλης… Μόνο μέσω κάποιας μοριακής συγκέντρωσης ή συγκρότησης, το Πνεύμα ξεχύνεται σε ένα ρεύμα ατομικής ή υπο-συνείδητης υποκειμενικότητας….»(3)
Συνειδητότητα είναι η κατάσταση της μονάδας  ως αποτέλεσμα της ενσωμάτωσής της στην ύλη και η παραμονή της μέσα σε ένα φυσικό σχήμα, λέει ο Ου.Τζατζ.

Οι Πλανητικοί Κόσμοι



planetworld





Οι Κόσμοι διαμορφώνονται ομοιόμορφα με τους παλαιότερους Τροχούς – δηλαδή με εκείνους που υπήρχαν σε προηγούμενα μανβαντάρα και εισήλθαν σε πραλάγια,(1) επειδή ο Νόμος της γέννησης, ανάπτυξης και θανάτου για καθετί στον Κόσμο, από τον Ήλιο έως την πυγολαμπίδα στο γρασίδι, είναι ΕΝΑΣ. Πρόκειται για μια διαρκή τελειοποίηση κάθε νέας παρουσίασης, αλλά η Ουσία-Ύλη και οι Δυνάμεις είναι όλες η μία και η ίδια. Ο ένας αιώνιος Νόμος ξετυλίγει το καθετί που πρόκειται να υπάρξει στην εκδηλωμένη Φύση πάνω σε μια επταπλή αρχή. Επιπλέον, οι αναρίθμητες κυκλικές άλυσοι των κόσμων, αποτελούμενες από επτά σφαίρες, τοποθετούνται στα τέσσερα κατώτερα πεδία των κόσμων της μορφής  (τα τρία άλλα ανήκουν στο Αρχέτυπο Σύμπαν). Πρωταρχικά, υπάρχει η διάχυση της Κοσμικής Ύλης. Μετά ο πύρινος «ανεμοστρόβιλος», το πρώτο στάδιο κατά τον σχηματισμό ενός νεφελώματος. Αυτό το νεφέλωμα συμπυκνώνεται και αφού διέλθει διαμέσου ποικίλων μετασχηματισμών, σχηματίζει ένα Ηλιακό Σύστημα, μια πλανητική άλυσο, ή έναν μόνο πλανήτη, ανάλογα με την περίπτωση.

Κάθε Σύμπαν (κόσμος ή πλανήτης) έχει το δικό του Λόγο (2), λέει η διδασκαλία. Σύμφωνα με την απόκρυφη διδασκαλία, η Αφροδίτη ή ο Εωσφόρος  (3)(επίσης Sukra ή Usanas), είναι το αρχέτυπο της Γης μας. Κάθε κόσμος έχει το μητρικό του άστρο και τον αδελφό πλανήτη του. Η Αφροδίτη ή ο Εωσφόρος είναι ο κομιστής του φωτός της Γης μας, τόσο σε υλική όσο και σε μυστικιστική έννοια: η απόκρυφη αδελφή και το alter-ego της Γης. Η Γη είναι το υιοθετημένο παιδί και η μικρότερη αδερφή της Αφροδίτης, αλλά οι κάτοικοί της έχουν το δικό τους ξεχωριστό είδος. Κάθε αλλαγή στην Sukra (Αφροδίτη) είναι αισθητή και αντανακλάται και στη Γη. Η αρχαϊκή παράδοση αναφέρει ότι η Αφροδίτη αλλάζει ταυτόχρονα (γεωλογικά) με τη Γη και οποιαδήποτε αλλαγή λαμβάνει χώρα στη μία λαμβάνει χώρα και στην άλλη. Κάθε ενεργός ισχύς ή δύναμη της Γης έρχεται σε αυτήν από έναν από τους επτά Κυρίους. Το Φως έρχεται διαμέσου της Sukra (Αφροδίτη), η οποία λαμβάνει ένα τριπλό απόθεμα και δίνει το ένα-τρίτο του προς τη Γη. Ως εκ τούτου, οι δύο πλανήτες ονομάζονται "δίδυμες αδελφές" , αλλά το Πνεύμα της Γης είναι υποδεέστερο του Κυρίου της Αφροδίτης .

Τη μπετονιέρα μην κατηγοράς



Ο Κώστας Καίσαρης επανέρχεται στο ψευτοπρωτάθλημα και στο ψευτοποδόσφαιρο. Κι αφού βάζει στο τραπέζι στοιχεία και προβληματισμούς καταλήγει στον Ζωρζ Πιλαλί.

