Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

ΑΜΦΙΠΟΛΗ    03 / 11 / 2014

ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ  
 Η παρουσία μοναδικών επιστημονικών πληροφοριών από την ανασκαφή της Αμφίπολης συνεχίζεται παρα την έλλειψη  σοβαρής ενημέρωσης εκ μέρους της «επιστημονικής ομάδας»  που διεξάγει την έρευνα. 
Αρχίζω να πιστεύω πως το σκεπτικό των ιθυνόντων είναι όσο λιγότερες πληροφορίες τόσο καλύτερα. 
Έχουμε λοιπόν από την αρχή 
Η περιφέρεια του κυκλικου  μνημειου είναι 497 μέτρα.
Το ύψος της ορθό-μαρμάρωσης είναι τρία [3] μέτρα .

3 Χ 497 = 1491 
3 + 497 = 500
3 – 497 = 494
………………….

Το τρία [3] αντιπροσωπεύει τον τριαδικό θεό μέσα στο «σπίτι»  του το κύτταρο
Το κυκλικό  μνημείο [κύτταρο]  «φωνάζει» δηλαδή πως οι πληροφορίες που κρύβει αφορούν την Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα 
Κύκλος = όμικρον = ο  μικρόν = νάνο =  κύτταρο 
Όλα τα στοιχεία που ηδη έχουμε ερμηνεύσει [ καρυάτιδες –ψηφιδωτό] δικαιώνουν αυτή μας την σκέψη.
Όμως η είδηση βρίσκεται στην λεξαριθμικη απόδοση του εμβαδού της ορθό-μαρμάρωσης [3Χ497 = 1491]

Έχουμε 

1491[6]= ου κεν εφημέριος γε*.-[ ου[1] = αντ. = ο οποίος  / εφημέριος = αυτός που νοιάζεται μόνο για τα καθημερινά  / αυτός που διαρκεί όλη ημέρα / αυτός που σκέπτεται τα εφήμερα / εάν σκέπτεσαι όλη μέρα  τα εφήμερα πράγματα ].-δ223

1491[6]= ου κεν εφημέριος γε*.-[ ου [2] = αρνητικό μόριο = ούτε / κεν = εάν /  εάν ούτε αυτός που ψάχνει για εφήμερα πλούτη βρήκε κάτι].-δ223

1491[6]= κενού  εφημέριος γε*.-[  κενό = άδειο  / κενό –άδειο   βέβαια από εφήμερα πράγματα  είναι το μνημείο].-δ223

Ερμηνεία .- ο λεξαριθμος [1491] με την βοήθεια της Ομηρικής γλώσσας μας δίνει την καταπληκτική πληροφορία  πως αν σκέπτεσαι ότι θα βρεις εφήμερα πράγματα μέσα στο μνημείο θα απογοητευθείς διότι το μνημείο δεν περιέχει κάτι τέτοιο.

Η  ορθότητα του λεξαριθμου [1491]  αποδείχτηκε μέχρι στιγμής διότι το μόνο που βρίσκουμε μέσα του σχετίζεται με  σοβαρές  μοναδικές επιστημονικές πληροφορίες  για τον γενετικό μας κωδικα και το ταξίδι της ψυχής μας στα Ηλύσια πεδία του Αργου.

Ούτε οι κατά καιρούς τυμβωρύχοι του μνημειου όσοι και αν προέκυψαν βρήκαν κάτι εφήμερο που θα τους ικανοποιούσε [κυρίως χρυσό]

Ο [1491] αποτελεί  μέρος του μνημειου άρα όλες οι λεξαριθμικες  αποδόσεις του σχετίζονται αυτόματα με αυτό Το ίδιο συμβαίνει και με όλους τους λεξαριθμους που απορρέουν από το μνημείο.

Όλες οι πληροφορίες απορρέουν αβίαστα από την Ομηρική γλώσσα.
………………………………………………………….
Το μηκος της περιφερειας του κύκλου –κυττάρου   [497]

497[2] =διδου δε.-[ διδωμι = δίνω / σας δίνω λοιπόν ]

497[2]=τροιη δε.- [ τροιη = τρία [3]  =  τριαδικός θεός /  σας δίνω τον τριαδικό θεό λοιπόν ]  

497[2] = Θεσπιν αοιδην *.-[θεσπιν = θειος / αοιδην = τραγούδι = αλληγορικά ο θειος λόγος της ΕΕ /  σας δίνω αυτό το μνημείο για να μελετήσετε τον θειο λόγο του τριαδικού θεού  ].-α328 

497[2]=Θεσιν  οιδαν πη  * .-[ οίδα = γνωρίζω –ξέρω / πη = σε κάποιο μέρος /  θέση την οποία γνωρίζω  σε κάποιο μέρος ].-α328

Ερμηνεία .- Σε κάποιο μέρος σε κάποια θέση που δεν είναι άλλη από αυτό το κυκλικό μνημείο με μηκος περιφερειας   τον συγκεκριμένο αριθμό [497] σας αποκαλύπτω τον τριαδικό θεό και τον θειο λόγο του 

…………

Ο λεξαριθμος  [500]

500[5] = Έλληνας δ’ ηλθον .[εγώ ο Έλληνας έχω έρθει σε αυτόν τον χώρο].-α194-167+333
500[5]=Νυν –[τωρα ].-α166-α182-α255
500[5]=Υμιν* .-[εσάς].-α373
500[5]=μιν υ’[ω]* .-[υω = κάνω βροχή-βρέχω  = αλληγ. Νερό  = ιερή  γνώση / αυτόν –εσάς όλους πληροφορώ].-α373
500[5] = άξιον ιδεν νοον.-[εσάς που είστε άξιοι να γνωρίσετε το μυαλό/Ε.Ε./  εσάς που έχετε την τεχνολογία να δείτε μέσα στα εγκεφαλικά κύτταρα του μυαλού σας τον θεό-ΕΕ]
500[5]=Τοιον*.-[τέτοιο /τέτοιου είδους / αυτόν ].-α209-α223-α350
500[5]=οιτον *.-[οιτον = μοίρα –τύχη / τωρα εσάς που σας έχει δοθεί τέτοιου είδους μοίρα –διπλή υπόσταση  ].-α209-α223-α350
500[5]=Σπεεσι .-[σπεεσι  = σπεος = σπηλιά = αλληγορική ερμηνεία = εσωτερικό του κρανίου/μυαλού/κυττάρου/εργαστήριο / μνημείο].-α15
500[5]=άξιον Ιθάκη βασιληα [τωρα είσαι άξιος στη Γη να βασιλέψεις]

Ερμηνεία .-  Εγώ ο Έλληνας  θεός  έχω έρθει σε αυτόν τον χώρο 

Τωρα εσάς πληροφορώ  αφού πρώτα έχετε γίνει  άξιοι να δείτε την ΕΕ μέσα στο κύτταρο. Τωρα  που έχετε αναπτύξει  τις νάνο-τεχνολογίες που χρειαζόταν . 

Τωρα που γνωρίζετε την μοίρα που σας δίνει η διπλή σας υπόσταση. 

