Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Ρ Ι Θ Μ Ι Κ Ο Σ Υ Σ Τ Η Μ Α ..Μέρος Πρώτο





ΚΡΑΤΥΛΟΣ.-Οιμαι μεν εγω τον αληθεστατον λογον περί τούτων είναι ,ω Σωκρατες,μειζω τινά δύναμιν είναι η ανθρωπειαν την θεμενην τα πρώτα ονόματα τοις πραγμασιν,ώστε αναγκαιον είναι αυτά ορθώς έχειν.
Ερμηνεία-Πιστεύω Σωκράτη, πως η απόλυτη αλήθεια για αυτά είναι, πως κάποια δύναμη ανώτερη από την ανθρώπινη έθεσε τα πρώτα ονόματα στα πράγματα, με αποτέλεσμα αυτά να είναι κατά ανάγκη ορθά.

ΠΛΑΤΩΝ –ΚΡΑΤΥΛΟΣ 438 e

ΚΕΦΑΛΑΙΟ [1].-ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΡΙΘΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ – ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ.-
η Ομηρική γλώσσα / το απλό σκεπτικό / οι αριθμοί και το Ελληνικό Αλφάβητο / ενστάσεις σκεπτικιστών / το νόημα των λεξαριθμων / Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα / απόλυτα όμοιοι λεξαριθμοι / ισοι λεξαριθμοι / λεξαριθμοι με την ιδία ταυτότητα[ταυτόσημοι] / ταυτόσημοι διαδοχικοί Μη ισοι λεξαριθμοι / λεξαριθμοι με διαδοχικές ταυτότητες / Γεωμετρικές σχέσεις λεξαριθμων / λεξαριθμοι και ο χρυσός αριθμός Φ=1,618 / η μαγεία του χρυσού αριθμού Φ=1,618 / ομοιότητες στη συγγραφή της Οδύσσειας και του ανθρώπινου Γενετικού Κωδικα.- 

Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Η Ομηρική γλώσσα δημιουργήθηκε από την οντότητα Ποσειδώνας, σύμφωνα με τον Όμηρο, για χρήση από τους Γήινους Έλληνες ,την μοναδική ελπίδα του πλανήτη για την σωτηρία του. 



Σε συνεργασία με το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα [λεξαριθμοι] η Ομηρική γλώσσα απαντά σε κάθε ερώτημα που θα έθετε ο οιοσδήποτε επιστήμονας του πλανήτη.
Αποκαλύπτει όλα τα μυστικά του Γενετικού μας Κωδικα-των γονιδίων μας, άρα μας ενημερώνει και για τον τρόπο αποβολής από τον Γενετικό μας Κωδικα του μηχανισμού [γονιδίου] που δημιουργεί το φαινόμενο της εντροπίας του ανθρώπινου οργανισμού [γηρατειά-θάνατοςς του φυσικού σώματος] .


Δίνει πληροφορίες, με άλλα λόγια, στους ειδικούς ερευνητές μικρό-βίο-γενετικής να κατανοήσουν τι πρέπει να κάνουν ώστε η αθανασία να γίνει κτήμα της ανθρώπινης κοινότητας .


Πόσοι από αυτούς τους ειδικούς επιστήμονες σήμερα κατέχουν αυτή την πληροφορια;;;
Φοβάμαι πως η απάντηση θα είναι απογοητευτική αν θα μπορούσαμε να τους ρωτήσουμε.
Πόσοι από αυτούς μιλούν την Ελληνική γλώσσα, γνωρίζουν τον Όμηρο και συνδέουν το επάγγελμα τους με την Οδύσσεια και την Ιλιαδα;;; Μάλλον η απάντηση είναι πως δεν υπάρχει κανείς. 


Οι ομιλούντες και κατανοούντες την Ομηρική –Ελληνική γλώσσα ,είμαστε οι μόνοι πάνω στον έρημο αυτόν πλανήτη που έχουμε την δυνατότητα να αποκωδικοποιήσουμε τα Ομηρικά κείμενα, να προσλάβουμε έτσι όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που χρειαζόμαστε σαν κοινότητα ,ώστε να βγούμε από τα αδιέξοδα μας και να σώσουμε τον πλανήτη .


Αδιέξοδα που δημιουργήθηκαν από άγνοια των προτεραιοτήτων του πλανήτη και κακή χρήση της ελεύθερης βούλησης μας για χιλιετίες και της καθόλα παρεξηγημένης δυνατότητας των ανθρώπινων μυαλών.


Η ελεύθερη βούληση ,χωρίς την ταυτόχρονη γνώση όλων των παραμέτρων της έννοιας νόημα της ανθρώπινης ζωής, γίνεται μπούμερανγκ εις βάρος μας.Τα αποτελέσματα χιλιετιών λανθασμένων αποφάσεων της ανθρώπινης κοινότητας , από άγνοια των αληθινών προτεραιοτήτων της, τα βιώνουμε σήμερα.


Πίσω στην σοφή Ομηρική γλώσσα την μόνη εννοιολογική του πλανήτη .Η δομή της είναι τέτοια που επιτρέπει σε κάθε ερευνητή να αποκομίσει πληροφορίες εκμεταλλευόμενος την πλαστικότητα της. Την ευκολία δηλαδή επανασχεδιασμού της αρχικής λέξης [νοήματος] σε κάποια άλλη με διαφορετικό νόημα με την απλή μετακίνηση των ίδιων γραμμάτων που την αποτελούν .Το φαινόμενο ονομάζεται αναγραμματισμός.


Ο πλουραλισμός των ερμηνειών κάθε λέξης-γράμματος, της Ομηρικης γλωσσας , είναι ακόμη ένα στοιχείο που θεμελιώνει την αποτελεσματικότητα στην εξεύρεση ιερής επιστημονικής γνώσης τόσο σημαντικής για την σωτηρία μας.


Το αποτέλεσμα είναι πάντα, και αυτό είναι το θαυμαστό στην προκειμένη περίπτωση, η πρόσληψη μέσα από τις νέες λέξεις που προκύπτουν εννοιών που αποτελούν ιερή επιστημονική γνώση.Τετοιων που η Γήινη κοινότητα έκανε αιώνες να ανακαλύψει , καθώς και γνώσης που ακόμη παραμένει άγνωστη στην επιστημονική κοινότητα του πλανήτη.


Στα παραδείγματα το αστεράκι [*] σημαίνει ακριβώς πως όλες οι λέξεις δημιουργούνται από τα γράμματα της αρχικής λέξης και όχι αλλα.Η ονομασία τους είναι [όμοιοι λεξαριθμοι] και αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της λεξαριθμικης θεωρίας .


Πρώτη εμφάνιση στην θεωρία των λεξαριθμων σε ότι αφορά τουλάχιστον το μέγεθος της προσφοράς τους.

