Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Είμαστε δεκτικοί σε τηλεπαθητικά μηνύματα και από πού μπορεί να προέρχονται αυτά;



LeavebehindmanΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Δεν υποδεικνύω κατά κανέναν τρόπο πώς ένα άτομο μπορεί να γίνει τηλεπαθητικό. Όλες αυτές οι αναπτύξεις στην περιοχή ή τον τομέα των προοδευτικών επαφών είναι χρήσιμες κι αληθινά διαθέσιμες μόνο όταν αναπτύσσονται κανονικά και φυσικά και δεν είναι αποτέλεσμα πρόωρης ανέλιξης. Όταν η ανάπτυξη είναι πρόωρη, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος των εσφαλμένων, λανθασμένων κι εγωκεντρικών ερμηνειών. Οι τηλεπαθητικές πληροφορίες μπορεί να έχουν καθαρά ιδιοτελή ή προσωπική σημασία κι αυτός ο τύπος τηλεπάθειας δεν έχει θέση σ’ ό,τι ζητώ να μεταδώσω. Οι άνθρωποι σήμερα φανερώνουν συχνά μια τηλεπαθητική τάση ή ικανότητα. Συντονίζονται (μια φράση που θεωρούν πιο εύηχη από τις λέξεις “τηλεπαθητική επικοινωνία”) με κάτι ή κάποιον, παρότι δεv γνωρίζουν τι είναι. Καθετί που ισχυρίζονται ότι καταγράφουν, θεωρείται απ’ αυτούς ότι έχει μεγάλη σημασία· συνήθως σχετίζεται με τον εαυτό τους και δεν οφείλεται σε κάποιο υψηλό σημείο πνευματικής ανέλιξης που να δικαιολογεί να είναι φύλακες μυστηριωδών πνευματικών μηνυμάτων – συνήθως εντελώς ασήμαντης και κοινότυπης φύσης. Υπάρχουν πολλές πηγές τέτοιων μηνυμάτων και θα ήταν χρήσιμο ν’ αναφέρω εδώ μερικές· ό,τι έχω να πω μπορεί ν’ αποδειχθεί πολύτιμο για το ευρύ αποκρυφιστικό κοινό.


1. Μηνύματα που εκπορεύονται απ’ τηv σχετικά ευγενική, καλά εκγυμνασμένη υποσυνείδητη φύση του δέκτη. Πηγάζουν από το υποσυνείδητο αλλά θεωρούνται απ’ τοv δέκτη ότι προέρχονται από εξωτερική πηγή. Οι ενδοστρεφείς άνθρωποι διεισδύουν συχνά στο υπόστρωμα της υποσυνείδητης ανάμνησης και δεν έχουν καμιά επίγνωση ότι το κάνουν. Τόσο έντονο είναι το ενδιαφέρον για τον εαυτό τους. Μηv γνωρίζοντας ότι το έκαναν, θεωρούν αυτό που βρίσκουν σαν ασυνήθιστο, όμορφο και σημαντικό κι έπειτα σπεύδουν να το διατυπώσουν σε μηνύματα τα οποία αναμένουν να θεωρήσουν οι φίλοι τους και το ευρύ κοινό πως έχουν πνευματική βάση. Τα μηνύματα αυτά είναι συνήθως αβλαβή, μερικές φορές όμορφα, επειδή είναι μείγμα όσων οι δέκτες διάβασαν και συνέλεξαν από μυστικιστικά κείμενα ή άκουσαν από Χριστιανικές πηγές και τη Βίβλο. Είναι πράγματι το περιεχόμενο της ορθής τους σκέψης πάνω σε πνευματικές γραμμές και δεν μπορούν να βλάψουν κανένα, αλλά δεν έχουν καμιά αληθινή σημασία. Εξηγούν όμως το ογδόντα πέντε τοις εκατό (85%) των λεγόμενων τηλεπαθητικών ή εμπνευσμένων κειμένων που είναι τόσο διαδεδομένα αυτή την εποχή.
