Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Η κρυμμένη ζωή της Μέριλιν Μονρόε, ο γνήσιος σκλάβος του ελέγχου του Νου του Χόλυγουντ. Πρώτο μέρος

Η Μέριλιν Μονρόε είναι ίσως η πιο χαρακτηριστική φιγούρα στην αμερικανική κουλτούρα και το πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο του σεξ όλων των εποχών. Ωστόσο, πίσω από το φωτογενές χαμόγελο της Μονρόε κρυβόταν ένα εύθραυστο άτομο που έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης και τέθηκε σε έλεγχο του νού από ισχυρούς χειριστές. Στο πρώτο μέρος αυτής της σειράς, θα εξετάσουμε την κρυφή ζωή της Μέριλιν, μιας Monarch σκλάβας του Χόλυγουντ  .

Η Μέριλιν Μονρόε είναι το απόλυτο σύμβολο του σεξ, που ενσωματώνει όλα όσα αντιπροσωπεύει το Χόλυγουντ: Αίγλη, λάμψη και ερωτική έλξη (sex-appeal). Η χαρακτηριστική αισθησιακή ξανθιά περσόνα της έφερε επανάσταση στη βιομηχανία του κινηματογράφου και, έως σήμερα, είναι πολύ μεγάλη επιρροή στη λαϊκή κουλτούρα. Ενώ η Μέριλιν αντιπροσωπεύει όλα όσα είναι λαμπερά στο Χόλυγουντ, η δυσάρεστη ιστορία της ιδιωτικής της ζωής αποτελεί εξίσου ό, τι είναι σκοτεινό στο Χόλυγουντ. Η Μέριλιν πράγματι χειραγωγήθηκε από  υψηλού επιπέδου «γιατρών του μυαλού", που ήλεγχαν κάθε πτυχή της ζωής της και την έκαναν να χάσει ουσιαστικά το μυαλό της. Ο θάνατός της, στην ηλικία των 36 ετών, είναι ένα από τους πρώτους «μυστηριώδεις θανάτους διασημοτήτων" στη λαϊκή κουλτούρα. Ενώ πολλά στοιχεία δείχνουν πως είναι μια δολοφονία, εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως «πιθανή αυτοκτονία».

Ενώ πολλοί βιογράφοι περιέγραψαν τις κακουχίες της Μέριλιν με τα «ψυχολογικά προβλήματα», η συναρμολόγηση των  γεγονότων  της ζωής της σε συνδυασμό με τη γνώση της σκοτεινής πλευράς του Χόλυγουντ αποκαλύπτει κάτι πολύ πιο σκοτεινό: Η Μέριλιν Μονρόε ήταν μία από τις πρώτες προσωπικότητες που υποβλήθηκε σε έλεγχο του νου Monarch, ένα υποπροϊόν του προγράμματος της CIA, ΜΚ Ultra (για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα, διαβάστε το άρθρο με τίτλο  Origins and Techniques of Monarch Mind Control. (Προέλευση και Τεχνικές του έλεγχου του νου Monarch ). Μέσα από το τραύμα και τον ψυχολογικό προγραμματισμό, η Μονρόε έγινε ένα υψηλού επίπεδου μαριονέτα της σκοτεινής ελίτ, ακόμη και Presidential Model (Προεδρικό μοντέλο) του JFK.

 Όταν ο προγραμματισμός της Μονρόε έχασε τις επιπτώσεις του  και άρχισε να καταρρέει, ορισμένοι υποστηρίζουν ότι «ρίχτηκε έξω από  το τρένο της ελευθερίας"-“thrown off the freedom train”, ένας MK ULTRA όρος, για τον ορισμό του σκλάβου που σκοτώνεται όταν δεν είναι χρήσιμος (και δυνητικά επικίνδυνος) για τους χειριστές.

 Στο πρώτο μέρος της σειράς αυτής των άρθρων  θα δούμε την πραγματική ζωή και την καριέρα της Μονρόε, που ήταν ένα απομονωμένο κορίτσι του οποίου η μεγάλη ομορφιά έγινε  πραγματική κατάρα.


Τα πρώτα χρόνια της





Η Νόρμα Τζήν (Norma Jeane) ως έφηβη.

 Η Νόρμα Τζήν Μόρτενσον (Norma Jeane Mortenson) είχε μια δύσκολη και ασταθή νεανική ζωή. Ποτέ δεν έμαθε ποιός ήταν ο πατέρας της ενώ η μητέρα της ήταν διανοητικά ασταθής και ανίκανη να λάβει τη φροντίδα της. Στο “My Story” , “Η ιστορία μου”, η Μονρόε έγραψε ότι θυμόταν τη μητέρα της να «κραυγάζει και να γελά», όταν την οδηγούσαν δια της βίας σε ένα κρατικό νοσοκομείο.

Στην ηλικία των 11 ετών, η Νόρμα Τζήν  κηρύχθηκε υπό την επιτήρηση του κράτους. Έζησε σε ένα σύνολο από 11 ανάδοχες οικογένειες σε όλη τη νεανική της ζωή και όταν δεν υπήρχε πιά διαθέσιμη καμμία ανάδοχη οικογένεια,  κατέληξε στο Hollygrove Ορφανοτροφείο του Λος Άντζελες. Καθώς η μετακίνηση από την μία ανάδοχη οικογένεια στην άλλη δεν ήταν αρκετά δύσκολη, η Νόρμα Τζήν θυμόταν πως αντιμετωπίζετο σκληρά σε πολλές από αυτές. Ακόμα χειρότερα, την κακομεταχειρίστηκαν σε τουλάχιστον σε τρεις από αυτές.

