Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

2.Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ




Η ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ


Ερμηνεία της παραγράφου [α26 έως α43] σύμφωνα με την ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ πως η ΟΔΥΣΣΕΙΑ είναι μήνυμα εξωγήινου πολιτισμού προς την ανθρώπινη κοινωνία του σήμερα.

2 από 2

Την εποχή του Κριού , με την είδηση της άφιξης της Αθηνάς στη ΓΗ, ο Ποσειδώνας κάλεσε τους συμμάχους του Αχαιούς σε μια συγκέντρωση στον πλανήτη ΑΡΗ ,να τους ενημερώσει για την βασική πρόταση του προς τους Έλληνες Αθανάτους για το μέλλον του πλανήτη.

Η πρόταση του Ποσειδώνα είναι απλη.Δημιουργια νέου είδους ανθρώπου με διπλή υπόσταση ,μια θεϊκή με την Ε.Ε. μέσα του καλά κρυμμένη και μια ανθρώπινη, φανερή ,πρακτική και καθημερινη.



Οι λεπτομέρειες επικοινωνίας των δυο μερών, άγνωστες έως εκείνη την στιγμή, θα περνούσαν μέσα από το τρίτο μυαλό, το Μεσολόβιο ,μόνο εφαρμόζοντας την νοητική διαδικασία του διαλογισμού.

Ο νέος άνθρωπος θα έπρεπε με αυτά τα εφόδια[Ε.Ε. –20000 γονιδια-6 δισεκατομμύρια «γράμματα» - τρία νέα μυαλά], σε ορισμένο χρονικό διάστημα [τρεις εποχές =3×2160=6480 χρόνια] ,να βρει την απάντηση στην εντροπία του ανθρώπινου σώματος [αθάνατος].

Να κατασκευασει αστροπλοιο ικανο να ταξιδέψει στο γαλαξία ,ώστε να παραβρεθει στο ραντεβού μαζί τους στο Σείριο και με αυτόν τον τρόπο να γίνει κάτοχος του ανεξάρτητου πλέον πλανήτη ΓΗ και ισότιμο μέλος των ισόθεων Αργειων.

Η πρόταση Ποσειδώνα βρήκε σύμφωνους τους περισσότερους των Αχαιών.
Ακόμη μια μεταφορά για την νέα κατάσταση στα ανθρώπινα μυαλά παρατηρούμε στη λέξη 
.........................................................


Παράγραφος - α26 έως α43

[διφρω=αρμα με δυο επιβαίνοντες τον ηνίοχο και τον μαχητή].

1414[10]=διφρω.- [ ο «ηνίοχος» και ο «μαχητής» η νέα κατάσταση στα ανθρώπινα μυαλά σύμφωνα με την πρόταση Ποσειδώνα 2320 π.χ.] .-α26
....................................................................

Παραγραφος [α26 – α43] της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ και ΕΡΜΗΝΕΙΑ της παραγραφου συμφωνα με την εκδοχη που αφορουσε τους απογονους των Δωριεων του 840 π.χ.

[α26].-ενθ’ο γε τερπετο δαιτι παρημενος.
[οπου αυτος βεβαια θα διασκεδαζε παρακαθημενος σε γευμα]

[α27].- οι δε δη αλλοι Ζηνος ενι μεγαροισιν Ολυμπιου αθροοι ησαν.
[οι αλλοι θεοι στο παλατι του Δια στον Ολυμπο ειχαν συγκεντρωθει]

[α28].-τοισι δε μυθων ηρχε πατηρ ανδρων τε θεων τε.
[σ’αυτους δε αρχισε να μιλα ο πατερας ανδρων και θεων]

[α29].- μνησατο γαρ κατά θυμον αμυμονος Αιγισθοιο.
[διοτι στο μαυλο του ηρθε η ιστορια του ενδοξου Αιγισθου]

[α30]. –τον ρ’Αγαμεμνονιδης τηλεκλυτος εκταν’Ορεστης.
[τον οποιο σκοτωσε ο γιος του Αγαμεμνονα Ορεστης]

[α31].-του ο γ’επιμνησθεις επε’αθανατοισι μετηυδα.
[αυτόν επειδη θυμηθηκε ειπε στους Αθανατους]

[α32].-Ω ποποι,οιον δη νυ θεους βροτοι αιτιοωνται.
[αλιμονο που οι θνητοι ριχνουν το φταιξιμο στους θεους]

[α33].-εξ ημεων γαρ φασι κακ’εμμεναι.
[διοτι από εμας λενε προκυπτουν όλα τα κακα γι’αυτους].

