Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Ποιά είναι η Αλήθεια πίσω από το 12 Monkeys;

Αποτέλεσμα εικόνας για Ποιά είναι η Αλήθεια πίσω από το 12 Monkeys;

Ποιά είναι η Αλήθεια πίσω από το 12 Monkeys; Είτε έχεις δει την περίφημη ταινία, είτε παρακολουθείς την σειρά, σίγουρα θα πρέπει να διαβάσεις για το Eastern State Penitentiary, που αφορά Το Αληθινό Στοίχειωμα των “12 Πιθήκων
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου για τις ανάγκες μιας ταινίας ή μιας σειράς, πέρα από τα τεχνητά σκηνικά χρησιμοποιούνται και αυθεντικά, τα οποία όμως έχουν την δικής τους μεταφυσική ιστορία. Πάνω σε μια από αυτές τις ταινίες, έχει να κάνει η παρακάτω υπόθεση.
Το E.S.P. (Eastern State Penitentiary) είναι ένα πλέον εγκαταλελειμμένο Σωφρονιστικό Ίδρυμα στη Φιλαδέλφεια των Ηνωμένων Πολιτειών. Η συγκεκριμένη φυλακή υπήρξε το σκηνικό της γνωστής ταινίας “Οι 12 Πίθηκοι” (πρωταγωνιστές ο Μπρους Γουίλις και Μπραντ Πητ), αλλά πέρα από αυτό, έχει τη δική της διάσημη ιστορία στοιχειώματος. Η πρώην αυτή Αμερικάνικη φυλακή έχει έκταση 45.000 m2 και είχε στεγάσει κάποιους από τους πιο διάσημους κακοποιούς της Αμερικής. Είχε ένα μοναδικό σύστημα αποκατάστασης και επανένταξης στην κοινωνία, το οποίο οδήγησε σε αναπάντεχα προβλήματα.
Για την ιστορία, η ιδιαίτερη αυτή η φυλακή, η οποία εξωτερικά μοιάζει σαν ένα απόρθητο κάστρο, άνοιξε πρώτη φορά τις πύλες της το 1829, καταγράφοντας με την είσοδο των πρώτων κρατούμενων, τη δική της ιστορία στοιχειώματος. Το κτίσμα έχει ένα μοναδικό σχεδιασμό. Φέρει ένα ακτινικό πάτωμα το οποίο μοιάζει με ένα άνθος με 8 ακτινωτά πέταλα, όλα κλεισμένα μέσα σε ένα μεγάλο ορθογώνιο τοίχο. Το σχέδιο αυτό επέτρεπε στους φρουρούς να μπορούν να ελέγχουν όλα τα δωμάτια με ελάχιστη κίνηση, ελέγχοντας έτσι όλους τους κρατούμενους πιο αποτελεσματικά. Ήταν μάλιστα τόσο καινοτόμος ο σχεδιασμός της που έγινε πρότυπο για τις μεταγενέστερες φυλακές. Μέχρι σήμερα, περίπου 300 Σωφρονιστικά Ιδρύματα έχουν αντιγράψει το σχέδιο της E.S.P.
Ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό που είχε, ή καλύτερα έχει, είναι ένα αμφιλεγόμενο γνώρισμα. Οι Κουάκεροι (μέλη Χριστιανικής Εκκλησίας που φέρει την ονομασία Θρησκευτική Κοινωνία των Φίλων, η οποία ιδρύθηκε το 17ο αιώνα) και η φιλοσοφία τους ήταν αρκετή ισχυρή στην Πενσυλβανία, Οι συναντήσεις τους είχαν να κάνουν με μακροχρόνιες περιόδους σιωπής για στοχασμό και προσευχή, πρακτικές που διαμορφώθηκαν πάνω σε μοναστική απομόνωση. Πίστευαν πως αν οι κρατούμενοι χρειάζονταν να περάσουν τον χρόνο τους σε απόλυτο απομονωτικό περιορισμό ή εγκλεισμό και σιωπή, θα μετάνιωναν για τα εγκλήματα τους και θα γινόντουσαν μετανοημένοι (εδώ να σημειωθεί πως η αγγλική λέξη για την “μετανόηση” είναι “penitent” και “penitentiary” είναι η λέξη που δόθηκε για τον ορισμό των Σωφρονιστικών Ιδρυμάτων). Έτσι, συμμορφωμένοι εκ των έσω, οι κρατούμενοι θα μπορούσαν να επιλυθούν από μόνοι τους και να γίνουν καλύτεροι πολίτες. Αυτή η σωφρονιστική προσέγγιση έγινε γνωστή ως και σήμερα με το όνομα “Σύστημα Πενσυλβανία”.

Νεκρός αναστήθηκε στο τραπέζι της νεκροψίας (vid)

Ένας άνδρας 29 ετών, έχοντας πεθάνει, επέστρεψε στη ζωή την ώρα που οι ανατόμοι ετοιμάζονταν να του κάνουν νεκροψία!

