Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Περί του εξαφανισμένου αεροπλάνου….!



Τόσον καιρό μας έχουν ζαλίσει
περί του εξαφανισμένου αεροπλάνου….αλλά κανείς δεν πιάνει την ουσία των
πραγμάτων. Μας έχουν στρέψει την προσοχή μόνον στο που μπορεί να έχει πέσει το αεροπλάνο…και μας παίζουν την γάτα με το ποντίκι. Το ότι δεν υπάρχει εξ αρχής ολοκληρωμένη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ……αυτό από μόνο του θέλει να κρύψει κάτι.

 Κανένας …μα κανένας…έως τώρα….δεν αναρωτήθηκε αν υπάρχει κάποιο συμφέρον…και πόσο μάλιστα πολιτικό ή τεχνολογικό…και ποιοι εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα σε αυτό το περιστατικό.

Ας πάρουμε τα πράγματα και να τα δούμε με λογική.


 Α) Πιθανότητα ….είναι να έπεσε από μηχανική βλάβη.

Β) Πιθανότητα…..να το έριξαν.

Γ) Πιθανότητα…..να το ανάγκασαν να προσγειωθεί σε κάποιο μέρος.

Δ) Πιθανότητα….να μην πέταξε ποτέ.

Ε) Πιθανότητα ….να το απήγαγαν οι εξωγήινοι….!!!


Α) Αν έπεσε από βλάβη….έπρεπε λογικά μέχρι τώρα να είχε βρεθεί…..! και το λέω αυτό λόγω των σύγχρονων μέσων που έχουμε στον πλανήτη γη.

Β) Αν το έριχναν….σίγουρα θα φαίνονταν τα συντρίμμια….και θα υπήρχε κάποια λάμψη…εκτός κι αν υπάρχει τέτοιο οπλικό σύστημα με το οπίοι να μπορούν να καλύψουν τα ίχνη.

Γ) Η πιθανότητα να το έχουν προσγειώσει κάπου….σ’ μέρος είναι μία σοβαρή εκδοχή…και κάποια στοιχεία μας βάζουν σε προβληματισμό.

α) Ο μηχανικός της IBM και είναι ένας από τους επιβάτες του εξαφανισμένου boing της Μαλαισίας ! Και αυτό είναι πιστοποιημένο ...δηλαδή το όνομα Φιλ Γουντ (philip wood) είναι όντως ένας από τους επιβάτες του αεροπλάνου…!


 O Philip Wood στις 18 Μαρτίου δηλαδή……10 μέρες μετά την εξαφάνιση του boing έστειλε το παρακάτω μήνυμα ..... «Κρατούμαι όμηρος και με κλειστά τα μάτια από άγνωστους στρατιώτες ,αφού πρώτα έγινε αεροπειρατεία στην πτήση μου. Δουλεύω για την IBM και κατάφερα να κρύψω το iphone μου στον κ@λο
μου κατά την διάρκεια της αεροπειρατείας ...! Με έχουν απομακρύνει από τους
υπόλοιπους επιβάτες και βρίσκομαι σε ένα σκοτεινό κελί . Νομίζω πως μας δίνουν
ελαφρά ναρκωτικά διότι δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά ...»

Το μήνυμα συνοδεύτηκε και με μια μαύρη φωτογραφία ....

 Τώρα αυτός ο Philip Wood μιας ήταν δεμένος κι έστειλε και μήνυμα μέσω των φωνητικών εντολών….σε υπηρεσία που υποστηρίζουν τα iphone ...Το  Exif μας αποδεικνύει ότι η φωτογραφία όντως στάλθηκε στις 18 του μηνός  και στάλθηκε από ένα ihpone και είναι μια πιστοποιημένη φωτογραφία…! Το κάθε Exif κουβαλάει τις γεωγραφικές συντεταγμένες, οι οποίες δεν μπορούν να αλλοιωθούν ... οπότε η φωτογραφία μπορεί να μας δώσει το γεωγραφικό στίγμα της περιοχής της οποίας τραβήχτηκε…! Στο Exif της φωτογραφίας υπάρχουν αυτές οι συντεταγμένες οι οποίες μας οδηγούν…..αν της βάλεις στο Google Εarth δείχνουν τρία μίλια διαφορά με την αγγλοσαξονική ναυτική βάση του Ντιέγκο Γκαρσία ….!!!


