Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Ο ΧΑΡΟΣ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ

Φωτογραφία: Ο ΧΑΡΟΣ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ 


Η πιο παρεξηγημενη μορφη ειναι αυτη του Χαρου η ' Θαναταγγελου η' απλα μαυρου ...
Μιλωντας για την δυναμη αυτου του αγγελου συνηθως το μυαλο παει σε ζοφερα πηγαδια ερεβους γεματα τρομους και ταφους ..
Η διαφορα ειναι οτι εκει κατοικουν τα Τερατα και παντα τα ερποντα γιατι ακριβως επειδη ειναι αλογα οντα ( Χωρις λογικη ) με μονο οδηγο την ακορεστη πεινα που για εμας τους ανθρωπους θεωρητικα ειναι Δυναμη , 
( η αποκτηση της ενεργειας απο αλλες πηγες εκτος απο το αναλογο σωματικο κεντρο ,ειτε μεσω μαγειας ειτε σεξουαλικες πρακτικες κ.λ.π ) 
Ολα αυτα τα οντα καταληγουν να ειναι Τερατα δηλαδη ζωομορφες σκιες στα ταρταρα μεσα στο κρυο σκοταδι χαμηλα κατω στην παγωμενη υλη τοσο "πολυ κλεισμενα " που αδυνατουν να συλλαβουν την αγαπη και οτιδηποτε ανωτερο γιατι πως να το κανουμε το νηστικο αρκουδι δεν χορευει και δεν ερωτευεται ...
Ο Χαρος ειναι διαφορετικη περιπτωση .
Αν και το ονομα του δεν ειναι ελληνικο ,στην ετρουσκική μυθολογία ήταν ο Charun οι αρχαιοι ελληνες δεν θα κραταγαν ενα ονομα χωρις λογο αν δεν ειχε καποια σημασια ..
Ο Χαρων λοιπον αν και εχει συνδεθη το ονομα του με την Χαρη που ειναι λαθος ετυμολογικα και θα δουμε αμεσως γιατι, ειναι παρα πολυ σημαντικος γιατι το ονομα του ειναι συνθετο και δειχνει ακριβως τι κανει και πως ...
Το Χ στην αρχη του ονοματος του ειναι παρα πολυ σημαντικο γραμμα και οποιος εχει παρακολουθησει τα σεμιναρια της κας Ελενης Αλτανη στην Αλως θα εχει ακουσει επανειλημενα να το τοποθετει σε σημασια αμεσως μετα το Θ στους Αρρητους Λογους γιατι ειναι το εξεχων γραμμα στον Θεαίτητο ένα από τους διαλόγους του Πλάτωνα σχετικά με τη φύση της γνώσης
Οποιος διαβασει τους Αρρητους Λογους θα βρει ολοκληρη την ερμηνεια του ,στην περιπτωση μας αφορα την σημασια που του δινει και ο ιδιος ο Πλατωνας και ειναι ο ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ...
Το δευτερο συνθετικο αίρω ερμηνευεται ως τερματίζω περιορισμούς, απομακρύνω εμπόδια ,απομακρύνω κάτι αρνητικό .
Ειναι τρομερο το μυστικο που αποκαλυπτει το ονομα του αν ερμηνευτει συνολικα !!!
Αλλα αν ο Χαρων ειναι μονοδρομος προς τον ταφο ,τοτε γιατι .....Σύμφωνα με την Αινειάδα του Βιργίλιου (βιβλίο 6), η Κυμαία Σίβυλλα κατευθύνει τον Αινεία στο χρυσό κλώνο που είναι απαραίτητος για να διασχίσει το ποτάμι ενόσω είναι ακόμη ζωντανός και να επιστρέψει στον κόσμο ? 
Ο Ορφέας επίσης έκανε το ταξίδι στον κάτω κόσμο και γύρισε πίσω ζωντανός ?
Ο Δάντης Αλιγκιέρι ενσωμάτωσε τον Χάροντα στη Χριστιανική μυθολογία στη Θεία Κωμωδία του. Είναι ο πρώτος χαρακτήρας που κατονομάζεται από όσους συναντά ο Δάντης στην Κόλαση, στο τρίτο Άσμα της "Κόλασης"?
Ο Χ -ΑΙΡΩΝ ειναι το κλειδι και η πυλη ειναι το μεγαλο ανοιγμα που καταργει τον Χωρο και τον χρονο καθως το σωμα ως νεκρο κεῖμαι ( κείτεται ) μεσα στην απολυτη σιωπη και το σκοταδι την ωρα που η ψυχη χωρις ορια περνα τα πεπλα του Χρονου και του χωρου και καταργει ορια , αποστασεις , και καθε μετρο και φραγμο ...
Ο Ταξιδιωτης περπατα στην γη των δεινοσαυρων , πεταει με θεους και ανταλλαση λογια δικαια η 'αδικα ακουει με σαφηνια σκεψεις και ψιθυρους πλασματων που ειναι η και δεν ειναι στην ζωη ....
Ο ανθρωπος δεν ειναι πια ανθρωπος μετα απο αυτην την υπερβαση ειναι ενας νεκρος που εχει αναστηθει στο αδυτο φως και μπορει να δει το συνολο του Μεγακοσμου ....
Αυτα για την ωρα ....

