Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Αμφίπολη ... Ο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΤΡΙΤΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ

Αμφίπολη  18 / 11 / 2014

Ο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΤΡΙΤΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ 

Τα ευρήματα του κόκκινου δωματίου , σε συνδυασμό με τον στίχο α355 της Οδύσσειας, αποκαθιστούν τα πράγματα και διαλύουν το μυστήριο του μνημειου της Αμφίπολης.
………………………
Ο  στίχος α355 της Οδύσσειας 
2866[4] = Πολλοί δε και  άλλοι φωτες ολοντο .-[ πολλοί λοιπόν άλλου είδους φωτισμένοι  άνδρες χάθηκαν ].-α355
……………..
2395[10]=Φωτες ολοντο .-[άνδρες φωτισμένοι  χάθηκαν –καταστράφηκαν].-α355
2395[10] =αλλ’οτε δη έτος ηλθε περιπλομενων.- [αλλα όταν ήρθε η χρονιά αφού κύλησε κυκλικά ο χρόνος – αναφορά στην μετάπτωση των Ισημεριών  / αλλα σαν περάσουν τα χρόνια και έρθει η κατάλληλη στιγμή ]
2395[10]=αν τρυχομενος περ έτι δε.-[ τρυχομενος = τρυχω = καταναλίσκω –εξαντλώ –κατατρίβω / περ = εντελώς –ολοσχερώς / έτι = επι πλέον –πρόσθετα / πρόσθετα αν έχεις εξαντλήσει ολοσχερώς τους φωτισμένους άνδρες λοιπόν ]
2395[10]=τοισι Μεντης εύχομαι είναι .–[όλοι αυτοί οι φωτισμένοι άνδρες ο Μεντης  καυχιέται πως ήταν αυτός  ]
2395[10]=εποτρυνω πολαλλοισιν δε .-[παρότρυνα παρα πολλούς φωτισμένους άνδρες ]
2395[10]=Μεντης εύχομαι είναι ηγησατο.-[καυχιέμαι πως είμαι εγώ ο Μεντης που ηγήθηκα πολλών ανθρώπων – εδώ μπαίνουν ερωτηματικά όπως σε  ποιες περιπτώσεις ηγήθηκε ;;; ποιων ανθρώπων ;;; ]

Ερμηνεία .-μέσα στο χρόνο που κυλά κυκλικά για τον πλανήτη σας [ μετάπτωση των Ισημεριών] πολλοί φωτισμένοι άνδρες έχουν χαθεί. 
Άνδρες πολλοί σταλμένοι από την Αθηνά .
Η Αθηνά, καυχιέται, πως   ακόμη και η ίδια έχει ηγηθεί ανθρώπων στον πλανήτη μας ,σε μια προσπάθεια να βοηθήσει στη σωτηρία της ανθρώπινης γενιάς της ΓΗΣ .
Το μνημείο της Αμφίπολης μας απεκάλυψε πως η κυριότερη από τις ενσαρκώσεις της θεάς Αθηνάς στη ΓΗ, ήταν αυτή του Αλέξανδρου.
………………………
Η αποκωδικοποίηση του στίχου μας ενημερώνει πως.
Φωτισμένοι άνδρες , άλλου είδους [εξωγήινοι], διαχρονικά ,βοήθησαν το ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ για την σωτηρία του.
Ένας από τους φωτισμένους  άνδρες ήταν και η ενσάρκωση της θεάς Αθηνάς στη ΓΗ Μεντης .Το γενετικό υλικό του οποίου βρέθηκε στην κρυπτή του θαλάμου [3] της Αμφίπολης.
Όμως να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πρώτα να ευχαριστήσω την επιστημονική ομάδα που επιτέλους μας έδωσε τις  πλήρεις διαστάσεις   της μαρμάρινης κάσας [κύτταρο] , όπου βρέθηκαν τα λευκά οστά [D.N.A.]  του Μεγα Αλέξανδρου. 
Φυσικά, πάλι τους ξέφυγε το βάθος της εσωτερικής εκβάθυνσης ,όπου υποτίθεται ήταν ο νεκρός [πυρήνας του κυττάρου].
 Δεν πειράζει, κάποτε θα  μάθουμε και αυτή την λεπτομέρεια.
Μια πρώτη παρατήρηση είναι πως, σε  54 εκατοστά  ο νεκρός θα έπρεπε να ήταν πραγματικά στριμωγμένος , μάλλον αδύνατον να χωρέσει, εκτός αν στο συγκεκριμένο χώρο τοποθετήθηκαν  μόνο τα κόκκαλα του [ ο γενετικός κώδικας στον πυρήνα του κυττάρου].
Και αυτό δείχνει να είναι το πιο λογικό.
Πότε μεταφερθήκαν τα οστά του Μεγα Αλέξανδρου στην Αμφιπόλη ;;;
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, που μας δίνει ο κατασκευαστής  του μνημειου, τα οστά μεταφέρθηκαν  στην συγκεκριμένη κρύπτη το 289 π.χ.  
Η εντολή για την  κατασκευή του μνημείου και άρα της μετακίνησης των οστών του από όπου βρισκόταν  [ Αλεξάνδρεια ]  δόθηκε [28] χρόνια μετά το θάνατο του,  το 295 π.χ.  
Το έργο ολοκληρώθηκε έξι [6] χρόνια αργότερα το 289 π.χ.
34 χρόνια μετά τον θάνατο του  [323 π.χ.] , λοιπόν, τα οστά του μεταφέρθηκαν  στην Αμφίπολη , από τον Πτολεμαίο, κυρίαρχο σε Μεσόγειο και Αιγαίο την συγκεκριμένη περίοδο, από όπου είχαν αρχικά τοποθετηθεί [Αλεξάνδρεια].
Ο σκοπός για το κτίσιμο του μνημειου ήταν η φιλοξενία των [16] δέκα εξ ενσαρκώσεων της θεάς Αθηνάς, στο επίπεδο της γης, στην προσπάθεια της να σιγουρευτεί πως όλα θα πάνε καλά για το προβληματικό  [διπλή υπόσταση]  ανθρώπινο γένος ,που η ίδια δημιούργησε στον πλανήτη Ιθάκη 33.
Το μνημείο της Αμφίπολης  συμπληρώνει την τριάδα  των ιχνών [μνημείων –έργων] , που αφέθηκαν εκ μέρους της στη ΓΗ, για να μας βοηθήσει να βρούμε την ορθή οδό. 
Τα αλλα δυο είναι, ο δόμος των Μυκηνών [ο θησαυρός του Ατρέα]. Μεγαλιθικό πέτρινο κύτταρο .Το ίδιο σκεπτικό με την μαρμάρινη κάσα της Αμφίπολης.
 Η μόνη διαφορά είναι πως στην Αμφίπολη έχουμε πραγματικό [ D.N.A.] στα χέρια μας.
Τρίτο έργο είναι τα Ομηρικά κείμενα.  Και μόνο το ότι έφτασαν στα χέρια μας όπως έφτασαν αποτελεί θαύμα. Σκεφτείτε το.
Τα δυο μεγαλιθικά μνημεία ,αποτελούν και τις  αποδείξεις , πως η Οδύσσεια  του Ομήρου αποτελεί  το γραπτό μήνυμα της Αθηνάς  προς τους απογόνους των Δωριέων, της ολιγάριθμης αγαπημένης της  γενιάς  του σήμερα, για να πράξουν τα αυτονόητα ,αφού ενημερωθούν πρώτα για τα πάντα.
Τον λόγο, της επιλογής της Αμφίπολης, για το κτίσιμο του μνημειου που θα φιλοξενούσε τις ενσαρκώσεις του Μεντη στη ΓΗ ,τον γνωρίζω .Θα τοποθετηθώ αργότερα επ’αυτου, στο κεφάλαιο [το αστρο της Βεργίνας].
Τα ταπεινά κόκκαλα που πολλοί βιαστήκαν να υποβαθμίσουν, σαν κάτι ευτελές χωρίς καμία άξια ,είναι εξωγήινο [D.N.A.] .
Σήμερα διαθέτουμε  την νάνο-τεχνολογία να προσλάβουμε άπειρες πληροφορίες από τα κόκκαλα του Μεντη , πληροφορίες  που θα μας βοηθήσουν να σωθούμε ταξιδεύοντας στο γαλαξία.
Μια από τις σημαντικότερες πληροφορίες που περιέχουν, είναι το μυστικό της  αθανασίας του ανθρώπου.  
Ο θησαυρός λοιπόν δεν είναι «άνθρακες», για όσους βιαστήκαν να χαρούν ,η να λυπηθούν.
Ο τρίτος θάλαμος περιέχει δυο τέλεια τετράγωνα .Το τετράγωνο του [45] και το τετράγωνο του [21]. 
Το τετράγωνο του [45] μας δίνει ημερολογιακές πληροφορίες και έχει να κάνει με το χρόνο γενικά [μετάπτωση  των Ισημεριών].
Το τετράγωνο του [21]  ανήκει στην θεά Αθηνά και μας δηλώνει απερίφραστα πως, ο γενετικός κώδικας  [κόκκαλα] που βρίσκονται  στον πυρήνα του κυττάρου [κοίλωμα πλάτους 0.54 εκατοστών ] , ανήκει  στην  ενσάρκωση   της  ως Μεντης στο ρόλο του Μεγα Αλέξανδρου.
Όμως ας ξεκινήσουμε από την αρχή την έρευνα για τον θεϊκό θάλαμο [3].