Επειδή στο προηγούμενο ποστ που έγραψα για "ψευτοπρωτάθλημα" και "ψευτοποδόσφαιρο" ενδεχόμενα να μην έγινα κατανοητός να τα κάνουμε σήμερα πενηνταράκια. Πάμε, λοιπόν, για μια ακόμα φορά:

-Σε ποια άλλο πρωτάθλημα στην Ευρώπη υπάρχει ομάδα σαν τη Νίκη Βόλου; Που έπαιξε 14 παιχνίδια κι ύστερα τα παράτησε; Υπάρχει ομάδα σαν τον ΟΦΗ που έχει -10 βαθμούς από δύο ποινές για χρέη σε ποδοσφαιριστές; Ούτε στην Αλβανία. Ούτε στη Μάλτα.
-Σ' αυτό το πρωτάθλημα που μιλάμε ο μέσος όρος εισιτηρίων είναι 3.451. Ποιο κάτω από τη Νιγηρία και το Ισραήλ. Ενδεχόμενα να περνάμε σε εισιτήρια τη Μολδαβία και το Μοντενέγκρο. Οι 13 από τις 18 ομάδες έχουν μέσο όρο κάτω από 2.000 εισιτήρια! Δεν υπάρχει ομάδα πάνω από 20.000 αφού ο Ολυμπιακός έχει κατέβει στις 18.493. Από τις άλλες μόνο ο ΠΑΟΚ με 12.484 εισιτήρια ξεπερνάει τις 10.000. Ο Παναθηναϊκός είναι στις 7.489, ο ΟΦΗ στις 3.742 κι η πρώτη πεντάδα κλείνει με τον Παναιτωλικό που είναι στα 2.628 εισιτήρια. Από εκεί και κάτω το χάος.

-Αν μιλήσουμε για τζίρους τα πρώτα τραπέζια σε Αντώνη Ρέμο και Νότη Σφακιανάκη κάνουν μεγαλύτερους λογαριασμούς. Όταν, δηλαδή, βλέπεις σε παιχνίδια όπως το Πανιώνιος-Κέρκυρα 625 εισιτήρια και εισπράξεις 6.200 γιούρο. Όταν η δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας φτάνει σε μέσο όρο εισιτηρίων τις 18.000.

Τα ΜΜΕ θέλουν τους ανθρώπους να αισθάνονται θυμό, φόβο και μίσος

 

Τα μέσα ενημέρωσης προσπαθούν ενεργά να προκαλέσουν αρνητικά συναισθήματα. 

Θέλουν τους ανθρώπους να αισθάνονται θυμό, φόβο και μίσος. 

α μέσα μαζικής ενημέρωσης διοικούνται από εκείνους που ελέγχουν την κοινωνία.

 Ένας στόχος είναι να διαιρέσουν και να κατακτήσουν την κοινωνία. 

Γινόμαστε αναποτελεσματικοί συν-δημιουργοί ενός ειρηνικού και «δίκαιου» πλανήτη.

 Οι φοβισμένοι άνθρωποι εύκολα χειραγωγούνται. 

Η κρυμμένη ζωή της Μέριλιν Μονρόε. Ο γνήσιος σκλάβος ελέγχου του Νου του Χόλυγουντ. Δεύτερο μέρος

Στο δεύτερο μέρος αυτής της σειράς μέρος, θα δούμε το τέλος της καριέρας της Μέριλιν Μονρόε και τις συνθήκες γύρω από το θάνατό της - τα οποία ήταν τυπικά για ένα θύμα ελέγχου του νου. Θα εξετάσουμε επίσης την κληρονομιά της στο σκοτεινό υπόκοσμο του MK Ultra και πώς έγινε ένα σύμβολο για τον Προγραμματισμό  Monarch στο Χόλυγουντ.


 Σημείωση: Συνιστάται να διαβάσετε το πρώτο μέρος της σειράς the first part of the series πρώτα.