Μέσα στο μνημείο που μοιάζει με σπηλιά θα αναγνωρίσετε την ΕΕ και τον θειο λόγο της και όλες εκείνες τις πληροφορίες  που θα σας κάνουν άξιους βασιλείς της ΓΗΣ.

Επιβεβαίωση της πληροφορίας πως το μέλλον ανήκει στους μοριακούς βιολόγους γενετιστές που με τις ανακαλύψεις τους θα γίνουν οι αυριανοί βασιλείς του πλανήτη [αθανασία – κατασκευή σε εργαστήριο κάθε μορφής  ζωής κ.α.]

………………………………………………..

Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΙΚΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ  497/3,1428 = 158,1 ΜΕΤΡΑ

Δηλαδή   158,1 Χ 10 =  1581 παλάμες 

 1581[6]=ενθα πλουτον λιλαιομενος*.-[ενθα = εκεί / πλούτος = ο πνευματικός πλούτος / λιλαιομενος = λιλαιομαι = επιθυμώ διακαώς  / εκεί πνευματικό πλούτο επιθυμώ διακαώς να βρω ]
1581[6]=θεαν πλουτον λιλαιομενος*.-[θεαν = η Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα ]

Ερμηνεία .- εκεί στο μνημείο που έχει διάμετρο 1581 παλάμες  του μέτρου θα βρεις τον  πνευματικό πλούτο που επιθυμείς διακαώς 
Εκεί βρίσκεται η θεά μέσα σου η Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα
 Το ότι η θεά βρίσκεται μέσα στο μνημείο έχει αποδειχτεί ηδη από τα ευρήματα [καρυάτιδες –μαίανδρος- ψηφιδωτό]
……………………………………………….

Λεξαριθμος [494]

494[8]=εξερεηται. –[εξερεω[1] = θα πω φανερά –θα φανερώσω / εξερεω[2] =  ερωτω –ζητώ να μάθω — εξερευνώ-ερευνώ ].-α416

494[8]= Γαία γ’ηβαιον γενεά μοιραν –[η μοίρα της ολιγάριθμης γενιάς πάνω στη ΓΗ  των Δωριέων ]                     

Ερμηνεία .- εξερευνήστε  αυτό το μνημείο διότι  άφορα την μοίρα της ολιγάριθμης γενιάς επάνω στη ΓΗ των Δωριέων Δηλαδή την δική μας.

ΨΗΦΙΔΩΤΟ 

Πλάτος δεύτερου  θαλάμου 4,5μ μηκος 6μ
Το πλάτος του ψηφιδωτού είναι  4,5μ
Ο μαίανδρος 0,60μ Χ 2 = 1,2μ
4,5 – 1,2 = 3,3 

Το ψηφιδωτό έχει πλάτος 3,3 μ  =  33 παλάμες  = 330 εκατοστά  = 3300 χιλιοστά του μέτρου.

Όλοι αυτοί οι αριθμοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν με οποιονδήποτε τρόπο για την εξαγωγή συμπερασμάτων 

Έχουμε λοιπόν 

Σε συνδυασμό με τα 6αρια και τα 9αρια του Μαιάνδρου   την σειρά ακέραιων αριθμών του 3 όμοια με αυτήν των τεσσάρων πρώτων λέξεων της Οδύσσειας και  του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού του  θησαυρού του Ατρέα

3-3-6-9-15-24-39-63-102-165-267-432-699 κοκ

Η εν λογω σειρά αποδίδει από τον λόγο 699/432 και κάτω τον χρυσό αριθμό Φ =1,618

Το 33 επίσης μας ενημερώνει για την απόσταση των «γραμμάτων» του γενετικού μας κωδικα  μεταξύ τους που είναι ακριβώς  3,3 [angstroms = μονάδα μέτρησης νάνο-αποστάσεων]

Αν γνωρίζαμε το μηκος –ύψος του ψηφιδωτού θα μπορούσαμε να πούμε περισσότερα αλλα κάποιοι  θεωρούν την πληροφορία αυτή  περιττή για κάθε αλλού είδους ερευνητή πλην  εαυτών. 

 Λεξαριθμοι,
33 = ο λόγος  33/10,5 = 3,1428
330 = ο λόγος 330/105 = 3,1428
3300 = 
………………………………
Λεξαριθμοι 
33[6] = ΔΙΙ δε .-[ ο Δίας λοιπόν]
330[6] = Μόρον .-[μορος = η τύχη –ο κλήρος –η μοίρα].-α166
3300[6] = 

 Ο ΤΡΙΤΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ [ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΧΩΡΟΣ]

Γνωρίζουμε μόνο το πλάτος της εισόδου το ύψος θα το γνωρίσουμε εν καιρώ όταν η μανία εύρεσης χρυσού χωρίς μεταφορική ερμηνεία  εκλείψει.

1,5 μέτρα το πλάτος της εισόδου στον τρίτο θάλαμο

15 = ΔΙΑ –ΓΑΙΑ- ΑΓΙΑ –ΑΙΓΑ –ΑΓΑΘΑ –ΘΕΑ –ΕΙ 

150[6]=Μέγαρα*.-[δωμάτιο-κατοικία –αίθουσα ανδρών-η οικία-το σύνολο των δωματίων του κάτω πατώματος της οικίας-ανάκτορο / αλληγορ.= κύτταρο-κρανίο-μυαλά-αστροπλοιο-πλανήτης –ότι μπορεί να εννοηθεί  ως κατοικία του ανθρώπου η της Ε.Ε.].-α365

1500 = Φως 

Ερμηνεία .- Εισερχόμενος στον τρίτο θάλαμο θα βρεις το φως του ΔΙΑ 
….
ΛΕΞΑΡΙΘΜΟΙ  ΑΠΟ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ [21Χ21]

2,1 = η πλευρά του τετραγώνου που αποκαλύφτηκε και οδηγεί σε χαμηλότερο επίπεδο 
21 – ο λόγος 66/21  = 3,1428 αποδίδει την συμπαντική μαθηματική σταθερά [π=3,1428]
210 = ο λόγος 660/210 το ίδιο  κοκ
….
Έχουμε το μαγικό τετράγωνο του [21] – 21Χ21 = 441

441[9]=αίτιον. –[η αιτία  / η αιτία κατασκευής αυτού του μνημειου βρίσκεται στο μαγικό τετράγωνο   21Χ21 ]

Η πρόταση [ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ] αποτελείται από [21] γράμματα  και προκύπτει αβίαστα. 

Πιστεύετε πως αυτή ήταν η αιτία κατασκευής του ανώνυμου της Αμφίπολης ;;; 
Προσωπικά πιστεύω πως ναι αυτή ήταν η αιτία.
….

 210[3]=ιρα μάθημα.-[μάθημα = επιστήμη / ιερή επιστήμη  ]
210[3]=ιρα πηγή. –[η ιερή πηγή  ]
210[3]=θαλαμονδε. –[μέσα στο  θάλαμο]

Ερμηνεία .- μέσα στο  θάλαμο το τετράγωνο [21Χ21]  είναι ιερή πηγή επιστημονικής γνώσης. 