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ  [3]

Η μοναδική πληροφορία που έχουμε από την επιστημονική ομάδα είναι το πλάτος της εισόδου [1,5μ]  .Ούτε μια φωτογραφία είναι λυπηρό.
Το ύψος της μπορεί να είναι κοντά στα 4,5 μέτρα .Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει από μια φωτογραφία που έδειχνε την κορυφή της εισόδου, πολύ νωρίς στην ανασκαφή. Από αυτή την φωτογραφία προκύπτει  πως το επάνω μέρος της  είναι κοντά σχετικά στο ταβάνι ,που το ύψος του είναι γνωστό πως είναι 6,5 μέτρα. 
Η είσοδος λοιπόν είναι επιβλητική και εφόσον υπήρχε και πόρτα με ανάγλυφα σχέδια, φανταστείτε τις  χαμένες πληροφορίες, μόνο από την είσοδο και την θύρα της.
Έτσι θα αρκεστούμε στις πληροφορίες  που προκύπτουν από το πλάτος της ερευνώντας το [αμοθεν] ,δηλαδή, από οποιοδήποτε σημείο και με οποιονδήποτε τρόπο. 
Το ίδιο  θα πράξουμε και για όλα τα δεδομένα που αποκαλύφτηκαν στο θάλαμο [3].
Αυτή η ερευνητική μέθοδος είναι επιταγή της Αθηνάς στίχος [α10]. 
Οι λεξαριθμοι  του 1,5μ 
15 παλάμες 
150 εκατοστά
1500 χιλιοστά του μέτρου 
Τα αναφέρω αναλυτικά ,γιατί πολλοί θα ρωτούσαν .Γιατί  πολλαπλασιάζεις με το 10 το 100  και το 1000 ;;;
15[6] = ΔΙΑ  = ΘΕΑ  = ΓΑΙΑ = ΑΓΑΘΑ
150[6]= ΜΕΓΑΡΑ = ΘΕΑ ΔΗ ΕΛΛΗΝ = ΘΕΑ Γ’ ΑΙΕΝ 
1500[6]= ΦΩΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ  .- Εισέρχεστε στο μέγαρο-θάλαμο  που  κτίστηκε στον πλανήτη ΓΗ  για να τιμήσει  την συμπαντική σοφία, στο πρόσωπο της θεάς Αθηνάς, της  αιώνιας  Ελληνίδας  θεάς κόρης  του ΔΙΑ.

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ [15] ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

Σε [15] δεύτερα το φως διανύει απόσταση 4.500.000 χιλιομέτρων. Το [45] αντιπροσωπεύει τον θάλαμο [3] .
Σε [150] δεύτερα ταξιδεύει 45.000.000 χιλ. 
Σε 1,5 λεπτά ταξιδεύει 27.000.000 χιλ. Εδώ έχουμε και το εμβαδόν των δυο πρώτων θαλάμων που είναι 27 τ.μ. ο καθένας και η πρόσθεση τους μας δίνει τον αριθμό 54 
5400 χρόνια είναι το χρονικό διάστημα που μας έχει δοθεί για να γίνουμε ισόθεοι .
Είσοδος λοιπόν στο τέλειο τετράγωνο του [45] .
Είσοδος στη διαστημική εποχή, από ένα μνημείο της εποχής του Κριού,  με την αποκάλυψη της ταχύτητας του φωτός  ανα δευτερόλεπτο, απλά, όπως τα πάντα που έχουν σχεση με την Αθηνά.
Η πληροφορία της ταχύτητας του φωτός ,αποκαλύπτεται και από τους στίχους [12110] της Ομηρικής Οδύσσειας. Άρα άμεση σύνδεση των δυο έργων.

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ [15] ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ  ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΙΑΥΤΟ 

Για όσους δεν γνωρίζουν την έννοια [Μεγάλος Ενιαυτός]  Άλλες ονομασίες του είναι το [πλατωνικό έτος] η  [ Great year ] 
Ο χρόνος μετριέται , για τον πλανήτη μας , με την μέθοδο της Μετάπτωσης των Ισημεριών .
Η θεωρία είναι αρχαία και έχει αναγνωριστεί από το επιστημονικό προσωπικό της ΓΗΣ. Μπορείτε να μάθετε λεπτομέρειες στη βικιπαιδεια.
Πρόκειται για τον σωστό τρόπο μέτρησης του χρόνου που κυλά κυκλικά.
Γνωρίζουμε ηδη, από την θεωρία, πως μια μοίρα του Μεγάλου Ενιαυτού, αντιστοιχεί σε [72] Γήινα χρόνια.
Ας πολλαπλασιάσουμε  τις [15] μοίρες με το [72] για να δούμε το αποτέλεσμα. 
15Χ72 = 1080 
Το [1080] δεν είναι τυχαίος αριθμός, είναι το μεσο ακριβώς της εποχής του Κριού , αντιστοιχεί  στο 1240 π.χ., έτος που συνέβησαν συγκλονιστικά γεγονότα ,στο γεωγραφικό χώρο της Ανατολικής Μεσογείου.
Όλες οι υπάρχουσες πληροφορίες  για το 1080 του Κριού απορρέουν από αρχαιολογικά ευρήματα,  τον Θησαυρό του Ατρέα και την αποκωδικοποίηση της Οδύσσειας, συνδέοντας άρρηκτα τα τρία έργα.
 Εν συντομία  .
 Το 1080 του Κριού κτίζεται  το μεγαλιθικό μνημείο ο θησαυρός του Ατρέα, από τους Δαναούς του Μενέλαου.
 Κατεβαίνουν οι Δωριείς στην Πελοπόννησο ,μετά την αποτυχία των Μυκηναίων,  από την ορεινή Μακεδονία, όπου περίμεναν την δική τους ευκαιρία [χωρίς να το γνωρίζουν φυσικά]. 
Αναχωρεί η Αθηνά από την Γη με τους πεντακόσιους νεαρούς Δωριείς.
Ακολουθουν οι τέσσερις μαύροι αιώνες της αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας . 
Καταστρέφονται στην ανατολική Μεσόγειο και την Πελοπόννησο όλοι οι πιθανοί εχθροί του νέου ανθρωπινου γενους [Δωριείς],  ώστε, αυτό να επικρατήσει και να επιβιώσει.
Οι λαοί που χάθηκαν το 1080 του Κριού – Μυκηναίοι – άνθρωποι της θάλασσας – Χετταιοι.
Το 1080 του Κριού είναι η ημερομηνία έναρξης μέτρησης του χρόνου που μας δόθηκε, [5400] χρόνια .
Το 5400 προκύπτει και από τον πολλαπλασιασμό του 75 Χ 72 = 5400 Εβδομήντα πέντε μοίρες  επι τα  εβδομήντα  δυο χρόνια. 
Το 75 είναι το μισό του 15/2 = 7,5 η 75 παλάμες . 
Έχουμε διανύσει ηδη τα 3254 χρόνια από την δημιουργία μας . Έχουμε αργήσει απελπιστικά [1000 χρόνια]. Έχουμε εισέρθει στην τελευταία εποχή του Υδροχόου εδώ και 14 χρόνια. 
Η Αμφίπολη είναι η τελευταία ευκαιρία μας για να κατανοήσουμε τα αυτονόητα.
Είναι ηδη φανερό, από τις μέχρι εδώ πληροφορίες που έχουμε από την είσοδο μόνο  [ ταχύτητα του φωτός –λεπτομέρειες της θεωρίας της Μετάπτωσης των Ισημεριών – λεπτομέρειες των γεγονότων του 1080 του Κριού ],  πως το μνημείο κτίστηκε με τις  οδηγίες και την βοήθεια των Ελλήνων αθανάτων.
Κάνεις δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει γεγονότα που συνέβησαν πριν μια χιλιετία περίπου και να κατέχει τέτοιες επιστημονικές γνώσεις το 295 π.χ.