2. Εντυπώσεις απ’ την ψυχή, που μεταφράζονται σε έννοιες και καταγράφονται απ’ την προσωπικότητα· ο δέκτης εντυπωσιάζεται βαθιά απ’ το σχετικά υψηλό κραδασμό που τις συνοδεύει, ξεχνώντας ότι ο κραδασμός της ψυχής είναι εκείνος του Διδασκάλου, αφού η ψυχή είναι Διδάσκαλος στο δικό της πεδίο. Είναι αληθινές ψυχικές εντυπώσεις, αλλά συνήθως δεν περιέχουν τίποτε νέο ή μεγάλης σημασίας· είναι επίσης αποτέλεσμα περασμένων αιώνων ψυχικής ανάπτυξης (όσον αφορά την προσωπικότητα)· είναι συνεπώς ό,τι καλό, αγαθό και ωραίο έχει συνεισφέρει στην ψυχή μια αφυπνιζόμενη προσωπικότητα συν ό,τι εισήλθε στηv συνείδηση της προσωπικότητας σαν αποτέλεσμα ψυχικής επαφής. Εξηγούν το οκτώ τοις εκατό (8%) των κειμένων και ανακοινώσεων που προσφέρονται σήμερα στο πλατύ κοινό από ζηλωτές.
3. Διδαχές που δίνονται από έναν πρεσβύτερο ή πιο προχωρημένο μαθητή στα εσώτερα πεδία σ’ έναv μαθητή υπό εκγύμναση ή σ’ έναν που μόλις έγινε δεκτός στο Άσραμ. Οι διδαχές αυτές φέρουν την εντύπωση και τα συμπεράσματα του πρεσβύτερου μαθητή και είναι συχνά πολύτιμες· μπορεί – και συχνά συμβαίνει – να περιέχουν πληροφορίες τις οποίες ο δέκτης αγνοεί παντελώς. Το κριτήριο εδώ είναι ότι τίποτε (κυριολεκτικά τίποτε) δεv θα αφορά το δέκτη, είτε πνευματικά είτε νοητικά είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο που να σχετίζεται με την προσωπικότητά του, ούτε θα περιέχουν τις κοινοτυπίες του θρησκευτικού υπόβαθρου του δέκτη. Εξηγούν το πέντε τοις εκατό (5%) της παρεχόμενης διδασκαλίας, αλλά αυτό σε σχέση με ολόκληρο τον κόσμο και το ποσοστό δεν αναφέρεται σε κάποια αποκρυφιστική ομάδα ή θρησκευτική πίστη ή έθνος. Η αναγνώριση αυτή έχει ζωτική σημασία.
4. Ανακοινώσεις από ένα Διδάσκαλο στοv μαθητή Του. Εξηγούν το δύο τοις εκατό (2%) της όλης τηλεπαθητικής δεκτικότητας που καταδεικνύει η ανθρωπότητα σαν σύνολο σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Οι Δυτικοί σπουδαστές θα κάνουν καλά να θυμούνται εδώ ότι ο υποκειμενικός Ανατολίτης σπουδαστής είναι περισσότερο επιρρεπής στην τηλεπαθητική δεκτικότητα απ’ ό,τι ο Δυτικός αδελφός του· αυτό έχει συγκεκριμένη αναφορά σ’ όλες τις παραπάνω ταξινομήσεις, κάτι που είναι κάπως ταπεινωτικό για τοv Δυτικό μυστικιστή και αποκρυφιστή σπουδαστή. Oι Παγκόσμιες Γραφές εκπορεύονται από ένα άλλο τμήμα της δεύτερης ακτινικής διδακτικής ικανότητας. Στηv δήλωση αυτή δεν περιλαμβάνω την Παλαιά Διαθήκη, εκτός από χωρία όπως ο Εικοστός Τρίτος Ψαλμός κι ορισμένα χωρία των Προφητών, ιδιαίτερα του Προφήτη Ησαΐα. Οι Παγκόσμιες Γραφές γράφτηκαν για μυστικιστές που ήταν απορροφημένοι στο ωραίο, την άνεση και την ενθάρρυνση και δεv γράφτηκαν για αποκρυφιστές. Θέλω να επισύρω εδώ την προσοχή σας.