 Το πρώτο μέρος αυτής της σειράς των άρθρων,   περιγράφουν την κρυφή πλευρά της παιδικής ηλικίας της Μέριλιν Μονρόε και το ξεκίνημά της στη βιομηχανία του θεάματος. Ενώ η Μονρόε προέβαλλε την εικόνα του   λαμπερού σύμβολου του σεξ, η πραγματικότητα της ζωής της ήταν λίγο πολύ το αντίθετη: Ήταν ελεγχόμενη, κακομεταχειρισμένη, εκμεταλλευμένη και ακόμη και με ψυχολογικά τραύματα από διάφορους χειριστές, ενώ ζούσε σε συνθήκες φυλακής. Η δύσκολη κατάσταση σιγά-σιγά οδήγησε σε μια συνολική διανοητική κατάρρευση και όταν προφανώς είχε χάσει τη χρησιμότητά της για εκείνους που την ήλεγχαν, έχασε τη ζωή της σε πολύ περίεργες συνθήκες.

Η κληρονομιά της Μονρόε ζει, ωστόσο, και κατά κάποιο τρόπο είναι πιο επίκαιρη παρά ποτέ στον κλάδο της ψυχαγωγίας ... αλλά για λάθος λόγους. Σήμερα υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός δούλων ελέγχου του νου στο Χόλυγουντ και αυτοί που βρίσκονται πίσω από την σκηνή έχουν κάνει την Μέριλιν Μονρόε το απόλυτο σύμβολο του Beta προγραμματισμού. Υπάρχουν αυτές τις μέρες, αρκετές Μέριλιν Μονρόε στο Χόλυγουντ, που όλες προβάλλουν μια ελκυστική εικόνα, ενώ υποβάλλονται στον ίδιο έλεγχο και στον ίδιες δυσκολίες όπως και η Μονρόε. Και όλες τους συνδέονται με την Μονρόε σε κάποια στιγμή στην καριέρα τους. Είναι απλή σύμπτωση; Αν διαβάσετε την σειρά των άρθρων μου  Symbolic Pics of the Month,  ίσως γνωρίζετε ποιά είναι η χρήση της εικόνας της Μονρόε που επαναλαμβάνεται συχνά σε ένα συγκεκριμένο είδος διασημότητας ... πάρα πολύ συχνά  είναι απλά μια σύμπτωση.

 Ας δούμε το τέλος της καριέρας της Μονρόε, τις συνθήκες του θανάτου της και πώς η εικόνα της έχει αξιοποιηθεί από τη σημερινή βιομηχανία των Illuminati.

Η κρυμμένη ζωή της Μέριλιν Μονρόε, ο γνήσιος σκλάβος του ελέγχου του Νου του Χόλυγουντ. Πρώτο μέρος

Η Μέριλιν Μονρόε είναι ίσως η πιο χαρακτηριστική φιγούρα στην αμερικανική κουλτούρα και το πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο του σεξ όλων των εποχών. Ωστόσο, πίσω από το φωτογενές χαμόγελο της Μονρόε κρυβόταν ένα εύθραυστο άτομο που έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης και τέθηκε σε έλεγχο του νού από ισχυρούς χειριστές. Στο πρώτο μέρος αυτής της σειράς, θα εξετάσουμε την κρυφή ζωή της Μέριλιν, μιας Monarch σκλάβας του Χόλυγουντ  .

Η Μέριλιν Μονρόε είναι το απόλυτο σύμβολο του σεξ, που ενσωματώνει όλα όσα αντιπροσωπεύει το Χόλυγουντ: Αίγλη, λάμψη και ερωτική έλξη (sex-appeal). Η χαρακτηριστική αισθησιακή ξανθιά περσόνα της έφερε επανάσταση στη βιομηχανία του κινηματογράφου και, έως σήμερα, είναι πολύ μεγάλη επιρροή στη λαϊκή κουλτούρα. Ενώ η Μέριλιν αντιπροσωπεύει όλα όσα είναι λαμπερά στο Χόλυγουντ, η δυσάρεστη ιστορία της ιδιωτικής της ζωής αποτελεί εξίσου ό, τι είναι σκοτεινό στο Χόλυγουντ. Η Μέριλιν πράγματι χειραγωγήθηκε από  υψηλού επιπέδου «γιατρών του μυαλού", που ήλεγχαν κάθε πτυχή της ζωής της και την έκαναν να χάσει ουσιαστικά το μυαλό της. Ο θάνατός της, στην ηλικία των 36 ετών, είναι ένα από τους πρώτους «μυστηριώδεις θανάτους διασημοτήτων" στη λαϊκή κουλτούρα. Ενώ πολλά στοιχεία δείχνουν πως είναι μια δολοφονία, εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως «πιθανή αυτοκτονία».