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ [45]

Έχουμε τους λεξαριθμους 
4,5
45[9]=  με .-[ εγώ –εμένα]
 450[9]=Γαία μάκαρος γ’.-[στη ΓΗ ευτυχισμένος / στη ΓΗ θεός].-α217 -432+18
4500[9]=γαία γενεη πατρωιον  φως τουτοισιν μέλει γ’.-[ όλους τους άνδρες της Γήινης πατρικής γενιάς  το δονούμενο φως ενδιαφέρει ]

Ερμηνεία  .- Εγώ, ο Γήινος άνδρας, ευτυχισμένος – θεός θα γίνω από την πληροφόρηση που θα προσλάβω, από τα ευρήματα του θαλάμου [3]. 
Το φως ενδιαφέρει την πατρική γένια [Δωριείς] στο θάλαμο [3].
Εμείς είμαστε οι απόγονοι των Δωριέων, η πατρική ολιγάριθμη γενιά.
………………
Το τετράγωνο [45] μας δίνει επίσης πληροφορίες  από την πρόσθεση του μήκους της κάθε πλευράς του 
45 + 45 = 90[9] = μέλει .-
90 + 45 = 135[9] =  δόξα = κερδεα 
135+ 45 = 180[9] = οίκοι = ικοιο = δομεναι 

Ερμηνεία .- ο οίκος που σας δόθηκε σας ενδιαφέρε.ι Θα αποκτήσετε δόξα και κέρδη από αυτόν [θάλαμος 3]. 
Οίκος = αλληγορικά κύτταρο.  Άρα, το κύτταρο που σας δόθηκε σας ενδιαφέρει απόλυτα. Από τις πληροφορίες του θα αποκτήσετε δόξα και κέρδη [πνευματικά].

ΤΟ 45 ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΙΣΗΜΕΡΙΩΝ 

45 λεπτά μιας  μοίρας του Μ.Ε. ισούται με 45 Χ 1,2 = 54 χρόνια ακόμη μια επανάληψη του 54.
180 Χ 1,2 = 216 χρόνια = 3 μοίρες .
Τον ίδιο αριθμό  έχουμε  από τον δρόμο που οδηγεί στην είσοδο του θησαυρού του Ατρέα  [6 Χ 36 = 216 χρόνια] αντιστοιχεί σε τρεις μοίρες του Μ.Ε. 
Αν το πολλαπλασιάσουμε με το [10] = 30 μοίρες Χ 72 = 2160 χρόνια. Είναι τα χρόνια που διαρκεί μια εποχή .Όπως αυτή του Υδροχόου που βρισκόμαστε σήμερα στο 14 έτος της .
4500 λεπτά της μοίρας , αν τα διαιρέσουμε με τον αριθμό των λεπτών που έχει μια μοίρα, έχουμε αποτέλεσμα 4500 / 60 = 75 μοίρες .
75  Χ  72 = 5400 χρόνια = ο χρόνος που μας δόθηκε για να σώσουμε τον πλανήτη .
45Χ45 = 2025 .
Το 2025 του Κριού, αντιστοιχεί με το έτος 295 π.χ. Είναι το έτος που αποφασίζεται το κτίσιμο του μνημειου της Αμφίπολης .Το κτίσιμο διαρκεί 6 χρόνια .Τελειώνει το 289 π.χ. και τότε μεταφέρονται τα οστά του Αλέξανδρου, από την Αλεξάνδρεια, στην κρύπτη της Αμφίπολης.

ΤΟ 45 ΚΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 

Σε 45 δεύτερα το φως διασχίζει απόσταση ιση με 13.500.000 χιλιόμετρ.  Το 13,5 μ είναι το ύψος του θόλου του Θησαυρού του Ατρέα με τις 33 σειρές κυβόλιθους.
Το 13,5 το έχουμε και από την πρόσθεση των τριών πλευρών του τετραγώνου [ 4,5 Χ 4,5]
Το σύνολο του αθροίσματος των τεσσάρων πλευρών είναι 18 μέτρα.
18 δεύτερα επι την ταχύτητα του φωτός μας δίνουν 5.400.000 έχουμε για ακόμη μια φόρα το 5400.
5,4 μέτρα, η 5400 χιλιοστά του μέτρο,υ είναι και το ύψος της εισόδου του μεγαλιθικού μνημειου ,ο Θησαυρός του Ατρέα, στις Μυκήνες.

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ [21] –ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΤΗΣ  ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ

Λεξαριθμοι  του [21] 
21[3]=εα θεά .-[εαω = επιτρέπω /   επιτρέπει η θεά Αθηνά να παραβιάσουμε τον ιερό χώρο της]
 210[3]=θεον είναι .–[ είναι θεός αυτός που βρίσκεται μέσα στον τάφο = το γενετικό υλικό του Μεντη]
210[3]=θαλαμονδε. –[ το γενετικό υλικό αυτού που βρίσκεται στο  θάλαμο [3] ανήκει σε θεό  ]
210[3]=ιρα πηγή. –[το γενετικό υλικό του Μεντη είναι ιερή πηγή  πληροφοριών  ]
210[3]=ιρα μάθημα.-[μάθημα = επιστήμη / το γενετικό υλικό περιέχει ιερή επιστημονική πληροφόρηση  ]
2100[3]=Οι δ’οτε δη ρ’εντοσθεν εσαν δόμου .-[ όταν –αφού αυτοί βέβαια μέσα βρέθηκαν στο δόμο-ανάκτορο-αστροπλοιο-κύτταρο-Ε.Ε.-πλανήτη ].- α126

Ερμηνεία .- Η θεά Αθηνά μας επιτρέπει όταν βρεθούμε στον ιερό θάλαμο [3],στο χώρο που είναι αφιερωμένος σε αυτήν [21Χ21], να ερευνήσουμε την ιερή πηγή που βρίσκεται εκεί .
Η ιερή πηγή που βρέθηκε εκεί, είναι το γενετικό  υλικό της ενσάρκωσης της στη ΓΗ, Μεντης-Αλέξανδρος . 

21+21 =42[6]= θηκε .-[θέτω = θέτω –τοποθετώ / τοποθετήθηκε]
63[9]=εην .-[ειμι = είμαι –υπάρχω –βρίσκομαι ]
 84[3]= θεά Αθηνά .- [ η θεά Αθηνά τοποθετήθηκε σε αυτό τον ιερό  χώρο  / το γενετικό υλικό της τοποθετήθηκε σε αυτό τον ιερό χώρο]
84[3]= Αθηνά Γαία*.-[η θεά Αθήνα στον πλανήτη  ΓΗ]
84[3]= Αθηνά  αίγα*.-[η  θεά Αθηνά βρισκόταν στον πλανήτη ΓΗ την εποχή του ΚΡΙΟΥ]
84[3]= Αθηνά αγία*.-[η αγία θεά Αθηνά βρίσκεται στο ιερό αυτό χώρο  ]
84[3] =Αθηνά  ΔΙΑ .-[η θεά Αθηνά η κόρη του ΔΙΑ βρίσκεται στον ιερό αυτό χώρο / το γενετικό υλικό της Αθηνάς της κόρης του ΔΙΑ βρίσκεται στον ιερό χώρο του τρίτου θαλάμου ]

Ερμηνεία .- Η  αγία θεά Αθηνά, η κόρη του ΔΙΑ,βρέθηκε στη ΓΗ την εποχή του Κριού. 
Το γενετικό της υλικό τοποθετήθηκε στην κρύπτη της Αμφίπολης. 
Οι πλευρές του τετραγώνου και το άθροισμα τους αποδίδουν την συμπαντική σταθερά [π = 3,1428] αβίαστα. 
66/21 = 3,1428 – 132/42 = 3,1428 – 198/63 = 3,1428  και  264/84 = 3,1428

ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟ ΚΥΤΤΑΡΟ 

Η μαρμάρινη κάσα, με διαστάσεις 3,23μ μηκος  1,56μ πλάτος και ύψος 1,8 ,συμβολίζει το ανθρώπινο κύτταρο. 
Το κοίλωμα στο βάθος της κάσας , έχει μηκος 2,35μ και πλάτος 0,54 εκ. του μέτρου , συμβολίζει τον πυρήνα του κυττάρου, όπου μέσα βρέθηκε το γενετικό υλικό του Μεντη-Αλέξανδρου .
Ο Μεντης είναι η ενσάρκωση της θεάς Αθηνάς στη Γη. 
Από τον στίχο α355 της Οδύσσειας ,σε συνδυασμό με τα ευρήματα της Αμφίπολης στο ιερό τετράγωνο [21Χ21]  και της μαρμάρινης κάσας του θαλάμου τρία , έχει αποδειχτεί πως αυτός  ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος .
Για το ποιος βρίσκεται μέσα στην μαρμάρινη κάσα μιλούν οι αριθμοί. 
Πλάτος μαρμάρινης κάσας 1,56μ
156[3] = άνδρα .-[ η πρώτη λέξη της Οδύσσειας και η πρώτη που συναντάς στην είσοδο του θησαυρού του Ατρέα /  αυτός που βρίσκεται εδώ  είναι άνδρας]

Μηκος μαρμάρινης κάσας 3,23μ
323 π.χ …..[άνδρας  που πέθανε το 323 π.χ]

Άμεση επιβεβαίωση πως πρόκειται για άνδρα που πέθανε το 323 π.χ. 