keyΣ’ αυτό το μέρος της διδασκαλίας ασχολούμαι με τηv φύση και τα αποτελέσματα της επαφής, της δεκτικότητας. Δεv δίνω κανόνες για ατομική ανάπτυξη κι ούτε θα το έκανα, αν μπορούσα. Η ανθρωπότητα αναπτύσσει σήμερα δέκτες κάθε έννοιας, αρχίζοντας απ’ τον κατώτερο όλων – τις μάζες των ανθρώπων οι οποίοι με τηv δημαγωγία, τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο, τα βιβλία και τις διαλέξεις ρυθμίζονται από πολλές διάνοιες, ανάλογα με τον ακτινικό τύπο της δεκτικότητάς τους. Καθώς αναπτύσσεται η αληθινή νοημοσύνη και καθώς η αγάπη αρχίζει να διαπερνά την ανθρώπινη σκέψη, οι ρυθμιστικοί αυτοί παράγοντες θα γίνονται όλο και λιγότερο ελκυστικοί. Αυτό σημαίνει, όταν η ψυχή αποκτήσει μεγαλύτερη ζωική σημασία και οι ανθρωποποίητες ιδέες (αν επιτρέπεται τέτοια φράση) λιγότερη σημασία. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ανθρωποποίητες ιδέες. Υπάρχουν μόνο ιδέες όπως συλλαμβάνονται απ’ τους διανοούμενους κι έπειτα όπως “υποβιβάζονται” απ’ τηv συνεχή αντίδραση της ανθρωπότητας στηv γοητεία, τα συναισθηματικά ή αστρικά συμπεράσματα και τις ιδιοτελείς ερμηνείες.
Πρέπει να θυμάστε ότι η δραστηριότητα όλων αυτών των “εντυπωτικών πρακτόρων” είναι αισθητή με πλατιά και γενική έννοια σ’ ολόκληρο τον πλανήτη και την πλανητική αύρα. Κανένα βασίλειο της φύσης δεv διαφεύγει απ’ αυτήv την κρούση κι έτσι εκτελείται ο σκοπός του Κυρίου του Κόσμου. Η Ύπαρξη, η Συνοχή και η Δραστηριότητα σμίγουν έτσι σ’ ένα δημιουργημένο και δημιουργικό σύνολο· η ζωή, η ποιότητα και η εμφάνιση ανταποκρίνονται ενωμένα στην επιβαλλόμενη πρόθεση του πλανητικού Λόγου κι όμως παραμένουν ταυτόχρονα δημιουργικά ελεύθερες όσον αφορά την αντίδρασή τους σ’ αυτές τις προσεγγισθείσες εντυπώσεις· η αντίδραση αυτή εξαρτάται αναγκαστικά απ’ τον τύπο και την ποιότητα του μηχανισμού που καταγράφει την εντύπωση. Ο μηχανισμός αυτός αναπτύχθηκε από τηv ζωή μέσα στηv μορφή στηv διάρκεια της δημιουργικής περιόδου και – στοv βαθμό που ενέχεται το στοιχείο του χρόνου – η ενοικούσα οντότητα σε κάθε βασίλειο της φύσης ήταν ελεύθερη κι ο χρόνος ήταν μακρύς ή σύντομος και η αντίδραση στην εντύπωση ήταν γοργή ή αργή ανάλογα με τηv θέληση της ελέγχουσας ζωής. Στο ορυκτό βασίλειο η αντίδραση αυτή είναι πολύ αργή, επειδή η αδράνεια ή τάμας ελέγχει την πνευματική ζωή μέσα στην ορυκτή μορφή· στο φυτικό βασίλειο είναι πιο γοργή και υπό την επικλητική έκκληση των ζωών αυτού του βασιλείου γίνεται επικλητός ο ντεβαϊκός κόσμος και βοηθά κι επιταχύνει πολύ την ανέλιξη της φυτικής συνείδησης· αυτός είναι ένας λόγος του σχετικού του αναμάρτητου και της εξαιρετικής του αγνότητας.