Ενώ πολλοί βιογράφοι περιέγραψαν τις κακουχίες της Μέριλιν με τα «ψυχολογικά προβλήματα», η συναρμολόγηση των  γεγονότων  της ζωής της σε συνδυασμό με τη γνώση της σκοτεινής πλευράς του Χόλυγουντ αποκαλύπτει κάτι πολύ πιο σκοτεινό: Η Μέριλιν Μονρόε ήταν μία από τις πρώτες προσωπικότητες που υποβλήθηκε σε έλεγχο του νου Monarch, ένα υποπροϊόν του προγράμματος της CIA, ΜΚ Ultra (για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα, διαβάστε το άρθρο με τίτλο  Origins and Techniques of Monarch Mind Control. (Προέλευση και Τεχνικές του έλεγχου του νου Monarch ). Μέσα από το τραύμα και τον ψυχολογικό προγραμματισμό, η Μονρόε έγινε ένα υψηλού επίπεδου μαριονέτα της σκοτεινής ελίτ, ακόμη και Presidential Model (Προεδρικό μοντέλο) του JFK.

Η Καθοριστική Σημασία των Θετικών Σκέψεων


Η Καθοριστική Σημασία των Θετικών Σκέψεων
Απαισιόδοξος είναι αυτός που ακόμη και όταν βρίσκεται ελεύθερος στον αέρα νιώθει περιτριγυρισμένος από κάγκελα.
~ Walter Winchell
Σύμφωνα με μια βρετανο-γερμανική επιστημονική έρευνα, οι αρνητικές σκέψεις είναι σε θέση να αναστείλουν την αποτελεσματικότητα ακόμη και των πιο ισχυρών αναλγητικών, καθώς δεν προσδοκούν ότι θα μειώσουν τον πόνο. Εν αντιθέσει, παρατηρήθηκε διπλάσια φυσική ή βιοχημική αποτελεσματικότητα φαρμακευτικών αγωγών που συνδυάστηκαν με θετικές σκέψεις από πλευράς των ασθενών.
Επιπρόσθετα, έρευνες της ψυχολογίας έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι γεννιόμαστε με έφεση είτε προς την αισιοδοξία είτε προς την απαισιοδοξία. Σε αυτό συμβάλλει το κοινωνικό περιβάλλον και οι συνθήκες στις οποίες ζούμε.
Είναι σημαντικό λοιπόν, να κατανοήσουμε τη σημασία της θετικής ή αρνητικής στάσης απέναντι στα πράγματα που έχουμε στη ζωή μας. Βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο η μισογεμάτο;
Μπορούμε να μετατρέψουμε την απαισιοδοξία σε αισιοδοξία; Η απάντηση είναι φυσικά, ναι. Ας ρίξουμε λίγο μία ματιά σε μερικές συνήθειες των αισιόδοξων ανθρώπων:

Και όμως… τυπικά είμαστε ΑΚΟΜΗ σε πόλεμο με την Γερμανία


Ημερολόγιο κατοχής 23 Μαρτίου 
Αμέσως μετά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της νέας ελληνικής κυβέρνησης που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν και το ζήτημα των γερμανικών πολεμικών επανορθώσεων, ο πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου (1999-2008) και νυν πρόεδρος της Ομάδας των Φιλελεύθερων στο Ευρωκοινοβούλιο Guy Verhofstadt κατάγγειλε με έντονο τόνο τον Έλληνα πρωθυπουργό γιατί ξυπνάει τα «φαντάσματα του παρελθόντος» και τόνισε ότι δεν πρέπει να ακολουθήσει γραμμή «αντεκδίκησης».

Είναι προφανές ότι η ελληνική διεκδίκηση των γερμανικών επανορθώσεων και του αναγκαστικού κατοχικού δανείου ενέχει αυτούς τους κινδύνους παρεξήγησης και γι΄ αυτό πρέπει να υπάρξει μια συστηματική προετοιμασία της ευρωπαϊκής κοινής γνώμης για τα ελληνικά δίκαια. Πρέπει λοιπόν, όχι μόνο να εξηγηθεί με λεπτομέρειες η ελληνική διεκδίκηση, αλλά και να αποκαλυφθεί η γερμανική στάση έναντι της Ελλάδας μετά την ενοποίηση, σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε ότι αφορά αυτό το ζήτημα.

