Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

Shigir Idol: Το μυστήριο του αρχαιότερου ξύλινου αγάλματος στον κόσμο



ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΟΜΑΔΑ ΟΡΦΕΑΣ

Το άγαλμα είναι δύο φορές παλαιότερο από τις αιγυπτιακές πυραμίδες και περιέχει το πιο αρχαίο κωδικοποιημένο μήνυμα στον πλανήτη. Το Shigir Idol εκτιμάται ότι είναι 9.500 ετών και θεωρείται το πιο μυστηριώδες αντικείμενο στον κόσμο.

Κατασκευάστηκε κατά τη Μεσολιθική περίοδο, γύρω στα 7.500 π.Χ., αλλά ανακαλύφθηκε μόλις το 1890 στο Kirovgrad, στην περιοχή Sverdlovsk, στα Ουράλια Όρη. Το άγαλμα εκτίθεται σήμερα στο Μουσείο "Ιστορικής Έκθεσης" στο Εκατερίνιμπουργκ της Ρωσίας και φυλάσσεται 24 ώρες την ημέρα από ρωσικές ειδικές δυνάμεις.


 Το είδωλο ανακαλύφθηκε στις 24 Ιανουαρίου 1894 σε βάθος 4 μ. στον τύμβο του Shigir, στην ανατολική πλαγιά των Μεσαίων Ουραλίων, περίπου 100 χλμ. από το Εκατερινγκμπουργκ. Οι έρευνες σε αυτήν την περιοχή είχαν ξεκινήσει 40 χρόνια νωρίτερα, μετά την ανακάλυψη προϊστορικών αντικειμένων σε ένα κοντινό ορυχείο χρυσού. Ο καθηγητής D. Ι. Lobanov συνδύασε τα κύρια κομμάτια που βρέθηκαν διάσπαρτα για να ανασυνθέσει ένα γλυπτό ύψους 2,80 μ.

Εξωγήινοι βρίσκονται ήδη στη Γη , λέει διδάσκων στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης

Εξωγήινοι βρίσκονται ήδη στη Γη , λέει διδάσκων στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης
Οι φίλοι της θρυλικής τηλεοπτικής σειράς «X-Files»πιθανότατα να θυμούνται τη θεωρία συνωμοσίας που αποτελούσε (από ένα σημείο και μετά) τη «ραχοκοκαλιά» της, βάσει της οποίας εξωγήινοι βρίσκονταν ήδη στη Γη και δημιουργούσαν υβρίδια, με απώτερο στόχο τον εποικισμό του πλανήτη μας- και αυτό ακριβώς είναι και το πλαίσιο της θεωρίας του Γιουνγκ-χάε Τσιδιδάσκοντος του Oriental Institute του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα των The Times, ο Τσι, ο οποίος διδάσκει κορεάτικα, υποστηρίζει πως αόρατοι σε εμάς εξωγήινοι μοιράζονται ήδη τη βιόσφαιρά μας και έχουν σκοπό να αποικίσουν τον πλανήτη μας. Για αυτόν τον λόγο- πάντα σύμφωνα με τον Τσι- κάνουν επιμειξίες/ προσπάθειες διασταύρωσης ειδών με ανθρώπους, με σκοπό τη δημιουργία ενός νέου, υβριδικού είδους που θα σώσει τον πλανήτη από την καταστροφή που φέρνει η κλιματική αλλαγή. Τα υβρίδια αυτά, όπως είπε, ίσως να βρίσκονται ήδη ανάμεσά μας χωρίς να γίνονται αντιληπτά, όπως είχε πει σε ομιλία του πριν χρόνια- και τώρα έγραψε βιβλίο πάνω στο θέμα.
Tον Απρίλιο του 2018, ο Τσι είχε προτείνει στην The Oxford Union να υποβληθεί ως ερώτημα για debate η εξής πρόταση: «Εξωγήινοι υπάρχουν στη Γη, ναι ή όχι;». Ωστόσο η πρότασή του απορρίφθηκε. Ο ίδιος, σύμφωνα με την εφημερίδα Oxford Student, πιστεύει ότι υπάρχει ισχυρός συσχετισμός μεταξύ της κλιματικής αλλαγής και των υποτιθέμενων απαγωγών από εξωγήινους. Στο πλαίσιο της θεωρίας του επικαλείται έναν «ερευνητή απαγωγών» στις ΗΠΑ, ενώ λέει πως δεν είναι «μόνο οι επιστήμονες και οι θεολόγοι, αλλά επίσης και μη ανθρώπινα είδη που φαίνονται να ανησυχούν πολύ για την επιβιωσιμότητα του ανθρώπινου είδους».

ΜΥΘΩΔΙΑ: ΣΤΙΧΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ (MOVEMENTS I,II, III)


Τον Ιούνιο του 2001, στις 21/6/2001 η εκεί κοντά στο ηλιοστάσιο όταν ο Άρης θα ερχόταν σε σύνοδο (ευθυγραμμιζόταν ) με τις στήλες του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε η συναυλία του Βαγγέλη Παπαθανασίου «ΜΥΘΩΔΙΑ».

