Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΥΣΙΑ

Μαρμάρωσαν οι μπάτσοι μ’ αυτά που άκουγαν από την πιτσιρίκα που την είχαν τσακώσει να κάνει βύζητες τους δυο τελευταίους μήνες. Τέτοια περίπτωση δεν τους είχε ξανατύχει. Ένα κορίτσι μόλις 18 χρονών, από καλή αθηναϊκή οικογένεια που λέμε, δίχως οικονομικά προβλήματα, φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο των Πατρών, με τη θέληση της μπήκε στην πιο άγρια, στην πιο ωμή μορφή πορνείας, από την πρώτη στιγμή σαν εκπαιδευμένη γεροντοπουτάνα. Το και το. Στους έμπειρους αστυνομικούς για το συγκεκριμένο αντικείμενο του αγοραίου έρωτα το πουτανάκι με εντυπωσιακή άνεση και με λεπτομέρειες είπε το και το. Γιατί εκπορνευόταν και τι ακριβώς έκανε με τους άγνωστους της πελάτες. Το μόνο που ζήτησε…, κι εκεί έβαλε τα κλάματα…, ήταν η σύλληψη της να μη γίνει γνωστή στους γονείς της.


Υπάρχει, βέβαια, το ποινικό μέρος. Είναι παράνομο να γαμιέται μια γυναίκα έναντι αμοιβής όταν στερείται το πιστοποιητικό άσκησης του επαγγέλματος της ιεροδούλου κι έτσι να μην εξετάζεται από γιατρό. Το κορίτσι που κατηγορείται για «εξυπηρέτηση ακολασίας» αφέθηκε ελεύθερη μέχρι να δικαστεί και η περίπτωσή της, χωρίς να γίνει γνωστό το όνομά της, πέρασε στο αστυνομικό δελτίο. Έχει και την ανάγκη της η μπατσία να δείχνει στην κοινωνία ότι κυνηγάει το έγκλημα, ότι κάνει τη δουλειά της, και στο θέμα της πορνείας η πουτάνα και ο μαστροπός είναι υπόλογοι απέναντι στο νόμο. Και ότι δεν εκφράζουν την αστυνομία αν έχουν μπλέξει κάποιοι κακοί μπάτσοι σε κυκλώματα προαγωγών.
Ο αποδυτηριάκιας δεν θα ασχοληθεί με το ποινικό μέρος. Ούτε θα συζητήσουμε γιατί το πουτανάκι να κατηγορείται μόνο για πλημμέλημα, ούτε γιατί η αστυνομία βαράει «επιλεκτικά» τη φοιτητική ή, «καλλιτεχνική» πορνεία…, τραγουδίστριες, μοντέλες, ηθοποιϊνες κ.α…, που και πάλι δεν παίζει ο ακήρυκτος πόλεμος αλλά αραιά και που σκάει ένα σκανδαλάκι με πρωταγωνίστρια μια επώνυμη ή, ψευτοεπώνυμη. Θέλω να πω ότι πολλές, πάρα πολλές, πολύ περισσότερες απ’ όσο φαντάζεται κανείς, γαμιούνται με ταρίφα.
…Όπως κάποιος μπορεί να πει ότι κακώς η αστυνομία και το τμήμα ηθών ασχολείται με την πορνεία. Αφήστε, δηλαδή, τον κόσμο να γαμηθεί και να γαμήσει… Δεν κατάλαβα. Στην πορνεία, στο πορνείας γαμήσι δεν παίζουν μπάλλα μόνον οι πουτάνες…, αν δεχθούμε ότι είναι κανονικό και κυρίως αξιοπρεπές το γαμήσι όταν η άλλη πληρώνεται και το κάνει μόνο για λεφτά. Στο έργο παίζει και ο πελάτης. Ο πληρώνων. Χωρίς αυτόν δεν γίνεται η διάπραξη του εγκλήματος. Δεν κατάλαβα. Γιατί να ‘ναι υπόδικη η πουτάνα κι όχι ο πληρώνων την πουτάνα; Και γιατί η πουτάνα να ‘ναι άξια περιφρονήσεως κι όχι αυτός που σαν πελάτης στηρίζει ουσιαστικά την πορνεία. Γι’ αυτό, άλλωστε, αν δεν γίνει η πράξη κι αν δεν πάρει τα χρήματα από τον πελάτη η πουτάνα δεν μπορεί να συλληφθεί, ούτε και να κατηγορηθεί. Γι’ αυτό, όπως μ’ όλες, έτσι και την φοιτήτρια της Πάτρας την έστησε η αστυνομία. Το γνωστό σκηνικό. Μπάτσος παρίστανε τον πελάτη κι όταν κλείστηκε το ραντεβού σε ξενοδοχείο της πόλης πριν την πάρουν στο φρέσκο έγινε η ανταλλαγή των προσημειωμένων χαρτονομισμάτων αλλά και η κάποια σωματική επαφή της πουτάνας με τον «πελάτη» αστυνομικό.