Ένας κρατούμενος που είχε δηλωθεί νεκρός, επέστρεψε στη ζωή, με το σώμα γεμάτο εντομές, στο κρύο χειρουργικό τραπέζι του νεκροτομείου. Image: Supplied
ΕΝΑΣ κρατούμενος στην Ισπανία, που είχε διαπιστωθεί ότι ήταν νεκρός από τρεις γιατρούς, ζωντάνεψε ξαφνικά μόλις οι ανατόμοι έβγαλαν το σώμα του από τον σάκο των πτωμάτων και το έβαλαν στο χειρουργικό τραπέζι για να κάνουν νεκροψία.
Το απίστευτο περιστατικό συνέβη στις φυλακές Βιλαμπόνα της Ισπανίας και αφορά τον κρατούμενο Γκονζάλο Μοντόγια Χιμένεθ (Gonzalo Montoya Jiménez) 29 ετών.

Τούρκος ακαδημαϊκός λέει ότι ο Νώε είχε... κινητό και ότι η κιβωτός ήταν πυρηνοκίνητη



❱❱ Τούρκος πανεπιστημιακός ισχυρίζεται ότι το βιβλικό πρόσωπο τηλεφώνησε λίγο πριν από τον Κατακλυσμό
Από τον
ΓΙΑΝΝΗ ΚΩΤΣΑΛΑ
Ακόμη και ο... Σπίλμπεργκ θα ζήλευε την εκδοχή του «Κατακλυσμού του Νώε» που δίνει Τούρκος πανεπιστημιακός, ο οποίος μιλά για πυρηνοκίνητη (!) Κιβωτό, κινητά τηλέφωνα, χάλυβα και προηγμένη τεχνολογία που υπήρχε πριν από τον παγκόσμιο Κατακλυσμό!

Ο Γιαβούζ Ορνέκ, που είναι λέκτορας στο Τμήμα Ναυτικών Επιστημών του πανεπιστημίου της Κωνσταντινούπολης, άφησε άφωνους όσους τον παρακολούθησαν σε τηλεοπτική εκπομπή του κρατικού TRT1 και προκάλεσε έκρηξη διαμαρτυριών, αφού ενέπλεξε στη θεωρία του και το... Κοράνι! Η θεωρία που ξεδίπλωσε ο ακαδημαϊκός στο πλατό της εκπομπής αναφέρει ότι, λίγο προτού εκδηλωθεί η θεομηνία που κατέστρεψε τον κόσμο, ο Νώε επικοινώνησε με έναν από τους γιους του για να τον πείσει να έρθει στην Κιβωτό.

«Υπήρχαν τεράστια κύματα ύψους 300-400 μέτρων και ο γιος του ήταν πολλά χιλιόμετρα μακριά. Το Κοράνι λέει ότι μίλησε με τον γιο του. Αλλά, πώς κατάφεραν να επικοινωνήσουν; Ηταν θαύμα; Θα μπορούσε. Αλλά πιστεύουμε ότι επικοινώνησαν μέσω κινητών τηλεφώνων και ο γιος του επιβιβάστηκε σε εναέριο όχημα για να φτάσει στον πατέρα του!» είπε ο Τούρκος πανεπιστημιακός.

Χαλίλ Γκιμπράν: Η ψυχή μου, μου μίλησε

Χαλίλ Γκιμπράν: Η ψυχή μου, μου μίλησε

Η ψυχή μου μου μίλησε και μου -δίδαξε -ν’ αγαπώ εκείνους που οι άνθρωποι μισούν και να είμαι φίλος μ’ εκείνους που οι άνθρωποι περιφρονούν.

Η ψυχή μου μου φανέρωσε ότι ή αγάπη εκδηλώνεται όχι μονάχα στο πρόσωπο πού αγαπά, άλλα και στο πρόσωπο πού αγαπιέται.

Πριν ή ψυχή μου μου μιλήσει, ή αγάπη ήταν στην καρδιά μου σα μια λεπτή κλωστή πιασμένη από δυο πασσάλους.

Άλλα τώρα ή αγάπη έγινε ένας φωτεινός κύκλος πού αρχή του είναι το τέλος του, και το τέλος του ή αρχή του. Περιβάλλει καθετί πού υπάρχει κι απλώνεται σιγά σιγά για ν’ αγκαλιάσει όλα όσα θα υπάρξουν.

Η ψυχή μου με συμβούλεψε και μ’ έμαθε να διακρίνω την κρυμμένη ομορφιά του δέρματος, τού παραστήματος, και, του χρώματος. Με δίδαξε να στοχάζομαι εκείνο πού οι άνθρωποι ονομάζουν άσχημο μέχρι ν’ ανακαλύψω την αληθινή του γοητεία κι ομορφιά.

Πριν ή ψυχή μου με διδάξει, έβλεπα την ομορφιά σαν ένα τρεμάμενο πυρσό ανάμεσα σε στήλες καπνού. Τώρα που  ο καπνός έχει διαλυθεί, δε βλέπω τίποτε’ άλλο από τη φλόγα.

Η ψυχή μου μου μίλησε και μου δίδαξε ν’ ακούω τις φωνές που ή γλώσσα, ό λάρυγγας και τα χείλη δεν μπορούν να προφέρουν.

Πριν ή ψυχή μου μου μιλήσει, δεν άκουγα παρά θόρυβο και θρήνους. ’Αλλά τώρα πρόθυμα παραστέκομαι στη Σιωπή κι αφουγκράζομαι τις χορωδίες της πού τραγουδούν τους ύμνους των εποχών και τα τραγούδια του σύμπαντος που αναγγέλλουν τα μυστικά του ’Αόρατου.