Π.χ.
26[8]=αι Γαία*.-[έτσι ο πλανήτης ΓΗ]
26[8]=αι αγία*.-[έτσι η αγία ΓΗ]
26[8]=αι αίγα*.-[έτσι η αγία Γη την εποχή του Κριού]
Π.χ.
31[4] = ηε Γαία γ*.-’ [υπήρχε στη ΓΗ βέβαια].-α268
31[4] = ηε αγία γ*.-’ [υπήρχε στη ΓΗ βέβαια η αγία ].-α268
31[4] = ηε αίγα γ*.-’ [υπήρχε στη ΓΗ βέβαια η αγία Ε.Ε. από την εποχή του Κριού].-α268
Π.χ.
39[3] = αλγε’ [α]*.-[ βάσανα και θυσίες].-α34
39[3]=γέλα*.-[τα βάσανα να περιγελάς για την ψυχική σου υγεία].-α34
π.χ.
52[7]=αίμα* .-[το γνωστό αίμα]
52[7] =ίαμα *.- [μέσον ίασης/γιατρικό/θεραπεία ]
52[7]=μαία*.-[η μάννα –η μανούλα /αλληγορική ερμηνεία η Ε.Ε. αυτή που είναι υπεύθυνη για την γέννηση μας [Γενετικός Κώδικας]


Ερμηνεία .-Η Ε.Ε. χρησιμοποίει το αίμα για να θεραπεύει* / το ότι το αίμα είναι μέσο θεραπείας το έχουμε διαπιστώσει και εμείς.

*η Ε.Ε. θεραπεύει να μην αμφιβάλλει κανείς για αυτό [θα δούμε λεπτομέρειες στα [παλιντιτα έργα του ΔΙΑ] . Θυμηθείτε μόνο όρους που ακούγονται καθημερινά από τους γιατρούς όπως ,«αυτό-ίαση» - «αυθ-υποβολή» - «το placebo effect», τις δυνατότητες του εικονικού φαρμάκου δηλαδή.


Π.χ.
65[2]=Θάνε*.-[πρέπει να «πεθάνεις»]
65[2]=θεαν *[«πέθανε» για να μπορέσεις να δεις την θεαν/διαλογίσου ώστε να μπορέσεις να κάνεις την επαφή με την βίο-νανοελικα των εγκεφαλικών σου κυττάρων]
65[2]=ενθα*.- [εκεί μέσα εννοεί στα μυαλά πρέπει να «πεθάνω» για να δω την θεά]
Π.χ.
65[2] =ζην*.- [ του ζω –πεθαίνω για να ζήσω/πρόκειται για την διαδικασία διαλογισμού, «πεθαίνεις» τις αισθήσεις σου Ώστε να πάρεις τις πληροφορίες για να μπορέσεις να ζήσεις στους Αιώνες των αιώνων/ «θάνατος» και «ανάσταση»]
65[2]=Ζην*.- [Ζευς-Δίας/πρεπει να «πεθάνεις» για να δεις τον Δια /να κάνεις επαφή με τον θεό μέσα σου]
Π.χ.
70[7]=δ’αιεν*.- [αιώνια λοιπόν ].-β22
70[7]=εν Δια*.-[λοιπόν η παρουσία της Ελληνικής Έλικας μέσα μας είναι αιώνια/η Ελληνική Έλικα είναι ο Δίας είναι αιώνια].-β22
70[7]=α ιδεν*.-[λοιπόν γνώρισε τον αιώνιο Δια μέσα σου].-β22
Π.χ.
91[10]=αιει ξεινε*.- [η Ελληνική Έλικα είναι αιώνια / ξένος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της Ε.Ε. επειδή είναι αόρατη άρα ξένη στους ανθρώπους]
91[10]=αιει ενι εξ*.-[η αόρατη Ελληνική Έλικα αιώνια θα έχει έξι δις «γράμματα»]*


*είναι γνωστό πως από την εμφάνιση των Δωριέων του σύγχρονου ανθρώπου δηλαδή πάνω στη ΓΗ δεν έχει αλλάξει ούτε ένα «γράμμα» του Γενετικού μας Κωδικα.

Επίσης αποτελεί είδηση για τους ειδικούς επιστήμονες πως ο άνθρωπος έχει μέσα του «κάτι» που δεν πεθαίνει αλλά ζει αιώνια [ψυχή;;;] και αυτό είναι η Ε.Ε. στα εγκεφαλικά κύτταρα του δεξιού λοβού μας.


Π.χ.
168[6]=Ανήρ δε.-[ο άνδρας λοιπόν].-
168[6]=Αρην δε.-[ο άνδρας στον πλανήτη ΑΡΗ λοιπόν / ο άνδρας από τον πλανήτη Άρη]*
*όπως θα δούμε στο αποκωδικοποιημένο κείμενο ο Άρης και οι Αρειανοί παίζουν σημαντικό ρόλο στην ύπαρξη του πλανήτη μας.
Π.χ.
175[4] = αμοθεν*.- [από οποιοδήποτε σημείο και με οιονδήποτε τρόπο].-α10
175[4]=εμαθον*.-[μαθαίνω από κάθε σημείο και με κάθε τρόπο].-α10
175[4]=θεον αμ’*.-[συγχρόνως μαθαίνω από κάθε σημείο και με κάθε τρόπο από τον θεό η τον ίδιο τον θεό –την Ε.Ε. –ερευνητές που ασχολούνται με τα γονίδια της].-α10
Π.χ
266[5]=Αλλ’ σε*.-[άλλο από εσένα / αλλά εσένα].-α405
266[5]=ΕΛΛΑΣ* .-[άλλο από εσένα Ελλάδα / αλλά εσένα Ελλάδα].-α405
Π.χ

267[6]=Γονον ΔΙΙ.-[η καταγωγή-αρχή-το γέννημα-ο απόγονος-ο υιός του ΔΙΑ της Ε.Ε. δηλαδή]
267[6]=γονιδιον .-[το γνωστό μας γονίδιο]
267[6]=νοον ΔΙΙ γ’.-[η νόηση του Δια / η Ε.Ε. μέσα στα μυαλά /τα γονίδια της Ε.Ε. μέσα στα μυαλά].-α216
Π.χ
321[6]=Ειδατα* .-[ ειδατα=κάθε είδους φαγητά /αλληγορική ερμηνεία –θεια γνώση].-α140
321[6]=τα είδα * .-[ ειδατα=κάθε είδους φαγητά / αλληγορική ερμηνεία –θεια γνώση / την θεια γνώση προσέλαβα].-α140
321[6]=ΔΙΑ τ’ εα* .-[εα=ειμι =είμαι –υπάρχω-βρίσκομαιι / του Δια η ιερή πληροφόρηση υπάρχει-είναι γεγονός ].-α140
321[6]=ΔΙΑ τ’ εα’[ω]* .-[εαω=επιτρεπω-αφήνω / του Δια η ιερή γνώση υπάρχει και σου επιτρέπω να την προσλάβεις].-α140

Τα παραδείγματα είναι χιλιάδες.