[α34].-οι δε και αυτοι σφησιν ατασθαλιησιν υπερ μορον αλγε’εχουσιν.
[ενώ και αυτοι περα από τη μοιρα τους βασανιζονται από δικα τους λαθη].

[α35].-ως και νυν Αιγισθος υπερ μορον Ατρειδαο γημ’αλοχον μνηστην,
[όπως και τωρα ο Αιγισθος περα από τη μοιρα του την συζυγο του Ατρειδη μνηστευθηκε]

[α36].-τον δ’εκτανε νοστησαντα,
[αυτόν δε σκοτωσε καθως επεστρεφε στη πατριδα του]

[α37].-ειδως αιπυν ολεθρον,επει προ οι ειπομεν ημεις.
[πεθαινοντας και αυτος με τη σειρα του πραγμα που εμεις του ειχαμε ηδη αναγγειλει]

[α38].-Ερμειαν πεμψαντες,ευσκοπον Αργειφοντην,
[αφου ειχαμε στειλει τον Ερμη αυτόν που επιμελως σκοτωσε τους Αργειους]

[α39].-μητ’αυτόν κτεινειν μητε μναασθαι ακοιτην.
[ουτε αυτόν να σκοτωσει ουτε την γυναικα του να μνηστευθει]

[α40].-εκ γαρ Ορεσταο τισις εσσεται Ατρειδαο.
[διοτι από τον Ορεστη θα ερθει η τιμωρια για τον θανατο του γιου του Ατρεα]

[α41].-οπποτ’αν ηβηση τε και ης ιμειρεται αιης.
[οποτε ενηλικιωθει και επιθυμησει την πατριδα του]

[α42].-ως εφαθ’Ερμειας,αλλ’ου φρενας Αιγισθοιο πειθ’αγαθα φρονεων.
[ετσι ειπε ο Ερμης όμως δεν αλλαξε τα μυαλα του Αιγισθου να κανει το σωστο]

[α43].-νυν δ’αθροα παντ’απετισε.
[ετσι τωρα πληρωσε για τα παντα όλα]

Ερμηνεία της παραγράφου [α26 έως α43] σύμφωνα με την ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ πως η ΟΔΥΣΣΕΙΑ είναι μήνυμα εξωγήινου πολιτισμού προς την ανθρώπινη κοινωνία του σήμερα.
Παράγραφος - α26 έως α43


ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ

Από τη Βικιπαίδεια, 
« Βούληση καλείται η ικανότητα του ατόμου να θέτει σκοπούς / στόχους και να αποφασίζει να τους πραγματοποιεί. Ισχυρή βούληση παρέχει στα άτομα μεγάλες δυνατότητες να πετύχουν σπουδαία πράγματα και να υπερπηδήσουν εμπόδια που θέτει το περιβάλλον, αλλά και η κληρονομικότητα (Δημοσθένης). 


Σύμφωνα με μια άποψη υπάρχει σε μεγάλο βαθμό ταύτιση της βούλησης με τα κίνητρα, που αποτελούν εσωτερικές παρορμήσεις. Ωστόσο αυτή η περιγραφή της βούλησης σαν εσωτερικής παρόρμησης έρχεται κατά μία έννοια σε αντίθεση με την άποψη κάποιων φιλοσόφων, που θεωρούν ότι η βούληση είναι η ικανότητα του ατόμου να πείσει τον εαυτό του με βάση τη λογική για την αναγκαιότητα ή πχ την ωφέλεια να πράξει το Α ή να πράξει το Β.

 Εναπόκειται τότε στο άτομο να την καθορίζει και διαφέρει εντελώς από την αυθόρμητη επιθυμία, όρεξη, ορμή ή παρόρμηση, είτε αυτή είναι «εσωτερική» είτε «εξωτερική». Για παράδειγμα, ο Καντ ταυτίζει τη βούληση, όταν αυτή είναι βούληση για πραγματοποίηση ηθικής πράξης, με τον καθαρό πρακτικό Λόγο (όπως τον ονομάζει). Ή ακριβέστερα θέτει ως όρο καθορισμού της βούλησης, ή τέλος πάντων της υπερβατικης έννοιας της βούλησης όπως την εννοεί ο Καντ, τον πρακτικό Λόγο, την καθαρή από κάθε εμπειρικό στοιχείο αιτιολόγηση των πράξεων, τα πέρα από κάθε εμπειρικό στοιχείο κριτήρια καθορισμού των πράξεων.