…
 42[6]=Θηκε .-[θέτω = τοποθετώ / τοποθετήθηκε ].-α153-α320

420[6]=θαλαμονδε θεον είναι.-[ θάλαμος = αλληγορικά = κύτταρο-κρανίο- ιπτάμενος δίσκος- οικία / μέσα στο κύτταρο υπάρχει ο θεός / μέσα στο θάλαμο υπάρχει θεός  ]

Ερμηνεία .- Μέσα στο θάλαμο στο τετράγωνο [21Χ21] έχουν  τοποθετηθεί επιστημονικές πληροφορίες για τον γενετικό σας κωδικα που είναι θεός [εε]
…

 630[9]=Σιτον* .-[σίτος = τροφή= κάθε είδους  τροφή στην Οδύσσεια σημαίνει πληροφόρηση – ιερή παιδεία ].-α139-α147-α357

 630[9] = ιστον*.- [ ιστός πλοίου-ράβδος-αργαλειός κ.α. αλληγορικά η ΕΕ / η Ε.Ε. προσφέρει την ιερή γνώση].-α139-α357

Ερμηνεία .- Ιερή παιδεία περιέχει  το μόριο του γενετικού σας κωδικα 
…
84[3]= Αθηνά Θεά.- [η  θεά Αθηνά ]
84[3]= Αθηνά Γαία .-[η θεά Αθηνά στον πλανήτη ΓΗ / η θεά Αθηνά στο μνημείο της Αμφίπολης ]
…
Συμπεράσματα από το μαγικό τετράγωνο [21Χ21]
Έχουμε την εμφάνιση του ονόματος της Αθηνάς για πρώτη φόρα όπως και στις Μυκήνες Το ίδιο  σκεπτικό  ενημέρωσης και στα δυο μνημεία 

Ο τρίτος θάλαμος είναι πολύ σπουδαίος  οι λεξαριθμικες ισότητες του τετραγώνου [21Χ21]  μας ενημερώνουν για πολλα και ενδιαφέροντα.

Το πλάτος της εισόδου μας ενημερώνει πως μέσα στο θάλαμο θα φωτιστούμε από τα ευρήματα που υπάρχουν  θα μας φανερώσουν την αλήθεια για τον ΔΙΑ και την παρουσία του στη ΓΗ.

Το πρόσωπο που θα μας φωτίσει είναι η θεά Αθηνά το μεσο είναι η ΕΕ ο γενετικός μας κώδικας.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι αριθμοί αποδίδουν την μαθηματική σταθερά [ π=3,1428] αβίαστα

ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ 

Σκοτεινά σημεία για την δική μου έρευνα που δεν ψάχνω για κτερίσματα και χρυσάφια  δηλαδή εφήμερα πράγματα αλλα την αλήθεια που κρύβει το μνημείο τα κωδικοποιημένα θεϊκά πνευματικά αγαθά που τοποθέτησαν στις διαστάσεις του και στον αρχιτεκτονικό του σχεδιασμό. 

1].- ο αριθμός των σκαλοπατιών  στην «αρχή» του μνημειου.

 2].- οι διαστάσεις του χώρου από τα σκαλοπάτια στην είσοδο των σφιγγών [πρώτος χώρος].

3].- Το ύψος της εισόδου των σφιγγών 

4].-Το πλάτος  της εισόδου των σφιγγών είναι τελικά 1,68μ όπως ανακοινώθηκε στην αρχή η 1,67μ όπως ανακοίνωσε μεταγενέστερα η κυρία  Παναγιωταρεα. 

5].- το ύψος της ορθό-μαρμάρωσης στο εσωτερικό του μνημειου είναι το ίδιο με την εξωτερική ορθό-μαρμάρωση ;;; δηλαδή τρία [3] μέτρα;;; 

6].-Τι υπάρχει στους τοίχους δεξιά και αριστερά των θαλάμων επάνω από την ορθό-μαρμάρωση ;;;  Τι χρώμα είναι βαμμένοι ;;;

7].-το ψηφιδωτό  καταλαμβάνει επιφάνεια 4,5 μ πλάτος και το πολύ 3,5μ μηκος-ύψος  [ δεν μας το έχουν ανακοινώσει ποτέ]  Τι υπάρχει στα τρία πρώτα μέτρα περίπου μετά τις Καρυάτιδες ;;; [δεύτερος θάλαμος –τρίτος χώρος – 6μ Χ 4.5μ]  Είναι μυστικό ;;; γιατί δεν το ανακοινώνουν ;;; Γιατί δεν μας δείχνουν έστω μια φωτο.

8].- το πλάτος της εισόδου [ιωνικού ρυθμού] μας το έχουν δώσει [1,5μ] Ποτέ δεν μας έχουν ανακοινώσει το ύψος της εισόδου στον τρίτο θάλαμο [τέταρτο χώρο].

9.-οι διαστάσεις του τρίτου θαλάμου [τέταρτου χώρου*] είναι ακόμη [4,5μ Χ 4,5μ] η άλλαξαν ;;; 

*οι χώροι είναι οι εξής όπως τους έχω καταλάβει από τις ανακοινώσεις τους. 

Πρώτος χώρος = ο χώρος από τα σκαλοπάτια στην είσοδο των σφιγγών 

Δεύτερος χώρος – πρώτος θάλαμος = ο χώρος με το λευκό –κόκκινο μωσαϊκό

Τρίτος χώρος –δεύτερος θάλαμος = ο χώρος με το ψηφιδωτό 

Τέταρτος χώρος –τρίτος θάλαμος = ο χώρος που ανακάλυψαν το κεφάλι της σφίγγας το δάπεδο με τους πωρόλιθους και το [2,1 Χ 2,1] τετράγωνο που σκάβουν τωρα

Αν δεν ισχύει το σκεπτικό μου τότε από τις ανακοινώσεις τους προκύπτει πως υπάρχει και τέταρτος θάλαμος, αλλιώς δεν βγαίνει νόημα.
Σε κάθε περίπτωση ότι αριθμούς μας δώσουν στο τέλος εμείς τα συμπεράσματα μας θα τα βγάλουμε για ένα απλό λόγο. 
Όλοι οι αριθμοί που έχουν σχεση διαχρονικά με την ιστορία του  πλανήτη μας , την ύπαρξη μας  και την λυση των προβλημάτων μας , είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι μεταξύ τους,   ώστε κάποτε να ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ  επιτελούς  το βαθύτερο νόημα τους και να σωθούμε .
Τους έχουν βάλει μέσα στην καθημερινότητα μας από τα παλιά χρόνια .

Ένα παράδειγμα .