Ο πολιτισμός μας είναι πρωτόγονος σε σύγκριση με αυτούς του γαλαξία, απέχουμε χιλιετίες από το γίνουμε πνευματικές οντότητες και να συνυπάρξουμε ως ισοι με τα υπόλοιπα μέλη της γαλαξιακής κοινότητας.


Η μόνη λύση για εμάς είναι να επιταχύνουμε την πρόοδο μας και το μόνο εργαλείο που μπορεί να μας βοηθήσει σε αυτό είναι ,η Ελληνική-Ομηρική γλώσσα, τα Ομηρικά έπη και το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα.


Γιατί;

Διότι η Ελληνική –Ομηρική γλώσσα, η Οδύσσεια και το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα , μας δοθήκαν ακριβώς για να μας βοηθήσουν να επιταχύνουμε την απόκτηση γνώσης, προς μια μοναδική και απόλυτα συγκεκριμένη κατεύθυνση ,αυτή της επιβίωσης μας [αθανασία-ταξίδι στον Αργο].


Οι δημιουργοί μας μας υποχρεώνουν, πριν από οτιδήποτε άλλο, να αποκτήσουμε γρήγορα όλες τις γνώσεις της Ελληνικής Έλικας ,είτε μέσα από την Οδύσσεια αποκωδικοποιώντας την, είτε μέσα από τα γονίδια της Ελληνικής Έλικας και αυτή είναι δουλειά των ερευνητών γενετιστών, έτσι ώστε να γίνουμε αθάνατοι και να ταξιδέψουμε στο γαλαξία. Αυτός είναι ο όρος για να επιβιώσουμε ως ανεξάρτητος πλανήτης στην γαλαξιακή κοινότητα.


Στη συνέχεια μπορούμε να κάνουμε όσες ερωτήσεις επιθυμούμε για όλα τα πως, ποιος, πότε και γιατί.


Είναι εύλογο πως κάθε πλήρης γλώσσα στον πλανήτη περιέχει μέσα της όλες τις γνώσεις του σύμπαντος. Η Ελληνική –Ομηρική γλώσσα είναι μια από αυτές και μάλιστα η καλύτερη από όλες, αφού τυγχάνει να είναι και η γλώσσα των δημιουργών μας.


Ομηρικη γλώσσα = 1490[5]= Ποσειδαωνος


Ποιο είναι το εργαλείο λοιπόν που θα μας βοηθήσει γρήγορα να αγγίξουμε τον πυρήνα της αλήθειας, για οτιδήποτε μας αφορά, αν όχι Το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα;


Το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα είναι το εργαλείο ανευρέσεως νέων προοπτικών, αυτό που θα μας ανοίξει νέους ορίζοντες, αυτό που θα μας βοηθήσει να ανακτήσουμε την γνώση που περιέχεται στα [24] γράμματα της « γλώσσας» μας, αυτό που θα διευρύνει τον ορίζοντα της σκέψης μας, αυτό που θα μας βοηθήσει να κάνουμε τις σωστές ερωτήσεις ακόμη και σε θέματα που αγνοούμε παντελώς. 

ΤΟ ΑΠΛΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ 


Η ιδέα είναι απλή, κάθε γράμμα από τα [24] του Ελληνικού αλφάβητου αντιστοιχεί σε ένα αριθμο.Ετσι κάθε λέξη αντιστοιχεί σε ένα αριθμό τον ΛΕΞΑΡΙΘΜΟ.


Τα μαθηματικά δηλαδή, σαν συμπαντική «γλώσσα» που είναι, σε συνδυασμό με την Ομηρικη-Ελληνική γλώσσα,** το απόλυτο εργαλείο κατανόησης και ανάλυσης δεδομένων στο γαλαξία, έρχονται να μας βοηθήσουν στην κατανόηση κειμένων που γραφτήκαν πριν χιλιάδες χρόνια, από ανώτερους πολιτισμούς του γαλαξία.


Έρχονται να μας διδάξουν την απλότητα στην σκέψη που τόσο χρειαζόμαστε. 


Το σκεπτικό των λεξαριθμων μας διευκολύνει, να εισβάλουμε στην εσωτερική δομή αυτών των κειμένων, να παρακολουθήσουμε από κοντά τις φανερές η κρυφές διαδρομές, να ξεκλειδώσουμε τις πολύπλοκες έννοιες, να τις απλοποιήσουμε και έτσι να κατανοήσουμε τα κρυμμένα νοήματα τους.


Έχουμε λεξαριθμο μιας λέξης, λεξαριθμο μιας πρότασης, ακόμη και λεξαριθμο μιας παραγράφου.


Φαντάζομαι πως έχουμε και λεξαριθμο ενός βιβλίου,η μιας ολόκληρης βιβλιοθήκης, αυτό όμως θα δυσκόλευε την έρευνα μας υπερβολικά διότι στο επίπεδο αυτό τα μεγέθη είναι άπλα μη διαχειρισιμα.


**η γλώσσα των δημιουργών του ανθρώπινου Γενετικού Κωδικα είναι η ΟΜΗΡΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ γλώσσα.

ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ
1].-Α = ΑΛΦΑ = 1 
2].-Β = ΒΗΤΑ = 2
3].-Γ = ΓΑΜΑ= 3
4].-Δ = ΔΕΛΤΑ= 4
5].-Ε = ΕΨΙΛΟΝ η ΕΙ= 5
6].-Ζ = ΖΗΤΑ= 7
7].-Η = ΗΤΑ= 8 
8].-Θ = ΘΗΤΑ= 9
9].- Ι = ΙΩΤΑ= 10
10].- Κ = ΚΑΠΠΑ= 20
11].- Λ = ΛΑΜΔΑ= 30
12].- Μ = ΜΕΙ= 40
13].-Ν = ΝΕΙ= 50
14].-Ξ = ΞΕΙ= 60
15].-Ο = ΟΜΙΚΡΟΝ= 70
16].-Π = ΠΕΙ= 80
17].-Ρ = ΡΩ= 100
18].-Σ = ΣΙΓΜΑ= 200
19].-Τ = ΤΑΥ= 300
20].-Υ = ΥΨΙΛΟΝ= 400
21].-Φ= ΦΕΙ= 500
22].-Χ = ΧΕΙ= 600
23].-Ψ= ΨΕΙ= 700
24].-Ω = ΩΜΕΓΑ= 800
____________________
ΣΥΝΟΛΟ = 3.999 =[ 3+9+9+9 =30=3+0= 3] 

Αν προσθέσουμε τώρα και τους αριθμούς από το 1 έως το 24 έχουμε αποτέλεσμα [300=3+0+0= 3].