H έννοια της βούλησης είναι κεντρική στην ηθική φιλοσοφία και παρουσιάζει προβλήματα που θεωρούνται από πολλούς ότι παραμένουν άλυτα. Ένα από αυτά είναι η διαφωνία που υπάρχει μεταξύ των φιλοσόφων σχετικά με τη φύση της θέλησης ή βούλησης και αν αυτή μπορεί να είναι ελεύθερη, το περιβόητο πρόβλημα της ελεύθερης βούλησης.

Το πρόβλημα αυτό είναι σημαντικό, μεταξύ άλλων, διότι μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι μόνο αν υπάρχει ελεύθερη θέληση μπορεί το άτομο να θεωρείται υπεύθυνο για τις πράξεις του, και άρα τελικά μόνο τότε έχει νόημα η ίδια η έννοια της ηθικότητας. 


Δίνεται το παράδειγμα του σαρκοφάγου ζώου που σκοτώνει το θήραμα του ακολουθώντας τα ένστικτα του, όντας «προγραμματισμένο» έτσι από τη φύση του και χωρίς βέβαια ελεύθερη επιλογή.


Επίσης, μια ευρύτερη (αν και ταυτόχρονα ασαφής) έννοια της βούλησης: η βούληση του Θεού, η βούληση του ανώτατου άρχοντα, η βούληση του λαού κ.ο.κ., έχει κεντρική θέση σε συγκεκριμένη κλασσική εκδοχή της πολιτικής φιλοσοφίας, σύμφωνα με την οποία δεν μπορεί να υπάρξουν καταφατικές δηλώσεις σχετικά με το τι πρέπει να είναι το Δίκαιο αλλά πάντα αυτό ανάγεται σε μια κυρίαρχη βούληση.»
…………………………………………………………………………………. 

Το αναπάντητο διαχρονικά φιλοσοφικό ερώτημα για το αν υπάρχει η όχι ελεύθερη βούληση, απαντάται καθαρά και απλά από τον ΔΙΑ μέσα από τους στίχους [α32-α33-α34] της Οδύσσειας .

Ο ίδιος ο ΔΙΑΣ μας εξηγεί τι συμβαινει.Και όλοι γνωρίζουμε ποιος είναι ο ΔΙΑΣ και ποιες είναι οι γνώσεις του.Αρα αυτά που μας καταθέτει στους συγκεκριμένους στίχους, χωρίς κώδικες, απλά και καθαρά, αυτά αποτελούν και την αλήθεια σαν απάντηση στο διαχρονικό ερώτημα περί υπάρξεως η όχι της Ελεύθερης βούλησης του ανθρώπου.

Ας δούμε τους στίχους και την ερμηνεία τους.

[α32].-Ω ποποι,οιον δη νυ θεους βροτοι αιτιοωνται.
[Ω αλίμονο που οι θνητοί κατηγορούν τους θεούς]

[α33].-εξ ημεων γαρ φασι κακ’εμμεναι.
[διότι από εμάς λένε προκύπτουν όλα τα κακά γι’αυτους].

[α34].-οι δε και αυτοι σφησιν ατασθαλιησιν υπερ μορον αλγε’εχουσιν.
[ενώ και αυτοί πέρα από τη μοίρα τους βασανίζονται από την δική τους αφροσύνη ασέβεια αλαζονεία ανοησία βιαιότητα].

Στο λόγο του ΔΙΑ διακρίνουμε μια υπερβατική θλίψη για το πόσο λάθος έχουμε ερμηνεύσει και κατανοήσει τα πράγματα. 

Όπως προκύπτει από τους στίχους [α32-α33] ο ΔΙΑΣ δείχνει να είναι απόλυτα ενήμερος για το τι συμβαίνει σήμερα στον πλανήτη του.

Το 80% του παγκόσμιου πληθυσμού είμαστε μοιρολάτρες. Το υπόλοιπο 20% , το πιο χαρισματικό ,ψάχνεται φιλοσοφώντας, τι είναι θεός ; μήπως η επιστήμη μας δώσει κάποτε την απάντηση; Μήπως εμφανιστεί στα πειράματα της Ελβετίας; Μήπως η κβαντική φυσική μας δώσει τις απαντήσεις που ψάχνουμε; Ο κατάλογος είναι ατελείωτος. 

Οι κυρίαρχες θρησκείες του πλανήτη μιλούν για την μοίρα και το πεπρωμένο, κάλο η κακό, που καθορίζεται από τους θεούς. Ανάλογα με την θρησκεία που υπηρετείς, υπάρχει για σένα και ο ανάλογος υπεύθυνος θεός που καθορίζει την τύχη σου, την μοίρα σου. 