Ο κ. Verhofstadt  προφανώς δεν μπορεί να σταθμίσει το βάρος που είχε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος και η γερμανική κατοχή για την Ελλάδα. Η πολεμική και κατοχική εμπειρία του Βελγίου σύγκριση με την δική μας είναι επιεικώς αστεία. 

Δεν μπορεί να διανοηθεί ότι σε κάθε χωριό υπάρχει το μνημείο ενός νεαρού παιδιού που εκτελέστηκε από τους Γερμανούς. 

«Η Ελλάδα έχασε στον πόλεμο το 10% του πληθυσμού της, έναντι του 2,8% της Σοβιετικής Ένωσης και υπέστη ζημιές στο ετήσιο ΑΕΠ της τάξεως του 170%, έναντι του 135% που υπέστη η ηττημένη Γερμανία. 

100 ημέρες


1

Εντύπωση μου προκαλεί η αμνημοσύνη των εμπλεκόμενων ευρείας αποδοχής ιστοσελίδων που ασχολούνται με την πολιτική, να κάνουν μια σύγκριση των πρώτων 100 ημερών της δικομματικής κυβέρνησης Σαμαρά, και της κυβέρνησης «Εθνικής Ευθύνης» του Αλέξη Τσίπρα και του Πάνου Καμμενου.

Πήραμε λοιπόν εμείς την πρωτοβουλία να θυμίσουμε στους λιγοστούς πλέον ιθαγενής της «Πολιτικής άνοιξης» του Αντώνη Σαμαρά, τι έκανε αυτός όταν ανέλαβε την κυβέρνηση το 2012 και βάλαμε το μακροσκελές των 100 ημερών και όχι των πρώτων 20 ημερών μέχρι σήμερα που γράφεται αυτό το άρθρο, από την νέα κυβέρνηση εθνικής ευθύνης.

Δανείζομαι από την ιστοσελίδα oikonomia24, ένα άρθρο που είχε ανεβάσει στης 21 Σεπτεμβρίου του 2012 και αναφερόταν στις πρώτες συμπληρωμένες 100 ημέρες κυβέρνησης Σαμαρά.

«Πολύ αποτυχημένη κρίνουν οι Έλληνες τις 100 πρώτες μέρες της συγκυβέρνησης…

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι διανύουμε μια πολύ δύσκολη χρονική περίοδο και απειλείται η κοινωνική συνοχή της χώρας.

Η διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνων πολιτών, όσον αφορά στην αξιολόγησή τους για την επίδοση της Κυβέρνησης τις πρώτες 100 μέρες, είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, γιατί
μπορεί να λειτουργήσει ως πυξίδα επαναπροσδιορισμού στόχων, αν αυτό χρειάζεται.


Το ίδιο σημαντικό είναι όμως να διερευνηθεί και η άποψη των πολιτών για τις μέχρι τώρα ενέργειες και των κομμάτων της αντιπολίτευσης.

Μέσα στην καρδιά μου


2015-02-14_164446


Μέσα στην καρδιά μου παλεύουν για σένα,
ο έρωτας με την αγάπη•
η επιθυμία με τη στοργή•
η ζήλια με την καλοσύνη•
η τρυφερότητα με τη βία•
η λαγνεία με την αγνότητα•
η φροντίδα με την αδιαφορία•
το σοβαρό με το γελοίο•
η χαρά με τη θλίψη•
η συμπόνια με το θυμό•
η ανησυχία με τη γαλήνη•
ο φόβος με τον εαυτό του•
το χθες με το σήμερα•
το αύριο με το τώρα.
Μόνο μου όπλο -παρ” όλ” αυτά-η Αθωότητά μου.

Έχουμε πόλεμο, κύριε Τσίπρα, δεν το ξέρετε;