Λέγεται ότι την είχε συνθέσει από το ΄93 και ότι την είχε κάπου καταχωνιασμένη, ώσπου η NASA, ζήτησε από διάφορους συνθέτες κάποιο μουσικό θέμα το οποίο θα γινόταν ο ύμνος για την αποστολή ενός δορυφόρου στον Άρη, που θα χαρτογραφούσε τις υπόγειες ποσότητες νερού (πάγου). Υπήρξαν πολλές προσφορές, αλλά επικράτησε η Μυθωδία!!!! Το CD υπάρχει μέσα στον δορυφόρο και παίζει συνέχεια τη μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου στο Διάστημα.


Δηλαδή η μουσική, ο ρυθμός, η αρμονία ,οι υποτιθέμενοι στίχοι και τα μαθηματικά (αφού η μουσική ως μέρος της ακουστικής επιστήμης μπορεί να αναλυθεί σε ημίτονα και συνημίτονα οπότε και να μετατραπεί ο ρυθμός σε μαθηματικά και το αντίστροφο) της Μυθωδίας ταξιδεύουν στο διάστημα.

Κατά καιρούς πολλοί «ερμηνευτές» προσπάθησαν να εντοπίσουν και αναλύσουν τους στίχους της Μυθωδίας. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονιστεί ότι και ο Βαγγέλης Παπαθανασίου και η NASA ουδέποτε παραδέχθηκαν δημοσίως την ύπαρξη στίχων.
Παρόλα αυτά και με αφορμή την τελευταία εκπομπή του κ. Χαρδαβέλα παρουσιάστηκε μία αξίολογη κατ΄ εμέ εκδοχή ύπαρξης και ανάλυσης στίχων στη Μυθωδία από τον ΕΧΕΤΛΑΊΟ και τον ΠΕΛΑΣΓΟ που την παρουσιάζω σε αυτό και τα επόμενα άρθρα ανά Movement (λόγω το ότι ο συνολικός όγκος των στίχων και της ανάλυσης είναι μεγάλος:

«Κατ' αρχάς.,.ο τίτλος του «έργου»: ΜΥΘΩΔΙΑ. θα μπορούσε άνετα να ερμηνευτεί ως ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ ή ως ΜΥΘΟΣ+ΔΙΑΣ. Πρόκειται για ένα «τραγούδι ιστορίας (ιστορικής μείζονος σημασίας ίσως;)» ή απλά για μια «εξιστόρηση που αφορά τον Δία»; Ότι και να ναι, ίσως να είναι νωρίς να το διασαφηνίσουμε από τώρα. Ετυμολογικά, τουλάχιστον, μάλλον η ερμηνεία ότι η Μυθωδία είναι παράγωγο των λέξεων ΜΥΘΟΣ + ΩΔΗ φαίνεται να είναι κι η επικρατέστερη, γιατί το να αλλάξει το Ο σε Ω κατά τη συναίρεση των πιθανών λέξεων ΜΥΘΟΣ + ΔΙΑΣ είναι λίγο παράτολμη, έως αδύνατη. Προσωπικά πιστεύω, ότι έχουμε να κάνουμε με μια πιο σύνθετη ομάδα λέξεων, που αποτελούν οι: ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ. Ένα τραγούδι, υπό μορφή μύθου, για το Δία. <ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ> -> <ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ> - ΜΥΘΩΔΙΑ.

Το αντίθετο της ζωής




Όταν περπατάμε μέσα σε ένα παρθένο δάσος στο οποίο δεν έχει παρέμβει ακόμα ο άνθρωπος, θα παρατηρήσουμε όχι μονάχα την αφθονία της ζωής σε διάφορες μορφές αλλά θα συναντήσουμε επίσης πεσμένα δέντρα, κορμούς σε σήψη, φύλλα που σαπίζουν και ύλη σε αποσύνθεση σε κάθε μας βήμα. Οπουδήποτε κι αν κοιτάξουμε θα δούμε το θάνατο μαζί με τη ζωή να συνυπάρχουν.

Μετά από προσεχτικότερη παρατήρηση, όμως, μπορεί να ανακαλύψουμε ότι οι αποσυντιθέμενοι κορμοί των δέντρων και τα σάπια φύλλα όχι μόνο γεννούν ζωή αλλά είναι και τα ίδια γεμάτα από ζωή. Μικροοργανισμοί εργάζονται ακατάπαυστα και μόρια αναδιατάσσονται. Οπότε ο θάνατος δεν υφίσταται στην πραγματικότητα παρά μόνο η μεταμόρφωση της ύλης. Τι μπορούμε να συμπεράνουμε από αυτό;

Να πράττεις ό,τι γεννά έρωτα στην ψυχή σου...





Μια ετυμολογική ανάλυση της λέξεως "Ελευθερία" λέει ότι προέρχεται από το:

"ελεύθειν όπου ερά τίς"

δηλαδή

να πηγαίνεις εκεί όπου αγαπάς

(ελεύθω= έρχομαι, πορεύομαι / ερώ= αγαπώ -> έρως)


"Ελευθερία" λοιπόν δεν είναι, σύμφωνα με την ετυμολογία της λέξεως, το να μην είσαι σκλάβος ή δούλος, αλλά το 

να πράττεις σύμφωνα με ό,τι γεννά έρωτα στην ψυχή σου!


Δεν αρκεί επομένως να μην είσαι υπόδουλος για να είσαι ελεύθερος. Πρέπει να βαδίζεις σύμφωνα με ό,τι σου προκαλεί έρωτα, δηλαδή σε ενθουσιάζει, ταράζει την ψυχή σου, σε οδηγεί στην δημιουργία και την υπέρβαση, σε συγκλονίζει...