Ποιος άνδρας πέθανε το 323 π.χ. ;;;      Ο μέγας Αλέξανδρος

Πότε τοποθετηθήκαν τα οστά του στην κρύπτη του θαλάμου [3] της Αμφίπολης ;;;

Το 289 π.χ 

Από πού βγαίνει η ημερομηνία  ;;;

Από το άθροισμα των διαστάσεων της εσωτερικής  κοιλότητας [2,35 + 0,54 = 2,89]

Πως γνωρίζουμε πως τα οστά είναι του Μεντη ;;;

Από το άθροισμα της ημερομηνίας του θανάτου του [323 π.χ.] και της ημερομηνίας ταφής των οστών του στην κρύπτη του θαλάμου τρία  [289 π.χ.]

323 + 289 = 612 [9] = ΜΕΝΤΗΣ ΔΕ .-[ το γενετικό υλικό του Μεντη, λοιπόν, βρίσκεται στην κρύπτη του θαλάμου τρία, στο ιερό  τετράγωνο της θεάς Αθηνάς.

ΟΙ ΛΕΞΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΛΩΜΑΤΟΣ – ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ 

2,35 μηκος και 0,54 πλάτος 

235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [1] = θυσία ].-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [2] = ιερός –αφιερωμένος στο θεό  ].-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [3 ] = ισχυρός –ρωμαλέος ].-.-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [4] = ταχυς –ευκινητος  ].-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [5] = ζωογόνος –ποθητός –επιθυμητός  ].-α2

Ερμηνεία .- ο χώρος[πυρήνας κυττάρου ],  είναι  ιερός, αφιερωμένος σε θεό ,που είναι ισχυρός ,ταχυς, ζωογόνος και ποθητός .
θυσιάστηκε για το ανθρώπινο γένος  [ πρόκειται για την ΕΕ του Μεντη]

54 = κειθι .-[του κείμαι = κείμαι –υπάρχω / εδώ κειται  το ιερό γενετικό υλικό του Μεντη που είναι θεός μέσα στον πυρήνα του κυττάρου]

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

…………………………………………..
323-156
Ο άνδρας που βρίσκεται εδώ είναι ο Αλέξανδρος πέθανε το 323 π.χ.
235+54 =289
Τα ιερά οστά του τοποθετηθήκαν εδώ [πυρήνας κυττάρου] το 289 π.χ.
323+289=612 = η Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα 
Το γενετικό  υλικό [κόκκαλα]  ανήκει στον Μεντη Ενσάρκωση της Αθηνάς στη ΓΗ.
…………………………………………….
Το  μνημείο ήταν εκ κατασκευής λιτό,  πότε δεν υπήρχε κάτι πολύτιμο  για τους τυμβωρύχους .Το μνημείο κατασκευάστηκε για να τοποθετηθεί το γενετικό υλικό του Μεντη ,στις διάφορες Γήινες  ενσαρκώσεις του  [συνολικά 16].
Αυτή η διαπίστωση  απαντά και στο αναπάντητο ερώτημα ,γιατί δεν υπάρχουν κτερίσματα . Ποτέ δεν υπήρξαν θησαυροί και χρυσά . Ίσως αυτός ήταν ο λόγος που παρέμεινε ανοιχτό για κάποιο διάστημα. 
Οι αρχαίοι λαοί που πέρασαν, μέσα στους αιώνες, γνώριζαν πως δεν υπάρχει χρυσός η κάτι άλλο πολύτιμο. Το είχαν δει με τα ματιά τους οι  προηγούμενοι και είχαν μεταφέρει την πληροφορία στους νέους .
Το μνημείο ήταν  ένας απλός, ταπεινός, μεγαλόπρεπης ίσως,  χώρος λατρείας των θεών. 
Το ίδιο παρατηρούμε και στο θησαυρό του Ατρέα.
 Ποτέ δεν υπήρξε θησαυρός .Τα «στολίδια» που υπήρχαν στην πρόσοψη του και στο εσωτερικό του και που ανεδείκνυαν την ΕΕ,  τα έκλεψαν οι Άγγλοι ,βρίσκονται στο Βρετανικό μουσείο και αυτά.
Οι αρχαίοι λαοί δεν τα κατέστρεψαν. Παρέμειναν εκεί, έως ότου εμφανίστηκε η σύγχρονη εκδοχή του άρπαγος – ληστή – τυμβωρύχου.
 Είναι ένα απλό μεγαλιθικό μνημείο που συμβολίζει το ανθρώπινο κύτταρο, όταν αποκτήσεις τις γνώσεις να το κατανοήσεις .Εδώ έγκειται η σοφία της Αθηνάς στην κατασκευή τους.
Το σημαντικότερο εύρημα στη Αμφιπόλη είναι τα κόκκαλα του Μεντη. Όμως αν δεν έχεις την απαιτούμενη νάνο- τεχνολογία, σου είναι άχρηστα.
Είναι αδύνατο να κατανοήσεις τον θησαυρό που έχεις στα χέρια σου .
Το μυστικό της αθανασίας του ανθρώπου.
Συνοψίζοντας .
Τον Μεγα Αλέξανδρο υποδύθηκε η ίδια η Αθηνά με την εμφάνιση του Μεντη.
«Πέθανε» ,συμβολικά , σε ηλικία 33 ετών για να υποδείξει την σημασία του γενετικού μας κωδικα ,την ΕΕ.  Το 323 π.χ. 
Μεταφέρθηκε, κάποια χρονική στιγμή, στην Αλεξάνδρεια, υπό την επίβλεψη του Πτολεμαίου.
Ίσως το αρχικό σχέδιο της Αθηνάς να περιελάμβανε και την Αλεξάνδρεια μαζί με τις Μυκήνες και τον Όμηρο.
 Κάποια στιγμή αυτό άλλαξε για αγνώστους λόγους. 
Αποφασίστηκε αποκλειστικά ο Ελλαδικός χώρος [ Δωριείς]  για την παρουσίαση όλων των αποδείξεων  [τρεις], που θα μας υποχρεώσουν, κάποτε, να καταλάβουμε τα αυτονόητα.
Με αυτό το σκεπτικό ήρθε η ώρα της Αμφίπολης. 
Έτσι το 295 π.χ. δόθηκε η εντολή της κατασκευής του συγκεκριμένου μνημειου. 
Το μνημείο περατώθηκε το 289 π.χ. και στις κρύπτες του [16 – θα βρεθούν αν συνεχιστούν οι ανασκαφές] τοποθετήθηκε το γενετικό υλικό των Γήινων ενσαρκώσεων της θεάς Αθηνάς. 
Ο μεγαλύτερος θησαυρός που θα μπορούσε πότε να ονειρευτεί ο σύγχρονος μοριακός βιολόγος γενετιστής του πλανήτη μας .
Το ερώτημα που γεννάτε τωρα είναι το εξής .
Θα δώσουμε ,το γενετικό υλικό του Μεντη, στους  ξένους να το ερευνήσουν, χωρίς προαπαιτούμενα ;;; 
 θα ερευνήσουμε το γενετικό υλικό  μόνοι μας ;;; 
 Το διακύβευμα  για ολόκληρο τον πλανήτη είναι, ποιος θα είναι αυτός που θα αποκτήσει πρώτος  πρόσβαση  στις γενετικές πληροφορίες,  που μετατρέπουν ένα θνητό άνθρωπο σε αθάνατο.
Αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν στο γενετικό υλικό του Μεντη.
Ο κάτοχος αυτής της γενετικής πληροφορίας  θα βασιλευσει στη ΓΗ, σύμφωνα με την Αθηνά.