Αν ποτέ βρεθείς στην Αίγυπτο θα μάθεις το πρώτο αξίωμα του παζαριού: «Ο μόνος τρόπος να πάρεις κάτι πολύ φτηνά, είναι να μην το θέλεις».
Το δεύτερο αξίωμα είναι: «Ακόμα κι αν θέλεις κάτι, πρέπει να πείσεις τους πωλητές ότι δεν το θέλεις».
~~
Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Όμως αυτό που αντιμετωπίζουμε δεν είναι ένα παζάρι, μια πολιτικο-οικονομική διαπραγμάτευση, στα όρια του εφικτού.
Είναι η θεσμοθέτηση ή όχι της εξόντωσης μας.
Οι θεσμοί με τους οποίους διαπραγματευόμαστε δεν είναι άνθρωποι, δεν είναι εταίροι ή σύμμαχοι, δεν είναι φίλοι, είναι οι φυσικοί εχθροί μας.
Οι Ευρωπαίοι πολιτικοί, μαζί με τους τεχνοκράτες των συμβουλίων και τους ντόπιους συνεργάτες τους, είναι ένοχοι για εγκλήματα ενάντια στον ελληνικό λαό.
Γνωρίζουν ότι με τα νεοφιλελεύθερα προγράμματα τους μας οδήγησαν στην εξαθλίωση. Εμάς, τους πολλούς, γιατί οι συνεργάτες τους, καθώς κι οι Έχοντες, κέρδισαν πολλά.
~~
Σκεφτείτε “το.
Το ένα τέταρτο των Ελλήνων είναι άνεργοι. Απ” όσους δουλεύουν οι περισσότεροι δυσκολεύονται να βγάλουν το μήνα.
Δημόσια υγεία δεν υπάρχει. Πόσοι Έλληνες πολίτες δικαιούνται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη πλέον; Και ποιας ποιότητας;
Οι συνταξιούχοι, παραφυλάνε στις λαϊκές αγορές, για τα απομεινάρια μιας ζωής μόχθου.
Οι ελεύθεροι επαγγελματίες κοιτούν τους τοίχους του μαγαζιού τους.

ΙΧΘΥΣ – ΙΧΩΡ Η Γέφυρα


Και το ΙΧΩΡ πάγωσε, «κοιμήθηκε». Αποκρυσταλλώθηκε και ήρθε το τέλος του στην Ατλαντίδα.
Πάνω που είχε δοθεί ακριβώς η χρήση του και οι ΥπερΝόες ζούσαν στον πλανήτη, από έναν λάθος χειρισμό ήρθε το πάγωμα.


Ένα πάγωμα το οποίο έρχεται η ώρα να αρχίσει πάλι να λειτουργεί. Αυτή τη φορά όχι μέσα από αλόγιστη χρήση του και όχι μέσα από όσους δεν είναι έτοιμοι να λάβουν.
Όπως ξέρουμε ο χρόνος και ο χώρος είναι διαστάσεις που είναι στη γή. Για τους νόμους του Σύμπαντος μπορεί 30 χρόνια δικά μας να είναι 3 δευτερόλεπτα δικά τους.
Έτσι επειδή για το Σύμπαν ναι μεν εμείς παίζουμε έναν σημαντικό ρόλο στην Δημιουργία, αλλά παραμένουμε σε αυτό το σύνολο, οφείλαμε να λάβουμε την γνώση πάλι από την αρχή. Από την Αρχή για να φτάσουμε σε λίγο να βιώσουμε το Ωμέγα. 

Έξω από το κοσμικό αυγό

 Αποτέλεσμα εικόνας για Έξω από το κοσμικό αυγό

Οι περισσότεροι άνθρωποι μεγαλώνουν και μαθαίνουν να ζουν με μια βασική εσφαλμένη αντίληψη, ότι έρχονται, ζουν, κι εξελίσσονται σε ένα γνωστό, ασφαλή, κι ως ένα σημείο ελεγχόμενο κόσμο. Αυτή η αντίληψη καλλιεργείται από την κοινωνία κι υιοθετείται από τα νέα μέλη, σχεδόν χωρίς κριτικό έλεγχο. Είναι η σαφής ή ασαφής κοσμοθεωρία που υπηρετείται από αντιλήψεις, πεποιθήσεις, γνώσεις, κι υποστηρίζεται από την γλώσσα, τους όρους που χρησιμοποιούμε για να σκεφτόμαστε, να καταλαβαίνουμε τον κόσμο.
 
Σχεδόν όλοι υποθέτουν πως όλα αυτά που γνωρίζουν στις ανθρώπινες κοινωνίες είναι αληθινά, επαρκή, και ικανά να δημιουργήσουν ένα σταθερό, ασφαλές πλαίσιο, να υπάρχουμε, να λειτουργούμε, να αναπτυσσόμαστε, και να βρίσκουμε διέξοδο προς οποιονδήποτε προσανατολισμό επιθυμούμε. Κανείς δεν ελέγχει σοβαρά τι ακριβώς συμβαίνει.
 