 Αν αποδεχτούμε αυτήν την πιθανότητα να το έχουν προσγειώσει κάπου…..γιατί το έκαναν….και σε τι προσδοκούσαν. Συνήθως δύο είναι οι παράγοντες: 1) Ο ανθρώπινος παράγοντας. 2) Ο τεχνολογικός παράγοντας.

Εκείνο που έως τώρα δεν μας λένε…ποιοι είναι τελικά αυτοί οι επιβάτες….κι αν πράγματι είναι σημαντικά πρόσωπα. Οι Κινέζοι περίμεναν να φτάσουν στο Πεκίνο 24 επιβάτες που μάλλον ήταν πολύ σημαντικοί για την Κίνα και γι’ αυτό οι Κινέζοι απογοητεύτηκαν τόσο πολύ για την μη άφιξη του αεροσκάφους στο Πεκίνο. 

Οι υπόλοιποι 215 επιβάτες ήταν για τις υπερδυνάμεις, πολύ απλά…. «άτυχοι»…..που έτυχε να βρίσκονται σε αυτή την πτήση. Οι  4 Κινέζοι επιβάτες ήταν μέτοχοι σε μια εταιρεία η οποία θα δραστηριοποιούταν σε συστήματα υψηλής τεχνολογίας όπως δορυφορικά συστήματα, προστασία αεροπλανοφόρων κλπ. 

Η εταιρεία είχε 5 μετόχους….ενώ οι 4 μέτοχοι ήταν «η γνώση» και ο 5ος μέτοχος ήταν «το χρήμα» δηλαδή ο χρηματοδότης. Όμως ο 5ος δεν ήταν στο αεροπλάνο….!  και σύμφωνα με το καταστατικό της εταιρείας ο κάθε ένας από αυτούς τους 5 μετόχους κατείχε το 20% της εταιρείας ισοβίως. Δηλαδή…αν πέθαινε κάποιος…..οι υπόλοιποι μοιραζόντουσαν το ποσοστό του κ.λπ. Ο 5ος μέτοχος είναι κάποιος με το όνομα Ρότσιλντ.

Τώρα οι άλλοι 20 επιβάτες Κινέζοι ήταν και αυτοί μηχανικοί και επιστήμονες υψηλοτάτης κατάρτισης σε θέματα πράσινης ανάπτυξης και ειδικοί σε θέματα ενέργειας, απόλυτα ηλεκτρικών αυτοκινήτων κλπ, ήταν με λίγα λόγια κάποιες «κορυφές» στον τομέα τους. Η Κίνα περίμενε λοιπόν να υποδεχθεί μία τεραστίου όγκου γνώση σε τέτοια κρίσιμα θέματα του μέλλοντος…..!  

Όλοι λοιπόν αυτοί, οι 24 Κινέζοι επιβάτες, θα είχαν οπωσδήποτε μαζί τους στο αεροπλάνο κάποια έγγραφα, διάφορους υπολογιστές, κάποια συστήματα ηλεκτρονικής αποθήκευσης, μικροσυσκευές, διάφορα ηλεκτρονικά όργανα,
δείγματα κλπ. 

Οπότε αν κάποιοι δεν ήθελαν να φτάσει ποτέ το αεροπλάνο στο Πεκίνο….έπρεπε να το πάρουν και να το προσγειώσουν ώστε να πάρουν αυτό το υλικό. Οπότε μία αεροπειρατεία ….μπορεί να υποβόσκει….αλλά θα είχε και κάποιο αποτέλεσμα….αν κάποιοι το είχαν διαπράξει θα έδιναν την πληροφορία…είμαστε αυτοί και θέλουμε αυτό κι εκείνο…κλπ 

Αν όμως υπάρχει κάποια Κρατική Κυβέρνηση που θέλει αυτό το υλικό….θα πρέπει να καλύψει τα νώτα της…..και να μας πλασάρει ότι θέλει…..! Άρα το αεροπλάνο δεν έπρεπε να φτάσει το Πεκίνο. Έπρεπε να εξαφανιστεί, αλλά όχι όπως να ‘ναι. Έπρεπε να εξαφανιστεί σε συγκεκριμένο μέρος με συγκεκριμένο τρόπο. 