 Για παράδειγμα, σε ηλικία 11 ετών, η Νόρμα Τζήν υιοθετήθηκε από την καλύτερη φίλη της μητέρας της, την Grace McKee και τον νέο σύζυγό της, τον Ervin Silliman "Doc" Goddard. Εκεί, ο "Doc" της επιτέθηκε σεξουαλικά κατ' επανάληψη, γεγονός που ανάγκασε Νόρμα Τζήν να φύγει.
Σε μια άλλη περίπτωση, όταν ήταν στο  γυμνάσιο, η Νόρμα Τζήν στάλθηκε στο σπίτι της   θείας της στο Compton, της Καλιφόρνια. Εκεί, ένας από τους γιους της θείας της, την κακομεταχειρίστηκε, και αναγκάστηκε και πάλι, να φύγει. Εδώ βρίσκεται μία άλλη περιγραφή κακομεταχείρισης:

 «Είπε πως χτυπήθηκε από μία ανάδοχη μητέρα, γιατί έχει αγγίξει “το κακό μέρος» του σώματός της. Ένα άλλο πιο σοβαρό περιστατικό συνέβη όταν ήταν οκτώ ετών. Ένα βράδυ, ένας ένοικος που ονόμασε κ. Kimmel (η Μέριλιν είπε αργότερα ότι αυτό δεν ήταν το πραγματικό του όνομα), της ζήτησε να έρθει στο δωμάτιό της και κλείδωσε την πόρτα πίσω της. Έβαλε τα χέρια του γύρω της. Κλώτσησε και αγωνίστηκε. Έκανε ό, τι ήθελε, λέγοντάς της να είναι ένα καλό κορίτσι. (Σε μια μεταγενέστερη συνέντευξή του Μέριλιν Μονρόε δήλωσε ότι η κατάχρηση περιείχε χάδια).

 Όταν αυτός την άφησε α φύγει, αυτός της έδωσε ένα κέρμα και της είπε να αγοράσει για τον εαυτό της ένα παγωτό. Εκείνη έριξε το κέρμα στο πρόσωπό του και έτρεξε να πει τι συνέβη  στη θετή της μητέρα, αλλά η γυναίκα δεν την άκουσε.

«Ντροπή σας», είπε η θετή μητέρα της. «Ο κ Kimmel το αστέρι οικότροφος μου ».

Η Νόρμα Τζήν πήγε στο δωμάτιό της και έκλαιγε όλη τη νύχτα.

 Η Μέριλιν είπε ότι αισθάνθηκε βρώμικη και έκανε λουτρά για ημέρες μετά από αυτό που συνέβη για να αισθανθεί καθαρή. Αυτές οι επανειλημμένες προσπάθειες να αισθανθεί καθαρή μέσω του ντους ή των λουτρών είναι τυπική συμπεριφορά για τα θύματα επίθεσης.

Η  Μέριλιν είπε ότι μετά το συμβάν άρχισε να τραυλίζει και επανήρχετο σε αυτό σε περιόδους στρες. Όταν μίλησε σε μία συνέντευξη σχετικά με την κατάχρηση, άρχισε το τραύλισμα.

 Τα στοιχεία καταδεικνύουν το γεγονός ότι ήταν ένα κακοποιημένο παιδί του οποίου η πρόωρη σεξουαλικοποίηση οδήγησε σε ακατάλληλη συμπεριφορά της ως ενήλικας.

 - Daily Mail, "Το μαγικό κόκκινο πουλόβερ που μετέτρεψε « το αμπελοφάσουλο Νόρμα Τζήν» σε Μέριλιν Μονρόε"

 Η ασταθής και μερικές φορές τραυματική νεότης της Νόρμα Τζήν την έκανε μία τέλεια υποψήφια για τον έλεγχου του νου, Monarch  . Όντας υπό την επιτήρηση του κράτους, δεν είχε καμία σταθερή οικογένεια.

 "Κάποια παιδιά ζουν σε ανάδοχες οικογένειες, ή με θετούς γονείς, ή σε ορφανοτροφεία, ή με τους επιστάτες και τους κηδεμόνες. Επειδή τα παιδιά αυτά βρίσκονται στο έλεος μη συνδεδεμένων  με αυτά  ενηλίκων, αυτοί οι τύποι παιδιών συχνά πωλούνται για να γίνουν δούλοι των μυστικών υπηρεσιών με ελεγχόμενο μυαλό. "

     Fritz Springmeier, The Illuminati Formula to Create a Mind Control Slave (Η  Illuminati φόρμουλα για να δημιουργήσετε ένα Σκλάβο Ελέγχου του νού.)

 Το παρελθόν της Νόρμα Τζήν αποτελεί  πρωταρχικό στόχο για τον Προγραμματισμό Beta (επίσης είναι γνωστός ως “Kitten programming” -προγραμματισμός γατάκι)  . Όντας μία ελκυστική και χαρισματική γυναίκα ήθελε να είναι μέρος της του θεάματος (show business), και είχε το τέλειο προφίλ για αυτό.
 "Το Βήτα (Beta) είναι το δεύτερο γράμμα στο ελληνικό αλφάβητο, και αντιπροσωπεύει τα σεξουαλικά πρότυπα και alters που  δημιουργούν οι προγραμματιστές. Το πρωτόγονο μέρος του εγκεφάλου εμπλέκεται σε αυτό το είδος του προγραμματισμού. Ένα πρώιμο συμβάν κακοποίησης, χρησιμοποιείται για την αγκίστρωση σε αυτόν τον προγραμματισμό. "
     Αυτόθι.