Στην πραγματικότητα, για κάποιον που ερευνά σοβαρά το ζήτημα, όλο αυτό το πνευματικό οικοδόμημα δεν είναι παρά μια πρόχειρη κατασκευή, ένα ετοιμόρροπο σύστημα, ακόμα και σήμερα, με ην ανάπτυξη της επιστήμης. Φωτίζουμε με την δήθεν γνώση μας ένα μικρό μέρος της ύπαρξης, του σύμπαντος και δεν αναρωτιόμαστε ούτε αν αυτό το φως είναι καθαρό φως ή παραμορφώνει και ρίχνει σκιές ανύπαρκτες, ούτε σε ποιο βάθος γνώσης φτάνει, ούτε σε ποιο πλάτος φτάνει, ούτε καν αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αντίληψης για να φωτίσουμε τα πράγματα… Όλες οι λύσεις που προτείνουν οι επαγγελματίες φιλόσοφοι για το πρόβλημα της γνώσης, αυτοί που ασχολούνται με την γνωσιολογία, είναι από ανεπαρκείς ως ανόητες.

Δώδεκα μύθοι για τις σχέσεις

Σε μια καλή σχέση δεν υπάρχουν τσακωμοί. Οι καυγάδες σε μια σχέση δεν σημαίνουν ότι κάτι δεν πάει καλά. H ποιότητα της σχέσης δεν εξαρτάται τόσο από τη συχνότητα ή το θέμα της διαφωνίας, αλλά κυρίως από τον τρόπο με τον οποίο την αντιμετωπίζετε και τη λύνετε. Σημασία δεν έχει αν τσακώνεστε, αλλά πώς τσακώνεστε.
Οι προσωπικές μας σχέσεις μας καθορίζουν και μας διαμορφώνουν. Γι αυτό και η επιλογή συντρόφου είναι εξαιρετικά σημαντική

Μια σχέση είναι καλή όταν κάνουμε τα πάντα μαζί. Αφήστε τον εαυτό σας και το σύντροφο σας ελεύθερο να κάνει κάτι μόνος ή με φίλους. Δώστε το χώρο και το χρόνο και στους δυο σας να ανανεωθείτε, να ολοκληρώσετε τον εαυτό σας, ανεξάρτητα από το έτερο σας ήμισυ, να αναπνεύσετε, να πάρετε μια απόσταση και να δείτε τη ζωή, τη σχέση σας και σας από μια άλλη οπτική γωνία. Τέλος, αφήστε να σας λείψει και να του λείψετε για λίγο. Σίγουρα θα ανανεωθείτε!

Μια σχέση είναι καλή, όταν μας αρέσουν τα ίδια πράγματα. Γνωρίζω πολλά ζευγάρια που απολαμβάνουν εντελώς διαφορετικά πράγματα, κι όμως έχουν μια πολύ υγιή, ισορροπημένη και ευτυχισμένη σχέση.

ΠΩΣ «ΧΤΥΠΑΜΕ» ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΑΠΟ… ΡΩΣΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ

σάρωση0001 

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Μια πολύ ανησυχητική είδηση που έρχεται από την Ρωσία έχει κυριολεκτικά ταράξει το τουρκικό Γενικό Επιτελείο. Πρόκειται, σύμφωνα και με τα δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου, για μια «εντολή» που έχει δοθεί στην Ρωσική Ακαδημία Πολέμου σχεδίων επίθεσης κατά των στρατιωτικών αεροδρομίων της Τουρκίας και της Λετονίας στην Βαλτική Θάλασσα.
Όπως αναφέρεται ο Ρώσος στρατηγός, Oleg Makareviç, έχει προβάλει προσομοιώσεις των τουρκικών στρατιωτικών αεροδρομίων με εντολή χτυπήματος από τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις. Η είδηση αυτή πέρασε στην τουρκική πλευρά από την ρωσική εφημερίδα Kommersant, και έχει βάλει σε μεγάλη περίσκεψη τους Τούρκους καθώς για πρώτη φορά διαφαίνεται τόσο φανερά η προοπτική να δεχτούν μια σοβαρή επίθεση από την Ρωσία.

ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Αν δεν είναι στόχος μας ο Ουρανός, τότε γιατί να υπάρχει;

Όμως τα άστρα μπορούν να περιμένουν κι απόψε.

