Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Μια άποψη που αξίζει να διαβάσετε... και να σκεφτείτε!


Στο σχολείο στο οποίο φοιτούν τα παιδιά των
εργαζομένων στην Google, την Apple, την Yahoo και
 άλλων τεχνολογικών κολοσσών, δεν υπάρχει
ούτε ένας υπολογιστής, ούτε μια οθόνη.
Η χρήση οποιουδήποτε τεχνολογικού γκάτζετ
απαγορεύεται στις σχολικές αίθουσες του
σχολείου που βρίσκεται στην καρδιά της
Σίλικον Βάλεϊ, ενώ οι εκπαιδευτικοί
συστήνουν στους μαθητές τους να μην τους
χρησιμοποιούν ούτε στο σπίτι.



Την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο ο
τεχνολογικός εξοπλισμός θεωρείται


απαραίτητος στην εκπαίδευση, οι νέες
τεχνολογίες γίνονται μέσο διδασκαλίας και
οι μαθητές ενθαρρύνονται στη χρήση τους,
στην καρδιά της Μέκκας της Τεχνολογίας, το
μολύβι, το χαρτί και το χάρτινο βιβλίο
είναι τα μόνα εργαλεία διδασκαλίας που
κρίνονται αποδεκτά.
 

Πίσω από αυτήν την επιλογή κρύβεται η άποψη
ότι σχολεία και υπολογιστές είναι ασύμβατα
μεταξύ τους. Περίπου 160 σχολεία στις
Ηνωμένες Πολιτείες ακολουθούν την ίδια
φιλοσοφία. Η χρήση των υπολογιστών
-εκτιμούν οι εμπνευστές της- έχει αρνητικές
συνέπειες στη φυσική δραστηριότητα, τη
δημιουργική σκέψη, την επικοινωνία ανάμεσα
στους μαθητές, τη συγκέντρωση των παιδιών
στο μάθημα.

 



«Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανείς την
τεχνολογία για να μάθει γραμματική»,
δήλωνε στην εφημερίδα "Νιου Γιορκ Τάιμς"
ένας εργαζόμενος της Σίλικον Βάλεϊ, τα
παιδιά του οποίου φοιτούν σε σχολείο όπου
δεν υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής και το
οποίο ακολουθεί την εκπαιδευτική μέθοδο
του αυστριακού φιλόσοφου και παιδαγωγού
Ρούντολφ Στάινερ. «Η ιδέα ότι μια εφαρμογή
του iPad μπορεί να διδάξει καλύτερα τα παιδιά
μου πώς να διαβάζουν ή να μάθουν ευκολότερα
αριθμητική είναι απλώς γελοία», προσθέτει
ο ίδιος.

 


Αυτός ο πατέρας δεν είναι τόσο
"τεχνοφοβικός" όσο θα πίστευε κανείς:
διαθέτει πτυχίο πληροφορικής, εργάζεται
στην Google και δεν πηγαίνει πουθενά χωρίς το
iPad και το "έξυπνο" κινητό του. Η κόρη του,
όμως, που πηγαίνει στην πέμπτη τάξη του
Δημοτικού, «δεν ξέρει πώς να
χρησιμοποιήσει το Google». Ο γιός του πηγαίνει
στο Γυμνάσιο κι έχει μόλις αρχίσει να
μαθαίνει.

 




Μαζί θα συμφωνούσαν και κάποιοι ειδικοί της
εκπαίδευσης. Όπως υποστηρίζουν, δεν έχει
αποδειχθεί ότι η χρήση υπολογιστών και
λοιπών τεχνολογικών γκάτζετς, συνδέονται
με τη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών.
Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του
σχολείου στη Σίλικον Βάλεϊ επικαλούνται
στοιχεία δέκα ετών, σύμφωνα με τα οποία το
94% των αποφοίτων συνέχισαν τις σπουδές τους
στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.