Είναι πουτάνα. Βεβαίως είναι πουτάνα αφού δίνει το κορμί της σ’ όποιον της τα ακουμπήσει τα φράγκα. Αυτός που πληρώνει για να αγοράσει σεξ τι είναι; Γι’ αυτόν δεν υπάρχει ο υβριστικός χαρακτηρισμός. Δεν είναι τόσο μειωτικό απέναντι στην κοινωνία το να πηδάς με τη μαγκιά της τσέπης σου…, όσο ξευτύλα είναι για την γυναίκα που σηκώνει τα πόδια επί χρήμασι. Αυτή είναι πόρνη. Αυτός δεν είναι πόρνος, ούτε ο πορνεύων. Και από τα παληά τα χρόνια κυνηγιότανε η πορνεία…, και ήταν πάντα και είναι ταυτισμένη με την πόρνη, όχι με τον καθένα που πηγαίνει με την πόρνη. Κι όσοι νόμοι βγήκαν εδώ και αιώνες είχαν στόχο την πουτάνα.
Είπαμε. Δεν είπαμε; Είμαστε εναντίον της πορνείας και πορνεία ίσον πόρνη. Τόσο αστείος είναι ο κοινωνικός άνθρωπος, ο μαλάκας της κοινωνίας. Τόσο υποκριτής! Λες και το πουτανιλίκι είναι ιστορία μονομερής έχει μόνο ένα μέρος.
Δεν είναι η μόνη φοιτήτρια που γαμιότανε σαν κανονική πουτάνα αυτή που πιάσανε στην Πάτρα. Εντάξει, η συγκεκριμένη κοπέλλα ήταν το κάτι άλλο… Όχι μόνον πολύ όμορφη, πολύ λαχταριστή, αλλά εκεί που τρελλάθηκαν οι μπάτσοι  ήταν ο στόμας της… Με το νι και το σίγμα έφθασε  να περιγράφει λεπτομέρειες…, το τι ακριβώς έκανε στο κρεββάτι με τον πελάτη και πώς του συμπεριφερόταν.
Ήθελα λεφτά. Και για να κερδίζω εύκολα λεφτά δεν δίστασα καθόλου να πάω με οποιονδήποτε θα με πλήρωνε. Κι όταν συναντιόμασταν πρότεινα στον καθένα αν ήθελε κάτι σπέσιαλ, κάτι περισσότερο κι εγώ ήμουν πανέτοιμη να του το προσφέρω, αρκεί να μου έδινε περισσότερα λεφτά. Τίποτα άλλο δεν είχα στο μυαλό μου, παρά μόνον τα ευρώ. Όταν η φίλη και συμφοιτήτριά μου, που επίσης κάνει την ίδια δουλειά, ραντεβού με αγνώστους μέσω του διαδικτύου, με σύστησε στον «ατζέντη», αυτός μου είπε στην αρχή ότι ψάχνει τις κατάλληλες κοπέλλες που θέλουν να ασχοληθούν με το… μόντελινγκ. Όχι, του ξέκοψα, δεν μ’ ενδιαφέρει να γίνω μανεκέν, θέλω… λεφτά.
Είπαμε. Σ’ όλον τον κόσμο εκατομμύρια φοιτήτριες το ‘χουν ρίξει στη διπλή ζωή. Σπουδάζουν για να γίνουν επιστήμονες και επίλεκτα μέλη της κοινωνίας, όπως και σύζυγοι και μητέρες, αλλά επειδή δεν τα βγάζουν πέρα το ‘χουν ρίξει στην πορνεία. Είτε γίνονται μέλη ενός… ηλεκτρονικού οίκου ανοχής, αφού τα ραντεβού κλείνονται μέσω ιστοσελίδας, είτε χωρίς την κάλυψη του κυκλώματος, ρισκάρουν να ψαρεύουν  μόνες τους πελάτες στο διαδίκτυο.
Φοιτήτριες είναι και δεν πάει να κάνουν πεζοδρόμιο, να τη στήνουν σε κάποια γωνία για να βγάλουν μεροκάματο. Ακριβώς. Πόσο να παίρνει μια πουτάνα του δρόμου, άσε ότι έτσι «δίνεται» στην αστυνομία και γίνεται εύκολη λεία για εκμετάλλευση… Δύσκολα να ζητήσει περισσότερο από 50 ευρώ η πόρνη σε κάποιο στέκι… Αντίθετα το ροζ ραντεβού για το πορνίδιο που εκδίδεται έχει υψηλώτερη ταρίφα.