Αν πρόκειται να τα κληρονομήσεις, ποτέ δεν είναι αργά…

Free Energy 2015

«Μέσα στον υπόνομο βρισκόμαστε -όλοι μας. Όμως αυτό δεν εμποδίζει όσους προτιμούν ν’ ατενίζουν τ’ αστέρια»

Όσκαρ Ουάιλντ


NYXTOVATIS STR 149
Γράφει ο Γιώργος Στάμκος (stamkos@post.com)

Είμαι ένας Νυχτοβάτης. Όταν οι περισσότεροι από εσάς βρίσκεστε στην αγκαλιά του Μορφέα, εγώ περιπλανιέμαι στα ανεξερεύνητα μονοπάτια της σκέψης, στη ζώνη του λυκόφωτος ανάμεσα στην πραγματικότητα και στο φανταστικό, σ’ εκείνη την αχαρτογράφητη κι αδιαφοροποίητη ακόμη ζώνη όπου γεννιούνται οι ιδέες, τα οράματα, η Τέχνη…

Η κατάσταση μου δεν είναι καθόλου αξιοζήλευτη. Είμαι μόνος. Κι επιπλέον κατοικώ όλο και περισσότερο μέσα στο κεφάλι μου, παρά στο φυσικό κόσμο. Ωστόσο δεν έχω πάρει ακόμη διαζύγιο από την πραγματικότητα. Ούτε και σκοπεύω να εγκαταλείψω το πολύτιμο εργαλείο της λογικής, για να μεταφέρω στην ανθρώπινη πραγματικότητα κάποια μεταφυσική μου ανταρσία. Αυτό που θέλω απλά είναι να μπορώ να μοιράζομαι κάποιες σκέψεις μου μαζί σας. Μπορώ; Μπορώ να μη νιώθω τουλάχιστον ανυπόφορα μόνος όταν υφίσταμαι την έφοδο των εσωτερικών εικόνων, της ακατάπαυστης σιωπηλής γλώσσας, που προσπαθεί να συλλάβει φλύαρα το αιώνιο άπιαστο νόημα της ύπαρξης. Να πιστεύω τουλάχιστον ότι υπάρχουν κι άλλοι Εκεί Έξω που φλέγονται εσωτερικά από παρόμοια ερωτήματα αναζητώντας διακαώς απαντήσεις;

Η ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

Eros 1
«Αγάπα, αγάπα τον Έρωτα, που οι μεν θνητοί, Έρωτα τον καλούνε πτερωτόν, οι δε θεοί Πτέρωτα, διότι πτερά μπορεί να βγάζει».
Ορφέως «Λόγοι Ιεροί»
«…Νύκτα, χρησμολόγο πουλί, μίλα μου δια τον φιλόσοφον Έρωτα, τον πόθον της Αθανασίας και δια το Κάλλος το Απόλυτον. Του Έρωτος τα μυστήρια φανέρωσε!».
Πλάτωνος «Συμπόσιον»

Γράφει η Σάση Χότζογλου

Eros 2

Μυστήριο και Έρωτας! Δύο λέξεις και δυο έννοιες λοιπόν, άμεσα συνταυτισμένες. «Έρως, η ύψιστη μυστηριακή μανία που δίδεται από τους θεούς προς μεγίστην ευτυχίαν…» λέει το Δαιμόνιον του Σωκράτη στο Συμπόσιον του Πλάτωνα. Αυτός είναι ο Πτερωτός θεός που δεν άφησε ποτέ κανέναν να δει τη παράξενη φαρέτρα με τα βέλη του. Κανείς θνητός δεν έχει ανιχνεύσει με τι είναι ποτισμένα τα ερωτικά βέλη, που παράγουν αυτή τη μανία σε κείνον ο οποίος θα χτυπηθεί από αυτά. Ο Έρωτας παρέμενε και θα παραμείνει πάντα ένας μυστηριακός θεός που παίζει με τις καρδιές των ανθρώπων. Αυτό το παιγνίδι του σκανταλιάρη θεού, ο οποίος παραμένει πάντα μικρό παιδί, οδηγεί σ’ έναν μεγάλο και πολύπλοκο δρόμο που αρχίζει με έντονο πάθος, για να οδηγήσει μετά σε μονοπάτια μανιακής τρέλας. Και στο τέλος αυτού του πολύπλοκου δρόμου αν κάποιος ευνοηθεί από την θεά Τύχη μπορεί ίσως να βρεθεί μπροστά στην Αγάπη και την Ευδαιμονία!