 Η επαφή με το Απόκρυφο Χόλυγουντ

 Πριν να γίνει διάσημη, η Νόρμα Τζήν με το όνομα   Μόνα εργάστηκε ως στριπτιζέζ σε ένα σπίτι Burlesque στο Λος Άντζελες. Εκεί ήρθε σε επαφή με τον Anton LaVey, τον άνθρωπο  που θα ιδρύσει αργότερα την ισχυρή Εκκλησία του Σατανά. Σύμφωνα με τον Springmeier, ο LaVey ήταν ένας χειριστής ΜΚ και η Μονρόε έγινε ένα από τα "γατάκια" δούλος.

 "Η Μέριλιν Μονρόε ήταν ένα ορφανό, και κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας της, η Illuminati / CIA την προγραμμάτισαν να γίνει σκλάβος του Monarch. Πριν γίνει ηθοποιός, ενώ ήταν ακόμα   στριπτιζέζ, πέρασε χρόνο με τον ιδρυτή της Εκκλησίας του Σατανά, Anton LaVey. Τα θύματα του LaVey τον έχουν χαρακτηρίσει ως προγραμματιστή ελέγχου του νού. "

     Ibid.
Εκκλησίας του Σατανά, Anton LaVey. Τα θύματα του LaVey τον έχουν χαρακτηρίσει ως προγραμματιστή ελέγχου του νού. "

     Ibid.

Στην βιογραφία του LaVey μνημονεύεται επίσης μια «υπόθεση» με την Μονρόε, η οποία ήταν ίσως κάτι περισσότερο από αυτό.

 "Όταν τελείωσε η εποχή του καρναβαλιού, ο LaVey   κέρδισε  χρήματα παίζοντας όργανο σε σπίτια μπουρλέσκ στην περιοχή του Λος Άντζελες, και ο ίδιος αναφέρεται ότι κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου είχε μια σύντομη σχέση με την τότε άγνωστη Μέριλιν Μονρόε."

 - Magus Peter H. Gilmore, Anton LaVey Szandor: Ένα Βιογραφικό Σημείωμα




 Ο Anton LaVey επισκέπτεται τον τάφο της Μονρόε, 1967.

 Περίπου την ίδια χρονική περίοδο, ο LaVey ασχολήθηκε με μια άλλη ηθοποιό , αυτή  που ήταν γνωστή ότι είναι "η Μέριλιν Μονρόε του εργάτη»: η Τζέιν Μάνσφιλντ. Η σχέση μεταξύ των δύο περιγράφεται επίσης ως "σχέση", αλλά η πραγματικότητα ήταν πολύ πιο σκοτεινή.

 "Ο Anton LaVey ήταν  χειριστής / προγραμματιστής ελέγχου του νού  μιας σειράς από ηθοποιούς και ηθοποιούς του Χόλυγουντ, συμπεριλαμβανομένης της Τζέιν Μάνσφιλντ και η Μέριλιν Μονρόε, που και τις δύο τις χρησιμοποιούσε ως σκλάβες του σεξ».

 - Anton LaVey Szandor, Whale.to



Φωτογραφίες της Τζέιν Μάνσφιλντ με τον Anton LaVey


Η Μέριλιν Μονρόε και η Τζέιν Μάνσφιλντ είχαν πολλά κοινά. Και οι δύο ήταν «ξανθές βόμβες» (καμμία δεν ήταν φυσική ξανθιά) και θεωρούνται πως "sexualizing" το Χόλυγουντ. Και οι δύο ήταν μοντέλα του Playboy, και οι δύο είχαν μια «υπόθεση» με τον Anton LaVey και οι δύο είχαν μια «υπόθεση» με τον Robert F. Kennedy και τον John F. Kennedy (η "υπόθεση" ήταν πως στην πραγματικότητα ήταν Προεδρικό Μοντέλα). Τέλος, και οι δύο έχασαν τη ζωή τους στη δεκαετία του '30.

 Ένα αστέρι που ζεί σαν τρόφιμος

 Ένα άλλο κοινό σημείο μεταξύ της Μονρόε και της Μάνσφιλντ είναι ότι και οι δύο μέρος του πρακτορείου μοντέλων Blue Book. Εκεί η Νόρμα Τζήν μεταμορφώνεται στην εικονική Μέριλιν Μονρόε.





 Όταν η Νόρμα Τζήν προσελήφθη ως μοντέλο, είχε σγουρά κόκκινα μαλλιά. Αυτό το "κορίτσι της διπλανής πόρτας» θα υποστεί σύντομα  μία ανακατασκευή στο Χόλυγουντ και θα ενσαρκώσει ένα νέο πρόσωπο που θα ονομάζεται Μέριλιν Μονρόε.
 Γνώστες της βιομηχανίας έπεισαν τη Νόρμα Τζήν να υποβληθεί σε αισθητική χειρουργική, θα αλλάξει το όνομά της σε Μέριλιν Μονρόε και θα αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της σε πλατινέ ξανθιά. Η αισθησιακή, «χαζή ξανθιά» persona της Μονρόε της επέτρεψε να προσγειωθεί ρόλους σε διάφορες ταινίες που ξεκίνησαν μια σαφή αλλαγή νοοτροπίας στο Χόλυγουντ.