Τα ευρήματα του κόκκινου δωματίου , σε συνδυασμό με τον στίχο α355 της Οδύσσειας, αποκαθιστούν τα πράγματα και διαλύουν το μυστήριο του μνημειου της Αμφίπολης.

………………………
Ο στίχος α355 της Οδύσσειας
2866[4] = Πολλοί δε και άλλοι φωτες ολοντο .-[ πολλοί λοιπόν άλλου είδους φωτισμένοι άνδρες χάθηκαν ].-α355
……………..
2395[10]=Φωτες ολοντο .-[άνδρες φωτισμένοι χάθηκαν –καταστράφηκαν].-α355
2395[10] =αλλ’οτε δη έτος ηλθε περιπλομενων.- [αλλα όταν ήρθε η χρονιά αφού κύλησε κυκλικά ο χρόνος – αναφορά στην μετάπτωση των Ισημεριών / αλλα σαν περάσουν τα χρόνια και έρθει η κατάλληλη στιγμή ]
2395[10]=αν τρυχομενος περ έτι δε.-[ τρυχομενος = τρυχω = καταναλίσκω –εξαντλώ –κατατρίβω / περ = εντελώς –ολοσχερώς / έτι = επι πλέον –πρόσθετα / πρόσθετα αν έχεις εξαντλήσει ολοσχερώς τους φωτισμένους άνδρες λοιπόν ]
2395[10]=τοισι Μεντης εύχομαι είναι .–[όλοι αυτοί οι φωτισμένοι άνδρες ο Μεντης καυχιέται πως ήταν αυτός ]
2395[10]=εποτρυνω πολαλλοισιν δε .-[παρότρυνα παρα πολλούς φωτισμένους άνδρες ]
2395[10]=Μεντης εύχομαι είναι ηγησατο.-[καυχιέμαι πως είμαι εγώ ο Μεντης που ηγήθηκα πολλών ανθρώπων – εδώ μπαίνουν ερωτηματικά όπως σε ποιες περιπτώσεις ηγήθηκε ;;; ποιων ανθρώπων ;;; ]

