Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Οδηγώ


Bluetooth

                                   
Επιτρέπεται λέει να μιλάς στο κινητό αν διαθέτεις συσκευή Bluetooth. Ασύρματο μικρόφωνο – ακουστικό δηλαδή για το τηλέφωνο. Το πρόβλημα δηλαδή εντοπίστηκε στο ότι απασχολούνται τα χέρια κατά τη διάρκεια της οδήγησης και δεν μπορείς να έχεις το τηλέφωνο στο αυτί και ταυτόχρονα να οδηγείς. Εγώ διαφωνώ.
Πιστεύω πως το πρόβλημα να μιλάς και να οδηγείς την ίδια ώρα είναι στη συγκέντρωση. Δηλαδή όταν μιλάει ο οδηγός στο τηλέφωνο αποσπάται η προσοχή του. Και να σας πω κάτι. Δεν διαφωνώ μόνο εγώ. Έχουν γίνει σχετικές έρευνες που έχουν αποδείξει ότι ο οδηγός που μιλάει στο τηλέφωνο (ακόμα και ανοιχτής ακρόασης car kit) έχει αντιδράσεις μεθυσμένου και πολύ μάλιστα. Άρα πως επιτρέπεται; Τόσο δύσκολο είναι να αποχωριστούμε το τηλέφωνό μας για όση ώρα οδηγούμε;

Κόρνα
Πρέπει ορισμένοι κυρίως νέοι οδηγοί και κυρίες να καταλάβουν πως το γεγονός ότι το αυτοκίνητο διαθέτει κόρνα, δεν σημαίνει πως τη χρησιμοποιούμε για να διαλαλήσουμε τη διάθεσή μας στους γύρω μας. Αν ας πούμε το πρωί ξυπνάμε με νεύρα, δεν είναι απαραίτητο να κάνουμε και τους άλλους οδηγούς έτσι, πατώντας γερές δόσεις κόρνας σε κάθε ευκαιρία, ειδικά μέσα σε κατοικημένες περιοχές. Το κορνάρισμα μέσα στις πόλεις απαγορεύεται, αλλά και η κόρνα αυτή καθαυτή πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Λίγη συστολή δεν βλάπτει

«Κακά» παιδιά οι έλληνες οδηγοί
Σημαντική αύξηση κατά 66,1% σημείωσαν οι παραβάσεις στους ελληνικούς δρόμους το τελευταίο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Η υπερβολική ταχύτητα κατέχει τα πρωτεία με αύξηση της τάξης του 29,1%
Στο 6,9% έφτασε το ποσοστό της αύξησης της μη χρήσης ζώνης ασφαλείας από τους οδηγούς και τους συνοδηγούς, ενώ οι αναβάτες των μηχανών που δεν φορούσαν κράνος αυξήθηκαν κατά 72,1%. Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ αυξήθηκε σε ποσοστό 9,7% και για αντικανονικό προσπέρασμα η αύξηση άγγιξε το 34%.

«Η οδήγηση αυτοκινήτου μπορεί να σκοτώσει»
Το σύνθημα αυτό πρέπει να καθιερωθεί και υποχρεωτικά να αναγράφεται τόσο στις διαφημίσεις αυτοκινήτων ,όσο και στα ίδια τα αυτοκίνητα όπως πάνω στα τσιγάρα.

Σωστή προσπέραση
 Η προσπέραση είναι μια από τις βασικές αιτίες ατυχημάτων, καθώς κατά τη διάρκεια αυτής της ενέργειας ο οδηγός αναγκάζεται να κινηθεί -τις περισσότερες φορές- στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Το ελληνικό οδικό δίκτυο, η έλλειψη γνώσης των χαρακτηριστικών του εκάστοτε αυτοκινήτου από τον οδηγό του και η μικρή οδηγική εμπειρία του τελευταίου αποτελούν έναν άκρως επικίνδυνο συνδυασμό. Η σωστή οδική συμπεριφορά είναι ένα χαρακτηριστικό που κατακτείται σταδιακά και μετά από αμέτρητους ασφαλείς πειραματισμούς κάθε οδηγού που σκοπεύει στην οδηγική του βελτίωση. Οι κανόνες ενός ασφαλούς προσπεράσματος είναι απλοί και σαφείς και πρέπει να γίνουν βίωμα κάθε οδηγού.
• Κατ' αρχήν πρέπει ο οδηγός να γνωρίζει αν στο σημείο που βρίσκεται επιτρέπεται ή όχι το προσπέρασμα. Όταν η γραμμή είναι συνεχής απαγορεύεται, όταν είναι διακεκομμένη από τη πλευρά που κινούμαστε και συνεχής στην αντίθετη κατεύθυνση, το προσπέρασμα επιτρέπεται μόνο σε εμάς. Ισχύει και το αντίθετο.
• Πρέπει να ελέγχετε όλους τους καθρέφτες και να προειδοποιείτε για την αλλαγή της πορείας με φλας.
•Επιλέξτε τη σχέση στο κιβώτιο που θα σας δώσει την καλύτερη επιτάχυνση ώστε η διάρκεια και η απόσταση του προσπεράσματος να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες. Από τη στιγμή που ξεκινάει η προσπέραση οφείλετε να εκμεταλλευθείτε όλη την ισχύ του κινητήρα.
• Μην πραγματοποιείτε προσπέρασμα ταυτόχρονα με κάποιο άλλο αυτοκίνητο, καθώς δεν θα έχετε την απαραίτητη ορατότητα και υπάρχει η πιθανότητα να μην προλάβετε να επαναφέρετε το αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Επίσης μην ξεχνάτε ότι αυτό απαγορεύεται.
• Θυμηθείτε πως η προσπέραση από δεξιά επιτρέπεται μόνο σε δρόμους με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας (ανά κατεύθυνση) εκτός της βοηθητικής αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση συνιστούμε να προσπερνάτε μόνο από αριστερά.
• Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή όταν θέλετε να προσπεράσετε μεγάλο όχημα (π.χ. φορτηγό ή λεωφορείο). Σε αυτή την περίπτωση η απόσταση που πρέπει να διατηρήσετε είναι μεγαλύτερη καθώς μειώνεται κατά πολύ η ορατότητα. Ιδίως εάν ο δρόμος είναι βρεγμένος, κρατήστε ακόμα μεγαλύτερη απόσταση καθώς το σπρέι νερού που δημιουργείται επίσης μειώνει στιγμιαία την ορατότητα.
.Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή όταν κινούμαστε σε άγνωστους δρόμους χωρίς καλή σήμανση και καλύτερα να μην πραγματοποιήσουμε μια προσπέραση όταν δεν έχουμε επαρκή ορατότητα.
• Βοηθήστε το αυτοκίνητο που θέλει να σας προσπεράσει, προσφέροντάς του με τις ανάλογες κινήσεις καλύτερο οπτικό πεδίο.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.