Έξι ημέρες να δουλεύετε και μια να αναπαύεστε  από την βίβλο 
6+1 = 7
Σας λέει τίποτα ;;;
Λοιπόν έτσι ακριβώς  «εργάζεται» το γονιδιωμα  αγγελιοφόρος μέσα στα εγκεφαλικά μας κύτταρα [ mRNA].
Αποτελείται από έξι χημικές ενώσεις που μεταδίδουν πληροφορίες και μια χημική ένωση που οι επιστήμονες μας της έδωσαν το όνομα [στοπ]  γιατί είναι στοπ κάτι σαν τελεία 
 Αυτό γίνεται για να ξεχωρίζουν οι λέξεις του «αγγελιοφόρου» και να βγαίνει νόημα Χωρίς το στοπ δεν θα έβγαινε νόημα στις πληροφορίες που προσπαθεί να μας μεταδώσει  η ΕΕ .
Έτσι έξι δουλεύουν και ένα στοπ
Έξι ημέρες να δουλεύετε και μια να σταματάτε
6+1 =7 
Την σημαντική αυτή πληροφορία κάποιος άνδρας –ηρωας του παρελθόντος απεσταλμένος των δημιουργών μας φρόντισε να βάλει με αυτόν τον τρόπο στην καθημερινότητα μας και το  επέτυχε
Με αυτό τον τρόπο  οι δημιουργοί μας έχουν τοποθετήσει  στην καθημερινότητα μας εκατοντάδες πληροφορίες που τις χρειαζόμαστε για να κατανοήσουμε την αλήθεια και κάποτε να σωθούμε .

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 
Το μνημείο εφόσον επιβεβαιωθεί η ημερομηνία κατασκευής του δημιουργήθηκε στη μνήμη του Μεγα Αλέξανδρου 

521[8] = Αλέξανδρος *.- [ ο Μέγας στρατηλάτης]

521[8] = εξ   αλ’ ανδρος *.- [ εξ = εκ = από / αλί = θάλασσα = αλληγορικά το  διάστημα /ανδρος = άνδρας –ηρωας / ο εκ του διαστήματος άνδρας –ηρωας  Αλέξανδρος  / ο Αλέξανδρος που ήρθε από το γαλαξία ].-

521[8]= Εξ αλός δραν *.-[ αλός = η θάλασσα = αλληγορικά το διάστημα –ο γαλαξίας / δραν = δραω = υπηρετώ –διεξάγω κάτι σαν υπηρέτης / ο Αλέξανδρος πραγματοποίησε την εκστρατεία του υπηρετώντας τον γαλαξία  - εκ μέρους των δημιουργών μας ].-

521[8]=εσεται.-[εσεται = ειμι-είμαι-υπάρχω-βρίσκομαι / ο Αλέξανδρος εξακολουθεί και υπάρχει   Όχι εδώ – στο γαλαξία ].-

Η  αποστολή  του Αλέξανδρου ήταν συγκεκριμένη. Αφανισμός όλων των ανθρώπων που δημιουργηθήκαν από τις εξωγήινες αποστολές  [αννουνακι-νεφελιμ-ελοχιμ κ.α.] που βρισκόταν στη ΓΗ πριν από τον ερχομό της Αθηνάς το 2320 π.χ.

Όλων των βαρβαρικών λαών της Μεσοποταμίας και της Αιγύπτου. 

Ο πλανήτης έπρεπε να κατοικείται μόνο από ανθρώπους γεννημένους από την ΕΕ του ΔΙΑ.

Η αποστολή του στέφτηκε με επιτυχία 

Η απόφαση των δημιουργών να «φύγει» στην ηλικία των [33] ετών ήταν προαποφασισμένη 

Σήμερα, γνωρίζοντας την τεράστια σημασία του εν λογω αριθμού, κατανοούμε την απόφαση αυτή.

Το σώμα του δεν υπάρχει θαμμένο πουθενά στον πλανήτη.

Δεν πρόκειται να βρεθεί ποτέ, αφού απλά δεν υπάρχει.

Οι λεξαριθμοι του μνημειου μας πληροφορούν πως το μνημείο προοριζόταν εκ κατασκευής για  εμάς σήμερα. 
Εμείς διαθέτουμε σήμερα  την κατάλληλη γνώση ,  για να αναγνωρίσουμε  στις διαστάσεις του και τον αρχιτεκτονικό του σχεδιασμό,  την διπλή μας υπόσταση ,τον γενετικό μας κωδικα και την σημασία του , στο ρόλο  της καθημερινής μας  ενημέρωσης σε πρωτογενή γνώση.

Τα χρώματα του μνημειου παραπέμπουν στη υψηλή τέχνη του Ομηρικού διαλογισμού. 

Το εμβαδό των δυο πρώτων θαλάμων [27+27 = 54] αναφέρεται  στα 5400 χρόνια που μας έχουν δοθεί από τους δημιουργούς μας, για να σωθούμε, η να αφανιστούμε από τα γαλαξιακά δρώμενα, αν αποτύχουμε, δια παντός. 

Είναι ολοφάνερο πως τυμβωρύχοι εισήρθαν μέσα στο μνημείο, που όμως δεν περιείχε κτερίσματα και χρυσό. Ήταν λιτό και ο πλούτος του ήταν η κρυμμένη επιστημονική γνώση.

Όλα δείχνουν πως σε κάποια χρονική στιγμή ,κάποιος μεγάλος  αγανακτισμένος,  πιθανόν και οι Δαναοί ,που είναι αιώνια παρόντες στο αστρικό μας σύστημα [Πηνελοπεια] , αποφάσισαν να βάλλουν ένα τέλος στο βανδαλισμό του μνημειου. 

Έτσι διέσωσαν τις πολύτιμες πληροφορίες του γεμίζοντας το με άμμο και κτίζοντας τους μεσότοιχους , ώστε κάνεις πλέον, παρα μόνο ένα συγκροτημένο κράτος – χώρα, να μην μπορεί να συνεχίσει  την όποια προσπάθεια ανασκαφής του . 

Όσοι μεταγενέστερα άνοιξαν τις μικρές τρύπες στους τοίχους [ άγγλοι –γάλλοι –βούλγαροι –τούρκοι –τυμβωρύχοι κ.α.]  διαπίστωσαν το ουτοπικό του θέματος και το εγκατέλειψαν ίσως για στιγμές καλύτερες για αυτούς .

Ακόμη και η ανεξήγητη διάσωση του δείχνει προς την κατεύθυνση των δημιουργών μας 
Σήμερα στο μόνο  που πρέπει να ελπίζουμε είναι να συνεχιστεί η  ανασκαφή σε όλο τον κύκλο ώστε να φανεί η  συνολική  μορφή  του  και τα πιθανά αλλα  μηνύματα  που μας κρύβει.

Η παρουσία μοναδικών επιστημονικών πληροφοριών από την ανασκαφή της Αμφίπολης συνεχίζεται παρά την έλλειψη σοβαρής ενημέρωσης εκ μέρους της «επιστημονικής ομάδας» που διεξάγει την έρευνα.
Αρχίζω να πιστεύω πως το σκεπτικό των ιθυνόντων είναι όσο λιγότερες πληροφορίες τόσο καλύτερα.
Έχουμε λοιπόν από την αρχή
Η περιφέρεια του κυκλικου μνημειου είναι 497 μέτρα.
Το ύψος της ορθό-μαρμάρωσης είναι τρία [3] μέτρα .
3 Χ 497 = 1491
3 + 497 = 500
3 – 497 = 494
………………….
Το τρία [3] αντιπροσωπεύει τον τριαδικό θεό μέσα στο «σπίτι» του το κύτταρο
Το κυκλικό μνημείο [κύτταρο] «φωνάζει» δηλαδή πως οι πληροφορίες που κρύβει αφορούν την Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα
Κύκλος = όμικρον = ο μικρόν = νάνο = κύτταρο
Όλα τα στοιχεία που ηδη έχουμε ερμηνεύσει [ καρυάτιδες –ψηφιδωτό] δικαιώνουν αυτή μας την σκέψη.
Όμως η είδηση βρίσκεται στην λεξαριθμικη απόδοση του εμβαδού της ορθό-μαρμάρωσης [3Χ497 = 1491]
Έχουμε