Στην ταινία «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές", η Μέριλιν επιβάλει το σήμα κατατεθέν της πλατινέ ξανθιάς με χτένισμα "Hollywood". Σε αυτή την ταινία, παίζει το ρόλο  μιας αισθησιακής  υλιστικής γυναίκας που δεν φοβάται να χρησιμοποιήσει τη γοητεία της για να αποκτήσει αυτό που θέλει. Αυτό το είδος του χαρακτήρα θα επαναληφθεί ξανά και ξανά στη λαϊκή κουλτούρα.
 Η Νόρμα Τζήν χρησιμοποιεί το Μέριλιν Μονρόε ως κινηματογραφικό όνομα  για πολλά χρόνια, αλλά το 1956, κατάφερε μια παράξενη αλλά συμβολική κίνηση: Άλλαξε νόμιμα το όνομά της σε Μέριλιν Μονρόε. Η μεταβολή αντικατοπτρίζεται πολλές θλιβερές αλήθειες για την προσωπική της ζωή: Όσον αφορά τον έλεγχο του νου, η αλλαγή του ονόματός της με τη Μέριλιν Μονρόε αντιπροσωπεύει την καταστολή του "πυρήνα της persona" της, προκειμένου να  επιτρέψει να προγραμματιστεί η alter persona της. Η Μέριλιν ήταν πλέον μόνο ό, τι "αυτοί" ήθελαν να είναι.

 Όπως αρκετές βιογραφίες έχουν αποκαλύψει, η Μέριλιν είχε μικρή ή και καθόλου προσωπική ελευθερία. Δεν είχε καμία επαφή με την οικογένειά της και οι χειριστές της την απομόνωσαν προκειμένου να την ελέγξουν περαιτέρω και να απομακρύνουν τους "πραγματικούς"   ανθρώπους να την  βοηθήσουν να συνειδητοποιήσει πως την  χειραγωγούσαν. Οι μόνοι άνθρωποι που ήταν σε επαφή μαζί της ήταν οι "Ψυχολόγοι" της και οι χειριστές της.

 "Η ύπαρξή της Μέριλιν δεν ήταν ενός πλούσιου ατόμου, αλλά περισσότερο ενός κρατουμένου. Δεν επετράπη στην Μέριλιν να έχει καμία προσωπική ζωή, εκτός από τις επιταγές των προγραμματιστών και των αφεντικών της. Οι προγραμματιστές και οι χρήστες επέβαλαν τόσο σκληρά τον έλεγχο της Μέριλιν που επανειλημμένα ήρθε κοντά στην παραφροσύνη. "

 - Springmeier, Op. Cit.


Η Μέριλιν βρισκόταν επίσης σταθερά υπό υψηλή επιτήρηση. Χρόνια μετά το θάνατό της, ένας απίστευτος όγκος εξοπλισμού επιτήρησης, βρέθηκε σε ένα από τα σπίτια της.

 "Το 1972, η ηθοποιός Βερόνικα Hamel και ο σύζυγός της έγιναν οι νέοι ιδιοκτήτες του σπιτιού Brentwood της Μέριλιν. Προσέλαβαν έναν εργολάβο  για την αντικατάσταση της στέγης και την αναδιαμόρφωση του σπιτιού, και ο εργολάβος ανακάλυψε ένα εξελιγμένο σύστημα για υποκλοπές και παρακολουθήσεις συνδιαλέξεων που καλύπτει κάθε δωμάτιο του σπιτιού. Τα υλικά  δεν ήταν διαθέσιμα στο εμπόριο το 1962, αλλά ήταν σύμφωνα με τα λόγια ενός συνταξιούχου στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, "τυπικό θέμα του FBI." Αυτή η ανακάλυψη έδωσε περαιτέρω στήριξη προς τους ισχυρισμούς των συνωμοσιολόγων πως η Μέριλιν βρισκόταν υπό επιτήρηση από τους Kennedys και την μαφία. Οι νέοι ιδιοκτήτες δαπάνησαν 100.000 δολάρια για την απομάκρυνση των συσκευών των υποκλοπών από το σπίτι. "

 - Πηγή:  IMDB

 Υπό την επήρεια των γιατρών του μυαλού.

 Το 1956, η Μέριλιν προσηλυτίζεται στον Ιουδαϊσμό και παντρεύεται τον τρίτο σύζυγό της, τον σεναριογράφο Άρθουρ Μίλερ. Σε αυτό το σημείο, οι μόνοι άνθρωποι στη ζωή της Μονρόε ήταν ο σύζυγός της και ο δάσκαλος της υποκριτικής Lee Strasberg και οι ψυχίατροι της Μάργκαρετ Hohenberg, Marianne Kris και Ralph Greenson.

 «Η ζωή της Μέριλιν ήταν απίστευτα μονότονη γι' αυτήν. Τα ραντεβού με τους γιατρούς της (όπως έμαθα αργότερα ήταν αυτά τα ραντεβού με τους ψυχιάτρους) και τα μαθήματα  της υποκριτικής ήταν σχεδόν τα μόνα που είχε για να προσβλέπει. "

 - Lena Pepitone, Marilyn Monroe Confidential: An Intimate Account” (Μέριλιν Μονρόε Εμπιστευτικό: Μία Οικεία Αναφορά »






 Lee Strasberg, ο δάσκαλος υποκριτικής της Μονρόε. Σύμφωνα με τον Ελία Καζάν: «Έφερε μαζί του την αύρα ενός προφήτη, ενός μάγου, ενός witch doctor, ενός ψυχαναλυτή και ενός φοβερού πατέρα ενός εβραϊκού σπιτιού."