Ερμηνεία .-μέσα στο χρόνο που κυλά κυκλικά για τον πλανήτη σας [ μετάπτωση των Ισημεριών] πολλοί φωτισμένοι άνδρες έχουν χαθεί.
Άνδρες πολλοί σταλμένοι από την Αθηνά .
Η Αθηνά, καυχιέται, πως ακόμη και η ίδια έχει ηγηθεί ανθρώπων στον πλανήτη μας ,σε μια προσπάθεια να βοηθήσει στη σωτηρία της ανθρώπινης γενιάς της ΓΗΣ .
Το μνημείο της Αμφίπολης μας απεκάλυψε πως η κυριότερη από τις ενσαρκώσεις της θεάς Αθηνάς στη ΓΗ, ήταν αυτή του Αλέξανδρου.
………………………
Η αποκωδικοποίηση του στίχου μας ενημερώνει πως.
Φωτισμένοι άνδρες , άλλου είδους [εξωγήινοι], διαχρονικά ,βοήθησαν το ανθρώπινο γένος της ΓΗΣ για την σωτηρία του.
Ένας από τους φωτισμένους άνδρες ήταν και η ενσάρκωση της θεάς Αθηνάς στη ΓΗ Μεντης .Το γενετικό υλικό του οποίου βρέθηκε στην κρυπτή του θαλάμου [3] της Αμφίπολης.
Όμως να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πρώτα να ευχαριστήσω την επιστημονική ομάδα που επιτέλους μας έδωσε τις πλήρεις διαστάσεις της μαρμάρινης κάσας [κύτταρο] , όπου βρέθηκαν τα λευκά οστά [D.N.A.] του Μεγα Αλέξανδρου.
Φυσικά, πάλι τους ξέφυγε το βάθος της εσωτερικής εκβάθυνσης ,όπου υποτίθεται ήταν ο νεκρός [πυρήνας του κυττάρου].
Δεν πειράζει, κάποτε θα μάθουμε και αυτή την λεπτομέρεια.
Μια πρώτη παρατήρηση είναι πως, σε 54 εκατοστά ο νεκρός θα έπρεπε να ήταν πραγματικά στριμωγμένος , μάλλον αδύνατον να χωρέσει, εκτός αν στο συγκεκριμένο χώρο τοποθετήθηκαν μόνο τα κόκκαλα του [ ο γενετικός κώδικας στον πυρήνα του κυττάρου].
Και αυτό δείχνει να είναι το πιο λογικό.
Πότε μεταφερθήκαν τα οστά του Μεγα Αλέξανδρου στην Αμφιπόλη ;;;
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, που μας δίνει ο κατασκευαστής του μνημειου, τα οστά μεταφέρθηκαν στην συγκεκριμένη κρύπτη το 289 π.χ.
Η εντολή για την κατασκευή του μνημείου και άρα της μετακίνησης των οστών του από όπου βρισκόταν [ Αλεξάνδρεια ] δόθηκε [28] χρόνια μετά το θάνατο του, το 295 π.χ.
Το έργο ολοκληρώθηκε έξι [6] χρόνια αργότερα το 289 π.χ.
34 χρόνια μετά τον θάνατο του [323 π.χ.] , λοιπόν, τα οστά του μεταφέρθηκαν στην Αμφίπολη , από τον Πτολεμαίο, κυρίαρχο σε Μεσόγειο και Αιγαίο την συγκεκριμένη περίοδο, από όπου είχαν αρχικά τοποθετηθεί [Αλεξάνδρεια].
Ο σκοπός για το κτίσιμο του μνημειου ήταν η φιλοξενία των [16] δέκα εξ ενσαρκώσεων της θεάς Αθηνάς, στο επίπεδο της γης, στην προσπάθεια της να σιγουρευτεί πως όλα θα πάνε καλά για το προβληματικό [διπλή υπόσταση] ανθρώπινο γένος ,που η ίδια δημιούργησε στον πλανήτη Ιθάκη 33.
Το μνημείο της Αμφίπολης συμπληρώνει την τριάδα των ιχνών [μνημείων –έργων] , που αφέθηκαν εκ μέρους της στη ΓΗ, για να μας βοηθήσει να βρούμε την ορθή οδό.
Τα αλλα δυο είναι, ο δόμος των Μυκηνών [ο θησαυρός του Ατρέα]. Μεγαλιθικό πέτρινο κύτταρο .Το ίδιο σκεπτικό με την μαρμάρινη κάσα της Αμφίπολης.
Η μόνη διαφορά είναι πως στην Αμφίπολη έχουμε πραγματικό [ D.N.A.] στα χέρια μας.
Τρίτο έργο είναι τα Ομηρικά κείμενα. Και μόνο το ότι έφτασαν στα χέρια μας όπως έφτασαν αποτελεί θαύμα. Σκεφτείτε το.
Τα δυο μεγαλιθικά μνημεία ,αποτελούν και τις αποδείξεις , πως η Οδύσσεια του Ομήρου αποτελεί το γραπτό μήνυμα της Αθηνάς προς τους απογόνους των Δωριέων, της ολιγάριθμης αγαπημένης της γενιάς του σήμερα, για να πράξουν τα αυτονόητα ,αφού ενημερωθούν πρώτα για τα πάντα.
Τον λόγο, της επιλογής της Αμφίπολης, για το κτίσιμο του μνημειου που θα φιλοξενούσε τις ενσαρκώσεις του Μεντη στη ΓΗ ,τον γνωρίζω .Θα τοποθετηθώ αργότερα επ’αυτου, στο κεφάλαιο [το αστρο της Βεργίνας].
Τα ταπεινά κόκκαλα που πολλοί βιαστήκαν να υποβαθμίσουν, σαν κάτι ευτελές χωρίς καμία άξια ,είναι εξωγήινο [D.N.A.] .
Σήμερα διαθέτουμε την νάνο-τεχνολογία να προσλάβουμε άπειρες πληροφορίες από τα κόκκαλα του Μεντη , πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν να σωθούμε ταξιδεύοντας στο γαλαξία.
Μια από τις σημαντικότερες πληροφορίες που περιέχουν, είναι το μυστικό της αθανασίας του ανθρώπου.
Ο θησαυρός λοιπόν δεν είναι «άνθρακες», για όσους βιαστήκαν να χαρούν ,η να λυπηθούν.
Ο τρίτος θάλαμος περιέχει δυο τέλεια τετράγωνα .Το τετράγωνο του [45] και το τετράγωνο του [21].
Το τετράγωνο του [45] μας δίνει ημερολογιακές πληροφορίες και έχει να κάνει με το χρόνο γενικά [μετάπτωση των Ισημεριών].
Το τετράγωνο του [21] ανήκει στην θεά Αθηνά και μας δηλώνει απερίφραστα πως, ο γενετικός κώδικας [κόκκαλα] που βρίσκονται στον πυρήνα του κυττάρου [κοίλωμα πλάτους 0.54 εκατοστών ] , ανήκει στην ενσάρκωση της ως Μεντης στο ρόλο του Μεγα Αλέξανδρου.
Όμως ας ξεκινήσουμε από την αρχή την έρευνα για τον θεϊκό θάλαμο [3].
Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ [3]
Η μοναδική πληροφορία που έχουμε από την επιστημονική ομάδα είναι το πλάτος της εισόδου [1,5μ] .Ούτε μια φωτογραφία είναι λυπηρό.
Το ύψος της μπορεί να είναι κοντά στα 4,5 μέτρα .Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει από μια φωτογραφία που έδειχνε την κορυφή της εισόδου, πολύ νωρίς στην ανασκαφή. Από αυτή την φωτογραφία προκύπτει πως το επάνω μέρος της είναι κοντά σχετικά στο ταβάνι ,που το ύψος του είναι γνωστό πως είναι 6,5 μέτρα.
Η είσοδος λοιπόν είναι επιβλητική και εφόσον υπήρχε και πόρτα με ανάγλυφα σχέδια, φανταστείτε τις χαμένες πληροφορίες, μόνο από την είσοδο και την θύρα της.
Έτσι θα αρκεστούμε στις πληροφορίες που προκύπτουν από το πλάτος της ερευνώντας το [αμοθεν] ,δηλαδή, από οποιοδήποτε σημείο και με οποιονδήποτε τρόπο.
Το ίδιο θα πράξουμε και για όλα τα δεδομένα που αποκαλύφτηκαν στο θάλαμο [3].
Αυτή η ερευνητική μέθοδος είναι επιταγή της Αθηνάς στίχος [α10].
Οι λεξαριθμοι του 1,5μ
15 παλάμες
150 εκατοστά
1500 χιλιοστά του μέτρου
Τα αναφέρω αναλυτικά ,γιατί πολλοί θα ρωτούσαν .Γιατί πολλαπλασιάζεις με το 10 το 100 και το 1000 ;;;
15[6] = ΔΙΑ = ΘΕΑ = ΓΑΙΑ = ΑΓΑΘΑ
150[6]= ΜΕΓΑΡΑ = ΘΕΑ ΔΗ ΕΛΛΗΝ = ΘΕΑ Γ’ ΑΙΕΝ
1500[6]= ΦΩΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ .- Εισέρχεστε στο μέγαρο-θάλαμο που κτίστηκε στον πλανήτη ΓΗ για να τιμήσει την συμπαντική σοφία, στο πρόσωπο της θεάς Αθηνάς, της αιώνιας Ελληνίδας θεάς κόρης του ΔΙΑ.
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ [15] ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Σε [15] δεύτερα το φως διανύει απόσταση 4.500.000 χιλιομέτρων. Το [45] αντιπροσωπεύει τον θάλαμο [3] .
Σε [150] δεύτερα ταξιδεύει 45.000.000 χιλ.
Σε 1,5 λεπτά ταξιδεύει 27.000.000 χιλ. Εδώ έχουμε και το εμβαδόν των δυο πρώτων θαλάμων που είναι 27 τ.μ. ο καθένας και η πρόσθεση τους μας δίνει τον αριθμό 54
5400 χρόνια είναι το χρονικό διάστημα που μας έχει δοθεί για να γίνουμε ισόθεοι .
Είσοδος λοιπόν στο τέλειο τετράγωνο του [45] .
Είσοδος στη διαστημική εποχή, από ένα μνημείο της εποχής του Κριού, με την αποκάλυψη της ταχύτητας του φωτός ανα δευτερόλεπτο, απλά, όπως τα πάντα που έχουν σχεση με την Αθηνά.