ΤΑ ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΑ…ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΑΜΕ…ΚΡΙΜΑ



Ειμαι σίγουρος πως το ξέρετε…άλλο αν κανετε πως σας αφήνει αδιαφορους..Ομως φίλοι μου
Τα πολλά αντιβιοτικά σκοτώνουν..
Οχι μια κι εξω..αλλα αργά, βασανιστικά,εκφυλιστικά..Συνελοντι ειπειν τραγικα.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ



Υπάρχει ένας άγνωστος μέσα στο σπίτι μας
Κρύβεται στις σκιές, παραμονεύει, ακούμε την ανάσα του τη νύχτα
Χαμογελάμε για να διώξουμε τον φόβο
Κοιτάμε ο ένας τον άλλον για να πάρουμε δυνάμεις
αλλά οι δυνάμεις μας εξαντλούνται μέρα με τη μέρα
Σε έψαχνα χθες, που ήσουν;
Αργησες και φύσαγε και τρίζαν τα παντζούρια
Δε μπορώ να είμαι μόνος εδώ μέσα
Ιδιαίτερα από εκείνη τη στιγμή που αντιληφθήκαμε τον εισβολέα

Υπάρχει ένας άγνωστος μέσα στο σπίτι μας
φευγαλέα σκιά στον καθρέπτη μας κοιτά
και η μέρα που θα μας αποκαλυφθεί, κοντοζυγώνει.
Ό, τι θεωρούσα φόβο μέχρι τώρα στη ζωή μου,
δεν ήταν φόβος, αλλά κάτι άλλο.
Τώρα κατάλαβα φόβος τί σημαίνει
Σε κοιτάζω να πάρω δύναμη
τουλάχιστον απ΄τον φόβο σου.
Όμως ούτε καν οι στιγμές του φόβου μας  συμπίπτουν.
Δε μου είπες, που ήσουν χθες;

Μια νύχτα μικρή


anothernightin
Στέκομαι στη στάση του λεωφορείου με μια μικρή αμηχανία, κανονικά θα έπρεπε να χαζεύω τα διερχόμενα αυτοκίνητα και να περιμένω να στρίψουν μέχρι τα φώτα τους να πέσουν πάνω μου και να με τυφλώσουν, να παρατηρώ αν οι οδηγοί είναι μόνοι τους ή υπάρχει και συνοδηγός, αν είναι χαρούμενοι, σκεφτικοί ή απλά απορροφημένοι από την κίνηση, αν τσακώνονται, αν είναι εκνευρισμένοι ή γελάνε, αν χτυπούν με νευρικότητα το πάνω μέρος του τιμονιού περιμένοντας να ανάψει πράσινο, αν υπάρχει κανένας και στο πίσω κάθισμα. Ο ένας είναι αγρίμι, οι δύο φτιάχνουν πόλεμο, με τον τρίτο αρχίζουν οι αμοιβαίες υποχωρήσεις.

“Ελευσίνια Μυστήρια vs Halloween”


Φλόγα31 Οκτωβρίου…
Η μόδα λέει πως στην Ελλάδα γιορτάζεται το… Halloween. Οι ίδιοι άνθρωποι που χλευάζουν το Ψυχοσάββατο της Ορθοδοξίας σαν αναχρονιστικό αφενός και χωρίς ουσία αφετέρου γιατί δεν δέχονται την ύπαρξη της Ψυχής, οι ίδιοι σπεύδουν να γιορτάσουν μια γιορτή των νεκρών του Καθολικισμού που έχει σαν κεντρικό μοτίβο τις… ψυχές (πνεύματα).
Το Halloween γιορτάζεται εκεί όπου επικρατεί ο Καθολικισμός… μια προσπάθεια των New Age οπαδών της Παγκοσμιοποίησης, που “βγάζουν σπυριά” με οτιδήποτε Ελληνικό να τους θυμίζει πως η Κοιτίδα του Σύγχρονου Πολιτισμού θέλουν δεν θέλουν βρίσκεται στην Ελλάδα, να προσηλυτίσουν στις αντιλήψεις τους και άλλους αδαείς περί της ίδιας τους της Πνευματικής Κληρονομιάς, είναι πως το Halloween είναι η συνέχεια των… Ελευσινίων Μυστηρίων.
Καμία απολύτως σχέση…

“Ο μύθος του Λυκανθρώπου στην Ελληνική Κοσμοθέαση”


ΛύκοςΑπόσπασμα από το βιβλίο “Η Αναγέννηση του Φοίνικος”
Όλοι όσοι έχουμε έντονη την θύμηση της παιδικής μας ηλικίας, βλέπουμε τον εαυτό μας να ταυτίζεται με κάποιον ευγενή ιππότη, ο οποίος στην προσπάθειά του να κερδίσει την εύνοια της αγαπημένης του, δεν διστάζει να τα βάλει ακόμα και με δράκους τεράστιους και πύρινους, έτοιμους να τον κατακαύσουν με την αναπνοή τους. Ο μύθος του ιππότη είναι πανταχού παρών και τόσο η Ελληνική Μυθολογία, όσο και οι παραδόσεις των άλλων προηγμένων πνευματικά λαών, βρίθουν από παραδόσεις σχετικά με ανθρώπους-λύκους, ανθρώπους-πάνθηρες και άλλες διάφορες παραλλαγές αυτού του σχεδίου.
Ας θυμηθούμε εδώ τον μύθο του Λυκάονα, παιδιού του Πελασγού και εθνάρχη των Αρκάδων, ο οποίος για να ξαναγίνει άνθρωπος έπειτα από μεταμόρφωση του σε λύκο, έπρεπε για 9 έτη να μην γευθεί ανθρώπινη σάρκα.

Τέσσερις τρομακτικές ιστορίες ανθρώπων που θάφτηκαν… ζωντανοί

Αρκετά χρόνια πριν οι εξελιγμένοι ιατρικοί εξοπλισμοί μπορούσαν να προσδιορίσουν με σιγουριά ότι κάποιος είχε αποχωρήσει από τον μάταιο τούτο κόσμο και είχε βάλει πλώρη για τον «άλλο κόσμο», πολλοί άνθρωποι φοβούνταν ότι θα… θαφτούν ζωντανοί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να θεσπιστούν αυστηρές διαδικασίες, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε. Ο Jan Bondeson στο βιβλίο του «Buried Alive: The Terrifying History of Our Most Primal Fear» αναφέρει μερικά από τα μέτρα που είχαν ληφθεί στο παρελθόν για να αποτραπεί το ενδεχόμενο να θαφτεί κάποιος ζωντανός, όπως, για παράδειγμα, η κατασκευή φέρετρων με… κουδούνια ή σημαίες που ο θεωρούμενος νεκρός μπορούσε να κινήσει, σε περίπτωση που… τελικά δεν είχε αποδημήσει εις Κύριον!
Διαβάστε παρακάτω μερικές ιστορίες ανθρώπων οι οποίοι θάφτηκαν ενώ ήταν ακόμη ζωντανοί:

Η εργατική ελιά

???????????????????????????????