Η πιο παρεξηγημενη μορφη ειναι αυτη του Χαρου η ' Θαναταγγελου η' απλα μαυρου ...

Μιλωντας για την δυναμη αυτου του αγγελου συνηθως το μυαλο παει σε ζοφερα πηγαδια ερεβους γεματα τρομους και ταφους ..


Η διαφορα ειναι οτι εκει κατοικουν τα Τερατα και παντα τα ερποντα γιατι ακριβως επειδη ειναι αλογα οντα ( Χωρις λογικη ) με μονο οδηγο την ακορεστη πεινα που για εμας τους ανθρωπους θεωρητικα ειναι Δυναμη ,
( η αποκτηση της ενεργειας απο αλλες πηγες εκτος απο το αναλογο σωματικο κεντρο ,ειτε μεσω μαγειας ειτε σεξουαλικες πρακτικες κ.λ.π ) .


Ολα αυτα τα οντα καταληγουν να ειναι Τερατα δηλαδη ζωομορφες σκιες στα ταρταρα μεσα στο κρυο σκοταδι χαμηλα κατω στην παγωμενη υλη τοσο "πολυ κλεισμενα " που αδυνατουν να συλλαβουν την αγαπη και οτιδηποτε ανωτερο γιατι πως να το κανουμε το νηστικο αρκουδι δεν χορευει και δεν ερωτευεται ...


Ο Χαρος ειναι διαφορετικη περιπτωση .



Αν και το ονομα του δεν ειναι ελληνικο ,στην ετρουσκική μυθολογία ήταν ο Charun οι αρχαιοι ελληνες δεν θα κραταγαν ενα ονομα χωρις λογο αν δεν ειχε καποια σημασια ..
Ο Χαρων λοιπον αν και εχει συνδεθη το ονομα του με την Χαρη που ειναι λαθος ετυμολογικα και θα δουμε αμεσως γιατι, ειναι παρα πολυ σημαντικος γιατι το ονομα του ειναι συνθετο και δειχνει ακριβως τι κανει και πως ...


Το Χ στην αρχη του ονοματος του ειναι παρα πολυ σημαντικο γραμμα και οποιος εχει παρακολουθησει τα σεμιναρια της κας Ελενης Αλτανη στην Αλως θα εχει ακουσει επανειλημενα να το τοποθετει σε σημασια αμεσως μετα το Θ στους Αρρητους Λογους γιατι ειναι το εξεχων γραμμα στον Θεαίτητο ένα από τους διαλόγους του Πλάτωνα σχετικά με τη φύση της γνώσης.


Οποιος διαβασει τους Αρρητους Λογους θα βρει ολοκληρη την ερμηνεια του ,στην περιπτωση μας αφορα την σημασια που του δινει και ο ιδιος ο Πλατωνας και ειναι ο ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ...


Το δευτερο συνθετικο αίρω ερμηνευεται ως τερματίζω περιορισμούς, απομακρύνω εμπόδια ,απομακρύνω κάτι αρνητικό .


Ειναι τρομερο το μυστικο που αποκαλυπτει το ονομα του αν ερμηνευτει συνολικα !!!
Αλλα αν ο Χαρων ειναι μονοδρομος προς τον ταφο ,τοτε γιατι .....Σύμφωνα με την Αινειάδα του Βιργίλιου (βιβλίο 6), η Κυμαία Σίβυλλα κατευθύνει τον Αινεία στο χρυσό κλώνο που είναι απαραίτητος για να διασχίσει το ποτάμι ενόσω είναι ακόμη ζωντανός και να επιστρέψει στον κόσμο ? 


Ο Ορφέας επίσης έκανε το ταξίδι στον κάτω κόσμο και γύρισε πίσω ζωντανός ?
Ο Δάντης Αλιγκιέρι ενσωμάτωσε τον Χάροντα στη Χριστιανική μυθολογία στη Θεία Κωμωδία του. Είναι ο πρώτος χαρακτήρας που κατονομάζεται από όσους συναντά ο Δάντης στην Κόλαση, στο τρίτο Άσμα της "Κόλασης"?


Ο Χ -ΑΙΡΩΝ ειναι το κλειδι και η πυλη ειναι το μεγαλο ανοιγμα που καταργει τον Χωρο και τον χρονο καθως το σωμα ως νεκρο κεῖμαι ( κείτεται ) μεσα στην απολυτη σιωπη και το σκοταδι την ωρα που η ψυχη χωρις ορια περνα τα πεπλα του Χρονου και του χωρου και καταργει ορια , αποστασεις , και καθε μετρο και φραγμο ...


Ο Ταξιδιωτης περπατα στην γη των δεινοσαυρων , πεταει με θεους και ανταλλαση λογια δικαια η 'αδικα ακουει με σαφηνια σκεψεις και ψιθυρους πλασματων που ειναι η και δεν ειναι στην ζωη ....


Ο ανθρωπος δεν ειναι πια ανθρωπος μετα απο αυτην την υπερβαση ειναι ενας νεκρος που εχει αναστηθει στο αδυτο φως και μπορει να δει το συνολο του Μεγακοσμου ....


Angelos Orsini Adamakis

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.