Η απόλυτη απόδειξη ότι αυτά τα άτομα ήταν οι μόνοι άνθρωποι στη ζωή της Μέριλιν είναι ότι κληρονόμησαν το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας της. Ο Lee Strasberg μόνον κληρονόμησε το 75% της περιουσίας της, ενώ ο Δρ Κρις  το 25%.

 "Η Μέριλιν άρχισε να συνδέεται με τον Lee και τη σύζυγό του Paula Strasberg περίπου από το 1955, και πολύ γρήγορα έγιναν μια κολοσσιαία επιρροή στη ζωή της Μέριλιν,  επηρεάζοντας σχεδόν κάθε πτυχή της ύπαρξής της .

 Πολλοί από τους φίλους και τους συναδέλφους της Μέριλιν παρακολούθησαν αυτό που συνέβαινε και αισθάνθηκαν πολύ άβολα γι 'αυτό, αλλά ήταν ανίκανοι να κάνουν τίποτα γι' αυτό. Ενώ ήταν παντρεμένη με τον Άρθουρ Μίλερ, ο Μίλερ είχε αρχίσει να εκφράζει τις ανησυχίες αυτές στη Μέριλιν .

 Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους της ζωής της υπήρχαν ενδείξεις ότι η πίστη της στους Strasbergs εξασθενούσε και ότι δεν τους ήθελε να έχουν τον έλεγχο. Έχει ειπωθεί ότι ήταν στη διαδικασία να απορρίψει τις υπηρεσίες τους - αυτό θεωρήθηκε ως ένας άλλος δείγμα πως η Μέριλιν είχε την πρόθεση να αλλάξει τη διαθήκη της ".

 - Αγαπητή Μέριλιν  , Who Owns Marilyn’s Things?    (Ποιός  κατέχει τα πράγματα της Μέριλιν;)

 Μετά το θάνατό της, η διαθήκη της Μέριλιν αμφισβητήθηκε λόγω του ότι ήταν υπό την «κατάχρηση επιρροής» των διαχειριστών της.

 "Στις 25, Οκτωβρίου, 1962, οι Los Angeles Times ανέφεραν ότι η διαθήκη της Μέριλιν Μονρόε   αμφισβητήθηκε από την για μεγάλο χρονικό διάστημα μάνατζερ της Inez Melson. Η Μις Melson, η οποία δεν ήταν δικαιούχος της διαθήκης ισχυρίστηκε ότι η Μέριλιν ήταν κάτω από αδικαιολόγητη επιρροή   είτε από τον Lee Strasberg ή την Δρ Marianne Kris τη στιγμή που έγινε η διαθήκη. "

 - Αυτόθι.

 Μια άλλη απόδειξη του υπερβολικού ελέγχου των «Γιατρών του νου" στη ζωή της Μέριλιν είναι το γεγονός ότι η ψυχίατρος της Ralph Greenson ήταν αυτή που βρήκε νεκρή την Μονρόε. Γιατί βρισκόταν η ίδια στο σπίτι της αργά το βράδυ; Όπως θα δούμε στο επόμενο μέρος αυτής της σειράς των άρθρων, οι συνθήκες του θανάτου της είναι απίστευτα ύποπτες.

Εν ολίγοις, όπως και στους περισσότερους σκλάβους Monarch, οι χειριστές της Μέριλιν ήταν υπεύθυνοι για κάθε πτυχή της ζωής της. Η επικοινωνία με τα μέλη της οικογένειας ήταν εντελώς απαγορευμένη.

 "Παρά το γεγονός ότι η Μέριλιν Μονρόε είχε οικογένεια, οι γιατροί, οι ψυχολόγοι, οι καθηγητές της υποκριτικής την απομόνωναν από αυτήν. (...) Τα μέλη της οικογένειας Hogan, τα οποία ζούσαν στην περιοχή του Λος Άντζελες, είχαν προσπαθήσει να έρθουν σε επαφή με την Μέριλιν Μονρόε αφού έγινε διάσημη και είχαν μπλοκαριστεί οι προσπάθειές τους να συνδεθούν μαζί της. "

     Jennifer Jean Miller, “Was Phenergan Marilyn Monroe’s Silent Killer, and Was She a Victim of Psychological Abuse, Medical Malpractice and Wrongful Death?”
("Ήταν ο Phenergan σιωπηλός δολοφόνος της Μέριλιν Μονρόε και ήταν αυτή θύμα   ψυχολογικής κακοποίησης, ιατρικής αμέλειας και θανάτου από λανθασμένες πράξεις;")

 Αποσυνδεδεμένη από την οικογένειά της και με σχεδόν καθόλου φίλους, η Μονρόε επισκεπτόταν   καθημερινά σχεδόν θεραπευτές. Ήταν αυτές οι επισκέψεις στην πραγματικότητα   συνεδρίες προγραμματισμού; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, πως οι επισκέψεις αυξήθηκαν σε συχνότητα και η Μονρόε έγινε χειρότερη. Ένα ιδιαίτερο κείμενο είναι το “Surgeon Story” ("Η Ιστορία του χειρουργείου "), ένα κείμενο γραμμένο από την ίδια την Μονρόε.