Ζω σε έναν ηλίθιο πολιτισμό, με ηλίθιους ανθρώπους. Όλοι (ακόμα και όσοι λένε το αντίθετο) κοιτάνε την πάρτη τους, ζώντας στον ηλίθιο μικρόκοσμό τους δικαιολογώντας πάντοτε τον ηλίθιο εαυτό τους και ρίχνοντας πάντοτε την ευθύνη σε κάποιον άλλον (συνήθως στο δημόσιο).

Και για να ζω σε αυτόν τον ηλίθιο κόσμο είναι προφανές ότι είμαι και εγώ ηλίθιος, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

Σε έναν ηλίθιο, λοιπόν, δρόμο της ηλίθιας αυτής πόλης, έξω από ένα ηλίθιο σπίτι/μικρόκοσμο, ο ηλίθιος ιδιόκτητης έκοψε μία ελιά, επειδή προφανώς του λέρωνε με τις ελιές το πεζοδρόμιο ή ίσως γιατί του έκοβε το φως στο παράθυρο.

 Σκέπασε και την ρίζα με τσιμέντο και έτσι όλα είναι τέλεια.

Τρανσέξουαλ στο Παρίσι στη δεκαετία του πενήντα και του εξήντα...









Αυτές οι όμορφες φωτογραφίες των τρανσέξουαλ γυναικών , στο Παρίσι, από τα τέλη της δεκαετίας του 1950 και τις αρχές της δεκαετίας του 1960 ελήφθησαν από τον Σουηδό φωτογράφο Christer Strömholm, ο οποίος ταξίδεψε στο Παρίσι στα τέλη της δεκαετίας του πενήντα, όπου ήλπιζε να δημιουργήσει ένα νέο είδος φωτογραφίας σχετικά με την νυκτερινή ζωή των δρόμων.

Αγάπη, πόνος, θάνατος

krishnamurti-32
Ρωτάμε αν ο άνθρωπος μπορεί να βάλει τέλος στον πόνο. Υπάρχουν διάφορες απαντήσεις για το: πώς να πας πέρα απ’ αυτόν, πώς να τον εκλογικεύσεις, πώς να τον καταπνίξεις, πώς να ξεφύγεις απ’ αυτόν. Εδώ, όμως, ζητάμε κάτι τελείως διαφορετικό: όχι να τον καταπνίξουμε, όχι να τον αποφύγουμε, όχι να τον εκλογικεΰσουμε, αλλά όταν υπάρχει ο πόνος να μένουμε ολοκληρωτικά μαζί του, χωρίς καμιά κίνηση της σκέψης, που είναι κίνηση χρόνου και μέτρησης.
Κάποιος πονάει• πονάει επειδή έχασε το γιο του ή τη γυναίκα του ή επειδή η γυναίκα του τον εγκατέλειψε για έναν άλλον ή υποφέρει επειδή αρχίζει να φαίνεται η φθορά στα πράγματα στα οποία είναι προσκολλημένος, στο σπίτι, στο όνομα, στο πρόσωπο, σ’ όλα τα συσσωρευμένα συμπεράσματα. Μπορεί να κοιτάξει κανείς αυτό τον πόνο χωρίς τον παρατηρητή; Εξετάσαμε το θέμα του παρατηρητή. Είπαμε ότι ο παρατηρητής είναι το πρελθόν, η συσσωρευμένη μνήμη, οι εμπειρίες και η γνώση. Και παρατηρεί κανείς τον εαυτό του μ’ αυτή τη γνώση, τις εμπειρίες, τη μνήμη κι έτσι διαχωρίζει τον εαυτό του από τον πόνο: εκείνος είναι άλλος από τον πόνο κι επομένως μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτόν. Αλλά ο παρατηρητής είναι το παρατηρούμενο.

Η θέση του θύματος είναι δική μου!

Victim_role
Στα διαπροσωπικά παίγνια των ανθρώπων, η θέση του θύματος είναι καταρχήν περιζήτητη. Καθένας σπρώχνει, τραβάει, κάνει κόλπα, βάζει στους άλλους ή στον εαυτό του τρικλοποδιές, κινεί γνωστούς και βάζει μέσον, εξαντλεί πόρους και μυαλό, κατά κανόνα ασυναίσθητα, ασυνείδητα, ώστε να βρεθεί εκείνος στη θέση του θύματος – όποτε προβλέπεται, και συχνά προβλέπεται.
Ο πρώτος λόγος που κάνει τη θέση του θύματος έτσι περιζήτητη είναι ενδοψυχικός. Είμαι στη θέση του θύματος σημαίνει πέρα απ’ τ’ άλλα δύο πράγματα: Την πρωτοβουλία τού τι συμβαίνει δεν την έχω εγώ, αλλά ο άλλος. Και, αν κάποιος χρωστάει στον άλλον, αυτός δεν είμαι εγώ. Είναι, σαν να λέμε, μια θέση ανεύθυνου παίκτη, που προσδοκά να βγει κερδισμένος και όποτε νικά και όποτε χάνει την παρτίδα:

ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ..ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΜΕ ΥΨΗΛΟ..ΑΝΤΙΤΙΜΟ

Είναι..μόδα, πώς να το κάνουμε..Απ την άλλη όντως σε…¨ανεβάζουν¨ 
( δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πιό λογικό…).
Ομολογώ οτι τα δοκίμασα και είδα οτι κάνουν αυτό που λένε..Ακριβώς γι αυτά μιλώ..τα λεγόμενα ¨ενεργειακά¨ποτά..
Είναι πολύ συνηθισμένα…ιδιαίτερα μεταξύ των εφήβων και των νέων ενηλίκων. 
Η διαφήμιση ισχυρίζεται.. ότι αυτά προσφέρουν περισσότερη ενέργεια και δίνουν υψηλότερο βαθμό εγρήγορσης με ταυτοχρονη, 
αύξηση του χρόνου συγκέντρωσης της προσοχής τους.

Όχι σεξ απόψε! Οι top δικαιολογίες των ανδρών!



Πενία τέχνας κατεργάζεται...Μπορεί μέχρι πρότινος οι γυναίκες να είχαν το αποκλειστικό προνόμιο να σκαρφίζονται διάφορες δικαιολογίες για αν αποφύγουν το σεξ αλλά όλο και περισσότεροι άνδρες ακολουθούν αυτή την τακτική. 

Έτσι δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο όταν οι άνδρες δεν θέλουν σεξ να λένε ψεματάκια για να μην κάνουν σεξ με με το έτερο ήμισυ.
 
Βρετανική δημοσκόπηση που έγινε σε δείγμα 2.000 αντρών έδειξε όσο και αν ακούγεται παράξενο ότι οι έξι στους δέκα  το τελευταίο καιρό έχουν απορρίψει τις ερωτικές προτάσεις των συντρόφων τους, καθιστώντας έτσι σαφές ότι δεν είναι μόνο οι γυναίκες που κάποιες φορές δεν θέλουν σεξ.
 