Η κύρια εντύπωση που καταγράφεται στο δεύτερο βασίλειο της φύσης εκπορεύεται απ’ τους αγγελικούς κόσμους κι απ’ τηv ντεβαϊκή ιεραρχία. Οι άγγελοι και οι ντέβα είναι για το φυτικό βασίλειο ό,τι η πνευματική Ιεραρχία για την ανθρωπότητα. Αυτό βέβαια είναι ένα μυστήριο που δεv σας αφορά. Αλλά εντυπώσεις κι αντιδράσεις απαντώνται σε αμφότερα τα βασίλεια αυτά κι από μια τέτοια ανταπόκριση εξαρτάται η εξέλιξη της ενοικούσας συνείδησης.
telepathyΤο ζωικό βασίλειο έχει μια ιδιάζουσα σχέση με το τέταρτο βασίλειο της φύσης και η ανέλιξη της ζωώδους συνείδησης ακολουθεί γραμμές παράλληλες, παρότι ανόμοιες, με εκείνες του ανθρώπινου όντος το οποίο αρχίζει ν’ ανταποκρίνεται στο βασίλειο των ψυχών, το πέμπτο βασίλειο. Είναι το κάρμα και το πεπρωμένο του τέταρτου βασιλείου να είναι ο εντυπωτικός πράκτορας του τρίτου· το πρόβλημα όμως περιπλέκεται απ’ το γεγονός ότι το ζωικό βασίλειο προηγείται του ανθρώπινου και είχε επομένως δημιουργήσει ένα βαθμό κάρμα – τόσο καλού όσο και κακού – πριν την εμφάνιση του ανθρώπινου γένους. Η “εντυπωτική διαδικασία” που προωθείται από την ανθρωπότητα, τροποποιείται και συχνά εξουδετερώνεται από δύο παράγοντες:
1.    Την ανθρώπινη άγνοια και ιδιοτέλεια συν την ανικανότητα να εργασθεί συνειδητά και με νοημοσύνη με τις εμβρυώδεις διάνοιες μέσα στις ζωώδεις μορφές· αυτό αληθεύει εκτός λίγων (πολύ λίγων) περιπτώσεων που αφορούν τα κατοικίδια ζώα. Όταν η ίδια η ανθρωπότητα προχωρήσει περισσότερο, η νοήμων εντύπωσή της πάνω στη συνείδηση του ζωικού βασιλείου θα προκαλέσει πλανητικά αποτελέσματα. Επί του παρόντος δεv συμβαίνει. Θα συμβεί μόνο όταν το ζωικό βασίλειο (σαν αποτέλεσμα της ανθρώπινης κατανόησης) γίνει επικλητικό.
2.    Το αυτοδημιούργητο κάρμα του ζωικού βασιλείου, το οποίο εξοφλείται κυρίως με τηv σχέση του προς το ανθρώπινο γένος σήμερα. Η καρμική οντότητα – που διατηρεί έναν τύπο εξουσίας μέσα στο τρίτο βασίλειο – είναι μέρος του πλανητικού Ενοίκου στο Κατώφλι. 
Θα σημειώσετε λοιπόν την εκπληκτική πλανητική αλληλουχία εντύπωσης – εκπορεύεται όλη από τις ανώτατες δυνατές πηγές παρότι υποβιβάζεται και ρυθμίζεται για τους παράγοντες λήψης· αφορά όλη, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό (ανάλογα με την ποιότητα του μηχανισμού λήψης), τηv θέληση και τοv σκοπό του Σανάτ Κουμάρα· επιτυγχάνει όλη στηv διάρκεια των αιώνων μια ομαδική δυναμικότητα και μια ανταποκριτική ευαισθησία.