"Η Ιστορία του χειρουργείου "

 Η Ιστορία του χειρουργείου είναι ένα κείμενο γραμμένο σε μορφή ποιήματος από την Μονρόε όπου περιγράφει πως την έκοψαν και την άνοιξαν ο Lee Strasberg και η ψυχίατρός της Μάργκαρετ Hohenberg. Ενώ ορισμένοι περιγράφουν αυτή την ιστορία σαν ανάμνηση ενός εφιάλτη της Μέριλιν, άλλοι ερευνητές υποστηρίζουν ότι στην πραγματικότητα είναι μια περιγραφή της συνόδου του ελέγχου του νου.

Best finest surgeon—Strasberg
to cut me open which I don’t mind since Dr. H
has prepared me—given me anaesthetic
and has also diagnosed the case and
agrees with what has to be done—
an operation—to bring myself back to
life and to cure me of this terrible dis-ease
whatever the hell it is—(…)
Strasberg cuts me open after Dr. H gives me
anesthesia and tries in a medical way to comfort me  –
everything in the room is WHITE in fact I can’t even see anyone just white objects -​
they cut me open – Strasberg with Hohenberg’s ass.
and there is absolutely nothing there—
Strasberg is
deeply disappointed but more even—
academically amazed
that he had made such a mistake. He
thought there was going
to be so much—more than he had ever
dreamed possible …
instead there was absolutely nothing—
devoid of
every human living feeling thing—
the only thing
that came out was so finely cut sawdust—like out of a raggedy ann doll—and the sawdust
spills
all over the floor & table and Dr. H is
puzzled
because suddenly she realizes that this is a
new type case. The patient … existing
of complete emptiness
Strasberg’s dreams & hopes for theater
are fallen.
Dr. H’s dreams and hopes for a permanent
psychiatric cure
is given up—Arthur is disappointed—
let down.

   Σε αυτήν την περίεργη και ενοχλητική ιστορία, η Μονρόε περιγράφει τη νάρκωση και την χειρουργική επέμβαση από τους ψυχιάτρους της. Γράφει πως «δεν την πειράζει το χειρουργείο" επειδή ήταν «προπαρασκευασμένη». Ήταν σε αποσύνδεση; Υπάρχει επίσης αναφορά πως την βλέπει "εντελώς λευκή" που θα μπορούσαν να αναφέρεται σε αισθητηριακή στέρηση - μια μέθοδος που χρησιμοποιείται στον προγραμματισμό ΜΚ Ultra.

 Μόλις κοπεί και ανοιχτεί, οι γιατροί βρήκαν  μόνο "ψιλοκομμένο πριονίδι" μέσα της », όπως από μία κουρελιασμένη κούκλα". Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά λόγια ενός σκλάβου ΜΚ που έχουν χάσει εντελώς την επαφή με τον αληθινό πυρήνα της προσωπικότητας τους. Η Μέριλιν  αντιλαμβάνεται τον εαυτό της ως μία "κενή" κούκλα.

Σύμφωνα με τον Jason Kennedy, ένα μέλος της οικογένειας της Μέριλιν, η " Ιστορία του χειρουργείου " περιγράφει τεχνικές ελέγχου του μυαλού, όπως η αισθητηριακή στέρηση και η διαχείριση των διασχιστικών αναισθητικών φαρμάκων.

 «Οι εκδόσεις online αναφέρονται στην " Ιστορία του χειρουργείου " ως ένα όνειρο ή έναν εφιάλτη. Ακόμα και μία μουσικός, η Annie Clark, εμπνεύστηκε για να γράψει ένα τραγούδι με τους στίχους, “Best, finest surgeon/Come cut me open” , γιατί πίστευε πως η Μέριλιν έγραψε τα λόγια αυτά λόγω της ευλάβειας  προς τον Lee Strasberg κατά τη διάρκεια των σπουδών της μαζί του.

Ο Jason, από την άλλη πλευρά, την προσομοίωσε με ένα πολύ πραγματικό χρόνο στη ζωή της Μέριλιν Μονρόε, και αφορά την αφήγηση της εμπειρίας της, αφού υπέστη τις τεχνικές ελέγχου του νου και των ναρκωτικών στα χέρια του Lee Strasberg και της Δρ Μάργκαρετ Hohenberg, όταν υποβλήθηκε σε ιδιωτικές συνεδρίες με το ανωτέρω δίδυμο το 1955 για να βοηθήσει να απελευθερώσει την υποκριτική τεχνική της.

 Η μεθοδολογία τους της είπαν, πως αποτελείται από την προσπάθεια να σκαλίζουν τις οδυνηρές αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας της Μέριλιν Μονρόε , για να την κάνουν μια μεγάλη ηθοποιό.

 Σύμφωνα με την έρευνα του Ιάσονα, το ζευγάρι έπεισε την Μέριλιν πως όλα αυτά ήταν μέρος της «βοήθειάς» της. Ο ίδιος είπε ότι ήταν μπερδεμένη από την αρχή, καθώς αυτή τεκμηρίωνε τις λεπτομέρειες της "Ιστορίας του χειρουργείου ", διορθώνοντας τις λεπτομέρειες από την ιστορία από "μαθητής" ή "φοιτητής", και ονομάζοντάς την "ασθενή".

 «Ήταν μια ψυχική λειτουργία», δήλωσε ο Jason. "Δεν είχε σωματικά κοπεί, αλλά ψυχικά κόπηκε και  άνοιξε."

 Είπε ότι χρησιμοποιήθηκε για να την τσακίσει και να αλλάξει τη συμπεριφορά της.