Μάλιστα στην προσπάθεια τους να γίνουν να γίνουν περισσότερο πειστικοί χρησιμοποιούν δικαιολογίες ίδιες ή παρόμοιες με εκείνες που επιστρατεύουν κατά καιρούς οι γυναίκες όπως πχ. ο πονοκέφαλος.

Όπως έδειξε η ίδια δημοσκόπηση οι άνδρες αποδίδουν την χαμένη  τους όρεξη για σεξ:

Γιατί η φυματίωση απειλεί τα Ελληνόπουλα;

«Ωρολογιακή βόμβα»  αποτελούν για την Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες τα περιστατικά ανθεκτικής φυματίωσης.  Η ασθένεια όχι μόνο δεν έφυγε από τη χώρα μας, παραμένει εδώ και μάλιστα με νέο, πολύ πιο επικίνδυνο, πρόσωπο: την ανθεκτική, την πολυανθεκτική και την εκτεταμένα ανθεκτική φυματίωση.
Η έλλειψη διαθέσιμων θεραπειών από τη μία και η λειτουργία μόνο μιας Μονάδας Νοσηλείας ανάλογων περιστατικών, στο Νοσοκομείο «Σωτηρία» από την άλλη, δυσχεραίνουν σημαντικά το έργο των Ειδικών Επιστημόνων. 
 
Τα παραπάνω ανακοίνωσαν  ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, επ’ ευκαιρία του 23ου Πανελλήνιου Πνευμονολογικού Συνεδρίου, που θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Μέγαρο της Αθήνας στις 5-8 Νοεμβρίου.
 
Η πολυανθεκτική φυματίωση - ένα σοβαρό πρόβλημα Δημόσιας Υγείας για το οποίο χτύπησε προσφάτως το «καμπανάκι» ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), θα συζητηθεί εκτενώς στο 23ο Πανελλήνιο Πνευμονολογικό Συνέδριο. 
 
Η φυματίωση είναι εδώ 

Όταν τα μπερδέματα και οι παρεξηγήσεις μπαίνουν στην ζωή μας




  Οι σχέσεις είναι τόσο περίπλοκες και ιδιαίτερες. Μας δίνουν την ευκαιρία όμως, να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας, να βελτιωθούμε ως άτομα και γνωρίσουμε τους άλλους καλύτερα.

  Τι γίνεται όμως, όταν υφίστανται παρεξηγήσεις; Τι γίνεται όταν η επικοινωνία μπλοκάρεται; Και τι συμβαίνει όταν υπάρχουν παρερμηνείες και παρεξηγήσεις που βάζουν τους ανθρώπους σε μπερδέματα, συγκρούσεις και τσακωμούς.

  Η επικοινωνία είναι ένα μέσο να εκφράσουμε τις απόψεις μας, να μιλήσουμε για το πώς νιώθουμε, για τα βαθύτερα συναισθήματά μας, για τις ιδέες μας, για όλα αυτά που μας απασχολούν, και για τις οποιεσδήποτε απορίες μας.

  Και ενώ η επικοινωνία μας βοηθάει τόσο πολύ στο να μεταφέρουμε τον εσωτερικό μας κόσμο στην εξωτερική πραγματικότητα, ο αυθορμητισμός μας, οι διαφορετικές απόψεις με τους συνανθρώπους μας, μπορεί να δημιουργήσουν άσχημες παρεξηγήσεις και να μας φέρουν σε τρομερές αντιπαραθέσεις, που μόνο ευχάριστες δεν είναι.

Η αγάπη σα μια αόρατη πληγή



  Πολυπληθείς έρευνες επισημαίνουν τη μεγάλη σημασία της αγάπης στην ζωή μας. Επιπλέον επισημαίνουν, πως όσοι μεγαλώνουν με αγάπη, γίνονται ενήλικες δυνατοί, ισορροπημένοι και υγιείς ψυχοσυναισθηματικά.

  Παράλληλα, άνθρωποι που λαμβάνουν αγάπη, συνήθως την προσφέρουν απλόχερα δίχως να ζητήσουν αντάλλαγμα. Όμως, και άλλοι, οι οποίοι την στερήθηκαν, μπορούν να αγαπήσουν, αλλά ο τρόπος τους συχνά, είναι παράξενος και χαρακτηρίζεται από εξάρτηση και αναζήτηση ανταπόδοσης.

  Η αγάπη μέσα στο ζευγάρι, μπορεί να πάρει πολλές μορφές, μπορεί να δίνει χαρά αλλά και λύπη, μπορεί να φτάνει το ζευγάρι στην απόλυτη ευτυχία ή να πονάει σα μια αόρατη πληγή μέσα του.

Big Brother is here


Big Brother is here

Το θέμα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων στην εποχή της κυριαρχίας της πληροφορίας, του Internet και των τηλεπικοινωνιών φαντάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Οι πρόσφατες αποκαλύψεις του πρώην τεχνικού συμβούλου της Υπηρεσίας Εθνικής Ασφάλειας (NSA) Εντουαρντ Σνόουντεν για τις εκτεταμένες παρακολουθήσεις που πραγματοποιούσε η αμερικανική υπηρεσία ήταν ένα ακόμη δυσάρεστο κεφάλαιο στην ιστορία.
Ίσως, όμως, τελικά δεν χρειάζεται καν να μπούμε στα βαθιά νερά της ιστορίας Σνόουντεν. Αρκούν μια ανάληψη από το ΑΤΜ της γειτονιάς, μια πληρωμή με την πιστωτική μας κάρτα, ώστε να ρίξουμε πίσω μας τα άπειρα ηλεκτρονικά μας ίχνη. Ακόμη και το σερφάρισμα στον μαγικό κόσμο του Διαδικτύου αποτελεί ένα αδιάκοπο φλερτ με το λεγόμενο «Big Brother feeling», γιατί, οποιαδήποτε κίνηση και αν πραγματοποιούμε, παρέχουμε τελικά το προσωπικό μας στίγμα.
Μου έδειξε ένα χαρτάκι. Επάνω ήταν σημειωμένα μια οδός και ένα νούμερο. «Οκτώ επισκέψεις έκανε τον τελευταίο μήνα σε αυτή τη διεύθυνση. Κάθε Τρίτη και Πέμπτη. Πάντα κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, μεταξύ 7.15-8.45 μ.μ. Tην ώρα που υποτίθεται ότι βρίσκεται στο γραφείο και δουλεύει. Έχει βρει άλλη». Η φίλη μου ήταν φανερά συγχυσμένη. «Πήγες σε ντετέκτιβ;» τη ρώτησα. «Όχι. Έψαξα απλώς το κινητό του. Καταγράφει αυτόματα στο ιστορικό τα μέρη τα οποία επισκέπτεται. Εκείνος βέβαια δεν το ξέρει, γιατί αν το ήξερε θα το είχε απενεργοποιήσει. Ευτυχώς δεν τα πήγαινε ποτέ καλά με την τεχνολογία» πρόσθεσε.