Ο κύριος παράγοντας που εμποδίζει μια πλήρως ανεμπόδιστη αλληλουχία εντύπωσης από τηv Σαμπάλλα κατευθείαν στο ορυκτό βασίλειο μέσω όλων των άλλων βασιλείων, είναι ο παράγοντας της ελεύθερης θέλησης, ο οποίος καταλήγει σε καρμική ευθύνη. Αυτή μπορεί να είναι καλή ή κακή. Έχει ενδιαφέρον να σημειώσετε εδώ πως τόσο το καλό όσο και το κακό κάρμα παράγουν συνθήκες οι οποίες όχι μόνο πρέπει να πραγματωθούν, αλλά οδηγούν σε συνθήκες που καθυστερούν ό,τι – απ’ την περιορισμένη μας άποψη – μπορούμε να θεωρήσουμε σαν απελευθέρωση του πλανήτη. Η δημιουργία καλού κάρμα απαιτεί τηv “διαβίωση” σε συνθήκες όπου καθετί (για τον υπεύθυνο άνθρωπο ή για κάθε άλλη μορφή μέσα στους περιορισμούς της) είναι καλό, ευτυχές, ευεργετικό και χρήσιμο. Το κακό κάρμα που δημιουργείται σε κάθε βασίλειο σε σχέση με την “περιοχή όπου ενοικεί ο πλανητικός Ένοικος στο Κατώφλι”, στέκει μεταξύ της κοσμικής Θύρας της Μύησης και του πλανητικού μας Λόγου. Ο Ένοικος αυτός αντιπροσωπεύει όλα τα λάθη και τα σφάλματα λόγω λανθασμένων αντιδράσεων, μη αναγνωρισμένων επαφών, εσκεμμένων επιλογών που έγιναν σε περιφρόνηση του γνωστού καλού και μαζικών κινημάτων και μαζικών δραστηριοτήτων που πρόσκαιρα δεν είναι προοδευτικές σε χρόνο και χώρο.
Αντιλαμβάνομαι ότι όταν τα γεγονότα αυτά εφαρμόζονται στα υπανθρώπινα βασίλεια της φύσης, δεν έχετε επίγνωση τι εννοώ, όμως αυτό δεν αλλάζει τοn νόμο ή τις κινήσεις που κατά κανένα τρόπο δεn σχετίζονται με την ανθρώπινη εξέλιξη. Αναφορικά με τον πλανητικό Λόγο θα ήθελα να προσθέσω ότι στο μεγάλο αυτό πλανητικό αγώνα και την επακόλουθη μύησή Του εμπλεκόμαστε όλοι – από το άτομο της ουσίας μέχρι και συμπεριλαμβανομένων όλων των Ζωών που απαρτίζουν την Αίθουσα Συμβουλίου του Κυρίου του Κόσμου· η τιτάνεια αυτή προσπάθεια που γίνεται από το άθροισμα όλων των ζωντανών διεργασιών και οντοτήτων που συνιστούν την εκδήλωση του Σανάτ Κουμάρα, ευθύνεται για τις δημιουργικές εξελικτικές διαδικασίες· ευθύνεται επίσης για ό,τι ονομάζουμε χρόνο με όλα όσα συνεπάγεται αυτή η έννοια σε γεγονότα, ευκαιρία, παρελθόν, παρόν και μέλλον, καλό και κακό.
sky background 03Η δυναμική εντύπωση που εκπορεύεται απ’ τηv Σαμπάλλα φθάνει σε μεγάλους κύκλους και κυκλικά κύματα· αυτά παρωθούνται από εξωπλανητικές πηγές σύμφωνα με το αίτημα ή την επίκληση του Κυρίου του Κόσμου και των Βοηθών Του· εκπορεύονται σε ανταπόκριση προς την “επικροτηθείσα θέληση” του Σανάτ Κουμάρα στην Αίθουσα Συμβουλίου.
Η έντονα πνευματική και υπέρτατη αυτή εντύπωση εξωθείται πάνω στις επτά ακτίνες, θεωρώντας τες σαν επτά ρεύματα πνευματικής ενέργειας που εξειδικεύεται και χρωματίζεται απ’ τηn Σαμπαλλική εντύπωση· η διαδικασία επαναλαμβάνεται όταν η ιεραρχική επίκληση είναι αποτελεσματική κι επιτυχώς εδραιωμένη.
