Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Όταν ενσυνείδητα δεν κατέχεις και δε σε απασχολεί η βεβαιότητα, * Τότε δεν υπάρχει ζήλια, * Υπάρχει αγάπη.





Η ζήλια προκαλείται από την αξία και τη σημασία που δίνεις εσύ στον εαυτό σου,

* Και όχι από κάποιο άλλο πρόσωπο.

Όμως λες ότι: «εγώ δεν έχω καμιά σημασία»,

* «Η φίλη μου - ο φίλος μου, η γυναίκα μου - ο άνδρας μου,

* Είναι το παν για μένα».

Από τη διδασκαλία του Κρισναμούρτι.



Υπάρχει η ανάγκη να γαντζώνεσαι από κάτι.

Αισθάνεσαι χαμένος και φοβάσαι να είσαι μόνος σου.

Χρησιμοποιείς τη γυναίκα σου, όπως σε χρησιμοποιεί κι αυτή,

* Για να είσαι «ευτυχισμένος»,

* Για να έχεις ένα σύντροφο και να  μη νιώθεις μοναξιά.

Αυτή την αμοιβαία ανάγκη την ονομάζουμε αγάπη. Είναι;

Από τη διδασκαλία του Κρισναμούρτι




Αν έβλεπες κάποιον άλλο άνδρα, κάποια άλλη γυναίκα,

* Δε θα ζήλευες πια τον άνδρα σου, τη γυναίκα σου,

* Αλλά θα προσκολλιόσουν στον άλλο και θα ζήλευες μετά αυτόν κοκ.

Η ζήλια είναι ένας από τους τρόπους για να κρατήσεις τον άνθρωπο σου.

Όσο περισσότερο ζηλεύεις, τόσο μεγαλύτερο είναι το αίσθημα κατοχής.

Από τη διδασκαλία του Κρισναμούρτι.



Το να κατέχεις κάποιον σε κάνει «ευτυχισμένο»,

* Σου δίνει βεβαιότητα και ασφάλεια, σε κάνει σπουδαίο και

* Σ’ αυτή τη σπουδαιότητα προσκολλάσαι.

 Όταν ενσυνείδητα δεν κατέχεις και δε σε απασχολεί η  βεβαιότητα,

* Τότε δεν υπάρχει ζήλια,

* Υπάρχει αγάπη.

Από τη διδασκαλία του Κρισναμούρτι.




Ο έρωτας παίζει ένα εξαιρετικά σπουδαίο ρόλο στη ζωή.

Είναι ίσως η μόνη βαθιά εμπειρία, στην οποία υπάρχει ελευθερία και ένταση.

Για εκείνη την ώρα, εκείνη τη στιγμή, ξεχνάς τον εαυτό σου.

Σ’ αυτή την πράξη, εκείνα τα μερικά δευτερόλεπτα που είναι τόσο όμορφα,

* Αφήνεσαι, παραδίδεσαι, κυριεύεσαι και προσκολλάσαι

* Και η προσκόλληση γίνεται εφιάλτης και σκλαβιά.

Από τη διδασκαλία του Κρισναμούρτι.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.