Κοστίζουν οι πλούσιοι


Κοστίζουν οι πλούσιοι
Πόσο κοστίζουν οι πλούσιοι;
Το 0,1% του παγκόσμιου πληθυσμού μοιάζει να το διασκεδάζει – Πως ο πλούτος μπορεί να γίνει αποκρουστικός
Ο σημερινός δισεκατομμυριούχος είναι ένας ώριμος άνδρας γύρω στα 60. Η περιουσία του αγγίζει αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ. Μετακινείται συνεχώς. Αν είναι Νεοϋορκέζος, αγαπά την τέχνη και επενδύει εκατομμύρια σε αυτήν αγοράζοντας έναν πίνακα του Φράνσις Μπέικον για να διακοσμήσει το χολ του. Αν μένει στη Γενεύη, προτιμά να περιπλανιέται το καλοκαίρι με το γιοτ του στα νερά της Μεσογείου.
Η τελευταία μόδα τον θέλει να διαθέτει δύο θαλαμηγούς πανομοιότυπες: μία για εκείνον και μία για τη φιλενάδα του. Μπορεί να έχει και πιο ιδιαίτερα γούστα. Για παράδειγμα, ο Αυστραλός Κλάιβ Πάλμερ. Δεν έχει πρόβλημα να ξοδέψει – όπως εκτιμάται – περίπου 400 εκατ. ευρώ για να ναυπηγήσει μέχρι το 2016 ένα ακριβές αντίγραφο του θρυλικού Τιτανικού. Ενώ ο Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει να ταξιδέψει στο Διάστημα παρέα με τον γιο του μέσα στο 2015. Γιατί; Διότι μπορεί.
Αυτός ο άνδρας είναι προνομιούχος. Ανήκει στο πλουσιότερο 0,1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Αυτός ο άνδρας μοιάζει να είναι ένα δημιούργημα του καπιταλισμού των αγορών, ενός καπιταλισμού στηριγμένου στην ανακύκλωση νομισμάτων και άλλων αξιών μέσα σε ηλεκτρονικά συστήματα με την ταχύτητα του φωτός. Πολλές φορές αυτός ο άνδρας ξεφεύγει και παράγει αναρίθμητα παραδείγματα πρόκλησης, υπερβολής και κακού γούστου.
Την ίδια στιγμή, ως αναπόσπαστο «εξάρτημα» ενός παγκόσμιου τραπεζικού συστήματος που λειτουργεί κερδοσκοπικά, επιβάλλει την εξάπλωση ενός «παρασιτικού καπιταλισμού» που καμία σχέση δεν έχει με την καινοτομία και τη δημιουργία. Το ερώτημα που γεννάται; Πόσο μας κοστίζουν οι πλούσιοι;

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΜΥΝΑΣ ΤΟΥ ΕΓΩ



1. Το Εκείνο & το Υπερεγώ και ο μηχανισμός άμυνας της Διχοτόμησης

Στο παρελθόν, έκανα συχνά αναφορά στη φρακταλική δομή της γνώσης, για να καταδείξω την ενότητά της.

Αυτό δεν έχει και μεγάλη διαφορά από την ιδέα της διαθεματικής προσέγγισης, η οποία συνεπάγεται την εξέταση ενός συγκεκριμένου ζητήματος, μέσα από διαφορετικές οπτικές και επιστήμες. Όπως ακριβώς είχε κάνει ο Νανόπουλος, ο αστροφυσικός, και ο Μπαμπινιώτης, ο γλωσσολόγος, όταν είχαν κάποτε εξετάσει, συγκριτικά και συγκρητικά τις έννοιες των επιστημών τους, για να εντοπίσουν τους κόμβους και τις κοινές τους πλεύσεις.

Αυτό σημαίνει πως μία κάποια «νόρμα» μπορούμε να τη συναντήσουμε κυριολεκτικά παντού και εδώ έγκειται, υποθέτω, η αξία της μαθηματικής γλώσσας, της πιο αφαιρετικής, όμως και της πιο εκλεπτυσμένης, ταυτόχρονα δε και τις πιο ακριβούς και έντιμης γλώσσας του κόσμου, της οποίας, αν μπορούσαμε να κάνουμε ακόμη ευρύτερη χρήση, ενσταλάζοντάς την περισσότερο, στη λιβιδινική διάσταση του ψυχισμού (ή και το αντίθετο, δεν φαίνεται να έχει μεγάλη σημασία), το αποτέλεσμα της ζωής μας θα προσέφερε περισσότερες από τις συγκινήσεις μιας «θείας ομορφιάς».

Μεταξύ δύο κακών



 
Το θέατρο του παραλόγου εκτυλίσσεται αυτές τις μέρες στοΠανεπιστήμιο Αθηνών.
Ποιος έχει το δίκιο;
Όσοι έχουμε σπουδάσει εκεί μέσα, ξέρουμε καλά τί παίζεται πίσω απ' τις κλειστές πόρτες των γραφείων.

Ξέρουμε καλά ποιοι είναι οι "σοφοί" καθηγητές.
Όποιος έκανε τον κόπο να ρίξει μια ματιά σε κατάλογο με τα ονόματα των καθηγητών, διαπίστωνε πολύ γρήγορα ότι τα περισσότερα επίθετα... επαναλαμβάνονταν 3-4 φορές!
Δηλαδή ήταν κάποιος καθηγητής (π.χ. Τρεχαγυρευόπουλος), καθηγήτρια στο ίδιο Πανεπιστήμιο ήταν κι η γυναίκα του (Τρεχαγυρευοπούλου- Φούφουτου), αλλά ήταν κι η κόρη του (Τρεχαγυρευοπούλου-Τυχαίου), ήταν κι ο γαμπρός του (Τυχαίος).
Ο γαμπρός του (Τυχαίος) είχε κατά σύμπτωση συνάδελφο στο ίδιο πανεπιστήμιο τον ξάδελφό του (Τυχαίος), που είχε μαζί του τη γυναίκα του (Τυχαίου-Περαστικού), η οποία είχε εκεί και τον πατέρα της (Περαστικός).
Ο πατέρας της (Περαστικός) δούλευε κοντά στην γυναίκα του που ήταν αδελφή του πρώτου (Περαστικού-Τρεχαγυρευοπούλου).
Και οι ομόκεντροι κύκλοι συνεχίζονται... 
Κάπως ετσι είναι η δομή του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Νέα εκδοχή του σχηματισμού της ερήμου Σαχάρας



Αφού ξεπεράστηκε η θεωρία  της κλιματικής αλλαγής, που δήθεν συνετέλεσε στη δημιουργία της ερήμου Σαχάρας, ειδικοί από το Νορβηγικό Κέντρο Κλιματικής Έρευνας στο Μπέργκεν, άλλαξαν τη θεωρία για την προέλευση της αχανούς ερήμου.


Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η έρημος είναι το αποτέλεσμα μιας αρχαίας θάλασσας που στέρεψε (αφού αναδύθηκε ο βυθός της, λόγω γεωλογικών μεταβολών)  και συγκεκριμένα της Θάλασσας της Τηθύος, που υπήρχε πριν από 850 έως 5 εκατ. χρόνια και κάλυπτε τη Μεσόγειο και τη Βόρεια Αφρική μέχρι την Ερυθρά Θάλασσα,

Η έρημος διαμορφώθηκε πριν από 7 εκατομμύρια έτη.