Η πληροφορία της ταχύτητας του φωτός ,αποκαλύπτεται και από τους στίχους [12110] της Ομηρικής Οδύσσειας. Άρα άμεση σύνδεση των δυο έργων.
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ [15] ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΙΑΥΤΟ
Για όσους δεν γνωρίζουν την έννοια [Μεγάλος Ενιαυτός] Άλλες ονομασίες του είναι το [πλατωνικό έτος] η [ Great year ]
Ο χρόνος μετριέται , για τον πλανήτη μας , με την μέθοδο της Μετάπτωσης των Ισημεριών .
Η θεωρία είναι αρχαία και έχει αναγνωριστεί από το επιστημονικό προσωπικό της ΓΗΣ. Μπορείτε να μάθετε λεπτομέρειες στη βικιπαιδεια.
Πρόκειται για τον σωστό τρόπο μέτρησης του χρόνου που κυλά κυκλικά.
Γνωρίζουμε ηδη, από την θεωρία, πως μια μοίρα του Μεγάλου Ενιαυτού, αντιστοιχεί σε [72] Γήινα χρόνια.
Ας πολλαπλασιάσουμε τις [15] μοίρες με το [72] για να δούμε το αποτέλεσμα.
15Χ72 = 1080
Το [1080] δεν είναι τυχαίος αριθμός, είναι το μεσο ακριβώς της εποχής του Κριού , αντιστοιχεί στο 1240 π.χ., έτος που συνέβησαν συγκλονιστικά γεγονότα ,στο γεωγραφικό χώρο της Ανατολικής Μεσογείου.
Όλες οι υπάρχουσες πληροφορίες για το 1080 του Κριού απορρέουν από αρχαιολογικά ευρήματα, τον Θησαυρό του Ατρέα και την αποκωδικοποίηση της Οδύσσειας, συνδέοντας άρρηκτα τα τρία έργα.
Εν συντομία .
Το 1080 του Κριού κτίζεται το μεγαλιθικό μνημείο ο θησαυρός του Ατρέα, από τους Δαναούς του Μενέλαου.
Κατεβαίνουν οι Δωριείς στην Πελοπόννησο ,μετά την αποτυχία των Μυκηναίων, από την ορεινή Μακεδονία, όπου περίμεναν την δική τους ευκαιρία [χωρίς να το γνωρίζουν φυσικά].
Αναχωρεί η Αθηνά από την Γη με τους πεντακόσιους νεαρούς Δωριείς.
Ακολουθουν οι τέσσερις μαύροι αιώνες της αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας .
Καταστρέφονται στην ανατολική Μεσόγειο και την Πελοπόννησο όλοι οι πιθανοί εχθροί του νέου ανθρωπινου γενους [Δωριείς], ώστε, αυτό να επικρατήσει και να επιβιώσει.
Οι λαοί που χάθηκαν το 1080 του Κριού – Μυκηναίοι – άνθρωποι της θάλασσας – Χετταιοι.
Το 1080 του Κριού είναι η ημερομηνία έναρξης μέτρησης του χρόνου που μας δόθηκε, [5400] χρόνια .
Το 5400 προκύπτει και από τον πολλαπλασιασμό του 75 Χ 72 = 5400 Εβδομήντα πέντε μοίρες επι τα εβδομήντα δυο χρόνια.
Το 75 είναι το μισό του 15/2 = 7,5 η 75 παλάμες .
Έχουμε διανύσει ηδη τα 3254 χρόνια από την δημιουργία μας . Έχουμε αργήσει απελπιστικά [1000 χρόνια]. Έχουμε εισέρθει στην τελευταία εποχή του Υδροχόου εδώ και 14 χρόνια.
Η Αμφίπολη είναι η τελευταία ευκαιρία μας για να κατανοήσουμε τα αυτονόητα.
Είναι ηδη φανερό, από τις μέχρι εδώ πληροφορίες που έχουμε από την είσοδο μόνο [ ταχύτητα του φωτός –λεπτομέρειες της θεωρίας της Μετάπτωσης των Ισημεριών – λεπτομέρειες των γεγονότων του 1080 του Κριού ], πως το μνημείο κτίστηκε με τις οδηγίες και την βοήθεια των Ελλήνων αθανάτων.
Κάνεις δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει γεγονότα που συνέβησαν πριν μια χιλιετία περίπου και να κατέχει τέτοιες επιστημονικές γνώσεις το 295 π.χ.
ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ [45]
Έχουμε τους λεξαριθμους
4,5
45[9]= με .-[ εγώ –εμένα]
450[9]=Γαία μάκαρος γ’.-[στη ΓΗ ευτυχισμένος / στη ΓΗ θεός].-α217 -432+18
4500[9]=γαία γενεη πατρωιον φως τουτοισιν μέλει γ’.-[ όλους τους άνδρες της Γήινης πατρικής γενιάς το δονούμενο φως ενδιαφέρει ]
Ερμηνεία .- Εγώ, ο Γήινος άνδρας, ευτυχισμένος – θεός θα γίνω από την πληροφόρηση που θα προσλάβω, από τα ευρήματα του θαλάμου [3].
Το φως ενδιαφέρει την πατρική γένια [Δωριείς] στο θάλαμο [3].
Εμείς είμαστε οι απόγονοι των Δωριέων, η πατρική ολιγάριθμη γενιά.
………………
Το τετράγωνο [45] μας δίνει επίσης πληροφορίες από την πρόσθεση του μήκους της κάθε πλευράς του
45 + 45 = 90[9] = μέλει .-
90 + 45 = 135[9] = δόξα = κερδεα
135+ 45 = 180[9] = οίκοι = ικοιο = δομεναι
Ερμηνεία .- ο οίκος που σας δόθηκε σας ενδιαφέρε.ι Θα αποκτήσετε δόξα και κέρδη από αυτόν [θάλαμος 3].
Οίκος = αλληγορικά κύτταρο. Άρα, το κύτταρο που σας δόθηκε σας ενδιαφέρει απόλυτα. Από τις πληροφορίες του θα αποκτήσετε δόξα και κέρδη [πνευματικά].
ΤΟ 45 ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΙΣΗΜΕΡΙΩΝ
45 λεπτά μιας μοίρας του Μ.Ε. ισούται με 45 Χ 1,2 = 54 χρόνια ακόμη μια επανάληψη του 54.
180 Χ 1,2 = 216 χρόνια = 3 μοίρες .
Τον ίδιο αριθμό έχουμε από τον δρόμο που οδηγεί στην είσοδο του θησαυρού του Ατρέα [6 Χ 36 = 216 χρόνια] αντιστοιχεί σε τρεις μοίρες του Μ.Ε.
Αν το πολλαπλασιάσουμε με το [10] = 30 μοίρες Χ 72 = 2160 χρόνια. Είναι τα χρόνια που διαρκεί μια εποχή .Όπως αυτή του Υδροχόου που βρισκόμαστε σήμερα στο 14 έτος της .
4500 λεπτά της μοίρας , αν τα διαιρέσουμε με τον αριθμό των λεπτών που έχει μια μοίρα, έχουμε αποτέλεσμα 4500 / 60 = 75 μοίρες .
75 Χ 72 = 5400 χρόνια = ο χρόνος που μας δόθηκε για να σώσουμε τον πλανήτη .
45Χ45 = 2025 .
Το 2025 του Κριού, αντιστοιχεί με το έτος 295 π.χ. Είναι το έτος που αποφασίζεται το κτίσιμο του μνημειου της Αμφίπολης .Το κτίσιμο διαρκεί 6 χρόνια .Τελειώνει το 289 π.χ. και τότε μεταφέρονται τα οστά του Αλέξανδρου, από την Αλεξάνδρεια, στην κρύπτη της Αμφίπολης.
ΤΟ 45 ΚΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Σε 45 δεύτερα το φως διασχίζει απόσταση ιση με 13.500.000 χιλιόμετρ. Το 13,5 μ είναι το ύψος του θόλου του Θησαυρού του Ατρέα με τις 33 σειρές κυβόλιθους.
Το 13,5 το έχουμε και από την πρόσθεση των τριών πλευρών του τετραγώνου [ 4,5 Χ 4,5]
Το σύνολο του αθροίσματος των τεσσάρων πλευρών είναι 18 μέτρα.
18 δεύτερα επι την ταχύτητα του φωτός μας δίνουν 5.400.000 έχουμε για ακόμη μια φόρα το 5400.
5,4 μέτρα, η 5400 χιλιοστά του μέτρο,υ είναι και το ύψος της εισόδου του μεγαλιθικού μνημειου ,ο Θησαυρός του Ατρέα, στις Μυκήνες.
ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ [21] –ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
Λεξαριθμοι του [21]
21[3]=εα θεά .-[εαω = επιτρέπω / επιτρέπει η θεά Αθηνά να παραβιάσουμε τον ιερό χώρο της]
210[3]=θεον είναι .–[ είναι θεός αυτός που βρίσκεται μέσα στον τάφο = το γενετικό υλικό του Μεντη]
210[3]=θαλαμονδε. –[ το γενετικό υλικό αυτού που βρίσκεται στο θάλαμο [3] ανήκει σε θεό ]
210[3]=ιρα πηγή. –[το γενετικό υλικό του Μεντη είναι ιερή πηγή πληροφοριών ]
210[3]=ιρα μάθημα.-[μάθημα = επιστήμη / το γενετικό υλικό περιέχει ιερή επιστημονική πληροφόρηση ]
2100[3]=Οι δ’οτε δη ρ’εντοσθεν εσαν δόμου .-[ όταν –αφού αυτοί βέβαια μέσα βρέθηκαν στο δόμο-ανάκτορο-αστροπλοιο-κύτταρο-Ε.Ε.-πλανήτη ].- α126
Ερμηνεία .- Η θεά Αθηνά μας επιτρέπει όταν βρεθούμε στον ιερό θάλαμο [3],στο χώρο που είναι αφιερωμένος σε αυτήν [21Χ21], να ερευνήσουμε την ιερή πηγή που βρίσκεται εκεί .
Η ιερή πηγή που βρέθηκε εκεί, είναι το γενετικό υλικό της ενσάρκωσης της στη ΓΗ, Μεντης-Αλέξανδρος .
21+21 =42[6]= θηκε .-[θέτω = θέτω –τοποθετώ / τοποθετήθηκε]
63[9]=εην .-[ειμι = είμαι –υπάρχω –βρίσκομαι ]
84[3]= θεά Αθηνά .- [ η θεά Αθηνά τοποθετήθηκε σε αυτό τον ιερό χώρο / το γενετικό υλικό της τοποθετήθηκε σε αυτό τον ιερό χώρο]