Εντύπωση μας κάνει επίσης η άποψη των Ρώσων όπου σχολιάζουν όταν ρωτήθηκαν με το  τι έχει ακριβώς συμβεί σχετικά με το αεροπλάνο…κι εκείνοι απάντησαν…..ρωτήστε τους Αμερικάνους το τι έγινε με το αεροπλάνο….!

Αν υποθέσουμε το τι έγινε με το αεροσκάφος….όταν ήδη το αεροπλάνο απογειώνεται από την Κουάλα-Λουμπούρ ακριβώς το βράδυ στις 00:41΄ με προορισμό το Πεκίνο….κι ενώ το πλήρωμα του είναι άριστα εκπαιδευμένο και προβλέπεται αμ τι άλλο μία  κανονική πτήση…..και τελικά
ένας τεράστιος μηχανισμός ενεργοποιείται με τη απογείωση του συγκεκριμένου μπόινγκ…..γιατί όλα μα όλα πρέπει να γίνουν βάσει ενός συγκεκριμένου σχεδίου.

Αλλά όμως γιατί οι Αμερικάνοι να το θέλουν τόσο πολύ…μήπως είναι αυτοί που
πλήττονται περισσότερο…..και το θέλουν σε δικό τους μέρος ώστε να μπορούν να καλύψουν τα νώτα τους ώστε να μην το βρούνε ποτέ οι άλλοι….και να μην μπορεί να πλησιάσει και κανείς εκεί κοντά στο μέρος που  φυλάσσεται πολύ  καλά….και μήπως αυτό το μέρος είναι η βάση Diego Garcia ή κάπου τελικά εκεί γύρω;Ρωτάω…! 

Αλλά όμως  για να πάει το αεροσκάφος εκεί που θέλουν Οι Αμερικάνοι, πρέπει οπωσδήποτε να το οδηγήσει κάποιος που να είναι μέσα στο αεροσκάφος. Αν το οδηγήσουν δύο μουσουλμάνοι τρομοκράτες…κι αν είναι και πράκτορες των Αμερικανών εξ αρχής….που υπάρχουν μέσα στις τρομοκρατικές οργανώσεις και τους έδωσαν κανονικά και όχι πλαστά διαβατήρια, γι αυτό και ίσως να  πέρασαν
ανενόχλητοι….! Γατούλες…

και φυσικά μπορεί να τους έδωσαν και ότι άλλο θα
χρειαζόντουσαν…να  τους φούσκωσαν τα μυαλά περί ιερού αγώνα με χτύπημα στους Αμερικάνους υποθέσεις κάνουμε…..και  τους έδωσαν και οδηγίες πως και προς τα πού θα οδηγήσουν το αεροσκάφος και ξεκίνησαν…..κι αυτοί μέσα στην τρελλή χαρά….οπότε αν υπήρχε κι αυτό το σενάριο…λέμε τώρα  οι
τρομοκράτες έκαναν πολύ καλά τη δουλειά τους…..αλλά συγχρόνως είχαν και στραμμένα επάνω τους όλα τα συστήματα παρακολούθησης των Αμερικανών….χωρίς φυσικά να το ξέρουν. 

Άρα το συγκεκριμένο αεροπλάνο δεν έπρεπε να το καταστρέψουν οι Αμερικανοί με πύραυλο…χαζοί θα ήταν….διότι θα γινόταν ορατή η έκρηξη από πολύ μακριά και θα την έβλεπαν ουκ ολίγοι με τα ραντάρ και τα πλοία και τα συντρίμμια θα διασκορπιζόντουσαν σε μια μεγάλη έκταση και δεν ήθελαν να χάσουν το παραμικρό από όλα αυτά που τους ενδιέφεραν…..!  