Έχουμε δηλαδή τον αριθμό [33] από τα δυο αθροίσματα.


Ο αριθμός αντιστοιχεί στη ΓΗ [κωδικη ονομασία ΙΘΑΚΗ 33] και στην Ελληνική διπλή βίο-νανοελικα [3+3 δις γράμματα σε κάθε έλικα]


Στο Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα αποδίδονται και ακόμη τρία [3] γραμματα,τα λεγόμενα και απόκρυφα** με παρουσία στο αρχαίο κείμενο.


Το στίγμα η δίγαμα [F = 6 ]
Το κόππα [ Q=90 ]
Και το σαμπί η σανπί*** [Π = 900] 
***ονομασία του αρχαϊκού γράμματος (Ϡ καιϡ), μόνο ως αριθμητικό σύμβολο Ϡ'= 900
**τα [3] απόκρυφα γράμματα του Ελληνικού αλφάβητου δεν υπάρχουν στις εκδόσεις της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ και της ΙΛΙΑΔΟΣ φαντάζομαι ο λόγος είναι πως στην σύγχρονη Ελληνική γλώσσα δεν χρησιμοποιούνται.

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΡΙΘΜΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΛΕΞΑΡΙΘΜΩΝ
Σκεπτικιστές κάθε είδους, χρησιμοποιούν την παρουσία των απόκρυφων γραμμάτων στο αρχικό-αρχαίο κείμενο και την απουσία τους στις σύγχρονες εκδόσεις , για να αποδομήσουν κάθε απόπειρα εξαγωγής πολύτιμων συμπερασμάτων από την αποκωδικοποίηση του κειμένου με την μέθοδο των λεξαριθμων.Εχω κάποιες παρατηρήσεις να κάνω επί αυτής της ένστασης.


Η Οδύσσεια είναι με τέτοιο μοναδικό και συγχρόνως ευφυή τρόπο γραμμένη, εκατοντάδες μικρές αφηγήσεις, γύρω από το ίδιο πάντα αντικείμενο το όποιο πραγματεύεται την Ελληνική Έλικα, με την χρήση κάθε φορά νέων λέξεων-εννοιών-μεταφορών, που όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, δεν θα είχε σημασία να χανόταν ακόμη και οι [6.000], από τους [12.110] στίχους, πάλι θα ήμασταν σε θέση να αποκομίσουμε το ίδιο μήνυμα.


Καλύτερο παράδειγμα, για αυτά που σας καταθέτω, είναι η ανάλυση των πέντε[5] πρώτων λέξεων,στο ειδικό κεφάλαιο, με το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα, τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση τους είναι μια πλήρης αναφορά των όσων πραγματεύονται και οι 12110 στίχοι της Οδύσσειας.


Αυτός πρέπει να είναι και ο λόγος που γράφτηκε με αυτόν τον ιδιαίτερα ευφυή τρόπο,ώστε αν «κομμάτια» της Οδύσσειας χανόταν κατά την διαδρομή μέσα στο χρόνο ότι απέμενε να αποτελούσε πηγή της ίδιας γνώσης.


Συμπέρασμα, η απουσία, η η παρουσία των τριών αυτών γραμμάτων, η οιουδήποτε γράμματος, η λέξης, η ακόμη και παραγράφου, από το «σύγχρονο» κείμενο δεν δύναται να αλλοιώσει την ουσία του κειμένου, ούτε του κρυμμένου μηνύματος.


Επίσης,
Η έλλειψη ενός γράμματος, η η αντικατάσταση του από ένα άλλο διαφορετικής αριθμητικής αξίας, δεν αλλάζει τίποτα απολύτως στην κατανόηση του κειμενου.π.χ. η λέξη [μύθος =719[8] αν αφαιρέσουμε το γράμμα [σ] αλλάζει κάτι στην ερμηνεία της λέξης;;; η απάντηση είναι ΟΧΙ.


Αν αντί [μύθος =719[8] γράψουμε [μυθον = 569[2] αλλάζει η ερμηνεία της λέξης ;;; ΟΧΙ, παρά το ότι και ο λεξαριθμος έχει αλλάξει και η ταυτότητα του, η εννοιολογική σημασία της λέξης παραμένει η ίδια.


Αν από ένα στίχο αφαιρέσουμε ένα επιθετικό προσδιορισμό αλλάζει κάτι ;;; π.χ. στο στίχο α1.- [άνδρα μοι εννεπε,Μουσα πολυτροπον=2432[2] αν για οποιοδήποτε λόγο το επίθετο [πολυτροπον=1250[8] χανόταν, θα άλλαζε κάτι στην ερμηνεία του στίχου;;; σας διαβεβαιώνω πως όχι.


Ειδικά αν στην συνέχεια συναντούσαμε για την ίδια έννοια [μούσα] τον επιθετικό προσδιορισμό [πολυμήχανος] η [ Μητις ] κ.α.π.


Τέλος,
όσοι ερμήνευσαν τον Όμηρο και αντικατέστησαν τα [3] απόκρυφα γράμματα,φαντάζομαι πως δεν το έκαναν χωρίς πρώτα να σκεφτούν όλες τις παραμέτρους και έτσι να αντικαταστήσουν τα απόκρυφα με γράμματα που δεν αλλοίωναν την αρχική σημασία των λεξεων.Οσον αφορά την αλλαγή της αριθμητικής τους αξίας αυτή είναι αδύνατον να αλλοιώσει των τεράστιο όγκο των δεδομένων όπως εξήγησα παραπάνω.


Άρα,
Ο ευφυής τρόπος συγγραφής της Οδύσσειας [αμοθεν]*, επιτρέπει την απόδοση του ίδιου νοήματος-μηνύματος ακόμη και στην περίπτωση απώλειας, για οποιονδήποτε λόγο, στίχων η και ολόκληρων παραγράφων του αρχικού κειμένου.


* Αμοθεν =175[4]= ερευνήσετε την Ελληνική διπλή βίο-νανοελικα και τα Ομηρικά έπη από οποιοδήποτε σημείο και με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο μπορείτε.


Απλά το μήνυμα που θα προσλάβετε, σε κάθε περίπτωση, θα είναι πάντα ολοκληρωμένο και ορθό.


Τελικό συμπέρασμα για τους ανησυχουντες σκεπτικιστές κάθε είδους, η ουσία του κειμένου και πιο ειδικά το κρυμμένο μήνυμα, δεν αλλοιώνεται από την ανυπαρξία των [3] απόκρυφων γραμμάτων στις σύγχρονες εκδόσεις, όσο μεγάλη η μικρή ήταν η παρουσία τους στο αρχικό-αρχαίο κείμενο.