Επαναλαμβάνεται επίσης μεταξύ Ιεραρχίας και Ανθρωπότητας σε ανταπόκριση προς την ανθρώπινη επίκληση· αυτή γίνεται όλο και περισσότερο νοήμων, δυναμική και εφελκυστική.
Το πρόβλημα του ανθρώπινου βασιλείου είναι ωστόσο πολύ μεγάλο. Η ανθρωπότητα είναι δέκτης τόσων πολλών κρούσεων, τόσων πολλών εντυπώσεων, τόσων πολλών τηλεπαθητικών και νοητικών ρευμάτων και τόσων πολλών εξειδικευμένων κραδασμικών εντυπώσεων και από τα επτά βασίλεια της φύσης, ώστε παρήλθαν αιώνες για να αναπτυχθεί μια επαρκής διακριτική ευαισθησία και να εδραιωθεί με βεβαιότητα το σημείο εξέλιξης απ’ το οποίο πρέπει να υψωθεί η συνειδητή επίκληση και πάνω στο οποίο πρέπει να καταγραφεί η εφελκυσθείσα εντύπωση. Η ασυνείδητη επίκληση βαίνει όλη την ώρα· όταν γίνει συνειδητή, αποβαίνει εξαιρετικά ισχυρή. 
Ολόκληρη η ανθρώπινη οικογένεια είναι σήμερα ένας εκπληκτικός δέκτης εντυπώσεων λόγω των μυριάδων τύπων επιδεκτικών μηχανισμών της. Τα εντυπώσιμα αυτά όργανα είναι ικανά να καταγράφουν ταμασικές εντυπώσεις που έρχονται από τα υπανθρώπινα βασίλεια, ιδιαίτερα το τρίτο και το πρώτο· καταγράφουν ρατζασικές εντυπώσεις που έρχονται από νοητικές πηγές όλων των ειδών· είναι επίσης – σε πολύ μικρότερο βαθμό – ανταποκριτικά σε σαττβικές ή ρυθμικές εντυπώσεις. Ωστόσο αυξάνει η ανταπόκρισή τους στις υψηλές αυτές εντυπώσεις και η από μέρους τους καταγραφή της αλήθειας, του φωτός και της ποιότητας, που προέρχονται από τις ύψιστες πηγές.
Εξαιτίας αυτού του γεγονότος το ανθρώπινο βασίλειο (το μεγάλο μεσαίο βασίλειο του οποίου η λειτουργία είναι να μεσολαβεί μεταξύ του ανώτερου και του κατώτερου) είναι υποκείμενο πολλής θείας εντύπωσης που μεταδίδει τοv Σκοπό του Σανάτ Κουμάρα. Αυτό το ξέρετε. Σας δίδαξα πολλά πάνω σ’ αυτήv τηv γραμμή στην Πραγματεία επί των Επτά Ακτίνων κι επίσης στην προγενέστερη Πραγματεία επί του Κοσμικού Πυρός. Στις παρούσες οδηγίες ασχολούμαι με ομαδικές δυνατότητες, με ομάδες που μπορούν να εκγυμναστούν να καταγράφουν, να αποτυπώνουν και να εντυπώνονται απ’ την Ιεραρχία. Μια τέτοια ομάδα μπορεί να βρεθεί σε θέση να είναι ικανή να επικαλείται με δύναμη την Ιεραρχία, αν έτσι επιλέξει. Εφιστώ και πάλι την προσοχή σας σ’ αυτά τα πράγματα σαν ζηλωτές και μαθητές, αλλά από μια διαφορετική σκοπιά σε σχέση με τα προηγούμενα κείμενά μου. Η ευθύνη της εντυπωτικότητας, της τηλεπαθητικής καταγραφής και της επικλητικής έκκλησης είναι πολύ μεγάλη· απ’ όπου κι όσα έγραψα εδώ.
Τηλεπάθεια και Αιθερικός φορέας
Αλίκη Μπέιλυ εκδόσεις Κέδρος
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.