Επιμένω. Μιλάμε για την πορνεία, όμως. Όχι για την πόρνη. Όχι μόνον για την πόρνη. Και τι έχουμε να πούμε; Ότι η άλλη, η πάμφτωχη ή, όχι, γίνεται πουτάνα για τα λεφτά. Δεν μετριέται το ποσοστό των γυναικών σ’ όλες τις εποχές, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, που αποφασίζουν να εμπορευθούν το σώμα τους για την σεξουαλική τους απόλαυση, γιατί είναι ανώμαλες. Είναι μη μετρήσιμο, τόσο ελάχιστο το ποσοστό. Άρα, εύκολα μπορεί να υποστηρίξεις ότι το 100% των γυναικών, ακόμα κι αυτών που δεν έχουν ανάγκη από λεφτά, αλλά επειδή θέλουν περισσότερα λεφτά, πέφτουν στην πορνεία μόνο για την κονόμα. Αυτή είναι η μία πλευρά. Η πλευρά της πουτάνας. Η οποία είναι πουτάνα έτσι ή, αλλοιώς. Δεν θα πούμε ότι δεν είναι πουτάνα. Μόνο που δεν θα την καταδικάσουμε εμείς διότι εδώ δεν είναι δικαστήριο, ούτε Ιερά Εξέταση. Ποια είναι η άλλη πλευρά;
…Είναι η ανάγκη του άντρα να πηδήξει. Μάλιστα. Κατανοητό. Δεν είναι σε θέση να ρίξει μια γκόμενα ή, άρχισε να βαριέται το «οικογενειακό» σεξ με την συμβία του και καταφεύγει στο πληρωτικό γαμήσι. Κι εδώ, για να είμαστε δίκαιοι, υπάρχει ένα επίσης μη μετρήσιμο ποσοστό, τόσο μικρό, σχεδόν μηδενικό, που αφορά άνδρες που τη βρίσκουν μόνο στο μπουρδέλο. Άνδρες που λατρεύουν τις πόρνες. Που φτιάχνονται μόνον μ’ αυτές. Επειδή νοιώθουν απελευθερωμένοι με την πουτάνα, επειδή αισθάνονται σιγουριά και τον ανδρισμό τους στο ζενίθ. Μην το ρίξουμε στην ανάλυση. Να μείνουμε στην ουσία κι όχι στη συνουσία του κάθε μαλάκα.
Βέβαια, θα μου πει κάποιος και έχει δίκηο ότι τις τελευταίες δυο – τρεις δεκαετίες η ζωή έχει τόσο συνταρακτικά αλλάξει που πλέον έγινε θεσμός η επιλογή για γαμήσι με πουτάνα από τα γκόλντεν και τα υποψήφια γκόλντεν μπόϋς. Σου λέει, ο 30χρονος π.χ. που θέλει να κάνει καριέρα ότι να πάνε να γαμηθούν οι μνηστείες και οι παντρειές, διότι θα μου φορτώσουν υποχρεώσεις, δηλαδή χωρίς κέδρος κέρατα…, εγώ πρέπει να αφοσιωθώ στη δουλειά μου, άρα δεν έχω και χρόνο να γκομενίζω και να χάνω την ώρα μου σε άνοστα ραντεβουδάκια. Το θέμα γαμήσι θα το καλύψω με μια πουτάνα. Και στο πατ κιούτ θα καθαρίσω μ’ αυτήν την ανάγκη μου σαν άντρας. Δηλαδή;
Ρεαλισμός! Αυτή είναι η εποχή μας. Κάποτε η πουτάνα είχε μια ανθρωπιά. Μια ζεστασιά. Μια τρυφεράδα. Πήγαινες στο μπουρδέλο και το κορίτσι σε χάιδευε, σου έλεγε ένα γλυκόλογο. Σήμερα η πουτάνα, και μιλάμε όχι αυτή που έχει ένσημα, αλλά η φοιτήτρια στην κάνει τη δουλειά εντελώς ψυχρά. Ωμά. Ήρθα να στα πάρω. Κάνε ό,τι έχουμε συμφωνήσει, διότι η φοιτήτρια είναι μια επαγγελματίας κυνική και  με εντελώς… πρακτικό πνεύμα. Σε καμμιά περίπτωση ιερόδουλη, ιέρεια της Αφροδίτης. Κανένας… αυτοσεβασμός στην αξιοπρέπεια του αρχαιότερου επαγγέλματος.