Επίσης η ανακάλυψη και η αποκωδικοποίηση του αρχαίου κύλικα [ο Απόλλων και το κοράκι], με δημιουργό τον Πιστοξενο το 490 π.χ. ,διασταυρώνει την πληροφορία της Οδύσσειας πως άνθρωποι της Αθηνάς είχαν υπό την εποπτεία τους διαχρονικά το Ομηρικό κείμενο. 


Φαντάζομαι πως τέτοια έργα είναι πολλά, απλά έχουν περάσει απαρατήρητα διότι κανείς ποτέ δεν σκέφτηκε πως αποκαλύπτουν πληροφορίες του Γενετικού μας κωδικα και της λειτουργίας των εγκεφάλων μας .Πληροφορίες που μάταια αναζητούν οι νεύρο-επιστήμονες μας. 


Από αυτή την οπτική βλέποντας τα πράγματα ,δεν αποτελεί έκπληξη πως τα Ομηρικά έπη έφτασαν στα χέρια μας όπως έφτασαν, δηλαδή πλήρη.


Όσοι αδυνατούν να το αντιληφτούν πιστεύω πως βλέπουν μόνο «κόκκινο», η απλά «στρουθοκαμηλίζουν». 

Δεύτερη ένσταση
Το μέγιστο επιχείρημα όμως των πολέμιων των λεξαριθμων είναι άλλο, είναι ο μεγάλος αριθμός λέξεων άρα εννοιών που προκύπτει για ένα λεξαριθμο, η μια ομάδα λεξαριθμων [στίχος],οι λέξεις και οι προτάσεις που θα προκύψουν μπορεί είναι εκατοντάδες, οι έννοιες χιλιάδες, το ερώτημα που προκύπτει λοιπόν είναι, ποια έννοια άρα και λέξη η πρόταση θα επιλέξουμε, σε κάθε περίπτωση, για να ερμηνεύσουμε-αποκωδικοποιήσουμε σωστά το κείμενο ;


Αν τις επιλέξουμε όλες, για να ερμηνεύσουμε την αρχική λέξη –πρόταση, δεν θα βγει νόημα, άρα πρέπει να υπάρχουν κάποιοι κανόνες, αλλιώς τα «παιδιά» του διαδικτύου θα έχουν δίκαιο πως η θεωρία των λεξαριθμων είναι χωρίς πραγματικό αντικείμενο.

Η απάντηση είναι απλή όπως και οι κανόνες που θα πρέπει να ακολουθήσουμε.


Θα επιλέξουμε εκείνους τους όμοιους η ισους λεξαριθμους που έχουν άμεση σχέση με την ερμηνεία-αποκωδικοποίηση του υπό εξέταση στίχου που έχουμε στα χέρια μας.


Οι υπόλοιποι, όμοιοι η ισοι, λεξαριθμοι θα χρησιμοποιηθούν όταν προκύψει στίχος η παράγραφος μέσα στο κείμενο, η σε άλλο κείμενο, που αναφέρεται στην δική τους ερμηνεία αρχική , η αλληγορική.


Σε κάθε περίπτωση το κείμενο στα χέρια μας αποτελεί τον «οδηγό» μας στην επιλογή των,όμοιων η ισων, λεξαριθμων που θα βοηθήσουν στην αποκωδικοποίηση του.


Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί το υπό εξέταση αρχικό κείμενο να έχει «μέσα» του κρυμμένα νοήματα Αν θέλετε, απλά να είναι κωδικοποιημένο ,άρα, να χρήζει αποκωδικοποίησης.


Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ πληροί αυτήν την προϋπόθεση, αποτελεί κωδικοποιημένο κείμενο και μάλιστα ως συγγραφέας της λογίζεται από τον γράφοντα η θεά Αθηνά, αντιπρόσωπος των Ελλήνων Αθανάτων στο γαλαξία Αργο και επικεφαλής του εποικισμού του από την Ε.Ε.. 


Ένα παράδειγμα.


Ο στίχος [α420]
[ως φατο Τηλεμαχος,φρεσι δ’αθανατην θεον εγνω.]
Ερμηνεία αρχική .-[Έτσι μίλησε ο Τηλέμαχος, μέσα στο μυαλό του όμως γνώριζε πως επρόκειτο για αθάνατη θεά].
- κάνοντας χρήση μόνο των[6] όμοιων η ισων λεξαριθμων από τους [23] που προκύπτουν,για μια μόνο λέξη του στίχου [ως=1000[10] έχω,
1000[10]=Ως *.-[έτσι].-α6
1000[10] = τοι δ’ηγειροντο.- [συναθροίστηκαν – μαζεύτηκαν/ανέκτησαν]β8
1000[10]=πλουτον.- [η Ελληνική Έλικα είναι ο πλούτος σας/το αστρικό σας σύστημα είναι ο πλούτος σας]
1000[10]=θεον γε εγνω*.- [εγώ βέβαια γνωρίζω το θεό].-α420
1000[10]=θεον γε εγων* .-[ εγώ βέβαια είμαι θεός]
1000[10]= Και κτημασιν οισιν.- [τα κτήματα σου/αλληγορικά ως κτήματα μας νοούνται η Ελληνική Έλικα και οι πλανήτες του Ηλιακού μας συστήματος ,λογω θέσης].-α117
Αλληγορική ερμηνεία με την χρήση έξι [6] μόνο λεξαριθμικων ισοτήτων από τις [23] που υπάρχουν της λέξης [ως=1000[10]. 


[έτσι όταν μαζεύτηκαν ,ο Τηλέμαχος τους μίλησε για τον πλούτο που κατείχαν, αφενός μέσα στα εγκεφαλικά κύτταρα του δεξιού τους λοβού,την αθάνατη Ελληνική Έλικα που είναι θεός, αφετέρου δε τους [9] πλανήτες του αστρικού τους συστήματος, όλα δοσμένα από τον ΔΙΑ ].


Γίνετε κατανοητό πως η αλληγορική ερμηνεία βασίζεται στην κατεύθυνση που δίνει ο αρχικός στίχος και η απλη ερμηνεία του και αυτή είναι τέτοια ώστε, αφενός μεν να γίνετε κατανοητή από τους απογόνους των Δωριέων του 840 π.χ., αφετέρου δε να αποτελεί για εμάς σήμερα στοιχείο που μας καθοδηγεί για τον ερμηνευτικό δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε και που δεν είναι άλλος από το να ψάξουμε για λεξαριθμικες ισότητες και ερμηνείες που έχουν σχέση με το εσωτερικό του ανθρώπινου μυαλού και την παρουσία του θεού μέσα του.