84[3]= Αθηνά Γαία*.-[η θεά Αθήνα στον πλανήτη ΓΗ]
84[3]= Αθηνά αίγα*.-[η θεά Αθηνά βρισκόταν στον πλανήτη ΓΗ την εποχή του ΚΡΙΟΥ]
84[3]= Αθηνά αγία*.-[η αγία θεά Αθηνά βρίσκεται στο ιερό αυτό χώρο ]
84[3] =Αθηνά ΔΙΑ .-[η θεά Αθηνά η κόρη του ΔΙΑ βρίσκεται στον ιερό αυτό χώρο / το γενετικό υλικό της Αθηνάς της κόρης του ΔΙΑ βρίσκεται στον ιερό χώρο του τρίτου θαλάμου ]
Ερμηνεία .- Η αγία θεά Αθηνά, η κόρη του ΔΙΑ,βρέθηκε στη ΓΗ την εποχή του Κριού.
Το γενετικό της υλικό τοποθετήθηκε στην κρύπτη της Αμφίπολης.
Οι πλευρές του τετραγώνου και το άθροισμα τους αποδίδουν την συμπαντική σταθερά [π = 3,1428] αβίαστα.
66/21 = 3,1428 – 132/42 = 3,1428 – 198/63 = 3,1428 και 264/84 = 3,1428
ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟ ΚΥΤΤΑΡΟ
Η μαρμάρινη κάσα, με διαστάσεις 3,23μ μηκος 1,56μ πλάτος και ύψος 1,8 ,συμβολίζει το ανθρώπινο κύτταρο.
Το κοίλωμα στο βάθος της κάσας , έχει μηκος 2,35μ και πλάτος 0,54 εκ. του μέτρου , συμβολίζει τον πυρήνα του κυττάρου, όπου μέσα βρέθηκε το γενετικό υλικό του Μεντη-Αλέξανδρου .
Ο Μεντης είναι η ενσάρκωση της θεάς Αθηνάς στη Γη.
Από τον στίχο α355 της Οδύσσειας ,σε συνδυασμό με τα ευρήματα της Αμφίπολης στο ιερό τετράγωνο [21Χ21] και της μαρμάρινης κάσας του θαλάμου τρία , έχει αποδειχτεί πως αυτός ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος .
Για το ποιος βρίσκεται μέσα στην μαρμάρινη κάσα μιλούν οι αριθμοί.
Πλάτος μαρμάρινης κάσας 1,56μ
156[3] = άνδρα .-[ η πρώτη λέξη της Οδύσσειας και η πρώτη που συναντάς στην είσοδο του θησαυρού του Ατρέα / αυτός που βρίσκεται εδώ είναι άνδρας]
Μηκος μαρμάρινης κάσας 3,23μ
323 π.χ …..[άνδρας που πέθανε το 323 π.χ]
Άμεση επιβεβαίωση πως πρόκειται για άνδρα που πέθανε το 323 π.χ.
Ποιος άνδρας πέθανε το 323 π.χ. ;;; Ο μέγας Αλέξανδρος
Πότε τοποθετηθήκαν τα οστά του στην κρύπτη του θαλάμου [3] της Αμφίπολης ;;;
Το 289 π.χ
Από πού βγαίνει η ημερομηνία ;;;
Από το άθροισμα των διαστάσεων της εσωτερικής κοιλότητας [2,35 + 0,54 = 2,89]
Πως γνωρίζουμε πως τα οστά είναι του Μεντη ;;;
Από το άθροισμα της ημερομηνίας του θανάτου του [323 π.χ.] και της ημερομηνίας ταφής των οστών του στην κρύπτη του θαλάμου τρία [289 π.χ.]
323 + 289 = 612 [9] = ΜΕΝΤΗΣ ΔΕ .-[ το γενετικό υλικό του Μεντη, λοιπόν, βρίσκεται στην κρύπτη του θαλάμου τρία, στο ιερό τετράγωνο της θεάς Αθηνάς.
ΟΙ ΛΕΞΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΛΩΜΑΤΟΣ – ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ
2,35 μηκος και 0,54 πλάτος
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [1] = θυσία ].-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [2] = ιερός –αφιερωμένος στο θεό ].-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [3 ] = ισχυρός –ρωμαλέος ].-.-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [4] = ταχυς –ευκινητος ].-α2
235[10]=ιερόν.-[ ιερόν [5] = ζωογόνος –ποθητός –επιθυμητός ].-α2
Ερμηνεία .- ο χώρος[πυρήνας κυττάρου ], είναι ιερός, αφιερωμένος σε θεό ,που είναι ισχυρός ,ταχυς, ζωογόνος και ποθητός .
θυσιάστηκε για το ανθρώπινο γένος [ πρόκειται για την ΕΕ του Μεντη]
54 = κειθι .-[του κείμαι = κείμαι –υπάρχω / εδώ κειται το ιερό γενετικό υλικό του Μεντη που είναι θεός μέσα στον πυρήνα του κυττάρου]
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
…………………………………………..
323-156
Ο άνδρας που βρίσκεται εδώ είναι ο Αλέξανδρος πέθανε το 323 π.χ.
235+54 =289
Τα ιερά οστά του τοποθετηθήκαν εδώ [πυρήνας κυττάρου] το 289 π.χ.
323+289=612 = η Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα
Το γενετικό υλικό [κόκκαλα] ανήκει στον Μεντη Ενσάρκωση της Αθηνάς στη ΓΗ.
…………………………………………….
Το μνημείο ήταν εκ κατασκευής λιτό, πότε δεν υπήρχε κάτι πολύτιμο για τους τυμβωρύχους .Το μνημείο κατασκευάστηκε για να τοποθετηθεί το γενετικό υλικό του Μεντη ,στις διάφορες Γήινες ενσαρκώσεις του [συνολικά 16].
Αυτή η διαπίστωση απαντά και στο αναπάντητο ερώτημα ,γιατί δεν υπάρχουν κτερίσματα . Ποτέ δεν υπήρξαν θησαυροί και χρυσά . Ίσως αυτός ήταν ο λόγος που παρέμεινε ανοιχτό για κάποιο διάστημα.
Οι αρχαίοι λαοί που πέρασαν, μέσα στους αιώνες, γνώριζαν πως δεν υπάρχει χρυσός η κάτι άλλο πολύτιμο. Το είχαν δει με τα ματιά τους οι προηγούμενοι και είχαν μεταφέρει την πληροφορία στους νέους .
Το μνημείο ήταν ένας απλός, ταπεινός, μεγαλόπρεπης ίσως, χώρος λατρείας των θεών.
Το ίδιο παρατηρούμε και στο θησαυρό του Ατρέα.
Ποτέ δεν υπήρξε θησαυρός .Τα «στολίδια» που υπήρχαν στην πρόσοψη του και στο εσωτερικό του και που ανεδείκνυαν την ΕΕ, τα έκλεψαν οι Άγγλοι ,βρίσκονται στο Βρετανικό μουσείο και αυτά.
Οι αρχαίοι λαοί δεν τα κατέστρεψαν. Παρέμειναν εκεί, έως ότου εμφανίστηκε η σύγχρονη εκδοχή του άρπαγος – ληστή – τυμβωρύχου.
Είναι ένα απλό μεγαλιθικό μνημείο που συμβολίζει το ανθρώπινο κύτταρο, όταν αποκτήσεις τις γνώσεις να το κατανοήσεις .Εδώ έγκειται η σοφία της Αθηνάς στην κατασκευή τους.
Το σημαντικότερο εύρημα στη Αμφιπόλη είναι τα κόκκαλα του Μεντη. Όμως αν δεν έχεις την απαιτούμενη νάνο- τεχνολογία, σου είναι άχρηστα.
Είναι αδύνατο να κατανοήσεις τον θησαυρό που έχεις στα χέρια σου .
Το μυστικό της αθανασίας του ανθρώπου.
Συνοψίζοντας .
Τον Μεγα Αλέξανδρο υποδύθηκε η ίδια η Αθηνά με την εμφάνιση του Μεντη.
«Πέθανε» ,συμβολικά , σε ηλικία 33 ετών για να υποδείξει την σημασία του γενετικού μας κωδικα ,την ΕΕ. Το 323 π.χ.
Μεταφέρθηκε, κάποια χρονική στιγμή, στην Αλεξάνδρεια, υπό την επίβλεψη του Πτολεμαίου.
Ίσως το αρχικό σχέδιο της Αθηνάς να περιελάμβανε και την Αλεξάνδρεια μαζί με τις Μυκήνες και τον Όμηρο.
Κάποια στιγμή αυτό άλλαξε για αγνώστους λόγους.
Αποφασίστηκε αποκλειστικά ο Ελλαδικός χώρος [ Δωριείς] για την παρουσίαση όλων των αποδείξεων [τρεις], που θα μας υποχρεώσουν, κάποτε, να καταλάβουμε τα αυτονόητα.
Με αυτό το σκεπτικό ήρθε η ώρα της Αμφίπολης.
Έτσι το 295 π.χ. δόθηκε η εντολή της κατασκευής του συγκεκριμένου μνημειου.
Το μνημείο περατώθηκε το 289 π.χ. και στις κρύπτες του [16 – θα βρεθούν αν συνεχιστούν οι ανασκαφές] τοποθετήθηκε το γενετικό υλικό των Γήινων ενσαρκώσεων της θεάς Αθηνάς.
Ο μεγαλύτερος θησαυρός που θα μπορούσε πότε να ονειρευτεί ο σύγχρονος μοριακός βιολόγος γενετιστής του πλανήτη μας .
Το ερώτημα που γεννάτε τωρα είναι το εξής .
Θα δώσουμε ,το γενετικό υλικό του Μεντη, στους ξένους να το ερευνήσουν, χωρίς προαπαιτούμενα ;;;
θα ερευνήσουμε το γενετικό υλικό μόνοι μας ;;;
Το διακύβευμα για ολόκληρο τον πλανήτη είναι, ποιος θα είναι αυτός που θα αποκτήσει πρώτος πρόσβαση στις γενετικές πληροφορίες, που μετατρέπουν ένα θνητό άνθρωπο σε αθάνατο.
Αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν στο γενετικό υλικό του Μεντη.
Ο κάτοχος αυτής της γενετικής πληροφορίας θα βασιλευσει στη ΓΗ, σύμφωνα με την Αθηνά.



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.