 "Αυτό δεν είχε να κάνει τίποτα με την ηθοποιία," συνέχισε ο Jason. «Ήταν καθαρή  εξόντωση με απλές τεχνικές ελέγχου του μυαλού  . Επίσης, «τα ναρκωτικά ελέγχου του νου», ήταν μόνο μία πτυχή της διαδικασίας  ελέγχου του νου. Η αισθητηριακή στέρηση, ο διαχωρισμός με αναισθητικά φάρμακα, και η ψυχική καθοδήγηση είναι μέρος μιας συνολικής διαδικασίας του ελέγχου του νου ».

Ο Lee Strasberg συχνά αναφέρεται στον εαυτό του ως γιατρός, συμπεριλαμβανομένου του βιβλίο του 1965  , “Strasberg At The Actor’s Studio: Tape Recorded Sessions”

 - Αυτόθι.


Είτε  η ιστορία αυτή συνέβη στην πραγματικότητα είτε όχι, αφορά  τις εσωτερικές σκέψεις ενός σκλάβου ελέγχου του νου που είναι ανίσχυρος έναντι των χειριστών της και τις κλινικές τους προσπάθειες   να τον προγραμματίσουν και να τον τροποποιήσουν. Δυστυχώς, τα άλλα τραυματικά γεγονότα που προκλήθηκαν από τους χειριστές της ήταν όλα πάρα πολύ πραγματικά.

 Πληγωμένη από τους χειριστές Της

 Το 1961, ο Δρ Κρις έπεισε Μέριλιν να κάνει ένα check-in στην ψυχιατρική κλινική Payne Withney. Τα γεγονότα που ακολούθησαν είναι συγκλονιστικά λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η Μέριλιν ήταν μία παγκοσμίου φήμης σταρ του σινεμά - αλλά δεν προκαλεί έκπληξη λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ήταν μία σκλάβα ελέγχου του νου. Εδώ περιγράφεται τι συνέβη στην ψυχιατρική πτέρυγα:

 "Ο Kris είχε οδηγήσει την Μέριλιν στο Νοσοκομειακό Ιατρικό Κέντρο της Νέας Υόρκης “Weill Cornell Medical Center”, με τα λευκά-τούβλα, με θέα τον ποταμό East River, στην 68η οδό. Τυλιγμένες σε ένα γούνινο παλτό και χρησιμοποιώντας το όνομα Faye Miller, υπέγραψε τα έγγραφα για να γίνει αποδεκτή, αλλά γρήγορα διαπίστωσε ότι δεν την συνόδευαν σε ένα μέρος όπου θα μπορούσε να ξεκουραστεί, αλλά σε ένα   δωμάτιο σε μία κλειδωμένη ψυχιατρική κλινική. Όσο περισσότερο  παρακαλούσε με λυγμούς  να την αφήσουν έξω, χτυπώντας τις πόρτες από χάλυβα, τόσο περισσότερο το ψυχιατρικό προσωπικό πίστευε ότι ήταν πράγματι ψυχωτική. Την απείλησαν με ζουρλομανδύα, και της πήραν την τσάντα και τα ρούχα της . Της έκαναν ένα αναγκαστικό μπάνιο και της φόρεσαν  ένα νοσοκομειακό φόρεμα.

 Στις 1 και 2 Μαρτίου του 1961, η Μέριλιν  έγραψε μία εξαιρετική, έξι σελίδων επιστολή στον Δρ Greenson που περιγράφει έντονα τη δοκιμασία της:

 «Δεν υπήρξε καμία συμπάθεια στο Payne-Whitney-το οποίο είχε ένα πολύ κακό αποτέλεσμα,- μου ζήτησαν αφού με τοποθέτησαν σε ένα «κελί» (εννοώ δωμάτιο με τσιμεντόλιθους) για πολύ διαταραγμένους ασθενείς με κατάθλιψη (αισθάνθηκα ότι ήμουν σε κάποια φυλακή για ένα έγκλημα που δεν είχα  διαπράξει. Η απανθρωπιά που βρήκα εκεί ήταν αρχαϊκή ... όλα ήταν κάτω από  κλειδαριά και  κλειδί ... οι πόρτες είχαν παράθυρα έτσι ώστε οι ασθενείς να μπορούν να είναι ορατοί όλη την ώρα, επίσης, η βία και τα σημάδια παραμένουν στους τοίχους από πρώην ασθενείς.) "

 (...)

 Ένας ψυχίατρος ήρθε και της έδωσε μια σωματική εξέταση, "συμπεριλαμβανομένης της εξέτασης   για το στήθος." Αντέδρασε, λέγοντάς του ότι   είχε κάνει έναν  πλήρη  σωματικό έλεγχο  λιγότερο από ένα μήνα πριν, αλλά αυτό δεν τους αποθάρρυνε.

 Όταν αρνήθηκε να συνεργαστεί με το προσωπικό, "δύο βαριοί άνδρες και δύο βαριές γυναίκες" την πήραν από τα τέσσερα και την μετέφεραν στο ασανσέρ στον έβδομο όροφο του νοσοκομείου. («Πρέπει να πω ότι τουλάχιστον είχαν την ευγένεια να με μεταφέρουν με το πρόσωπο προς τα κάτω. ... Εγώ απλά έκλαιγα ήσυχα σε όλη τη διαδρομή», έγραψε.)