Κάθε άλλη ερμηνευτική διαδρομή, με την χρήση άλλων ισων η ομοίων λεξαριθμων, ειδικά της σύγχρονης Ελληνικής Γλώσσας, Θα ήταν λάθος-άστοχη και αυτό θα ήταν αντιληπτό από μια απλή παρατήρηση των αποτελεσμάτων της.


Ο όμοιος λεξαριθμος ,

1000[10]=θεον γε εγνω*.- [εγώ βέβαια γνωρίζω το θεό].-α420
1000[10]=θεον γε εγων* .-[ εγώ βέβαια είμαι θεός]
Δεν αφήνει περιθώρια για άλλες ερμηνείες του στίχου.


Λεξαριθμικες ισότητες της πρώτης λέξης της πρότασης μας [ως=1000[10] έχουμε αρκετες όλες μέσα από την Οδύσσεια.


Θα μπορούσα να έχω [223] η [500] ισότητες, κάνοντας χρήση της σύγχρονης Ελληνικής γλώσσας, όμως δεν το κάνω,διότι θέλω να αποδοθεί το κείμενο αυτούσιο, με τα στοιχεία μόνο της Ομηρικής γλώσσας που έκανε χρήση ο συγγραφέας.


Ισοι λεξαριθμοι που δεν «δενουν» με το νοημα του στιχου και επομενως δεν χρησιμοποιουνται για την αποκωδικοποιηση του.


1000[10]=μωμον .-[μομφή-κατηγορια]
1000[10]=Ερμείας νεμεσις δε μοι .-[ ο ΕΡΜΗΣ την αγανάκτηση μου]
1000[10]= σκηπτρον δε οι εμβαλε.-[ τοποθέτησε σκήπτρο /αλληγορικά τοποθέτησε αστροπλοιο].-β37
1000[10]=Διος γε διδοντος.- [ ο Δίας βέβαια σας έδωσε]α390
1000[10]=νυν ομοσον.-[τώρα ορκίσου]
1000[10]=εσπετο ποικιλον [ακολουθει το αστρικό μας σύστημα με ποικίλους «θησαυρούς»]
1000[10]=φιλον οι ειπομεν.- [σας ενημερώνουμε σαν φίλους για τα δικαιώματα σας στο [γαλαξία]
1000[10]=Γαια γ’ανδρα Κρητην αμοιβης δε.- [στον άνδρα που δημιουργήθηκε στην Κρήτη της ΓΗΣ αμοιβή εχω δωσει]

Τρίτη ένσταση -Παραποίηση του αρχικού κειμένου σύμφωνα με αρχαίες μαρτυρίες.
Σχετικά με τις ενστάσεις που υπάρχουν και αφορούν την επέμβαση στο κείμενο, με την πρόσθεση η αφαίρεση στίχων η και παραγράφων κατά το δοκούν, από βασιλείς-Μονάρχες –ποιητές- φιλοσόφους - ιερατεία ,κατά την διαδρομή του μέσα στο χρόνο, από την πρώτη εμφάνιση του έως τις μέρες μας και άρα την διαστρέβλωση η μερική απώλεια του αρχικού αυθεντικού μηνύματος, έχω να καταθέσω τα εξής.


Αν το αποτέλεσμα όλων των παραποιήσεων δια μέσου των αιώνων είναι αυτό το «διαμάντι» της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομίας, τότε ένα ΜΠΡΑΒΟ στους παραποιητές Τους αξίζουν συγχαρητήρια και τα ονόματα τους θα πρέπει να αναφέρονται με χρυσά γράμματα, στην αρχή κάθε έκδοσης της Οδύσσειας ,ελάχιστος φόρος τιμής στο δημιούργημα τους.


Αναρωτιέμαι αν τα γνώριζε όλα αυτά, περί εκτενών επεμβάσεων στο αρχικό κείμενο, ο Πλάτωνας όταν δήλωνε καθαρά στην ΠΟΛΙΤΕΙΑ του πως ο ΟΜΗΡΟΣ είναι ο μεγαλύτερος δάσκαλος όλων. 


Και ας κρατήσουμε στο μυαλό μας ,πως ο Πλάτωνας [ 427-348 π.χ.] ήταν κατά πολύ μεταγενέστερος όλων των υποτιθέμενων παραποιητών, συμπεριλαμβανομένου και του Πεισίστρατου [600π.χ.-527π.χ.], όταν έγραφε την Πολιτεία.


Προσωπικά, πιστεύω πως οι πιθανότητες το κείμενο να έχει παραποιηθεί, κατά επανάληψη, από ανθρώπους [όχι εξωγήινους, η ανθρώπους που τελούσαν κάτω από τις οδηγίες τους] της αρχαιότητας ,βασιλείς - ποιητές -φιλοσόφους – ιερατεία είναι μηδενικές.


Ο λόγος έχει να κάνει με την απλή διαπίστωση πως, όσοι ήταν ικανοί να παρέμβουν στο κείμενο διαχρονικά ήταν υπό την καθοδήγηση του συγγραφέα [θεά Αθηνά η των ανθρώπων της], που μετά την επιστροφή τους στη Γη 840 π.χ. , παρέμειναν, από ότι δείχνουν τα πράγματα, στον πλανήτη μας έως ότου δουν το δημιούργημα τους να επιβιώνει και να κυριαρχεί.


Η Αθηνά προστάτεψε λοιπόν το κείμενο να φτάσει ως έχει στις μέρες μας και οι όποιες αλλαγές έγιναν διαχρονικά, αν έγιναν, έγιναν με εντολές της. 


Μια ακόμη απόδειξη , πως το κείμενο δεν έχει παραποιηθεί, είναι πως ενώ το αρχαίο κείμενο παρουσιάζει γενικά «παθογένειες», που έχουν επισημανθεί από ερευνητές Έλληνες και κυρίως ξένους διαχρονικά, η αλληγορική ερμηνεία του κειμένου είναι άπλα ΑΨΟΓΗ από κάθε άποψη.


Μέσα από το απόλυτο χάος του κειμένου αναδεικνύεται μια απίστευτη ερμηνευτική αλληγορική τελειότητα, σημάδι άλλων πολιτισμών του γαλαξία μας,κατά πολύ ανώτερων του δικού μας.


Τέλος,
Το κείμενο που έχω μπροστά μου, τουλάχιστον έως και την ραψωδία [δ], δεν παρουσιάζει «ρωγμές» στην συνοχή του, δεν παρουσιάζει αποκλίσεις, σκοτεινά η αυθαίρετα σημεία, άλλα, από την ουσία του αλληγορικού μηνύματος που προσδιόρισα από την αρχή σαν υπόθεση εργασίας.


