Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

«Project 1794»: Κι αν οι πιλότοι των UFO είναι… γήινοι;

δοκιμή-ιπτάμενος-δίσκος




       
Μάνος Τσαγκαράκηςαπό Μάνος Τσαγκαράκης
Χιλιάδες σελίδες και ιστοσελίδες φιλοξενούν καθημερινά μαρτυρίες για θεάσεις UFO που κινούνται με απίστευτες για τα γνωστά (στον πολύ κόσμο) δεδομένα ταχύτητες, συνοδεύοντάς τις με βίντεο ή φωτογραφίες που ποτέ δεν είναι αρκετά ευκρινή ώστε να καταλάβουμε με σαφήνεια τι βλέπουμε και να συμπεράνουμε αν πρόκειται για γήινη ή εξωγήινη τεχνολογία.
Πώς είπατε; Δεν υπάρχει δυνατότητα γήινη κατασκευής τέτοιων σκαφών; Κι όμως… Η πρώτη (αμερικανική, φυσικά) απόπειρα κατασκευής ιπτάμενου δίσκου  έγινε το 1956, βάσει ενός προγράμματος με κωδικό «Project 1794»!
σχέδιο-UFO-αμερικανικόΟι λεπτομέρειες του άγνωστου ως τώρα προγράμματος, τα σχέδια και οι φωτογραφίες του γήινης κατασκευής δίσκου περιέχονται στα Εθνικά Αρχεία των ΗΠΑ που αποχαρακτηρίστηκαν πρόσφατα. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σκάφος, απόλυτα όμοιο με αυτά που βλέπουμε στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας του τέλους της δεκαετίας του ‘50!
project-1794-έγγραφοΤο περίεργο είναι ότι δεν κατασκευάστηκε σε αμερικανικό έδαφος! Από τα αποχαρακτηρισμένα αρχεία της αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας προκύπτει ότι ανέθεσε την κατασκευή του στην –πτωχευμένη, τώρα πια- καναδική εταιρεία «Avro Aircraft Limited» με έδρα το Οντάριο, η οποία κατασκεύαζε το υπερηχητικό μαχητικό αεροσκάφος «Arrow».
Το ερώτημα «γιατί η κατασκευή να γίνει στον Καναδά και όχι στις ΗΠΑ;», δεν έχει απάντηση… Τουλάχιστον προς το παρόν.
Όπως δεν υπάρχει απάντηση για το πώς βρέθηκαν στα χέρια των Αμερικανών τα σχέδια για ένα σκάφος σε σχήμα δίσκου, που παρέδωσαν στην εταιρεία! Όμως, συμπίπτουν χρονικά με την έξαρση στις θεάσεις UFO που ακολούθησε το περιβόητο περιστατικό στο Ρόσγουελ με την πτώση ενός ιπτάμενου δίσκου. Ίσως στη δομή αυτού του UFO να βασίστηκαν τα σχέδια για την κατασκευή ενός ιπτάμενου δίσκου. Ίσως πάλι να βασίστηκαν στα σχέδια επιστημόνων της Χιτλερικής Γερμανίας που βρέθηκαν με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου!
δίσκος-usairforceΟι Αμερικανοί γνώριζαν καλά τι έπρεπε να περιμένουν. Σύμφωνα με τα έγγραφα της Avro που περιέχονται στα αποχαρακτηρισμένα αρχεία, υπολόγιζαν ότι το πρωτοποριακό σκάφος θα ήταν κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL), θα έπιανε ταχύτητα Mach 4 σε ύψος ως και 30 χιλιάδων μέτρων και θα είχε ακτίνα δράσης πάνω από 1.000 ναυτικά μίλια! Ο ιπτάμενος δίσκος θα αποτελούσε τεράστιο προβάδισμα για τις ΗΠΑ έναντι της Σοβιετικής Ένωσης στην περίοδο του Ψυχρού Πολέμου…
ιπτάμενος-δίσκος-AvrocarΣτα έγγραφα της καναδικής εταιρείας φαίνεται ότι οι ειδικοί της θεωρούσαν εφικτή την χρήση ενός τέτοιου πρωτόγνωρου σκάφους από τους Αμερικανούς πιλότους, που θα πετούσαν με υπερηχητική ταχύτητα σε απίστευτα για την εποχή ύψη. Ωστόσο το πρωτότυπο, που παραδόθηκε μετά από δυο χρόνια αφού είχε κοστίσει 3.168.000 δολάρια, απέτυχε στα τεστ! Δεν σηκώθηκε περισσότερο από… ένα μέτρο (!) από το έδαφος και έπιασε ταχύτητα μόλις 35 μιλίων την ώρα!


Η κατασκευή κρίθηκε ανεπιτυχής και ασύμφορη, το Project 1794 ματαιώθηκε και το συμβόλαιο με την «Avro» ακυρώθηκε το 1961. Ένα χρόνο αργότερα, η εταιρεία που είχε στηρίξει πολλά στην παραγωγή του ιπτάμενου δίσκου έκλεισε! Το «Avrocar», όπως ονομάστηκε, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ και φυλάσσεται  στην αεροπορική βάση Wright-Patterson. Κανείς δεν ξέρει, όμως, αν η εξέλιξη της τεχνολογίας στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα έδωσε τη δυνατότητα στους Αμερικανούς επιστήμονες να το εξελίξουν.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.