Ακόμη να ήθελαν να εκμηδενίσουν την παραμικρή πιθανότητα να βρεθεί κάποιο στοιχείο ή αντικείμενο σε χέρια του αντιπάλου….διότι μας είπαν ότι τελικά πετούσε για ώρες….! Μήπως έπρεπε να πετάει για ώρες; Ρωτάω….!  Πετούσε ακριβώς για ώρες,,,,για να κάψει τα καύσιμα…..και το συγκεκριμένο αεροσκάφος μπορεί αν πάρει ακριβώς 117.000 λίτρα καυσίμου.

 Μήπως το ήθελαν να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερο γίνεται….διότι  αν απέρριπτε τα καύσιμά του θα ενεργοποιούνταν συστήματα που θα έκαναν αισθητή την θέση του;

Ρωτάω…! Μήπως έπρεπε να πετάει για ώρες….ώστε να ξημερώσει να ξημερώσει ώστε να πάνε εκεί που ήθελαν με το φως της ημέρας και  ελαφρύτερο και χωρίς καύσιμα και με άριστο το πλήρωμα και ήταν έτοιμο για προσθαλάσσωση; 

Ρωτάω….!  Αν η  προσθαλάσσωση ήταν τελικά επιτυχής και το αεροσκάφος μπορούσε κάπως να επιπλεύσει, και γρήγορα του έβαζαν αν και κανέναν
φουσκωτό πλωτήρα και φαίνεται ότι αν ήταν επιτυχής η προσπάθεια  διότι είχαν και σήματα από τα κινητά τηλέφωνα των επιβατών….οπότε αν πράγματι ισχύει εκείνος ο επιβάτης πράγματι έστειλε μήνυμα και φωτο…τότε ίσως δένει το σενάριο….!

 Άρα μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το αεροπλάνο ήταν σε χώρο ανθρωπίνων δραστηριοτήτων….και μετά εισβάλουν τα κομάντα μέσα στο αεροπλάνο με τις ειδικές δυνάμεις και απενεργοποιούν το πορτοκαλί «μαύρο» κουτί και κάνουν αυτό που είχαν διαταχθεί να κάνουν….! Όταν τελέιωσε η επιχείρηση και πήραν ότι πήραν…πιθανόν να βύθισαν το αεροσκάφος…είναι ένα ζητούμενο και ίσως να μην  βρεθεί ποτέ….!  

Ξέρουν πολύ καλά ότι το βάθος δεν αποτελεί εμπόδιο για την εύρεση αντικειμένων και ειδικά τόσο μεγάλων. Το συγκεκριμένο Μπόινγκ είχε μήκος 63,70 μέτρα.

Ο Τιτανικός να σκεφτείτε βρέθηκε στα 3.800 μέτρα

βάθος, τα συντρίμμια του αεροσκάφους της Air France βρέθηκε 3.800 με 4.000 μέτρα βάθος στον Ατλαντικό ωκεανό. Το βαθυσκάφος REMUS 6000 μπορεί να φτάσει στα 6.000 μέτρα, ενώ το Trieste μπορεί να φτάσει στα 8.850 μέτρα
βάθος. Αλλά….όμως έχει πλάκα τι τα χρειάζονται όλα αυτά…….όταν αγαπητοί μου,,,,,,έχουν το HAARP; Ρωτάω…!

Οι περιπτώσεις Δ) και Ε) ….νομίζω δεν ευσταθούν……οπότε και δεν τις σχολιάζω….!

Ότι κι αν έχει γίνει……κάτι σκοτεινό και εσκεμμένο γίνεται γύρω από την υπόθεση….! Όποια κι αν είναι η έκβαση….αν ποτέ μάθουμε όλη την αλήθεια…εκείνο που είναι σίγουρο….είναι ότι πάντα από πίσω κρύβονται κάποια
συμφέροντα….εκτός κι αν αποδεχτούμε την βλάβη…..και περιμένουν να δούμε
συντρίμμια….!

Καλή πτήση….και προσοχή όταν πετάτε σε αεροπλάνο….να μαθαίνετε
αν υπάρχουν «σημαντικά» πρόσωπα μέσα….και να αλλάζετε πτήση….! Τώρα αν στην επόμενη πτήση είστε τόσο γκαντέμηδες και τύχετε με τον Μητσοτάκη…εγώ σας φταίω….!


(Ε.Ι.)


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.