Η πορνεία δεν τιμά το ανθρώπινο είδος. Το σεξ, όχι απαραίτητα ο έρωτας, το σεξ ακόμα και ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που δεν είναι ερωτευμένοι, μπορεί να γίνεται με ιερότητα, με ιεροτελεστία για να δικαιώνει πλήρως τη σωματική και πνευματική του διάσταση. Βέβαια. Δεν είναι μόνο σαρκική υπόθεση το σεξ. Πρόκειται για κάτι πολύ βαθύ και μόνον αν το γαμήσι με τον άλλον ή, την άλλη σε περπατήσει ακόμα και σε άγνωστα μονοπάτια θα σου χαρίσει την υπέρβαση, την αληθινή τελείωση.
Όταν, λοιπόν, ο άνθρωπος που θέλει να λέγεται πολιτισμένο ον και να μην είναι μια από τα ίδια όπως το ζώο, όπως τα ζώα, που σεξουαλικά αντιδρούν με τα ένστικτα…, δεν έχει ενδιαφερθεί να στήσει το σεξ στο ίδιο επίπεδο που έφθασε το χέσιμο και το φαγητό…, τότε μπορούμε να μιλάμε ότι το δίποδο έχει μείνει πίσω. Ποια πορνεία; Ποιες πουτάνες; Σε παραδέχομαι, άνθρωπε, ότι πράγματι έχεις ανεβάσει πολύ υψηλά το πολιτιστικό σου επίπεδο στις επίσης φυσικές ανάγκες σου, όπως είναι το φαγητό, ο ύπνος και η αφόδευση. Έφτιαξες τουαλέτες και στρώματα με παπλώματα, προχώρησες σε φανταστική πρόοδο σ’ αυτό που λέγεται μαγειρική.
…Στο θέμα του σεξ, όμως, ο άνθρωπος παραμένει στην εποχή που ζούσε ακόμα στις σπηλιές. Εύκολα φθάνει στη βία, πιο εύκολα η ανάγκη του σεξ τον κάνει μελαγχολικό, προβληματικό, ακόμα και με ιδιαιτερότητες προκειμένου να φθάσει στην ολοκλήρωση. Μιλάμε για την πορνεία, όμως.
Η πόρνη προκαλεί την πορνεία; Όχι, βέβαια. Η σεξουαλική ανάγκη κάποιων ανδρών είναι το μέγα και αποκλειστικό κίνητρο στη βιομηχανία της πορνείας. Δεν φταίει η πουτάνα, φοιτήτρια ή, έμπειρη, όταν ο άλλος δεν διαθέτει τον ανάλογο χρόνο και την απαραίτητη φροντίδα ώστε να διατηρείται ερωτικά και σεξουαλικά η σχέση του με την σύζυγο. Ποια πορνεία; Σύμφωνοι, το είπαμε, η πουτάνα είναι πουτάνα, όμως δεν είμαστε της πλάκας να μη βλέπουμε το διαχρονικό πρόβλημα του αιώνιου ανθρώπου κατηγορώντας την… πουτάνα, που απλά εκμεταλλεύεται χρηματικά την ανθρώπινη ατέλεια. Μιλάω για ανθρώπινη, όχι για αντρική ατέλεια. Φταίει και η γυναίκα που ο άντρας της καταφεύγει στην πουτάνα, ρισκάρει να διασυρθεί ακόμα και με μια αδίστακτη φοιτήτρια.
Στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας σπούδαζε στο πανεπιστήμιο της Πάτρας το κορίτσι, που στην αγγελία τους, αυτή και η  συμφοιτήτριά της, ανάφεραν επί λέξει: «Είμαστε φοιτήτριες και πολύ άτακτες. Ελληνίδες 100%. Ερχόμαστε στο χώρο σου, αν σε ξενοδοχείο τα έξοδα δικά σου. Τα δωράκια μας: Μια ώρα 400 ευρώ, 2 ώρες 700, 3 ώρες 1.000. Το πρόγραμμα μας: Ελεύθερο στοματικό – φιλί με γλώσσα – Σεξ σ’ όλες τις στάσεις».
Πριν πάρει το πτυχίο της το κορίτσι είχε αρχίσει να παρέχει… κοινωνική εργασία σαν πόρνη. Και ικανοποιούσε κάθε ιδιαίτερο γούστο, όπως η ίδια κατέθεσε στην αστυνομία, πέρα απ’ όσα σημείωνε στην αγγελία της…, μάλιστα προκαλούσε τον πελάτη να της ζητήσει ό,τι γουστάρει, προκειμένου να κονομήσει περισσότερα ευρώ.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.