 Την διέταξαν να πάρει ένα ακόμη λουτρό - το δεύτερο από την άφιξή της - και, στη συνέχεια, ο διαχειριστής  ήρθε να την ανακρίνει. "Μου είπε ότι ήμουν ένα  πολύ, πολύ άρρωστο κορίτσι και ήμουν   πολύ, πολύ άρρωστο κορίτσι για πολλά χρόνια."

 Ο Δρ Κρις, ο οποίος είχε υποσχεθεί να την δει την ημέρα μετά την φυλάκισή της, δεν εμφανίστηκε, ούτε και ο Lee Strasberg ούτε η σύζυγός του, η Paula, στην οποία κατάφερε τελικά να γράψει, δεν μπορούσαν να την απελευθερώσουν, δεδομένου ότι δεν ήταν η οικογένεια της. "

Marilyn and Her Monsters, (Η Μέριλιν  και τα τέρατα της), Vanity Fair


Μια άλλη λιγότερο δημοσιοποιημένη πτυχή της ζωής της Μονρόε είναι οι δύο αποτυχημένες εγκυμοσύνες της. Ενώ οι περισσότερες βιογραφίες αναφέρουν ότι υπέστη αποβολές, ορισμένες αναφορές υπαινίσσονται ότι, στην πραγματικότητα, οι αποβολές ήταν σκόπιμες. Οι προκληθείσες   αποβολές είναι μια κοινή πρακτική στην  ΜΚ Ultra και, διαβάζοντας τα λόγια της Μέριλιν, φαίνεται ότι το μωρό της είχε αφαιρεθεί από τους χειριστές της. Στο βιβλίο Pepitone, η Μέριλιν είπε σύμφωνα με πληροφορίες σχετικά με την εγκυμοσύνη της:

 "Μην πάρετε το μωρό μου. Έτσι πήραν το μωρό μου από μένα ... και ποτέ δεν το είδα ξανά. "

 - Pepitone, Op. Cit.

 Το βιβλίο αναφέρει βασικά ότι η Μέριλιν δεν υπέστη  αποβολή. "Αυτοί" της πήραν το μωρό της.

 "Αφού η Μέριλιν απέκτησε ένα υγιές μωρό   της το πήραν μακριά από αυτήν και ποτέ δεν της επέτρεψαν να το δεί. Είχε πολύ πιθανόν θυσιαστεί. Η Μέριλιν ήταν πολύ φοβισμένη για να ρωτήσει τι επρόκειτο να κάνουν με αυτό. "

 - Springmeier, Op. Cit.

 Σύμφωνα με τις βιογραφίες της, η Μέριλιν  έχασε και τα δύο μωρά της στην Πολυκλινική-Νοσοκομείο, ο τόπος όπου, σύμφωνα με τον Springmeier, είχε προγραμματιστεί.

 "Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε σε μία Πολυκλινική-Νοσοκομείο όπου η Μέριλιν είχε χάσει το μωρό της το προηγούμενο έτος ... Μέριλιν είπε: «Η επιστροφή πίσω στο νοσοκομείο ήταν ένας εφιάλτης ... πόνος; Τι πόνος; ». Για την ίδια, ο μόνος πόνος ήταν να μην έχει το δικό της παιδί "

 - Pepitone, Op. Cit.

 "Σημειώστε πως πηγαίνει πάντα πίσω στην Πολυκλινική. Τα θύματα του Monarch πρέπει να υπομείνουν τεράστιες ποσότητες φρικτών βασανιστηρίων. Μαθαίνουν να επιβιώνουν με την αποσύνδεση. Όταν η Μέριλιν Μονρόε λέει «Τι είναι πόνος;" αυτή είναι η ακριβής  αντανάκλαση   στην απάντησή της στον πόνο. Δεν θα μπορούσε να έχει πόνο γιατί θα το διαχωρίσει. Ορισμένα alters δημιουργήθηκαν για να πάρουν τον πόνο, και τα άλλα alters δεν χρειάζεται να τον ζήσουν. "

 - Springmeier, Op. Cit.

 Ως Συμπέρασμα

 Στο πρώτο μέρος αυτής της σειράς των άρθρων, κοιτάξαμε την κρυφή ζωή της Μέριλιν Μονρόε - η οποία αποκαλύπτει τη σκοτεινή πλευρά του Χόλιγουντ. Η Μέριλιν δεν είχε μόνο καλά χειραγωγηθεί από τους χειριστές της, αλλά στην πραγματικότητα κακομεταχειρίστηκε   και τραυματίστηκε , προκειμένου να "την κρατήσουν κάτω» και να ενισχύσουν τον προγραμματισμό. Τα ανατριχιαστικά γεγονότα που αναφέρονται ανωτέρω, προέρχονται από διαφορετικές πηγές, αλλά, όταν τοποθετηθούν μαζί,   δίνουν μια θλιβερή, αλλά πεντακάθαρη εικόνα της ζωής ενός σκλάβου ΜΚ του Χόλιγουντ. Το τραύμα, η κακοποίηση, η απομόνωση, ο έλεγχος του νου και η συνεχής επιτήρηση ήταν μέρος της καθημερινής ζωής της Μονρόε.

 Αυτό το είδος της κακοποίησης, ωστόσο είναι ένα σοβαρό τίμημα για τα θύματα και, μετά από λίγο,   σχεδόν αναπόφευκτα ακολουθεί μια συνολική κατάρρευση. Σε εκείνο το σημείο, σκλάβοι του MK συνήθως «πετιούνται έξω από το τρένο της ελευθερίας". Αυτή ήταν η έσχατη μοίρα της Μέριλιν;

 ermionh

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.