Τα ιερά βιβλία όμως όλων των θρησκειών παλιών και νέων μιλούν για τα ίδια πράγματα με διαφορετικά ονόματα.

7 δισεκατομμύρια άνθρωποι δεν μπορεί να κάνουν λάθος, θεός υπαρχει.Το ερώτημα είναι ,που είναι,πως μοιάζει και τι είναι αυτό που θέλει από εμάς.

Μέσα από τους στίχους της Οδύσσειας έχουμε μάθει ήδη πως έτσι περίπου έχουν τα πράγματα, μόνο που ο θεός είναι ένας, ο ίδιος για όλους μας και αυτός δεν είναι άλλος από τον Γενετικό μας Κωδικα και ειδικά το κομμάτι εκείνο, που έχει τοποθετηθεί στον πυρήνα των εγκεφαλικών κυττάρων του δεξιού λοβού των ανθρώπων.

Όμως ας γυρίσουμε πίσω στο αναπάντητο ερώτημα της ελεύθερης βούλησης η όχι του ανθρώπου.

Το ερώτημα άπαντα τελεσίδικα ο ΔΙΑΣ στο στίχο [α34].

Πέρα από την μοίρα μας [υπέρ μόρον] δηλαδή [τα 20.000] γονίδια του Γενετικού μας Κωδικα που καθορίζουν τα πάντα όλα για κάθε ανθρώπινη παρουσία πάνω στον πλανήτη.

Πέρα από τα πάντα όλα, που είναι γονιδιακά –κληρονομικά, η όποια άλλη έκφραση θέλετε να κάνετε χρήση ,υπάρχει σαφώς και η βάσανος της ελεύθερης βούλησης του ανθρώπου.

Και αυτή εκδηλώνεται και σαφώς καταχωρείται σαν τέτοια όταν αφορά ανθρώπινες πράξεις, αλαζονείας-βιαιότητας-αφροσύνης-ανοησίας όλες τις ερμηνείες δηλαδή της λέξης [ατασθαλιησιν].

Τι μας λέει λοιπόν ο ΔΙΑΣ ;;; μας λέει πως Όλοι είμαστε «καλοί» εκ κατασκευης.Γινομαστε «κακοί» αλαζόνες, βίαιοι, ανόητοι,ασεβείς , όταν και μόνο τότε, που επιθυμούμαι να εκφράσουμε την ελεύθερη βούληση μας .Όλες οι άλλες εκφάνσεις της ζωής μας είναι γονιδιακές και προγραμματισμένες να συμβαίνουν έτσι και όχι αλλιώς.

Το «κακό» δεν είναι γονιδιακό ,αν ήταν ο κόσμος όπως τον γνωρίσαμε δεν θα υπήρχε εδώ και χιλιάδες χρονια.Το γονίδιο της αλαζονείας ,η αυτό της βιαίας πράξης, δεν θα βρεθεί ποτέ , αυτά είναι προϊόντα της ελεύθερης βούλησης μας .

Πηγαίνω στον πόλεμο και σκοτώνω επειδή έχω πιστέψει πως αυτό είναι το σωστό για λόγους, εθνικούς –οικονομικούς –φυλετικούς-κοινωνικούς-ψυχολογικούς –κακής πληροφόρησης -εκδίκησης- κ.λ.π., η απόφαση να τραβήξω την σκανδάλη του όπλου είναι αποκλειστικά δική μου και κανενός αλλου.Ο θεός μέσα μου γνωρίζει ότι επιτελώ ύβρη και η ύβρις τιμωρείται από τα παλιντιτα έργα του ΔΙΑ αυτό είναι πλέον γνωστό.

Το μόνο που έχει να κάνει ο καθένας μας είναι να κοιτάξει γύρω του να δει αν έτσι έχουν τα πράγματα η όχι ,τόσο απλά. 

Όλες οι άλλες καλές και εποικοδομητικές πράξεις ηρωισμού, θυσίας, υπέρμετρης αγάπης, ακόμη και οι δυο Εριδες του Ησίοδου, [η πρώτη ο δημιουργικός ανταγωνισμός και η δεύτερη η καθαρή ανθρώπινη ζήλεια] κ.λ.π. είναι γονιδιακές ,έχουμε εσωτερική γονιδιακή προδιάθεση για αυτές. 

Το γονίδιο του ήρωα υπάρχει μέσα σε όλους μας το ανακαλύπτουμε κάτω από ειδικές συνθήκες Π.χ. όπως αυτές που διέρχεται η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. 