Αυτό συν το γεγονός ότι όλα τα αποκαλυφθέντα στοιχεία για την Οδύσσεια συνηγορούν –συγκλίνουν στο συμπέρασμα πως περιέχει μήνυμα εξωγήινου πολιτισμού, προς την Γήινη ανθρωπότητα, μου αρκούν για να συνεχίσω , αφήνοντας πίσω μου τις όποιες προκαταλήψεις, την προσπάθεια αποκωδικοποίησης όλου του μηνύματος.

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΛΕΞΑΡΙΘΜΩΝ
Οι λεξαριθμοι, αλληλο-συμπληρώνουν το νόημα-έννοια ο ένας του άλλου, ερμηνεύουν ο ένας τον άλλον , η βοηθούν στην κατανόηση της ερμηνείας ο ένας του άλλου, η υποδεικνύουν κατεύθυνση ερμηνείας σε ένα ανώτερο επίπεδο εννοιών, η αποκαλύπτουν κρυμμένες ιδιότητες ο ένας του άλλου, η βοηθούν στην απόκτηση νέας γνώσης, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο το «πάζλ» της τελικής-μυστικής ερμηνείας τους.
Με αυτόν τον τρόπο ο ερευνητής καταλήγει σε ένα ασφαλές συμπέρασμα, πιθανώς μυστικό του νοήματος του υπό εξέταση λεξαριθμου/ων, που σε κάθε άλλη περίπτωση θα παρέμενε άγνωστο σε κάθε ερευνητή.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΡΙΘΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ασφαλή και κρυμμένα συμπεράσματα –νοήματα, η νέα γνώση, αποκτώνται με ποικίλους τρόπους από την χρήση των λεξαριθμων,όλοι μαζί αποτελούν το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα ας τους δούμε.


Έχουμε πέντε [5] ειδών λέξεις-προτάσεις-στίχους [λεξαριθμους] που έχουν εννοιολογική σημασία μεταξύ τους.

1].- τις απόλυτα όμοιες λέξεις-προτάσεις-στίχους, δηλαδή αυτές που προκύπτουν από τα ίδια γράμματα [αναγραμματισμός*] χωρίς καμία παρέκκλιση, άρα και η αριθμητική αποτίμηση των γραμμάτων τους είναι ο ίδιος αριθμός.


Προέρχονται από μετακίνηση των γραμμάτων της ίδιας λέξης η πρότασης και αποδίδουν διαφορετικό νόημα, συμπληρωματικό της αρχικής λέξης –πρότασης αποτελούν το [α] και το [ω] του συστήματος Π.χ. Μυθος=719[8]=θυμός.


Οι ισότητες των όμοιων λεξαριθμων της Ομηρικής γλώσσας αποδίδουν αλήθειες, σοφία , συμβουλές στην καθημερινή ζωή ,επιστημονικές πληροφορίες επί παντός επιστητού, που είναι αδύνατον να αποδομηθούν η να μην γίνουν αποδεκτές από την επιστημονική κοινότητα , η τους απλούς καθημερινούς πολίτες του πλανήτη.


Είναι δε οι μόνοι από τους λεξαριθμους που η ερμηνεία τους είναι υποχρεωτικά αποδεκτή όπου εμφανίζονται στο Ομηρικό κείμενο. Και εμφανίζονται παντού.


Άπλα δεν μπορείς να αγνοήσεις την ερμηνεία όμοιων λεξαριθμων αποκωδικοποιώντας την Οδύσσεια.


*αναγραμματισμός /ο σχηματισμός νέων λέξεων-φράσεων με την μετάθεση γραμμάτων σε μια λέξη η φράση.

2].-τους ισους λεξαριθμους, που είναι λέξεις-προτάσεις-στίχοι που η αριθμητική απόδοση των γραμμάτων τους αποδίδει τον ίδιο αριθμό ,χωρίς να αποτελούνται από τα ίδια γράμματα, αποτελούν τους δεύτερους, σε ερμηνευτική βαρύτητα ,λεξαριθμους του συστήματος π.χ. θεά =15[6] / ΔΙΑ =15[6] / αγαθα=15[6]


Οι ισοι λεξαριθμοι δεν αποδίδουν κατά ανάγκη και πάντα το ζητούμενο αποτέλεσμα. Υπάρχει περίπτωση δυο ισοι λεξαριθμοι να αποδίδουν τελείως διαφορετικά νοήματα, άρα να μην μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε για να βγάλουμε ορθό συμπέρασμα.


Σε κάθε περίπτωση λοιπόν επιλέγουμε ποιους ισους λεξαριθμους θα χρησιμοποιήσουμε και Οδηγός σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το υπό αποκωδικοποίηση αρχικό κείμενο.

3].- τους ταυτόσημους λεξαριθμους δηλαδή αυτούς που έχουν την ίδια ταυτότητα Ανήκουν δηλαδή στην ίδια οικογένεια αριθμών, από το [1] έως το [9], χωρίς να είναι ισοι, η απόλυτα όμοιοι μεταξύ τους, αποτελούν τον τρίτο σε σημασία ερμηνευτικό πυλώνα του συστήματος π.χ. άνδρα =156[3] / μοι=120[3] / ον= 120[3]


Η παρουσία τους μέσα στο κείμενο στην περίπτωση που αποτελούν συνέχεια ο ένας του αλλού [ταυτόσημοι διαδοχικοί] είναι πολύ σημαντική.


Όπου εμφανίζονται σηματοδοτούν την ύπαρξη μιας πληροφορίας που ο συγγραφέας θέλει να την προσέξουμε ιδιαίτερα.


Στο Ομηρικό κείμενο ένας στίχος μπορεί να έχει έως και [6] ταυτόσημους διαδοχικούς λεξαριθμους [σπάνιο αλλά υπάρχει]

4].- λεξαριθμους με διαφορετική ταυτότητα,μη απόλυτα όμοιους, μη ισους, μη ταυτόσημους π.χ. ανδρα=156[3] / μυθος=719[8]


Οι λεξαριθμοι με διαφορετική ταυτότητα είναι αυτοί που αποτελούν το βασικό κείμενο προς εξέταση. Μέσα στην ενότητα που υπάρχουν [στίχος] αποδίδουν όλοι μαζί η και μεμονωμένα συγκεκριμένο νόημα.

5].-Βρίσκουμε επίσης εννοιολογική σύνδεση μεταξύ διαδοχικών ταυτοτήτων δυο λέξεων ,δηλαδή λεξαριθμων, με ταυτότητες [1] και [2] / [3] Και [4] / [5] και [6] κοκ


Παραδείγματα λεξαριθμων με διαδοχικές ταυτότητες και φανερή εννοιολογική σύνδεση.

Οφις=780[6]= όφις =αλληγορική ερμηνεία η Ε.Ε.
Σοφια=781[7]=σοφία
Ερμηνεία.- η Ε.Ε. είναι σοφία Έχει σοφία
………………………………………
25[7]=αειδε*.-[τραγουδούσε / έδινε πληροφορίες].-α325
25[7]=αει δε*.-[τραγουδούσε αιώνια / έδινε πληροφορίες αιώνια ].-α325
25[7]=ΔΙΑ Ε.Ε.*.-[ ο Δίας είναι η Ε.Ε. που αιώνια δίνει πληροφορίες στον άνθρωπο ].-α325
26[8]=αι Γαία*.-[έτσι ο πλανήτης ΓΗ]
26[8]=αι αγία*.-[έτσι η Ελληνική Έλικα στον πλανήτη ΓΗ αιώνια θα υπάρχει/θα παρέχει ιερή γνώση]
26[8]=αι αίγα*.-[έτσι η αγία Ελληνική Έλικα από την εποχή του ΚΡΙΟΥ και για μεγάλο χρονικό διάστημα στη ΓΗ θα υπάρχει/θα παρέχει ιερά γνώση]

Ερμηνεία .- στην αγία ΓΗ η αιώνια Ε.Ε. ο ΔΙΑΣ αιώνια δίνει πληροφόρηση.……………………………………………………………………………………………………….

Στην συνέχεια έχουμε τις Γεωμετρικές σχέσεις των αριθμών άρα και των λεξαριθμων .Η διάμετρος ενός κύκλου είναι λεξαριθμος άρα έχει κάποιο νόημα.


Παρατηρούμε πως όταν πολλαπλασιάζουμε την διάμετρο του κύκλου με το π=3,1428 βρίσκουμε το μήκος της περιφέρειας του κύκλου που είναι ακέραιος αριθμός άρα λεξαριθμος.


Αυτό που είναι θαυμαστό είναι πως σε κάθε περίπτωση το νόημα της λέξης που αποτελεί την διάμετρο του κύκλου ερμηνεύεται , η καθορίζεται ,η κατανοείται , με την βοήθεια του λεξαριθμου που προκύπτει ως μήκος της περιφέρειας του.

Π.χ.
220/70
[70 Χ 3,1428 = 219,996 = 220] –οι Αθάνατοι στρογγυλοποιούν.

220[4]=οικον.-[ οικον=σπιτι/αλληγορική ερμηνεία-κύτταρο-πλανήτης-αστροπλοιο-κρανίο-γαλαξίας].-α248-α356
/
70[7]=Ο.-[ το άρθρο –λογω σχήματος-κύτταρο/ΓΗ/ιπτάμενος δίσκος/κύκλος-Ο-μικρόν].-α387-β224-β228-α155
70[7]=θεά εν.-[ μέσα στο ο-μικρόν το κύτταρο υπάρχει η θεϊκή Ε.Ε.].-α51
70[7]=εν Δια*.-[η παρουσία της Ελληνικής Έλικας μέσα στο κύτταρο].-β22

Ερμηνεία-το ο-μικρόν είναι ο οίκος [κύτταρο] της θεϊκής Ε.Ε. –του ΔΙΑ.

Τέλος έχουμε τον χρυσό αριθμό Φ=1,618 που όπως γνωρίζουμε με βάση την αναλόγια του δομείται ο ανθρώπινος σκελετός.

Εκτός από την δόμηση του ανθρώπινου σώματος όμως αποκαλύπτεται πως δομεί με τον ίδιο τρόπο και έννοιες, νοήματα, δείχνοντας μας απλά και πέρα από κάθε αμφισβήτηση την ιδανική διαδρομή τους, όπως αυτή γίνεται κατανοητή από τους δημιουργούς μας


Όπως αυτή αρμόζει στα κάθε είδους χαρακτηριστικά μας σαν άνθρωποι σε κάθε φάση της ζωής μας, της τύχης του πλανήτη μας , της χώρας μας ,κάποιου αγαπημένου προσώπου κλπ. 

Π.χ.
52[7]=αίμα*
52[7]=ίαμα*
52[7]=μαία*.-[η μάννα –η μανούλα / αλληγ. Ερμηνεία για την Ε.Ε.-τον Γενετικό μας Κωδικα]
Ας δούμε ποια είναι η «μανούλα» κάνοντας χρήση του χρυσού αριθμού Φ=1,618.
52×1,618 = 84
Τι έχει ο λεξαριθμος 84[3] να μας δώσει;;;
84[3]=η Αθηνη –[η Αθηνά]
84[3]=γενεη δε δ’ [την γενιά σας θεραπεύει με το αίμα]
84[3] = αμα διδει δε [συγχρόνως δίνει λοιπόν θεραπεία με το αίμα]
84[3]= Αθηνά Θεά.- [η θεά Αθηνά είναι η μανούλα αυτή θεραπεύει με το αίμα]
84[3] =Αθηνά ΔΙΑ*.- [η Αθηνά και ο Δίας είναι εκφάνσεις της Ε.Ε. της μανούλας]
Συμπέρασμα .-η μανούλα της γενιά σας [ο Γενετικός σας Κώδικας] είναι αυτή που σας γέννησε και σας θεραπεύει με το αίμα όταν χρειάζεται. Είναι η Αθηνά -ο Δίας η Ε.Ε.
Ας δούμε τι πληροφορίες θα μας δώσει και το επόμενο επίπεδο, η επόμενη ανοδική καμπύλη της σπείρας που σχηματίζεται από την χρήση του χρυσού αριθμού.
84×1,618 =136
136[10]=μέλει δ’αεικεα –[αεικεα=αναρμοστος-απρεπής-επονείδιστος 2] μικρός ευτελής-ταπεινός / ενδιαφέρει η απρεπής συμπεριφορά / ενδιαφέρει η ταπεινότητα]
136[10]=ηε Ελλην.-[ηε=ειμι=υπαρχω-είμαι-βρίσκομαιι]


Συμπέρασμα λοιπόν από την σπείρα 52=84=136 κλπ.-η Ε.Ε. υπάρχει, είναι «Ελληνική» και την ενδιαφέρει η ανάρμοστη συμπεριφορά μας και η ταπεινότητα μας .Αλήθειες που απορρέουν από την καθημερινότητα μας.

Θα έλεγα λοιπόν πως η «μανούλα» μας θεραπεύει μόνο τα καλά παιδιά και όχι τους αλαζόνες, υβριστές, με την απρεπή συμπεριφορά. 


Όλα αυτά συνθέτουν το Ελληνικό Γραμμαριθμικο Σύστημα και θα τα γνωρίσουμε καλύτερα στην συνέχεια.


Ο Κώδικας Των Ελλήνων Αθάνατων- Βασίλης Λυκιαρδόπουλος

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.