Είδηση-Από το διαδίκτυο για την ελεύθερη βούληση 
................................................................................. 
«Ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ εκτιμούν πώς έχουν αποκρυσταλλώσει την ακριβή στιγμή που ο εγκέφαλος έχει αποφασίσει να εκτελέσει μία ενέργεια ή επιθυμία. Η στιγμή αυτή όμως δεν είναι η ίδια με αυτή που νομίζουμε ότι έχουμε λάβει την απόφαση. Μήπως κάποιος άλλος, τελικά, λαμβάνει τις αποφάσεις πριν από εμάς; 

Στην πραγματικότητα την απόφαση λαμβάνουν σημεία του εγκεφάλου που «φιλοξενείται» το υποσυνείδητο, το οποίο έχει ήδη προαποφασίσει και το ανακοινώνει στο συνειδητό, που βρίσκεται σε άλλο σημείο του εγκεφάλου. Δηλαδή μαθαίνουμε αργότερα τι έχει αποφασίσει για εμάς ο εγκέφαλός μας». 
……………………………………………………………

Ας μεταφράσουμε την είδηση σε απλά Ελληνικά για να την κατανοήσουμε.
Αυτό που ανακάλυψαν οι ειδικοί νεύρο-επιστήμονες του Χάρβαρντ είναι πως οι αποφάσεις μας λαμβάνονται στον πυρήνα των εγκεφαλικών κυττάρων του δεξιού λοβού, [ο Όμηρος το γνώριζε αυτό πριν 2853 χρόνια] και στην συνέχεια μεταδίδονται [μέσω του Μεσολόβιου] στο συνειδητό [αριστερό λοβό] για εκτέλεση.

Άρα χάθηκε και κάθε επιχείρημα για την ύπαρξη της ελεύθερης βουλησης.Καποιος «άγνωστος» παίρνει τις αποφάσεις πριν από εμάς για εμάς.

Δυστυχώς για τους ειδικούς νεύρο-επιστήμονες του Χάρβαρντ υπάρχει το Ομηρικό κείμενο [μηχανισμός του ύπνου –υφαντό της Πηνελόπης] και οι δηλώσεις του ΔΙΑ [α34] που αγνοούν παντελώς, να τους διαψεύσει, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ελεύθερη βούληση.

Αυτό που πραγματικά συμβαίνει και οι ειδικοί επιστήμονες μόλις ανακάλυψαν ένα μικρό κομματάκι του πάζλ , είναι ο μηχανισμός του υφαντού της Πηνελόπης [μηχανισμός του ύπνου].

Όλες οι αποφάσεις μας [και αυτές που αποφασίζονται από την ελεύθερη βούληση μας] λαμβάνονται την προηγούμενη ήμερα, η στο άμεσο , η βαθύτερο παρελθόν μας και πάντα κατά την διάρκεια του ύπνου μας.

Έτσι απλά ,στο παρών , το υποσυνείδητο [μέσω του Μεσολόβιου] ανακοινώνει στο αριστερό τι πρέπει να κάνει κάποια συγκεκριμένη χρονική στιγμή της ημέρας, π.χ. λίγο πριν την ώρα διεξαγωγής του πειράματος των ειδικών νεύρο- επιστημόνων του Χάρβαρντ.

Αυτό το κατάλαβαν οι νεύρο-επιστήμονες μας, δηλαδή, κατάλαβαν πως κάποιος «άλλος» [υποσυνείδητο ] ,εμείς γνωρίζουμε πως είναι η Ε.Ε. στα εγκεφαλικά κύτταρα του δεξιού λοβού, παίρνει τις αποφάσεις για το τι θα συμβεί πριν από εμάς, για εμάς.
Αγνοούν ακόμη όλα τα υπόλοιπα του μηχανισμού του ύπνου [υφαντό Πηνελόπης] ,ελπίζω να τα κατανοήσουν όσο το δυνατό γρηγορότερα για το καλό της Γήινης ανθρωπότητας.

Στην επικείμενη διαμάχη φιλοσόφων και νεύρο-επιστημόνων για το αν ο άνθρωπος έχει τελικά ελεύθερη βούληση η όχι οι νεύρο-επιστήμονες θα χάσουν απλά ακόμη δεν το γνωρίζουν.


Ο Κώδικας Των Ελλήνων Αθάνατων - Βασίλης Λυκιαρδόπουλος

Επιτρέπεται Η Αναδημοσίευση Μόνο Με Αναφορά Του Ονόματος Του Συγγραφέα Και Της Σελίδας Στο FB Με Ενεργό Λινκ.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.